Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Izpolni vsaj zadnjo željo!

Posted by zogca na januar 21, 2009

ZAKAJ ME NE LJUBIŠ?

Vse misli, ki v prsih sem skrite
pred drugimi nosil ljudmi,
vse tebi so davno očite,
ne ena neznana ti ni;
in vendar,
zakaj me ne ljubiš?

Vse trude, skrbi, hrepenenje,
saj nisem jih nosil za se,
posvetil sem tebi življenje,
poklonil sem tebi srce;
in vendar,
zakaj me ne ljubiš?

Premisli noči prebujene
in žalostne dneve preštej
in solze za te porojene,
premisli jih vse in povej;
povej mi,
zakaj me ne ljubiš?

Za rane, za žalost obilo,
za dni, ki mi temni teko,
za ves moj pekel mi v plačilo
izpolni vsaj zadnjo željo;
povej mi,
zakaj me ne ljubiš?

Simon Jenko

10 Responses to “Izpolni vsaj zadnjo željo!”

  1. maxi said

    Oooooooo David…..

    😉

  2. zogca said

    Ooooooooo David …

    Lep kot pušlc.😛

  3. maxi said

    Jaa… tu je pa res ko pušlc.

  4. zogca said

    Škoda, da se takšni ne sprehajajo po Tivoliju. Tako bi šla kupit osnovno ribiško opremo.:mrgreen:

  5. zogca said

    Ispuni mi zadnju želju – Doris Dragović

  6. Lynx said

    Za lahko noč:

  7. Lynx said

    Spet požira linke. LN

  8. zogca said

    Šla sem rešit.😉 Ne vem, kaj mu je in zakaj se je spravil nate. Tale Aksismet bi pa res lahko vedel, da ima Žogca lynxa prav rada.😉 Tudi jaz vam želim lahko noč. Tako sem zaspana, da se mi vrti v glavi. Raje imam grenivke kot limone.😉 Pesmica je pa super.

  9. izbrana said

    Ja!

    Hvala, Žogca!

    Za pesmico.

  10. zogca said

    Izbrana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

 
