Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Samo ne ljubiš me!

Posted by zogca na januar 18, 2009

SLUTNJE

Vrba se sklanja čezte.
Si mar potok?
Senca te prekriva.
Te mar zebe v objemu?
Trgaš pogled.
Te slepim?
Ti je tesno?
Te dotik peče?
Te peče vest?
Se ti zatika beseda?
Mi prizanašaš z resnico?
Nič od tega?
Roke še grabijo,
ko že odrivaš.
Usta so še staknjena,
ko se že sušijo.

Samo ne ljubiš me.

Ifigenija Simonović

56 Responses to “Samo ne ljubiš me!”

  1. zogca said

    Lady Antebellum – Love don’t live here anymore

  2. vlatka said

    žogca,

    razočarani ljudje so polni vprašanj….. 😦

  3. zogca said

    Tako, previdevam, čutijo ljudje, ko se nekdo od njih poslavlja, čeprav je fizično še vedno prisoten, ampak čustveno večn ni. Meni to ni bilo dano. Jaz sem povsem nepripravljena nekega večera dobila klic. Ko sem ga pred tem zadnjikrat videla, pa me je še stiskal k sebi, kot nikoli ne bi želel živeti brez mene. Pa saj ne vem, kaj je huje, to v pesmi. Ali to, da te nekdo povsem nepripravljenega odreže prek žice.

  4. John said

    Žogca. Ampak tale tvoj bivši pa ali je tako dober igralec, da še sam ne loči resničnostjo in njegovim fantazijskim svetom ali pa te nikoli ni iskreno ljubil. Vmesnih varijant pa jaz za enkrat ne vidim. Ker tako kot se spominjaš teh vajinih zadnjih trenutkov…. cccccc.

  5. zogca said

    Danes sem spet žalostna zaradi njega. Ker sicer sem velikooo bolje, ampak kdaj pa kdaj mi je pa še vedno hudo. Ko se spomnim, kako zelo sem ga imela rada in da, mislila sem, da ima tudi on rad mene.

  6. zogca said

    It must have been love – Roxette

  7. zogca said

    Listen to your heart – Roxette

  8. John said

    It must have been love… Da. Morala je biti.

    Nobody wants to be lonely…

  9. zogca said

    Pa prav danes mislim cvilit, ko sem si namazala oči. Maskara se mi razmazuje, vse me peče, verjetno sem vsa črna, ne smem pred špegu.:mrgreen:

  10. Lynx said

    Elton John – Sad Songs:

  11. zogca said

    Tale je pa samo zanj, če mi vohlja po blogu.😉

    Shakira – Illegal (featuring Carlos Santana)

    … You don’t even know the meaning of the words “I’m sorry”
    You said you would love me until you die
    And as far as I know you’re still alive, baby
    You don’t even know the meaning of the words “I’m sorry”
    I’m starting to believe it should be illegal to deceive a woman’s heart …

  12. zogca said

    The power of love – Frankie Goes To Hollywood

    Če me spomin ne vara, bi Trnovčanka morala biti navdušena nad to pesmijo.😉

  13. John said

    Za vedno dobro Roxette še ena švedska…All That She Wants…

    Pa Žogca.. nikar cviliti (?!).
    Kljub vsemu je danes bil Perfect Day.

  14. zogca said

    Ta me pa spominja na enega avstralskega hokejista. Good times, good times.

    Za vedno dobro Roxette še ena švedska…All That She Wants…

  15. zogca said

    Lulat moram. Kar pomeni, da si moram umiti roke. Kar pomeni, da se ne morem izogniti ogledalu. Po moje sem čisto črna okoli oči, ker me prav peče. Poročam.😉

    Pa Žogca.. nikar cviliti (?!).

