Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pazi se moškega, ki …

Posted by zogca na januar 31, 2009

Erica Jong, ameriška pesnica, je napisala meni precej “utrgano” pesem z zelo nesmiselnim naslovom Sedemnajst svaril pri iskanju feministične pesmi. Enkrat sem jo prebrala, potem tudi drugič in ko sem jo prebrala tretjič, sem se začela spraševati, ali ni morebiti vsaj šest od teh sedemnajstih blodenj vredno upoštevati.

1. Pazi se moškega, ki se ti zdi nenevaren. Ta te bo presenetil.
2. Pazi se moškega, ki ti izbira obleke. Ta bi jih rad tudi nosil.
3. Pazi se moškega, ki hvali osvobojene ženske. Ta namerava pustiti službo.
4. Pazi se moškega, ki bi te rad zaščitil. Obranil te bo pred vsem, samo pred sabo ne.
5. Pazi se moškega, ki obtožuje lastno mater. Ta je kurbin sin.
6. Pazi se moškega, ki preveč ljubi življenje. Ta je bedak.

In res, na lastni koži sem občutila, da ti en navidez povsem nenevaren lahko naredi več škode od petih navidez nevarnih skupaj. Kako je z moškimi, ki ženskam izbirajo obleke, sicer ne vem, vsekakor pa je zadeva vsaj malo sumljiva. Sumničava sem tudi do moških, ki so pretirano navdušeni nad feministkami. Nekako nimam občutka, da navdušenje izvira iz resnične želje imeti žensko, ki zna v vsakem trenutku poskrbeti zase. Veliko bolj se mi zdi, da se nad takšnimi ženskami navdušujejo, ker menijo, da bo prevzela odgovornost tako zase kot zanj in potem tudi za morebitno potomstvo, medtem ko bodo sami lahko ostali večni otroci. O tem, kaj je meni naredil moški, katerega poslanstvo je menda bilo, da me zaščiti, sem pisala že velikokrat. Ne, pred samim seboj me ni obranil. Tudi meni bi se, kot so se očitno pesnici, začeli prižigati alarmi ob moškem, ki bi imel veliko grdega za povedati čez svojo mamo. Ne vem, mogoče se motim, ampak odnos moškega do mame meni veliko pove o njegovem siceršnjem odnosu do žensk. In še zadnje … Verjetno smo bedaki vsi, ki preveč ljubimo. Moškega, žensko ali pa življenje.

Kaj mislite, kakšnih moških se je treba paziti?

279 Responses to “Pazi se moškega, ki …”

  1. webmaher said

    no dejmo Maxi, Izbrana, Vlatka, Trnovčanka, Jovanka…sam firbec me je:mrgreen:

  2. zogca said

    Pozabil si na Janis. Jaz prav njeno dizertacijo pričakujem prvo.😉

  3. vlatka said

    žogca,

    kaj pa jaz vem, kakšnih…,

    zagotovo takih, ki obtožujejo lastno mater 😀 Preverjeno!

    potem takih, ki se zdijo nenevarni, so me tudi že presenetili :mrgreen: ,
    zaenkrat teh dveh, če dobro premislim.

    Aja, pa tistega, ki rad izbira obleke.. 😀 😀 , ker me običajno najraje vidi golo 😆 😆

  4. zogca said

    Kaj pa takšni, ki mater obožujejo???

  5. Boom said

    Če dodamo še kup podobnih teorij, potem “normalni” moški sploh ne obstajajo. Predlagam: naj ženske z njimi potrpijo toliko časa, da jih oplodi, potem naj mu začnejo intenzivno najedat da jih: bodisi zapusti ali prevara in s tem dobijo vzrok, da ga vržejo na cesto🙂

  6. zogca said

    In če ga nočeš imeti samo za oplojevalca, ampak … Veš, ne vem, ali daš kaj na horoskope, ampak za ženske mojega znamenja je značilno, da jim možje pomenijo več od otrok.

  7. zogca said

    Kaj, mimogrede, porečete na to absurdno (vsaj meni) teorijo?

    http://med.over.net/forum5/read.php?95,2011005

    “Partnerska ljubezen lahko obstaja tudi brez sexa.”

  8. Boom said

    Potem naj besede meso postanejo. He, he. Ja, Žogca nekaj malega dam na horoskope, že iz izkušenj in kapo (ali še raje hlače) dol pred takimi🙂. hmmm, če se ne motim, si tehtnica. Potem bi se midva najbrž bolj slabo ujela.

    In če ga nočeš imeti samo za oplojevalca,

  9. zogca said

    Žogca išče škorpijona. Ti nisi škorpijon?

    Potem bi se midva najbrž bolj slabo ujela.

  10. zogca said

    Ti nisi bral, ko sem jaz pisala, da si bolj kot otrok želim moža, ki me bo imel blazno rad in bom jaz njega imela blazno rada? Pa četudi ne bova imela otrok.

    Potem naj besede meso postanejo.

  11. Boom said

    Boj se škorpijonov. Pikajo, ampak največkrat ne na pravih mestih😀 Jaz bi s škorpijonkami nekako shajal, menda. Sem devica.

  12. Boom said

    Ne, ne, nisem s komentarjem mislil nate, temveč na splošno.

    Ti nisi bral, ko sem jaz pisala, da si bolj kot otrok želim moža, ki me bo imel blazno rad in bom jaz njega imela blazno rada? Pa četudi ne bova imela otrok.

  13. John said

    Žogca, ne išči škorpijona! Išči raje moškega…:mrgreen:

    Sicer pa me je Boom prehitel… Tudi meni je takoj prišlo na misel da si tehtnica.🙂
    To pa marsikaj razloži…🙂

  14. zogca said

    To je pa zame fatalka. Mene so do zdaj hormonsko najbolj zmešale device. Jaz samo pri devicah dobim tresoča se kolena. Že res, s škorpijoni še nisem imela opravka. Bog ni dal. Ampak device … Samo pri njih so se tresla kolena.

    Sem devica.

  15. zogca said

    Kaj, na primer? Bodimo ekzaktni.😉

    To pa marsikaj razloži…

  16. zogca said

    In menda res dobro.😉

    Pikajo, ampak največkrat ne na pravih mestih.

  17. zogca said

    Ups, narobe sem prebrala. Pikajo tudi na pravih mestih dobro. To sem jaz slišala.

  18. Boom said

    Z veseljem bi ti ponudil kakšen zanesljiv (o)prijem:mrgreen: No ja. Sem pa nekoč imel s tehtnico res en zelo lep izključno prijateljski odnos. Glede na to izkušnjo bi celo verjale, da je prijateljstvo med spoloma celo možno.

    Ampak device … Samo pri njih so se tresla kolena

  19. Boom said

    = verjel

    verjale

  20. zogca said

    Mah, ko pa ne moreš, ker si poročen. In ta poštena tehtnica se ne pusti oprijemati poročenim devicam.😉

    Seveda je možno prijateljstvo med spoloma. Ali kdo pravi, da ni?

  21. John said

    Maš same dobre izkušnje s škorpijoni.🙂

    Tehnice so, bom uporabil ljubek izraz, “zahtevne” (same sicer mislijo, da so ravno nasprotno). Katero znamenje pa je bil tvoj bivši? Torej ta “nesojeni”, ki te je tako grdo izigral.

  22. Boom said

    Morda, če jih znaš pravilno usmerjat. Slednje pa zna bit težava, ker so precej trmasti in svojeglavi.

    Pikajo tudi na pravih mestih dobro.

  23. zogca said

    Ne, nimam nobene. Veliko ljudi mi je že prej govorijo, da si ga moram najti, ampak ga nikoli nisem srečala. Bežno poznam dva moška škorpijona, to je pa tudi vse.

    Maš same dobre izkušnje s škorpijoni.

  24. Boom said

    Jaz.

    Seveda je možno prijateljstvo med spoloma. Ali kdo pravi, da ni?

