Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Obljuba dela dolg! aka “Kurcajte” z Žogco!

Posted by zogca na februar 1, 2009

Obljubila sem, da bom prvič v življenju gledala Emo in seveda bom obljubo držala, četudi se mi zdi, da bom ves večer zavijala z očmi. Ema je bila sicer že sinoči, ampak jaz tega sploh nisem vedela. Na CNN-u namreč takšnih stvari ne povedo. Kakorkoli že, obljubila sem, da bom gledala v nedeljo. Sobote na mojo srečo ni nihče omenjal. Prav tako sem obljubila, da bo na dan Eme na blogu objava, ki bo posvečena izboru in namenjena temu, da bomo lahko skupaj “kurcali” pesmi, izvajalce, nastope, obleke itn.

Spodobi se, da zdaj nekaj napišem. Kot izhodišče za debato. Ampak šment, jaz slovenske glasbene scene skorajda ne poznam. Če sodim po napisanem na spletnem portalu naše nacionalne televizije, se je sinoči v finale uvrstilo osem izvajalcev, nocoj pa bo ob teh osmih nastopilo tudi šest “povabljenih”. In tako bomo izbirali med naslednjimi pesmimi:

1. Lea Sirk – Znamenje iz sanj
2. Čuki – Mal’ naprej pa mal’ nazaj
3. Quartissimo – Love Simphony
4. Omar Naber – I still carry on
5. Brigita Šuler – Druga liga
6. Ne me jugat in Slavko Ivančič – Kaj me briga
7. Eva Černe – Vse
8. Karmen Stavec – A si želiš
9. Alya in Rudi – Zadnji dan
10. Bjonde – Blond power
11. Samuel Lucas – Vse bi zate dal
12. Nexys – Vsaj za en dan
13. Langa in Manca Špik – Zaigraj muzikant
14. Nuška Drašček – Kako lepo

Prireditev bosta vodila Maja Martina Merljak in Peter Poles. Ne samo, da ne poznam večine zgoraj navedenih izvajalcev, tudi voditeljski par sem danes videla prvič, in sicer na fotografiji. Po desetminutnem telefonskem glasovanju in točkovanju mednarodne strokovne žirije, v razmerju 50 : 50, bomo dobili novega evrovizijskega predstavnika, ki bo zastopal Slovenijo na evrovizijskem izboru v Moskvi, ki bo potekal 12., 14. in 16. maja 2009. Kaj naj še napišem? Verjetno bo najbolje, da nič, ker je vsak stavek nevarnost, da ustrelim enega hudega kozla. “Kurcajte” z Žogco! Zmagal bo pa tako ali tako tisti, ki mora zmagati. Ne, ne namigujem na teorijo zarote. Ali pač? Toliko pa tudi jaz nisem za luno, da ne bi “ujela” vsakoletnega govorjenja, da je Ema ena velika kuhinja.

409 Responses to “Obljuba dela dolg! aka “Kurcajte” z Žogco!”

  1. izbrana said

    Za zdaj sam tole:😉 !

  2. vlatka said

    žogca,

    jaz ne bom gledala, morda poslušala po radiu. Bom pa navijala za “Ne me jugat in Slavkota”, ker jih poznam, hehe 😀 😀

  3. trnovčanka said

    Jeeeej se pridružim zvečer. Odsotna bom edino v primeru, da dobim obiske, ampak mislim, da jih ne bo. Samo tolk da boste vedele, zakaj špricam😉

    P.S. Znalci namigujejo, da znajo zmagat Quartissimo. Bomo videli.

  4. Lynx said

    Tudi če Ema je kuhinja, je zelo težko skuhati kaj dobrega, če same sestavine niso kaj prida.
    Kakšnega dobrega pevca se v Sloveniji še najde, pri avtorjih glasbe pa smo zelo zelo tanki.

  5. webmaher said

    Zmagat bi morala Zaigraj muzikant z Lango in Manco alpa Kaj me briga in Ne me jugat s Slavkom:mrgreen:

  6. vlatka said

    webmaher,

    ti si zgubil 30 €, jaz jih bom 20 € za bakos pive. Šmrk, šmrk, šmrk…, jih bova spila skupaj?

  7. webmaher said

    Vlatka ja skom si pa ti stavila za pivo🙄
    za Emo ne stavim tut centa ne:mrgreen:

  8. vlatka said

    webmaher,

    s tabo, vendar! Že ponoči, se ne spomniš? Joj, kaj sem te šla spomnit :mrgreen: , ma ne, je v redu, jo bova skupaj pila, če si za ? 😉

  9. webmaher said

    Nič ne vem da bi midva ponoči kaj stavila, samo dogovarjala sva se kaj bi bilo najbolj pametno pa se nama žal ni izšlo…pravzaprav če pomislim sem zaradi tvojega svetovanja prišparal vsaj 70€:mrgreen:

  10. zogca said

    Od teh, ki sem jih slišala, je tudi meni ta najboljša.

    Slišala sem jih pa teh šest, ki so zgoraj linkane.

    Zmagat bi morala Zaigraj muzikant z Lango in Manco.

  11. zogca said

    Jaz sem lani skoraj onanirala na to pesem http://www.youtube.com/watch?v=3vP42KN6_Ss , ki pa seveda ni bila slovenska.

  12. webmaher said

    Sploh ne bom več pisal kaj mi je všeč saj vse Žogca napiše:mrgreen:

  13. zogca said

    Ne prilizuj se.:mrgreen:

  14. webmaher said

    Žogca zakaj me stalno kopipejstaš-a si moja polovica dvojčka:mrgreen:

  15. zogca said

    Žogca ne verjame v te polovičke. Verjame pa v to, da vsak, ki ima dober okus, rad posluša Jeleno Tomašević.:mrgreen:

  16. webmaher said

    če bi bila samo Jelena bi ti nemara še verjel, tko pa imaš cel desni rob popopan z mojimi komadi:mrgreen:

  17. zogca said

    Ne hvalimo Žogce, kurcamo Emo.❗

    Zakaj se Emi sploh reče Ema, kdo ve???

  18. maxi said

    Nekaj v vezi z Evrovizijsko Melodijo…. za A pa ne vem

  19. zogca said

    Logična, da. E in M, ampak A pa res zmanjka.❓

  20. izbrana said

    EMA
    Evrovizijska MelodijA….

    No, ja….

    Je pa res!

  21. zogca said

    Iz trte izvito, bi jaz temu rekla.

    Si pripravljena?

    Kokakola, čips, smokiji???

  22. izbrana said

    Cel dan sama doma. Pozabljena še od Boga! Nobenih telefonov. Še ti si spala😉 !

    Pripravljena? Kokakola, čips, smokiji? Ne, slabo mi je že cel dan. Nič nisem spravila vase!

    Pomoje zaradi EME….😉 !

  23. trnovčanka said

    Jaz pa še gruntam. Kokice ali arašidi?

  24. trnovčanka said

    Meni so pa lani bosanci dogajali😀

  25. zogca said

    Remind me!!! Nekaj čudnega je bilo, ženska in moški, kakor skeč. Se motim?

    Meni so pa lani bosanci dogajali.

  26. zogca said

    Ne znam pomagati. Nič mi ni ljubo.

    Kokice ali arašidi?

  27. zogca said

    Popoldne sem odspala cele štiri ure. Joj, je bilo lepo. Joj.

    Še ti si spala!

  28. trnovčanka said

    Pokušaču da te poljubim a ti se pravi LUUUUUUDA😀

    Laka, Pokušaj

  29. trnovčanka said

    Zogca jaz pa ne maram čipsa🙂 Na veliko veselje ostalih članov gospodinjstva.

  30. zogca said

    Ja, to je bilo to.

    Kaj ti jaz vem?

    Jaz sem še vedno za Lejlo!!!

  31. zogca said

    Jaz, ni za verjeti, ne jem ne čipsa, ne smokijev, ne arašidov, ne popcorna, ne … V bistvu ni za verjeti, ampak res ne.

    Zogca jaz pa ne maram čipsa.

  32. zogca said

    Izbrana, samo na easy, samo na easy, samo na easy!!!

  33. trnovčanka said

    Zogca nič od tega? Potem pa nujno kakšen čokoladni sladoled.

  34. trnovčanka said

    Ok, grem zasmradit kuhno s kokicami. BRB

  35. izbrana said

    😉

    Sorči, bom potem…..

  36. trnovčanka said

    Pa začnimo. Lea Sirk – booooooooooring.