  16. John said

    Ja.. in če tvoj bivši tole bere potem mu lahko rečeš samo še It’s My Life

  17. John said

    Lulat moram. Kar pomeni, da si moram umiti roke. Kar pomeni, da se ne morem izogniti ogledalu. Po moje sem čisto črna okoli oči, ker me prav peče. Poročam.

    Kar se moram, se mora.

    In dobro, da barva za oči ni preveč “obstojna”. Lahko da bi imela na obrazu pravo umetnino.

  18. zogca said

    Čisto črna sem bila. Je že očiščeno.😉 Jaz si res enkrat na mesec namažem oči. Danes očitno ni bil pravi dan. Pa ta maskara naj bi bila vodoobstojna lepo prosim, vedno kupim vodoobstojno zaradi leč. Če bi zdaj imela leče noter, bi to tako peklo, da bi vpila.😉

  19. zogca said

    Aja, pa polulala sem se tudi.:mrgreen:

  20. zogca said

    Love’s a loaded gun – Alice Cooper

  21. John said

    OK…zdaj je vse na svojem mestu. Pa tudi bolje se počutiš.

    Odpri okno. Daj zvok na glas. In začni peti…I Want Your Love

  22. zogca said

    Love bites – Def Leppard

  23. vlatka said

    žogca,

    ja, te razumem. ne moreš vedeti kaj je huje. Res je.

  24. zogca said

    Še prej se moral preobleči iz trenerke v kaj bolj imenitnega. Mislim, ne spodobi se, da ženska ni lepo oblečena, ko prideta dva čedna moška v uniformah.:mrgreen:

    Odpri okno. Daj zvok na glas.

  25. zogca said

    A ti si pa doživela to iz pesmi?

    Ja, te razumem. ne moreš vedeti kaj je huje. Res je.

  26. vlatka said

    žogca,

    jaz sem imela ful rada Mojega Malega Princa, pa sem vedela, da si nisva usojena, zato sem ga imela še raje, na nek način…in še danes ga imam. Na višjem nivoju….

    Sva si pa drugače usojena, jaz to vem, in mislim, da tudi on to ve, a kaj ko se je zgubil, hehe…, a vem, da se bo nekega dne prikazal…. 😀

    Si misliš, da obstaja tudi taka ljubezen?

  27. zogca said

    Ne vem. Če sodim po svoji zadnji izkušnji, je ljubezen, da se z enim poigraš, potem pa ga zavržeš. Pa saj vem, da ni tako, ampak zame je tako. Sicer pa da, jaz verjamem v to, da ljubezen nikoli ne umre, da obstaja v srcu, v mislih, duši, nekje pač. Večna idealistka glede tega, ampak …

  28. Lynx said

    Če si, ali ko enkrat postaneš močan, ko zaupaš vase, v svoje atribute in sposobnosti….in ko se ti zgodi, da vse to ne šteje nič več….
    Zelo bridka izkušnja. Lahko le upamo da tudi zdravilna…

    Keith Marshall – Only crying:

    LN

  29. John said

    Dance Me To The End of Love…

    Še zadnja ta večer…

    Lahko noč

  30. zogca said

    Lahko noč, tudi tebi, John. Lepa pesem. Jaz še malo, potem pa pol ure z Zlatimi dekleti ali Ministrom in spanje.

  31. zogca said

    Lynx!!!!!!!! Tega komada pa že sto let nisem slišala.😉 Sicer pa aha, ko nič ne šteje nič, šteje pa nekaj, kar je nekdo nafantaziral v glavi, ker je tako ali tako ves čas o tebi želel misliti vse najslabše. Jaz lahko jutri odkrijem zdravilo za AIDS (v teoriji, v praksi ni nevarnosti) in bo on in tisti njegov – rekla bosta, da sem to naredila nalašč, da jima škodujem. Pa se bodi ti s tem, če se lahko.🙄

  32. zogca said

    ZA MAXI!

    U2 je nastopil na koncertu pred inavguracijo Obame.

    Nekaj linkov z vaje pred koncertom.

