Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Z miško do nakupa!

Posted by zogca na januar 19, 2009

Na spletu beremo časopise. Gledamo filme in nadaljevanke. Klepetamo na forumih. Navezujemo stike na takšnih in drugačnih temu namenjenih portalih. Iščemo podatke o tem in onem. Tudi bloge pišemo, vsaj nekateri. Pa vendar, splet je tudi posel. Trgovina. Kot povsod drugod nam na spletu nenehno kaj prodajajo. Pravzaprav je dandanes s pritiskom na miško mogoče kupiti že prav vse. Ali kupujete prek spleta? Če je odgovor da, kaj in kje? Če je odgovor ne, zakaj ne?

92 Responses to “Z miško do nakupa!”

  1. webmaher said

    Da, kupujem in plačujem položnice že osem let…zaenkrat še nisem imel nobenih težav🙂

  2. zogca said

    Veš, kako sem pogledala, ko sem videla položnice? Sploh nisem poštekala. V smislu, jaz plačujem s karticami ali po povzetju, on pa kar prek položbnic. Seveda mi je potem “prišlo”, o kakšnih položnicah pišeš. Teh, ki jih jaz še vedno plačujem na pošti.😉

  3. webmaher said

    še dobro, da ti ni koj “prišlo” ampak za položnice bi ti pa že lahko, saj prišparaš na času pa še za dva kapučina ziher😉

  4. zogca said

    Ne zaupam. Povem po pravici. Pa sicer kupujem na spletu. Imam prav zato narejeno kreditno kartico, sicer je ne bi imela. Kreditno kartico, ki ima zelo omejen limit. Če pride do zlorabe, se ne bi sekirala. Pa seveda po povzetju. Medtem ko sem pri tekočem računu precej bolj previdna in raje grem na pošto. Sicer sem pa že nekajkrat napisala, da sem precej skeptična do novitet. Čeprav to ni ravno noviteta.

  5. webmaher said

    da si skeptična je normalno, saj sem bil jaz tudi-ampak če ti nekaj olajša zadevo, potem ni kaj premišljevati, še posebej če veš, da zadevo uporablja že veliko ljudi…S kreditno pa previdno ravnaš kar je edino prav…jaz sem enkrat prišel do spiska 500 veljavnih kreditnih kartic, sam ker sem pošten sem si jih samo ogledal😉

  6. zogca said

    Kreditno uporabim za nakupe na tujih straneh. Na naših kupujem po povzetju. V bistvu z nakupovanjem na spletu nimam nobene slabe izkušnje, največ pa kupujem na …

    http://www.amazon.co.uk/😉

  7. enamoyca said

    Ne kupujem na spletu. Glavni razlog je, da na splošno nerada nakupujem, tudi v običajnih trgovinah. To mi je eno tako duhamorno opravilo, da se ga lotim le, ko res moram. Z veseljem grem edino na tržnico, še zlasti ob sobotah, ko se s prijateljicami dobim na kavi, potem pa še nakupim sadje in zelenjavo. Poletna tržnica pa je sploh zakon.
    No, in ker nimam želje po nakupovanju, o tem minimalno razmišljam, na splet pa se sploh ne spomnim. Zadevo pa dovolj dobro obvladata moji hčeri. Ko sta bili še srednješolki, sem jima za nakupe posojala svojo kartico in me je kar malo skrbelo, da ne bi prišlo do zlorabe. Zdaj sta že bolj odrasli in svoje finance urejata sami. Vsake toliko časa zasledim pri njima kaj novega s spleta(nazadnje, mislim, so bile uggice iz Avstralije)ali pa me poštar preseneti s kakšnim paketom, za katerega me ne obvestita, da prihaja.🙂

  8. zogca said

    Uggice iz Avstralije? Pa ni poštnina v takšnem primeru nesramno draga? Jaz bi tudi imela uggice, takoj. Ampak mi je depresija (da, depresija, ne recesija) pokvarila finance. Ko se izkopljem, bom lahko več kupovala.🙂

