Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rumena Žogca! aka Kdo, s kom, kdaj, kako, zakaj?

Posted by zogca na januar 27, 2009

Gotovo ste opazili, da je bilo zadnje dni na blogu več pesmi, zato pa veliko manj Žogcinih modrovanj. Ampak ne zato, ker je bila Žogca lena. Prav nasprotno, bila je preveč pridna. Danes ne bo, zato bo napisala tudi objavo za blog. Zakaj o sebi pišem v tretji osebi? Ne vem. Mogoče zato, ker se odpravljam v Rustiko po najboljši sladoled in do tedaj, dokler ga ne snedem, želim misliti, da to v resnici nisem jaz in se bodo tudi odvečne maščobe prijele kakšne druge. Kdo bi vedel …

Ker imam povsem prazno glavo in ne vem, o čem naj bi pisala, odločena pa sem, da nekaj napišem, sem se lotila branja spletnih portalov. V upanju, da bom tam našla kakšno zanimivo temo. So visoke nagrade nadzornikov upravičene? Seveda niso. Ampak ne bom pisala o tem, kako perverzno je, da so podjetja reševali z davkoplačevalskim, torej našim, denarjem, zdaj pa, ko gre podjetjem dobro, si nakazujejo zneske, ob katerih se povprečnemu državljanju zavrti v glavi. Sneženje ovira promet po večjem delu države. To ni nič novega. Kaj bi se ponavljala? MNZ je sporočil, da je bilo Izbrisanih 25.671 ljudi. Ampak zaradi te teme se vedno vname prepir, kajti še vedno se najdejo ljudje, ki ne morejo ali nočejo razumeti, da človeku ne moreš vzeti stalnega prebivališča, če se je odločil, da ne bo vzel državljanstva. Hrvati se šalijo na račun Slovencev. Kaj bi počeli, če se ne bi prepirali s sosedi? V Ljubljani bodo redarji dobili pooblastila policije. Po novem ne bodo več zgolj pisali listkov zaradi napačnega parkiranja, ampak tudi kazni zaradi kršenja javnega reda in miru.

Ko je Žogca vse to prebrala, ni pa še pojedla sladoleda, zato ostaja v tretji osebi, se je odločila … Naj bo enkrat rumeno. Še nikoli ni bilo. Enkrat je vedno prvič. Naj se delamo še tako “fine”, karkoli je na portalu 24 ur napisano o zakoncih Čepin, vedno postane najbolj brana novica. Kaj se je v resnici zgodilo z zakoncema Čepin? In potem je tukaj Damjan Murko. Kaj skriva pod hlačami, ve samo njegova žena. Ne morem si kaj, da ne bi ugibala o tem, ali je v zakon vstopil nedolžen. In potem je menda konec tedna še EMA …

Kdo, s kom, kdaj, kako, zakaj? Gremo!!!

95 Responses to “Rumena Žogca! aka Kdo, s kom, kdaj, kako, zakaj?”

  1. zogca said

    Ampak da ne bom preveč izneverila samo sebe, pliz, brez mrhovinarjenja. Ko bo rumeno, naj bo tisto rumeno, kar so že sami lansirali v medije. Da ne bomo mrhovinarji.😉

    Zdaj pa tečem po sladoled, preden zaprejo!!!

  2. zogca said

    Tukaj vse vedo Kdo, s kom, kdaj, kako, zakaj? Glede Urške.

    http://www.pozareport.si/?Id=estrada&View=novica&novicaID=10501

    Še vedno nisem šla po sladoled. Če se bom še dolgo obotavljala, mi bodo zaprli in potem bom neprostovoljno shujšala.:mrgreen:

  3. webmaher said

    ti kr neprostovoljno hujšaj, bo takoj v rumenih cajtngih:mrgreen:

  4. zogca said

    Jaz sem res bila nekaj časa neprostovoljno zvezda, ampak ne tabloidov, enega foruma. Pa ni bilo čisto nič luštno, ampak res čisto nič. Je pa res, da večina teh, ki sem jih zgoraj omenila, hočejo biti predmet tabloidov in zato tudi medije obveščajo prav o vsem, kar se jim zgodi. Murko je najlepši primer, ampak ni pa niti pod točko razno edini.