  25. zogca said

    Normalno, da bomo uporabili ljubek izraz. Ti sploh veš, kako ljubka je ženska tehtnica? Moj bivši? Tehtnica. Moj predbivši? Tehtnica. Rojena v nekaj ur razlike. Skupaj sta bila v porodnišnici. Da jaz to nabašem v celi Sloveniji, ni za verjeti. Ampak seveda, bivši me je izigral, predbivši me je imel iskreno rad.

    Tehnice so, bom uporabil ljubek izraz, “zahtevne” (same sicer mislijo, da so ravno nasprotno). Katero znamenje pa je bil tvoj bivši? Torej ta “nesojeni”, ki te je tako grdo izigral.

  26. zogca said

    Oh, ti pohotni Boom.:mrgreen:

    Jaz.

  27. zogca said

    Kaj si pa ti, John???

  28. John said

    Veliko ljudi mi je že prej govorijo, da si ga moram najti, ampak ga nikoli nisem srečala

    Vsi ti ljudje berejo horoskope. In tam črno na belem piše: Najbolje se ujemajo tehnice in škorpijoni. Čeprav je od moje bivše nekdajni tudi bil škorpijon pa se ta v zvezdah zapisana zveza ni obnesla. In ja, on je tehtnica.
    :mrgreen:

  29. John said

    Ti maš hude probleme z tehnicami… :mrgreen:

  30. Boom said

    he, he, ne, resno: smatram, da so pri večini takih primerov prisotne bodisi pobožne želje ali neke vrste čustveno izkoriščanje. Morda tudi kombinacija obojega. No, ali pa imamo ljudje različne definicije za prijateljstvo.

    Oh, ti pohotni Boom.

  31. Boom said

    V tole pa nisem čisto prepričan.

    Najbolje se ujemajo tehnice in škorpijoni.

  32. zogca said

    Ne, to pa ne piše. Daleč od tega. Piše, da se tehtnice najbolje ujemajo z vodnarji in dvojčki. Ampak, jaz vem, kje imam Venero in Marsa. In prav zaradi tega sem jaz tako divja in strastna. In potrebujem škorpijona. Ali pa devico, ki meni delujejo tako zelo stroge, da potem zraven kar pridna postanem.😉

    Najbolje se ujemajo tehnice in škorpijoni.

  33. John said

    <blockquote cite="" Ti sploh veš, kako ljubka je ženska tehtnica?
    Dovolj, da se daš dobro življensko zavarovat😉

  34. zogca said

    Če bom slučajno kdaj nehala biti nuna, obstaja 90% verjetnost, da bo spet tehtnica.

    Nisi mi odgovoril.😉

    Ti maš hude probleme z tehnicami…

  35. zogca said

    Kakšni predsodki!!!

    Jaz, če hočem, znam biti tako ljubka, da bog pomagaj tistemu, zaradi katerega sem ljubka.

    Dovolj, da se daš dobro življensko zavarovat

  36. John said

    Nisi mi odgovoril.

    Izogibam se odgovoru.:mrgreen:
    Sploh zdaj, ko vem da si tehtnica.

  37. Boom said

    ma jaz pa res nisem strog, no😀 čeprav imam res včasih občutek, da imajo nekareri v prišo mene nekakšen rešpekt. Nekoč mi je ob nekem bolj burnem dialogu celo moj direktor enkrat navrgl, da zakaj vraga se ob meni včasih počuti tako… majhnega:mrgreen:

    Ali pa devico, ki meni delujejo tako zelo stroge, da potem zraven kar pridna postanem.

  38. zogca said

    Aha, bojiš se, da bi bil všečen.😉

    Devica ali škorpijon? Izkašljaj se.

    Sploh zdaj, ko vem da si tehtnica.

  39. zogca said

    Moške device so videti stroge. To pa, da mene privlačijo moški, ki delujejo strogo, je širše znano. To je en takšen čudovit izziv. Ko uporabiš vso svojo očarljivost in potem to strogo bitje vsaj kakšno uro ni strogo.😉

    ma jaz pa res nisem strog

  40. John said

    Odgovor na 27: bik (v kitajskem pa pes)🙂

  41. zogca said

    Če rečem, da je moj najboljši seks bil z devico, je bil moj drugi najboljši seks z bikom. V odgovor Johnu.😉

    Ker imam zdaj tukaj eno devico in enega bika, sem kar malo blažena in si ne morem pomagati, da ne bi imela nečednih misli.:mrgreen: Ali se hecam ali ne, to prepuščam vajini domišljiji.

  42. John said

    je bil moj drugi najboljši seks z bikom

    … ni dal vse od sebe. :mrgreen:

  43. zogca said

    Mah, veš, kako. Roko na srce, trudil se je bolj od device. Ampak ta devica je imela nekaj naravno božanskega. To je bil edini moški, ki se je poljubljal točno tako, kot jaz mislim, da bi se moški moral poljubljati. Ta tip, tudi če se niti premaknil ni, je seks še vedno bil najboljši. Ne znam opisati z besedami.

  44. zogca said

    Sicer se pa biki za užitek zelo potrudijo in to cenim.😉

  45. John said

    Tehtnice ženske so elegantne, prefinjene, vitalne in srčkane. Da bi osvojili njeno ljubezen, ji podarite veliko dragih in prefinjenih daril. Če je nočete zgubiti, jo morate prekriti z pozornostjo in prijaznostjo. In še nasvet, ko ji podarite šopek rož, dodajte zraven še kartico.

    In ko piše kartico, to ni razglednica ampak bančna kartica….

  46. John said

    Ta tip, tudi če se niti premaknil ni, je seks še vedno bil najboljši. Ne znam opisati z besedami.

    Domišljija?

  47. zogca said

    Veš, koliko denarja sem jaz zmetala za tega, ki me je zavrgel kot kup dreka? Karkoli ima on v tem trenutku oblečeno, večino tega sem kupila jaz. Tako da … Ne samo, da sem odprtih rok, ampak sem preveč odprtih rok. Kar se bo absolutno spremenilo. Kaj je on kupil meni? DVD snemalnik za računalnik za rojstni dan in potem je konec. Jaz pa sem njega zasipavala z darili.

    In ko piše kartico, to ni razglednica ampak bančna kartica….

  48. zogca said

    Ti je preprosto znal.

    Bil je popolnega videza.

    In božansko je dišal.

    Mojim hormonom se je mešalo.

    Domišljija?

  49. John said

    Love hurts…

  50. Boom said

    jebela, pa si prepričana, da ti niso kaj zamešali rojstni datum?😀

    Če rečem, da je moj najboljši seks bil z devico, je bil moj drugi najboljši seks z bikom. V odgovor Johnu.😉

    Ker imam zdaj tukaj eno devico in enega bika, sem kar malo blažena in si ne morem pomagati, da ne bi imela nečednih misli.:mrgreen: Ali se hecam ali ne, to prepuščam vajini domišljiji.

  51. zogca said

    Boli pa ljubezen res.

  52. zogca said

    Ne, niso mi ga. Razloži, zakaj to sprašuješ.

    jebela, pa si prepričana, da ti niso kaj zamešali rojstni datum?

  53. Boom said

    ampak čovek se navadi tudi na to

    Boli pa ljubezen res.

  54. Boom said

    ker naj se kot tehtnica ne bi ujemala s tema dvema znamenjema.

    Razloži, zakaj to sprašuješ.

  55. John said

    Boli pa ljubezen res.

    Ljubezen ne boli.
    Konec ljubezni pa boli.

  56. zogca said

    Boli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  57. zogca said

    Upoštevati moraš tudi druge planete, ne le sonce.

    ker naj se kot tehtnica ne bi ujemala s tema dvema znamenjema.

  58. Boom said

    že, že, vendar mora bit od teh precej hud vpliv, in še bi bilo potrebno veliko kompromisov.

    Upoštevati moraš tudi druge planete, ne le sonce.

  59. Boom said

    tu sem mislil na kaj več kot samo seks.

    že, že, vendar mora bit od teh precej hud vpliv, in še bi bilo potrebno veliko kompromisov.