    Sicer sem pa jaz svoja leta daleč največ oblek na internetu kupila na http://www.kappastore.com/UK/home.asp?IdReparto=41 in to po cenah, ki jih v pravih trgovinah niti nasanjati nisem mogla. Pa tudi, Kappino trgovino so mi v Ljubljani zaprli.😦

  9. zogca said

    Aha, vidim Mojca, sem šla takoj preverit. Avstralci imajo uggice znižane za 75 %. http://www.uggstopsale.com.au/

  10. enamoyca said

    Moji hčeri sta jih kupili še po neznižani ceni, pa mislim, da sta rekli, da sta bila oba para s poštnino in carino vred za kakšnih 100 evrov cenejša kot pri nas. Če so pa zdaj toliko znižane, si jih pa najbrž lahko privoščiš.

  11. vlatka said

    žogca,

    prvič, ker sem kronično brez denarja in drugo, ker rada vidim robo. 😀

  12. zogca said

    Mojca, bom raje počakala do naslednje zime. Kot sem napisala že zgoraj, me je lanskoletna depresija spravila ob kar nekaj zaslužka in se pozna. Seveda, če bi šla načenjat prihranke, potem bi lahko, ampak tega za nenujne stvari ne bi šla nikoli narediti. V bistvu moram nehati depresirati in se vzeti skupaj, potem bodo pa uggice. To pa, kar pravita tvoji hčeri, pa verjamem. Ker sem že na forumu brala, da so ženske ugotavljale, da je zunaj veliko ceneje. Pri nas je cena astronomska. Mislim, da so pisale o številki okoli 200 evrov, pa tudi več. To je hudo preveč. Imam v naslednjih dveh mesecih registracijo, pa zobozdravnika (tri plombe), potem še leče … Reci piši samo te tri stvari skoraj tisoč evrov.😥

  13. zogca said

    Vlatka, če videti ali ne videti pomeni veliko razliko v ceni???

  14. trnovčanka said

    Ne kupujem. Enkrat sem kupila dva para copatkov za malega in kljub temu, da so bile mere nogic v centimetrih in sem zelo vestno in natančno merila, sta mu bila oba para premajhna😦 Zdaj čakata, da bosta prav drugemu. Če res kaj nujno nujno rabim, težim očetu za kartico, pa še to je kaka knjiga na amazonu. Mogoče me premami tudi kakšna kompliacija britanskega humorja.

    Uggice sem pa tudi jaz samo gledala v izložbah. Drugo leto bojo pa tako že out😉

  15. zogca said

    😉

    Mogoče me premami tudi kakšna kompliacija britanskega humorja.

  16. zogca said

    Če so res tako udobne in hkrati tople, kot se govori, jih bom jaz rada kupila, ko bodo out. Če bodo zato veliko cenejše. Če bi iskala moža, bi morala biti moderna. Tako mi pa ni treba biti.:mrgreen:

    Uggice sem pa tudi jaz samo gledala v izložbah. Drugo leto bojo pa tako že out.

  17. trnovčanka said

    še 7 minut:mrgreen:

  18. zogca said

    Aha, jaz pa gledam oddajo o izbrisanih. Hvalabogu za pravnike.😉 In ti politiki ter njihovo laganje … Fuj in fej. Se mi zdi, da bom danes tudi jaz ponavljala Lorda.😉

  19. webmaher said

    Žogca ti Grimsa gledaš, saj vem:mrgreen:

  20. zogca said

    Čisto sem zaljubljena vanj. 🙄

    Žogca ti Grimsa gledaš.

