Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Izročijo le duši dušo, a vmes je telo!

Posted by zogca na februar 3, 2009

NI PLATONIČNE LJUBEZNI

Dovolj o dušah, ki so z dušami objete.
In srcih, ki se menjajo za srca.
Duhovih, ki se shajajo kot veter z vetrom
in družijo prefinjena oprsja.
Poljubih dveh substanc,
ki brez teles kot angela
sta zliti v en sam ples.

Nekoč sem tudi sam kot nor se grizel
od te ljubezni zvodenele
in plezal od spola k duši,
od tam na misel.
Misleč, da bi še sam se k njim preselil
sem se zvalil navznak,
od misli dol na dušo,
z duše pa nazaj na spol.

Kot hlinijo pobožnost, da se postijo,
skrivaj pa na stranišču vse požro,
tako ljubimci, ki prisegajo le na vizijo,
uživajo surovejše meso.
Vem, bahajo se vsi,
češ da izročijo le duši dušo,
a vmes je telo.

Le pridi, jaz te bom očaral,
tisti, ki jalovo letijo čez obnebje
so kakor mladi dediči in alkimisti,
zapravljajo denar in dneve brez potrebe.
Strmeč, da bi bili bogati vse življenje
izumljajo zdravilo za srbenje.

William Cartwright

85 Responses to “Izročijo le duši dušo, a vmes je telo!”

  1. zogca said

    Okej, pesmico ste prebrali.😉 Zdaj pa debata. Ker že dolgo nismo debatirali o seksu in utegnemo priti na slab glas, bo ta tema posvečena zgolj in izključno seksu.

    Za izhodišče debate bom vzela eno trditev, ki smo jo nekaj večerov nazaj bežno komentirali, ker pa je bilo govora o nečem drugem, se debata ni razvila. In sicer je govora o trditvi, DA PARTNERSKA ZVEZA LAHKO OBSTAJA TUDI BREZ SEKSA. Z nadaljevanjem, da se v zvezi da zdržati tudi brez seksa, če seks ni visoko na lestvici vrednot.

    Moje mnenje je, da seks tako ali tako ni vrednota, ampak naravna potreba. In narave na dolgi rok ne moreš prinašati okoli. In ne gre samo za to, da je seksa premalo, ker se zgodi samo ob posebnih priložnostih (na velike praznike in ob rojstnih dnevih) ter zato naravne potrebe niso zadovoljene. Že samo dejstvo, da veš, da nekdo raje ne bi, da se v njem ali v njej ne prebujajo tisti strastni občutki, ko si želi tebe in tvojega telesa … Ne vem, ne počutiš se ženska. Ne počutiš se moški. Vsaj ne v tistem pravem smislu.

    Kar se mene tiče, je partnerska zveza brez seksa … Če je tako, potem lahko živim tudi z najboljšo prijateljico. Ljubezen med nama je. Razumevanje tudi. Vsekakor spoštovanje in zaupanje. Če je vse v duši, srcu in vrednotah ter nič v tem mesenem.

  2. webmaher said

    seveda lahko obstaja a le v enem primeru, ki je sila redek…a o tem več prihodnjič…

  3. zogca said

    Dobro jutro vsem! Zunaj so skorajda izredne razmere. Nalivam se s kupučinom in poslušam Madonno. Danes je dan za Madonno.😉

    Live to tell!

  4. webmaher said

    Dobro jutro Žogca, jaz sem že odmetal 30cm snega, daj mi kakšno bolj poskočno Madono:mrgreen:

  5. zogca said

    Nič ne bo.😉 Moja najljubša Madonnina pesmica.

    Justify my love!

    Vedno se spomnim nanj, ko jo poslušam.

    Joj, kako se spomnim.

    Hišnik je “pucal” sneg že ob šestih. Jaz nič.😉

  6. zogca said

    Ena poskočna za Weba in vse druge, ki so morali kidati sneg.

    Material girl!

  7. John said

    Madonna – Like A Virgin
    deviški sneg… po včerajšni vroči razpravi o tičih in epruvetah.

    Dobro jutro…🙂

    Today only! Madonna day!

    Danes brez kidanja snega (pa ne zato, ker mi ni, ampak ga ni dovolj) :mrgreen:

  8. zogca said

    Malo si me prehitel. Ampak ne boš verjel, jo poslušam. Točno to pesem, že petič. Like a virgin. In premišljujem, ali bi se mogoče lahko uvrstila med device, ker tako dolgo nisem.😉

    Ni dovolj snega? Nas je zametlo.