  5. izbrana said

    Žooogcaaaaaa!
    😉
    🙂
    😉
    🙂

    Se slišiva!
    Se slišiva?

  6. zogca said

    V bundi, v čevljih, skoraj na vratih … Šibam po sladoled. Natipkaj kaj rumenega, kaj glasbenega, kaj … Pa se ti javim, ko se vrnem opremljena s sladoledom.

  7. trnovčanka said

    jaz bom pa začela z Emo. To je zadeva, ki jo gledam iz istega razloga, kot prelistam Lady, Novo, Story itn. Da se lahko čudim in zgražam. In bentim. Nad kvaliteto oz. pomanjkanjem le te. Priznam pa da Emo težko gledam od začetka do konca. V glavnem imam na mute in vsaki pesmi dam 20 sekund, da me prepriča. Nazadnje so me Sestre. Potem nihče več.

    Ubistvu mi je zanimiv ta vzgib, ki je v marskomu med nami. Če naletim na članek o Murkotu ne morem mimo, pa vem, da je samo še ena nebuloza in da moje življenje ne bo čisto nič bogatejše, če to preberem. Prav tako včasih pogledam BB, če že ne gledam pa vem, da je lepi primorec focnil tečno štajerko (imena sem pozabila).

    Mi zna kdo to pojasnit? Pa ne prosim s teorijo o praznem življenju, ker to res ni😉

    Zdaj pa gledam malega genija iz Makedonije na Trenjih😀

  8. izbrana said

    Ups, Trenja in genij iz Makedonije…..

    Rumeno potem!

  9. zogca said

    Rumeno iz Žogcinega življenja.😉 Izbira sladoleda je bila tako zelo uboga, da sem si kupila dve tortici.

  10. zogca said

    Jaz bom letos Emo gledala prvič. Ker sem obljubila. Po moje se bom hudo zgražala. Jaz zelo anti slovenski glasbeni sceni. Lahko v nedeljo odprem objavo o Emi, da bomo lahko skupaj komentirale. Kaj pravite?

    az bom pa začela z Emo. To je zadeva, ki jo gledam iz istega razloga, kot prelistam Lady, Novo, Story itn. Da se lahko čudim in zgražam. In bentim.

  11. trnovčanka said

    Jaz sem za. Bo pestra nedelja😀 Zdaj pa namesto Housa uspavanje malega. Protestira, njegov oče pa tudi. No, pa grem😉

  12. zogca said

    Aja, danes je torek. Vrni se, če ti bodo dovolili.😉

  13. zogca said

    Izbrana, as you can see – I’m back. Moram prižgati mobilnik? Danes sem ga imela kar cel dan ugasnjenega. Ali boš na fiksnega?

  14. zogca said

    A kje sploh piše, kdo točno sodeluje na Emi?

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=19&c_id=38085

    Tukaj je vse zmešano. 14 teh, pa 6 teh, pa 4 rezervni. Nič jasno.

  15. webmaher said

    Žogca dej številko da ti sporočim žute vjesti:mrgreen:

  16. zogca said

    Kar sem napiši.😉

  17. webmaher said

    uh kako si ti žleht, dej ti kar tu napiši številko tulifona:mrgreen:

  18. zogca said

    Najbolje, da. In potem jo grem lahko že jutri zamenjati. Bog ve, kdo vse to bere.

  19. webmaher said

    pa ne pozabi une številke vzet kje “mal dražja”:mrgreen:

  20. zogca said

    Ne vem, katero dražjo ti misliš, moja pa je bila dražja od običajne, ker je bila izbrana tako, da je zelo lepa.

  21. webmaher said

    Uno kso impulzi mal dražji, da boš mal koristi imela od navala telefonskih klicev😆

  22. zogca said

    Skratka, Žogca bo zdaj začela lepiti fotografije Andersonove Pamelce, da boš lahko pozabil na telefonsko številko …:mrgreen:

  23. webmaher said

    samo za Žogco pa prosim pozabi na Pamelco😆

    Ljubav Me Nije Volela, Spustila Me Je Sve Do Dna
    I Svako Kog Sam Ljubila – Il’ Ode Il’ Sam Otišla

    Od Svih Si Jači, Ostani, Ponesi Moju Nesreću
    Ljubi Tu Gde Su Boleli I Gledaj Moju Predaju

    Nemam Ja Krevet Za Dvoje, Ni Srce Za Tvoje
    Ni Stope Da Gaze Poraze, Prošlost Mi Leži U Krvi
    Još Uvek Me Mrvi, Rođena Nisam Za Ljubav

    Sve Što Sam Ikad Želela, Iz Ruku Mi Je Ispalo
    A Svako Kog Sam Volela

  24. zogca said

    Je še kdo srečen, ker je moški????????????

