Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Se življenje igra z nami ali mi z njim?

Posted by zogca na januar 20, 2009

37 Responses to “Se življenje igra z nami ali mi z njim?”

  1. Nevenka said

    Mislim, da na neke reči imam vpliv, na vse pa nimam. Na žalost.
    Nimam pa občutka, da bi se z življenjem igrala. Da se je kdo z menoj, je pa res. Tudi na žalost.

  2. zogca said

    Ampak ne življenje, človek, kajne?

    Da se je kdo z menoj, je pa res.

  3. zogca said

    It’s my life – Talk Talk

  4. zogca said

    Life’s what you make it – Talk Talk

  5. trnovčanka said

    Dovolila si bom en komentarček, potem pa nazaj za bukle.

    Tale je na mojem seznamu top 10 songs for Zogca (ki še ni končan).

    Glede vprašanja – mislim, da si “usodo” krojimo samo, nismo pa imuni na vplive iz okolja.

  6. John said

    A tale bi tudi šla na seznam?

    I am not in love
    :mrgreen:

  7. trnovčanka said

    popravek: krojimo sami

  8. zogca said

    Trnovčanka, you crack me up.:mrgreen:

    Is she perverted like me?😆

    Would she go down on you in the theatre?😆

    And every time you speak her name, does she know how you told me that you’d hold me until you died?😥

    But you are still alive and I’m here to remind you of the mess you left when you went away.😉

    Did you forget about me, Mister Duplicity?😈

  9. zogca said

    Trnovčanka mi izbira hudo jezne.😉

    A tale bi tudi šla na seznam?

  10. trnovčanka said

    Ne, je pa ta:mrgreen:

    (čeprav vem, da ga ne moreš sovražit)

  11. zogca said

    Jaz pa, na primer, mislim, da si življenja ne krojimo sami. Že res, da sami sprejemamo odločitve, vendar pa … Če nismo sami na tem svetu, odločitve drugih krepko vplivajo tudi na nas. In nam lahko fejst pokvarijo načrte.

  12. trnovčanka said

    Kam je šel moj post??

    Sem napisala, da tista z enrikejem ne gre na seznam, gre pa ta:

    (ta je tudi hudo jezna)

  13. zogca said

    Grem pogledat. Včasih kaj pade v spam.

  14. trnovčanka said

    Vključno s tem, so to že trije posti čez mejo😉

    (sem neke vrste FURNICATOR lol)

  15. zogca said

    Jup, v spamu je bil.😉 Je že rešen.

  16. zogca said

    :mrgreen:

    Daj mi sprej. Ti napišem na avto.

    (sem neke vrste FURNICATOR lol)

  17. trnovčanka said

    Daj mi sprej. Ti napišem na avto.

    Raje na hladilnik, bom imela stalen opomin, pa še dvojni učinek bo imel (delam v kuhinji):mrgreen:

  18. zogca said

    Jaz sem imela nekaj časa poster na hladilniku. Enega medota na tehtnici. Pa sem že pozabila, kaj je pisalo pod njim. Verjetno sem hotela pozabiti.😉

  19. trnovčanka said

    Drugače se še kar nazaj držim, samo tale zadnji mesec bi pa samo jedla in jedla.😦

  20. zogca said

    Ti imaš izgovor. Jaz ga nimam. Čeprav ga vseeno vedno najdem. Bogsemeusmili.🙄

  21. trnovčanka said

    Ugotavljam, da je tale nosečnost izgovor za miljone stvari😉

  22. trnovčanka said

    No, ko smo že pri hrani, ravnokar sem dobila ukaz od “zgoraj” naj začnem kuhat, ker blagorodje prihajajo domov.:mrgreen:

    Later.

  23. trnovčanka said

    Sem že močno rabila izgovor, da zaprem buklo😀

  24. zogca said

    Kuhaj za blagorodje. Jaz moram tudi še kaj narediti, preden se mi začne Obama. Mislim, dogaja se že zdaj na CNN-u, ampak treba se je omejiti, ker ni časa, da bi človek gledal vse. Čeprav je na kavču najlepše.😉

  25. zogca said

    Jaz vedno najdem izgovor, da mi ni treba delati.🙄

    Sem že močno rabila izgovor, da zaprem buklo.

  26. Jazz said

    V glavnem jemljem življenje kot en velik hec. Če pa hudič šalo vzame,se pa greva kdo bo koga…

  27. vlatka said

    žogca,

    eno in drugo. Odvisno kako gledaš na zadevo 🙂

  28. zogca said

    Mah, saj je verjetno tako najbolje. Kaj bo, pa bo. In se ne sekiraš čisto nič. Ker čas mine, s sekiranjem ali brez njega.

  29. zogca said

    Don’t worry, be happy!

  30. maxi said

    Ne vem kdo se s kom igra….je pa vse samo igra.😉

  31. zogca said

    Ni tako, da imajo igre zmagovalce in poražence? Jih ima potem tudi življenje?

  32. maxi said

    Ni tako, da imajo igre zmagovalce in poražence? Jih ima potem tudi življenje?

    Igre odraslih štejejo poražence in zmagovalce, igre otrok so manj rigidne in dajo poudarek na igranju.
    Torej vsak ima izbiro…

  33. maxi said

    spet salta😎

  34. zogca said

    Ostati otrok.

  35. maxi said

    Ostati otrok.

    ….ali pa odrasti z duhom otroka v sebi.

  36. zogca said

    Recept, Maxi?

  37. maxi said

    Recept si že sama napisala zgoraj:

    Don’t worry, be happy!

Leave a Reply

 
