Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moje žalosti tvoja čud ne prepozna!

Posted by zogca na januar 26, 2009

TI SI TAM

Ti si tam, kjer govorijo sanje,
kjer tolmun spomina se svetli.
Kar bilo je,
to zdaj valovanje izpremlja,
ziblje in blaži.
Vse srečavanje,
oddaljevanje teče,
dviga se in se miri.
Ti si tam, kjer skoz temoto luna
osvetljuje tajnosti tolmuna.

Ti si tam, kjer dozori resnica.
Skrivala kot roža strup je laž,
zdaj dehti med sence mi cvetlica
in resnica, ki jo ti imaš.
Brez želja sta ti oko, desnica,
vse, kar nisi ti, od sebe daš.
Ti si tam,
kjer nihče nič ne vzame,
kjer se spor nikoli ne razvname.

Ti si tam,
kjer veže stvarstvo sprava,
tam, kjer ni krvi, kjer ni solza,
moje solze je popila trava,
zemlja kri iz tvojega srca.
Moje žalosti, če te srečava,
tvoja čud že več ne prepozna.
Ti si tam,
kjer moje vzdihovanje
tone v šepetanju tvoje sanje.

Lili Novy

17 Responses to “Moje žalosti tvoja čud ne prepozna!”

  1. zogca said

    Dobro jutro vam želim z vrelim kapučinom in tole pesmico Bruca Springsteena!


  2. zogca said

    Še ena Springsteenova.

    Tega, o čemer prepeva, meni hudo manjka!!!

  3. John said

    …so youve been broken and youve been hurt
    Show me somebody who aint…

    Dobro jutro…🙂

  4. zogca said

    Pa še resničen je ta citat.😉

    Brilliant disguise – Bruce Springsteen

  5. trnovčanka said

    The river – izredno lep song. Zame najboljši od njega.

    Kakšen mir je zadnje dni tu gor. Kje pa ste vsi?

  6. zogca said

    Jaz imam opravičilo, ker se utapljam v delu, zato tudi nisem napisala nobene prave objave in vam dajem gor predvsem pesmice. Se opravičujem, ampak že čez dan, dva bo bolje in sem bom zelo potrudila s kakšno res fajn objavo. Kdor pa nima opravičila, mora čvekati na blogu.:mrgreen: Sicer sledijo neopravičene ure.:mrgreen:

    Kakšen mir je zadnje dni tu gor. Kje pa ste vsi?

  7. zogca said

    Ko mi pa hormoni podivjajo, si zapojem …

    I’m on fire!!!!!

  8. trnovčanka said

    Opravičeno Zogca😀

    Tudi jaz nisem preveč prisotna zadnje dni😐

  9. zogca said

    Jaz sem že pomislila, da vas je mogoče eden več, ko te nekaj dni ni bilo.😉

  10. maxi said

    OK vem, da vrtite Springsteena, ampak ko hormoni divjajo tale veliko bolj “vžge”:


    😉

  11. zogca said

    Ni nujno, da je Springsteen!!!

    Oja, tale je dobra.

    Veš, da sem včeraj zvečer iskala izganjevalca Satana, pa ga nisem našla. Komad, da ne boš mislila, da moškega. Lahko še enkrat pustiš link???

  12. zogca said

    Kaj pa tale?

    Sex machine – James Brown

  13. maxi said

    hehe….ajde, ga grem iskat…

  14. maxi said

    Eko Žogca:

  15. zogca said

    A to je naslov! Jaz pa sem iskala pod Božično noč in ven dobivala samo Pop Design. Ta komad moram nujno dodati na desno stran, kjer so glasbeni linki. Da bo pri roki, ko bo potreba.:mrgreen:

  16. zogca said

    Ta komad je pa meni fenomen za strast!!!

    Vedno bil, vedno ostal.😉

  17. webmaher said

    sami dobri komadi Elisov Kuper je pa sploh strup:mrgreen:

Leave a Reply

 