    Mimogrede, dojenčka še ni in ga ne bo še vsaj dva dni. Nihče ji ni povedal, da mora nehati jemati aspirin, zato bodo počakali. Verjetno do četrtka, petka, dlje pa ne.

    Okej, zdaj šestič, Like a virgin.

  9. webmaher said

    vračam Žogca, hvala Hung up od zej naprej bomo namest =bal JuGal
    sem hotu slišat original in mi napišejo v vaši deželi je video prepovedan in mi dajo Fernanda…ne me JuGaT no:mrgreen:

    Prosim če 9 komentar zbrišeš-hvala Žogca😉

  10. zogca said

    O tem smo debatirali pred enim mesecem. Ali se lahko ali se ne more. In jaz sem bila tista, ki sem trdila, da se ne more. In sem se motila. Ker se očitno lahko.

    Tudi penis se lahko zlomi!

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/tudi-penis-se-lahko-zlomi.html

  11. webmaher said

    torej imaš zaradi zlomljenega tudi lahko bolniško, še posebno če imaš v polmeru 20m ene 100 žensk:mrgreen:

  12. zogca said

    Sto žensk? Jaz bi od tam pobegnila.😉

  13. webmaher said

    Žogca, moj prijatelj Serđo bi dejal Vans apon a tajm in Slovenia:mrgreen:
    saj, če bi še malo bolj nazaj pogledal pa lahko rečem preko 200:mrgreen:

  14. zogca said

    Več kot pet žensk na kupu, je preveč žensk na kupu. 😆

  15. zogca said

    Kar ne velja za moške. Več kot pet moških na kupu, ni preveč moških na kupu. Jaz sem hotela na policijsko šolo, tisto v Tacnu, ampak niso sprejemali žensk. V bistvu je škoda, da ni bilo te možnosti. Tam bi me naučili reda in še v dobri družbi bi bila.😉

  16. zogca said

    Vsi zmagovalci Eme na kupu, če jih hoče kdo poslušati!

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=19&c_id=39065

  17. webmaher said

    če bi šla ti za policajko bi bil jaz skoz v prekršku:mrgreen:

  18. zogca said

    Ne prilizuj se!!!

    Sicer pa jaz nisem mislila biti policajka. Hotela sem biti pravnica, kar tudi sem. Samo namesto gimnazije bi hodila na policijsko šolo, ampak to ni bilo mogoče. Ne želi si, da bi te jaz kdaj zasliševala. Kakor moja mama pravi – tisti, ki ga jaz zaslišujem, bo priznal, kar je naredil, česar ni naredil, ampak je mislil narediti in zraven še, kar niti pomislil ni, da bi naredil. In to vse brez mučenja.😉

  19. webmaher said

    odlično Žogca in kako naj se jaz potem ne prilizujem – M:i:IV 😉

  20. zogca said

    Ti se kar prilizuj, ampak nikoli ne reci, da nisi bil velikokrat opozorjen, da Žogca tega ne mara.

  21. zogca said

    Erotika!!!

    Še vedno sem pri Madonni.😉

  22. webmaher said

    Žogca a mi rumen karton sledi:mrgreen:

  23. zogca said

    Mah, ne. Samo povem ti, da ne maram moškega prilizovanja.

  24. lynx said

    Web, Žogca ima rada nevarne tipe, ki se delajo brezbrižni do žensk, potem pa udarijo iz drugega plana.😉

  25. webmaher said

    Lynx hvala za pojasnilo😉
    Žogci pa opomin najne izziva, sicer vse povem Vlatki😆

  26. zogca said

    Krivo vero učiš, lynx.😉

  27. zogca said

    V komentarju številka 1 je tema dneva. Nihče ne komentira, ampak se tukaj ukvarjate z eno brezvezno Žogco, ki je tako ali tako nuna, tako da nima smisla.

    Red!!!
    :mrgreen:

    Držite se teme!!!
    :mrgreen:

    Partnerska zveza brez seksa in Madonnin dan.

  28. zogca said

    Samo še ena zunaj teme. Se da priti do Leclerca in da pri tem ne greš na obvoznico? Ugotovila sem, da vinjete trenutno sploh ne potrebujem in je ne bom kupila, ker grem k Izbrani z vlakom. Ampak do Leclerca bi pa rada prišla.

  29. lynx said

    ALI PARTNERSKA ZVEZA LAHKO OBSTAJA TUDI BREZ SEKSA?