  37. trnovčanka said

    Čuki kot čuki… krneki

  38. webmaher said

    Zmagala bo Manca kva je pa kle sploh še druzga za pričakovati:mrgreen:

  39. trnovčanka said

    Kaj a zdej bom sama šimfala?:mrgreen:

  40. trnovčanka said

    Preden Mance ne slišim ne morem nasprotovat😉

  41. zogca said

    Ne boš, Trnovčanka, Žogca je večerjala.

    Zdaj pa bo začela.

    Je to, kar se zdaj gredo, humor?

    Kakšni bolni štosi.

  42. zogca said

    Kaj se gredo humor, če se ga ne znajo?

    Glasbena prireditev. Lepo brez štosov. Če jih ne znajo narediti.

  43. trnovčanka said

    To so teli, ki naj bi zmagal. Da slišmo.

  44. trnovčanka said

    Kdo je sploh ta rdeča bejba?

  45. zogca said

    Čuki mi niti niso bili tako grozno zanič. V svojem stilu. Če nič drugega, med pesmijo ne zaspiš. Samo peti bi moral kdo drugi od fantov, ne ta Marko ali kako mu je že ime.

  46. trnovčanka said

    Jože😀 Markota ni več.

  47. zogca said

    A to je to?

    Ampak oni ne bodo nič peli ali kako?

    Slišim, neka ženska poje zadaj.

    To so teli, ki naj bi zmagal. Da slišmo.

  48. izbrana said

    Lea Sirk, ja dolgčas….😦

    Čuki, ja Čuki kot Čuki, bomo videli….😉

    Tile zdaj, ja jaz bi glasovala za njih, če bi, če nebi…..

  49. zogca said

    Ups, brez zamere. Ne razumem se na našo glasbeno sceno in tudi o Čukih ne vem nič. Vem, da obstaja nek Marko, ampak zdaj ti praviš, da on ni več v bendu.

    Jože Markota ni več.

  50. trnovčanka said

    Jap, meni so violine všeč. Drugač pa nothing special. Vsako leto ene 5 podobnih konadov na evroviziji.

  51. zogca said

    Izbrana, glej, da ne boš nocoj porabila preveč denarja.😉

  52. webmaher said

    ta Quartissimo bi bil lahko alternativa Manci, Čuki so pa bolj za kako vaško veselico-mi mormo na Ruse narediti vtis da bo plina dost:mrgreen:

  53. zogca said

    Aha.

    Vsako leto ene 5 podobnih konadov na evroviziji.

  54. webmaher said

    Izbrana če men pokličeš je precej ceneje:mrgreen:

  55. zogca said

    Zakaj meni Omar ne potegne, čeprav ima v redu glas???

  56. trnovčanka said

    Tudi jaz nimam preveč pojma o slo sceni, samo to pa celo vem😀

  57. webmaher said

    no ženske zdej pa le glejte vašega cukrčka Omarja:mrgreen:

  58. zogca said

    Manjka tista energija v njegovih baladah. Tisto nekaj, kar je znal dodati Johnny Logan. Pesem, ki si je ne zapomniš do glasovanja, če gre za Evrovizijo.

  59. zogca said

    Ih. Mi je bilo pa bolj luštno Čuke gledati.

    glejte vašega cukrčka Omarja

  60. webmaher said

    Ja Žogca Omar bi lahko naredil precej več, tole za Rusijo ni no:mrgreen:

  61. zogca said

    Brez štosov!!!

    Kako so neumni ti štosi!!!

    Kdo jih piše???

  62. trnovčanka said

    Omar je bil zgolj poslušljiv.

  63. izbrana said

    Omar Naber, ja zveni komad Evrovizijsko, ampak no, jaz, mislim meni se zdi, da on lahko da še več!

    Počakajmo.

    Dalje.

  64. webmaher said

    ampak Peterček pa Maja sta pa res čist z Neptuna:mrgreen:

  65. trnovčanka said

    O ne Šulerca. A dam na mute?

  66. webmaher said

    Druga liga, prvi balkoni ane mami:mrgreen:

  67. trnovčanka said

    Peter je najboljši brez scenarija.

  68. zogca said

    Tako grozno pa ni. A je? Lajna kot lajna.

    O ne Šulerca. A dam na mute?

  69. webmaher said

    Trnovčanka mislim da bi Žogca Brigitko nesla brez problema:mrgreen:

  70. zogca said

    Pliz, da se ve, da sem jaz za Emo žrtvovala Belo lađo.

  71. trnovčanka said

    Mam že na mute. Čeprav ni najslabša, sam je res ne morem😳

  72. zogca said

    Jaz sem tako zelo brez posluha, da bi si moje zavijanje garant zapomnila cela Slovenija. Po moje bi celo lahko zmagala Evrovizijo, ker mene ne bi nihče pozabil, tako zelo bi fušala.

    Trnovčanka mislim da bi Žogca Brigitko nesla brez problema

  73. trnovčanka said

    Zogca mene pa dragi grdo gleda😀

  74. izbrana said

    Štose je napisala Desa Muck!

    O Čukih. Potrebuješ najbolj prodajani avtor pri nas v zadnjih dvajsetih letih. Bi bilo zanimivo videt kam v Evropi pašemo glede na poslušanje glasbe. Govorim seveda o večini. Ki pač očitno kupuje njegovo glasbo….

    Brigita Šuler, lani boljša, če že mora bit….

  75. trnovčanka said

    Webmaher o katerem talentu ti govoriš?

  76. zogca said

    Jaz sem jo zdaj prvič videla in slišala, tako da nisem še mogla razviti alergije.

    Čeprav ni najslabša, sam je res ne morem.

  77. webmaher said

    Trnovčanka a bi tvoj dragi rad fuzbal gledou:mrgreen:

  78. zogca said

    Zakaj????????

    Zogca mene pa dragi grdo gleda

  79. webmaher said

    Kaj me briga, sam mal bi jo blo treba sfrizirat pa osvojimo Rusijo:mrgreen:

  80. zogca said

    Ajoj! Ona je bila pa včasih zabavna. Tole nocoj pa …

    Štose je napisala Desa Muck!

  81. trnovčanka said

    Poslušam besedilo … Hej haj baš nas briga😉

  82. webmaher said

    Trnovčanka saj gledamo EMO aneda:mrgreen:

  83. izbrana said

    Ne bom bankrotirala danes, Žogca, brez skrbi😉 !

    Bom mal še privarčevala za najine telefonske pogovore.🙂

    Webmaher, zame bi že bilo mogoče ceneje, če pokličem tebe. Ampak pazi, mogoče bi tebe to potem preveč stalo!🙂

    Slavko…. Ja, star maček. Tudi to bi bilo zanimivo videt na Evroviziji!

  84. zogca said

    Pred tedni sem brala lestvico najbolj prodajanih albumov. Mislim, da je med prvih deset albumov – vsaj trije so od Čukov, če ne kar štirje.

  85. trnovčanka said

    Ne. Moj dragi sovraži fuzbal skor tok kot Emo.:mrgreen:

  86. webmaher said

    Oglasi:mrgreen:

  87. zogca said

    Takoj sem dala malo na Belo lađo.

    Oglasi

  88. webmaher said

    Aja, a bi te tvoj dragi rad videl kje drugje a Trnovčanka:mrgreen:

  89. trnovčanka said

    Še enkrat sprašujem – kdo je to rdeče bitje zraven Polesa?

  90. zogca said

    Zakaj je hud???

  91. trnovčanka said

    Webmaher glede na to, da sem 14 dni pred porodom ve da nima šans. Pa tudi EMA se mi oprosti:mrgreen:

  92. zogca said

    Maja Martina Merljak. Piše v objavi.😉

    Tako sem prebrala.

    Ampak MON-ovke jo poznajo.

    Zato sem jaz mislila, da sem za svetom, ker je ne.

    Še enkrat sprašujem – kdo je to rdeče bitje zraven Polesa?

  93. trnovčanka said

    Dela se hudega, ker gledam EMO😀 Tako kot vsakič ko sem na BB preklopla. Ali kaj podobnega.

  94. webmaher said

    uf Trnovčanka to pa nism vedu, pol pa tvoj dragi res mora zdej sam priden biti:mrgreen:

  95. trnovčanka said

    Že vidim, da bom potem morala tudi MON prečekirat😆

  96. webmaher said

    Maja Martina Merljak v Playboyu evo Trnovčanka da boš na tekočem:mrgreen:

  97. trnovčanka said

    Eva ima tremo. Mi je pa pesmica še kar luškana.