  25. webmaher said

    Žogca dej pršparej mal sladoleda no :mrgren:

  26. zogca said

    Še en kolaž fušanja slovenskih pevcev.

  27. zogca said

    Ne bereš natančno. Na koncu sem pristala na torticah, ker je bila izbira sladoleda tako slaba, skoraj nična.

    Žogca dej pršparej mal sladoleda.

  28. zogca said

    Zalo sem našla na YouTubu!!!!!!!!!!!!

    Zala je klicala Murkota.

  29. zogca said

    Ajoj, Zala kliče lekarno, ker bratec lula navzgor, ker je pojedel modro tabletko.:mrgreen:

    Ona je bila meni tako zelo simpa.

  30. webmaher said

    😆 😆 😆 😆 😆 😆 tamala bi mogla v kakem filmu igrat to bi blo heca:mrgreen:

  31. zogca said

    Jo bom nocoj še malo poslušala.

    Je res prav fletna.

    Vsaj v audio verziji.

  32. webmaher said

    a to je blo kje na radiju al kako🙄

  33. Boom said

    ej, to so pa teme, ki mi tudi pod razno ne potegnejo – rumeni tisk. Bom še naprej tiho. Šment!!😦

  34. webmaher said

    Boom včasih se splača mal poškilit, seveda večino morš jemat z rezervo…

  35. zogca said

    Boom, v objavi so tudi …

    So visoke nagrade nadzornikov upravičene?

    Izbrisanih 25.671 ljudi.

    V Ljubljani bodo redarji dobili pooblastila policije.

    In podobno …

    Mogoče pa na to temo lahko kaj napišeš. Če želiš, seveda.

  36. zogca said

    To je pa res, ker na koncu je debata vedno o nečem tretjem. Čeprav zanimivo, danes ni o seksu.😉

    včasih se splača mal poškilit, seveda večino morš jemat z rezervo

  37. izbrana said

    Sem imela zdajle en pogovor, ki ni bil rumen, bi ga pa lahko zdajle tule spremenila v rumeno, ha ha! Iz prve roke!

    Žogca kam? Mobilni ali fiksni? Jaz bi fiksni, pa nimam…. Daj napiši!

    Pa ne tukaj!!!!! Na mobilno napiši fiksno!

    A vi bi pa v nedeljo kar Emo komentiral? Kdo se je to spomnil? Žogca?🙂
    Prav, jaz sem za!😉

  38. webmaher said

    Izbrana dej mene najprej pokliči😆

  39. zogca said

    Prižgala sem mobilnik in zdaj se sekiram, kaj sta pomenila dva zgrešena klica ob osmih zvečer. Česa nisem naredila ali kaj sem naredila narobe. Prpa!!! Moram še poklicati mamo, potem te pokličem, okej?

  40. webmaher said

    Žogca mama te zvala da gledaš Ranjenog orla, raje mene poklič:mrgreen:

  41. zogca said

    Ni mama, ampak nadrejeni.

  42. izbrana said

    Webmaher, ti pa si car! Imaš lahko dva pogovora naenkrat? No,ker si povabil obe! Itak pa ne boš prišel do besede, ko se midve lotiva rumenega čveka!;)

  43. izbrana said

    Ups, nadrejeni!

    Bom počakala!🙂

  44. webmaher said

    @Izbrana rad bi bil Izbran:mrgreen:

  45. zogca said

    Izbrana, to so moška posla. Vržeš pet trnkov, na enega se že kaj ujame. A ne, Web?

  46. izbrana said

    Ta čas, ko čakam….

    Zgoraj me je Žogca pozvala o kakšni glasbeni….

    No, z vsem spoštovanjem do različnih okusov….. Meni je tudi on bil hudo “rumen” v glasbi!

