Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kje je pravljica o srečni ljubezni? aka Še enkrat!

Posted by zogca na januar 28, 2009

Zares sprejeti drugega človeka takšnega, kakršen je, brez poskusov, da bi ga spremenili z opogumljanjem, manipulacijo ali prisilo, to je visoka umetnost ljubezni, ki jo večina med nami le stežka uresniči, pravi Robin Norwood, avtorica knjige Ženske, ki preveč ljubijo. Med branjem se resnično neštetokrat vprašam, kaj, za vraga, je nam ženskam!?! Zakaj nas tako mika spremeniti nesrečnega, bolnega ali kako drugače obremenjenega človeka v popolnega partnerja? Zakaj je ta misel vedno znova tako vabljiva? Ker smo tako zelo plemenite? Ne, plemenitost ne more razložiti vedenja več milijonov žensk, ki si izbirajo okrutne, ravnodušne, napadalne, čustveno zavrte, zasvojene moške ali takšne, ki so kako drugače nezmožni izkazovati ljubezen in skrb. Naloga ženske, kot jo takšna ženska vidi, je razumeti partnerja, ga opogumljati in pozitivno vplivati nanj. Vendar ponavadi ni zaželenega rezultata. Prav nasprotno. Če zveza potem razpade, je ženska povsem obupana. Zdi se ji, da je povsem odpovedala. Če celo tako ubogega, tako nesposobnega moškega ni mogla pripraviti do tega, da bi jo ljubil, kako naj potem upa, da bi jo lahko celo trajno ljubil trden, primeren partner? Zaradi takšne negativne sodbe se takšne ženske spuščajo iz enega škodljivega razmerja v drugo, morda celo bolj katastrofalno. In po vsakem takšnem razmerju se počutijo še bolj manjvredne.

Kako do pravljice? Robin Norwood je za primer vzela deloholika, lahko pa bi tudi kako drugače “problematičnega” moškega. Zasvojenost z delom je huda motnja. Moški se utaplja v delo zato, da bi se obvaroval bližine in intimnosti, ki ju doživlja kot ogrožanje, ali pa zato, da se ga ne bi polastili neprijetni občutki, predvsem strah in obup. Zasvojenost z delom je namreč oblika izogibanja samemu sebi. Cena, ki jo mora plačati za to izogibanje samemu sebi, je omejeno bivanje, ki onemogoča, da bi izkusil vse, kar življenje ponuja. Vendar samo on odloča o tem, ali je zanj ta cena previsoka in ali je pripravljen tvegati in ustrezno ravnati. Naloga njegove žene ni spravljati v red njegovo življenje. Ko se žena tega začne zavedati, šele takrat lahko opusti svojo križarsko vojno. Šele takrat, ko ga ona ne bo skušala spreminjati, ko ga bo osvobojena in ga bo kot takšna tudi pripravljena zapustiti, bo mož prisiljen premisliti o posledicah svojega vedenja. In če ne bo? Kaj je potem s pravljico o srečni ljubezni? Kaj je z otroki, ki ostanejo brez očka? Do tega pa nisem prišla. In hudo dvomim, da sploh bom, kajti zdi se mi, da je bistvo te knjige, da ženskam pomaga, da rešijo same sebe. Tudi za ceno zveze oziroma zakona.

Zame, ki sem tako dolgo verjela v pravljico o srečni ljubezni, je to hudo razočaranje. Zdaj z vsakim dnem bolj verjamem, da mi bo življenje tako ali tako dalo tisto, kar mi je usojeno in da je brez pomena, da se trudim. Pa tudi … Nikoli prej se mi ni bilo treba truditi, da bi me nekdo imel rad. Zame je bilo to samoumevno. Nekaj najbolj logičnega. V zadnjem letu pa sem toliko napora vložila, da bi me imel rad nekdo, ki naj bi me tako ali tako imel rad. Na koncu nisem dosegla ničesar, ves moj trud je bil zaman. Če mi je usojeno, da se bo vrnil, potem se bo vrnil, četudi jaz ne naredim ničesar. Če pa mi je usojeno, da bom svoja najlepša leta preživela z Alom Bundyjem in njegovo družino, pa tega ne morem spremeniti, kajti vse, kar bom delala na silo, se bo, tako čutim, obrnilo proti meni.

