Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ali res prav za vsako rit raste palica?

Posted by zogca na januar 29, 2009

100 Responses to “Ali res prav za vsako rit raste palica?”

  1. zogca said

    Sinoči se je začela debata o tem, ali prav za vsako rit raste palica oziroma debata o tem, da ima palica dva konca in ali jih človek, ki maha z njo, prej ko slej faše tudi sam. Zato …

    Ali res prav za vsako rit raste palica?

    Ker sem že za izhodišče vzela Balaševićevo pesem Neko to od gore vidi sve, še besedilo pesmi.

    Stevu Čenejca je ubio grom, nežno, k’o rukom,
    na širokom šoru, tu negde pred zoru il’ pre.
    I niko se nije pitao gde se to noću skitao
    nego su žalili i sveče palili svi.

    Sa njegovim stricem sam proveo dan, bio je očajan.
    Al’ taj matori momak je imao stomak za sve.
    Pa reče: “Eto, tuđeg se latio, zato je glavom platio
    – zbog žene svog kuma je sišao s uma sasvim”.

    Al’ vidiš, neko to odgore vidi sve,
    povlači te konce, igra se.

    Postavi na svoje mesto svako dobro,
    zlo još pre – sve vide oči sudbine.

    Tako, ponekad, te reči mi dođu, k’o jeka,
    kad bure se spuste, kad pacovi napuste brod.
    Ne brinem mnogo o njima, vrate se s lepim danima,
    pa idemo dalje i plovidba traje, k’o pre.

    Al’ znam da neko to odgore vidi sve …

    Lomiš mi srce, k’o bagremov prut, onako, usput.
    Kad ostaneš sama ti nađeš par dana za nas.
    Al’ ja crtam svoje krugove i praštam stare dugove
    da, možda se varam, al’ što da se staram o tom.

    Kad uvek neko to odgore vidi sve …

  2. Sasheen said

    evo jaz lah potrdim, da je vse to res…vse se vrača vse se plača…slej ko prej…

  3. zogca said

    Adam
    Submitted on 2009/01/29 at 6:00pm

    A greš z mano na kavo?

    Brez zamere, Adam, ampak ne.

  4. zogca said

    Adam
    Submitted on 2009/01/29 at 6:19pm

    Zakaj pa ne? Ker sem ti antisimpa, kot praviš?

    Ne hodim na kave z moškimi. In pika. Na kavo grem lahko s prijateljem in mislim, da je jasno, da ti to nisi. Ter da mi ni treba ponavljati, kako grde stvari si ti na MON-u pisal o meni. Med drugim tudi to, da se je takšnim ženskam, ki so tako brezsrčne in zlobne kot jaz, treba izogniti. Dajem ti priložnost, da se mi izogneš. V končni fazi, si edini, katerega komentarje nočem dati na blog, ker ne želim, da ima avtorizacijo za pisanje … Že to nekaj pove. Adam, lepo prosim, MON je poln žensk, povabi kakšno drugo.

  5. zogca said

    Adam
    Submitted on 2009/01/29 at 6:35pm

    Saj nisem mislil seksat, temveč na kavo … Daj no, daj pojdi …

    Dovolj je bilo, Adam!!!!

  6. Janis said

    Domnevam, da si od mene hotela mnenje na osnovno temo in ne na Adama:mrgreen:

    Jaz verjamem, da je naše življenje posledica naših dejanj, tako dobrih kot slabih in da se življenja na dolgi rok ne da okrog prinašat. Če si nekje hvatal krivine, če si se odločal za tisto, kar je bilo lažje, ne za tisto, kar je prav, ti bo življenje prej ali slej izstavilo račun.

  7. zogca said

    Seveda, na osnovno temo. Adam se je pač oglasil v tej temi in ker se mi je zdelo grdo, da mu sploh ne bi odgovorila, sem na tri sporočila mu, na četrto pa pač ne več.

    Okej, to da. Ampak v smislu, da drugim ljudem delaš slabo, zapoje palica ali ne?

  8. Jovanka Broz said

    pametno Žogca. kakšna kava z Adamom? nič ne bo. Bove šle raje midve v mesto :-)))))

    Mah, jaz ne vem,če se glih vsem vrne za vse slabo kar dela, ne poznam takih,ki bi jih dobili po glavi.

  9. zogca said

    Jovančice moja, midve greva lahko pa vedno. Že v soboto. Do večera bom morala končati saj ti veš kaj, potem pa … Če moraš v šoping, grem jaz rada s teboj. Ali pa greva v nedeljo na sprehod s črno gospodično.