  98. izbrana said

    Eva Černe, zakaj nikoli nič drugače?

    Mi je pa zelo všeč besedilo. Komad bom še poslušala, tudi, če ne zmaga…

  99. zogca said

    BB imam pa jaz zelo rada.

    Letos ga ne bo.😦

    Tako kot vsakič ko sem na BB preklopla.

  100. webmaher said

    Maja Martina Merljak malo o sebi evo Trnovčanka da boš še malo bolj na tekočem:mrgreen:

  101. trnovčanka said

    Webmaher hvala. Obvladaš😉

  102. zogca said

    Povej, kolikokrat boš nocoj poklicala.

    Priznaj.😉

    Bom mal še privarčevala za najine telefonske pogovore.

  103. zogca said

    Tako blizu si že???

    14 dni pred porodom

  104. izbrana said

    Karmen Stavec je po mojem privolila v Emo predvsem zato, da se bo že v štartu promovirala za nov začetek na glasbeni sceni.
    Meni komad ni nič posebnega. Definitivno pa je za moj okus obleka groooooooooznaaaaaaa.

    Pa kaj je zdaj, a samo jaz komentiram sproti?😉

  105. webmaher said

    A si želiš…malega nogometaša Žogca:mrgreen:

  106. trnovčanka said

    Karmen Nastavec je upravičila vsa pričakovanja😉

  107. webmaher said

    Trnovčanka upam da si pol stavila na Carmen:mrgreen:

  108. trnovčanka said

    Jap blizu. Fuzbal pa trenira ja. Pomojem mu Karmen ni všeč😉

  109. John said

    Karmen – zmagovalka :mrgreen:

  110. trnovčanka said

    Nisem nič stavila. Kje pobirate stave? Samo zaenkrat še ne bi stavila na nobenega.

  111. zogca said

    Katera se je tako grdo drla a si želiš, ko sem bila na sekretu?

  112. webmaher said

    Izbrana dej poklič že no, komi čakam, da zčneva opravljati na veliko:mrgreen:

  113. zogca said

    V spodnji objavi so se nekaj menili.

    Jaz nisem sodelovala.😉

    Kje pobirate stave?

  114. zogca said

    Koji bedni štosi, ampak res bedni.

  115. John said

    … mislim da bomo kar voditelja poslali v Russio. 😛

  116. trnovčanka said

    Tole rdeče bitje je zoprno🙂

  117. webmaher said

    Trnovčanka, se trudim. zdej se pa res moraš izogibati vsem naporom😉

  118. zogca said

    Jaz tudi. Ampak sem morala na sekret.😉 Ti veš, kako deluje moje črevo.😉

    Pa kaj je zdaj, a samo jaz komentiram sproti?

  119. zogca said

    To zdaj mi ni všeč.

    To je ta famozna Alja, ki naj bi bila naša Pink ali kako???

  120. webmaher said

    voditelja sta za v Sibirijo..za zmagovalca bomo pa še videli:mrgreen:

  121. trnovčanka said

    Alya – še najboljše do zdaj.

  122. zogca said

    John je prišel.😎

  123. zogca said

    Meni pa ne.

    Alya – še najboljše do zdaj.

  124. trnovčanka said

    Zogca ne se hecat, da niti Alye ne poznaš!

  125. zogca said

    Parkrat sem jo videla pri frizerki v reviji.

    Zogca ne se hecat, da niti Alye ne poznaš!

  126. zogca said

    Neumna pesem. Tale zdaj.

  127. John said

    John je prišel.

    Seveda.Saj niti odšel nisem. 😎

  128. webmaher said

    evo blondinke majo tut svoje predstavnice…čisto v stilu..čista desetka:mrgreen:

  129. izbrana said

    Ja!

    Alya mi je všeč! Rudi ne! Komad in koreografija tudi! Bomo videli….

    A kolikokrat bom nocoj poklicala? A tebe, Žogca? ;
    Ne vem,odvisno kdo bo zmagal na Emi!🙂

    Tele Bjonde so pa meni face. So si drznile kar nekaj…. Bravo!

  130. trnovčanka said

    Za tele bjonde pa ne vem, a so mi kul al totalno bedne.

  131. zogca said

    Ko sem te zadnjikrat videla, si nekam šel. Spat.😉

    Saj niti odšel nisem.

  132. zogca said

    Mene boš verjetno enkrat.

    Kolikokrat boš na RTV SLO???

    Škoda, da nisem zdaj tam. Bi te lahko čuvala pred samo seboj.

    A kolikokrat bom nocoj poklicala? A tebe, Žogca?

  133. zogca said

    Meni so totalno bedne.

    Za tele bjonde pa ne vem, a so mi kul al totalno bedne.

  134. John said

    Ko sem te zadnjikrat videla, si nekam šel. Spat.

    In tako kot gledam tole EMO bom moral to spet storiti…😕

  135. webmaher said

    5,25€ Pepsi kola..si vidla Žogca jutr takoj v Tuša:mrgreen:

  136. izbrana said

    Pavza!

    Grem hitro zakurit.

    Ne povem (še) kolikokrat bom poklicala….;)

    Webmaher, tebe ne morem…. Varčujem baterijo za potem….

  137. webmaher said

    Izbranaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a me slišišššššššššššššš:mrgreen:

  138. zogca said

    Jaz med oglasi dajem na Belo lađo.

    Grem hitro zakurit.

  139. webmaher said

    Žogca ti pa drugič povej pa ti bomo posneli, ne se tko matrat no😉

  140. John said

    …do zdaj mi je še najbolj bila všeč reklama od Mobitela. 😥

  141. zogca said

    Nič ne vem. Od kod to?

    Imam pa raje Coca Colo.

    5,25€ Pepsi kola..si vidla Žogca jutr takoj v Tuša

  142. webmaher said

    Izbrana kaj nimaš nobenga da ti zakuri🙄

  143. zogca said

    Napaka.

    Ko to gledaš, moraš na stranišče.:mrgreen:

    In tako kot gledam tole EMO bom moral to spet storiti…

  144. zogca said

    Čikat je šla.

    Izbrana kaj nimaš nobenga da ti zakuri.

  145. trnovčanka said

    Tale Saša Lošič mi tud ne potegne. Pa bemu mater a bo kej normalne muzke al ne?? grrrrr

  146. zogca said

    Trnovčanka, jaz je sploh nisem pričakovala.

    Zato tudi naslov Kurcajte z Žogco.

    In ne Hvalite z Žogco. ;-9

  147. webmaher said

    Plastic Bertrand – Ca Plane Pour Moi za vse ki trpite danes tukaj moj najljubši komad izpred ohohoho let:mrgreen:

  148. maxi said

    Evo mene še ena rock’n roll soul….za ALYO!:mrgreen:

  149. vlatka said

    webmaher,

    a res? Potem je to super.

    Nekje se ti napisala, da staviva za bakso piva, da bo zmagal Federer, si spregledal?

    Tudi prav. Saj si prišparal 70 €, hehe 😉 😀 😀

  150. zogca said

    Tudi Maxi je z nami.🙂

  151. trnovčanka said

    Tale bejba je pa zihr najboljš oblečena danes:mrgreen:

  152. zogca said

    In Vlatka tudi.🙂

    Samo lynx preganja ženske.😉

  153. zogca said

    Jaz bi tudi krilca.😉

    Tale bejba je pa zihr najboljš oblečena danes

  154. webmaher said

    Vlatka na tisti pir z veseljem pridem, če me Žogca pripelje in odpelje:mrgreen:

  155. izbrana said

    Zamudila. En komad. Napaka? Je bilo kaj dobrega?

    Webmaher, neeeeeeeee sliiiiiiišiiiiiiiiim!

    Mi zdaj en poskus rocka razbija. No, meni ni všeč.

  156. trnovčanka said

    Ja maherček, to je muzka. SA PLA PU MVA😀😀

  157. webmaher said

    no zdej se pa pripravite na zmagovalko-upam da nihče nima nič proti Ciganom in Manci:mrgreen:

  158. zogca said

    Žogca, da bi vozila ven iz Ljubljane? Enkrat na dve leti, s posebnimi pripravami.😉 Vprašajte Izbrano.

    Žogca pripelje in odpelje.

  159. zogca said

    Samo še dva komada sta???

