Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razmišljam, da bi tožila Boga!

Posted by zogca na januar 30, 2009

Resnično več ne mine dan, da ne bi kje na spletu zasledila, da bo kdo koga tožil. Zadeva je postala nadvse moderna, nekakšen nacionalni šport. Ker za druge nacionalne športe zdaj zaradi pomanjkanja forme nisem, se bom lotila tega, ki je telesno najmanj zahteven, torej tožarjenja. Ker se ne morem spomniti, da me je v zadnjih dneh kdo grdo pogledal in mi s tem prizadejal hude duševne bolečine … Ker se ne morem spomniti, da me je v zadnjih dneh kdo razžalil in zaradi tega več dni nisem spala … Ker nikakor ne uspem najti nobene knjige, v kateri se je pisatelj grdo norčeval iz mojega poklica in sem zato potrebovala pomirjevala … Ne zdi se mi v redu, da jaz ne bi mogla biti moderna. Še bolj se mi ne zdi v redu, da ne bi mogla dati svojega prispevka k zaostankom na sodiščih … Pa saj se menda tudi meni dogajajo krivice. Po vseh izračunih bi morali biti moji lasje dolgi že do sredine hrbta, vendar niso. Krivica. Pred nekaj meseci sem se, ko sem tekla po telefon, zaletela v steper in si zlomila noht. Krivica. Lani poleti pa sem namesto tradicionalnih trinajstih, imela samo štiri pege. Krivica. Si kdo upa trditi, da jaz zaradi zgoraj navedenega trpim manj kot Francka iz Spodnje Marjetice, ki ne more spati zato, ker sosedova jabolka padajo na njeno dvorišče, zlobni sosed pa noče in noče posekati jablane? Si kdo upa trditi, da trpim manj od Polde iz Zgornje Trobetice, ki vsakodnevno izgublja živce, ko vidi, da se njegov sosed iz službe pripelje s povem novim BMW-jem, medtem ko v njegovi garaži stoji BMW, ki je star že celih pet let. Če Francka lahko toži, če Polde lahko toži, bo tožila tudi Žogca … Menda je vsako sodišče v Sloveniji krajevno pristojno, ko gre za Boga. Ali pač? Kakorkoli že, treba je biti moderen. In ostati v formi, pa čeprav tožarniški.

173 Responses to “Razmišljam, da bi tožila Boga!”

  1. zogca said

    What If God was one of us – Joan Osborne

    Kakšne krivice se dogajajo vam in koga bi tožili? Teoretično, seveda. Da ne boste mislili, da koga nagovarjam, da se pridruži širnim ljudskim množicam, ki vsakodnevno vlagajo tožbe.

  2. zogca said

    In še ena fotografija http://mentalfloss.cachefly.net/wp-content/uploads/2007/03/warning_coffee_mug.jpg , ki me je spomnila na to, da mi je sestrična (Američanka) pripovedovala, da je neka gospa pri njih tožila restavracijo, ker se je spekla, ko se je polila z vrelo kavo. Ter se je spraševala, absurdno, ali je treba odraslim ljudem, ki naročijo vročo kavo, na kozarec napisati, da se lahko spečejo, če se bodo polili.🙄

  3. Jazz said

    Heh,Amerika… Pa,mislim,da so boga že tožili…

    Kaj pa sam sebe,za hudo odškodnino😉 že najdeš kaj,vmes kot toženec razglasiš bankrot,pa ker kot tožitelj ne uspeš izterjat,zahtevaš keš od države,kere državljan je dolžnik… bi šlo?🙂

  4. zogca said

    Uh, sebe bi jaz lahko tožila za en cel kup stvari. Prav zato, zato sem se odločila, da tožim Boga. Ker me je on naredil tako smotano.:mrgreen:

  5. webmaher said

    Žogca izjavi: Ker me je on naredil tako smotano.