  10. zogca said

    In toliko, da veste, mene moja Jovačica ne da moškim. Je rekla, da se moram najprej nauživati, šele potem se smem poročiti. A ne?😉

  11. Janis said

    Okej, to da. Ampak v smislu, da drugim ljudem delaš slabo, zapoje palica ali ne?

    Hm, palica. Meni to gledanje ni blizu, ker sugerira, da če bomo naredili nekaj slabega, bomo kaznovani od neke zunanje avtoritete, ki je odločila, kaj je dobro in kaj slabo. Kazni so lahko tudi nepravične in palica lahko zadane tudi nedolžne. V mojem gledanju palica ni palica, ampak direktna posledica tvojih dejanj. Razlika:

    Recimo, da je nekdo pretepal svoje otroke celo njihovo otroštvo. Palica bi bila to, da takega možakarja nekje v tujini gruča objestnih mladecev oropa in zbrca do smrti. Posledica bi bila pa to, da je ta možakar sedaj star in bolan in ga noben od otrok ne obišče, niti mu ne dvignejo telefona, ampak mu ostane samo (plačana) strežba. Kazen je povsem neodvisna od tega, odkod pride in na kakšen način te zadane, medtem ko je posledica zmeraj tesno povezana s tvojimi dejanji.

  12. zogca said

    O ja, to je veliko bolj boleča palica od tega, da bi te premladila gruča objestnih mladecev. In direktna posledica tvojih dejanj, vsekakor.

  13. zogca said

    To, misliš, da velja ali ne?

    Postavi na svoje mesto svako dobro,
    zlo još pre – sve vide oči sudbine.

  14. Janis said

    Ne vem. Mislim, da sva enkrat že imeli debato na temo, da so posledice dobrote, zaupanja in ljubezni v tvojem življenju vidne veliko prej kot posledice zla, sovraštva, egoizma. In da ravno zaradi te zakonitosti veliko ljudi misli, da se hvatat krivine in goljufat v življenju splača, ker so te posledice tao zakasnene, da mislijo, da jih sploh ne bo.

  15. Jovanka Broz said

    ta vikend imam obiske iz Kopra. Oni se ponavadi vračajo proti večeru (nedelja) tako,da tudi sprehod odpade😦

    Aja, poročiti se ne smeš dokler se ne nauživaš življenja. Princa,ki te bo zaprosil moram prvo jaz potisniti skozi rešetke,da vidim, če te je vreden. Tok od mene😀

  16. zogca said

    Tako se govori!!!!!!!!!!!

    Aja, poročiti se ne smeš dokler se ne nauživaš življenja. Princa,ki te bo zaprosil moram prvo jaz potisniti skozi rešetke,da vidim, če te je vreden. Tok od mene.

  17. zogca said

    Greva lahko pa potem med tednom. Po moje bom do srede doma, potem pa bom šla za dva dni na počitnice k Izbrani, ker obljubljam že celo večnost.

    Tudi sprehod odpade.

  18. zogca said

    To me še vedno matra. To, kar si ti napisala, da če si dober, nasrkaš veliko hitreje kot če si slab.

    Mislim, da sva enkrat že imeli debato na temo, da so posledice dobrote, zaupanja in ljubezni v tvojem življenju vidne veliko prej kot posledice zla, sovraštva, egoizma.

  19. Janis said

    Se ti res zdi boljše, da se pogrezaš in pogrezaš v ciklus egoističnih odločitev in potem ni več poti nazaj, ker si v času “medenih tednov neplačevanja” vse do konca zasral?

  20. zogca said

    Mah, saj pri meni je tako, da jaz nikomur nočem nič slabega. Sploh ne na dolgi rok. Imam pa en zelo kratek spisek in tistim s tega spiska, bi želela, da samo en teden, čisto nič več, čutijo, kar sem čutila jaz – zaradi njihovih dejanja.

    Nikomur ne želim, da bi bil dokončno zarasral, da bi na dolgi rok trpel, se znašel v obupnem in obupanem položaju, to nem, tega ne morem. Meni se vsi ljudje smilijo. To je tako ali tako velikokrat moja huda napaka. Kakorkoli stvari obrneš, meni se bodo na koncu vsi smilili.

  21. Janis said

    Saj je normalno, da se ti na koncu vsi smilijo. Ljudje smo v resnici zaradi empatije narejeni tako, da svojega sovražnika / nasprotnika / ex mučitelja ne brcamo, kadar je že na tleh.