    Ne, z redkimi izjemami. Pravzaprav je vprašanje, kaj pojmuješ pod partnersko zvezo.
    Ko imata moški in ženska izključno “poslovni” odnos v smislu jaz tebi, ti meni in seks prakticirata drugje, vendar je to zveza le na papirju. Pri zelo starih ljudeh, invalidnih osebah…drugače pa skorajda ni mogoča.

  30. zogca said

    Ne, vem, lynx, ali je bilo tako mišljeno. Jaz sem to pobrala s foruma, ki pa očitno zdaj ne dela, tako da ne morem citirati. Ampak šlo je pa za to, da se enemu seksa, drugemu pa ne. In potem v imenu višjih vrednot in ljubezni ne seksa tudi drugi. Da se to da zdržati.

  31. zogca said

    Give it to me!!!

  32. webmaher said

    Žogca razumem, red mora biti pa četudi je slab:mrgreen:
    in jaz sem pod točko dva začel tko kot je treba aneda, sicer pa boš morala biti bolj konkretna ker je Lynx lepo izpostavil nekaj dejstev…je pa verjetno vsakomur jasno, da na začetku to sploh ni vprašanje – seveda govorimo o zvezi, ki naj bi trajala čimdlje…in potem se zatakne, kdaj, zakaj in kako dalje???

  33. webmaher said

    Žogca izbirej pesmi ki ne dražijo – Madonna jih ima ogromno pa se mal potrudi😆

  34. cija said

    O tem smo debatirali pred enim mesecem. Ali se lahko ali se ne more. In jaz sem bila tista, ki sem trdila, da se ne more. In sem se motila. Ker se očitno lahko.

    Tudi penis se lahko zlomi!

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/tudi-penis-se-lahko-zlomi.html

    hehe, ko sem videla tole, sem ti mislila napisat, da se očitno tudi po tvojem blogu sprehaja kak popov novinar.

    OK, k temi:
    Partnerska veza brez seksa je seveda mogoča, če oba partnerja nimata nobene potrebe po seksu. Tudi taki obstajajo, se mi zdi, da je angleška literatura in filmografija polna nekih žensk, ki so živele skupaj… Al je to samo Agatha Christie… Konec koncev, saj ni nujno, da sta partnerja ravno na vrhuncu svoje spolne moči. Kaj pa tisti pari, ki se najdejo v domu starostnikov? Sem skoraj prepričana, da večina že desetletja ne ve več, kako sploh seks izgleda.

    Med dvema človekoma, ki pa imata normalne potrebe po seksu, vsaj eden od njiju, pa je taka platonska veza čista frustracija.

  35. zogca said

    Cija, mišljeno je seveda obdobje, ko smo spolno nekako na vrhuncu, vsaj bili naj bi. Z leti te stvari malo izvenijo in narava že ve, zakaj mora tako biti. Saj to, to je tudi moje mnenje. Za tistega, ki bi, je takšna zveza čista frustracija. Tako tudi jaz mislim. Da tisti drugi pa ne bi. Pustimo to, da tisti drugi ne more. To je po moje drugačna stvar. Čeprav še vedno živiš v pomanjkanju, veš, da drugi ne more, zaradi bolezni, poškodbe, ne pa noče.

    Ja, to s penisi me Bog obvešča, naj se pazim, da ne bom kakšnega uničila.:mrgreen: Pa saj, zdaj ni nobene nevarnosti.

  36. zogca said

    Če nimate spolnih odnosov vsaj enkrat na teden (izvzete so okoliščine, ko spolni odnosi niso možni zaradi bolezni, zapletene nosečnosti, obdobja po porodu itn.), ste ujeti v zvezi brez spolnosti …

    http://www.viva.si/clanek.asp?id=4232

    Zelo dober članek!!!

  37. vlatka said

    žogca,

    evo ene moje iz: Nekoč sem se vrnila

    ***
    Pusti
    naj oddidem
    iz tvojega otroštva
    zavisti
    pusti
    naj utrgam cvet
    preznojenega smeha
    pusti
    naj bodo moje sanje to
    kar niso
    pusti mojim korakom
    njihovo senco
    brezbrižnosti
    pusti
    naj bo moj smeh
    za zaprtimi vrati
    greha
    pusti mojo žalost
    njim
    ki ne poznajo veselja
    pusti mojim besedam
    naj izbirajo svojo pot
    pusti
    naj imajo moje misli
    česar še nimajo
    pusti
    naj bom sama
    tam
    kjer me ni

  38. zogca said

    Če nimate spolnih odnosov vsaj enkrat na teden (izvzete so okoliščine, ko spolni odnosi niso možni zaradi bolezni, zapletene nosečnosti, obdobja po porodu itn.), ste ujeti v zvezi brez spolnosti …

    http://www.viva.si/clanek.asp?id=4232

    Zelo dober članek!!!

