Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

S tujimi čustvi se grobo igraš!

Posted by zogca na januar 28, 2009

SLEPILO

Ko bi le vedel!
Znal si z njimi,
polna usta si jih imel
in zlahka si jih izustil.
Ko bi le vedel!
Tvoje sladke besede
“Naj noč namesto
mene te objame”
so sedale v moje osrčje,
se razlivale.
Ko bi le vedel!
Goreče si govoril
“Vedno me boš našla
v samotnem domu srca.”
Ko bi le vedel!
Bile so želje
po strasti in ljubezni.
Verjela sem vsaki besedi,
zaupala tvojim čustvom.
Ko bi le vedel!
Vse je bila laž!
Zaigrane luknje v srcu
in vsa tista bolečina.
Ko bi le vedel!
Misliš, da poznaš ljubezen.

V resnici si plitek,
zaprt v svojo neresničnost,
s tujimi čustvi se grobo igraš.
Ko bi le vedel!
Ko bi le vedel,
kako boli ta igra.

Nuša Ilovar

66 Responses to “S tujimi čustvi se grobo igraš!”

  1. zogca said

    Danes pa eno malo bolj pozno dobro jutro.

    K zgornji pesmi verjetno najbolj sodi ta …

    Illegal – Shakira (featuring Carlos Santana)

  2. Sasheen said

    pozravljena

    že nekaj časa berem tvoj blog…danes pa pišem prvič…ravno sem hotela na mon objaviti novo temo in potem pogledam sem in tole…me je zadel kot z jasnega…

    namreč danes se meni vrača vse kar sem počela včasih…ja palca ma dva konca in slej ko prej fašeš nazaj…no, včasih sem se tudi jaz igrala s čustvmi drugih in to pošteno…hote ali pa nehote…uspeval mi je 100%…danes se mi pa vse to vrača…kaj dvojno…trojno, če ne še več…vse se vrača, vse se plača…ampak zdej boli mene…prej me ni…vem, da je prav, da se mi je vrnilo, ampak, da s tako mero????…

  3. zogca said

    Sasheen, dobrodošla! Naslednjič ti ne bo treba čakati, da potrdim tvoj komentar, bo šel kar skozi, samo prvič ga moram. Joj, tisto noč, ko ti je bilo zelo hudo, gotovo se spomniš, takrat sem bila jaz tista (pa še ena je bila), ki sem klepetala s teboj. Ampak zdaj, ko sem te brala, sem imela občutek, da si šla skozi to, da si boljše volje in veseljšega srca. Kar pa se palice tiče … Veš, sem pred nekaj dnevi hotela dati gor eno pesmico od Depeche Mode in vprašanje, ali ima palica res dva konca. Jaz ne vem, ali ga ima, je pa gotovo, da … Šele takrat, ko tebe boli, razumeš, kako je bolelo druge. Prej ne razumeš in pika. Sicer ne vem, kako se ti je vrnilo. Če hočeš, lahko napišeš. Če ti ni do pisanja javno, ti lahko pošljem tudi mejl. Mene je ta pesem tudi … Ko sem jo prebrala, sem si rekla – tudi jaz bi jo lahko napisala, tudi jaz. Pa si kdaj mislim – saj me je imel zelo rad. Ampak potem se vprašam, zakaj je pa potem to naredil? Tuhtam, tuhtam, tuhtam. Nakar si spet mislim – samo poigraval se je z menoj.

    Težke so to stvari. In ko srce boli, potem je to fuj in fej grozno. Zato se s tujimi srci ni za igrati.

    Iskreno ti želim, da bi te čim prej začelo malo manj boleti, potem pa še malo manj, pa še malo manj … Saj res čas celi rane, res jih. Ampak včasih, ko nam je hudo, čas zelo počasi teče.

  4. zogca said

    Kakšno jezno pesmico si zavrti, Sasheen!

    Pomaga.

    Samo nič jokavega. Iz izkušenj vem, da škoduje.