    S tako smotano od Boga narejeno, se pa jaz takoj oženim:mrgreen:

  6. zogca said

    Potem pa, ko bi ugotovil, da moške srajce ne bi znala zlikati, četudi bi od tega bilo odvisno moje življenje, bi me pa vrnil. :mrgreen: Nakar bi te jaz tožila in te, kakor se reče, slekla do gat. :mrgreen: In potem ne bi imel več težav z nezlikanimi srajcami, ker jih sploh ne bi več imel. :mrgreen:

  7. webmaher said

    ne rabim zlikanih srajc, če pa že to tudi rešim brez ženske roke, tko da se spomni, kaJ bolj prepričljivega:mrgreen:

  8. maxi said

    Žogca tole sem pravkar našla, morda malo off topic, pa vseeno:

    Zakon o čustveni gravitaciji pravi, da je pesimistu lažje potegniti za sabo pet optimistov, kot petim optimistom postaviti na noge enega pesimista. To pomeni, da moramo paziti, s kom se družimo. Ko dosežemo bistvo življenja, bomo odkrivali lepoto v vseh stvareh, celo v očeh, ki so za lepoto slepe.

  9. zogca said

    Maxič, jaz se ne morem odločiti, ali sem totalen optimist (že malo nerealen) ali pa totalen pesimist. Malo niham.😉

  10. zogca said

    Mimogrede, Maxi, si kaj optimistična glede Fredija ta vikend? Ga bo Žogca dala gor ali ne bo?:mrgreen:

  11. zogca said

    Že znaš likati, je to zelo pozitivno. Če rad likaš tudi ženske cote, pa sploh. :mrgreen:

    če pa že to tudi rešim brez ženske roke

  12. maxi said

    Mimogrede, Maxi, si kaj optimistična glede Fredija ta vikend? Ga bo Žogca dala gor ali ne bo?:mrgreen:

    he he…zadnja 4 leta mi je oprtimizem praksa…tako se lažje žvi.😎

  13. zogca said

    Janis Joplin – Mercedes Benz

  14. zogca said

    Za nasmejat se – o nesmiselnih tožbah!!!!!

  15. maxi said

    Žogca, stopi na stran optimizma…….ena optimistična:

    🙂

  16. zogca said

    Tega ne moreš verjeti!!!


    🙄

  17. zogca said

    Maxi, to, Maxi!

    In midve sva res vse to.

    Meni do popolnosti manjka samo to, da ne znam zlikati moške srajce. :mrgreen:

  18. maxi said

    aja…moj optimizem, ok realni optimizem…je neodvisen od Fredija. :mrgreem:

  19. maxi said

    Meni do popolnosti manjka samo to, da ne znam zlikati moške srajce.:mrgreen:

    jaz jih pa sicer znam, ampak jih ne bom (več)….he he

  20. zogca said

    Ne, Maxi, stvar je resna. Ker me lahko tožiš. Lepo te prosim, stvari postajajo resne. Če boš ti zaradi odstotnosti Fredija urpela duševne bolečine in če bom morala plačati odškodnino …:mrgreen: Potem ti nalepim tri Fredije.:mrgreen:

  21. zogca said

    Misliš to s kolinami in celo živalco???

    ampak jih ne bom (več)….he he

  22. maxi said

    Ne, Maxi, stvar je resna. Ker me lahko tožiš. Lepo te prosim, stvari postajajo resne. Če boš ti zaradi odstotnosti Fredija urpela duševne bolečine in če bom morala plačati odškodnino …:mrgreen: Potem ti nalepim tri Fredije.:mrgreen:

    he he….

    ps:kar se mene tiče, upam da me v tem življenju naša sodišča več NE vidijo.

  23. maxi said

    Misliš to s kolinami in celo živalco???

    Tole mi ni čisto jasno, kam meriš…:mrgreen:

  24. zogca said

    To je meni en moj fukbadi (pred dvema letoma in pol, lepo prosim, da ne bo kdo mislil, da sem nehala biti nuna) rekel. Seveda, ne boš zaradi kolin redila celega prasca. Njegove besede, ne moje. Da ne bo kdo mislim, da moškim bitjem pravim prasci.

    Tole mi ni čisto jasno, kam meriš.

  25. maxi said

    Zanimivo, zdaj se dedci že med sabo zmerjajo za prasce…🙂

  26. zogca said

    Jaz sem bila šokirana, ampak hej, on je to rekel, ne jaz.😉

    Ampak pri tem moškem je res bilo brez sprenevedanja. Ker jaz sem mu rekla, da takoj, ko mi bo začel pihati na dušo, bo samo zbogom, ker ne mislim poslušati nakladanja, za katerega vem, da ni resnično. Pa sva si govorila krute resnice. In on je vedel, kakšna je njegova funkcija v tem odnosu. Da ne bo pomote, tudi njemu ni bilo za kaj več, tako da …

  27. webmaher said

    Žogca izjavi: Če rad likaš tudi ženske cote, pa sploh.