  39. zogca said

    Partnerska zveza – naj je zakonska ali zunajzakonska – je kombinacija prijateljstva, ljubezni in intimnosti, treh stebrov, ki podpirajo zvezo. Če spodmaknete enega, se zveza utegne sesuti kot hišica iz kart. Spolnost je ena od oblik izražanja intimnosti in ljubezni med partnerjema. Zveza brez nje resda lahko obstaja, vendar je to recept za katastrofo.

    Citat iz članka v zgornji povezavi.

  40. vlatka said

    žogca,

    kaj pa tisti, ki enkrat ne, druge dni pa ja? 😆 😆

  41. zogca said

    Ne razumem vprašanja.

    Po moje težava nastane, ko eden živi v kroničnem pomanjkanju.

  42. zogca said

    MIT O ZAKONU BREZ SEKSA

    Verjetneje je, da imajo šibko željo po spolnosti ženske.

    To sploh ne drži; vsaj polovica »abstinentov« je moških.

    Da veste, kaj vas lahko doleti.😉

  43. maxi said

    Po moje težava nastane, ko eden živi v kroničnem pomanjkanju.

    Težava nastane, ko se eden odloči it iskat drugam…

  44. maxi said

    To sploh ne drži; vsaj polovica »abstinentov« je moških.

    V takšnih primerih še vedno imava druga drugo… he he

  45. maxi said

    A je kdo opazil dobro slikco?:mrgreen:

  46. webmaher said

    Maxi odlično zgledaš, klobuk dol😉

  47. asdf said

    “Ampak šlo je pa za to, da se enemu seksa, drugemu pa ne. In potem v imenu višjih vrednot in ljubezni ne seksa tudi drugi. Da se to da zdržati.”

    oj!
    seveda se da vzdržati. vprašanje je zakaj in kako dolgo..

  48. webmaher said

    nekdo je dejal da bomo na dolgi rok vsi mrtvi…torej je vprašanje samo še zakaj…in odgovor ve tisti, ki to počne…

  49. zogca said

    Jaz.😉

    A je kdo opazil dobro slikco?

  50. zogca said

    Zakaj? Ker seks ne bi bil visoko na mestu vrednot.

    Kako dolgo? Ves čas, kaj pa? Saj nekdo aseksualen ne postane od danes na jutri seksualen.

    prašanje je zakaj in kako dolgo.

  51. zogca said

    Dokler samo trpi, ni težave?

    Težava nastane, ko se eden odloči it iskat drugam.

  52. maxi said

    Dokler samo trpi, ni težave?

    Žal pogosto samo za trpečega, drugi bolj malo trpi. Ko se zadeva nadaljuje npr.z varanjem trpljenje dobi širši domet…

  53. zogca said

    Ampak verjetno je tako … Tisti drugi ima v glavi, da je oni prvi pristal v aseksualen zakaj in se verjetno, ko izve za varanje, sprašuje, kaj je naenkrat zdaj vse narobe, ko pa je bilo vse v redu. Čeprav v bistvu nikoli ni bilo. Pa ne misli, da mislim, da je varanje rešitev.

  54. zogca said

    Dobila si mejl.😉

  55. asdf said

    ti ga boš ečz pol ure…

  56. maxi said

    Ampak verjetno je tako … Tisti drugi ima v glavi, da je oni prvi pristal v aseksualen zakaj in se verjetno, ko izve za varanje, sprašuje, kaj je naenkrat zdaj vse narobe, ko pa je bilo vse v redu. Čeprav v bistvu nikoli ni bilo. Pa ne misli, da mislim, da je varanje rešitev.

    Te stvari so tako kompleksne, kot je kompleksen odnos….nikoli se ne da tako enostavno rečt; ni mu dala in jo zato vara. Zakaj mu ni dala je že posledica, vzrok je pa lahko vse drugje kot v aseksualnosti…

  57. zogca said

    Počakaj. Mi nisi ti dva dni nazaj napisal, da si po daljšem premisleku ugotovil, da mi v bistvu nimaš kaj napisati? Le napiši.😉

    ti ga boš ečz pol ure…

  58. zogca said

    Mah, da ne bo narobe razumljeno. Večina tistih, ki varajo, ne varajo zato, ker doma ne bi dobili. Vsaj jaz tako mislim.