  60. zogca said

    Škorpijončki v meni zelo vplivajo name.

  61. John said

    Boli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zdaj samo še skeli.

    In ker tako vztrajno ponavljaš da boli, si samo sebe prepričala da te pa zdaj res “boli”.😐

  62. zogca said

    Seveda boli manj kot prej.

    Si me bral pred enim letom?

    Takrat sem dobesedno crkavala.

  63. zogca said

    Boom, ljudje so si po horoskopu totalno anti in se super ujamejo. Eni so si po horoskopu idealni in so čez tri leta ločeni.

  64. zogca said

    Nista komentirala vprašanja iz komentarja številka 7.

    Je mogoč partnerski odnos brez seksa???

  65. Boom said

    Govorim lahko le v svojem imenu: NE!

    Je mogoč partnerski odnos brez seksa???

  66. John said

    Saj tudi njemu ni bilo lahko. Moral je globoko v sebi zelo trpeti, ko je sprejel takšno odločitev (saj jo je on😯 ). Še zdaj, ko občasno le pomisli na svojo Žogco, se mu orosijo kotički v očesu. Ampak bolečina bo s časom popustila…

  67. Boom said

    Se popravljam: teoretično morda. vendar je oba morala približno enako zaznamovati “primerna” vzgoja.

  68. zogca said

    Enako. Tam je sicer potem napisano, da se zdrži. Tako da – že sama beseda zdrži pove, za kako kvaliteten odnos tukaj gre. Zdržati pa se da verjetno vse, ampak …

    Govorim lahko le v svojem imenu: NE!

  69. zogca said

    Zakaj je on trpel? Kaj je njemu vedno tako hudega, da mora zapuščati dekleta, za katere pravi, da jih je imel rad? In to dekleta, ki ga imajo rada in so do njega dobra. Ker on dejansko je pravi princ. On si tako naredi, da mu je po prinčevsko. Ne vem, ali sploh še kdaj pomisli name. Včasih me je objemal tako, kot da si ne bi nikoli želel živeti brez mene. Pa si je. Pozneje se je enkrat zagovoril, da se je v starorsti videl samo s svojo prvo punco, z drugimi ne. Pa nam je vsem predaval marsikaj. Meni vsekakor, o poroki, otrocih. O resnih namenih, da želi biti z menoj do smrti, da naj mu zaupam, ker me ne bo nikoli izdal itd.

    Saj tudi njemu ni bilo lahko. Moral je globoko v sebi zelo trpeti, ko je sprejel takšno odločitev (saj jo je on ). Še zdaj, ko občasno le pomisli na svojo Žogco, se mu orosijo kotički v očesu. Ampak bolečina bo s časom popustila…

  70. zogca said

    I honestly love you – Olivia Newton John

  71. John said

    Če je bila ljubezen med vama, potem je trpel. Čisto brez posledic se tedaj tudi on ni mogel izvleči. Bolečina ob ločitvi je ista.
    Zdaj v tvojih očeh je lahko še naprej pravi princ. V mojih pa ni. Vsaj za princa se ravno ne vede temu primerno (ali pa se!).
    Če pomisli? Da, pomisli. Če je bilo vsaj nekaj ljubezni potem mora pomisliti, pa čeprav samo za trenutek.
    Kako dobro si ga poznala pa ne bi vedel. Očitno je v sebi skrival marsikaj…
    Ampak od takrat je že minilo eno leto in trije meseci. Črno lahko počasi odložiš…

  72. zogca said

    Veš, kako je bilo s to rečjo? Od njega tako ali tako ne izveš nič. Kar pa sem izvedela od njegovega prijatelja, je bilo pa … Enkrat me je klical, da naj se temu že naredi konec, ker moj bivši nič več ne dela, sploh ne pride v službo do poldneva, ko pride, samo bere, kaj sem jaz napisala na forum, sesut in za nobeno rabo, da je posel ogrožen in da ima on zato vsega dovolj. Okej, ta isti prijatelj dva tedna pozneje izjavi – zapustil te je, ker te ni imel rad. Kako gre pa to dvoje zdaj skupaj? Ne, drugače moj bivši bolečino je priznal, ampak z besedami. Zdaj boli, ampak vsak dan bo bolelo manj in potem bo nehal boleti. Halo, zakaj me pa zapuščaš, če te boli? V čem je fora? V sebi pa je skrival marsikaj, česar verjetno nihče nikoli ne bo mogel spoznati.

    Fajn si mi tole naštopal.😉 Eno leto in trije meseci, da.

  73. John said

    Fajn si mi tole naštopal. Eno leto in trije meseci, da.

    Saj ti nisem jaz. To je tvoje merjenje časa.😐

  74. zogca said

    Vem to, da je po tem še velikokrat gledal album z mojimi fotografijami. Ampak ker on je pošten (tako misli), nikoli ne na isti dan, ko je šel na kavo s kakšno drugo. Saj jaz tega ne morem doumeti. Gledaš fotografije punčare, ki si jo zapustil po lastni volji in se meniš za kofete z drugimi.

  75. zogca said

    Okej, ti si si samo zapomnil.

    To je tvoje merjenje časa.

  76. John said

    Če bi pa dodala še dneve in ure… pa bi me začelo skrbeti za tvoje zdravje.:mrgreen:

  77. zogca said

    Niti ne vem, tako da ne morem dodati.😉

  78. John said

    Tip (princ) te je res imel rad. Ni dvoma. Še danes ima za tebe plamenček v srcu (resda čisto majhen). Ampak meni še vedno nekatere zadeve niso jasne. Si bom moral res čas vzeti in bolj temeljito nekatere tvoje izjave prebrati. Potem pa bom ti lahko dal dokončno diagnozo.:mrgreen:

  79. zogca said

    Bom vesela. Ker jaz še vedno ne razumem. Kajpak k temu prispeva dejstvo, da je vedno, ko sem ga vprašala, zakaj je to naredil, povedal nekaj drugega. Ko sem ga enkrat po ne vem koliko že različnih izjavah, pritisnila, naj pove pravi razlog, je rekel, da zato, ker bi se midva tako ali tako čez pet let ločila. Kako to ve, sem ga vprašala? Da v bistvu pa tega ne ve, ker se še nikoli ni ločil. Nakar sem jaz dodala, tako je. In ne samo, da se nisi ločil, še nikoli nisi niti en mesec živel z žensko. Je pa res, da je njegov veliki prijatelj vedno bil mnenja, da si mora najti kakšno bolj podobno sebi, ker jaz to nisem (nisem verna, nisem čistokrvna, nisem desničarka). Ampak hej, njegov prijatelj tudi po forumih ljudi prepričuje, da je zveza brez seksa lahko povsem čudovita in kvalitetna. In na veliko pisari, da seks ni pomemben blablabla. Ni treba biti Sherlock Holmes, da ti je jasno, kakšno zvezo ima sam. Podobno verjetno privošči tudi prijatelju.

  80. zogca said

    To, kar je delal njegov prijatelj, je mene na smrt bolelo in na smrt prizadelo. Pa četudi mogoče niti 1 % ni vplival na njegovo odločitev. Česa tako poniževalnega pa še svoj živi beli dan ne.

  81. John said

    Tile na MON-u so pa eni hudi čudni tipi.🙂
    (jim lahko posvetiš posebno objavo!)

    Mene pa gravitacija spet premaguje.
    In za čuda bo jutri (danes) spet običajen dan.

    Lahko noč…

    P.S.: Tako kot sem že zgoraj omenil… odloži črnino (četudi so čipke).

  82. zogca said

    Jaz moram pa še kakšno uro ali dve biti pridna. Bom pa zato jutri maksimalno zabušavala.😉

    Pa imam res črne hlačke gor. Ampak niso čipkaste. Se grem pa takoj preobleč.😉

    Lepo sanjaj!

