Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Spet hodim po stezah …

Posted by zogca na januar 19, 2009

BESEDNA IGRA

Spet hodim po stezah,
kjer sem nekoč mislila nate.
Najprej je bila ta misel
blaga in tolažilna
kot pomladni vetrc.
Potem žgoča in boleča
kot poletna sapa.
Nazadnje otožna
in rahlo posmehljiva
kot jesenski veter,
ki trga prvo listje.
Prišla je zima
in jaz sem mislila,
da več ne mislim nate.
Toda ko hodim po poteh,
kjer sem mislila nate,
spet mislim nate.
Nisva tista, ki sva danes,
tista sva, ki sva bila takrat,
ko sem mislila nate.

Dolores M. Terseglav

18 Responses to “Spet hodim po stezah …”

  1. zogca said

    Te pesmi vam nisem nalepila še nikoli, pa je zame ena najlepših na svetu.😉

    I know him so well – Elaine Paige in Barbara Dickson

  2. zogca said

    Wind beneath my wings – Bette Midler

    Sicer pa iščem!!! eno pesem, ki je ostala na starem računalniku in sem jo takrat nenehno poslušala. V spominu mi je ostalo, da jo je pela Sissel Kyrkjebø, pa kaže, da me spomin vara. Je pa ime podobno Sissel in tudi priimek je zelo skandinavski. Dama pa je gotovo prvenstveno operna pevka, ker ima glas, da padeš na rito. Mi kdo lahko pomaga?

  3. Lynx said

    Pojma nimam.

  4. zogca said

    Nekega iks ipsilon dne ob iks ipsilon uri se mi bo pred očmi očmi pojavila slika starega Winampa in bom samo prebrala tako naslov kot pevko. Ampak to očitno ni ta dan in ta ura, zato je bolje, da si neham razbijati glavo.😉 Če slučajno komu kaj pade na misel, se priporočam.

    Drugače pa Sissel ni prava. Je pa tudi ona bila na tistem Winampu in mi verjetno zato ves čas hodi po glavi.

    Sissel – Prince Igor

  5. zogca said

    NE, TO JE TA IKS IPSILON DAN IN TA IKS IPSILON URA. POKAZALA SE MI JE PRED OČMI. Fire in your heart je naslov. In da, je bila Sissel.

    Fire in your heart – Sissel Kyrkjebø & Plácido Domingo


  6. zogca said

    V bistvu je bila to uradna pesem OI v Lillehammerju leta 1994.

    Go to the land with the heaven aglow
    Go to the home of the troll and the snow
    Lead your dream by the hand
    To wonderland
    Go for the future you know you can win
    Go for the goal that you carry within
    Go where the wishes come true
    I’ll go with you

    Climb the mountains, show me your heaven
    Lend me your hand if I go astray
    Life is magic when we’re together
    Close to you is where I will stay
    You’ve got a fire in your heart
    I need your flame to warm me when we’re apart
    When the world is dark I’ll share your light
    You’ll make my world a star in the night

    Love is forever with you as my friend
    When I am tired you cheer me again
    You’re my force when I fight
    This game called life

  7. zogca said

    One day – Sissel Kyrkjebø

  8. John said

    klikni na žogico, da ji spremeniš barvo!!! :mrgreen:

  9. zogca said

    John, sem, pa ni spremenila barve, ampak se mi je obesila na miša.😉 Aha, zdaj pa je, obešena postala oranžna.😉

  10. John said

    Je simpatična tale Žogca….🙂🙂

  11. zogca said

    Če mi najdeš kakšen online fuzbal, bom z veseljem brcala.😉

  12. vlatka said

    žogca,

    jaz ne hodim nikoli po starih poteh, razen v izjemnih primerih, hehe 😀

  13. zogca said

    Moje poti so pa ponavadi kar iste, ker se najraje držim svojega konca Ljubljane.😉

  14. zogca said

    My way – Frank Sinatra

  15. webmaher said

    Žogca pravi: Moje poti so pa ponavadi kar iste, ker se najraje držim svojega konca Ljubljane.

    če kaj držiš obljube potem te čakata dve novi poti😉

  16. zogca said

    Kaj, kako, zakaj? Kaj sem obljubljala???

  17. webmaher said

    Saj res-tri, dej najdi pot do tvojega mejla, ker te nekaj čaka😉

  18. zogca said

    Videla sem, da. Bom jutri snela, obljubim. Moj računalnik je že malo v letih in stvari se začnejo kar hitro rušiti, če imam odprtih preveč stvari. Pa jih imam tako ali tako vedno preveč, ker jih potrebujem. Jutri, ko bom zunaj, bom pustila, da se dol potegne.

Leave a Reply

 
