Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne zavrzi ničesar!

Posted by zogca na januar 24, 2009

IN VENDAR

In vendar ne zavrzi ničesar.
Povsod se skrivajo znamenja,
poglej za razjeden zid,
za leseno steno,
za staro podobo,
za vrč brez vode,
za vrata samote,
v porušen dom,
pod kup pepela,
pod mrtvo telo ognja,
za plahost, za jok in za krivdo,
pod otrdelo dlan,
pod korenine besed,
po kamen, v rano, v drhteči strah,
na zapuščene travnike,
za samoten grm –
nekje je skrito še neznano zavetje,
mehko naročje iz perja in pesmi,
iz višnjevega mahu in diha,
kjer nastaja
nova navzočnost.

Jože Udovič

32 Responses to “Ne zavrzi ničesar!”

  1. Nevenka said

    Le kaj bi lahko zavrgla takega, kar skriva v sebi tisto, kar želim. Ker to kar želim ni skrito in ne morem zavreči in ne morem naprej. Srce je past, ker živi čisto svoje življenje.

  2. maxi said

    Srce je past, ker živi čisto svoje življenje.

    Yp….in srečni tisti, ki najedo intonično čistino srca in jo tudi živijo.

  3. maxi said

    najedo=najdejo

  4. zogca said

    Tisto, kar je skrito in kar se vztrajno skriva, je treba zanemariti in se vesti, kot da ne obstaja. Kajti za nas res ne, če nam je skrito. Ali kot je meni večkrat prijateljica rekla – tam, kjer ti iščeš globine, je mogoče vse plitko. Orientirati se moramo po tistem, kar vidimo. Ne tistem, kar mislimo, da obstaja, ampak nam to nekdo prikriva. Ker mogoče ne prikriva ničesar in je cigara samo cigara.

    Kar skriva v sebi tisto, kar želim.

  5. maxi said

    Na gornje Nevenkino mnenje še tale pesem od Amy Mcdonald – Run

    Besedilo je zadetek…!

  6. maxi said

    Požrlo mi je odgovor ?!😥

  7. zogca said

    Verjetno je bil odgovor glasbene narave. Zadnje dni golta komentarje z linki in jih moram potem jaz reševati iz spama. Že grem, rešujem.😉

  8. zogca said

    Rešeno.😉 Ampak ni mi pa jasno, zakaj zadržuje komentarje s samo enim linkom, če ima zelo jasno navodilo, da jih sme spustiti skozi do pet. Sicer pa lahko lepite muz’ko kolikor hočete, jo bom pač jaz reševala iz spama, nič hudega. Če sem tukaj, to naredim zelo hitro.😉

  9. Jazz said

    No,pa da vidmo:

    😉

  10. zogca said

    Enim dovoli, drugim ne. Ob istem času sta ti in asdf pustila komentar s povezavo na YouTube. Tvoje je šel sam skozi, njegovega sem morala odobriti. Pa zanimivo, prej mi skoraj ni bilo treba preverjati predalčka za spam, ker se je tam zataknilo mogoče eno sporočilo na mesec, zdaj pa … 🙄

  11. maxi said

    Jaz sem pa še vedno pri Amy…

    …But I will run until my feet no longer run no more
    And I will kiss until my lips no longer feel no more
    And I will love until my heart it aches
    And I will love until my heart it breaks
    And I will love…

  12. zogca said

    Tole je pa zame ena najboljših pesmih vseh časov. Je pa žal ni na YouTubu. Zato puščam link do mp3, nekam sem jo uploadala.

    [audio src="http://www.turboupload.com/files/get/jgxxJU0-uo/zdravko-colic-majsko-sunce.mp3" /]

  13. zogca said

    Oooooooooh ….

    And I will kiss until my lips no longer feel no more

  14. zogca said

    Jaz sem celo noč jokala. Seveda, zaradi njega. Zdaj me cel dan razganja. Seveda, zaradi … Ne, ne priznam. Zaradi hormonov me.

  15. Jazz said

    🙂 Ja,Enim je dovoljeno…😉

    Se moram pohvalit… včeraj sem investiral v novi cd (originalni😉 ) Iztoka Mlakarja…dobra naložba.Se je na poti z obale zabavalo staro in mlado.Priporočam.

  16. zogca said

    Zelo nenavadna glasba.

  17. zogca said

    Ta gospa je lahhko inspiracija prav vsaki ženski.🙂

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=38918

  18. webmaher said

    Moja inspiracija je Žogca😆

  19. zogca said

    Eh, jaz še samo sebe ne more inspirirati, bom druge.😳

  20. zogca said

    Lahko pa koga zrajcam.😉

    Če hočete biti zrajcani, odprite spodnji povezavi.