    Najbolj sveže od U2, kar je.

    V bistvu zdaj vidim, da pravih s koncerta še ni. Bodo pa gotovo jutri.

  33. vlatka said

    žogca,

    ja,med mano in MMP je usodna privlačnost na višjem nivoju…, ni pa to fizično…, kar je tudi v redu. 😀

  34. zogca said

    Ta zadeva je sicer v redu, ampak meni bi zmanjkalo feedbacka. Ga tebi ne?

  35. vlatka said

    žogca,

    meni ga ne, saj ga dobivam na mentalnen nivoju 😀

  36. Lynx said

    Za lepo jutro in še lepši dan:

  37. trnovčanka said

    Če me spomin ne vara, bi Trnovčanka morala biti navdušena nad to pesmijo.😉

    Zogca res je 🙂

    Ne boš verjela, zadnjič sem na radiu slišala Illegal od Shakire in se totalno spomnila nate.

    Lynks dobro jutro! ti dam kontra: http://www.youtube.com/watch?v=W16yKckdsc4

  38. trnovčanka said

    Dobro poezijo ima tale Ifigenija. I like:mrgreen:

  39. Nevenka said

    Očitno je bil dan za “panda look”.
    Hvala enako.
    Tudi današnji ni ravno boljši, se mi je začel že ob treh zjutraj, ko sem se prebudila vsa prestrašena, ker mi ga je usoda hotela vzeti.
    Kaj je bilo šele potem…

  40. zogca said

    Jo spet poslušam. Zaspala sem pa … Hudo sem zaspala. Budilka je od sedmih zvonila vsakih deset minut in jaz sem vstala ob pol desetih. Blaženo spanje, odkar me več ne tlačijo more.😉 Lepo je, da ženske mislijo name, če že moški ne.😉

    Ne boš verjela, zadnjič sem na radiu slišala Illegal od Shakire in se totalno spomnila nate.

  41. zogca said

    Ajoj. Jaz takšnih sanj sicer nisem imela, so me pa eno leto tlačile more, da je muc bolan, da umira, jaz pa mu ne morem pomagati. Ampak zanimivo, ko je minilo eno leto od njegove smrti, so se more nehale in tudi pred spanjem se mi več ne prikazujejo slike iz veterinarske klinike, ker prej so se mi vsako noč. Mene je muceva smrt prizadela bolj, kot si to kdorkoli lahko misli. Moški gor dol, to me je dotolklo, jaz to vem. Ampak tisto, ko pravijom, da je eno leto in da potem srce … Res je to. Moj muc je bil moj mladič, čeprav ne človeški. Moški gre, ti je hudo, ampak veš, da je živ in zdrav, hvalabogu, čeprav vsak dan bolj trapast, hudega mu ni. Mojega mladiča pa ni bilo več. Kaj sem hotela povedati? Da me ne tlačijo več more.

    Je pa grozno, če se niti naspati ne moreš v miru. Vsaj med spanjem mora človek imeti mir.

    Tudi današnji ni ravno boljši, se mi je začel že ob treh zjutraj, ko sem se prebudila vsa prestrašena, ker mi ga je usoda hotela vzeti.

  42. zogca said

    Na hitro je dobila veliko fenic. Poglej http://med.over.net/forum5/read.php?151,5218120 !!! Jaz sem dve njeni pemi našla v antologiji in sta me navdušili, zato sem ob zadnjem obisku knjižnice bila na misiji, da jo najdem in sem res našla dve njeni zbirki, tako da bo na blogu še nekaj njenih pesmi.

    Dobro poezijo ima tale Ifigenija. I like.