  22. zogca said

    Upam, da se zavedaš, da obstajajo tudi ljudje bre empatije.

    Saj je normalno, da se ti na koncu vsi smilijo. Ljudje smo v resnici zaradi empatije narejeni tako, da svojega sovražnika / nasprotnika / ex mučitelja ne brcamo, kadar je že na tleh.

  23. Janis said

    Vem. Zame so tudi to invalidi, ne morem pomagat😀

  24. zogca said

    Zame tudi, da.

    Ampak njihove bergle znajo hudičevo boleti.

  25. Janis said

    Nerada se izražam tako patetično, ampak veš, sposobnost ljubiti in sposobnost ohraniti svojo človeškost kljub udarcem in slabim izkušnjam sta največ, kar lahko imaš v življenju.

  26. zogca said

    Takšno pisanje ti pa res ni podobno.😉

  27. Janis said

    Mah, svet je na koncu zelo preprost😉 Jaz sem trd realist, ravno zato pa vem, da ljudje potrebujemo človeškost in potrebujemo ljubezen, vidim pri otroku, da je temu tako. Ohranit človeškost se sliši enostavno, ampak so okoliščine, kjer je to hudičevo težko in žalibog, določeni ljudje zelo hitro podležejo skušnjavi.

  28. zogca said

    To so v bistvu zelo plemenite ambicije. Truditi se ostati človek, ko so ljudje okoli tebe nehali biti ljudje. Sicer poznam nekaj ljudi, ki so preživeli vojno in so ostali v tem smislu ljudje, plemeniti, do konca.

    Ohranit človeškost se sliši enostavno, ampak so okoliščine, kjer je to hudičevo težko in žalibog, določeni ljudje zelo hitro podležejo skušnjavi.

  29. Janis said

    Sicer poznam nekaj ljudi, ki so preživeli vojno in so ostali v tem smislu ljudje, plemeniti, do konca.

    Veš, na koncu zmeraj prideš do tega, da je človeškost vse, kar imamo. Vse stoji in pade na tem, vse ideje, vsi sistemi, vse religije – če padeš na tem, ti ostane samo še zlo. Dobesedno.

  30. zogca said

    Če na tem padeš, bi to dejansko moral vzeti kot hud poraz. Ravno prej sva z mamo debatirali o tem denarju, ki so si ga eni zdaj nepošteno nagrabili. In sem rekla, da jim to ne bo nič pomagalo, ker na koncu … Ona pa je odvrnila, da živeli bodo že lažje.

  31. Lynx said

    Če dvomiš o zgoraj napisani modrosti, mi povej vsaj za eno rit, za katero palica ni zrasla?
    Obstaja kdo, ki je imun na prav vse tegobe življenja?

    Po logiki stvari in življenja, dobro dela dobro in slabo dela slabo. In posledice niso vedno tako direktne, kakor je pisala Janis.
    Kakšen primer, za katerega se samo zdi, da to ne velja, samo potrjuje pravilo.

  32. zogca said

    To ne. Ne bi pa mogla reči, da slabi ljudje doživljajo več tegob. Še več, nekako se mi zdi, da so se najhujše stvari (govorim o tragedijah) zgodile dobrim ljudem in ne slabim.

    Obstaja kdo, ki je imun na prav vse tegobe življenja?

  33. Janis said

    Poglej, Žogca, v resnici naša dobra in slaba dejanja spreminjajo to, kar smo. Ne moreš celo življenje delat samih pizdarij, ne da bi se to dotaknilo vseh področij tvoje osebnosti. Lahko življenje je dvorezen meč in oprosti, največkrat se zdi najbolj fajn tistim, ki niso imeli nikoli prilike videt tudi negativnih plati tega lagodnega življenja.

  34. zogca said

    Kako to misliš? Nekdo, ki je plitek kot luža po petminutnem deževju, kaj se takšnega človeka sploh dotakne? Se ga karkoli prime? Se svoje plitkosti sploh zaveda???

    ki niso imeli nikoli prilike videt tudi negativnih plati tega lagodnega življenja.

  35. Janis said

    Kako to misliš? Nekdo, ki je plitek kot luža po petminutnem deževju, kaj se takšnega človeka sploh dotakne? Se ga karkoli prime? Se svoje plitkosti sploh zaveda???