  5. webmaher said

    Žogca kaj če bi tudi ti mal mejle prečekirala, drugače ne bova fertik do konca leta 2028:mrgreen:

  6. Nevenka said

    Jokal bi z dežjem,
    z menoj nikoli.
    Jokal bi zaradi vseh bolečin sveta, samo zaradi moje ne.
    Mojo bi samo poglobil.
    Brezčutno kakor mrtev.

  7. maxi said

    David, David…:-P

  8. izbrana said

    Sasheen, pozdravljena!

    Sicer te včesih zasledim “tam”, ampak nisem nikoli tako pozorna, da bi razbrala kakšne ima kdo težave. Zato tudi za tvoje ne vem.

    Vem pa nekaj… Če boli, še kako pomaga Žogcin blog.

    Vem še nekaj…. Če se hočeš vsaj kdaj pa kdaj imet luštno z dobro družbo, tudi takrat pomaga Žogcin blog! Upam, da prideš še kdaj!🙂

    Maxi pa, ko vidi “David, David” rabi nekaj časa, da potem sploh lahko nadaljuje s pisanjem!🙂

    Maxi, Maxi…😉

    Žogca daj poišči kakšen komadič, ki ne bo jokav! Dej danes take, odštekane, ja?

    Jaz, ko se spomnim nate, mi pride na misel tale “odštekana”!:) Pa ne vem zakaj? Najbrž zato, ker si včasih “moj sonček”, pa čeprav ob enih zjutraj!😉

  9. zogca said

    Web, obljubim, nocoj. Zadnje dni sem šmirglala samo službene mejle.😉

  10. zogca said

    temu mojemu so se pa zadnjikrat nabirale solze, videla sem ji, lepo so se videle, seveda jih ni spustil. Deset dni pozneje mi je pa povsem brezčutno izbrisal blog. Tako da …

    Jokal bi zaradi vseh bolečin sveta, samo zaradi moje ne.

  11. zogca said

    David, David!!!

    David, David…

  12. maxi said

    Maxi pa, ko vidi “David, David” rabi nekaj časa, da potem sploh lahko nadaljuje s pisanjem!🙂

    Ko vidi Maxi Davida…zmaje z glavo in se sprašuje kje je Frediiiiiii??!
    😛

  13. maxi said

    Jokal bi zaradi vseh bolečin sveta, samo zaradi moje ne.

    Ah, pustimo moške solze ženske….sem živela s človekom 12 let, pa nisem vidla ene njegove solze, 6 mesecev pred ločitvijo mi je zabrusil, da je tudi NIKOLI ne bom vidla……

    …..6 mesecev po ločitvi sem ga prvič vidla jokat.

  14. zogca said

    Težava s Fredijem je, da je njegovih seksi fotografij omejeno število, ki se giblje tam okoli deset. Davida pa je, vse kaže, neomejeno. Zato se pri Frediju varčuje.😉 Da bo dlje časa trajal. Nikakor ni pozabljen. Njegove fotografije čakajo.

  15. izbrana said

    Ja, saj, ko je Frediiiii, pol pa vemo, da ti pisanje hitro steče!🙂

    Pa naj bo tema katerakoli, vemo kam nas potem zanese z debato…..😉

    Že dolgo nismo, se mi zdi.😦

    Ja, najbrž že dolgo ni bilo Fredija!

    Žoooogcaaaaa!

  16. zogca said

    Tudi oni jočejo. Prej ko slej. Še najbolj tisti, ki se najbolj hvalijo, da nikoli niso in nikoli ne bodo.

    mi je zabrusil, da je tudi NIKOLI ne bom vidla……

  17. zogca said

    The crying game – The Culture Club

    Pa čisto tako je kot v tej pesmi, čisto tako.

  18. zogca said

    Izbrana, Fredi bo ta teden gotovo enkrat. Obljubim!!!

    Tvoja zadeva se je ugasnila, trikrat mi je tako povedal operater.😉

  19. maxi said

    Ja, saj, ko je Frediiiii, pol pa vemo, da ti pisanje hitro steče!🙂

    Aja, poglej jo no…saj (me)ima naštudirano😉

  20. zogca said

    Seveda, samo ena mora dati sočen komentar in se začne.