  83. webmaher said

    joj kje so pripadnice tega foruma, tut ene ni blo🙄
    Žogca si pa ornk pridna jaz pa dons čisto kontra😉

  84. zogca said

    Danes ste samo moški tukaj.😉

    Nimam izbire. Končati moram. Pa me res prav pošastno danes boli glava. Saj bo, še malo, še malo …

  85. webmaher said

    sem imel pripravljeno že eno za lahko noč pa je bolje če pokukaš malo sem

  86. zogca said

    Ti me danes prav z Breno bombardiraš.😉

    Joj, je bila še mlada.

  87. webmaher said

    poglej kako je tale predelala komadLuda za tobom:mrgreen:

  88. webmaher said

    nič ne morem če jo pa že dolgo nisem poslušal-lej tale komad pa sploh ni bil preveč znan pa sploh ni švoh Zakuni se

  89. zogca said

    Tega pa sploh ne morem.

    Droge? Fuj, fuj, fuj.

  90. zogca said

    Jaz bi danes raje Ceco.😉

  91. webmaher said

    ah oprosti, sem mislil izključno na pesem, droge tudi jaz sovražim, čeprav se uporabljajo tudi v medicini za dobre namene…

  92. zogca said

    Ajde, če jaz crkavam od bolečin, me lahko drogirajo. Sicer pa se mi droge zdijo eno takšno zlo in ko pomislim, koliko mladih se v Sloveniji prav zdaj drogira, mi postane prav hudo.

  93. vlatka said

    žogca,

    tisti, ki jih obožujejo, so pa zaljubljeni samo vanje in v vsaki ženski iščejo svojo mamo.

    Drugim pa povej., če jih zanima, kdo s kom paše, mu jaz povem.

    Tehtnica in škorpijon zagotovo ne.

    Gre pa lahko škorpijon z devico.

    Povem še kaj?

  94. webmaher said

    evo Ceca samo za Žogco😉

  95. zogca said

    Vlatka, na tisto vprašanje iz mejla ti odgovorim takoj, ko končam z delom. Ker želim res preveriti, da ti ne bi dajala napačnih informacij.

  96. vlatka said

    webmaher,

    a misliš, da sem moški, ali kaj? Prva sem komentirala in garant sem ženska…., pa saj me meče seks… 😀 😀

  97. zogca said

    Za horoskope pa, Vlatka, tehtnica s škorpijonom mogoče res ne. Kaj pa tehtnica, ki ima kar šest planetov v škorpijonu, od teh tudi Mars in Venero, gre s škorpijonom???

  98. webmaher said

    oj Vlatka, cel večer sem te čakal…in dočakal😆

  99. vlatka said

    žogca,

    pri vsem tem je pa treba upoštevati tudi numerologijo… 😀

  100. zogca said

    Raje Grome moj kot Pile, Web.

    Da se zbudim.🙂

  101. vlatka said

    webmaher,

    kar pomeni, da se čakanje izplača…, ne morem pa biti hkrati na več straneh 😉

  102. webmaher said

    Vlatka a sem kaj narobe zastopil kar je Žogca napisala-nič mi ni jasno zdaj😆

  103. zogca said

    A še to??? Komplicirano.

    pri vsem tem je pa treba upoštevati tudi numerologijo…

  104. vlatka said

    webmaher,

    nisem vsega brala in ne vem, kam naj to prilepim?

  105. vlatka said

    žogca,

    jaz sem mala znanost. 🙂

  106. vlatka said

    žogca,

    glede unega ni panike, ti kar počasi…, je jutri še en dan 😉

  107. zogca said

    Ampak lep pa bo, kajne???

  108. zogca said

    Še nocoj ti bom pogledala, pred spanjem. Samo da končam delo.

    je jutri še en dan

  109. vlatka said

    žogca,

    seveda bo… 🙂

  110. webmaher said

    Lepi grome moj Vlatka kaj praviš na to da je tudi grom lep:mrgreen:

  111. zogca said

    Gromi so zelo lepi.

    To pesem je treba poslušati.

    Ena najbolj strastnih na svetu.😉

  112. zogca said

    Vlatka, če mi je usojen, potem ga ne morem nikakor zgrešiti, a ne?

  113. vlatka said

    webmaher,

    ženske, ki imajo globok glas, so praviloma zelo nežne. 🙂

    Če ti po resnici povem, obožujem grome in strele 😀

  114. vlatka said

    žogca,

    ne, ga ne moreš zgreštiti. A poiskal te bo On. 🙂

  115. zogca said

    On mene? In meni ni treba nič narediti? Lepo sedim na svoji riti in čakam? Kako bo pa vedel, da išče mene in hoče mene?

  116. vlatka said

    žogca,

    te bo “kliknil” preko telefona. Ta slika mi je sedaj prišla. 😀

  117. zogca said

    Hmmmmm … Ampak potem bo moral pa vedeti mojo številko.

    Malo moških jo ve.😉

    In jaz ne dajem oziroma jo dajem le v izjemnih primerih.

    Će se ti prikaže, kaj naj bi ta človek bil po poklicu, mi takoj šibni na mejl, pliz.

  118. webmaher said

    sej poleti pa kdaj prou pašejo Vlatka:mrgreen:
    Vlatka imaš kako sliko kdo bo danes zmagal na Australian Opnu v tenisu: Federer ali Nadal:mrgreen:

  119. zogca said

    Je že nocoj finale ali kako???

  120. webmaher said

    Žogca namesti si SKypa http://www.skype.com/ in uporabi nik Zogca in te pokličem brez da bi vedel tvojo telefonsko številko:mrgreen:

  121. webmaher said

    Žogca saj smo že danes in ob 9.30 je finale-včeraj je pa Serenca zmagala😆

  122. zogca said

    Ne, to pa ne. Že tako toliko časa zabijem na netu. Niti pod točko razno si ne smem omisliti nobenega SkyPa, nobenega Facebooka ali česarkoli podobnega. Na koncu niti lulat več ne bi utegnila od vseh internetnih dejavnosti.

    Ob pol desetih po našem času je bilo finale?

    Včasih so jih imeli zjutraj ob treh, štiri, petih. Ne tako pozno.

  123. zogca said

    Jaz sem gledala, ko so igrali Lendl, Becker, Edberg.

    Je bilo luštno.😉

  124. vlatka said

    webmaher,

    tudi pozimi, ne samo poleti.

    O tenisu pojma nimam. A zveni mi lepše Nadal. Čeprav imam občutek, da je Federer močnejši.

    Nadal pa ima boljšo taktiko. Tako, po imenih sodeč.

  125. webmaher said

    a za Bobota pa nisi nič navijala, čaki se, te zašpecam Lepi Breni:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  126. webmaher said

    Vlatka fenomenalno razmišljaš ampak jaz bi rad zmagovalca-deliva dobiček fifti-fifti:mrgreen:

  127. vlatka said

    No,

    zdaj pa grem.

    MSN je tudi kul…., ni samo skype. 😀 😀

    Nočko vsem 🙂

  128. zogca said

    Drugače bi si jaz želela, da bi on bil tisti, ki bi me poklical. Ampak verjetno on ni dovolj pameten za kaj takšnega ali kako?

    te bo “kliknil” preko telefona

  129. webmaher said

    Vlatka nočko ampak merki MSN saj veš virusi😆

  130. zogca said

    Jaz sem vedno navijala za Edberga, vedno.

    Mama pa za Beckerja.

    In je bil žur.

    a za Bobota pa nisi nič navijala, čaki se, te zašpecam Lepi Breni

  131. zogca said

    Nočko, Vlatka.😉

  132. vlatka said

    webmaher,

    hehe, težko je, če sta oba zares dobra…Ne bi stavila. Ne poznam ju. Res pojma nimam. A recimo, da stavim na tistega, ki je nežnejši. Ne vem kateri je, ti boš vedel, če gledaš.

    Je morda Nadal? Ti mi povej.