  59. webmaher said

    Žogca napiše: Kako dolgo? Ves čas, kaj pa? Saj nekdo aseksualen ne postane od danes na jutri seksualen.

    kako sta pa pol takdva skup treščila, če je že ves čas tako🙄
    potem ljubezen nima tu nič zraven ali pač🙄

  60. zogca said

    Pred dnevi sem brala eno turbo zaostalo razmišljanje o tem, da je ženska, ki ti hitro da seksati … Mah, ajde, na nek način kurba. Ker bo potem dala tudi drugemu. Zato se ceni, da ti čim dlje ne da. In ko si izbereš žensko, ki ti doooolgo ne da, da bi se zaščitil, potem pa ugotoviš, da ti tudi v zakonu komot ne da tri mesece … Kdo je kriv?

  61. Janis said

    Pred dnevi sem brala eno turbo zaostalo razmišljanje o tem, da je ženska, ki ti hitro da seksati … Mah, ajde, na nek način kurba.

    Moški, ki tako razmišljajo, so itak seksualno in osebnostno zavrti in so v postelji itak zanič. Če se dva seksualno privlačita, je pristati v postelji in izpolniti to privlačnost nekaj najbolj normalnega pod soncem. Tisti, ki to zaničujejo, imajo s sprejemanjem samega sebe hude težave in taki ljudje niso ne za v posteljo ne za v partnerstvo. Jaz bi odrasli ženski (pustimo pubertetniške zveze, kjer gre šele za odkrivanje seksualnosti), ki se iz principa drži nazaj in sodi sebe in druge po tem, kako “hitro” da, rekla samo zbogom. Ker taki ljudje so v glavi še zmeraj v fazi pubertete, ne odraslosti.

  62. webmaher said

    vprašanje je kaj je to hitro-sedmi dan, en mesec, pol leta ali takoj prvi dan🙄
    in drugo vprašanje: kako lahko že na podlagi nekaj dni sklepaš, da je to to🙄

  63. zogca said

    Hmmm …

    Moški, ki tako razmišljajo, so itak seksualno in osebnostno zavrti in so v postelji itak zanič.

  64. maxi said

    kako lahko že na podlagi nekaj dni sklepaš, da je to to🙄

    Nekateri po več letih ne vedo ali je TO TO. Tako, da je to ugotavljati na podlagi nekaj dni brez smisla.

  65. zogca said

    Še enkrat hmmm …

    Ker taki ljudje so v glavi še zmeraj v fazi pubertete, ne odraslosti.

  66. zogca said

    Enim to ni nikoli to, samo zajebavajo pošten folk. Jim je pa pomembno, da preverijo, ali je ženska lahka in bo dala drugemu.🙄

  67. webmaher said

    Maxi pa hudič je ker se ljudje z leti spreminjamo..če bi bili vsaj približno skoz isti oz. bi skupaj “rasli” potem verjetno ne bi bilo težav…

  68. maxi said

    …oz. bi skupaj “rasli” potem verjetno ne bi bilo težav

    Eee, to je to….razvijat se v isto smer! Zato jaz vneto zagovarjam, da je podobnost pomembna. Če sta že v začetku različna je velika verjetnost, da bosta z leti samo še bolj narazen…

  69. zogca said

    Vidiš, jaz se pa bojim nečesa drugega. Če sta si že na začetku precej podobna, potem z desetimi leti postaneta dobesedno ista in z dvojčkom siamskim mi pa res ni luštno živeti.

  70. webmaher said

    Žogca pojasni, verjetno z Maxi glede “rasti” ne razmišljava da imata pa zdej en druzga na špagci :rol:

  71. zogca said

    Like a prayer!!!

    Do polnoči je Madonnin dan.😉

  72. zogca said

    Rasli? Eni ne rastejo.

  73. maxi said

    Rasli? Eni ne rastejo.

    Tudi to je problem, če gre eden naprej, drug pa obstane…in potem čez čas ugotovita, da sta vsak na svojem bregu.

    Jooj, ko bi vedeli, koliko je takšnih zakonov…ki se trpinčijo.

