Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bila je ženska, ki me je od vseh najbolj ljubila!

Posted by zogca na januar 22, 2009

STAVEK V KNJIGI

Po vsem dolgem,
strastnem življenju
bom brezimna oseba v knjigi,
vijuga na sliki,
misel umirjenega starca.
“Bila je ženska,
ki me je od vseh
najbolj ljubila.”
To bo narejen,
umeten stavek.
Opešano srce
ga ne bo več občutilo
in ob ovinkastih stezah spomina
ne bo več jezera
ne ženske tenje ob njem.
Vse bo zabrisano.

Po dolgem,
strastnem življenju.

Neža Maurer

32 Responses to “Bila je ženska, ki me je od vseh najbolj ljubila!”

  1. zogca said

    Ker je danes moja najljubša pesnica postala Slovenka leta, sem se odločila, da “vržem gor” njeno pesem, ki mi je najbolj segla do srca. Čeprav so vse imenitne in čudovite.

    Prispevek s podelitve si lahko ogledate tukaj.

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=8&c_id=38885

  2. PRABABI said

    Žogca, pozdravlena!

    Lepo, da si dala tale link od gospe Neže Maurer.
    Rada jo berem tudi jaz, pesmica je zelo lepa.

    Zaslužila si je, da je postala Slovenka leta.

    Nič vrtela, haha, števc, se pa vrti!😆 🙄
    Lahko noč!

    Bodi dobro!

  3. PRABABI said

    Uh, nagaja, nagaja, zopet!

    Kje so mojstri??????

  4. zogca said

    Babi, kaj ti nagaja?

  5. zogca said

    In še en prispevek s podelitve.

    http://24ur.com/ekskluziv/domaca-scena/slovenka-leta-2008-je-neza-maurer.html

  6. PRABABI said

    Žogca,

    nagaja ja, pri meni je post 2, oddaljen od tvojega po 1, prav na koncu, za pesmicami.

    Ali pri tebi ni???

  7. PRABABI said

    Žogca,

    nagaja ja, pri meni je post 2, oddaljen od tvojega pod 1, prav na koncu za pesmicami.

    Ali pri tebi ni???

  8. zogca said

    Ne, pri meni je vse, kot mora biti. Vem pa to, da je bila en teden nazaj težava s tisto oddaljenostjo in neskončno belo praznino. Ampak zdaj pa ne. Ima še kdo enako težavo? Ker če je treba, jim bom pisala, naj popravijo. Očitno je, da nekaj spreminjajo in nadgrajujejo zadnje tedne in so zato sem ter tja težave, ampak jaz je danes res nimam.

  9. zogca said

    Blog sem odprla še z dvema drugim brskalnikoma in pri meni je vse, kot mora biti. Res ne razumem, Babi.

  10. Spider said

    Ojla:)

  11. zogca said

    Ojla!

    Nas ti lepo vidiš ali imaš podobno težavo kot Babi?

    Sicer smo te pa pogrešali.😉 Množično.😉

  12. Spider said

    Kaksno tezavo naj bi imel?

    Vidim lepo, samo malo drugace kot prej.

  13. zogca said

    Na kakšen način drugače?

    Prejšnji teden je bila. Pol metra praznega (belega) prostora med prvo in drugo objavo. Česar sicer ne bi smelo biti.

  14. Spider said

    Ma imena so drugace povdarjena, nic hudega.

  15. zogca said

    To pa so spreminjali, da. Meni je bilo sicer prej lepše, ampak jaz nisem navdušena nad spremembami, potem pa se navadim. Kako si ti, kako ljubezen?

  16. Spider said

    Super, pocasi napreduje, imam filing, da tako obema odgovarja..Ravno urco nazaj sva govorila po telefonu, kako lep glas ima ta punca, tak nezen…

  17. PRABABI said

    Žogca,

    ja, pol metra praznega prostora.😀

    Mogoče, je samo pri meni?????

    L.p. in lahko noč, grem res počivat, sem utrujena od potepanja.😀

    Ne, ne, saj ni nič hudega, smo pozno je.

  18. zogca said

    Ful si zaljubljen.😉 To je tako lepo.😉

    kako lep glas ima ta punca, tak nezen

  19. vlatka said

    žogca,

    to me na nekaj spominja….