    Ne vem, če se zaveda, najbrrž ne. To ni moj svet, plitki ljudje, čeprav imajo seveda taki tipično najbolj lagodno življenje, ker so vse njihove sile usmerjene izključno v preživeti in uspeti v družbi – za take ljudi je ponavadi že kronična bolezen ali izguba družbenega statusa ali to, da jih zamenjajo z mlajšim in boljšim, hud udarec in trpljenje. Vsekakor pa si ne želim gledat in čakat, če in kako bo strela udarila tiste, ki so mi kaj hudega storili. Treba je iti samo naprej.

  36. Lynx said

    Stavek “Za vsako rit raste palica” ne pomeni, da se dobrim ljudem ne more zgoditi nič hudega. Dvomim pa, da več kot slabim.
    Ni vse, tisto kar vidimo. Ponavadi so to materialne stvari. Veliko več dobrega in hudega se dogaja v naših glavah. In tega ni videti.
    Za nekoga, naprimer bogataša, ki je obogatel na račun drugih ali nekoga okradel, ne moreš vedeti kaj si misli.
    Poznal sem ljudi, ki so na smrtni postelji priznali svojo zmoto. Niti ne z besedo, ampak s pogledom in dejanji.

  37. zogca said

    Daleč od tega, da sem mislila v materialnem smislu. Mislila sem na to, da so zelo zgodaj izgubili starše. Da so jim umrli otroci. Da jim je en jebiveter razturil družino ali kaj podobnega.

    Sreče in nesreče jaz ne merim po denarju.

  38. Lynx said

    “Mislila sem na to, da so zelo zgodaj izgubili starše. Da so jim umrli otroci. Da jim je en jebiveter razturil družino ali kaj podobnega.”

    To s palico nima veze. Nekaterih stvari pač nikoli ne bomo mogli razumeti. Ali vsaj večina ne.

  39. zogca said

    Ampak zame je to tudi palica. In to takšna, ki hudo boli in zelo vpliva na nadaljni potek dogodkov.

    Vem, da, o takšnih stvareh sicer lahko razmišljamo, se pogovarjamo, vemo pa nikoli ne, vsaj ne zagotovo.

  40. Janis said

    Hude stvari, ki se zgodijo neodvisno od človeka, lahko samo sprejmeš. Ne moreš jih razložiti, niti jih ne moreš pripisati dobremu ali zlu, ki naj bi ga naredil nekdo v svojem življenju. Na nekatere stvari ni odgovora.

  41. zogca said

    V bistvu smo do jutri, ko mogoče nadaljujemo ugotovili, da mogoče raste palica, ampak ne pa za čisto vse. Imam prav?

  42. Lynx said

    Palica simbolizira kazen, ki si jo zaslužiš. In vsaka hudobna rit zasluži palico.
    V zgornjih primerih si opisala primere, kjer nastradajo nedolžni ljudje. Zato mislim da je to nekaj drugega.

  43. Nevenka said

    Ne vem, tisti, ki so mene prizadeli, vedno dobro skozi pridejo, razen, če bi se jaz hotela spremeniti v palico.
    Pa to nekako ni v moji naravi, čeprav eden me je nekrat spravil čisto na rob. Sem mu kar hotela vrniti zob za zob. Na drugem področju seveda, tam kjer se da.
    Pa sem potem zamahnila z roko, da ni vreden niti maščevanja. Ker res ni bil in sem se tudi žalostiti nehala kmalu.

    Sedaj je pa drugače. čeprav na trenutke pomislim, da bi zaslužil palico, ker je dovolj inteligenten in manipulativen, ne bi mi bilo treba vsega odpuščati.
    Pa ne morem. Ja saj morda ga bo usoda tepla, on itak misli, da ga že. Saj ni zadovoljen s takim življenjem kot ga ima. Pa si ga vseeno izbere. Morda je pa mazohist?
    Sadist? Mene je prizadel, ne da bi trepnil. Mrtvo hladno. V popolnem nasprotju z vsem kar sva imela.

  44. zogca said

    Raje mi ne omenjaj mrtvo hladnosti. Ker sem se naposlušala njegovih predavanj o tem, kako je on čustven, čuteč, trpeč, rahločuten, občutljiv itd. Seveda, delal se je, da je takšen, da bi me dobil. Ko se me je hotel znebiti, mi je pa predaval o tem, kako se človek odloči in potem nič ni pomembno, ne čustva, še manj ljubezen, nič, ker človek se odloči. Prelevitev velikih razsežnosti. Še danes mi ni jasno, kdo on pravzaprav je.

  45. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Vi pa ste nočni tički😀 Jaz sem šla od enih že tretjič na wc (iz tople postelje seveda).