    Je pa za dobro voljo!😉 Ker se enostavno moraš posmejat!:)

  47. izbrana said

    Žooooogcaaaaaa!!!!!

    Spet ni šlo skoz!

    Kje je moj komentar, medtem, ko čakam?????

    Grrrrr!

    Cenzura na rumeno!😉

  48. webmaher said

    Žogca na ribolov se pa ne spoznam kaj preveč tko da mi lahko mal razložiš😉

  49. webmaher said

    Izbrana tut mene je izvrgla😦

  50. webmaher said

    Žogca protestiram, zdej si me kr na bleklisto vrgla😦

  51. zogca said

    Izbrana, rešujem.😉

  52. zogca said

    Kaj je pa zdaj to? Izbrana sumljiva z linkom, Web pa celo brez.

    Sistem že ve.😉

    Rešeno.

  53. izbrana said

    No, reši kar se rešiti da……

    Jaz grem kurit! Ti pa, ko boš imela čas….

  54. webmaher said

    Žogca kaj sistem ve, da sem jaz priden, to ve in je reku kaj bi se človek matral naj malo počije😉

  55. webmaher said

    Žogca na Novi imaš plastik fantastik oz. Pod nož aka Extreme makeover

  56. zogca said

    Kaj je to Nova? Televizija? Tista hrvaška, ki je nimam???

  57. webmaher said

    aja oprosti, saj res Nove Tv ni v UPCju…a te oddaja ni n a nobeni naši postaji

  58. zogca said

    Pojma nimam.

    Jaz v bistvu gledam samo moške stvari, fuzbal, kdaj politiko. In svoje humoristične DVD-je. Potem se pa že počasi konča.

  59. Lynx said

    “Čeprav zanimivo, danes ni o seksu.”

    Še vedno tema številka ena.
    In glasba…tema številka dva:

    LN

  60. webmaher said

    saj jaz tut kaj preveč ne gledam take stvari ampak kva delajo teli plastični doktorji ja pa noroooo

  61. Lynx said

    Žogca rešuj linke!

  62. zogca said

    Veš, koliko ljudi hodi okoli popravljenih.

    In tistim, ki so zmerni oziroma ne pretiravajo, se to sploh ne vidi.

  63. webmaher said

    matr kva so zdej naredili od ene 21 letne mamice s tremi otroci..je imela kožo kot 65 letnica in pol so jo tok doteral da zgleda ko holivudska zvezdnica..ludoooo ti rečem pa še zastonj:mrgreen:

  64. zogca said

    Jaz raje ostanem jaz.

    Z vsemi felerji, ki jih imam.

  65. webmaher said

    jaz tudi, sem pred leti Fabjanu reku hvala lepa, bom še malo razmislil…:mrgreen:

  66. zogca said

    O čem točno?

  67. webmaher said

    na nos sem padu enkrat s kolesom in se zbudil v bolnici…nikjer nič potolčen samo nos..in nič jasno še danes kaj se je zgodilo..si predstavljaš🙄

  68. zogca said

    Nos tako ali tako ne sme biti pri moškem popoln.

  69. webmaher said

    saj ne govoriva o popolnosti, jaz bi bil že zadovoljen če bi lahko normalno dihal in ker so mi doktorji (ja šel sem do vseh znanih in neznanih) povedali vsak malo po svoje, edino v tem so si bili enotni da oblika bo že Ok, ostalo pa…

  70. zogca said

    Nekaj pesmi, ki bodo v nedeljo na EMI.

    Brigita Šuler – Druga liga

    Omar Naber – I still carry on

    Petra Slapar – Skrivnost

    Čuki – Mal ‘naprej pa mal’ nazaj

    Aynee – Zdaj vem

  71. zogca said

    Še nekaj pesmi, ki bodo v nedeljo na EMI.