  133. webmaher said

    jaz sem bil tudi za Stefana, zadnji ki je razturaval s servis vole igro😦
    Če je bil Edberg pravi gentleman na terenu je bil Becker pravo nasprotje…

  134. vlatka said

    žogca,

    bom počakala še webmaherja, da mi pojasni kdo je bolj nežen od tistih dveh, potem pa zares grem.

    Lahko noč, lubica 🙂

  135. webmaher said

    ej Vlatka sunčece zlato pa nisem jaz z njima hodil pa tudi psiholog nisem-obadva sta podobna ampak recimo da je Fedr mal nežnejši..ma če Žogca še kaj gleda bo ona ziher bolje vedela😉

  136. vlatka said

    webmaher,

    ne ti meni sedaj o imenih. Pojma nimam o tem, res.

    Meni je tenis ko kravi najlonke 😆

  137. webmaher said

    ma saj bi ti slikce poslal in bi se koj premislila pa še mal poštudirala:mrgreen:

  138. vlatka said

    webmaher,

    če je Feder nežnejši, bo pa on zmagal. Eko, zdaj veš.

    Nežen po duši, mislim. In s svojimi gibi, tudi.

  139. vlatka said

    webmaher,

    sem ti vse povedala. Če imaš željo pa mi pošlji slikice in greva stavit.
    kvlatka@gmail.com, bom počakala.

  140. webmaher said

    Vlatka mislim da bi to šlo, vsaka čast evo, klobuk dol pred tabo😉

  141. zogca said

    Jaz nimam pojma, kateri je nežnejši.

    Če bi videl obe fotki, dvomim, da bi vedela, kateri je kateri.

    Ko so odšli Edberg, Becker in Grafova, sem nehala gledati.

  142. zogca said

    Edberg je bil pravi gospod, na terenu in zunaj njega.

    Je menda takšen tudi ostal.

    Enkrat sem šla preverit, kaj je zdaj z njim.

    Še vedno je skupaj z Annette, imata dve hčerke.

    Becker pa dela škandale.

  143. vlatka said

    webmaher,

    čakam…sem odprla pošto. In ti povem.

  144. vlatka said

    žogca,

    jaz re pojma nimam o tem, nikoli ne gledam tenisa. Še drugega ne. Kar ujamem, ujam po radiu,pa še to, kar me zanima. 😉

  145. webmaher said

    evo sem ti poslal od vsakega eno🙂

  146. webmaher said

    Žogca kaj pa Agassi, si kakšno solzo potočila ko je Štefko oženil🙂

  147. vlatka said

    webmaher,

    dobila.

    Federer. Garant. Če sem se uzmotila, častim bakso pive, sicer ti meni, velja?

  148. vlatka said

    webmaher,

    Agasi mi je nekako znan, vedno je bil kje po medijih. Štefka tudi. On je videl v njej moč. In ona ima večje ime kot sam, zato se ji je priključil. V resnici je Agasi ful zakompleksan. Po moje. hehe. saj se lahko motim, dalečod resnice pa tudi nisem.

  149. webmaher said

    Agassi je drugače že nekaj let v pokoju..seveda je Štefka dosegla precej več, da bi bil on zakompleksan pa ne vem..je pa zadnji igralec ki je osvojil vse 4 Grand Slame..pravzaprav od kar je ATP to ni uspelo nikomur razen njemu…Vlatka koliko pa stavim 50 ali 100€:mrgreen:

  150. vlatka said

    webmaher,

    samo za bakso pive, se menin jaz. In ko bo mimo, poročaj, jaz ne vem kadj bodo, me kdaj ne bodo. Sporoči mi na mail, če tu slućajno spregledam.

    O, pa je. Ga vidim. Tudi Pahor je, pa mu ni videti. Dobro čitam, ne pozabi. 😀

  151. webmaher said

    Vlatka kaj če bi midva raje to naštudirala malo pa pol dobiček deliva…tole zdej je preveč na hitro čeprav kvota na bwin stavnici je kar dobra 1,50 na Federerja kar pomeni da za 100vloženih eurov dobiš 150€ pri Nadalu je pa faktor kar 2,41..

  152. webmaher said

    proti tebi pa jaz nebi stavil, ker vem da si nepremagljiva:mrgreen:
    sicer pa če bi šla na forum rtvslo pogledati bi videla da sem tudi jaz napovedal zmago Fedra…ampak jaz sem gledal precej tekem ti pa nič pa veš bolj ziher kot pa jaz-res vsaka čast Vlatka😉

  153. vlatka said

    webmaher,

    stavi na Federerja, jaz nimam niti za kurilno olje, kaj šele 100 €. Faktor gor ali dol.

  154. webmaher said

    Žogca a ti tut praviš da je Federer zmagovalec ali že spiš😆

  155. vlatka said

    webmaher,

    jaz to po občutku. Hvala za kompliment.🙂

  156. vlatka said

    webmaher,

    žogica že spi, čeprav na eno oko 😀😉

  157. vlatka said

    webmaher,

    zdaj grem pa tudi jaz.

    Nočko 🙂

  158. webmaher said

    nič Vlatka zdej je kr je…10€ zate, 10€ za Žogco in 10€ zase se pravi skupaj 30€ vplačanih na zmago Federerja🙂

  159. webmaher said

    Nočko obema😆

  160. zogca said

    Žogca je do zdaj garala. In gre zdaj zasluženo spat.

    Upam, da vidva že kaj lepega sanjata.

  161. vlatka said

    webmaher,

    dobro jutro. 🙂

    Oki doki 🙂 Boš poročal?

  162. vlatka said

    žogca,

    ne vem, kaj sem takrat sanjala, zagotovo pa sem spala ko polh 😀

  163. maxi said

    Vladka pravi:Povem še kaj?

    Vladka, kaj praviš na levinjo (s podznakom strelca) in strelca ?:mrgreen:

    Ps:In kar se tenisa tiče tenisa, midva s sinom sva na strani Federerja!! In tako tudi bo…švicar bo zamgal!!

  164. maxi said

    Jej, jej… pišem kot, da sem zmedena ali pa vsaj zaljubljena.:mrgreen:

  165. maxi said

    Danes je en tak Pink day:


    😛

  166. maxi said

    Hudo napet finale. Zgubil moj finalist😦, kapo dol Nadalu.

  167. maxi said

    I try again…je s solzami v očeh rekel Federer.
    Prav joka.:-(

    Ps: A sem tu edina tenisačica…in mal težim?😕

  168. webmaher said

    ajej, Maxi, Žogca, Vlatka zgubil sem 30 eurov😦

  169. webmaher said

    Maxi kdaj se bova pomerila poj, Žogca priskrbi žogce, Vlatka pa bo za sodnico in se udariva na pet setov:mrgreen:

  170. vlatka said

    webmaher,

    prav žal mi je in ne vem, kako, da ni zmagal Federer 😦 So že sodniki kaj zamučkali!! jaz vem, da je zmaga njegova. Pika.

  171. vlatka said

    Maxi,

    saj ni zgubil. Le točk ni dobil dovolj. Dva pa itak ne morata biti prva, a ne?😀

  172. Lynx said

    Žogcine žogce so prevelike za tenis. Lahko pa bi jih posodila naprimer za rokomet. Bojim se le, da tekma ne bi bila kaj prida zaradi zadrževanja žoge.😉

  173. webmaher said

    Lynx kaj čakaš, pokliči jo in si zmagal😆
    Vlatka, Federer je vse sam zamučkal, Nadala ima nekje globoko v podzavesti in ko ga zagleda na drugi strani mreže je z njim konec…

  174. vlatka said

    webmaher,

    ma, ja, viš, to je, ker ne gledam in ne sledim, pa ne vem 😦

  175. webmaher said

    jaz pa gledam pa ne vem, to je še hujše Vlatka😦

  176. zogca said

    Kaj se je zdaj zgodilo? Je zmagal nežnejši? Ali kdo je zmagal?

    Luna, jaz pa kilometre zadaj. Nič ne vem.

