Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Takšnih skorajda ne delajo več!

Posted by zogca na januar 24, 2009

23 Responses to “Takšnih skorajda ne delajo več!”

  1. zogca said

    In prav zato, ker so redki, jih jaz še bolj cenim. Čeprav si z njimi v življenju sicer ne moreš veliko pomagati. Tisto, kar znajo, znajo dobro.😉

    Pesma o jednom petlu

    Im’o sam strašnog petla, bio je pravi đavo.
    Na kiši i na vetru, uvek je stajao pravo.
    Po selu perje leti, diže se strašna graja.
    U našoj kući, uvek, bilo je dobrih jaja.

    Im’o sam strašnog petla, bio je pravi ludak.
    Koju taj koku kljucne, k’o da je tresnuo budak.
    A koke, čudne ptice, uvek im srce puca,
    za nekim grubijanom koji dobro kljuca.

    Za njega nisu bile samo koke slatke.
    Ne, taj je skak’o i na guske i na patke.

    A tek na ćurke, čim je bilo neke šanše,
    princip je isti, sve su ostalo nijanse.

    Im’o sam strašnog petla, bio je malo čudan.
    Po danu nešto dremljiv, al’ noću uvek budan.
    Curice iz mog sela čule su za tog dasu.
    Zbog tog sam petla i ja bio na dobrom glasu.

    Za njega nisu bile …

    Im’o sam strašnog petla, bio je prvak sveta.
    Danas su petli čudni, svaka im dlaka smeta.
    Ja ne znam sta je razlog, danas su drugi dani,
    uglavnom, spram mog petla, ovo su sve cverglani!

    Meni je še’set peta, stiže jesen pozna.
    Putuje moje društvo i ja čekam na red.

    Ne bi mi ova starost bila tako grozna
    da čujem petla, barem mesečno jedared.

    Poslušaj zato savet što ce ti ćića dati:
    kad imaš mladog petla, ne daj mu da se pati.
    Pusti ga neka leti, neka ga koke vide.
    Posle će biti kasno, i petlu vreme ide.

  2. Lynx said

    Ženske, preberite pesem in se zamislite nad zadnjima dvema kiticama.
    Pa naj mi še katera reče, da sta menstruacija in rojevanje krivica. 🙂

  3. John said

    @Lynx :mrgreen:


    Ne bi mi ova starost bila tako grozna
    da čujem petla, barem mesečno jedared.

    Poslušaj zato savet što ce ti ćića dati:
    kad imaš mladog petla, ne daj mu da se pati.
    Pusti ga neka leti, neka ga koke vide.
    Posle će biti kasno, i petlu vreme ide.

  4. maxi said

    hehe…moški ste neverjetni🙂

  5. zogca said

    Lynx, nad čem se moramo zamisliti? Jaz iz te pesmi ne vidim, da bi vi kakorkoli bili trpeči.❓ Tisti pa, ki trpijo, so si sami krivi, ampak ovire niso v naravi, so v glavi.😉

  6. zogca said

    Če še kdo rad posluša Balaševića, lahko imamo danes “Balašević dan”. In pa seveda, debato o tičih. Ko jaz pišem o tičih (v vsakem drugem sporočilu:mrgreen: ), imam vedno v mislih tako sposobnega.😉 Ajde, to, da je čez dan malo zaspan, se mu oprosti, če je celo noč tako aktiven.😉

  7. Lynx said

    Za to, da “petlu vreme ide” so ovire v naravi in ne v glavi.

  8. zogca said

    To da, ampak halo … Zadeva ni prav nič diskriminatorna. Ker pri teh letih je tudi ženskino, kar se spolnosti tiče, končano. Tudi nožnica takrat več vlažna, sočna in lepo mastna. Se pa da izvesti tudi seks. Z obeh strani. Ko sem napisala ovire v glavi … Ta pravi kurbir razmišlja nekako v tem smislu. Vsaki ženski, ki potrebuje zadovoljitev, je treba pomagati. In voluntira svojega tiča. Tisti, ki je oviran v glavi, razmišlja … Kaj si bo mislila, bom dovolj dober, kaj pa, če ne bom, kaj pa to pomeni za naju čez eno leto, kaj čez pet let, bo hotela to, bo hotela ono, blablabla, cel kup težav.

  9. zogca said

    Se pa zavzemam za to, da se takšni tiči ne poročajo.😉 Dokler so jim dobre tako koke, kot guske, patke in ćurke.

  10. zogca said

    Naposletku – Đorđe Balašević

    Naslednjo kitico bi se morali Nevenka, jaz in še kakšno objokano bitje naučiti na pamet.