    Langa & Manca Špik – Zaigraj muzikant

    Samuel Lucas – Vse bi zate dal

    Eva Černe – Vse

  72. webmaher said

    Žogca hvala za linke, jaz bom šel počasi v mižale pa za vsak slučaj bom Eurosport pustu na kompu in če ne bom mogu zaspat bom pač tenis gledou…joooj čist mam zjeban bioritem, hvala bogu da bo v nedeljo konec:mrgreen:

  73. asdf said

    oj!
    na te teme, mam še manj povedat, kot v silnih debatah o tičih.
    aja, iskreno mnenje in želja– da bi le crknla ta klavrna popevkarska produkcija!
    aja- mam pa vic povezan s to temo:
    prijateljica je bila noseča, pa sta s fantom izbirala ime za punčko.
    najprej sta pomislila na Doro, pa ju je preveč spominjalo na hrvaški izbor evrovizijske pop.
    pa sta ji dala ime Ema ;-))
    noč.

  74. zogca said

    Asdf, jaz bom letos gledala, ker sem obljubila. Bo pa to prvič. Se mi pa zdi, da bom gledala predvsem zato, da bom lahko potem tukaj skupaj z vami kurcala. Smo že zmenjene.😉

  75. zogca said

    Še malo Zale, meni je nocoj polepšala večer.

    Zala želi kontracepcijo

    Zalin oči za predsednika

    Zala in slovenščina

    Zala želi obogateti

    Zala išče varnostnika

    Zala kupuje na internetu

    Zala bi se vrtela

  76. Nevenka said

    Za kup ljudi zvem, da so pevci, pa si še imen ne zapomnim, kaj šele da bi opazila kakšno muziko.
    Je pa povsod dosti gole kože, več kot notk. Pri moški pa prevladuje rožnata toplina, he, he…

  77. zogca said

    Malo rumenosti …

    FOTO: Vsi otroci Brangeline v javnosti

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/foto-vsi-otroci-brangeline-v-javnosti.html

  78. izbrana said

    Evo, vsi načrti za spremljanje in komentiranje EME v nedeljo so padli v vodo!😦

    Zmagovalka je očitno že znana!😉

    Joj, joj…..🙂

    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/video-pricakujem-zmago-na-emi.html

  79. zogca said

    A ne se hecat? Takoj odpiram link in grem brat.

  80. zogca said

    Ah, Izbrana, to, če ona pričakuje …

    Jaz sem tudi pričakovala princa na belem konju, pa sem dobila kaj že na oslu.

    Neeeeeee!!!!!! V nedeljo bomo lahko fajn opravljale tukaj.😉

  81. webmaher said

    samo za opravljivke še nekaj dodatnih informacij:mrgreen:

    NEDELJA, 1. FEBRUAR
    TVS 1 19.55
    EMA 09 – IZBOR
    Prenos

    V finalu EME 09 je 14 izvajalcev: 6 povabljenih ter 8 iz sobotnega predizbora, ki so prejeli največ glasov občinstva in mednarodne strokovne žirije. Nocojšnji glasbeni dogodek bo otvorila Rebeka Dremelj z lanskoletno zmagovalno skladbo Vrag naj vzame. V najbolj napetem delu, pred razglasitvijo zmagovalca, pa bodo pele še Natalija Verboten, Helena Blagne s 4 tenorji ter posebni gost, zmagovalec 53. tekmovanja za Pesem Evrovizije Rus Dima Bilan. Voditelja bosta Maja Martina Merljak in Peter Poles.

    Predstavnik /-ca/-ki RTV Slovenija, zmagovalec EME 09, bo zastopal našo državo v Moskvi 12. (prvi predizbor), 14. (drugi predizbor) ali 16. maja (finale). V katerem od izborov bo Slovenija, bodo določili z žrebom 30. januarja.

  82. zogca said

    Tukaj pa …

    Kot veste, bomo imeli v nedeljo EMA opravljivo objavo za ultra komentiranje in ultra opravljanje. Zbiram predloge za naslov objave!!! Če ima kdo kakšna fajn hecno zamisel, z besedo na dan!!!

  83. webmaher said

    Extra Melodični Afazija hosted by Žogca

  84. zogca said

    Kaj je Afazija ali moram odpreti SSKJ?

  85. webmaher said

    izguba sposobnosti govorjenja-torej lahko samo pišeš ali pjevaš:mrgreen:

  86. zogca said

    Če jaz začnem peti, vodo vsi pobegnili.

    Gledam Orla.