  21. trnovčanka said

    Jaz jih imam na potiho, ker dragi uspava tamalega. So pa fejst za pogledat, moram priznat😀

  22. trnovčanka said

    Zdej bo pa treba malo volume pojačat. Sori sine😉

  23. trnovčanka said

    Če bi iskala moža, bi morala biti moderna. Tako mi pa ni treba biti.:mrgreen:

    Drugo leto boš že v akciji, moderna ti pa vseeno ni treba biti😉

  24. zogca said

    Zdaj pa res. Ready, steady, go!!!😆

  25. webmaher said

    Trnovčanka ugotovi: Drugo leto boš že v akciji, moderna ti pa vseeno ni treba biti

    moderna ali staromodna, to zdaj ni vprašanje😉

  26. zogca said

    Resno razmišljam, da bi ostala nuna. Počasi tudi moja najboljša prijateljica začenja razumeti, da se ne hecam.

    Reklame so.😉

    Drugo leto boš že v akciji.

  27. zogca said

    Trnovčanka, fornicatorka gotovo ne bom.:mrgreen:

  28. Jovanka Broz said

    ne kupujem,če ne vidim in potipam z roko. Če bi kaj kupila preko spleta bi vibrator (ampak ga ne rabim),ker bi me bilo sram v trgovini gledat, jemat mere itd.. 😀

  29. Lynx said

    Še v živo nerad nakupujem, kaj šele preko interneta.

    Za lahko noč, Hard To Say I’m Sorry – Chicago:

  30. zogca said

    Jaz tudi ne!!!🙂

    (ampak ga ne rabim)

  31. webmaher said

    kva je pa zdej blo, nikakor ni hotlo odpreti strani krneki časa🙄

  32. zogca said

    Pojma nimam. Meni se lepo odpre. Je pa res, da je nocoj, če sodim po števcu, manja obiska kot ponavadi ob večernih urah. Mogoče še kdo ni mogel odpreti. Res ne vem. Kuham čaje.😉

  33. webmaher said

    a maš domače😉

  34. zogca said

    Pa seveda je domač, iz domače omare. Vanjo prinesen iz trgovine.

  35. webmaher said

    take pa tudi jaz poznam, sem mislil, da si sama kaj nabrala…a kej tenis gledaš iz tople Avstralije🙂

  36. zogca said

    Saj, hotela sem ti namigniti, da nisem te sorte. Pri meni je vse kupljeno. Tenis, je zdaj Australian Open??? Gledam The Situation Room.

  37. webmaher said

    ob 1ih se začne na Eurosportu, 2 dan..včeraj so vsi Srbi zmagali, tudi Anči🙂

  38. zogca said

    Po moje bom raje ostala na CNN-u. Dokler bom uspela biti pokonci. Pa še kar nekaj časa moram biti.

  39. Janis said

    Ko se izkopljem, bom lahko več kupovala.😀

    Pri meni je pa z luksuznimi cunjami in čevlji konec za kar nekaj časa. Danes sem dobila odobren kredit (no, enega že imam, lol) in upam, da bomo čez kako leto že štirje🙂

  40. zogca said

    Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.🙂

  41. zogca said

    Verjetno je pametno, da mi napišeš ceno. Bom mogoče lažje delala, če bom vedela, kolikor moram privarčevati.😉

  42. webmaher said

    o čem vidve, zakaj boš šparala Žogca?

  43. zogca said

    Bo Janis povedala. Če bo. Če ona ne bo, bom tudi jaz tiho.

  44. zogca said

    Je pa to drugače nekaj, kar se da dobiti tudi zastonj.😉

  45. webmaher said

    nič jasno, Žogca raje mal v daun andr pokukej:mrgreen:

  46. Janis said

    Webmaher, če hočeva midve s partnerko imeti svojega otroka, to žal zelo veliko stane. Ampak sva se odločili, da je čas za bratca ali sestrico🙂

  47. zogca said

    Evo, je Janis odgovorila. Denar za bejbija ali bejbiko.

