Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Grem!

Posted by zogca na januar 25, 2009

UMOR

“Greš?” se je boječe vanj zazrla.
“Grem!” je rekel.
“Tja, kjer tebe ni!”
In bilo je, kot da je umrla,
da je tu, a ne živi.

Dihala je še in še trpela,
tuja sama sebi, tuja vsem.
Eno le je v sebi še imela,
tisti zadnji, kruti: “Grem!”

Lili Novy

11 Responses to “Grem!”

  1. zogca said

    Sve smo mogli mi – Jadranka Stojaković

  2. Nevenka said

    Grem ali pa: vse sem ti povedal…

  3. zogca said

    Meni je po tem grem povedal še marsikaj. Me je pa izjemno frapirala ugotovitev, da se je ta marsikaj, ki ga je govoril meni izjemno razlikoval od tistega marsikaj, ki ga je govoril drugim. Meni je namreč še štiri mesece govoril, da se je on hotel pobotati z menoj, da bi bila spet par, ampak jaz vedno vse zafrknem. Potem pa še šest mesecev dajal odgovore tipa “nikoli ne reci nikoli” ali pa “nihče ne ve, kaj bo prinesla prihodnost”, ko sem ga spraševala, ali bova midva še kdaj par. Pozneje sem izvedela, da je “svojim” takoj rekel, da je z menoj zaključil za vse večne čase. On ni samo rekel grem, ampak me je po temu grem imel dobesedno za norca. In kar je najhuje, tako zelo sem ga imela rada, da mu tega nisem zamerila. Tako velika je bila moja ljubezen do njega. Tako velika je bila moja vera vanj. On pa je zlorabil tako mojo ljubezen kot moje zaupanje.

  4. zogca said

    Ni me strah – Tereza Kesovija

    Malo nostalgije.😥

  5. zogca said

    Ljubav je moj grijeh – Tereza Kesovija

  6. Lynx said

    “Potem pa še šest mesecev dajal odgovore tipa “nikoli ne reci nikoli” ali pa “nihče ne ve, kaj bo prinesla prihodnost”, ko sem ga spraševala, ali bova midva še kdaj par.”

    Kako pa kaj tvoj šesti čut?

  7. zogca said

    Eh, lynx, eh … Jaz sem tako verjela vanj, tako zelo sem verjela vanj, da sem vanj verjela bolj kot vase. In da, verjela sem v tisto ljubezen, ki sem jo videla v njegovih očeh. Ki sem jo v njegovih očeh videla tudi še zadnjikrat, ko sva bila skupaj zunaj. In vedno, ko sem videla, kako me gleda, sem si rekla … Ma ne, rad te ima, tega pa ne bo naredil. Pa je. Naredil je vse, za kar sem bila jaz prepričana, da ne bo. In vedno je zraven govoril, da ljubezen sploh ni pomembna, da so pomembne druge stvari. Upam, da je našel vse tisto pomembno. Ker jaz sem zaradi njega dejansko izgubila vero v ljubezen. Pa si, ko se hočem potolažiti, rečem, da je v bistvu vse skupaj bil nateg, da me nikoli ni imel rad in me je samo nategoval. In potem malo manj boli. Ker sem jezna nanj. Ampak v sebi vem, da to ni res. In potem spet začne boleti.

  8. PRABABI said

    Žogca,

    po dolgem času sem si zavtela pesmice samo iz te teme.
    Tudi: Ljubav je moj greh.

    Lep pozdrav!

  9. zogca said

    To je zelo lepa pesem, prelepa. Ampak jaz imam Ni me strah še veliko raje.

    Sitin se svega i ni me strah.
    I ni me, ni me,
    ni me strah.
    Nek’ zima priti,
    ni me, ni me strah.
    I ni me, ni me,
    ni me strah.
    Na kraju puta
    ni me, ni me strah.
    U krilu tvome
    ni me strah
    umrit od lipote.

    Babi, hvala za lepe misli spodaj.😉

  10. zogca said

    Začenja se novo sezona Bele lađe. Če je kdo ljubitelj. Na RTS.

  11. zogca said

    Malo iz prejšnjih sezon Bele lađe …

Leave a Reply

 