    Naposletku …
    Ti si dobro znala ko sam ja …
    Otkud sad te suze, moja mila?
    Rekla si da se za točak bršljan ne hvata …
    Zalud izgužvana svila …
    To je tako …
    Ne pravi od tuge nauku …
    Mami svetlo na sledećem bregu …
    Okopniće moj otisak na tvom jastuku …
    Kao “jezuška” u snegu …

    Pa tudi tole kitico.

    Naposletku, ti si navek znala da sam svirac …
    Brošić što se teško pribada …
    Da me može oduvati najblaži Nemirac …
    Da ću u po reči stati …
    Da se neću osvrtati …
    Nikada …

    Meni sicer fajn meče to, da sem to izvedela šele naposletku. In da sem prej dolgo živela v prepričanju, da gre za drugačnega človeka in potem nikakor nisem mogla ugotiviti, kateri je zdaj tisti pravi. Tisti, ki je govoril, kar je govoril. Ali tisti, ki je naredil, kar je naredil. Ampak dejanja menda o človeku povedo več kot besede.

    Za točak se bršljan ne hvata!!!!!!!!!

  11. zogca said

    Da ću u po reči stati …
    Da se neću osvrtati …
    Nikada …

  12. zogca said

    Svirajte mi Jesen stiže, dunjo moja – Đorđe Balašević

  13. zogca said

    Priča o Vasi Ladačkom – Đorđe Balašević

    Voleo je lepu al’ sirotu, uz’o bi je, samo da je znao,
    voleš jednom u životu, sad bogatu il’ sirotu,
    to ne bira pamet nego srce …

    Dobio je konje vrane, po livadi razigrane,
    sat sa zlatnim lancem i salaše.
    Dobio je njive plodne, vinograde blagorodne,
    u karuce pregnute čilaše, sve je im’o ništa im’o nije.

    Džaba bilo konja vranih, po livadi razigranih,
    džaba bilo sata i salaša.
    Džaba bilo njiva plodnih, vinograda blagorodnih,
    džaba bilo karuca, čilaša …

    Kada nisam s onom koju volem,
    kada nisam s onom koju volem.

  14. zogca said

    Slovenka – Đorđe Balašević

    Ako umrem mlad, posadi mi na grobu samo ruzmarin.
    Ne dozvoli tad da naprave od toga tužni treći čin.
    Nek mi ne drže govore, nek drugom pletu lovore,
    ako umrem mlad, zaustavljen u koraku i snu.

    O, zagrli me sad, jako, najbolje što znaš
    i nemoj crnoj ptici da me daš.

    O ne, ne brini, proći će za tren,
    ja sam samo malo lud i zaljubljen.

    U mojim venama davni sever samuje
    i ja ponekad ne znam šta mu je,
    što luduje, od sreće tugu tka
    moja prosta duša slovenska.

  15. asdf said

    ok- balaševičev dan, sicer ga nisem nikoli kaj dosti poslušal- se mi je pa ta davno tega ta vsrala v srce…

    globoke debate o tičih, pa se ne bom udeležil. lep vikend vam želim.

  16. zogca said

    Aha, ta bi lahko šla v srce.😉 Pesem, ki da misliti. Bom pozneje gor nalepila tudi besedilo.

    Nočeš sodelovati v globoki debati o tičih??? Ajoj.

  17. zogca said

    Samo ko slišim to pesem, mi je žal, da se nisem rodila z lulčkom.

    Ker drugače sem veliko raje punčka.😉

  18. zogca said

    Bezdan – Đorđe Balašević

  19. Sanje said

    Balaševič ima odlična besedila in odlično glasbo. Vsak se lahko kdaj prepozna v njih.

  20. zogca said

    Aha, res je, Sanje. Drugače pa sem v knjižnjici videla zbirko njegovih pesmi, ki so prevedene v slovenščino. Če koga zanima ali ima težave s srbskim jezikom.

  21. Sanje said

    Če se le da prisegam na originale. Vsaj v tistih jezikih, ki jih razumem. Škoda, da jih ne znam več.

  22. zogca said

    Prav zaradi tega jaz zbirke nisem prinesla iz knjižnice. Preprosto si nočem pokvariti originala. Seveda, če ne bi razumela srbskega jezika, bi si zbirko sposodila. Tako pa … Tudi jaz to velikokrat rečem. Škoda, da ne znam več jezikov. Obzorja bi bila toliko širša. Užitkov bi bilo toliko več. Mogoče je še vedno čas, da v svojo zbirko jezikov dodam še enega. Čeprav je zdaj na stara leta to veliko težje.

  23. zogca said

    Portret života mog – Đorđe Balašević

Leave a Reply

 