    Če bi tako smotana od Boga narejena ženka imela kako bolj pametno delo bi tudi to šlo:mrgreen:

  28. webmaher said

    Maxi izjavi: Zanimivo, zdaj se dedci že med sabo zmerjajo za prasce…

    Menda si moški nismo tok fouš med sabo pa drug drugemu privoščimo vlogo prascev, saj imajo le-ti tudi do 30 minutne orgazme:mrgreen:

  29. zogca said

    Gretje kavča, na primer. Meni se to zdi zelo pametno delo. Ko moški skuha, pomije, zlika in karkoli že pač mora narediti 😉 , se potem uleže na topel kavč. In to je veliko prijetneje kot ležanje na mrzlem kavču.

    Jaz vedno mislim na moške in njihovo dobrobit.:mrgreen:

    imela kako bolj pametno delo

  30. vlatka said

    žogca,

    prva liga si! Lahko tožiš svojega bivšega, ker si te je upal tako grdo zapustiti. Tako fejst punco, se pa ne zapušča kar tako!

    Zdaj vem še bolj zakaj.

    Ni ti segal niti do gležnjev, kaj šele do srca 😆

  31. webmaher said

    Žogca ugotavlja: Gretje kavča, na primer. Meni se to zdi zelo pametno delo. Ko moški skuha, pomije, zlika in karkoli že pač mora narediti, se potem uleže na topel kavč. In to je veliko prijetneje kot ležanje na mrzlem kavču. Jaz vedno mislim na moške in njihovo dobrobit.

    sploh se ne sliši slabo, tako da zdaj si samo še od Boga narejena ženka – smotan je nekdo drug aneda Vlatka:mrgreen:

  32. zogca said

    Joj, kok si mi pa ti polepšala tale večer.

    Vlatka je videla mojo fotogfrafijo in mi je napisala “O, kako si luštna”, tako da sem zdaj ful nosim.😉

    Totalno se nosim.😉

    Tako fejst punco, se pa ne zapušča kar tako!

    Zdaj vem še bolj zakaj.

  33. zogca said

    Saj nas je vse naredil Bog. In očetje so malo pomahali.😉

    samo še od Boga narejena ženka

  34. zogca said

    Ker sem dobre volje …

    Kakša bo ta nora noč – Brendi in še nekdo

  35. zogca said

    Zelene oči – Brendi

  36. maxi said

    Vlatka je videla mojo fotogfrafijo in mi je napisala “O, kako si luštna”, tako da sem zdaj ful nosim.😉

    a slikco talaš?:mrgreen:

  37. zogca said

    Vlatka je ženska, ona jo lahko dobi. Pri talanju fotografij sem jaz zelo diskriminatorna. Dobila jo je pa s posebnim razlogom. Ni šlo za ekshibicionizem.😉

  38. zogca said

    Saj tebi jo tudi dam, Maxi.😉

  39. maxi said

    Vlatka je ženska

    in kaj sem jaz…moški?😦

    Ps: Ok, saj štekam….mal se hecam.

  40. zogca said

    Pastirče mlado – Magnifico

  41. maxi said

    Aja…ups, sem bila prehitra.:mrgreen:

  42. zogca said

    Si dobila ponudbo.😉

    in kaj sem jaz…moški?

  43. zogca said

    Če bi bila moški, bi bila zaradi tega pri meni diskvalificirana.😀

    Aja…ups, sem bila prehitra.

  44. zogca said

    Če bo uresničilo, kar je napovedala Vlatka, ne bom tožila Boga. Sem se odločila.😉

  45. zogca said

    Ko enkrat bom umrl – Magnifico

    Maxi, hooooormoni divjajo!!!

  46. maxi said

    Saj tebi jo tudi dam, Maxi.😉

    A jo dava ena drugi?

    ….hehe, če tole vzameš iz konteksta in prebere Janis, bi pa morda dobila zanimivo asociacijo….🙂

  47. maxi said

    Men se pa še vedno tale vrti:

  48. zogca said

    Lahko si jo dava ena drugi.

    Najprej brez Janis.