    Lynks: Po logiki stvari in življenja, dobro dela dobro in slabo dela slabo. In posledice niso vedno tako direktne, kakor je pisala Janis.
    Kakšen primer, za katerega se samo zdi, da to ne velja, samo potrjuje pravilo.

    in Janis: v resnici naša dobra in slaba dejanja spreminjajo to, kar smo.

    Ti dve izjavi sem skopirala, ker se najbolj strinjam z njima.
    Jaz ne verjamem v to reklo, ker je to še ena od fraz, s katerimi sem se tolažila, ko me je nekdo prizadel.
    Pa jih ni teplo zato, ker so mene prizadeli, teplo jih je, ker je lajf pač tak. Ali če se izrazim z besedami svoje babice: Življenje ni (samo) potica. Ne glede na to, kako dobri, srčni, altruistični, oz. podli, lažnivi, oportunistični smo, vedno bo prišla mimo neka palica. Mislim, da ne potrebuje nekega konkretnega povoda. In kakor bi si želela, da bi nekdo “plačal” svoje svinjarije, zaradi neke višje sile, temu ne bo tako. Palico bo fasal iz čisto drugih razlogov.
    Zame je življenje sinusoida. Nemogoče se je samo vzpenjati, samo padati ali (boh ne daj) stagnirati. Lepo gore – dole.

  46. trnovčanka said

    p.s. V zgornjem prispevku seveda izvzeti Hitlerji, Fritzli in podobni tički, katerim družba izpraši rit, ker njihovih dejanj pač ne gre prezreti.

  47. zogca said

    Jaz čakam, da se bo končno že enkrat obrnilo navzgor.

    Kdaj pa kdaj postanem malo nestrpna.😉

    Dobro jutro tudi tebi!

  48. zogca said

    Verjetno si prebrala, da smo dobili slovensko različico Fritzla.

    p.s. V zgornjem prispevku seveda izvzeti Hitlerji, Fritzli in podobni tički, katerim družba izpraši rit, ker njihovih dejanj pač ne gre prezreti.

  49. trnovčanka said

    Zogca meni se zdi, da se že obrača. Tebi ne?

  50. trnovčanka said

    Zogca sem prebrala ja. Gnusno res. Nimam besed, pa tudi nobena palica ni zadosti velika za take riti.

  51. zogca said

    Ne, v bistvu ne. Eno takšno mrtvo morje je zdaj. Ne tič ne miš. Nič od nič. Pa še vedno so dnevi, ko si ga (četudi ga zaradi nekaterih stvari prav preziram) še vedno želim ob sebi. Takrat sem jezna nase.

    Zogca meni se zdi, da se že obrača. Tebi ne?

  52. zogca said

    V družini pa kar sedem otrok. In leta 1992 so ga sumili, da je zlorabljal takrat 17 let staro hčerko. Pa so se popokali živet v tujino, prijave pa ni bilo. Potem so prišli nazaj in zdaj to. Sedem otrok. Bog ve, koliko jih je trpinčil. Grozljivo.

    Gnusno res. Nimam besed, pa tudi nobena palica ni zadosti velika za take riti.

  53. trnovčanka said

    Zogca tole pesmico sem si zaželela zdaj. Ti jo poklanjam glede na to, da se Januar poslavlja.

    Februarja bo vse drugače.😀

  54. zogca said

    Vedela sem.😉

  55. trnovčanka said

    Madonca smo predvidljivi😉

    Ubistvu sem iskala eno njegovo veselo, pa tega skoraj ni😀

  56. zogca said

    Jaz sem pa zaljubljena v to njegovo pesem.

    Od nekdaj.

    Ob upoštevanju dejstva, da ima verjetno s tem kaj opraviti moja ljubezen do nogometa.

  57. zogca said

    Pa Balašević se je znal vsaj opravičiti.😉

  58. zogca said

    Mogoče ta.

    Ali ta.

    Ali ta.

    Ubistvu sem iskala eno njegovo veselo.

  59. zogca said

    Ali pa … V razdeljak te ljubim.😉

  60. trnovčanka said

    O ja stari dobri Đole. Koliko sem bila sposobna prejokati ob njegovih komadih. Pa ne zato, ker sem bila žalostna. Zaradi lirike.

    da ne bom iskala po Tubi:

    1) Ne lomite mi bagrenje
    2) Neki novi klinci
    3) Za sve je kriv Toma Sojer
    4) Provincijalka (refren je zate)
    5) Ringlšpil
    6) Panonski mornar
    7) Nikad kao Bane
    8) Svirajte mi jesen stiže

    Pa še bi lahko naštevala. V meni se enostavno nekaj odlomi, ko ga poslušam. Balkanski Cohen.