    Pa ste me navlekli.😉

  87. webmaher said

    a nisi rekla da maš raje komedije-raje na prvega preklopi:mrgreen:
    Če kakšen vseeno ne pobegne kar je velika verjetnost ti še jaz pomagam pol sva pa zmagala:mrgreen:

  88. xoxo said

    Žogca, sori, ampak takim kot si ti, bi jaz povečal davčno stopnjo (tema: izbrisani) – če že zagovarjaš njihov case, potem prevzemi tudi finančno breme za izplačilo odškodnin (itak jim gre samo za to). Za delavce ni denarja, za zdravstvo ni denarja, za mlade družine ni denarja..za izbrisane pa bo, al kaj. Vsak posameznik je dolžan urediti svoj status skladno s predpisi države, v kateri živi. In izbrisani (oz. velika večina njih) si tega statusa NISO želeli urediti. Če bodo slovenski davkoplačevalci to požrli, potem si ne zaslužijo niti oznake “bečki konjušari”, kot jih je nekoč označil Bora iz Riblje Čorbe.

    ok, tole sem se moral izkašljat; zdaj me pa čakajo prijetnejša opravila.

  89. zogca said

    Katerega pa zdaj prvega? Imam samo en RTS.

  90. zogca said

    In zakaj naj bi jaz prevzela finančno breme? Sem morda jaz kršila zakon? Sem jaz zašuštrala? Pa saj, državljani plačamo vse, kar oni zašuštrajo. Nisi pa se sekiral, ko so se stotine milijonov evrov dajale razni argentinskim Slovencem in podobnim? Za eno popravljanje krivic je bil denar, za drugo pa ga ni?

    Kako ne moreš razumeti, da ti zato, ker nisi hotel vzeti slovenskega državljanstva, nimajo pravice vzeti stalnega prebivališča??? Tega nikjer v Evropi ni, kar se je Slovenija takrat šla, nikjer!

    Žogca, sori, ampak takim kot si ti, bi jaz povečal davčno stopnjo (tema: izbrisani) – če že zagovarjaš njihov case, potem prevzemi tudi finančno breme za izplačilo odškodnin (itak jim gre samo za to). Za delavce ni denarja, za zdravstvo ni denarja, za mlade družine ni denarja..za izbrisane pa bo, al kaj. Vsak posameznik je dolžan urediti svoj status skladno s predpisi države, v kateri živi. In izbrisani (oz. velika večina njih) si tega statusa NISO želeli urediti. Če bodo slovenski davkoplačevalci to požrli, potem si ne zaslužijo niti oznake “bečki konjušari”, kot jih je nekoč označil Bora iz Riblje Čorbe.

  91. zogca said

    Sicer pa ti svetujem, da poslušaš, kaj o tem pravijo vrhunski pravniki in ne Grimsi ter podobni populisti.

  92. zogca said

    So izbrisani res sami krivi za svoje stanje?

    Ne. Ker niso pridobili državljanstva, so jih oblasti izbrisale iz Registra stalnega prebivalstva Slovenije, česar pa po ugotovitvi Ustavnega sodišča ne bi smele storiti, saj so drugim tujcem s stalnim prebivališčem v Sloveniji samodejno podaljšali ta status. Z nezakonitim izbrisom so bile osebam odvzete nekatere osnovne človeške pravice in svoboščine, s tem pa tudi normalni življenjski pogoji in dostojanstvo. Izbrisani o izbrisu iz Registra stalnega prebivalstva Slovenije niso bili obveščeni, zato tudi niso imeli možnosti vložiti upravno pritožbo. Za svoje stanje so večinoma izvedeli, ko so imeli opravek na upravni enoti.

    http://www.izbrisan16let.si/?id=3&vprasanje=6

  93. webmaher said

    kaj vidva zdaj bluzita o Izbrisanih…najprej bi blo treba v zapor strpat tiste ki so to naredili, potem bi blo treba iz Slovenije izgnati une ki so bili na strani JLA in so to javno kazali in na koncu bi blo treba plačat eno pametno odškodnino vsem tistim, ki niso nič krivi…ampak vse to je pri nas UTOPIJA…

  94. webmaher said

    Žogca mislil sem slo 1 ena odštekana španska komedija:mrgreen:

  95. zogca said

    Nekatere zakone pišejo tako malo za okras, to je to.

Leave a Reply

 