  43. Nevenka said

    Oh, zgodbi o muckih imam jaz kar dve, najprej je bil moj Pikipiki, ki sem ga našla povoženega z zdrobljeno čeljustjo in sem na veterini pustila še zadnje dinarčke z limita. Najbrž je bil o rojstva okužen s felinolevkemijo.
    Za njegovo zdravje sem se borila več kot leto dni, celo na bioenergijo sem ga nosila.
    Imela sem ga pet let. Drugi mucek je bil pa Tigi, njega sem imela štirinajst let. Zbolel je za kronično odpovedjo ledvic. Dve leti sem ga doma negovala, vsak dan dvakrat infuzijo ringer, potem pred vsakim obrokom injekcijo Ranitala in še injekcije proti bruhanju zaradi uremičnega gastritisa. Tudi on je bil moj zlati mucek. In ko ga je bilo potrebno dati uspavati, je gotovo umrl del mene z njim.
    Imam v naravi, da se borim do zadnjega diha, dokler je vsaj čisto majhna lučka upanja. Za dobro vsakogar, ki mi kaj pomeni. Tudi za mucka.
    Moji mucki so bili edino res lepo v mojem življenju. Pošteno so vračali ljubezen. Takega človeka še nisem srečala.
    Pa vendar…ljudje potrebujemo ljudi.

  44. Nevenka said

    Je pa zanimivo, da tako kot so se moji mucki vedli, sem bila pa jaz njihov mladič. Sedaj imam tri, bog ne daj, da kaj pojamram, me takoj pogleda šest zaskrbljenih očk.

  45. Magi said

    Ni čisto v kontekstu, pa vendarle…Meni se je v soboto napovedal bivši, s katerim sva živela skupaj 8 let in sva se razšla pred 9 leti, vmes videla par krat, vendar zadnje 4 leta ne…da se dobiva na kavi, še prej vse izpraševanje, kako sem, kako so bivši skupni prijatelji…skratka, kot, da sva se včeraj zadnjič videla. In veste kaj, danes mi niti slučajno ne bi bil več zanimiv,tako, da sem prav vesela,da sva se videla.Tok dogodkov, izkušenj, življenje samo naredi svoje in treba je pustiti vso ljubezen tam, kje je bila in dati možnost, da pride nova….

  46. zogca said

    Nevenka, jaz si sploh ne upam obujati spominov, da ne bi spet česa sprožila. Bil je moj najboljši prijatelj petnajst let in brez dvoma tudi moja največja ljubezen. Moj predbivši je velikokrat rekel moji mami: “Ona nas ima sicer vse rada, ampak nikogar tako kot njega.” Jaz bi vse naredila za tega muca, vse, ampak ko je prišel njegov dan, da je moral oditi, sem bila povsem nemočna, ker nisem mogla narediti ničesar. Edino, kar sem lahko naredila, je bilo to, da sem se strinjala, da ga uspavajo, kajti živel bi mogoče še pet ur, pa bi se matral in umiral v mukah. Tako je samo zaspal. Tolaži me to, da je imel petnajst srečnih let in je bil res bolan samo en dan. Zdaj pa bom nehala pisati o njem, ker spet jokam.

  47. zogca said

    Magi, gotovo. Ko se čustva umirijo, ko na zadevo pogledaš trezno in samo z glavo, gotovo vidiš, da nisi nič pretiranega izgubil. Vsaj meni, mislim, bo to jasno. Da se s človekom, ki me je zapustil zaradi takšne bedarije, ki je ves čas (kot se je pozneje izkazalo) na meni iskal samo napake, gotovo ne bi osrečila. Vendar pa dvomim, da bom kadarkoli nekritično gledala na njegova dejanja.

  48. trnovčanka said

    Na hitro je dobila veliko fenic. Poglej http://med.over.net/forum5/read.php?151,5218120 !!!

    Poglej poglej pa res. Link seveda ne dela😉 Zanimiva gospa: http://sl.wikipedia.org/wiki/Ifigenija_Zagori%C4%8Dnik_Simonovi%C4%87

    Je pa danes ponedeljek😀 kar pomeni, da sem ob 21.00 pripopana pred TV:mrgreen: .