  160. trnovčanka said

    Zogca sej bo kmalu pust, si jih lahko privoščiš😀

  161. vlatka said

    žogca,

    ni da bi na uno pesem onanirala, je pa luštna… 🙂

    A, zdaj pa vem, kaj rad webmaher posluša…, bom šla skozi vse komade, da vidim nekaj… 😀

  162. zogca said

    A meni je Mancina pesem najboljša ali kako že?

    Ja, ta.

    Sem šla preveriti.

  163. trnovčanka said

    Dvomim, da me bo manca navdušila. No poslušajmo.

  164. zogca said

    To veš, da imam jaz pesmi, ki jih dajem na blog pripravljene vnaprej, kajne? No, na eni je ena gospodična s krilci, ampak samo v tangicah in s krilci. Bo kmalu na blogu.😉

    Zogca sej bo kmalu pust, si jih lahko privoščiš

  165. webmaher said

    ajde Žogca najina zmagovalka, saj se boš potrudila in me peljala do Vlatke no, lepo prosim😉

  166. trnovčanka said

    Zbudi se, dobri princ… A nismo to že enkrat poslali?

  167. zogca said

    Ja, jaz sem za Manco!!!!!!!!!

  168. vlatka said

    webmaher,

    z veseljem vaju oba pogostim.Žogco, ki je pička ena a, (žogca ne zameri, a meni je ta izraz kul za hudo dobre bejbe…) in tebe, ki si tišček prva liga, vsaj tako te čutim 🙂

  169. zogca said

    Pa je res podobna.

    Ampak meni je ta pesem bila všeč.

    Zbudi se, dobri princ… A nismo to že enkrat poslali?

  170. trnovčanka said

    Jemljem nazaj, saj ni čisto isto. Nope, meni ne potegne.

  171. vlatka said

    ups,

    webmaher, tipček…. 😉 , ampak tudi tišček ni slabo, a ne? Se rad stisneš?

  172. maxi said

    Kljub Manci in Langi….ostajam zvesta svojim, torej zame ALYA!

  173. webmaher said

    še bolj noro, še bolj na poskok pravi stric Bedanc, ej to hitrejjeeeeeeeeeeeee:mrgreen:

  174. zogca said

    Ne, tisti en stavek ali dva imata isto melodijo, ampak drugače je čisto nekaj drugega. Ta lažje sanjala je enak.

    Evo, na koncu ima pa še malo Balaševićeve devojke sa čardaš nogami. Tole so malo zmiksali.

    saj ni čisto isto.

  175. trnovčanka said

    Tudi jaz mislim, da bo manca zmagala. Samo mojega glasu ne bi dobila. Če bi glasovala.

  176. vlatka said

    žogca,

    že ves večer vlečem nekaj na uho, a še nobena me ni potegnila…, pesem.., pa kaj bo folk izbral, ej…., ša slabše kot ta slabi pasulj :mrgreen:

  177. zogca said

    Ne mi mečmejkerja špilat, Vlatka.😉

    Jaz čakam očkata od J.😉

    Žogco, ki je pička ena a, (žogca ne zameri, a meni je ta izraz kul za hudo dobre bejbe…) in tebe, ki si tišček prva liga, vsaj tako te čutim

  178. vlatka said

    žogca,

    a boš?

    Pripeljala webmaherja do mene? Oba skupaj pridita… 🙂

  179. webmaher said

    Vlatka, če je prava zraven kdo se pa ne bi kaj😉
    Nuša bi bla la bl za Slovensko popevko aneda:mrgreen:

  180. zogca said

    Po moje Manco.😉

    pa kaj bo folk izbral

  181. trnovčanka said

    A ne bi raje denarja za kaj pametnejšega porabli kot za tole EMO? Recimo jaz z veseljem vzamem kak evro. :Mrgreen:

  182. vlatka said

    žogca,

    saj se ne gre zato, no…, lahko pa preverim – uzput 😀 😀

  183. zogca said

    Do konca obvoznice, naprej pa Žogca ne gre.

    Pripeljala webmaherja do mene?

  184. maxi said

    Moja favorita:
    Alya in Rudi – Zadnji dan
    Quartissimo – Love Simphony

    Čeprav…deveta mi je briga…🙂

  185. webmaher said

    Vlatka a Slavkota si pa kr preskočila al kva:mrgreen:

  186. zogca said

    Če ne gre za to, Vlatka, se lahko zmenimo. Če gre za to, potem raje ne.

  187. trnovčanka said

    Maxi jaz sem s tabo! ALYA😀

  188. zogca said

    Pa kaj je s to voditeljico?????????????????????????????

  189. vlatka said

    webmaher,

    saj ne vem kdo poje, res ne. Samo nič takega me ni pritegnilo. Za evrovizijo bi bil dober Mlakar, pive mi. 😀

  190. zogca said

    Vsaj orgazem naj se nauči zaigrati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  191. izbrana said

    No, Manca je nevarna….. Tud komad je dober. Šment, kaj pa zdaj?

    Še Nuška! Zagotovo dobra vokalistka. Zmagala pa najbrž s tem komadom ne bo.

    Zdaj pa jaz grem!

    Pridem potem…..

  192. vlatka said

    webmaher,

    morda sem bila takrat na lepšem, hehe, kot na Slavkotu 😛 😛 in ga nisem slišala…. 😉

  193. trnovčanka said

    Lahko kdo to rdeče bitje dvakrat okoli kepe? Dam vse € nazaj.

  194. zogca said

    Jaz tudi! Če kdo kaj da!

    A ne bi raje denarja za kaj pametnejšega porabli kot za tole EMO? Recimo jaz z veseljem vzamem kak evro

  195. vlatka said

    žogca,

    je kdo na sedmici?

  196. webmaher said

    Mlakarja bi blo škoda za Evrovizijo on je za Ameriko, prisežem Pri gajbi pira😆

  197. zogca said

    Po pameti, Izbrana, po pameti.

    Zdaj pa jaz grem!

    Pridem potem…..

  198. zogca said

    Kako to misliš? Na zaporedni številki?

    je kdo na sedmici?

  199. vlatka said

    žogca,

    ne bodi packa. Ti bom skuhala kofe. 😀

  200. zogca said

    Če misliš zaporedno številko, očitno tale Eva Černe, ki so jo zdaj pokazali. Ona ne more zmagati.

  201. vlatka said

    žogca,

    kdo je na sedmici? Izvajalec…, mislim? Ne na loto 😆 😆

  202. maxi said

    Maxi jaz sem s tabo! ALYA😀

    Cool! Evo zdej sem jo na krtako še enkrat slišala…YES ALYA!🙂

  203. vlatka said

    žogca,

    je tudi sedemnajstka?

  204. webmaher said

    Vlatka pol je bolj Lotko tam bo zdaj 2,5mio € na 7 niti pol miljona:mrgreen:

  205. vlatka said

    webmaher,

    res je. Mlakar je prva liga, pa naj reče kdo kar če 🙂

  206. zogca said

    Ne, samo 14 jih je.

  207. trnovčanka said

    Presnet po drugem poslušanju mi pa še Alya ni več všeč.

  208. zogca said

    Maxi, boš glasovala?

  209. maxi said

    žogca,

    je tudi sedemnajstka?

    Uh, kako coprajo…😆
    19 je boljše kot 17:mrgreen:

  210. zogca said

    Ke bedna voditeljica.

  211. vlatka said

    Aja,

    pa še to,

    toliko dobrih imamo, pa najdejo take? Ej…Meni so všeč originali: Smolar, Predin, čeprav se ponavlja, Mlakarja sem omenila, pa še jih je, pa se ne spomnim…

  212. webmaher said

    Trnovčanka ne bit Manci fouš no:mrgreen:

  213. trnovčanka said

    Najbrž je z mano kaj narobe. Ali s slovensko glasbo?

  214. vlatka said

    webmaher,

    še nisem pogledala, ali je kaj prikapljalo…, javim kasneje 😀

  215. trnovčanka said

    Od kdaj je Natalija blont?

  216. maxi said

    Maxi, boš glasovala?

    hehe, ni to moj posel…

  217. webmaher said

    evo te dve sta “pravi strup” za Putina:mrgreen:

  218. vlatka said

    žogca,

    a =bi ga,meni je prišla neka sedmica, Bogvezakaj… 😦

  219. zogca said

    Ti garantiram, da s slovensko glasbo.

    Najbrž je z mano kaj narobe. Ali s slovensko glasbo?

  220. trnovčanka said

    Zogca Natalija je najin letnik😉

  221. zogca said

    Da bi tista Eva zmagala, se mi zdi kratkomalo nemogoče.

    meni je prišla neka sedmica, Bogvezakaj

  222. vlatka said

    žigca,

    ja s to glasbo, ne slovensko glasbo!!