Ob gledanju risb, ki sem ju pripela k tej objavi, mi, priznam, začnejo po licih teči solze. Zima je bila, ko sva se spoznala. Pa je vendar v najinih srcih bilo toplo, ker sva oba pričakovala nekaj lepega. Pravljico. Ki je potem postala, vsaj zame, huda mora. In muc, ki je … Vedno sva govorila, da smo mi trije mačja družinica. Midva in najin mali lakotnik, ki ga danes tudi ni več. Ničesar ni več. In da, prepričana sem, da mi je bilo usojeno, da sem ostala sama. In četudi morebiti to sploh ni res, mislim, da je dobro zame, da to verjamem. Zakaj? Robin Norwood pravi, da ko se zgodijo stvari, ki nas čustveno ranijo in si mi potem rečemo, da je naša krivda, potem v resnici mislimo, da okoliščine obvladamo. Če sami sebi pripišemo krivdo, se hkrati oklepamo upanja, da bomo lahko ugotovili, kaj delamo narobe in to spremenili. Zato se trudimo, trudimo in trudimo in vendar … Imeli naj bi nas preprosto radi.

24 Responses to “Kje je pravljica o srečni ljubezni? aka Še enkrat!”

  1. zogca said

    Ta objava je bila na blogu pred šestimi meseci, na tistem starem blogu. Žal komentarjev nisem mogla rešiti, ampak … Prej sem brala nekaj starih objav in sem si rekla … To objavo bom dala na vrh, kajti jaz šest mesecev pozneje še vedno ne vem, kje je ta pravljica o srečni ljubezni!!!

    Kje je???

  2. webmaher said

    Pravljice niso večne in po vsaki, ki nima srečnega konca je samo še težje in vedno več vode more preteči, da se lahko začne nova…

  3. zogca said

    Vidiš moj tako imenovani princ ima pa povsem drugačno teorijo. Da je vsakič lažje, da vsakič manj boli in se vsakič hitreje pobereš in vsakič lažje začneš znova. On bo že vedel, ima namreč dovolj izkušenj oziroma dovolj veliko zbirko zapuščenih punc. Je pa res, tistemu, ki zapusti, je vedno lažje kot tistemu, ki je bil zapuščen.

  4. zogca said

    Ženske, ali verjamete v to???

    http://lifestyle.enaa.com/prikaziCL.asp?ClID=32923

  5. webmaher said

    Princ ni imel poštenih namenov, ker če bi jih imel, bi ti pogledal v oči in bi ti to povedal…

    Sve bi bilo lakše da se ne voli, ovako se samo pati!

  6. webmaher said

    nisem ženska in ne verjemem kaj pa ti Žogca🙄

  7. zogca said

    Najbolj tragično od vsega pa je, da se jaz ne bi prav nič zlagala, če bi mu rekla još te volim, kot pravi ta pesem. Seveda mu tega ne bom rekli, ker si ne zasluži slišati.

    Sve bi bilo lakše da se ne voli, ovako se samo pati!

  8. zogca said

    Ne vem. Vem pa, da nočem verjeti v to.

    Najboljši v postelji so alkoholiki

    http://lifestyle.enaa.com/prikaziCL.asp?ClID=33074

    Čeprav je res, da ta zavrtim alkohol pomaga, da so manj zavrti. In žal je zavrtih preveč.

    nisem ženska in ne verjemem kaj pa ti Žogca

  9. webmaher said

    kaj vse ne pišejo novinarji ali še hujše kaj vse ne odkrijejo razni turbo strokovnjaki-vsak sam najbolje ve kaj je dobro zanj…ampak nikjer pa ni treba pretiravati

  10. zogca said

    Razen s seksom. S seksom se lahko pretirava.😉

    ampak nikjer pa ni treba pretiravati

  11. webmaher said

    ta stavek sem pa namenoma pustil tebi ker sem točno vedel da ga boš napisala😉

  12. zogca said

    I’m so predictable.🙄

  13. zogca said

    Nekaj opažam zadnje dni.

    Ko so na blogu moški, ni žensk.

    Ko so na blogu ženske, ni moški.

  14. webmaher said

    ženske imate precej boljšo intuicijo, ampak včasih pa tudi nam moškim kaj rata😉
    je pa res, da se v tem primeru ni blo treba preveč namatrat, torej si bla kr napovedljiva😆

  15. zogca said

    Saj pravim, predictable. Od mene vedno lahko pričakuješ, da bom zinila kaj o seksu.

  16. zogca said

    Pripravljam nekaj novih pesmi za objavo naslednje dni. Moram vključiti tudi Fredija, sicer bo Maxi huda. Pa The Situation Room gledam, seveda.