  48. webmaher said

    aha, ja saj sem mislil, da je nekaj v to smer, sam zgleda da sem dons že mal sanjaško razpoložen, ni blo nič kavice pa se pozna🙂

  49. Janis said

    Kakšno ceno ti rabiš. Žogca?

  50. zogca said

    Koliko bi to mene stalo? Si mislim, čez par let … Če ne bom tako depresivna kot zdaj, če bom relativno zdrava, če bodo starši živi in zdravi, da mi bodo lahko malo pomagali … Bi naredila isto kot vidive – v solo varijanti, seveda.

  51. Janis said

    Najina varianta je veeeeeeeeliko dražja od katerekoli potencialne tvoje.

    Ti zdravniške pomoči praktično ne rabiš, ampak če vseeno vzamemo, da je standard cena za semensko banko in inseminacijo ob ovulaciji, si brez stroškov bivanja v tuji državi po moje nekje na 1000-2000 EUR.

  52. zogca said

    Vidiš, tega pa ne razumem, zakaj. Ne, razumem. Meni dajo samo noter, pri vaju se mora zadeva odvijati zunaj. Ali prav razumem?

    To zame pa sploh ni tako drago. Je pa šment, če ne rata v prvo, drugo, tretje. Potem pa ni več poceni. Jih dajo več noter? Ker to pa tudi ni luštno, če jih pride preveč ven, jaz pa ena sama.

  53. Janis said

    Poglej, ti kot zdrava samska ženska z rednimi ovulacijami rabiš samo spermije iz banke, pa lahko celotno oploditev narediš sama doma, zdravnika v resnici sploh ne rabiš, čeprav se seveda samske ženske vseeno velikokrat odločijo za poseg na kliniki.

    Midve imava zunajtelesno oploditev, poleg tega pa potrebujeva tudi natančen timnig najinih ciklusov.

  54. zogca said

    Ampak samo dejstvo, da imam jaz redne menstruacije in redne ovulacije (pa še zelo močne), ne pomeni, da sem plodna, kajne? V bistvu ženske ne more vedeti, ali je plodna ali ne, dokler ne poskusi nezaščiteno občevati, česar pa jaz nikoli nisem naredila. Ampak da, v teoriji sem pa plodna.

    Komedija, kako bi pa to doma zgledalo? Mi opiši, da se bom lahko narežala. Kaj, jih odmrzneš in streseš noter?

    Kako pa veš, katere spermije izbereš? Kako sta vidve izbrali?

  55. zogca said

    Jaz bi takšne z visokim IQ-jem in lastnikom, ki v višino meri okoli 185.😉

  56. Janis said

    Kaj, jih odmrzneš in streseš noter?

    DA😀 No, prava beseda je vbrizgaš😀

    Midve nimava anonimnega donorja in nisva uporabljali semenskih bank😉

  57. zogca said

    Se pravi je bil nekdo tako prijazen in je dal spermo? Ampak v mojem primeru je bolje anonimni darovalec … Ker če je znan, me lahko da tudi dol. Ne rabim hoditi na kliniko. Prav v tem je tudi fora … Če ne morem imeti otroka z nekom, ki ga ljubim, imeti normalno familije, je bolje z anonimusom, kot da mi ga naredi nek luzer, da bodo potem z njim težave od tod do večnosti.

  58. zogca said

    Vse to v teoriji, da me bo tam pri 35-ih, 36-ih res prijelo imeti otroka. Ker zdaj me ne drži. Pravijo, da te potem prime.

  59. Janis said

    Vidiš, to so vprašanja tvojih lastnih prepričanj. Moje je, da ima otrok pravico vedeti, kdo je njegov genski prednik, če si te informacije želi, ko je dovolj star. Pri anonimnih donorjih mu to pravico odzameš za zmeraj.