    Morda bom tudi o tem kdaj pisala…. 😉

  20. zogca said

    Če se bo to v naslednjih dneh še ponavljalo, mi sporoči in bom povprašala, kaj je narobe.

    Ja, pol metra praznega prostora.

  21. zogca said

    Nežina pesem? Mene tudi, ampak mogoče samo zaradi svoje domišljavosti. Ker si želim misliti, da sem nekomu nekaj pomenila, čeprav njegova dejanja kažejo, da mu nisem.

    to me na nekaj spominja

  22. Spider said

    Ves, kaj mi je rekla? Da ne more verjeti, da govori s Spiderjem iz foruma, saj da sem veliko boljsi od Spiderja…Mi je dala kar misliti, mogoce se pa res, ko se zaljubimo, zelo zelo spremenimo.

    Nocka vsem

  23. zogca said

    Brez skrbi, Spider, ljubezen iz nas izvabi tisto najboljše.

    Lepo sanjaj!

  24. PRABABI said

    Žogca,

    dober dan!

    Sem pogledala tukaj, danes ni več praznega prostora, vse je kot mora biti.😀

    Nič brala, nič si zavrtela.
    Lep dan in še lepši vikend ti želim.🙄

    Baj, baj.

  25. Alenika Žnidaršič said

    Lepa lepa pesem…

    Ali samo meni ni bilo znano ali še komu drugemu…
    “ne bo več jezera
    ne ženske tenje ob njem”

    – beseda “tenja” po SSKJ pomeni SENCA.

  26. Nevenka said

    Lepa pesem, tako bi želela, da bi vsaj to, o čemer pesem govori, ostalo. Da me ne bo do konca razžrla njegova pozaba, jaz pa bom še vedno čuvala v srcu žareč rubin, pri 106 letih😉

  27. vlatka said

    žogca,

    morda bom o tem kdaj pisala, hehe… 🙂

    Lep dan ti želim 🙂

    Pa prababi tudi.🙂

  28. zogca said

    Alenika, tudi jaz sem šla brskat po SSKJ, ko sem prvič prebrala to pesem. Med branjem poezije se človek nauči tudi nekaj novih besed.😉

  29. zogca said

    Aha, strinjam se. Če že ni dal vsega tistega, kar je govoril in obljubljal, da bo nekoč vsaj znal ceniti to, da sem ga jaz iskreno in močno ljubila. Vsaj to.

    Lepa pesem, tako bi želela, da bi vsaj to, o čemer pesem govori, ostalo.

  30. zogca said

    Kad odem – Đorđe Balašević

  31. zogca said

    Bezdan – Đorđe Balašević

  32. Spider said

    Možda i dogodi se čudo
    i onda uspijem prešutjeti
    teške riječi i sve grubo
    sve što ljudi govore
    kad se više ne vole

    Možda se jednom rodi nada
    i onda uspijem ti priznati
    da si najbolja do sada
    da s tobom ni jedna
    ne može se mjeriti

    Nema pravila
    tu nema pameti
    kad nastupi tišina
    mi smo dvoje ljudi
    što se ne mogu razumjeti

    I činim pravu stvar
    ne spominjem te ja
    jezik pregrizem
    da ne bi opsovao
    da ne bi opsovao
    ovaj život što ga dijelim na pola
    i kada poželim te ja
    jezik pregrizem
    da ne bi opsovao
    da ne bi opsovao
    ovaj život što ga dijelim na pola

    Što je moje što je tvoje
    ja tako ne mogu razmišljati
    sve smo gradili u dvoje
    i sve iz temelja sad ćemo podjeliti
    kome noć a kome dan
    ne tu nema pameti
    kad nastupi tišina
    mi smo dvoje ljudi
    što se ne mogu razumijeti

    I činim pravu stvar
    ne spominjem te ja
    jezik pregrizem
    da ne bi opsovao
    da ne bi opsovao
    ovaj život što ga dijelim na pola
    i kada poželim te ja
    jezik pregrizem
    da ne bi opsovao
    da ne bi opsovao
    ovaj život što ga dijelim na pola

Leave a Reply

 
