Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Sam!

Posted by zogca na januar 20, 2009

RANA

Vsak jo nosi, neko rano,
ki jo vsakemu zastira,
materi celo prikriva.
Z lastno jo krvjo izpira,
z lastno solzo jo umiva
sam.

Če te kdaj skušnjava sili,
danes jo pa le razgali,
svojo rano le pokaži,
se zasmej in pošali,
sebi se in vsem se zlaži
nam.

Reci: Davno zacelila
se je moja rana britka!
Mesto nje je brazgotina,
tenka kakor vitka nitka,
bela kot snega belina
tam.

A brez prič se mirno glejta,
ti in tvoja živa rana.
Tvoja naj jo kri izpira
in očišča solza slana.
Vedi: Vsak za svojo umira
sam.

Lili Novy

12 Responses to “Sam!”

  1. zogca said

    Žogca pije čaje.😉

  2. webmaher said

    pa na zdravje Žogca😉

  3. zogca said

    Mah, mi ni, ampak me boli grlo in moram.😦

    Bi veliko raje kaj drugega.

  4. webmaher said

    domač šnops je za take reči najboljši – preverjeno 1 do 2 X na leto…ampak moraš pravi čas vzeti😉

  5. zogca said

    Nimam v stanovanju niti ene same kapljice alkohola.

  6. webmaher said

    upam da ti bo čaj pomagal, drugače bo treba po tablete

  7. zogca said

    Zadnjikrat sem res zbolela tam leta 2002. Da sem morala jemati antibiotike. Dvomim, da bom zbolela. Nimam občutka. Samo pri požiranju čutim bezgavke, ki jih seveda v normalnem stanju ne bi smela čutiti. Kdo mi je kriv, če se kušujem z virusarji (opomba, včeraj sem se kuševala z mamo, ki je bila prejšnji teden bolna, da ne bo kdo mislil, da sem se z moškimi).

  8. Nevenka said

    Žalostna pesem. Umiramo itak sami.
    Tudi bolečina je v resnici samo naša, tudi če jo poskušamo deliti, vsa ostane naša. Moja se še brazgotiniti noče.

  9. Rak said

    Čas celi, medtem se pa pazi soli na živo rano. Čaj tu ne pomaga.😉

  10. zogca said

    Rak, pomaga za grlo.😉 Kar se soli tiče, imaš pa povsem prav. Nekateri ti jo prav radi mečejo na rano v ne prav majhnih odmerkih. Takšnim se je bolje ogniti, če želiš kdaj biti zaceljen.

  11. zogca said

    Nevenka, res je, bolečina je v resnici samo naša, tudi če jo poskušamo deliti, vsa ostane naša. Je pa vseeno lepo, če ti kdo prisluhne in te kdo razume.

  12. zogca said

    Še vedno me boli grlo. 😈 Po moje bo prej kot čaj pomagala mrzla kokakola. Grem v trgovino.

Leave a Reply

 