  17. webmaher said

    ker sem ti danes odgnal vse in ženske in moške, grem za nekaj dni v ilegalo – ajde lepo se mej Žogca pa drugarico Jovanko mi pozdravi😉

  18. zogca said

    Mah, nisi ti nikogar odgnal. Kakšne neumnosti pa pišeš? Bom, pozdravila bom Jovanko. Danes sva sanjarili o pomladi in pomladanskem sončenju. Komaj čakam.🙂

  19. zogca said

    Nekje so nedavno odprli trgovino, v kateri so ženske lahko izbrale in kupile moža.

    Na vhodu so bila izobešena “navodila za uporabo”.

    – Trgovino lahko obiščete SAMO ENKRAT!!!

    – Trgovina ima 6 nadstropij in karakteristike moških se izboljšujejo, ko se povzpnete v višje nadstropje!!!

    – Lahko izberete kateregakoli moškega, na nadstropju na katerem se nahajate ali pa se povzpnete v višje nadstropje.

    – Ne morete se vrniti v nadstropje nižje!!!

    Ko se ženska odloči obiskati trgovino, da bi si poiskala partnerja …

    Na vratih prvega nadstropja piše: “TI MOŠKI IMAJO SLUŽBO.”

    In ženska se odloči povzpeti v naslednje nadstropje.

    Na vratih drugega nadstropja piše: “TI MOŠKI IMAJO SLUŽBO IN IMAJO RADI OTROKE.”

    In ženska se odloči povzpeti v naslednje nadstropje.

    Na vratih tretjega nadstropja piše: “TI MOšKI IMAJO SLUŽBO, IMAJO RADI OTROKE IN SO NEVERJETNO LEPI.”

    Waau, pomisli ženska, a gre naprej.

    Na vratih četrtega nadstropja piše: “TI MOŠKI IMAJO SLUŽBO, IMAJO RADI OTROKE, SO NEVERJETNO LEPI IN POMAGAJO PRI HIŠNIH OPRAVILIH.”

    Neverjetno, pomisli ženska, težko se uprem, da ne vstopim, vendar nekaj me vleče dalje in odide v naslednje nadstropje.

    Na vratih petega nadstropja piše: “TI MOŠKI IMAJO SLUŽBO, IMAJO RADI OTROKE, SO NEVERJETNO LEPI, POMAGAJO PRI HIŠNIH OPRAVILIH IN ZELO SO ROMANTIČNI.”

    Ženska se odloči vstopiti, ampak v zadnjem trenutku si premisli in odide v šesto nadstropje.

    Na vratih šestega nadstropja piše:

    .

    .

    .

    .

    “STE OBISKOVALKA šT. 31.456.012. V TEM NADSTROPJU NI MOŠKIH.

    TO NADSTROPJE OBSTAJA SAMO KOT DOKAZ, DA JE ŽENSKO NEMOGOČE ZADOVOLJITI!!!

  20. zogca said

    Se je kakšna nasmejala na račun nas žensk???

    TO NADSTROPJE OBSTAJA SAMO KOT DOKAZ, DA JE ŽENSKO NEMOGOČE ZADOVOLJITI!!!

  21. Nevenka said

    Zame je nova objava in ostajam skoraj brez besed. Kaj pa naj rečem. Tudi sama sem si izpahnila srce in možgane, da bi pogruntala kako in kaj, tisto nekaj kar prinese nekaj resničnega in vrednega – brez uspeha.
    Vedno bolj in bolj verjamem v usodo. Nobene moči ne nabiram iz svoje krivde. Nobenega občutka, da kaj obvladujem. En sam obup.

  22. zogca said

    Imam še nekaj objav, za katere mislim, da ne bi škodovalo, če bi se še kdaj pojavile na vrhu. Ker me mnoge ne berete od začetka in ji niste prebrali. To knjigo, ki jo omenjam v objavi, bi mogoče morala prebrati. Če je ne dobiš b knjižnici, ti jo lahko jaz posodim.

  23. Nevenka said

    V redu, saj se itak morava dobiti na “tisti” kavici.
    Jaz ne hodim v nobeno knjižnico.
    Saj ni prav, saj vem.

  24. zogca said

    Ob branju te knjige se človek fejst zamisli ob tem, kaj vse ženske počnemo. Oni pa … Kako zelo nevredni tega. Pa ne želim reči, da so vsi moški nevredni, daleč od tega.

Leave a Reply

 