  177. maxi said

    Vlatka, Federer je vse sam zamučkal, Nadala ima nekje globoko v podzavesti in ko ga zagleda na drugi strani mreže je z njim konec…

    Do Federerja imam poseben respect predvsem zaradi njegove mirnosti, ki jo ohranja v igri tudi, kadar zgublja. Mislim, da ni nič zamučkal, igra je bila do petega seta ves čas napeta in je po moje je na koncu šlo za malo napačno (ali pa zgolj naštudirano na drugi strani)taktiko in morda tudi srečo. Dejstvo je, da sta oba zelo močna igralca in pri zmagi takšnih pogosto igra vlogo sreča ali pa malenkosti. Verjamem, da Federer še pride do zmage…

  178. maxi said

    Kaj se je zdaj zgodilo? Je zmagal nežnejši? Ali kdo je zmagal?

    Ni zmagal nežnejši, je pa zmagal mlajši Rafa Nadal.

  179. zogca said

    Ajoj, ampak jaz vseeno hočem svojega malega fuzbalerčka.

    Vlatka, to vseeno bo?

  180. zogca said

    Njiju sem pa jaz tako rada gledala!!!

  181. zogca said

    Moj najljubši tenisač vseh časov!!!

  182. zogca said

    Simply the best!!!

  183. maxi said

    Ajoj, ampak jaz vseeno hočem svojega malega fuzbalerčka.

    Vlatka, to vseeno bo?

    Ma kaj je zdaj to Vladka, a imaš ti kakšne (z)veze v vesolju?? Ker potem bi tudi jaz tam kakšno priporočilo, samo ne za malega fuzbalerčka…:mrgreen:

  184. zogca said

    A ne bi še enega? To zdaj velja za perfect family. Trije mali huligančki.😉

  185. maxi said

    A ne bi še enega? To zdaj velja za perfect family. Trije mali huligančki.😉

    No way…

  186. webmaher said

    Maxi bi malega tenisača ala Stefan Edberg:mrgreen:

  187. zogca said

    Ne bi več hotela? Pa četudi bi prišel najpopolnejši moški, bi se na smrt ljubila in bi ga on hotel???

    No way…

  188. Jazz said

    Ne bi več hotela? Pa četudi bi prišel najpopolnejši moški, bi se na smrt ljubila in bi ga on hotel???

    -Ne…verjem da ne….😦

  189. Jazz said

    🙂🙂🙂

  190. zogca said

    Tudi jaz sem skeptična.😉

    Ne…verjem da ne….

  191. maxi said

    Ne bi več hotela? Pa četudi bi prišel najpopolnejši moški, bi se na smrt ljubila in bi ga on hotel???

    Dokler je zadeva takole hipotetično nastavljena, kot si ti zdaj to vprašala rečem še enkrat; No way!
    😎

  192. maxi said

    Maxi bi malega tenisača ala Stefan Edberg:mrgreen:

    Maxi bi velikega tenisača…..ala Roger Federer… he he

  193. zogca said

    Dobro, dokler so stvari hipotetične, je no way.

    Želim ti kaj praktičnega.😉

  194. maxi said

    Želim ti kaj praktičnega.😉

    Hvala….ampak želi mi kaj praktičnega; ki ne želi sina, lahko ga (že)ima, samo naj ga več ne želi.:mrgreen:
    To bi bil resnično hud boj in vprašanje kako bi se izšel…

  195. zogca said

    Za sanjskega moškega bi šla jaz tudi roditi.

    Sicer res, meni je lahko govoriti, ker še nikoli nisem.😉

  196. maxi said

    Za sanjskega moškega bi šla jaz tudi roditi.

    Sanjskih ni…

  197. zogca said

    Vem, takšni, ki nas uspejo na krajši rok prepričati, da to so.

  198. zogca said

    Tudi jaz ne verjamem v pravljice. Da ne boš mislila.😉

  199. maxi said

    Vem, takšni, ki nas uspejo na krajši rok prepričati, da to so.

    Zase vem, da me tudi za krajši čas ne bo prepričal nihče….jaz raje padem na podobnost; nekateri temu rečejo duše dvojčice oz.karmična veza – v to pa verjamem.

  200. zogca said

    Zgoraj Web tudi.

    Jaz sem verjela. In ko sem videla, kaj je moja duša dvojčica naredila meni in z menoj … Me je minilo, da bi verjela.

  201. maxi said

    Ej, tu fuul sneži…

  202. zogca said

    E, tukaj tudi.😉

    Ne vem, ali sem tega vesela.

    Se še odločam.

  203. webmaher said

    Maxi izjavi: Maxi bi velikega tenisača…..ala Roger Federer… he he

    Bodi bolj konkretna in reci: Maxi bi Velikega Rogerja da ji naredi malega Stefana:mrgreen:

  204. webmaher said

    Žogca izjavi: Zgoraj Web tudi.

    Žogca je čisto napačno razumela neko izjavo, ki pa po vsej verjetnosti niti ni v tej debati…

  205. maxi said

    Bodi bolj konkretna in reci: Maxi bi Velikega Rogerja da ji naredi malega Stefana:mrgreen:

    Eh, ti pa prav nalašč vedno v nasprotno smer..a?

  206. webmaher said

    Maxi jaz tebi privoščim samo najboljše no:mrgreen:

  207. Nevenka said

    4. Pazi se moškega, ki bi te rad zaščitil. Obranil te bo pred vsem, samo pred sabo ne.

    Nisem se pazila.

  208. zogca said

    Jaz tudi ne.😦

    4. Pazi se moškega, ki bi te rad zaščitil. Obranil te bo pred vsem, samo pred sabo ne.

    Nisem se pazila.

  209. StaneP said

    Žogca, jaz sem škorpijon…

  210. zogca said

    😉

    Te bom začela brati.😉

  211. zogca said

    Kot bi kdo bral, kaj sprašujem in odgovarjal …

    Moški, ki se jih moramo izogibati!

    http://zadovoljna.si/clanek/trend_report/katerim-moskim-bi-se-morale-izogniti.html

  212. StaneP said

    Ženski se za rojstni dan nikoli ne kupuje uporabnih daril!! (razen v sex shopu)

    DVD snemalnik za računalnik za rojstni dan in potem je konec.

  213. zogca said

    Jaz sem se vseeno razveselila. Ne morem reči, da se nisem. Malo manj sem bila vesela, ko sem ga morala sama dajati noter, snemalnik namreč, čeprav bi on to naredil z levo roko. Da mi bo koristilo, če se kaj naučim. To je bilo pa zelo nekavalirsko. On daje navodila, jaz pa šraufam. Z vročino 38, kakšrno sem imela en mesec konstantno.

  214. StaneP said

    Saj je prav in lepo da si se razveselila in tudi prav je da zna ženska kaj narediti z rokami – ne samo v postelji. Vendar še vseeno mislim, da je darilo za rojstni dan nekaj, kar mora pasti ženski na dušo. In to ponavadi niso pekači, likalniki in podobna vsakodnevna navlaka. To mora moški preprosto vedeti. Sploh če ima žensko rad. V tvojem primeru najbrž ( po moje ) ni bilo tako…

  215. zogca said

    😥

  216. StaneP said

    Ne joči! Še vedno boljše tako, kot pa hinavščina!! Mene je moja na malenkostih vedno razvajala, v pomembnih stvareh je pa ni bilo nikjer! Vredne ( ne samo finančno ) stvari je z veseljem jemala, dajala je pa samo res domiselna in srčna darilca. Z veseljem mi je zbirala rozine iz potice, toda cel kos ni nikoli prišel do mene, če razumeš.
    Kaj je boljše…

  217. zogca said

    Jaz mislim, da sem mu bila dobro dekle. Še več, on je rekel, da sem mu bila dobro dekle in da mu je bilo z menoj lepo … Mah, saj sem se že sprijaznila z vsem tem, ampak kdaj pa kdaj mi je pa še vedno hudo, ker ga imam še vedno rada.