  61. trnovčanka said

    Čardaš ja, pa Luzer. Ampak Luzer sploh ni vesel komad.

  62. zogca said

    Moje najljubše njegove so …

    Čovek sa mesecom u očima
    Naposletku
    Računajte na nas
    Drago mi je zbog mog starog
    Slovenska
    Portret života mog

    Nekaj takšnega, čeprav sem gotovo kakšno izpustila …

  63. trnovčanka said

    Pa seveda Pesma o jednom petlu in Mirka😀

  64. zogca said

    Jaz sem drugače imela enkrat čast klepetati z njim. Bila sem z enim srbskim fuzbalerjem in njegovo ženo v Mercatorjev centru in je prišel mimo. Pa je ona hotela autogram, Đole je seveda poznal fuzbalerja in smo malo klepetali. Totalno je gotivan lik, bi rekli Srbi.

  65. trnovčanka said

    Đole jih ima toliko, da ne moreš ne izpustit kakšne. Se spomnim njegovega koncerta v Ljubljani precej let nazaj, ko sem po 4ih urah komaj čakala, da neha, ker nisem mogla več stat. Ven pa tudi ne bi šla pred koncem. Ampak tip je bil totalno not. In cel Tivoli z njim.

  66. zogca said

    Petelinček je bil zelo aktualen pred nekaj dnevi.😉

    Pa seveda Pesma o jednom petlu

  67. trnovčanka said

    Kaj pa pomeni gotivan? Joj kako ti zavidam tole kramljanje 8) Carica.

  68. zogca said

    Poslednja nevesta

    Vesnik svadbe po sokaku svuda je…
    Brinu snajke šta će koja mesiti…
    Neko mi se, kanda, skoro udaje?
    Moralo se i to jednom desiti…
    Tu livadu ja sam prvi kosio…
    Pričam više nego što bih smeo…
    Ajde… Odavno bih je zaprosio…
    Da sam samo hteo…

    Vetrić glanca krune granja…
    Tamiš nosi par lokvanja…
    Račun svedi: šta sad vredi mladost, tričava?
    Nevažno je to sve skupa…
    Sećanje je smešna lupa
    Koja sitne stvari uveličava…

    Oprezno s tom violinom…
    Ona čezne za tišinom…
    Ko da škakljaš anđelčiće vrhom gudala…
    A Nju nemoj pominjati…
    Neće svet zbog toga stati…
    Neće biti prva što se udala…

    Nista lakše nego sebe slagati…
    Ništa lakše neg se nasmrt opiti…
    Ništa teže nego zalud tragati…
    Od sto drugih nju sam hteo sklopiti…
    Srce cupka, al misao okleva…
    Čeka da se stvari same dese…
    Tuga lepše zvuči kad se otpeva…
    Pesma sve podnese…

    Bog je katkad pravi šeret…
    Na strmini doda teret…
    I potura Nedohvatno da se dohvati…
    Bog je dobar… Kako kome…
    Bolje ne pitaj o tome…
    Ućutacu ili ću opsovati…

  69. zogca said

    Najlepši prevod za gotivan bi bil verjetno všečen.

    On je pravi gotivac ali pa gotivan lik.

    Kaj pa pomeni gotivan? Joj kako ti zavidam tole kramljanje

  70. trnovčanka said

    Nista lakše nego sebe slagati…
    Ništa lakše neg se nasmrt opiti…
    Ništa teže nego zalud tragati…
    Od sto drugih nju sam hteo sklopiti…
    Srce cupka, al misao okleva…
    Čeka da se stvari same dese…
    Tuga lepše zvuči kad se otpeva…
    Pesma sve podnese…

    Totalno dobro. Saj pravim – Cohen

  71. zogca said

    Mene pa muči tale …

    “na strmini doda teret”

    Kakor pravijo, da naj bi Bog vsakemu na rame dal toliko bremena, kot ga lahko prenese, ampak Đole očitno meni, da ti ga Bog da takrat, ko je najtežje, torej na strmini, gor še malo. Da se še težje premikaš.

  72. trnovčanka said

    Osebno bi namesto Bog dala besedico Jaz. Pa ne da se imam za boga😉 ampak mislim, da si to sami delamo.

  73. zogca said

    Sicer se je Đole, če sodim po tistih vojnih časih, precej razočaral v Boga. Še posebej je to razvidno iz moje najljubše pesmi.