    Ampak, hej, Maxi … Tudi David ni za v smeti.😉

  21. zogca said

    A kdo igra loto?

    http://24ur.com/novice/slovenija/lotomanija-bo-slovenija-dobila-milijonarja.html

    Jaz ne. Preprosto ne verjamem, da bi lahko imela takšno srečo.

  22. maxi said

    Ampak, hej, Maxi … Tudi David ni za v smeti.😉

    Ah ne…;-)

    A kdo igra loto?

    Ne.

  23. vlatka said

    žogca,

    za prijaznim videzem se skriva tudi kaj gnilega. 😦

  24. zogca said

    Jaz pa tole zdaj berem in se smejim!!!

    http://www.dnevnik.si/novice/kultura/1042239664

    Ampak knjige pa še nisem prebrala.

    Jo pa bom.

    Jo je kdo od vas bral???

  25. zogca said

    Jaz pravim za zelo čutnim videzem kaj brezčutnega.

    Za prijaznim videzem se skriva tudi kaj gnilega.

  26. izbrana said

    Maxi, tukej je tud en razgaljen Frediiiii!🙂

    Žogca, misliš, da se kdaj za brezčutnim videzom skriva kaj čutnega? No, al pa kot pravi Vlatka. Misliš, da se za gnilim videzom skriva tudi kaj prijaznega?

  27. zogca said

    Hmmm, ne vem, ampak … Jaz pravim, naj človek pokaže, kaj ima. Potem bi vsem bilo lažje.

    Žogca, misliš, da se kdaj za brezčutnim videzom skriva kaj čutnega?

  28. Sasheen said

    evo mene spet tuki…Zogca res nisem vedla, da si bila ti…res hvala…

    eh moške solze..jih viddla že ničkolkrat in to pri moških za katere sem bila 100°prepričana, da oni pa res ne jokajo…pfff

    edine pristne so bile ko sem videla lastnega očeta jokat letos 2.1. ko smo pokopali našo mačko…na grobu svoje mame ni spustu nit ene solze…za mačko pa…

    boljše volje sem, samo veš, pride dan, ko se vse obrne proti meni tako kot danes…in takrat je bilo narobe to, ker sem se delala močno, nisem žalovala, nisem prejokala, nisem dala vn iz sebe (razen tisto na monu)…

  29. zogca said

    Joj, Sasheen, jaz sem tudi zaradi muca največ solz spustila, največ. Eno leto sem jokala kot dež. Zdaj sem se umirila. To malo mačje bitejce je bilo nekaj najbolj mojega na svetu.

    Res je, Sasheen, če ne odžaluješ svoje, ampak hočeš prehiteti, se ti potem vrne kot bumerang. Zato mene ni bilo sram jokati, ampak sem preprosto jokala in se nisem delala močno, kaj morem, če sem žalostna. Ne morem ne biti. Ampak zdaj sem že veliko bolje. Me pa kakšne dan prav tako zvije. To je vsekakor bolje kot da si zvit non stop, kot sem bila jaz kar nekaj časa.

  30. Sasheen said

    ja ampak jaz sem nardila napako in se vrnila po njegovih prošnjah, obljubah, vsi so mi težili (on, njegovi, prijatelji, samo moji so modro molčali, čeprov ga imajo včasih raje kot mene) naj popustim in naju rešim, ker trpiva oba,…ampak ne gre…ko enkrat greš, greš…že cel dan poslušam karibsko musko in brskam za dopust…grem sama…in ko se vrnem…obrnem nov list brez njega…

  31. zogca said

    Je tebi hudo, ker nisi z njim ali ti je žal, da si se prej vrnila? Ne razumem. Poglej, jaz sem pred tem, ki me je tako prizadel, bila v zvezi več kot deset let. Pa ni več šlo, sita sva bila drug drugega, jezna že na drug drugega … Pa ti povem, to se veliko lažje preboli. Če razumeš, da ni šlo več in da ni bilo druge rešitve. Dopust ti bo gotovo pomagal. Pa pa se tistega tiče, da ko greš, greš … Da, če si ziher, da si poskusila vse in ni šlo, potem da. Saj to sem ti tisto noč pisala. Ko veš, da si vse naredil in da ni šlo … Potem odideš tudi brez slabe vesti. Kaj še več lahko daš, če si dal vse?