    Ena je čudovita. 🙂

  223. zogca said

    To zdaj bi pa moralo biti zame. Ajd, brez Helene.

  224. vlatka said

    žogca,

    itak zmagajo vedno neki “levi” hehe, ne bodi presenečena… 😀

  225. zogca said

    Nismo mogle vse dobro izpasti. :mrgreen:

    Zogca Natalija je najin letnik.

  226. webmaher said

    Žogca obleka bi ti ziher pasala😉

  227. vlatka said

    hehe,

    poslušam…

    Jo čujem, ma saj ni slaba, ta je edina, ki mi je prišla v uho, hehe…

  228. zogca said

    Pač, od štirinajstih levih mora na koncu zmagati ena leva. Ne gre drugače.

    itak zmagajo vedno neki “levi” hehe, ne bodi presenečena…

  229. zogca said

    Najlepša pesem nocoj.😉

  230. zogca said

    Čeprav jo Bocelli lepše zapoje.😉

  231. trnovčanka said

    Meni pa helena gate trga v tem komadu: http://www.youtube.com/watch?v=n_qBtzSpdds

  232. vlatka said

    žogca,

    v to ne dvomi. 🙂

    Grem, pridem nazaj.😉

  233. zogca said

    Bodo zdaj rezultati ali kako???

  234. zogca said

    Tako koketno trapo, ki stoka po odru in orgazmira, bi jaz znala odigrati stokrat bolje od nje.

  235. maxi said

    Jaoo…kaj je ta Rus naredil iz sebe…

  236. webmaher said

    Žogca ne razburjaj se, to škodi lepoti:mrgreen:

  237. zogca said

    Ne spomnim se, kakšen je bil videti lani.

  238. trnovčanka said

    Tako koketno trapo, ki stoka po odru in orgazmira, bi jaz znala odigrati stokrat bolje od nje.

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  239. webmaher said

    Maxi to so naredili drugi ne on😆

  240. zogca said

    Resno mislim, Trnovčanka. Brez heca.😉

  241. webmaher said

    Žogca jaz sem že prej resno mislil pa sploh opazila nisi:mrgreen:

  242. zogca said

    Web ima kar prav. Ko te dobijo v roko stilisti, si gotov.

    Maxi to so naredili drugi ne on

  243. trnovčanka said

    Zogca saj ti verjamem, samo škoda, ker si ne morem predstavljat.

  244. zogca said

    Oprosti. V uri in pol smo napisali skoraj 250 komentarjev. Toliko jih je bilo, da nisem vseh videla. Gotovo sem kakšnega kje spregledala.

    Žogca jaz sem že prej resno mislil pa sploh opazila nisi

  245. zogca said

    Naj plačajo, pa bo videla cela Slovenija.😉

    Zogca saj ti verjamem, samo škoda, ker si ne morem predstavljat.

  246. webmaher said

    There’s No Business Like Show Business, pravi moj prjatu Frank:mrgreen:

  247. zogca said

    Bodo ta veliki spektakel vlekli do enajstih ali kako?🙄

  248. trnovčanka said

    Da vidmo …

  249. trnovčanka said

    Ma ne 10 pik za Lošiča.

  250. zogca said

    KVA??????????????

  251. vlatka said

    žogca,

    234,

    se strinjam 🙂

  252. zogca said

    Mojega komentarja pa ni.

    KVA????????????????????

  253. vlatka said

    ***

    a se zdaj vsi zmedeni, al kaj? Zdaj slišim, da se nekaj glasuje 😀

  254. trnovčanka said

    Violince so zmagale😀

  255. zogca said

    Jaz pa ne morem oddajati komentarjev.

  256. webmaher said

    Quartissimo…

  257. trnovčanka said

    Hihi glejte komentar št. 3:mrgreen:

  258. maxi said

    Violince so zmagale😀

    Jaz sem zadovoljna.:mrgreen:

  259. zogca said

    NE MOREM ODDAJATI KOMENTARJEV.

    KAJ JE ZDAJ TO???

  260. trnovčanka said

    Jaz tudi, lahko bi bilo veliko slabše.

  261. maxi said

    NE MOREM ODDAJATI KOMENTARJEV.

    KAJ JE ZDAJ TO???

    Kje ne moreš oddajati komentarjev?

  262. webmaher said

    webmaher je napisal v 52. komentarju da bi bli Quartissimo lahko namesto Mance:mrgreen:

  263. trnovčanka said

    Zogca jaz vidim tvoje besnenje😉

  264. izbrana said

    Kakorkoli, dobro sem glasovala😉 !

    Tudi zmagali meni všečni!!! Zdaj grem pa nujno zakurit!😉

  265. zogca said

    Šment, jaz svoje komentarjev vidi z drugimi brskalniki, ne pa tudi z Opero. ????????

  266. webmaher said

    Žogca ti si kapo di banda, kva je zdej to no:mrgreen:

  267. zogca said

    Okej, zdaj spet vidim.

  268. zogca said

    Zakaj sem napisala KVA???????

    Ker mi je bilo čudno, da Manca niti enega glasu ni dobila od žirije.

    In zdaj, ko pogledam …

    Tista dva izvajalca, ki sta dobila največ glasov od folka, nista od žirije dobila nič.

    Takšna diskrepanca in potem se čudijo, da folk govori o kuhinji.

    Čeprav zmagovalka sploh ni slaba.

  269. trnovčanka said

    Lahko noč, jaz sem že na koncu.

  270. zogca said

    Trnovčanka je zadela v komentarju številka 3.😉

    P.S. Znalci namigujejo, da znajo zmagat Quartissimo. Bomo videli.

  271. webmaher said

    podpis Žogca😆
    žirija je spet kuhala kaj češ, takle mamo:mrgreen:

  272. zogca said

    Lahko noč. V bistvu si ti zmagala.😉

    Lahko noč, jaz sem že na koncu.

  273. zogca said

    Analiza zmagovalca???

  274. webmaher said

    Trnovčanka lepo se spočij bomo držali pesti, da ne bo kakega predčasnega presenečenja😉

  275. zogca said

    Je bila kuhinja?

  276. webmaher said

    za ana lizo je še prezgodaj morda bo spet naslednjo nedeljo:mrgreen:

  277. zogca said

    So Emo že kdaj ponavljali ali kaj?

  278. vlatka said

    hehe,

    so vas popadli živčki?

    ma kaki kuhinja, niti ognjišče ne…., sicer ne vem kdo je zmagal, bila sem odsotna, pa tel. sem imela, pa bila sem zunaj s psom…, ampak garantirano je bilo vse skupaj sranje….

    Se kdo ne strinja z mano?

  279. webmaher said

    nikoli niso ponavljali…zakaj to sprašuješ

  280. zogca said

    Glasujem za ukinitev sodelovanja med RTV in Deso Muck. To ti je scenarij? Bruh bruh bruhica!

    Tole sem prekopirala s portala RTV SLO.

  281. webmaher said

    Vlatka zakaj sranje, denar je treba zapraviti tako ali drugače…kruha in iger prihajaaaaa recesijaaaaaaa:mrgreen:

  282. zogca said

    Ker si omenjal naslednjo nedeljo.

    nikoli niso ponavljali…zakaj to sprašuješ

  283. zogca said

    Moje mnenje je, da so kuhali, ker ne verjamem v takšno diskrepanco.

    Se kdo ne strinja z mano?

  284. webmaher said

    naslednjo nedeljo sem omenjla ker bo Spet doma in če Mario povabi uno, bomo spet gledal Ana Lizo:mrgreen:

  285. zogca said

    Ne gledam Mariota.

  286. zogca said

    Je Maksić še tukaj?