    Čovek sa mesecom u očima

    Sumoran i nem, jablan gromom razvaljen,
    zagledan u čašu preduboku.
    Bio mi je stran i na izgled normalan,
    al’ tad mu spazih odraz meseca u oku.

    On me oslovi: “Pa, kako idu poslovi?”
    “Ma, idu”, progunđah, “u vražjeg vraga!”
    Na to on planu naprasno, odmeri me sablasno,
    “Nemate vi pojma, braćo draga…”

    Ne znaš ti šta znači ubiti grad,
    ne znaš ti bauke kaljavih rovova.
    Ne znaš ti šta znači spavati sad,
    čim sklopim oči, ništa osim tih krovova!

    Kada sklopim oči nebom naiđu mobe,
    zamirišu gostinske sobe, nebom svadba odzvanja.
    Kada sklopim oči nebom promiču lica,
    zatreperi roj tamburica, Dunav sedef odranja…

    Zverko ludila, što si se probudila?
    Crni ti je princ poljubac dao.
    Al’ neću se stideti što Boga neću videti,
    jer to i nije Bog kojeg sam znao.

    Ne znaš ti, nema oslobođenih,
    svaku tišinu mi granata prošara.
    Spasen je taj prvi pogođeni,
    a svi su drugi večni taoci košmara.

    Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
    zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
    Ali kada svane vetri s reke zacvile.
    Znam, to tuže vodene vile, Dunav tamjan odranja.

    Jaz sicer o tej pesmi premišljem povsem nevojaško, seveda. Ampak ta stavek …

    Spasen je taj prvi pogođeni,
    a svi su drugi večni taoci košmara.

    Neštetokrat sem se vprašala, ali mogoče ne pridejo najbolje skozi tisti, ki jih pri 30-ih ni več. V smislu, prej se rešiš, bolje je.

    Al’ neću se stideti što Boga neću videti,
    jer to i nije Bog kojeg sam znao.

    Iz tega pa je očitno razočaranje v Boga.

  74. zogca said

    V bistvu si ne. Sam ne moremo iz svojega kože. Ej, jaz bi z veseljem bila čustven invalid takrat, ko se dogajajo hude stvari, ampak ne morem biti, če nisem.

    Osebno bi namesto Bog dala besedico Jaz. Pa ne da se imam za boga ampak mislim, da si to sami delamo.

  75. zogca said

    Ti si dobro znala ko sam ja …
    Otkud sad te suze, moja mila?
    Rekla si da se za točak bršljan ne hvata …
    Zalud izgužvana svila …
    To je tako …
    Ne pravi od tuge nauku …
    Mami svetlo na sledećem bregu …
    Okopniće moj otisak na tvom jastuku …
    Kao “jezuška” u snegu …

    Eden najbolj ganljivih verzov vseh časov.

    Seveda jaz nisem vedela, kdo je on.

    In da se sadim na kolo.

    Seveda sem naredila iz žalosti znanost.

    Njegov odtis na moji blazini pa nikakor noče skopneti kot stopinja v snegu.😥

  76. trnovčanka said

    V vojni imaš dve možnosti. Ali popolnoma prenehaš verjeti v obstoj strička z belo brado, ali pa se veri še bolj prepustiš.

    Zogca, če mi pustiš malo patetike. Če mene pri 30ih ne bi bilo več ne bi nikoli doživela čara materinstva, brc v trebuhu, nikoli uzrla dveh plavih učk, začutila dveh malih ročic okoli mojega vratu, slišala besed: Mami rad te imam … Nikoli doživela najboljšega sexa svojega življenja, nikoli postala teta, ….

    Za mene se je takrat zares začelo neko drugo življenje. O katerem se miprej sanjalo ni.

  77. trnovčanka said

    Zogca tebi je take komade PREPOVEDANO poslušati!

  78. trnovčanka said

    To je tvoj dodani tovor.

  79. zogca said

    Jaz bi vse to, kar se mi je dogajalo po tridesetem, najraje kar pozabila. Vse skupaj. Popolna amnezija. Drugače sem bila jaz prej velik borec, kot bager sem rinila najprej, na boljše. Zdaj pa sem izgubila vero v vse. In si samo mislim – če mi je karkoli namenjeno, me bo že našlo. Ne ljubi se mi več truditi se. Mah, sem lahko takšna in drugačna, ampak vse življenje sem poštena do ljudi. In da me gre eden, ki si me je sam izbral, ki me je hotel, ki mi je govoril in obljubljal in … Da me gre en človek tako zjebat, pa mi pri tem niti enkrat ne reče oprosti, ampak me zato, da bi izpadel frajer pred enim omejencem, še dodatno jebat v glavo … Meni je to res vzelo …

    Sicer pa ti verjamem. In sploh ni niti malo patetično. To je tisto najlepše. To, kar opisuješ. In če jaz kdaj to doživim, je bilo vredno vse to dati skozi, sicer pa verjetno ne.