    Potem pa še z Janis.😉

    Včeraj sta se zgrešili. Je bila ona, pa tebe ni bilo.😦

  49. zogca said

    Tale Amy te je pa čisto obsedla.😉

  50. webmaher said

    od Boga narejena ženka še men slikco:mrgreen:

  51. maxi said

    Če bo uresničilo, kar je napovedala Vlatka, ne bom tožila Boga.

    Men se bo tudi uresničilo vse tisto, kar sem si napovedala….:mrgreen:

  52. zogca said

    Nisi prebral diskriminatornih pravil? Ženske only. Zdaj pa toži.:mrgreen:

    od Boga narejena ženka še men slikco

  53. webmaher said

    samo za Ženko Ojhaaaa Muškarci:mrgreen:

  54. zogca said

    Ne se hecat, Maxi. Meni je napovedan en mali fuzbalerček. Čisto mali. Povsem sem se raznežila.

    Men se bo tudi uresničilo vse tisto, kar sem si napovedala….

  55. maxi said

    Lahko si jo dava ena drugi.

    Najprej brez Janis.

    Potem pa še z Janis.😉

    No, pa dajva!…. najprej brez Janis he he

  56. zogca said

    Aja, Web, Lepo Breno mi popaš.:mrgreen:

    Jaz jo pa ravno poslušam.

  57. zogca said

    Dobiš.😉

    No, pa dajva!…. najprej brez Janis he he

  58. maxi said

    Ne se hecat, Maxi. Meni je napovedan en mali fuzbalerček. Čisto mali. Povsem sem se raznežila.

    Mene fascinira moj “divji” intelektualec…in se mi vedno bolj zdi, da bo prihodnost še pestra…🙂

    Zate je pa potem nogometaš…zadetek. COOL!

  59. webmaher said

    samo za ženko od srca 😉

  60. zogca said

    Nisi me razumela. Mali fuzbalerček pomeni, da bom dobila sinčka. In ne, da se bom poročila z nogometašem. Kar sicer ne bi bilo slabo, ampak …

    Zate je pa potem nogometaš…zadetek. COOL!

  61. zogca said

    Web, tole se za živo glavo noče odpreti.

  62. vlatka said

    žogca,

    lahko se nosiš.

    Jaz ne delim komplimentov kar tako. Sploh pa ne ženskam, hehe. Torej veš: prva liga si.

    🙂

  63. webmaher said

    za Ženko ovaj put ima da radi:mrgreen:

  64. zogca said

    Pošiljam velikega lupčka.

    In eno pesmico.

    Thank you – Alanis Morissette

    Torej veš: prva liga si.

  65. maxi said

    Nisi me razumela. Mali fuzbalerček pomeni, da bom dobila sinčka. In ne, da se bom poročila z nogometašem. Kar sicer ne bi bilo slabo, ampak

    Ups…res nisem razumela….:mrgreen:
    Ja sinko je pa potem sploh cool, veš kak cuker je moj….

  66. zogca said

    Web, Pomračenje sunca??? Dobra.

    Na tole pa jaz najraje plešem …

  67. zogca said

    Z Maxi sva ugotovili, da je Žogca res luštna in da je Maxi totalno dobra mačka, ampak res hudo dobra.

    Da veste, s kom tukaj klepetate.😉

    Kje je lynx???

  68. webmaher said

    Ženka sedi 10 i grijaj kauč sve ču da ispeglam, čak i ono što imaš na sebi:mrgreen:

  69. zogca said

    Web, tole ne bo šlo brez mojega podpisa.😉

  70. maxi said

    Z Maxi sva ugotovili, da je Žogca res luštna in da je Maxi totalno dobra mačka, ampak res hudo dobra.

    Da veste, s kom tukaj klepetate.😉

    Kje je lynx???

    A sem jaz tebi že parkrat rekla; srečena tista dva, ki naju dobita….:mrgreen:
    😆

  71. zogca said

    Jaz tudi tako mislim. In zato nekako ne morem dojeti, da me je eden zavrgel kot kup dreka. Ni za verjet.🙄

    A sem jaz tebi že parkrat rekla; srečena tista dva, ki naju dobita….

  72. webmaher said

    Ženka lej kaj ti poklanjam sam da bo šlo:mrgreen:

  73. zogca said

    In še Brena za Weba …

  74. zogca said

    Web, pomračenje je že bilo.

