Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Srce, britkosti polno, po topli sreči hrepeni!

Posted by zogca na januar 27, 2009

SENCA PRETEKLOSTI

Vse puste, sive dni
ubijam to ljubezen bolno.
Srce mi je kesanja polno,
obraz moj bolj in bolj bledi.

Iz mraka vstaja bled spomin,
zakrvavi spet stara rana.
Mladost, že zgodaj poteptana,
zre z bolečino iz daljin.

Prepozno moram žal spoznati,
o bol, težko zatajevana,
da duša moja razrvana,
ti sreče ne bi mogla dati.

Zato že mnogo mnogo dni
ubijam to ljubezen bolno,
čeprav srce,
britkosti polno,
po topli sreči hrepeni.

Marika Kardoš

34 Responses to “Srce, britkosti polno, po topli sreči hrepeni!”

  1. zogca said

    Danes vam želim pa dobro jutro z Bajago.

    Dobro jutro – Bajaga

    In tudi z Ribljo čorbo.

    Dobro jutro – Riblja čorba

    Lahko izbirate.😉

    Kapučino 🙂 , borovničev sok🙂 in pa neizbežna cigareta🙄 .

  2. John said

    Tokrat malo drugače… po včerajšnjem “dnevu želja” (kljub recesiji!?) nekaj sprostitve.

    Pegasto Dekle…

    Izbiramo? Med glasbo, kapučinom, sokom ali… 🙂

  3. zogca said

    Včeraj, ko je bil dan želja, smo pa od vas moških dobile samo tole …


    :mrgreen:

    Pa tako so se iskali sponzorji.:mrgreen:

    Ne, cigaret ne ponujam. Kapučino pa zjutraj skuham samo tistim moških, ki so si ga res zaslužili.:mrgreen: Drugi se morajo zadovoljiti s sokom.

  4. zogca said

    Kako imate lahko seks za zajtrk, kosilo in večerjo, pa …

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/seksajte-kot-zajci.html

    Že samo brati o tem je luštno.😉

  5. John said

    Dragi naši bralci bloga Žogca v ofsajdu, seksajte kadarkoli se vam ponudi priložnost in kadarkoli se v vas prebudi želja po seksu. Le zakaj bi zamujali enkratne občutke, ki jih na tako enkraten način ponuja le seks. In seveda, če ste dan s seksom začeli, je prav, da ga tudi končate. In da ne pozabimo, tudi predigra in oralni užitki se lahko štejejo kot seks. Samo da pade orgazem, brez katerega so nesrečni tako moški kot ženske.

    Sem prebral samo zadnji stavek na 24ur.com. In zvedel vse.:mrgreen:

    Priznam, včeraj sem prebiral vaše želje. Nisem pa se upal vključiti v debato. Recesija pač.

  6. zogca said

    Moški si mora upati.😉 Pa ne reci, da nismo bile skromne. Nobena si ni zaželela Mercedesa ali BMW. Nekatere so bile pa celo tako skromne, da so hotele samo pralni prašek.:mrgreen:

    Nisem pa se upal vključiti v debato.

  7. John said

    “Moški si mora upati.”
    Razen ko gre za največjo žensko strast – SHOPPING
    Takrat pa se upravičeno umakne. Gre vseeno za preživetje.🙂

    O skromnosti raje ne bi. Že sama “tišina” je bila dovolj zgovorna.:mrgreen:

  8. webmaher said

    Žogca piše: Moški si mora upati. Pa ne reci, da nismo bile skromne. Nobena si ni zaželela Mercedesa ali BMW.

    Žogca sem čakal da vse spišete in na koncu nekaj odgovoril pa si očitno spregledala, tko da se drugič raje malo prepričaj🙄 :mrgreen:

  9. vlatka said

    žogca,

    eno je hrepeneti, drugo pa jo poiskati… 🙂 🙂

  10. webmaher said

    Vlatka pa ja ne da Žogca zdej mene išče😉

  11. zogca said

    Ne, sploh nisem, res sem videla. Ampak se ni štelo. Ker si to naredil, ko nobene več ni bilo blizu s svojimi željami.😉 Je pa treba priznati, da si bil daleč najbolj pogumen.😉

    In na koncu nekaj odgovoril pa si očitno spregledala

  12. zogca said

    Pri meni je bil to eden od jezičkov na tehtnici. Ko je z menoj šopingiral in se nič čisto nič pritoževal. Da ne bo pomote, hodil je z menoj po trgovinah, ni pa mi nič kupoval. Ampak to, da je večkrat po pet ur skupaj letal z menoj po trgovinah in zraven ni nič stokal, sem jaz vzela kot znak, da me ima zelo rad.