  60. zogca said

    Meni ne bi motilo, če bi vedel. V končni fazi me ne bi motilo, tudi če bi jaz vedela, da je oče Sean O’Brian iz te in te irske vasi. Gre za to, da … Če bi nek moški hotel imeti otroka na normalen način, ga ne bo šel delati v smislu … Ti ga naredim iz prijaznosti. Razumeš, kaj govorim? Da mi ga boš potem dajala ob sobotah, jaz pa ti bom plačeval alimentacijo. Si mislim, da tisti, ki bi želeli imeti otroka, bodo hoteli družino. Pa saj jaz nimam nič proti družini, hotela sem jo imeti z njim, to veš. Ko pa gledam tole jebivetrstvo okoli sebe …

  61. zogca said

    Tako ali tako bluzim. Jaz sem imela zelo lepo družino in sem si to želela tudi za svojega otroka oziroma otroke. Pa sem povsem izgubila vero v ljubezen. Brez ljubezni pa takšne družine ni. Moja mama je, na primer, ko je videla, da je moj bivši malo problematičen, rekla … Naj bo on tam, kjer je. Naj bom jaz tam, kjer sem. In imejva otroka. Da sploh ni treba, da skupaj živiva. Dokler je mislila, da je samo problematična. Zdaj je tudi njej jasno (pa ji jaz nič ne razlagam), da me je tip samo nategoval in da se zaradi njegovega početja moških tudi pritaknem ne več.

  62. Janis said

    Tebe morda ne bi motilo, ampak če si boš kdaj izbirala anonimnega donorja, njegovih osebnih podatkov tudi ti ne boš vedela, ker ti jih pod nobenim pogojem ne povejo. Posledično jih ne bo nikoli vedel niti tvoj otrok, razen če si ne izbereš banke v državi, ko je uzakonila pravico otroka do podatkov donorja (recimo Velika Britanija).

    Najin donor ni samo “prijazen”, ker bi bi bil samo “prijazen”, je to za naju preveliko tveganje.

  63. zogca said

    V bistvu si jaz sploh ne predstavljam, da ti je nekdo pripravljen narediti takšno uslugo.

  64. Janis said

    Hja, dokler na to gledaš primarno kot na uslugo nekomu, je boljše, da nisi donor. Ker to so resne stvari in razlika med donorjem in staršem ti mora biti povsem jasna in povsem sprejemljiva.

  65. zogca said

    Ampak donor nima stika z otrokom, kajne?

  66. Janis said

    To je ureditev vsake družine posebej. Variant je veliko, od tega, da donor sploh nima stika z otrokom, do tega, da donor prevzame vlogo tretjega starša in vse vmes. Javno pa žal ne morem razlagat, kam na ta spekter padeva midve.

  67. zogca said

    Tudi ne sprašujem. In če na karkoli misliš, da ne moreš odgovoriti, ti nikoli ni treba. V bistvu se vse pogovarjava v teoriji. Tudi jaz tako sprašujem … V smislu … Če me čez pet let slučajno primer … Da se ne bi kdo jutri ob kofetu že začel pogovarjat o tem, da se gre Žogca oplodit.

  68. Janis said

    Seveda se bodo😀

    Brez skrbi, jaz povem točno toliko, kolikor mi paše😉 Ko pridemo do neke meje, tudi napišem, da je meja. Pa ne zaradi vas tukaj, ampak zato, ker je to širni internet:mrgreen:

  69. zogca said

    Prav imaš, seveda se bodo. Če nihče drug, branjevka številka ena.😈

    Seveda je, meja je. Jaz sicer blebetam marsikaj, ampak tudi jaz vem, kjer je meja in je ne grem prestopit. Žal jo je v mojem primeru prestopil nekdo drug, ko je v nasprotju z vsemi pravili, ki jih je celo sam napisal, v nasprotju z mojo voljo pisal stvari, ki jih ne bi smel. Ampak dobro … Vse, kar se napiše javno, lahko prebere kdorkoli in to je vedno treba imeti nekje zadaj v možganih.

