Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Stari in mladi, skupaj ali narazen?

Posted by zogca na januar 20, 2009

Če ste si popoldne ogledali prenos inavguracije Baracka Obame, ste mogoče ujeli podatek, da se z njim v Belo hiši seli tudi tašča. In ker pogosto berem, kako snahe udrihajo čez tašče, ker kdaj pa kdaj slišim, kako se moški pritožuje čez njeno mamo, vas sprašujem …  Ali stari in mladi sodijo pod isto streho ali pa bi morali živeti narazen?

40 Responses to “Stari in mladi, skupaj ali narazen?”

  1. zogca said

    Za začetek debate en prav šokanten podatek: “Znanstveniki so dokazali, da ženske, ki živijo skupaj s taščami pod isto streho, obolevajo trikrat pogosteje kot tiste, ki so na svojem. Najpogostejše so težave s srcem, stres, da se mora ženska v takšni skupnosti vesti kot mama, partnerica in hčerka obenem, pa lahko povzroči tudi povišan krvni tlak in diabetes.” http://www.zurnal24.si/cms/zstil/zdravjefitness/index.html?id=83399

  2. Jazz said

    Mislim da ne.So izjeme,verjetno.Oziroma zgolj izjemne okoliščine za bit skupaj. V kakšnih drugih kulturah pa verjetno ja.

  3. zogca said

    Pa si kdaj živel s taščo? Jaz sem imela najboljšo bivšo bodočo taščo na svetu, res, ampak ne bi mogla živeti z njo. Roko na srce, tudi ona z menoj ne.😉

  4. Jazz said

    Pa si kdaj živel s taščo?

    -ja,8 let…🙂

  5. Jovanka Broz said

    Žogca, dobra tema. Evo, da napišem svoje mnenje .

    Po vseh teh letih od kar sem na Mon-u in kaj sem vse prebrala lahko prisežem,da če bi sin živel z ženo skupaj na zgornjem štuku nebi NIKOLI težila, hodila gor, klicala otroke k sebi, jim nosila hrano, vabila na kosila, jim obešala perila itd..itd….

    Obnašala bi se kot ,da jih ni gor. Naučila bi jih pa,da kadar koli kaj rabijo pridejo in vzamejo,če rabijo pomoč za karkoli, če rabijo za popazit otroka itd…..

    Prisežem pred vsemi vami,da se bom držala kar sem napisala tukaj.

    Upam,da se bom razumela z njo in jo imela rada. V bistvu jo bom imela zeloooo rada,če bo ona ljubila in spoštovala mojega sina.

  6. zogca said

    Vidim, da si preživel.😉

    ja,8 let…

  7. zogca said

    Jovanka, jaz ti želim čim boljšo snaho. Res je, po tistem, kar smo brali na MON-u, je snahi očitno res težko ustreči. Predvsem moraš paziti, da si boš šla po kajenju temeljito umiti zobe, preden boš v roke prijela vnuka.😉 Cela drama lahko nastane iz tega.

  8. Jovanka Broz said

    si bom sprala usta z kolonsko vodo :-))

    Ne verjamem,da bi zdajšnja sinova punca to meni kdaj rekla.

  9. Robert said

    Tašča mora biti doma tako daleč, da ne more priti v copatih in tako blizu, da ji ni treba prespati.
    Je pa res, da poznam veliko odličnih tašč in tudi moja je pravzaprav zelo v redu.
    Včasih jo dam še njeni hčeri za vzgled.

  10. zogca said

    Po moje večina punc ne bi šla tako daleč. Jaz osebno si raje jezik odrežem, kot da bi užalila taščo. Tako so me doma učili. Tudi vikala sem jo vedno, čeprav sva bili super frendici. Mama me je učila, da je tako prav. Ampak sem ji pa vse povedala, nič blefiranja ni bilo. In je vedno govorila, vsem je to govorila, kako ceni mojo iskrenost. Ampak vedno sem bila kulturna. Mi je pa jasno, da midve skupaj ne bi mogli. Niti ni bilo potrebe. Ker ona je tista ta prava gospodinja, jaz pa na hojladri. Kje pa, da bi midve imeli isto kuhinjo.

    Ne verjamem,da bi zdajšnja sinova punca to meni kdaj rekla.

  11. zogca said

    Imaš vse naštudirano.😉

    Tašča mora biti doma tako daleč, da ne more priti v copatih in tako blizu, da ji ni treba prespati.

  12. vlatka said

    Sodijo, če se razumejo.

  13. Jazz said

    Vidim, da si preživel

    Ja… saj,skregala se nisva nikoli,imela mogoče kakšen bolj tih dan,ker rada je veliko govorila….🙂 .Sva pa tudi Potem ohranila nek dober odnos…Žal je že pokojna.

  14. alja said

    Bolje je, če vsak živi zase, definitivno.

  15. Nevenka said

    Jaz sem imela zelo dobro taščo.
    Z mojimi starši je bilo nekoliko težje.

    Načeloma mislim, da mladi in stari ne sodijo skupaj.

  16. Jazz said

    Načeloma mislim, da mladi in stari ne sodijo skupaj.

    Evo! To hočem jaz vcepit svojim otrokom.Samo razmišljajo ravno nasprotno tistemu,kar jim hočem med vrsticami povedat.😉

  17. Lynx said

    Življenje je za veliko večino ljudi tehtanje za in proti. Lahko se je odločati, če imaš dobro službo, veliko denarja, če so ti starši sezidali hišo ali imajo več stanovanj.
    Strinjam se, da je načeloma boljše, če so generacije ločene, vendar to velikokrat ni mogoče, ali pa je vsaj težje udejaniti. Kadar niso, je vse odvisno od ljudi, njihove sposobnosti prilagajanja in sprejemanja kompromisov.