    Razen ko gre za največjo žensko strast – SHOPPING
    Takrat pa se upravičeno umakne.

  13. webmaher said

    Žogca pravi:Ampak se ni štelo. Ker si to naredil, ko nobene več ni bilo blizu s svojimi željami.

    Neka intuicija mi je rekla, da je treba počakati, da se vse želje zapišejo…
    Potem sem pa vse prebral in obrnil vse žepe in prebrskal po štunfih in zapisal kaj bi lahko izpolnil-menda čas zato še ni potekel😉

  14. zogca said

    Niso se napisale še vse želje! Samo časa je zmanjkalo. Jaz bom pisala še!!!

    Neka intuicija mi je rekla, da je treba počakati, da se vse želje zapišejo

  15. webmaher said

    evo eno željo ti izpolnim takoj: ob 20 uri imašna RTS Sat Ranjeni Orao 1. del:mrgreen:

  16. zogca said

    Po sladoled grem. :mrgreen:

    Počakaj, ali niso pred enim tednom končali? Zdaj takoj še enkrat od začetka ali kaj???

  17. webmaher said

    kasne Srbi, ajde požuri se ili sačekaj – ja ponavljajo itak sam za Žogco, sem jim že pred dnevi pisal i eto ti ga na:mrgreen:

  18. zogca said

    Mah ne, cel dan že mislim na ta sladoled. Grem po sladoled, potem pa, če še kaj ujamem, sem ujela.

    Si v nedeljo gledal Belo lađo???

  19. webmaher said

    če kaj zamudiš se bo posnelo, zato nič čakat – ma nism gledou ker mam bioritem zaradi AU Opna ćist out pa še delat je tut mal treba tko da ne stignem sve:mrgreen:

  20. zogca said

    Ajoj, po tem, kar zdaj vidim, je imela moja mama kar prav. Tip je zatucan do konca, ampak res do konca.

  21. webmaher said

    taki običaji, saj veš Žogca…

  22. zogca said

    Bi mu jaz dala običaje … Ampak potem je pa še enkrat seksal z njo, to je pa zmogel. Zraven jo je pa od besa skoraj fental. Se ve, ali je on bil nedolžen, da se je tako razburjal???

  23. webmaher said

    aje, a si prepričana da je, jaz nisem…ja saj zdej je pa on izpadu bebec al kaj-ovo je ipak priča iz početka dvadesetog veka, ili se možda varam🙄

  24. zogca said

    Ti nedolžen? Upam, da na tem blogu ni nihče nedolžen.

  25. webmaher said

    jaz nisem prepričan da jo je, sem pa prepričan da se ti en malček hecaš:mrgreen:

  26. zogca said

    Ne hecam se. Upam, da nihče.

  27. zogca said

    Tale serija je meni stokrat boljša.

    Imam raje humor kot ljubiče.😉

  28. webmaher said

    Žogca odlično se ti hecaš, tole si vrhunsko obrnila sebi v prid:mrgreen:
    Drugače si pa ti predlagala naj gledamo-sicer pa tudi jaz raje gledam humoristične serije…

  29. zogca said

    Treba je znati.😉

    Tole si vrhunsko obrnila sebi v prid.

  30. webmaher said

    1:0 za Žogco, kdor zna zna😉

  31. zogca said

    V bistvu pa sploh ne vem, kaj sem naredila.😳

  32. webmaher said

    Žogca napiše: Ampak potem je pa še enkrat seksal z njo, to je pa zmogel

    zdej pa poglej pod 23 prvi del do treh pikic…a sem kaj slovnično kiksnil, da bi se dalo drugače interpretirati, prosim za strokoven odgovor ker slovenština nije moja jača strana:mrgreen:

  33. zogca said

    Saj to sem prebrala.

    Zdaj Zalo poslušam in se smejim.😉

  34. webmaher said

    Zala za čisto desetko😆 😆 😆

Leave a Reply

 