    In ne moreš me brez mojega podpisa klicati ženska. V bistvu me tudi tisti, ki bi imel moj podpis, ne bi smel tako klicati.

  75. maxi said

    Jaz tudi tako mislim. In zato nekako ne morem dojeti, da me je eden zavrgel kot kup dreka. Ni za verjet.🙄

    Ma ni si on tebe ni zaslužil…

  76. webmaher said

    Hvala Ženka, zlata dušica:mrgreen:

  77. zogca said

    Ti ne ubogaš.🙄

    Hvala Ženka, zlata dušica

  78. vlatka said

    žogca,

    krasno pesem si mi izbrala. Me pjaži. Jo čutim. Hvala.🙂

  79. zogca said

    Najrajši sem ga imela na celem svetu. V bistvu ga imam še vedno in sem zaradi tega zelo jezna nase. In bila sem mu dobro dekle, kar je celo sam rekel. On pa me je preprosto zavrgel. Kar tako. Iz nekih blaznih idej. Ali kot je rekel, da zato, ker bi se čez pet let tako ali tako ločila. On pameten že ve. Niti kregala se nisva, nič. On je preprosto odšel.

    Ma ni si on tebe ni zaslužil…

  80. vlatka said

    webmaher,

    ne se ti ne za=bavaj, jaz vem kaj rečem in komu in zakaj.😀

  81. zogca said

    Ena mojih najljubših. On poje z veliko duše, prav čutiš jo v pesmih. Fantastična pevka.

    Me pjaži. Jo čutim. Hvala.

  82. maxi said

    Kje je lynx???

    LYNNNNNNNNNNNNNNX…
    :mrgreen:

  83. zogca said

    A me heca, kje?

    ne se ti ne za=bavaj, jaz vem kaj rečem in komu in zakaj.

  84. webmaher said

    Žogici poklanjam naslednjo pesmico še enkrat in se opravičujem zbog tehničke greške koja je došla na relaciji zogca.wordpress.com-web maher not…izvinite još jednom molim ljepo:mrgreen:

  85. zogca said

    Po mestu ženske lovi, ziher.😉

    LYNNNNNNNNNNNNNNX…

  86. zogca said

    Joj, kok je pa ta punčka z Webovega linka cukr, joj, za pojest.

  87. maxi said

    Po mestu ženske lovi, ziher.😉

    Ja, zihr….🙄

  88. zogca said

    Si lahko misliš kaj drugega, Maxi???

    Midve pa se tukaj tepeva zanj.

  89. webmaher said

    Žogca pravi: Ti ne ubogaš.

    istina ne slušam uvijek pažljivo ali ovaj put ovo sam otkucao prije nego što sam mogao vidjeti tvoju poruku pa se nadam da če sada sve iči kako treba-Vlatka jaz sem zelo resen človek in sploh ne vem če se kdaj kaj hecam:mrgreen:

  90. maxi said

    Joj, kok je pa ta punčka z Webovega linka cukr, joj, za pojest.

    Opalaaa…kaj pa je zdaj to:mrgreen:😉

  91. maxi said

    Si lahko misliš kaj drugega, Maxi???
    Midve pa se tukaj tepeva zanj.

    Uuuh, kako mu bo še žal….:mrgreen:
    😉😆

  92. webmaher said

    Žogica če bi pa ti slučajn imela še čerkico ti pa želim da je tako slatka kot ta in da ti same lepe pesmice poje…če se ti je ob tem slučajno orosilo oko te čisto zastopim😉

  93. zogca said

    Aha, fajn se bo žrl.😉

    Uuuh, kako mu bo še žal….

  94. zogca said

    Ne, Web, Žogca bo imela fantka. Vlatka je tako rekla. In jaz se povsem strinjam in sem čisto zadovoljna in mi povsem zadošča. En fantek. Jaz sem skromna.

  95. webmaher said

    Lynxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx dve se tepeta zate ti pa ne šmirglaš pet posto joooooooooooooj kaj bi jaz dal da bi se sam ena tepla:mrgreen:

  96. zogca said

    Kako se pa ena lahko tepe???

  97. zogca said

    Z Maxi se bova tepli v blatu …

    Kot ti dve.

    V kopalkah.😉

    Janis bi tole že skoradja morala komentirati.