  18. Boom said

    Delaš narobe. Treba jim je govorit, da jim ni treba nikamor se selit, da je doma dovolj prostora, morda celo zgornji štuk vsaj na pol pripravit… potem se bojo sigurno pobrali😀

    Evo! To hočem jaz vcepit svojim otrokom.Samo razmišljajo ravno nasprotno tistemu,kar jim hočem med vrsticami povedat.

  19. zogca said

    Boom, pa res misliš, da tovrstna psihologija v takšnem primeru deluje? Meni se bolj zdi, da gre tukaj za željo po samostojnosti. Jaz sem si tako zelo želela biti samostojna, da sem se bila pripravljena za to popolnoma zgarati. Zdaj mi hvalabogu več ni treba garati.

  20. zogca said

    Redko se najde ženska, ki to reče. Ponavadi je vedno moji starši so super, njegovi pa …

    Jaz sem imela zelo dobro taščo.
    Z mojimi starši je bilo nekoliko težje.

  21. Rak said

    Ločeno življenje stari in mladih še ni rešitev v primeru slabih odnosov. Ostane pa na vsaki strani manj priložnosti za nesoglasja in s tem več osebnega miru.
    Seveda pa pridobljene izkušnje in konkretne potrebe lahko stališča in stanja obojih tudi spreminjajo.

  22. zogca said

    Jaz pa tega sploh ne jemljem v smislu če so slabi odnosi. Mogoče sem naivna, ampak jaz si sploh ne predstavljam slabih odnosov s taščo in tastom. Kot sem napisala, sem imela super “taščo”. S “tastom” sva bila na bolj različnih frekvencah, ampak če je on kaj takšnega rekel, sem jaz samo odvrnila “žal se z vami ne strinjam” ali pa “ne, motite se”. Se mi zdi, da če ne živiš skupaj, se sploh ne moreš skregati. Meni je mama vedno govorila, da svojim staršem lahko rečeš karkoli in čeprav bodo mogoče trenutno jezni, ti tega ne bodo zamerili. Medtem ko ti tuji bodo.

  23. zogca said

    Za številne razveze je kriva tašča

    http://www.bambino.si/za_stevilne_razveze_je_kriva_tasca

  24. maxi said

    Ah, tašča…..lanski sneg.😎

  25. zogca said

    Dokler ti hormoni pridno delajo, te vedno lahko doleti še kakšna tašča.😉

  26. maxi said

    Lahko me doleti, ne more me pa (več) sekirat.😎

  27. zogca said

    Potem te prejšnja je sekirala?

    Odkrila sem še veliko Monice in naredila zalogo.🙂

  28. maxi said

    Potem te prejšnja je sekirala?

    Mah, bolj sem sekirala jaz sama sebe…

  29. zogca said

    Jaz sem prepričana, da mene nobena tašča ne more nasekirati. Ampak res nobena. Ker, vsaj po tem, kar sem imela čast prebrati, se jaz niti pod točko razno ne sekiram zaradi stvari, zaradi katerih se sicer snahe sekirajo. Jaz delujem po povsem drugačnem programu.

  30. maxi said

    Cool zate!
    Tudi jaz sem zdaj izšolana.:mrgreen:

  31. zogca said

    Da bi meni, na primer, tašča prišla v stanovanje in vzela cunjo v roke ter začela brisati, ker bi mislila, da nimam dobro pobrisano … Pa da bi se jaz zaradi tega sekirala?:mrgreen: Kot se ene sekirajo. Gospa tašča, če vam je v veselje, vam jaz z še večjim veseljem prinesem tudi sesalec.:mrgreen:

  32. zogca said

    Pa da bi meni mož rekel, da njegova mama kuha bolje od mene in da bi se jaz zato sekirala?:mrgreen:

  33. maxi said

    ..he he moja tašča (žal) ni nikoli imela želje brisat mojega prahu, je pa imela druge specializacije…

  34. zogca said

    Ampak hotela je pa delati? Karkoli naredi drug in meni ni treba, pozdravljam.😉

  35. Lynx said

    “Ker, vsaj po tem, kar sem imela čast prebrati, se jaz niti pod točko razno ne sekiram zaradi stvari, zaradi katerih se sicer snahe sekirajo.”

    Točno to.
    Razumljivo je, da nihče ne mara vtikanja v osebne stvari. Današnje snahe oziroma ženske, pa zelo pretiravajo. Vsako najmanjšo, po njihovem mnenju “nepotrebno uslugo”, vidijo kot napad na svojo integriteto. Po drugi strani pa izkoristijo babice za varstvo svojih otrok, najhujše pa celo tega ne.

  36. maxi said

    Ampak hotela je pa delati?

    Pravzaprav ne….je raje “pristavila” kak psiholoških pritisk.

  37. zogca said

    Jaz imam to stališče, da je vsaka pomoč dobrodošla in če je tašča tako dobra, da je pripravljena pomagati, super. Bi ji bila vedno hvaležna za vse. Če bi prinesla polne piskre hrane, tega ne bi vzela kot žalitev svojih kuhariji, ampak preprosto kot pomoč. Da bi pa z žensko tekmovala, mi je pa tako ali tako neumno. Njena vloga v živoljenju mojega moškega je povsem drugačna od moje.

    Vsako najmanjšo, po njihovem mnenju “nepotrebno uslugo”, vidijo kot napad na svojo integriteto.

  38. zogca said

    Je bolje, da ne vprašam?

    je raje “pristavila” kak psiholoških pritisk

  39. Rak said

    Žogca, tako poznano! Kot da sem ti tast.:mrgreen:

  40. zogca said

    😉

Leave a Reply

 