  287. webmaher said

    jaz tudi ne:mrgreen:

  288. webmaher said

    Maxi helou javi se vi vont ju hir:mrgreen:

  289. vlatka said

    webmaher,

    a samo pri nas, revčkih. No, vsaj pri meni. 😦

    In naslednjič bom napisala nevemkomu, da Emo ukinejo. Naj raje naredijo skupinski žur!! 😀 😀

  290. zogca said

    Končni vrstni red:
    1. Quartissimo – Love Simphony 19 točk
    2. Omar Naber – I Still Carry On 16 točk
    3. Samuel Lucas – Vse bi zate dal
    in Alya in Rudi – Zadnji dan 13 točk
    5. Langa in Manca – Zaigraj muzikant 12 točk
    6. Čuki – Mal’ naprej pa mal’ nazaj
    in Ne me jugat in Slavko Ivančić 10 točk
    8. Nuška Drašček – Kako lepo 8 točk
    9. Karmen Stavec – A si želiš
    in Lea Sirk – Znamenje iz sanj 5 točk
    11. Eva Černe – Vse 3 točke
    12. Bjonde – Blond power 2 točki
    13. Brigita Šuler – Druga liga
    in Nexys – Vsaj za en dan 0 točk

  291. zogca said

    Manca od naroda 12 točk, od žirije 0.
    Čuki od naroda 10 točk, od žirije 0.
    🙄

  292. vlatka said

    žogca,

    seveda, da kuhajo. Od prvega dne dalje.

    Naj dajo možnost ljudstvu, da izbere, saj mi poslušamo…, uni “srtrokovnjaki” nevemzakajže, pa naj poslušajo kar sami želijo.. 👿

  293. webmaher said

    no ne biti žalostna, tudi meni se zadnja leta ne godi vse po načrtih, za piko na i sem pa z Novim letom izgubil moj “posel življenja”…ampak kaj češ gremo dalje, život je borba, a Borbe više nema bi rekli naši južni sosedje:mrgreen:

  294. vlatka said

    žogca,

    sem vedela, da je nekaj okoli sedmice, pa mi nisi verjela 😉

    Sedmica bi morala zmagat!! 😀 😀

  295. vlatka said

    webmaher,

    si to zadnje napisal meni?

    Tvoj posel življenja se zaćne v aprilu!!

  296. zogca said

    Ne, Vlatka, Eva je dobila od folka dva točki in tri od žirije ali nekaj takšnega. Ona res ni imela šans za zmago.

  297. webmaher said

    Čobi-Lolasamo za Vlatko in Žogco:mrgreen:

  298. vlatka said

    žogca,

    ne govorim o Evi, govorim o Slavkotu in Čukih, hehe 😀

  299. vlatka said

    webmaher,

    o, na to sem plesala pri sedemnajstih, hehe…..Joj, pa bi se spet tako vrtela. Ljubim ples. Moja druga ljunbezen je. Preplesala sem pol življenja. In še ga bom.

    Hvala Ti.

    ***Nikad mi nije dosta ljubavi***

  300. webmaher said

    Nije to kraj-Severina&Pahor Žogca si tole že čula:mrgreen:

  301. webmaher said

    Vlatka na tole komot zaplešeš Gas gas:mrgreen:

  302. zogca said

    Ema skozi Jonasove oči.

    http://jonas.blog.siol.net/

  303. zogca said

    Obožujem pesem Gas Gas!😉

  304. webmaher said

    Žogca spet me kopipejstaš😉

  305. vlatka said

    webmaher,

    a veš, da je kamion čudovito voziti? Če bi imela cekine, bi se vozila v kamionu in ne v avtu…. 😀

  306. maxi said

    Je Maksić še tukaj?

    :mrgreen:

  307. zogca said

    Vse drugo bi bilo nelogično.

    Hormona do plafona …

    Ljulja se mašina …

    Mali, mali, meni toga fali …

    Volim kad na muško miriše …

    Po kateri logiki naj to Žogci ne bi bilo všeč???

  308. vlatka said

    webmaher,

    ko stopiš iz kamiona v avto, imaš občutek kot da sediš na svoji riti – na cesti. Vsaj tako sem se jaz počutila, ko sem presedlala iz kamiona v avto 😀

  309. maxi said

    Vladka še malo pa te bom vprašala za tarifo.:mrgreen:

  310. zogca said

    Maksič, strokovni komentar na odebeljeni vprašanji.😉

  311. vlatka said

    žogca,

    ko bom veika, si bom privoščila kamion in te peljala kakšen džiro 😀

  312. vlatka said

    Maxi,

    ti kar…, od endan sem ratala prostitutka 😀 Žogca že ve 😉

  313. zogca said

    Zame se bolj splača kupiti Volvota.:mrgreen:

    ko bom veika, si bom privoščila kamion in te peljala kakšen džiro

  314. maxi said

    Komentiram (ne)strokovno:

    Analiza zmagovalca???

    Zmagovalec je bil moj 2.favorit, tako da sem zadovoljna.

    Je bila kuhinja?

    Hja…nekje sem že napisala, da mi je deveta briga. Res, ne da se mi poglabljat v to.

  315. maxi said

    Maxi,

    ti kar…, od endan sem ratala prostitutka😀 Žogca že ve😉

    Aja, čaki…jaz sem imela v mislih une tvoje druge kvalitete…:mrgreen:

  316. zogca said

    Mene zanima, ker sem jim posvetila cel večer. Seveda, danes sem Emo gledala prvič in previdevam, da tudi zadnjič.

    Hja…nekje sem že napisala, da mi je deveta briga. Res, ne da se mi poglabljat v to.

  317. maxi said

    Zame se bolj splača kupiti Volvota.:mrgreen:

    Yeea:mrgreen:

  318. webmaher said

    Vlatka to da si vozila kamion jaz že vem od prej, da je pa Žogci tut všeč pa ni nič narobe:mrgreen:
    jonas pa sam še kritizira, no upam da bo napisal un scenarij pa da vidimo…sicer pa glejte Strasti aneda:mrgreen:

  319. maxi said

    Mene zanima, ker sem jim posvetila cel večer. Seveda, danes sem Emo gledala prvič in previdevam, da tudi zadnjič.

    Ma jaz hočem al nočem….jo sledim, ker jo gleda hčera. Da ji ne zamorim večera pač pustim, daljinc v njeni roki.

  320. vlatka said

    žogca,

    moj najdražji ima volvota. Sicer je že malo star, a je najboljši avto.

    A obstaja tusdi kamion volvo.

  321. maxi said

    Tale zdajle na POP-u je dobra baba. :mrgreen

  322. vlatka said

    maxi,

    jaz imam svakojake kvalitete 😀

  323. zogca said

    Na POP-u je Demi Moore.

  324. maxi said

    maxi,

    jaz imam svakojake kvalitete😀

    hehe…cool, takšne rabimo:mrgreen:

  325. zogca said

    Web, Jonas kurca upravičeno. A žal slabše prenaša, ko njega upravičeno kurcajo.

  326. vlatka said

    webmaher,

    aja, a veš? Lepo.

    ne, nič ni narobe, če je tudi žogci všeč.

    Jonas pa? Dol mi visi! Jaz sem samovšečna, toliko kot on pa res ne. 😆 😆

  327. maxi said

    Na POP-u je Demi Moore.

    yes.

  328. webmaher said

    Maxi saj res zdej bo Red Carpet in bo Urška zala..hit gledat jao jao hvala Maxi još jedanput od srca:mrgreen:
    tovornjaki Volvo so nekaj najboljšega no, to pa ja vsem jasno:mrgreen:

  329. vlatka said

    žogca,

    Jonas bi bil rad prva liga, pa ne more biti. J.J. je prva liga. 😀

  330. vlatka said

    Maxi,

    se strinjam.ne pa nekih puzlavih, a ne? 😉

  331. zogca said

    Demi bo zdaj dobila tiča.😉

  332. zogca said

    Kdo je pa J.J.? Janez Janša???

  333. vlatka said

    webmaher,

    hvala. Vsaj ti me razumeš. Joj, kamion, mjami…..Še za seks ga zamenjam. 😆 😆

  334. zogca said

    Ne bo Demi dobila tiča?

    Sem že pozabila zgodbo.

    Vem pa, da je bila huda.

  335. webmaher said

    Uf Žogca ga je že pred 15 leti:mrgreen:

  336. vlatka said

    žogca,

    ja, Janez Janša, ki me ni hotel vzeti za svetovalko, pa bi ga stala samo 3000 € na mesec in bi bil še sedaj predsednik!!
    Prav mu je, kaj pa me ni poslušal.

  337. xoxo said

    @291. Žogca
    “Manca od naroda 12 točk, od žirije 0.
    Čuki od naroda 10 točk, od žirije 0.”

    Jaz v tem ne vidim nič problematičnega. To je približno tako kot v primeru, ko sodnik oprosti kriminalca, ki je v očeh javnosti “kriv”. Folk je praviloma namreč glup in nek korektiv v družbi pač mora obstajat. Langa in Manca so imeli bedno pese in to je treba priznat. Avtorji pesmi (zakonca Vlašič) so se zelo očitno hoteli šlepat na ruski melos in babuške, kar pa s Slovenijo nima nobene zveze. Tako da je glede na dano ponudbo Quartisimo verjetno še najboljša izbira.