  98. webmaher said

    eh Žogca tega ti pa ne izdam, lahko noč tebi, Maxi in Vlatki

  99. zogca said

    Nocoj nič tenisa???

    Lahko noč.😉

  100. vlatka said

    webmaher,

    tudi tebi lahko noč.

    Škoda, da si tako resen, pa tak cuker si 😉 🙂

  101. vlatka said

    žogca,

    ti si eno krano dekle. Še jim bo žal vsem, ki so te zamudili. Prav jim je. 😀 😀

  102. Lynx said

    “Uuuh, kako mu bo še žal….”

    Zamudim vse, kar se zamuditi da. Žensk pa ponavadi ne preganjam. Ne zato, ker si tega ne bi želel, ampak zato, ker se trudim vsaj malo potlačiti svojo naravo. Janis bi rekla da to ni dobro.😉

    Za dobro jutro-Morning has broken:

  103. Nevenka said

    Jaz bi takoj tožila Ljubljansko sodišče, ki me je mučilo nekaj let za stvari, ki jih nisem zagrešila in mi je s svojim “zmotnim ugotavljanjem” trajno uničilo zdravje. Na viši stopnji so mojo zadevo dali v predal in me mučili še dve leti, da je zastarala, da jim svoje napake ni bilo potrebno priznati.

  104. Lynx said

    Imate tudi vi lep sončen dan?

  105. Jazz said

    Žogca,kaj pa če daš sam eno slikco,za vse nas tule kolk nas je 4-5 moških… bi šlo? eno…🙂

  106. zogca said

    Ne bi šlo.😉

  107. zogca said

    Ostani z nami do jutra – Andrej Šifrer

  108. Jazz said

    Tudi če nam dišiš? 🙂

  109. zogca said

    Sem se zjutraj tako močno naparfumala, da dišim čez žice???
    :mrgreen:

  110. zogca said

    Ko bi le vedel – Jadranka Juras

    Še malo zaljubljeno.😉

  111. zogca said

    Aaaaaaaaaa!

    To je pa meni všeč!

    Cvet z juga – Alenka Gotar

    Ne pozabite, da bomo jutri zvečer na blogu skupaj kurcali Emo!

  112. Jazz said

    🙂 Ja,to bo!😉
    Sem pa mislil,slikco tako,za lažjo predstavo…čeprav,ej-imamo tvojo posteljo pa oprsje😉 Kaj misliš,bi se dalo uredit,da bi dekleta zraven imen imela slikco modrca z vsebino??To bi blo lepo…-In NE Žogca,moški ne bomo limal slikc tičev !!!

    http://www.slovid.com/andrej+sifrer+cakam+tema+nad+koseze/19626/video

  113. Lynx said

  114. zogca said

    Vi bi joške, tičev pa ne bi limali.🙄

    A vidiš, jaz bi pa tiče.

    Naredila bi en prispevek. Fotografije tičev in zraven telefonske številke.😉 In potem točno veš, koga je treba v primeru hude krize poklicati.

    In NE Žogca,moški ne bomo limal slikc tičev !!!

  115. Lynx said

    “Žogca,kaj pa če daš sam eno slikco.”

    Poglejte Jasno Kuljaj.
    Žogca je podobno gobčna in podobno joškata.😀

    P.S: Kako boš rešila težavo s antispamom?

  116. Jazz said

    🙂

  117. zogca said

    Takoj sem morala iti pogledati, kdo je Jasna Kuljaj.

    Žogca ji ni podobna.

  118. zogca said

    Ne vem, kaj naj naredim.

    Naštimano je, da spusti skozi sporočila, ki nimajo več kot pet linkov. In poglej, Jazza spušča skozi samega od sebe. Maxi tudi. Zadržuje trenutno tebe in Izbrano, če linkata. Ne vem, res ne vem.

    P.S: Kako boš rešila težavo s antispamom?

  119. Jazz said

    In poglej, Jazza spušča skozi samega od sebe. Maxi tudi. Zadržuje trenutno tebe in Izbrano, če linkata. Ne vem, res ne vem.

    Š(t)ajerci…😉

  120. zogca said

    Ne bi rekla.

    Imate tudi vi lep sončen dan?