  70. Janis said

    Vse, kar se napiše javno, lahko prebere kdorkoli in to je vedno treba imeti nekje zadaj v možganih.

    Folk ima dober spomin in marsikateri psiho bo tudi ure in ure zabil na internetu, da bi iz tvojih izjav poskušal izbrskat tvojo indentiteto. Če na internetu poročaš o vsem svojem življenju, se bo tvoja zasebnost hitro sesula v prah. Drugo je pa to, da tudi mimo spoštujem zasebnost svoje partnerke in svoje družine. Zato tudi recimo ne bom nikjer javno pisala, kaj točno jaz počnem v postelji in kako točno zgleda naše družinsko življenje v tistih detajlih, ki so sicer raznim psiho outsiderjem najbolj zanimivi, hehe.

  71. zogca said

    Pri meni je tako. Jaz sicer blebetam marsikaj, ampak mene po napisanem ne morem prepoznati sošolka iz srednje šole ali faksa. Tudi soseda ne. Lahko me prepozna kakšnih deset, petnajst ljudi. Ki bi jim pa vse to, kar napišem, lahko tudi povedala ob kofetu, tako da … Predbivši fant bi gotovo vedel, da sem to jaz, če bi bral. Šefinja bi vedela. Nekaj sodelavka. In prijateljice. Žal pa vedo tudi tisti, ki jim je branjevka številka ena to razlagala ob kofetu. Hudo dvomim, da samo z vzdevkom. Sicer pa branjevka blebeta, da jaz tako ali tako napišem vse o sebi, vendar tob ni res. Jaz zelo dobro vem, česar ne napišem in zakaj ne. Ta branjevka pa je javno na forumu ljudem pisala, da lahko pridejo na kavo in bodo izvedeli vse o meni. Vse skupaj je ne samo zrelo, ampak prezrelo za tožbo. Iam srečo, da jaz nisem tipična Slovenka in se mi ne da tožariti.

  72. zogca said

    Kakorkoli že, njemu ne bi škodovalo, da bi si na vsake kvatre enkrat prebral pravila na svojem lastnem portalu. In se zamislil nad tem, da ga zavezujejo. On je, ko gre zame, prekršil prav vsa pravila. Ampak dobro, zdaj imam že dva tedna pred njim mir, zato ga ne bom kurcala. Če ne bo naredil novega sranja.

  73. zogca said

    Ko je že tema kupovanje in celo miška zraven … Ali obstajajo miške za levičarje? Ker tele navadne so čisto prilagojene desni roki. Jaz bi si jo kupila za levo.

  74. had said

    obstaja miska za levicarje – http://www.mimovrste.com/artikel/1140430013/miska-logitech-mx610-za-levicarje🙂

    in ja, zelo veliko nakupujem preko neta, vecinoma iz ebaya ali spletnih trgovin v tujini.. pri nas pa grem rajsi v trgovino, kjer lahko na 4 oci dobim konkreten rabat🙂

  75. zogca said

    Hvala ti. Sicer ni prav poceni, bo zato počakala kakšen mesec ali dva, si jo bom pa gotovo kupila. In jo bom uporabljala vsaj en, če ne dva tedna na mesec. Ker sicer bom pridelala kronično vnetje desnega zapestja. Stran bookmarkana.😉

  76. Nevenka said

    Še nikdar nisem poslovala prek Interneta. Sem najbrž zelo za časom, a mi nekako ni preveč všeč.
    Če bi bilo nujno, bi se že zmigala.

  77. Nevenka said

    aha, vaši pogovori so že drugje….
    Nekatera dejstva in nekatere ugotovitve se upam vsakomur povedati, tudi na Internetu, vsega pa ne, ker vsega nikomur ne povem.