  338. zogca said

    Janeza Janše jaz ne maram.

  339. webmaher said

    EMO je treba ukinit pa veselico narediti tako kot je Vlatka rekla, drugače ne bo žal samo J.J-ju:mrgreen:

  340. vlatka said

    žogca,

    jaz pa ja, meni so všeč pleškoti 😀 😀

  341. zogca said

    Ampak potem na Evroviziji tudi glasuje folk, ki je glup in tam ga ne korigirajo. Torej? Sicer pa to tako ali tako ni tekmovanje kvalitetne glasbe (vsaj jaz nisem slišala ene res kvalitetne pesmi), ampak všečnega. Kaj pa vem, tako hudo odstopanje mi je nenavadno.

    Folk je praviloma namreč glup in nek korektiv v družbi pač mora obstajat.

  342. vlatka said

    žogca,

    ker imajo več v sebi kot na sebi, hehe… 😆

  343. vlatka said

    webmaher,

    ti si Moj, te že vidim 🙂 🙂

  344. zogca said

    Jaz imam pa rada, da ima moški vse lase, pa čeprav potem kratke samo en centimeter. Mogoče je krivo dejstvo, da ima moj oče zdaj, skoraj pri šestdesetih, lažem 57, še čisto vse lase.

    meni so všeč pleškoti

  345. webmaher said

    Vlatka, saj me bo Žogca pripeljala kaj:mrgreen:

  346. vlatka said

    žogca,

    ti povem, kdor se ne ukvarja s svojimi lasmi, se s svojo glavco 😀 😀

  347. vlatka said

    webmaher,

    ja Te bo. 🙂

  348. vlatka said

    webmaher,

    mi trije smo najboljši par 😆 😆

  349. maxi said

    Maxi,

    se strinjam.ne pa nekih puzlavih, a ne?😉

    Vladka…ahaaa😉

  350. webmaher said

    Vlatka nema dvojbe:mrgreen:

  351. maxi said

    <blockquote cite=""žogca,

    ti povem, kdor se ne ukvarja s svojimi lasmi, se s svojo glavco😀😀 </blockquote cite=""

    uuups, morda bi tole delno lahko potrdila:mrgreen:

  352. vlatka said

    Maxi,

    no, viš, pa se razumeva 🙂

  353. vlatka said

    webmaher,

    potem pa eno z enim😀

  354. zogca said

    Če ima moški lase, to še ne pomeni, da se z njimi ukvarja.

    Saj večina se ne.

    Metroseksualci pa zame tako ali tako niso.

  355. vlatka said

    maxi,

    preverjeno 😀 😀

  356. maxi said

    Vladka, zihr greva po horoskopu skupaj…hehe

    (hecaaam se)

  357. vlatka said

    Žogca,

    ti še ne veš, kako so plešasti jahavi 😆

  358. zogca said

    Jaz sem bila sinoči na blogu sama z dvema, ki mi horoskopsko najbolj ustrezata. Je bilo luštno.😉

  359. vlatka said

    maxi,

    verjetno tudi brez horoskoppa 😀

  360. zogca said

    A greva stavit, da ne bom nikoli izvedela?

    ti še ne veš, kako so plešasti jahavi

  361. zogca said

    Sploh pa jaz tako rada jaham, da ni nujno, da je on jahav.😉

  362. vlatka said

    žogca,

    ja, greva, saj bo uni tvoj ratal tudi pleško, šele potem bo veselo 😆

  363. maxi said

    Jaz sem bila sinoči na blogu sama z dvema, ki mi horoskopsko najbolj ustrezata. Je bilo luštno.😉

    Zame ni pa nobenga horoskop ustreznega na tvojem blogu:mrgreen:

  364. vlatka said

    žogca,

    stvar je v jahanju in ne kdo jaha 😀

  365. vlatka said

    maxi,

    že nisi dobro videla 🙂

  366. zogca said

    Ne ratajo vsi.

    saj bo uni tvoj ratal tudi pleško, šele potem bo veselo

  367. maxi said

    maxi,

    verjetno tudi brez horoskoppa😀

    Vladka ti že veš….😉

  368. zogca said

    Maxi, veliko jih samo bere in nič ne napišejo. Napiši, katera horoskopska znamenja se morajo začeti oglašati.😉

  369. maxi said

    maxi,

    že nisi dobro videla🙂

    Česa?

  370. vlatka said

    maxi,

    jaz vem, če želim vedeti.

    Nisi dobro videla, da je tudi pri meni nekaj dobrih “znamenj” 😀

  371. vlatka said

    Vsem Vam,

    zdaj grem. Še malo na netlog.

    lepo Mi bodite.🙂 🙂

  372. maxi said

    maxi,

    jaz vem, če želim vedeti.

    Nisi dobro videla, da je tudi pri meni nekaj dobrih “znamenj”😀

    Mama mia, zdaj si me čist zmedla:mrgreen:
    A lahko dobim še kak podnapis, pozna ure je že, pa ne zastopim več vsega😎

  373. Lynx said

    Evrovizija postaja vse bolj podobna cirkusu ali maškaradi.
    Kje so časi, ko so delali take pesmi:

  374. Lynx said

    Bejbe, v spamu se je zagozdil en komad za lahko noč. 😀

  375. webmaher said

    Bejbe lahko noč, če boste hotle vam jutri napopam Urško in Aleš iz Red Carpeta:mrgreen:

  376. zogca said

    After party – http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=8&c_id=39048

  377. Nevenka said

    Včeraj sem imela bo “tak” dan, EMO sem pa vseeno gledala. Tudi v soboto, ko sem bila kar malo zgrožena. Včeraj sem se očitno že malo adaptirala na traparije in zoprnije, ki sem jih bila prisiljena poslušati med muziko.
    Saj nič ne rečem, z nastopi samimi so se izvajalci kar trudili, a žal je bilo med njimi bolj malo vokalov in malo pesmi primernih za Evrovizijo. Skoraj je bil prevelik povdarek na videzu in malo premalo na glasbi.
    Popolnoma me je razočaral Rijavec že v soboto, nato pa še Čuki v nedeljo.
    Potihem sem navijala za Lango, a sem tudi do njih imela drugačna pričakovanja. Tako, da glede na ponujeno, sem še kar zadovoljna z izborom. Instrumentaliste imamo vsekakor boljše od pevcev.
    Motilo me je ploskanje, ki ga skoraj ni bilo.

    Helenca v enem zamahu opravi z vsemi nastopajočimi.

  378. zogca said

    Kakor v pol snu se spomnim, da sem nekje pred dvema dnevoma prebrala, da se je nekdo pritoževal, ker v studiu ni bilo občinstva, ampak … Ničesar ni bilo razen nastopajočih. Od tod verjetno odstotnost ploskanja. Ali je bilo? Če je bilo, je bilo po tej logiki posneto.

    Motilo me je ploskanje, ki ga skoraj ni bilo.

  379. John said

    Ne vem, zakaj vsako leto vsi upamo, da to leto pa bomo imeli “hit”. Potem pa dobimo eno samo razočaranje. Letos ni nič drugače. Povprečen show (ne vem, kateremu delu bi sploh lahko rekel tako) za podalpsko deželco.

    Bomo ostali kar pri Tubi…🙂
    …in si naredili lastno EMO (po želji bralcev tega bloga).

  380. zogca said

    Tuba rula!!!

    The Supremes – Baby love

    Ker danes čakam dojenčka.😉

  381. John said

    Ker danes čakam dojenčka.

    Žogca! Presenečaš!:mrgreen:

    Čestitam…

  382. zogca said

    Čestital boš, ko pride in ko bo živ in zdrav.

    Ni pa moj, da ne bo pomote.😉

    Jaz bom samo sestrična.

  383. John said

    Dobro… potem bom pa še jaz čakal.:mrgreen:

    Jaz bom pa bratranec.

  384. zogca said

    Kako, kaj, zakaj, kdaj???

  385. John said

    Kako, kaj, zakaj, kdaj???