  49. zogca said

    Seveda, Trnovčanka, nekdo je gojil fiks idejo, da me nihče ne bo našel, če bodo oni onemogočili, povezavo do mojega bloga. O tem, kako zelo so se motili, priča števec na levi strani.

    Statistika bloga
    54,640 obiskov

    In to V SAMO DVEH MESECIH. Ne vem, kakšen je bil obisk prej, ko jev bil blog na njihovem serverju, ker tam nisem imela statistike. Si pa mislim, da so oni mislili, da imam takšen obisk zahvaljujoč njihovem sistemu. Zdaj je povsem očitno, da ga imam zahvaljujoč svojemu trudu. Ker se za blog resnično trudim in ljudje to cenijo ter ga radi berejo.

    Sicer pa … Če za MON-ovke velja, da vse vprašajo na MON-u in ne uporabljajo brskalnikov (tako se velikokrat piše) …

    Search Terms for all days ending 2009-01-19 (Summarized)

    zogca 1,328
    žogca 989
    žogca v ofsajdu 530
    žogca wordpress 132
    žogca blog 115
    žogca v ofsajdu blog 79
    blog žogca 65
    Žogca wordpress 56
    Žogca v ofsajdu 51
    zogca blog 28
    žogca u ofsajdu 19
    zogca v ofsajdu 16
    žogca ofsajdu 13
    žogca v 12
    žogcin blog 11
    wordpress žogca 9
    Žogca blog 9
    blog žogca v ofsajdu 9
    in tako dalje …

    To so seveda samo tisti, ki pridejo prek brslaknika. Veliko jih ima blog bookmarkano ali pridejo s kakšnega linka direktno.

    Toliko o nedelujočem linku …

    Lorda, da. Ti lahko napamet zrecitiram danjašnji del.:mrgreen:

  50. trnovčanka said

    A veš da spremljam tole tvojo številko. In ti je res lahko v čast. Ko sem se prvič vklopila v debato (malo pred novim letom) je bila cifra nekaj čez 38.000.

    Sigurno imaš enega najbolj branih blogov v Sloveniji, če upoštevaš, da nisi neka znana osebnost (razen na monu seveda😉 )

  51. trnovčanka said

    Lorda si bom pa kar sama pogledala, hvala:mrgreen:

  52. zogca said

    Tega ne vem, ker ne vem, kako brani so drugi blogi, mi je pa v veselje, če so tisti, ki ga berejo, z blogom zadovoljni. In tudi to mi je v veselje, da tako radi prihajate klepetat sem. Ta gledanje Lorda pa imaš opravičeno uro. :mrgreen:

  53. vlatka said

    žogca,

    vse je slabo, kar se tako konča. Predvsem boleče in odprto je mnogo vprašanj.

  54. zogca said

    Danes je menda najbolj depresiven dan v letu.😦

  55. maxi said

    Danes je menda najbolj depresiven dan v letu.😦

    Ampak je bil res…ne več če ravno depresiven, je pa bil težek…

  56. zogca said

    Trnovčanka, http://med.over.net/forum5/read.php?151,5218120 je očitno šel pa pa. Ni ga več. Samo zato, ker je citirana pesem z mojega bloga, čeprav ni omenjen ne moj blog ne jaz.🙄 O tem, da jaz s to temo nimam opraviti prav nič, je odveč pisati. Ampak pomembno je, da se ne brišejo takšni ksenofobni izpadi …

    Je pokvarjen kot kvargelj
    Res je bilo tisto z maturo.Saj je blo u medijih.
    Ne vem kateri ljubljančani ga podpirajo.mogoče muslimani pa srbijanci.
    Je živa groza.
    knjižničarje je združil – direktorje bo pa vrgel na cesto ,vsaj tiste ki se ne pišejo na ić

    Pomembno je imeti kriterije.🙄

Leave a Reply

 