  32. zogca said

    Ta pesem je meni pomagala, ko me je dokončno razočaral!!!

  33. Sasheen said

    13 let mava za sabo…lej trudu se je on, se jaz nism…sem se jaz se on ni…potrudu se je, da sem pršla nazaj..jaz se za vezo ne trudim, on vrača kar dobi…jaz sem dala vrjetno vse, on pa…nevem…ampak nima smisla, če ne ujamem njegovega koraka…

    rada ga imam vrjetno bolj kot sebe…samo ne gre več…kar sem mela sem dala…ampak boli, ker se tega zavedam…zakomplicirano…bil bi z nekom, ampak ne moreš bit, ker enostavno živim mimo njega…in spet trpim jaz in trpi on…

  34. zogca said

    Poglej, če bosta vidva še nekaj časa tako trpela drug brez drugega, se bosta verjetno spet našla. Ti jaz povem. Če vama je usojeno, seveda. Sicer pa ne vem, ker vaju ne poznam … Ali dajeta premalo ali pa mogoče samo pričakujeta preveč. Spomnim se, da si pisala o sobotah, ki si jih preživljala sama, ker se je on dogovoril tam in drugam. Ne vem, jaz sem mogoče drugačna, mene takšne stvari ne motijo in sem še vesela, da imam mir. Če pa je tebi to toliko pomenilo … Ne vem. Če si ti v zvezi res tako trpela, potem je bolje, da si šla na svoje in sčasoma boš že prebolela. Če pa ne bosta mogla in bosta tako trpela drug brez drugega, se pa lahko spet najdeta.

  35. zogca said

    BOLEČINA

    Kar je bilo, je bilo
    in odveč so sanje.
    Dan je dan, a večer večer.
    Spet bo vsakdanjost
    zožila to majhno,
    smešno življenje
    v pretesen okvir.

    Kar je bilo, je bilo.
    Več ne more biti.
    Prisojen je enodnevnicam
    samo en dan.
    Kar je potem,
    je le boleče ugašanje,
    a mrak v čakanju noči
    še vse bolj teman.

    Kar je bilo, je bilo.
    Vzvalovala sta vala pomladna
    v ljubeč dotik.
    V solzah pršečih razšla sta se.
    Nemirna gladina zrcali sveta
    in ljudi iznakažen lik.

    Ivan Minatti

  36. zogca said

    Jaz sem pa odkrila eno zelo staro.

    Lynx bi mi zanjo mogoče dal sadno kupo.😉

  37. Sasheen said

    Zogca veš kaj je blo s tistim sobotam…bile so tri zaporedoma…bila sva zmenjena…in raj je zaj… mene kot prijatelje…men je tud fino, da gre sam vn…tako kot grem jaz…samo nikoli, nikoli pa ne spremenim planov, če sem že z nekom zmenjena…ne hinavim…

  38. milde said

    “…Težke so to stvari. In ko srce boli, potem je to fuj in fej grozno. Zato se s tujimi srci ni za igrati…”

    Tipična ženska dvoličnost..ko zvezo prekine moški (pustimo ob strani, iz kakšnega razloga), se to kao ne dela in je to narobe; ko pa enako stori ženska, je to povsem razumljivo in opravičljivo (redke so ženske, ki so v takem primeru sočutne do partnerja, ki so ga dale na čevelj)

  39. zogca said

    Milde, Sasheen sem jaz tisto noč napisala, kako jaz vidim te stvari. Tudi sama imam za seboj eno dolgooooo zvezo, ko nisem mogla več, nisem, res ne, ampak sem se trudila, zelo dolgo sem se trudila. Tako dolgo, da je tudi on spoznal, da ne gre in je bil v srcu že pripravljen na to, da je konec. Če sem jaz Sasheen kaj razumela že takrat na forumu, se je ona tudi trudila rešiti zvezo. Tega absolutno ne moreš primerjati z igranjem s tujimi srci. Tudi tej, ki se je zgodila meni. Tega absolutno ne moreš primerjati z zavajanjem. Tukaj je nekdo res imel resne namene, se je trudil, ampak ni šlo. Igranje s srci – ko se z nekom zapleteš, pa veš, da z njim ne boš ostal, mu pa govoriš takšne pravljice, da … Kje piše, da nisem sočutna do Sasheenega partnerja? Če bi prišel na blog, bi se tudi z njim pogovarjala tako, kot se zdaj s Sasheen. Absolutno ne tolažim samo žensk, tudi moške.