    Ne bom pa kriva, če bo kdo podlegel skušnjavi.😉

  21. webmaher said

    kaj si to pekla, meninič jasno😳

  22. zogca said

    Pekla? Ti pa si za hece.:mrgreen:

  23. webmaher said

    zgleda da res, no saj danes sem kar lahko prišel do dveh kart za turnirja z garantiranim nagradnim skladom 100.000 in 300.000$$$$ tko da mi kak hec lohka oprostiš😉

  24. zogca said

    Seveda ti oprostim. Nisem hotela, da bi kdo mislil, da jaz to znam sama. Ker to bi bilo pa zavajanje, hudo zavajanje.

    Govoriva o tenisu, kajne?

  25. maxi said

    Ta gospa je lahhko inspiracija prav vsaki ženski.🙂

    Do nje pa vedno – RESPECT!

  26. zogca said

    V tem imenu, Maxi …

    Simply the best!!!

  27. webmaher said

    Tina je simply the best, Maxi in Žogca pa sta enostavno zakon😉
    Žogca ne govoriva o tenisu-tega zdaj ponoči in zjutraj spremljam iz Australije kar iz postelje – karte sem priigral na kv. turnirju v pokru:mrgreen:

  28. zogca said

    Ne razumem. Na turnirju v pokru si dobil karte za turnir v … ???

  29. PRABABI said

    Žogca,

    dobro jutro, še tukaj!
    Ne znam citirat. Zgoraj pod 14, sem brala. Ne, ne delaj tega, ker si škodiš.😦 Sem še jaz žalostna zaradi tega. Sem že tam videla, da je nekaj narobe. Bodi dobro in bodi vesela. Vem, da je težko, … ampak, …

    Preko dneve novega leta, sem bila tudi jaz zelo, zelo žalostna, ja.
    Nič si tukaj ne zavrtim, ne morem, ti si dejala, da v takem primeru vseeno lahko. Pa ne morem. Treba je dalje… dajva, potrudiva se, obe!
    Danes, sem bila malo boljše volje, saj si videla. Sem že dejala, da grem spat, pa ne morem, pa bo potrebno iti, spat! Dan je že nov!

    Se bom še kaj oglasila, pa ne na vsebino teme 😀
    Če pomislim, kaj je potrebno vse zavreči, ja, kar precej je take šare!
    Človek hrani čuda stvari, pa jih ne bo nikoli nihče potreboval.
    Pospravljam, kar ne bo nihče potreboval, je potrebno zavreči!

    Mislim nate! Lepo te pozdravljam!

  30. webmaher said

    ja bil je kvalifikacijski turnir V pokru na katerem sem zaslužil dve vstopnici: *ena je vredna 200$ in bom z njo lahko brezplačno nastopil na poker turnirju z nagradnim skladom najmanj 300.000$
    *druga je vredna 100$ in z njo bom lahko brezplačno nastopil na poker turnirju z nagradnim skladom najmanj 100.000$:mrgreen:

  31. zogca said

    Babi, zadnje čase sem zelo huda nase, ko sem žalostna, zelo huda. Ampak zato nisem nič manj žalostna, samo še huda sem zraven.

  32. PRABABI said

    Žogca, pozdravljena!

    Še pa še te razumem!
    Samo nekaj misli Ti bom napisala, od R.Kerševana. Lahko bi še kaj!
    ””””””””””””””””
    Nič ni tvojega.
    Tudi žalost ne.
    Iztoči solze, ko ti je hudo,
    in jih vrni reki.

    V vsakem,
    še tako majhnem koraku,
    je smisel življenja.

    Ko nas usoda predolgo biča,
    stisnimo v pest svoj bič
    iz volje upora in poguma.
    Vzravnajmo se,
    in postavimo se ji v bran.
    ””””’
    IN ŠE TO:
    ””””’
    Ko smo razočarani
    so tudi najboljši nasveti
    slaba tolažba.
    Samo upanje je tisti žarek,
    ki nam kaže po k svetlobi.
    Brez nje vsako življenje zamre.
    ”””””””””””””””’
    Vem, da so tele misli slaba tolažba. Sedaj!
    So pa resnične.

    Tudi rek, da ima palica dva konca drži!

    Zdrži! Ni vreden, da se žalostiš!
    Imej se rada in ne huduj se, Sama nase!

    Mislim naTE in želim vse dobro!
    Rada Te imam! Lahko noč in lep pozdrav!

    PRABABI

Leave a Reply

 