  78. John said

    Sem naročil kakšno malenkost. Pa še to v Slo. In še takrat plačilo po povzetju. Sem pa razmišljal o varijanti, ki jo Žogca uporablja. Ena kartica, namenjena samo plačevanju preko neta. No, mogoče nekoč bo…😉

  79. zogca said

    Da, jaz sem se vmes že zanimala za nakup sperme. :mrgreen:

    aha, vaši pogovori so že drugje…

  80. zogca said

    Ti jo dajo kadarkoli. Jaz sem hotela limit samo sto evrov. Nič več. Ker, bogsemeusmili, več na internetu niti nočem zapraviti. V trgovino pa je ne nosim. V bistvu sem jo v trgovini v vseh teh letih uporabila samo dvakrat. Ko mi je res zmanjkalo denarja sem z njo kupila cigarete.🙄

    Ena kartica, namenjena samo plačevanju preko neta. No, mogoče nekoč bo…

  81. Nevenka said

    🙂 Upam, da ti ne bo resno treba o tem razmišljati, saj si še mlada.
    Bedno je, da sem si jaz otroka želela šele z mojim zadnjim partnerjem, ker je bil pač edini moj ljubljeni človek. Za otročka je bilo pa že prepozno. Mislim, dalo bi se še, če bi bila zveza trdna, a…

  82. zogca said

    Jaz sem tudi samo z njim želela otroke. Ampak ne takoj, čez nekaj let. Hotela sem, da bi bila še kar nekaj časa drug z drugim in se naužila drug drugega. Kar pa se mojega razmišljanja tiče … Ne gre za leta, gre za popolno razočaranje nad tem, čemur rečejo ljubezen.

  83. John said

    Kako dolgo te že ta rana skeli? Leto dni. Jaz na tvojem mestu ne bi bil tako črnogled. Saj opcije so vedno, a ne (nakup semena v supermarketu, posvojitev,…itd.).
    Kaj boš še vedno tako razočarana nad ljubezijo, ko boš v objemu z svojim novim najdražjim. Zdaj bom preroški🙂 .. še to leto! In ko sem napisal “najdražjim” ne mislim na tega bivšega, ampak na novo osebo, ki jo boš spoznala..
    Ja pa res vse odvisno od tebe. Če boš sploh dovolila, da se ponovno čustveno navežeš. Da se še enkrat nesmrtno zaljubiš.

  84. zogca said

    Leto dni in tri mesece. Jaz bi bila rada še enkrat tako zaljubljena, ampak ne bi pa rada, da bi še enkrat bila tako grdo nategnjena.

    Kako dolgo te že ta rana skeli? Leto dni.

  85. webmaher said

    Žogca piše: Sicer ni prav poceni, bo zato počakala kakšen mesec ali dva

    lahko jo dobim ceneje takoj in zdaj, plačaš čez dva mesca alpa kasneje😉

  86. zogca said

    Ne maram odlogov. Ne maram plačevanja za nazaj.

    Ej, snela sem.😉

  87. webmaher said

    povej kdaj boš pripravljena za nadaljevanje-ima još😉

  88. zogca said

    Samo en je bil. Ti si omenjal tri. Pazi, jaz sem mislila, da se to daje dol po več ur. Snela pa sem v štirih minutah. Tako da … Komot daš še, ker to je res hitro.

  89. webmaher said

    ja maš 12Mb/s dol in gor 1Mb/s…podobno kot jaz…omenjal sem tri, ampak ne te nadaljevanke, ker tam je bil govor o poteh😉
    zdej gre 2 del od 7…ko bo fertik ti pošljem na mejl…

  90. andrej777 said

    Da kopujem tudi preko interneta –> mimovrste. Kopujem samo stvari za računalnik in do sedaj sem kupil samo dobre stvari s katerimi sem res zadovolen.

    Pridite pogledat kaj na moj blog takeaspirin.wordpress.com

  91. zogca said

    Odlično. Bom čekirala pošto.😉

  92. zogca said

    Se oglasim, Andrej. Ko bo konec šova z Obamo.😉

Leave a Reply

 