    Tipična ženska dvoličnost..ko zvezo prekine moški (pustimo ob strani, iz kakšnega razloga), se to kao ne dela in je to narobe; ko pa enako stori ženska, je to povsem razumljivo in opravičljivo (redke so ženske, ki so v takem primeru sočutne do partnerja, ki so ga dale na čevelj)

  40. zogca said

    Pa misliš, da boš brez njega srečnejša kot z njim???

    bile so tri zaporedoma…bila sva zmenjena…in raj je zaj…

  41. Lynx said

    “Lynx bi mi zanjo mogoče dal sadno kupo.”

    Shadowse sem enkrat že prilepil, nisem pa siguren, če je bila ravno ta. Všeč so mi. Za poslušanje ob posebnih priložnostih.

  42. zogca said

    Kupe ne bo???😥

  43. Lynx said

    Seveda bo. Tudi če ne bi bilo pesmi.🙂

  44. zogca said

    Okej.😉 Pa kaj napiši o najbolj zgornji temi. Jutri pa sledi ena prav posebna objava o tem, kako bo Žogca tožila Boga, ker hoče biti moderna.:mrgreen:

  45. Sasheen said

    lej ne vem, če bom bolj srečna brez njega…pač se naučiš živet s tem…vem pa, da sem izgorela, ne morm več…tudi, če se začne trudit na vso moč, preprosto ne gre…vem pa, da ga ljubim bolj kot sebe in to je narobe…zame bo za vedno ostal človek, ki ima predobro srce in o njem ne bom mogla nikoli rečt žal besede…

  46. zogca said

    Ne vem, Sasheen, preprosto nisem več pametna, ko gre za ljubezenske zadeve. Nekoč sem mislila, da mi je marsikaj jasno, zdaj vem, da mi ni jasno prav nič.

  47. Sasheen said

    hhe…ponavadi si za druge najbolj pameten, znaš svetovat…sebi pa nkoli…bo kar bo…usoda je itak že zapisana…

  48. zogca said

    To je že res, ampak prav zato, ker se zavedam, kako težko je včasih (ali pa nemogoče) ubogati še tako dobre nasvete, ker srce štrajka, prav zato se jih raje vzdržim. Mala mal’ca je meni tukaj napisati dober nasvet v smislu pozabi nanj, ko pa vem, da človek ne more pozabiti, dokler srce krvavi.

  49. Sasheen said

    bo že..odločitev je vendarle moja…in tako kot sem se odločila morm zdej požret…

    zdej pa dost jamranja…zuni je sonček :)))…

  50. zogca said

    Sonček? Jaz sem v bundi, ker se odpravljam ven. Do trgovine. In te bom obvestila, kako močno sije. :mrgreen:

  51. Sasheen said

    greš spet po coca colo…razžira jetra🙂

    jaz sem z eno nogo že na sončku pa +35 :):):):):)

  52. zogca said

    Aha, in tudi po cigarete sem šla.

    Vem, na kakšnem sončku si ti.😉

    Raziskujem počitnice. Jaz tudi to rada delam.

  53. zogca said

    Gloria Estefan – Cuts both ways

    Tale je pa verjetno povsem zate.

    Čeprav sicer odsvetujem poslušanje takšnih pesmi.

  54. Sasheen said

    sam, če tkole predolg iščem vse propade…najbolš je zadnje sekunde najdeš skokaš greš…tako kot sem šla v Dominikano…1.dan rezervirala, 2.dan plačala, 3. dan sem že sedela na avionu.

    sam zdej me mika oboje..in smučanje in +35…sem prej pisala mail za smučanje pa nimajo nič frej…tako, da … +35 prihaaaajam🙂

  55. zogca said

    Jaz imam tudi filing, da bi se morala spokati, ampak zdaj se žal zaradi obveznosti ne morem. Imam pa cel kup želja. Nekaj jih lahko vidiš tam v tisti temi o recesiji. Bi šla po Skandinaviji, bi šla v Moskvo. Čeprav to so bolj poletne želje. Zdaj bi šla na Sicilijo za dva tedna, na primer.