  121. zogca said

    Jazz, nekaj sem pa ugotovila. Par dni nazaj sem na radiu slišala Štajerca in so se mi prebudili hormoni. Se mi zdi, da me rajca vaš naglas.:mrgreen:

  122. Jazz said

    Huh… Jazz je tu bolj tanek😉 … evo,grem vadit!

  123. zogca said

    Hahahahahaha!!!😆

  124. zogca said

    Jao, jao, jao ….

    Bosanski rečnik!!!

    Jao, jao, jao …

  125. Jazz said

    🙂

  126. Lynx said

    Jazz said:
    “Š(t)ajerci…”

    Kje pa piše da jaz nisem Štajerc?
    Potem je to pokrajinsko diskriminatoren blog?😉

  127. zogca said

    Tukaj je diskriminacije, kolikor je hočeš.:mrgreen:

    Jaz, na primer, diskriminiram po debelini tiča.:mrgreen:

    Potem je to pokrajinsko diskriminatoren blog?

  128. zogca said

    Lep primer diskriminacije je tudi, da Jazz nemoteno pušča linke, lynx pa mora čakati, da jih Žogca odobri.😉

    Ne, hecam sem. Ampak tukaj sem, če hočeš karkoli napopati, bom takoj spustila skozi.

  129. zogca said

    Enim je pa vroče!!!

    http://24ur.com/novice/svet/temperature-do-45-stopinj-elektricni-mrk-in-pomanjkanje-sladoleda.html

  130. lynx said

    Don’t Be Cruel:

  131. zogca said

    Aha, vidiš, sam od sebe.😉

    Jaz kruta?😯

  132. lynx said

    Raising my family:

  133. lynx said

    Se mi je kar zdelo. Kriva je velika ali mala začetnica nicka.🙂

  134. zogca said

    Tega pa zdaj ne štekam.

    Se mi je kar zdelo. Kriva je velika ali mala začetnica nicka.

  135. lynx said

    V polju pod “Leave a Reply” lahko napišeš Lynx ali lynx.

  136. izbrana said

    Ooooooo, luštno, Žogca ima sobotno dopoldne z moškimi….;) !

    A Štajerci? Tudi luštno…..:) !

    OK, zdaj sem pa tako odvisna od Žogce! Če me bo spustila skozi😦 ?!

  137. Lynx said

    Bom še enkrat preveril. Spreminjam malo začetnico v veliko…

  138. Lynx said

    Zdaj dela na oba načina. ?????

  139. zogca said

    Saj ti pravim, da ne razumem.

    Maxi je nekaj časa zadrževalo, potem pa jo je nehalo samo od sebe. Jaz nisem naredila nič.

    Ne razumem in sem nemočna.

    Evo, dela. Puščaj linke.😉

    Tale Laura pa … Joj, ko bi mene nekdo tako ljubil. Sicer ti treba, da se v tem imenu ubije, to ni zaželeno.

  140. zogca said

    Evo, Izbrano je pa zadržalo.😦

  141. zogca said

    Delam. In vse do večera bom.😦

    Ooooooo, luštno, Žogca ima sobotno dopoldne z moškimi….;) !

  142. maxi said

    Štajeci, štajerci…:mrgreen:

  143. webmaher said

    Žogca kriče: Aaaaaaaaaa!

    To je pa meni všeč!

    Ker ti je všeč bi lahko nalimala mojo Alenčico:mrgreen:

  144. zogca said

    Saj sem jo, Web. Komentar 111.

  145. webmaher said

    nisem bil dovolj jasen Žogica in se ti opravičujem.
    To Alenčico sem jaz dal na youtube (Snajko=Webmaher):mrgreen:

  146. zogca said

    Imam drugače že dva dni pripravljeno naslednjo objavo. Zato sprašujem. Jo dam na blog? Želite glodati naslednjo kost??? Gre pa za moške. Torej???

  147. zogca said

    Zdaj pa razumem.😉

  148. zogca said

    Ima kod tebe i fudbala.🙂

  149. webmaher said

    Dati ali ne, to zdaj vprašanje je😆
    naj odgovorijo pripadnice nežnejšega spola😆

  150. zogca said

    Maxi???

  151. webmaher said

    Žogca ima i to jedna utakmica Maribora koju sam samo ja gledao a onda na želju rtv slo forumašev čak zmontirao i stavio na yutube da svi vide:mrgreen:

  152. zogca said

    Pa Barsa in Real, če sem dobro videla.