  74. maxi said

    Še moj glasbeni prispevek:

  75. webmaher said

    Maxi poglej pod 9:mrgreen:

  76. zogca said

    Skrivnost srečnega razmerja je tudi zadovoljujoča spolnost. Alenka Berlot Košiček: “Telo je izjemno povezano z duhom, in ko nekoga ljubimo, ljubimo tudi njegovo telo, tukaj pa se ljubezen in spolnost pravzaprav združita in v vsaki resnični ljubezenski zvezi si ne moremo predstavljati, da ne bi imela spolnost velikega pomena.” Zato zveza, v kateri ni spolnih odnosov, po njenih besedah ni naravna: “Če moški in ženska živita skupaj in se imata rada, in če nimata kakšnih posebnih težav sama s seboj, potem si bosta drug drugega želela tudi v spolnosti, šele takrat bosta resnično združena, se bosta resnično predala drug drugemu, in ob tem bosta doživljala veliko zadovoljstvo, prijetno jima bo, uživala bosta. Pravzaprav si težko predstavljamo, da je možen še kakšen večji čutni užitek kot je spolna združitev z ljubljeno osebo.”

    http://zadovoljna.si/clanek/barvni_tip/ko-strast-ugasne.html

  77. zogca said

    Telo ne prenese iluzij, telo pozna in želi samo resnico!

    http://www.zdi-krog.si/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=51

  78. zogca said

    Ženski forum, žensko jamranje, moški nočejo!

    http://www.ringaraja.net/forum/m_935258/tm.htm

  79. lynx said

    “Pred dnevi sem brala eno turbo zaostalo razmišljanje o tem, da je ženska, ki ti hitro da seksati …”

    Za kurbe so označene bolj tiste, ki skoraj vsakemu dajo in ne tiste, ki hitro dajo.

  80. zogca said

    Ne v glavah “zaostalih”.

  81. zogca said

    Mimogrede, neke težave so danes na WordPressu, zato se ne čudite, če kakšnih objav ne morete odpreti. Podvajajo se http// in potem javlja napako. Množično in na veliko blogih. Obveščeni so in bodo menda popravili.

  82. lynx said

    “Ne v glavah “zaostalih”.”

    Kurba je izraz za prostitutko, v pogovornem jeziku pa se ga uporablja tudi za zgoraj omenjene radodajke.
    Mislim da to ni neka vrlina tudi za zelo liberalne ljudi.
    Ali so tebi mogoče všeč moški, ki naskočijo vse kar leze in gre, takozvani kurbirji?

  83. zogca said

    Poglej, nekdo, ki mene naskoči prvi večer, mi nima pravice govoriti, da sem jaz radodajka. To sem mislila. Ker debata, ki sem jo vzela za izhodišče, je šla v smislu … On bi vsekakor poseksal vsako, ki bi mu dala, ampak potem se vpraša, če bo meni dala, potem bo tudi komu drugemu … Hej, takšne moralne dileme ima nekdo, ki bi vsekakor podrl vsako, ki bi mu dala???

  84. lynx said

    “Poglej, nekdo, ki mene naskoči prvi večer, mi nima pravice govoriti, da sem jaz radodajka.”

    Lahko si in lahko nisi. In on je lahko kurbir, ali pa ne. To, ali ima pravico, govoriti kaj ti si, ali je nima, dejstva ne spremeni.
    Kako je s pravicami v pravnem smislu, pa veš bolje od mene.

  85. trnovčanka said

    Odgovor na izhodiščno vprašanje: NE

    Vsaj jaz si ne predstavljam. Okej, pridejo odbobja (trenutno sva v njem, višja sila =bi ga). Drugače pa vem, da bi hitro začelo škripati, če bi katerikoli od naju brez razloga začel štrajkati v postelji.

    Enkrat sem bila v vezi s super tipom, ki pa ni čutil potrebe po sexu več kot 1x na mesec. Pri 25ih. Seveda sem se kmalu začela spraševati, v komu je problem. Dečko je bil krasen na vseh ostalih področjih, samo mene je to pomanjkanje ubijalo. Pa niti ne samo pomanjkanje kot večni črv dvoma. Zakaj … Ni dolgo trajalo, čeprav sem ga imela zelo zelo rada.

    Sigurno pa obstajajao pari, ki funkcionirajo z zelo malo oz. skoraj nič seksa. Kako jim to uspe, pojma nimam, ker očitno nisem na tej ravni.

    Ena madonina, ki je meni noro všeč. Sicer pravega videa nisem našla ampak komad je pravi. http://www.youtube.com/watch?v=Pgh0rBJRp60 (Video za Justin fanice😉 )

    P.S. Zogci prepovedano poslušanje tega komada!!!

Leave a Reply

 
