Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Skupaj, brezhibno, soglasno, z olajšano vestjo …

Posted by zogca na januar 21, 2009

SODILI SMO

Sodili smo te,
tujca,
brata …
Sodili smo te
skupaj,
brezhibno,
soglasno,
z olajšano vestjo
in s podpisom:
“Želeli smo mu dobro!”
Pa vendar,
sodili smo te!
Vsi smo verjeli,
da si slab,
skoraj vsi,
samo Ljubezen
je dvomila
in pisala po tleh.

Nataša Ahčin

25 Responses to “Skupaj, brezhibno, soglasno, z olajšano vestjo …”

  1. Lynx said

    Majhna asociacija na pesmico
    Oliver Dragojevic-Oprosti Mi Pape:

  2. Lynx said

    Požira komentarje?

  3. zogca said

    Kako?

  4. zogca said

    Personal Jesus – Depeche Mode

  5. maxi said

    Enkratna slika!

  6. zogca said

    Hvala, Maxič, težko sem našla primerno. In ker je že pesem napisana tako, kot da so sodili moškemu, sem nujno hotela imeti na sliki sojeno žensko. Me sicer pesem spomni na to, kako so meni sodili ljudje, ki me niti spoznali niso. Pomembno pa je bilo, da so se oni v o vsem strinjali in da jih seveda ni pekla vest, da mogoče komu delajo krivico.

  7. zogca said

    Ampak na križ se pa jaz vseeno ne bi dala pribiti.😉

  8. zogca said

    Walking in my shoes – Depeche Mode

    Danes imam očitno DM dan.😉

  9. maxi said

    Depeche Mode so tudi moja nostalgija.

  10. zogca said

    Poleg U2 moj najljubši bend.

  11. zogca said

    While my guitar gently weeps – The Beatles

  12. Lynx said

    Asociacija na pesem:

  13. Lynx said

    Požira mi komentarje z linki!

  14. Lynx said

  15. zogca said

    Lynx, našla sem jih. Zagozdili so se v spamu. Zdaj so rešeni. Bom v naslednjih dneh bolj pozorna na spam predalček, če se bo to ponavljajo. Ti lepi, jaz bom reševala.😉

  16. zogca said

    Adam

    Submitted on 2009/01/21 at 7:25pm

    Zanimivo … Veš, da sem sam tudi svoj čas na prvo mesto meni ljubih bendov postavljal U2 dosti blizu, a ne preveč, pa Depeche Mode … Kateri album ti je najljubši od U2? Samo napiši kot najljubši album … Najljubša pesem? Ok. Samo to, daj napopaj to … Res me zanima … A boš?

    Pa naj bo, Adam.

    Najljubša pesem.

    Who’s gonna ride your wild horses

    Najljubši album.

    The Joshua Tree

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Joshua_Tree

    In tudi … Achtung Baby

    http://en.wikipedia.org/wiki/Achtung_Baby

  17. zogca said

    U2 – Love is blindness

  18. zogca said

    Okej, da komentiram tudi tvojo asociacijo lynx. Jaz to pesem razumem drugače kot zgornjo od Nataše Ahčin, čeprav … Je že res, da so papeta opravljali vsi, ki so imeli pet minut časa. Ampak se mi ne zdi, da po krivici. Je očitno pape res bil takšen. In šment, je potem tudi sine bil takšen. Po principu, da jabolko ne pade daleč od drevesa. Meni je Dragojevićeva pesem bolj zgodba o tem, kaj pomeni imeti slabega vzornika. Četudi ga obtožuješ, ga hkrati tudi posnemaš. Poznam več sinov, ki so skorajda sovražili svoje očete, ker so ti bili pijanci. Danes večina teh sinov pije in so povsem isti kot nekoč njihovi očetje. Tako jaz razumem Dragojevićevo pesem.

  19. Lynx said

    Jaz jo razumem malo drugače. Da ne gre toliko za obsojanje kot za razumevanje.

  20. zogca said

    Saj, lynx, razume, ker je tudi on zdaj takšen. Medtem ko jaz pesem Ahčinove razumem v smislu – obsojali smo te in to opravičevali s tem, da ti želimo dobro, čeprav v resnici zelo dobro vemo, da smo ti škodovali.

  21. zogca said

    Sicer je bilo pa za obdobje, v katerem je Dragojević rastel, značilno, da mnogi otroci sploh niso svoje očete poznali drugače kot iz opisovanja. Govorim o Dalmaciji. Tam je ogromno moških šlo za dvajset in več let v tujino. Da o mornarjih sploh ne govorim.

  22. Lynx said

    “Virova san, jer san bia mali.”

    To pomeni, da je bilo v obsojanju tudi kaj pretiravanja, da so otroku naložili.

  23. zogca said

    On ga je gotovo zaradi tega napadal, če se mu opravičuje za grobe bese. Ampak pravi, da ga zdaj razume. Gleda njegovo fotografijo in vidi sebe. Oče je očitno pil, kartal in se ženskaril. In mali zdaj dela isto. Seveda, vas je takrat opravljala očeta in verjetno danes opravlja sina.

  24. zogca said

    On ga je gotovo zaradi tega napadal, če se mu opravičuje za grobe bese. Ampak pravi, da ga zdaj razume. Gleda njegovo fotografijo in vidi sebe. Oče je očitno pil, kartal in se ženskaril. In mali zdaj dela isto. Seveda, vas je takrat opravljala očeta in verjetno danes opravlja sina.

  25. zogca said

    Najboljša Dragojevićeva pesem po mojem mnenju …

    Za mrvu ljubavi
    nismo svi rođeni,
    brodovi sreće odlaze
    odlaze da se ne vrate.

    Neka se drugi raduju,
    neka me noćas ne oplakuju,
    jer čemu život, čemu sve
    kad sreće nema za mene.

    Još jedna, evo, pada noć,
    mladosti moja, zbogom moram poć
    visoko među zvijezdama
    da nađem mir, da nađem sna,
    gdje ljubav moja počiva!

    Za mrvu ljubavi
    nismo svi rođeni,
    godine sreću odnose
    odnose al’ je ne vrate.

Leave a Reply

 