    Nisem uspela gledati, ker sem do trepalnic v delu.😦

  153. webmaher said

    kaj pa to delaš če ni javna tajna:mrgreen:
    jaz danes od 9 zjutrej iz postelje samo šport gledam: skoki, tenis, teki, smučanje je pa odpadlo..seveda sem pa vmes tudi zajtrkoval in južnal, ker lačen pa ne smem biti…jutri ob pol desetih zjutrej pa seveda spet tenis, veliko finale Federer-Nadal:mrgreen:

  154. Janis said

    Z Maxi sva ugotovili, da je Žogca res luštna in da je Maxi totalno dobra mačka, ampak res hudo dobra.

    Kje, kje, kje?😀

  155. zogca said

    Je tajna. Kurir je prinesel v zapečateni kuverti in bo v zaprti kuverti tudi odnesel. Tega ne sme nihče videti.

    kaj pa to delaš če ni javna tajna

  156. zogca said

    Dogajalo se je na mejlu. Proč od radovednih oči.😉

    Kje, kje, kje?

  157. webmaher said

    Žogca a moje mejle pa spregledaš, čaki se te bom Vlatki zatožil😆

  158. zogca said

    Naši ubogi politiki morajo tudi delati ob sobotah.

    http://24ur.com/novice/slovenija/delajo-tudi-ob-sobotah.html

  159. zogca said

    Nisem spregledala, Web. Bom.😉

  160. Janis said

    Dogajalo se je na mejlu. Proč od radovednih oči.😉

    In to brez mene? Sramota:mrgreen:

  161. zogca said

    Pa kaj češ ti početi z nama oblečenima???:mrgreen:

  162. Janis said

    MIsliš, da smem jaz kaj početi z vama slečenima?:mrgreen:

  163. zogca said

    Ne vem, kaj ti dovolijo.

    MIsliš, da smem jaz kaj početi z vama slečenima?

  164. zogca said

    Ima še kdo to težavo? Karkoli hočem poguglat, imam zadnjih pet minut … Warning – visiting this web site may harm your computer! Ampak res čisto vse, sem šla prav stestirat.

    Na primer …

    William Shakespeare – Wikipedia, the free encyclopedia
    This site may harm your computer.
    William Shakespeare (baptised 26 April 1564 – 23 April 1616) [a] was an English poet and playwright, widely regarded as the greatest writer in the English …
    en.wikipedia.org/wiki/William_Shakespeare – Similar pages –

    The Complete Works of William Shakespeare
    This site may harm your computer.
    Welcome to the Web’s first edition of the Complete Works of William Shakespeare. This site has offered Shakespeare’s plays and poetry to the Internet …
    shakespeare.mit.edu/ – Similar pages –

    William Shakespeare – Biography and Works
    This site may harm your computer.
    William Shakespeare. Biography of William Shakespeare and a searchable collection of works.

    Se je Guglu utrgalo ali kaj???

  165. Janis said

    Počnem lahko kaj samo z eno slečeno in to s slečeno samo, ki jo imam doma😉 Ampak dajanje nasvetov ne šteje, to se smatra za intelektualno delo😀

  166. zogca said

    Potem se ve, kaj lahko delaš. Gledaš in daješ nasvete. Lahko postaneš voajerka.😉

  167. zogca said

    Aha, vidim, da Gugl nagaja vsem.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,5246986

  168. maxi said

    In to brez mene? Sramota :mrgreen:/blockquote cite=””>

    V bistvu Janis sva te kalkulirali za zraven, potem te pa ni bilo.
    In ker nisva mogle zdržat, sva si jo pokazale…:mrgreen:

    …slikco.

    he he

  169. maxi said

    bravo jaz.🙄
    odlično remek delo:mrgreen:

  170. vlatka said

    webmaher,

    no, povej? 😆

  171. webmaher said

    vlatka, kaj pomeni če Žogca reče bom🙄

  172. zogca said

    Ti se hečas z menoj. Jaz sem v zadnjih 24 urah 16 ur delala, nekaj malega spala in nekaj malega klepetala tukaj. Tudi za tvoj mejl “poskrbim”. Samo o tem premišljujem, kako bi pol ure dremala.

  173. zogca said

    Evo, Web, sem že. Zdaj ti ne bo treba več zavijati z očmi.😉

Leave a Reply

 