  56. Sasheen said

    no sicilija mene še čaka…zdej je plan v februarju Kuba…v daljnih mislih tudi bali in maldivi, ampak prvo Kuba…za 1.maj vrjetno dalmacija, potem celo poletje istra (najceneje…grejo šoldi samo za hrano in pijačo)…konec septembra ali začetek oktobra pa egipt…to je plan…in naj se mi sanje uresničijo…

  57. zogca said

    Mene najprej čakata Srbija in Bulgarija. To mi je ostalo še od novega leta, ko smo prestavili. Potem pa tam enkrat maja, junija Irska in Škotska. Za naprej pa ne vem. Želja ogromno, zaradi lanske hude depresije pa precej manj denarja kot sicer. To lani me je stalo najmanj 5.000 evrov, najmanj.

  58. Sasheen said

    uff…ja teh 5.000 € bi bilo bolje zapraviti kako drugače…jaz srčno upam, da ti uspe vse tole obletat…veš kaj si pa res še želim in bom šla samo, da se malo otopli vsaj tam na ene +10 pa d abo sonček…SARAJEVO en vikend…

  59. zogca said

    Tudi jaz, Sasheen, tudi jaz. Sarajevo imam na vesti že zelo dolgo. Na vesti zato, ker me je sram, da jaz, takšna balkanska duša, nisem še videla Sarajeva.

  60. zogca said

    Eden najlepših komadov o Sarajevu.

    Padam skupaj, ko ga poslušam.

  61. Sasheen said

    no evo jaz tudi še nisem videla sarajeva…ko bi ga lahko, sem pa zbolela in zamudila tudi smučanje na Jahorini…evo pri meni se je pa danes odvilo tako…ne gremo smučat, ker bo cel naslednji teden grdo vreme v IT in A…tako, da letim na agencijo, če majo kej pametnega za Kubo😀 …

  62. zogca said

    Pomembno je, da greš, da zamenjaš okolje. Ni tako pomembno, kam greš. Nekaj si najdi in samo pomahaj.

  63. Sasheen said

    ojla

    no stvar je taka…do jutri se moram odločit ali varadero ali cancun…cancun je odhod 3.2…varadero pa 7.2….zdej me mika oboje…nekako po slikah bolj mehika, ampak ker si na kubo želim že nekaj časa, bo vrjetno padla odločitev na kubo…sicer pa bom še prespala in se v sanjah odločila…tko da…brojim sitno kamorkoli že…juhu zame…

  64. zogca said

    Bravo zate! Jaz tega nisem znala narediti, ko je bil še čas. On pa je. Je zbrisal, se je imel luštno in je nazaj prišel prenovljen, se je videlo.

  65. Sasheen said

    jaz bi že kar danes šla…ma me je že čist zmedla na agenciji, da grem lahko že v nedeljo…potem pa, d ani leta za nazaj😦 ..tako, da sem zdej čist na trnih in tuhtam kaj naj zberem…mal se še po vremenu orientiram….ma pomoje je tko, da lih ni najbolje “bežat” ampak jaz res rabim dopust…in ker je smučanje odpadlo sem se nahit odločila za tole…upam, da ne bo kej narobe, ker sem tolk v pričakovanju, da kar po luft hodim…ne vem kdaj sem bila nazadnje tako navdušena za kakšno stvar ali potovanje, hehe…

    ma za vse nas bo še sonček…sej veš…nakonc se vse dobro konča

  66. zogca said

    Pravijo, da res. Pravijo, da če ni še vse dobro, ni še konec. Bodimo optimisti in verjemimo, da je tako res. Gotovo se boš luštno imela in zimo si boš skrajšala. O tem, da ti bo sonček pognal kri po žilah, pa sploh ni treba pisati.

Leave a Reply

 
