Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Parkiram tam, kjer je “plac”!

Posted by zogca na januar 18, 2009

Pred dnevi sem prebrala, da smo Ljubljančani nestrpni. Razlog? Avtomobili. Avtomobili, ki nimajo ljubljanskih registrskih tablic. In so seveda parkirani tam, kjer je “plac”. Res ne želim zagovarjati Ljubljančanov, ampak … Ne, v resnici jih želim. Prav nič zelo ljubljanskega ni v tem, da človek izgubi živce, ko ugotovi, da je nekdo avto pustil pred vhodom v njegovo garažo. Živce bi izgubil tudi Mariborčan ali Koprčan. Enako velja za avtomobile, ki stojijo na pločnikih, travnikih, kolesarskih stezah, križiščih, pred vhodi in povsod tam, kjer seveda ne bi smeli. Kdor nonšalantno pravi, da parkira tam, kjer je “plac”, bo imel težave povsod, ne samo v Ljubljani. Kajti ne parkira se tam, kjer je “plac”, parkira se tam, kjer je “parkplac”.

33 Responses to “Parkiram tam, kjer je “plac”!”

  1. zogca said

    Nekaj primerkov, ki jih je ven vrgel striček, ki mu je imel Gugl.

    http://lh4.ggpht.com/seamus.pink/SD-0OAlA7iI/AAAAAAAAFaE/k1XYzo9EJeA/Slika003.jpg?imgmax=576

    http://lh6.ggpht.com/seamus.pink/SD-0NglA7hI/AAAAAAAAFZ0/rxhwzwkuZJc/Slika002.jpg?imgmax=640

  2. zogca said

    In še nekaj fotografij, ki gredo po principu “parkiram tam, kjer je plac”.

    Suma sumarum, vsak dela glih tisto, kar mu pade na pamet.🙄

  3. zogca said

    Zasedba je pa zelo “internacionalna”, kot se vidi iz zgornjih fotografij. Od Ljubljančanov do Mariborčanov, Kranjčanov, Novomeščanov, skratka – vsi.

  4. zogca said

    Še malo, ker se prav zabavam …

  5. cija said

    tale slika od honde (tretji link v drugem komentarju) je policijska provida, parkirana na delu avtoceste, ki še ni odprta za promet. teoretično ne pade v to kategorijo. Tudi znakec odzadaj (krogec z rdečim robom) prikazuje, da promet ni dovoljen. (da ne bi kdo mislil, da mariborčani parkirajo na sredi delujoče avtoceste)

  6. zogca said

    Okej, za enega imamo opravičilo.😉 Vsi drugi so še vedno v prekršku.

  7. cija said

    sicer pa je moj osebni favorit tale:
    http://cija.moj-album.com/album/14691320/?os=14691327

  8. zogca said

    Pri nas je takole http://www.park-on.net/wp-content/uploads/2008/03/dscn0326.jpg vsak dan, ampak ne samo z ene strani, z obeh.

  9. zogca said

    Vsa čast mu. Za to je treba biti posebej nadarjen.:mrgreen:

    sicer pa je moj osebni favorit tale

  10. zogca said

    Moj favorit je zaenkrat http://www.moj-album.com/slike/1073407/dsrX92XqXeEJppzm.v.jpg , ampak računam, da bom našla še večjega specialca.:mrgreen:

  11. zogca said

    Če po takšnega ne pride pajek, potem res ne vem.🙄

  12. zogca said

    Krožno križišče kot parkirišče. Seveda, BTC City.

    Pa da človek ne bi popizdil, bil Ljubljančan ali ne.

  13. zogca said

    Tisti s stopnic iz vseh zornih kotov …

  14. Andrej said

    Tale tvoj favorit je lepo nasedel na stopnicah.

    Nek čefurčič iz Kranja, je mislil, da je njegov mercedes z novimi feltnami vsemogočen in je nasedel na stopnicah.

    Reši ga lahko samo vlečna služba oziroma pajek, ki ga bo dvignil. Potem pa ima še pregled pri mehaniku in če je podvozje močneje poškodovano, bo odkidal kakšnega jurja, v evrih seveda.

    Jaz imam pa favoritinjo, ki ne parkira tam kjer je prostor, ampak tam, kjer se ji zdi. Ne vem zakaj imam asociacijo, da je blondy😉 :

  15. Andrej said

    Hm … kaj z linki???

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/avto-parkirala-kar-na-sosedov-avto.html

  16. Andrej said

    Enkrat prime, drugič ne?
    Pa dobro … bomo preživel😉

  17. zogca said

    Andrej, nič manj prekrškovna ni vožnja po stopnicah. Mislim!!! Ampak tale tvoja bjonda je pa očitno hotela poseksati tisti drugi avto.:mrgreen:

    Hotela sem pofotkati par prekrškarjev, ker sem prevozila celo Ljubljano po dolgem in počez (bo treba spet kupiti vinjeto), ampak ker jaz nisem prekrškar, nisem hotela voziti z mobilnikom v roki, pa čeprav ne bi telefonirala. Mah, v bistvu zakon ne prepoveduje fotografiranja med vožnjo.😉

  18. vlatka said

    žogca,

    daj no…, vsi smo alergični na take, ki parkirajo kar povprek…in tablice sploh niso pomembne. Je pa bolj luštno pizdit na nekoga, ki ni iz tvojega kraja,hehe…, čeprav bi moralo biti obratno, mar ne? 😉

  19. zogca said

    To, da se parkira zraven kant za smeti, ki jih potem Snaga ne more izprazniti, je stara stvar.