    Ja skupaj bova čakala. Ti seveda veš nekaj več kot jaz. Ampak to ni ovira. Glavno da dojenček pride… :mrgreen:

  386. zogca said

    Tebi je mogoče smešno, zakaj sem tako “on edge”, ampak mamica je stara 50 let. In ko se je izkazalo, da je noseča, so … V bistvu nihče ni dajal veliko možnost, da se bo otrok obdržal. Potem je bilo govora, da bo gotovo veliko prezgodaj rodila. In eto, danes je dan D, rok. Otroka je dejansko donosila. Je že v bolnici, včeraj so jo sprejeli. In pravijo, da ni nobenega smisla, da ni še čakali. Sicer je pa moj stric, mamin brat, star toliko kot moj oče in to bo njegov prvi otrok. Zato je cela reč “a big deal”.

  387. John said

    Zdaj mi pa ni več smešno.😦 (če bi vedel, bi modro molčal)

    Čestitke mamici! Če je tako daleč vse šlo ok, ma ni razloga, da ne bi šlo še naprej…

  388. zogca said

    V bistvu ne bi smelo biti. Odpreš, vzameš ven in je. Samo je tako. Ona, dokler je bila doma, ni nil razmišljala in se ni ničesar tudi bala. Ona ima že dva otroka, 33 in 30 let stara, samo njemu je prvi. In je verjetno imela v glavi to, da bo tudi tega rodila na takšen način. Saj to, da ona ni čisto nič razmišljala, je bilo kul. Na teh pregledih in ultrazvokih so tako ali tako govorili samo o otroku, nič o porodu. Včeraj pa so ji rekli, da priporočajo carski rez, kar je logično. Jaz tudi ne bi pustila 50 let stare ženske rojevati. Stric je debatiral z zdravniki, njena nemščina je pa vsakodnevna, ni za medicinske debate in pol ni polovila, ampak vseeno dovolj, da se je prestrašila. Vsekakor ni bila navdušena. Podpisati pa seveda mora ona, ker gre za operacijo. Nihče te ne bo rezal, če ne podpišeš. Ampak verjetno so se zdaj že zmenili, kako in kaj. Ker to so pa zdravniki rekli, da nima smisla več čakati in da je za oba bolje, da gre otrok ven.

  389. zogca said

    Jaz, na primer, sploh ne bi čakala s paničarjenjem do zadnjega dne. Ne, jaz bi se paničarjenju aktivno posvečala devet mesecev.:mrgreen: Previdevam. Ali pa tudi ne. Je pa res, da sem nekajkrat sanjala, da sem noseča, že kar precej noseča. In sem si premislila, da ne, da nočem, da jaz ne bi. Potem sem se pa od groze zbudila. Za ene bi to bile najlepše sanje, zame pa so nočna mora. Čeprav, jaz o tem ne vem nič, zato verjetno strah. Ko si na tem, je to pač najbolj naravna stvar na svetu.

  390. Spider said

    Slovenci pač nimamo dijaspore po celem svetu, tako kot Srbi,da bi glasovala za nas, zato na Eurosongu ne bomo nikoli ničesar dosegli.

  391. Nevenka said

    No, upam, da je s sestrično vse v redu in z dojenčkom?

    Jaz sem prvič in edinokrat sanjala dojenčke z mojim zadnjim partnerjem. Edini je bil s katerim bi želela imeti otročka. On je sanjal o punčki…tako lepo bi se imeli…

  392. zogca said

    S teto, ne sestrično. Jaz bom sestrična.😉 Ker me mama ni klicala, verjetno ni nič novega. Zmenjeni sva namreč, da me pokliče, če stric sporoči kaj novega. Jutri javim, ali bo kaj.

    Bo tudi verjetno punčka, ampak ziher pa niso.

    No, upam, da je s sestrično vse v redu in z dojenčkom?

  393. zogca said

    Drži. Brez dijaspore ali celega kupa ljubečih sosedov (tipa Skandinavija) ne moreš zmagati.

    Slovenci pač nimamo dijaspore po celem svetu, tako kot Srbi,da bi glasovala za nas, zato na Eurosongu ne bomo nikoli ničesar dosegli.

  394. zogca said

    Po nekajkratnem poslušanje zmagovalke, se tudi jaz strinjam, da je najboljše, da smo poslali to pesem. Bi pa jaz na drugo mesto dala Manco in tudi Čuke višje, ker se mi zdi vseeno nesprejemljivo, da izvajalca, ki sta dobila maksimalno glasov od naroda, ne dobita niti enega glasu od strokovne žirije.

    Adam
    Submitted on 2009/02/02 at 9:45pm

    Žogca! Če bi ti odločala o vrstnem redu, kakšen bi bil? Zanima me tudi obrazložitev.

  395. Lynx said

    Mi zmage sploh ne potrebujemo. Dovolj bi bilo, če bi vsake toliko pokazali, da znamo napisati dobro pesem in jo odpeti. Tako pa je kar je.

  396. Spider said

    Zogca, pa da ne bos mislila, da mi gre to pri Srbih na zivce.Sploh ne, obcodujem jih, ker drzijo skupaj, Srb bo Srba vedno podpiral.In Srb je Srb, pa ce je rojen sredi Kanade in je Srbijo videl samo na televiziji.Pri Slovencih pa tretja generacija ze pozabi na svoje korenine.

  397. zogca said

    Poročam o dojenčku, ker sem ga zjutraj omenjala. Danes ga ni bilo in ga ne bo tudi jutri. Carski rez sicer bo, ampak med nosečnostjo so ji predpisali jemanje aspirina zaradi redčenja krvi, nihče pa ji ni povedal, da ga mora nehati jemati. Ker aspirin in operacija ne gresta skupaj, bodo počakali dan ali dva. Verjetno se bo rodil v četrtek.😉

  398. zogca said

    Veš, da CCCC ni kar tako. Samo Sloga Srbina Spašava. Oni držijo skupaj in tukaj ni dvoma, kako se glasuje. Čeprav je res, bodimo iskreno, na Evrovizijo pošiljajo mnogo boljše pesmi. Ko je Marija zmagala, je dobila po 12 točk tudi v državah, kjer Srbov praktično ni. Zakaj Švica da Srbiji vedno 12 točk, je pa jasno. Zakaj Nemčija vedno 12 ali 10, je tudi jasno. Ni skrivnosti.

    Zogca, pa da ne bos mislila, da mi gre to pri Srbih na zivce.Sploh ne, obcodujem jih, ker drzijo skupaj, Srb bo Srba vedno podpiral.In Srb je Srb, pa ce je rojen sredi Kanade in je Srbijo videl samo na televiziji.Pri Slovencih pa tretja generacija ze pozabi na svoje korenine.

  399. Spider said

    Ma ne samo Marija, sej je tudi Željko bil drugi, dolgo mu je kazalo na zmago…

    Samostojna Slovenija ima najboljšo uvrstitev mislim da 7. mesto, kar tudi ni tako slabo.

  400. zogca said

    Absolutno. In Jelena je bila peta ali kako že?

    Je pa pri Bosancih zanimivo. Ko imajo res dobro pesem, se dobro tudi uvrstijo. Ko nimajo tako dobre pesmi, pa Bosanci ne glasujejo tako množično.

    Mar ni bila Nuša Derenda peta? Sicer pa med tisimi najhujšimi feni Evrovizije po Evropi velja, da bi ona takrat morala zmagati. In jaz se strinjam z njimi.

  401. Spider said

    Ne, dve 7. mesti imamo.Darja Švajger 1995 in Derenda 2001.

    Je pa ranjka Jugoslavija zmagala mislim da 1989, skupina Riva…se dobro spomnim.

  402. zogca said

    Tako je, Rock me baby je zmagala. In Tajči je bila četrta. Tega se spomnim.

  403. Spider said

    Jaaaaa..kako sem užival takrat.Tajči mi je bila ful seksi.

  404. zogca said

    Jaz sem jo tudi še veliko let pozneje rada poslušala. Pa ne to evrovizijsko pesem, ampak druge, manj znane. Res lepe pesmi. Ti bom napopala kakšen link, če je kaj na Tubu.

  405. zogca said

    Tajči – Dvije zvjezdice

    Božansko lepa balada!!!

  406. Spider said

    Tajči živi v Ameriki, zelo verna je, pa veliko otrok ima.

  407. Spider said

    Ja, preveril sem, 3 sinove ima, poje pa samo še take cerkvene pesmi.

  408. zogca said

    In ena najlepših pesmi vseh časov, vsaj zame …

    Tajči – Ti nemaš prava na mene

  409. zogca said

    Pa zelo je lepa. Nekje sem videla en posnetek, ko je pela neko svojo staro pesem, za klavirjem. Zelo je lepa.

    Tajči živi v Ameriki, zelo verna je, pa veliko otrok ima.

Leave a Reply

 