  218. StaneP said

    Ja ljubezen je bolezen. Ampak vsaka bolezen se lahko pozdravi. Tudi sam sem v podobnem stanju in mislim, da te razumem. Vem pa mogoče za razliko od tebe, da ni noben človek vreden ljubezni nekoga, če mu jene vrača. Na svoj način seveda. In dejstvo je tudi to, da NIKOLI nimata oba enako rada. Eden ima vedno bolj. In tisti je ponavadi tudi prizadet in se težko sprijazni z izgubo tega, kar je z veseljem in strastjo gradil.
    Varčuješ npr dolgo časa za avto. Si ga potem tudi kupiš – z težko privarčevanim denarjem. Čez pol leta ga pa po neumnosti nekam pritisneš in je bolj ali manj razbit. Seveda ti je hudo in se skiraš ter počneš ostale čustvene blodnje. Potem ti pa pride en “pamete” ter reče: kaj se pa sekiraš bedak, saj je samo avto!
    Ja, če bi mi ga kupil foter ali ljubica, se bi strinjal, če pa vložiš vanj veliko svoje energije ter časa ( to pomeni = denarja ) ti pa ni vseeno.
    Mislim, da je tako z vsemi stvarmi. Če ti je mar za stvar in vanjo veliko vlagaš, te pač boli. Če stvar samo uporabljaš, potem ti je pa vseeno. To je po moje vsa resnica!

  219. zogca said

    Ali pa, ko varčuješ in v dobri veri, da si kupil dober star avto, dobiš avto, za katerega je prodajalec zelo dobro vedel, da ima cel kup težav in te bo pustil na cedilu ter ne bo služil svojemu namenu.

    Saj jaz vem, da si on moje ljubezni ne zasluži, ker je to tako zelo dokazal, da … In tudi nič nima od mene, saj to je tudi hotel. Jaz pa vseeno, saj me je sram priznati, zvečer, ko mi je hudo, ga pred spanjem še vedno v mislih pobožam po laseh. Mi je vzel vse, tega mi pa ne more.

    Žal mi je, da so tudi tebe prizadeli. Ampak enkrat bo minilo, kajne?

  220. StaneP said

    Itak, da bo minilo. Edino paziti moramo, da sami ne prilivamo olja na ogenj… Kam bi pa prišli, če ne bi imeli srca!?!? Meni je srce še vedno najpomembnejša stvar pri ženski in mi bo tudi ostala. “žogice” večje ali manjše in ostale pritikline, ki so nam moškim tako ljube ima itak vsaka. Srce je pa dragocenost… Daj ga nekomu, ki ga bo vreden! Nekomu, ki ga bo znal ceniti…

  221. zogca said

    Ampak jaz mu ga ne bi dala, če ne bi verjela, da ga je na celem svetu prav on najbolj vreden. Tako se je vedel, tako je govoril in če sem iskrena, tudi obljubljal. Pač, če meni nekdo reče, da mu lahko povsem zaupam, ker me ne bo nikoli izdal … Jaz sem to na nek način vzela kot obljubo, da mi ne bo strl srca, če mu ga dam. Pa mi ga je.

    Seveda, še vedno sem raje srčna in trpim, kot da sem brezsrčna.

  222. StaneP said

    Hmmm… Ostal sem brez besed. Kot moški sem lahko edino še ljubosumen. In ostani srčna, kajti to te definira! Kot mene. Če izgubimo to, potem izgubimo sebe!

  223. zogca said

    V bistvu se zato počutim kot trapa. Si rečem, hej, po vsem tem. Pa kljub temu … Pobožam ga. Včasih se v stisnem k njemu. Vse v mislih. Tako kot nekoč zares. Ampak zares več ne morem, ker … Pa sem včasih zato srečna, vsaj za trenutek. Če odmislim, da … Ker potem pa nisem več srečna. Res je, če izgubimo vse, sebe ne bi smeli.

  224. StaneP said

    Ljubezen iz vseh nas ( ne samo naju dveh ) dela trape. Saj to je ravno tista lepota ljubezni, da smo lahko trapi ali trape! Ko boš prvič pobožala nekoga drugega, ( po laseh ali pa kje drugje ) boš prebolela. Ne pozabila, temveč prebolela… In potem bo šlo življenje veselo naprej.

  225. zogca said

    Težava je, da nimam prav nobene želje, da bi pobožala drugega. Kaj šele, da bi to zares naredila. Ker to ne bi bili ti lasje, to ne bi bila ta koža. On to nič ne razume. Mi je razložil, da ljubezen ni pomembna, ko sem mu rekla, zakaj to dela, ko pa vem, da me ima rad. Je rekel, da ljubezen ni pomembna, da so pomembne druge stvari.

  226. StaneP said

    V vsakem primeru ti očitno nekaj prikriva… Bori se ali pa pozabi…

  227. StaneP said

    ps

    Jaz imam take lušne lase…

  228. zogca said

    Ih, sem se borila. Pa sem na glavo dobila njegovega prijatelja, ki se je eno leto dobesedno izživljal nad menoj. Ko se je temu izživljanju oziroma nesramnosti pridružil še on, sem si mislila … Zdaj si šel pa predaleč.

  229. zogca said

    Ko sem videla, da se me v bistvu že ponižuje … Zakaj?

  230. zogca said

    A vidiš? Pa ima verjetno na tisoče moških bolj luštne kot on, ampak jaz trapa zaljubljena …

    Jaz imam take lušne lase…

  231. StaneP said

    Kolikor imam jaz pošlihtano v glavi pri svojih letih, je edina stvar ki mi pride na pamet – homoseksualnost…
    Ampak to je samo mnenje enega popolnoma nepomembnega tipa.

  232. zogca said

    Ne, to pa ne. Ih, je imel veliko preveč punc za kaj takšnega. In nobenega fanta.

  233. StaneP said

    Menda v obdodbju iskanja vsi na vsak način hočejo sebi dokazati, da niso in zatorej veselo preganjajo punce dokler ne razčistijo… Na to sem pomislil zaradi prijatelja. On mi je v bistvu bil sumljiv s svojim obnašanjem.

  234. zogca said

    Jaz nisem dobila takšnega občutka. Sem pa dobila občutek, da se na nek način boji vezati, da se boji, da bi mu zakon spodletel ali da bi bil nesrečen, da bi potem ostal brez otrok, da bi … Popolnoma je paranoičen. Pa saj govori, da ti ženska uniči življenje. On je mene, jaz to zdaj vem, gledal kot sovražnika. Jaz pa sem mu hotela biti najboljša prijateljica. Kakšen absurd.

  235. StaneP said

    Če lahko vprašam? Koliko sta pa stara? Bolj me zanima zanj. Po tvojih besedah sodeč te je ali izkoriščal – dobesedno, ali pa je še popolnoma otročji.

  236. zogca said

    On ima 35 let.

  237. StaneP said

    In sedaj še reci, da živi pri starših… Potem bejži stran kot te nesejo noge. Če pa živi samostojno življenje že dolgo, potem vama(tebi) zvezde pač niso naklonjene.

  238. zogca said

    Aha, pri starših. Nikoli ni šel od doma. Pa čeprav sem jaz že tretja punca, ki je imela svoje stanovanje in bi komot lahko …

  239. StaneP said

    Beži!!! In ne oziraj se nazaj… Pa ne narobe razumet – denar nima popolnoma nič s tem!!

  240. zogca said

    Saj jaz ne morem zbežati, on je zbežal.

  241. StaneP said

    Potem pa ne glej za njim. Vključi malo razum v svoji glavi. Saj ga imaš, ne?

  242. zogca said

    Imam, seveda. Ampak mi verjemi, srce je močnejše.

