Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vrni srce samemu sebi!

Posted by zogca na februar 3, 2009

LJUBEZEN PO LJUBEZNI

Prišel bo čas,
ko boš z zanosom pozdravil sebe,
prihajajočega do svojih vrat,
v svoje ogledalo drug drugemu
se bosta dobrodošlo nasmehnila
in rekla, sedi sem.
Jej.

Znova boš ljubil tujca,
ki si bil ti sam.
Daj vina.
Daj kruha.
Vrni svoje srce samemu sebi,
tujcu,
ki te je ljubil vse življenje
in si ga zamenjeval z drugim,
ki te dobro pozna.

Vzemi s knjižne police
ljubezenska pisma,
fotografije,
obupana sporočila,
odlušči svojo podobo v ogledalu.
Sedi.
Uživaj v svojem življenju.

Derek Walcott

27 Responses to “Vrni srce samemu sebi!”

  1. zogca said

    Iščem skibucke, ampak jih ne najdem, ker jih nimam.😥

    Bela snežinka!!!

  2. zogca said

    In bela Ljubljana.

  3. vlatka said

    žogca,

    evo ene moje iz zbirke: Obraz lunine sence

    ***
    Na nebu
    temni oblaki
    v moji
    bližini
    oreh zeleni
    muca
    za grmom
    preži
    vse se dogaja
    živi
    ulije se
    dež
    oreh se
    skrije
    muca zbeži
    a jaz
    kaplje lovim
    med dlani

  4. zogca said

    Luštna. Jaz sem jih prej tudi lovila, ampak šment, jih je bilo na dlaneh najmanj. Vsaj snežiti je nehalo. Čakam pomlad, zato tudi tako pomladna fotografija. Če kdo ni uganil, Monica Bellucci je.

  5. mmisaa said

    A sem se nasmejala! A kr obe s Katarino iščeta skibucke?

  6. Jazz said

    Jao,Močvirje danes…😦

  7. zogca said

    Ona jih, če sem prav razumela, kupuje. Jaz bi jih rada našla doma, ampak jih ni.😉

    A kr obe s Katarino iščeta skibucke?

  8. zogca said

    Moja Ljubljana?

    Močvirje danes.

  9. zogca said

    Ali kdo ve, kako se skibuckam reče po angleško? Rada bi na internetu pošnofala za kakšne zelo lepe.

  10. maxi said

    snow boots?

  11. zogca said

    Pa bo res.

    A uggice so potem tudi skibucke???

    Saj si jih verjetno ne bom šla kupit, mi je pa luštno razmišljati, da si jih bom.

    Verjetno bo kmalu pomlad, kajne?

  12. maxi said

    Ne vem, ker jaz sem letos, kot zanalašć kupila nove skibucke sebi in zdaj tako zelo uživam v njih v tem snegu.:mrgreen:

  13. zogca said

    Uggice bi jaz imela. Če bi jih kupila, bi gotovo bila čez en teden pomlad. Lahko jih kupim s tem namenom.😉 Sem malo brskala, ampak nič res luštnega nisem našla na internetu.

  14. mmisaa said

    :))
    Se mi je zdelo, ja. Samo sta bili pa usklajeni. Želim ti, da se jutri čudežno pojavijo v kakšnem kotu!
    Nočko!

  15. zogca said

    Nočko, Miša.

    Še raje kot skibucke bi konec zime. In potem bi šla lahko kupovat luštne čevlje za pomlad.😉

  16. enamoyca said

    Žogca, uggice so samo za suho zimo, ne za v sneg.

  17. Spider said

    Ena ura in pol po telefonu.Moj rekord.Ve se, s kom..

  18. webmaher said

    spider merkaj, moji rekordi so zadnje mesece manj kot 1€ na mesec za mobi:mrgreen:
    ne upam pa ti povedati absolutnega rekorda:mrgreen:

  19. zogca said

    Ve se.😉 Ampak hej, še moraš napredovati. Mene je moj bivši imel med prvim pogovorom na liniji celih osem ur. Ob pol enajstih me je poklical za pet minut, da se dogovoriva za kino in potem klepetal z menoj do pol šestih zjutraj. Ob pol sedmih je moral vstati za v službo. Je pa res, jaz sem mislila, da sem mu nekaj posebnega, pozneje pa mi je povedal, da je to delal z vsemi in z nekaterimi govoril še več kot osem ur. Tako da, očitno nisem tako posebna.😦

    Ena ura in pol po telefonu. Moj rekord. Ve se, s kom.

  20. zogca said

    Jaz pa sem ponosna, odkar imam račun samo 30 evrov. Nekaj časa sem imela mnogo več.

    moji rekordi so zadnje mesece manj kot 1€ na mesec za mobi

  21. zogca said

    Jaz sem tudi to mislila, na videz že, zato mi je bilo nelogično, ko sem vtikpala snow boots in mi je ven metalo predvsem uggice. Še kot zanimivost, jaz sem uggice prvič opazila, ko jih je nosila Andersonova Pamelca. V Kaliforniji. Na 35 stopinj. Zgoraj kratka majica brez rokavov do popka. Spodaj uggice.

    Žogca, uggice so samo za suho zimo, ne za v sneg.

  22. Spider said

    Jaz imam račun v povprečju 30-35. Zame je nepredstavljivo se pogovarjati po telefonu 6 ur…Sej pravim, ura in pol je moj absolutni rekord in to samo zato, ker sem zelo zaljubljen.

  23. zogca said

    Mini tudi zdaj, v tej situaciji. Ampak takrat mi je bilo pa tako luštno, ko me je s takšnim navdušenjem poslušal, da sem čisto padla noter in z velikim veseljem govorila. Še danes se spominjam celega pogovora. Vsega. Na katerem kavču sem sedela in kaj sem gledala, ko sva začela. Kam sem se vmes prestavljala in kje sem na koncu končala. Ker to je vseeno predolg pogovor, da se človek ne bi premaknil. Ne vem pa, kaj sem naredila z lulanjem. Ker ko si svež, se ne spodobi, da drugemu rečeš zdaj lulam, oni pa posluša kapljice. Pozneje se vse to spodobi. :mrgreen:

  24. zogca said

    😀

    Ker sem zelo zaljubljen.

  25. Janis said

    Sej pravim, ura in pol je moj absolutni rekord in to samo zato, ker sem zelo zaljubljen.

    Sam ne mi rečt, da še zmeraj nista šla na dejt😀

  26. webmaher said

    Janis, to sta se verjetno že po dejtu pogovarjala😆
    Spider zame je bilo takrat šokantno ko sem plačal tak mesečni račun, kot potem nisem porabil več v 4 letih skupaj…ampak takrat je blo preveč fletn in če bo še kdaj tako se ne bom nič branil😆

  27. Spider said

    Janis, sej vem, da me boš skurcala, res še nisva šla, zmenila sva se da počakava na malo lepše vreme, ta zima nama gre obema na živce.Marec bo hitro tu.

Leave a Reply

 