  80. zogca said

    Vem!!!

    Zogca tebi je take komade PREPOVEDANO poslušati!

  81. zogca said

    Zame je tole!!!!!!!!!

  82. trnovčanka said

    😀 Tako je!!!

    Daj naj se malo zbudi tale bager v tebi. To, da znaš z glavo skozi zid vemo. Zdaj začni to počet na pravih mestih😉

  83. zogca said

    Saj to, nobenega pravega zidu ne vidim.

  84. zogca said

    Še malo Pink …

    O lažnivcih …

  85. trnovčanka said

    Ne? Potem pa najprej obriši kopreno iz tvojih oči in POGLEJ okoli sebe. Ampak res poglej. Za trenutek nehaj biti Zogca. Ampak njena (recimo) najboljša prijateljica. In se poglej. In povej Zogci vse, kar se ti zdi, da rabi slišat.

  86. trnovčanka said

    Pink mi na začetku njene kariere sploh ni potegnila. Zdaj se mi pa vedno bolj dopade.

  87. zogca said

    Ne vem, ali si tisto, kar sem si prej želela, res želim. Enega res pravega moškega, ki bi bil vse to, kar je on govoril, da je, pa se je izkazalo, da se je samo govoril. Se mi zdi, da je mogoče bolje, da ostanem nuna, ker on mi je vzel … Jaz sem prej moškim res verjela in z razlogom. Bila sem fer in oni so bili fer. Dokler se ni zgodilo to. Ampak če se temu dokončno odrečem, se moram spomniti nečesa drugega, kar me bo zapolnjevalo. Čemur bom tako strastno predana, kot sem bila prej ljubezenskim zadevam.

  88. zogca said

    Meni je potegnila, ko si mi jo ti priporočila.😉

    Pink mi na začetku njene kariere sploh ni potegnila. Zdaj se mi pa vedno bolj dopade.

  89. trnovčanka said

    Še ena puhlica, v katero nisem verjela, pa se je pri meni izkazala za totalno resnično. Ko sem opustila vsak up na pravo ljubezen, ko sem si želela malo miru na tem področju, ko sem dvignila roke nad zadevščino imenovano moški, je od nekje prišel ON. Dobesedno narisal se je. In ni šel stran, čeprav sem si pol leta zatiskala oči, da je tam.

  90. zogca said

    Saj to jaz pravim … Če mi je kakšen res usojen in namenjen, mi bo padel na glavo in ga ne bom mogla zgrešiti. Nimam prav nobenega namena ukvarjati se z iskanjem moškega.

    Zdaj moram odšibati od računalnika. Še kaj lepega mi napiši in ti odgovorim, ko se vrnem.😉

    Če najdeš še kakšno jezno pesmico zame, se pa sploh priporočam.

  91. trnovčanka said

    Saj jaz moram tudi začet delat. Later!

  92. zogca said

    Later.😉

  93. Lynx said

    “Saj to, nobenega pravega zidu ne vidim.”

    Največji problem je, če problema ni.
    To ni popolnoma iz trte zvito. Nekje sem slišal, da je življenje reševanje problemov. Če problema ni, tudi življenja ni. Kdo ve?

  94. zogca said

    Ni problem, če ni problema.

    Problem je, če ni izziva.😉

  95. Lynx said

    Potem vzemi problem kot izziv.😉

  96. zogca said

    Nimam izziva.

    Torej si moram poiskati moškega???

    Da bom imela problem.

    In potem posledično izziv.

    Brez vas ni problemov … Ups, izzivov.:mrgreen:

  97. maxi said

    Kaj pomeni čardaš?

  98. zogca said

    Čardaš je madžarski ples.

  99. maxi said

    In čardaš noge….so potem verjetno kao neka prispodoba za “plesne noge”….

  100. zogca said

    Tako je. On ji pravi, naj dvigne krilo nad kolena in “da ve, da v teh lepih nogah skriva čardaš”. Torej ve, da bi ona znala dobro zaplesati čardaš.

    Sicer je ta pesem v bistvu tudi melodija za čardaš.

Leave a Reply

 