    Temu je en za brisalce zataknil vrečko s smetmi.😉

  20. zogca said

    Jaz pizdim na vse enako. V bistvu pa večinoma na Ljubljančane, kajti ti so večina na moji ulici. Ne, jaz, ko zapeljem iz garaže, ponavadi ne vidim ne levo ne desno in zapeljem na slepo. Ker nimam druge izbire, ker je cesta zaparkirana iz obeh strani in če gre za manjše avtomobile in vidiš čez, v redu. Če so malo večji, ne vidiš nič.

    Me je pa pogrel zapis na enem blogu, ko je gospodič kurcal Ljubljančane, češ kaj mu hočemo, on pač parkira, kjer je plac. Plac je v bistvu tudi sredi Dunajske, ni pa tam parkplac.

    Je pa bolj luštno pizdit na nekoga, ki ni iz tvojega kraja.

  21. zogca said

    Deset metrov od Ministrstva za notranje zadeve, v parku. http://www.trajekt.org/pictures/mojster-3-v.jpg Nič bolje ni zraven Ministrstva za okolje in prostor. http://www.trajekt.org/pictures/mojster-4-v.jpg

  22. Nevenka said

    To je eden od razlogov, zakaj se ne maram voziti z avtom. Parkiranje.

  23. Rak said

    Jaz pa sem prejšnji teden parkiral po vseh pravilih. Pa sem dobil od neke voznice tako vroč pozdrav, da mi vrata še sedaj popravljajo. Neverjetno, življenje pa teče naprej…. Ampak tja, kamor bi moral jutri res pod nujno, pa ne bo šlo. Je predaleč.

  24. zogca said

    Rak, moj avto je bil, ko ga je imel prejšnji lastnik (kupila sem ga od zelo bližnjega sorodnika) dvakrat udarjen na parkirišču, ko je (moj avto) miroval in bil ugasnjen. Najprej ga je udaril en gospod, ki je bil tako pošten, da je za brisalce zataknil svojo številko. Lahko bi se naredil neumnega in ga nikoli ne bi našli. Potem pa ga je udarila pred pošto ena histerična ženska, naravnost vanj, kot bi bila slepa. In je še vpila nanj, ne moreš verjeti. Da s ceste zapelješ na parkirišče in udariš direkt v avto, potem pa še vpiješ na lastnika, ki sedi v avtu.🙄

  25. zogca said

    Buse maram še veliko manj, odkar mi je voznik pri sprednjih vratih, ko je bila huda gužva, preščipnil roko in ni odprl vrat do naslednje postaje, četudi sem fajn vpila, pa ne samo jaz, ampak tudi ljudje okoli mene. In vse to en meter od njega, tako da je nemogoče, da ni nikogar od nas slišal. Rezultat? Povsem modra roka in čisto vsi prstani so spremenili obliko tako, da sem jih morala dati rezati, da sem jih spravila z roke. Od takrat (deset let nazaj) sem šla mogoče trikrat na bus.

    To je eden od razlogov, zakaj se ne maram voziti z avtom.

  26. vlatka said

    žogca,

    **20**

    hehe, dobra je ta. Mi iz primorske imamo največ proti Lj tablicam, no, sama ne toliko, ker imam ful frendov gor, kolikor kakšni drugi…ampak, ej..Bedarija..,a ne? vsi smo ljudje, samo malo več spoštovanja nam manjka…..

  27. John said

    vsi smo ljudje, samo malo več spoštovanja nam manjka…..

    Jaz bi dodal še “strpnosti”. Kaj naj pa drugega preostane? Pločevine je tako vedno več na naših cestah. Brez avtomobila pa tako ne moremo.

    Naj se ve…

  28. zogca said

    Seveda, kaj mene briga, od kod je, če avto parkira tako, da jaz moram stopiti v ogromno lužo, če hočem mimo. Ga bom preklinjala, kdorkoli je. Pa četudi moj prvi sosed.😉

  29. zogca said

    Vedno več in že res preveč, če se jaz kaj vprašam. Po trije avtomobili na stanovanje. Nič čudnega, da so najprej zaparkirali vse pločnike, zdaj že ceste, naslednji je travnik. Samo čakam.

    Pločevine je tako vedno več na naših cestah.

  30. John said

    Jap. Smer, v katero drvimo ni ravno najbolj zdravo za človeško populacijo. Ker za travnikom bomo počasi za parking uporabili ves planet.In ko ne bo več prostora gremo pa še malo med zvezde. Vse za avto.

    In glej. Medtem je že nova tema.🙂

  31. zogca said

    Katera? Pesmica? Ponavadi dam na blog dve objavi na dan. Ni pravilo, ampak ponavadi je tako. Pa trudim se, da bi bile čim bolj raznovrstne, da bi vsakdo našel kaj zase.

    In glej. Medtem je že nova tema.

  32. Jovanka Broz said

    kadar vidite na parkirišču lep avto ,zlate barve je moj in ga pustite pri miru. Ni važno kako je parkiran. Tko.😀

  33. zogca said

    Jovančice, v objavi pod naslovom Bi šle za lepoto tudi pod nož? moraš potrditi pristnost nečesa.😉

Leave a Reply

 