  243. StaneP said

    Zopet sem lahko edino ljubosumen… V enem od mojih prejšnjih postov sem pisal ravno o temu, da je za uspešno partnerstvo, zakon ali družino potrebna tudi sreča. Sreča, da dobimo ( srečamo ) človeka, ki ima dokaj podoben sistem vrednot kot so naše, podobne želje in cilje v življenju in da se nenazadnje tudi v postelji in podobnih zanimivih mestih ujame z nami. Preprosto ni dovolj se truditi, biti razumen, odgovoren in od časa do časa kaj potrpeti. Potrebujemo tudi srečo. Sploh dandanes, ko vsi vidimo predvsem svoje pravice, na dolžnosti se pa bolj ali manj požvižgamo. Pravzaprav, kaj so pa sploh dolžnosti? Če sem lahko malo ironičen. Načeloma bi ljudje “ubijali” se reče za takšno ljubezen. Ker je tako redka in tako zaželena dobrina. Vendar se žal ali pa na srečo ljubezni ne da kupiti, ukazati ali kako drugače prigoljufati. Lahko si edino srečen, če si je deležen in če je obojestranska.

  244. zogca said

    O tem sem pa jaz že večkrat pisala. In res tako mislim. V končni fazi moraš v ljubezni imeti srečo. Ko ti zveza spodleti, pa ti govorijo, delaj na sebi, beri knjige. Potem ti govorijo, kakšnega moraš naslednjič izbrati itd. Cela znanost nastane. Ampak gre predvsem zato, da moraš imeti srečo. Res jo moraš imeti.

  245. John said

    Ampak igre še ni konec…

  246. zogca said

    Kako, kaj, zakaj, John???

  247. zogca said

    Aja, dobila sem sestrično.😉

  248. John said

    Vem, sem slišal. Čestitam. :mrgreen:
    Zdaj boš še varuška postala.

    Ko sem napisal, da igre še ni konec, sem mislil na to, da to ni bila tvoja zadnja velika ljubezen. Pred sabo imaš še vsaj dvakrat toliko let. In ni hudič, da se ti ne bi na tvojo pot prikotalila še ena žogca (no, moški), v katerega bi se spet zaljubila. Je pa prav, da zdaj žaluješ. Bolje to kot da nam pobegneš med nune.🙂

  249. zogca said

    Ne bom mogla.😉 Ji manjka kakšnih sto kilometrov, pa bi bila Skandinavka. Tako zelo daleč je.

    Zdaj boš še varuška postala.

  250. zogca said

    Tiste ta prave me sploh ne bi hotele. Koliko let imam pa še pred seboj, tega pa ne vem. Bo treba nehati kaditi. Malo preveč pokašljujem zadnje čase. Nune, verjemi, me ne bi sprejele.😉

    Bolje to kot da nam pobegneš med nune.

  251. John said

    Nune bi te sprejele v svoje vrste zaradi pomanjkanja “dobrega” kadra in to ne glede na to kako poredna si bila.
    (upam, da berejo tole🙂 )

  252. Janis said

    Glede na to, da nimaš istospolnih tendenc, ti bo vse ostalo v Cerkvi odpuščeno.

  253. zogca said

    Obvestili so me o tem, da se tam med nunami ne sme masturbirati. Zdaj, kaže, da jaz brez seksa lahko živim, ker hej, dolgo sem zdržala. Ampak še masturbaciji se pa ne bi mogla odreči. To pa ne. Ta bi bila pa prehuda.

    Misliš, da nune berejo tako pohujšljiv blog?😉

  254. zogca said

    Je pa res, da znam ob vrhuncih navezati stik z Bogom oziroma zelo aktivno komuniciram z njim.:mrgreen:

  255. zogca said

    Da je pri njih samo eno greh, pa ne verjamem.😉

    Glede na to, da nimaš istospolnih tendenc, ti bo vse ostalo v Cerkvi odpuščeno.

  256. John said

    Misliš, da nune berejo tako pohujšljiv blog?

    Meni deluje bolj kot spovednica. Zakaj ga torej ne bi brale?

  257. zogca said

    Ne vem, če se jim ravno zdi, da se kdo tukaj za kaj kesa.

    Grešimo, da.

    Kesamo???

    Meni deluje bolj kot spovednica. Zakaj ga torej ne bi brale?

  258. John said

    Nisem govoril o kesanju.:mrgreen:
    O spovedovanju. Kesaš se lahko ali pa tudi ne.🙂

  259. maxi said

    Kesamo???

    Iskreno…kadar se, je to iskreno!

    Ps:😈

  260. John said

    Je pa res, da znam ob vrhuncih navezati stik z Bogom oziroma zelo aktivno komuniciram z njim.

    Takrat Bog ustavi delo tam gori in se ti popolnoma posveti…😉

  261. zogca said

    Maxi, kaj je tale PS???

  262. zogca said

    Misliš, da me gleda, ko mi prihaja???

    Saj, kdaj si pa tudi zaželim občinstvo.:mrgreen:

    Takrat Bog ustavi delo tam gori in se ti popolnoma posveti…

  263. John said

    Maxi… tvoje bo nebeško kraljestvo. :mrgreen:

  264. Janis said

    Da je pri njih samo eno greh, pa ne verjamem.

    Seveda ni samo to greh. Ampak če rečeš, da si seksala z moškimi in se samozadovoljevala, te bodo še zmeraj vzeli, ker si samo grešnica. Če pa rečeš, da si seksala z ženskami, te pa ne bodo vzeli, ker si že napol Satan, ne samo grešnica. In ne, ne hecam se, žal.

  265. zogca said

    Kakor sem jaz brala v bibliji, ni luštno biti vse tisto, kar je našteto, da bo šlo v nebeško kraljestvo. Tja gredo, na primer, tudi ubogi na duhu. Jaz to ne bi hotela biti.

  266. John said

    Misliš, da me gleda, ko mi prihaja???

    Verjetno. Pa še kakšni nadangeli si zaželijo videti predstavo.:mrgreen:

  267. zogca said

    Janis, pa ti res misliš, da nune med seboj čisto nič ne???

  268. maxi said

    Maxi, kaj je tale PS???

    Samo za pripis gre😎

  269. zogca said

    To je pa že skoraj kot v gledališču.😉

    Pa še kakšni nadangeli si zaželijo videti predstavo.

  270. maxi said

    Janis, pa ti res misliš, da nune med seboj čisto nič ne???

    O tem bi lahko kakšno rekla Vida Žabot, zame najboljša (bivša) nuna.

  271. zogca said

    Pa je kaj rekla o tem???

  272. John said

    To je pa že skoraj kot v gledališču.

    Late night show… starring Žogca

  273. Janis said

    Janis, pa ti res misliš, da nune med seboj čisto nič ne???

    Ne bi vedela. Mogoče te bo presenetilo, ampak vsaj kar se slovenskih ženskih samostanov tiče, bi rekla, da se v večini res ne seksa. Z nobenim spolom. O emocionalnih vezeh pa ne bi, ker zame istospolnost ni samo tisto, kar se dogaja v postelji.

  274. maxi said

    Ne da bi jaz vedla, vem samo, da si je takoj (zanimivo!) ko je prišla ven našla moškega…

  275. zogca said

    Ti, Maxi, ne bi?

    Jaz bi naskočila prvega. Ajde, zdaj se malo hecam, ampak po toliko letih biti nuna, veš, kako hormoni delajo.

    Ne da bi jaz vedla, vem samo, da si je takoj (zanimivo!) ko je prišla ven našla moškega…

  276. zogca said

    Ne me opominjati, da ne morem gledati Lena, ker so mi vzeli NBC.😦

    Late night show… starring Žogca

  277. maxi said

    Jaz bi naskočila prvega. Ajde, zdaj se malo hecam, ampak po toliko letih biti nuna, veš, kako hormoni delajo.

    Nuna ni moj posel….težko odgovorim.😆

  278. maxi said

    Sem pa v bistvu v tem stavku:

    “Ne da bi jaz vedla, vem samo, da si je takoj (zanimivo!) ko je prišla ven našla moškega.”

    …hotla namignt, da ga je morda imela že prej…vsaj nagledanega😆

  279. webmaher said

    verjetno je pa nekdo imel nagledano njo in ko je ven prišla ji je rekel, da kljub temu lahko še vedno ostane v stiku z Bogom😆

Leave a Reply

 
