Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Izgini že enkrat! aka Narobe svet?!?

Posted by zogca na januar 17, 2009

Opisani dogodek se je zgodil v virtualnem življenju, a bi se kaj zlahka lahko tudi v nevirtualnem, tistem pravem. Gospa je. Samo je. Obstaja. Virtualno. Kot vzdevek. Piše zabavne zgodbe o svojem naraščaju in obuja spomine na dneve, ko je naraščaj privekal na svet. Nič pretresljivega. Predvsem pa nič takšnega, česar ne bi počele tudi mnoge druge ponosne mamice. Vendar gre nekaterim v nos in se ne morejo vzdržati pisanja zajedljivih opazk. Enkrat, drugič, stotič. Naj ima človek še tako dobre živce, in ta gospa jih je imela, mu nekega lepega dne poči film. Dovolj je. Njej je bilo dovolj. Odločila se je, da gre v ilegalo. Ne prva in ne zadnja. Tam, v ilegali, je ne bodo napadale tiste, ki so to vseskozi počele. Kajpak s plemenitimi razlogi. Šla jim je na živce, motila jih je. Če to ni plemenit razlog, da se na nekoga spravljaš, potem res ne vem, kaj je?!? Je naredila prav? Menda je. Ko se nekdo spravi nate, se moraš umakniti. Tako pravijo. Stvar je v resnici zelo nepomembna, če ne bi postala simptomatična. Ne samo za virtualno bivanje, ampak bivanje na sploh. V končni fazi se je povsem enako v virtualnem svetu zgodilo tudi meni. Umakniti se mora žrtev. Tisti, ki je tarča napada. Ne napadalec. Tisti, ki živi v svetem prepričanju, da ima po človeku pravico brcati, dokler ta stoji pred njim. In vsi žrtvi govorijo, naj bo vendarle pametna ter se umakne. Nihče ne zgrabi tistega, ki brca in ga odvleče stran ali pa vsaj umiri. Tako je v virtuali. In v resničnem življenju ni nič drugače. Žensko, ki jo v lastnem domu mož pretepa, sprašujejo, zakaj ne odide. Zakaj bi morala oditi žrtev? Zakaj ne odstranijo ali vsaj umirijo nasilneža? Ona naj gre z otroki v varno hišo, da bo on lahko v njunem skupnem stanovanju nemoteno živel naprej? Narobe svet, kajne? Vendar žal naš svet. Pa saj, verjetno je ne tepe zastonj.  Že ima razlog, da to počne. Kajpak misli, da je plemenit. Žrtev posilstva vsak drugi sprašuje, s čim je povzročila tisto, kar ji je posiljevalec naredil. Gotovo je tudi ona kaj naredila. In nenazadnje, če ti avto v garaži, ki je pod ključem, snamejo z vseh štirih pnevmatik, kar se je zgodilo enemu izmed mojih sosedov, je prvo vprašanje, komu se je zameril. Nekaj je gotovo naredil. Če nič drugega, je nekoga grdo pogledal. Seveda, poiščimo plemenite razloge. Vedno obstajajo. Za vse svinjarije, ki jih ljudje počnejo, poiščimo plemenite razloge.

Zgoraj omenjena gospa je virtualno nehala obstajati. Njenega vzdevka ni več in tiste, ki so jo iz plemenitih razlogov napadale, ker jih je motila, motila pa jih je zato, ker so se vedno prekleto potrudile, da so jo med veliko množico uporabnic vselej našle in niso spregledale niti enega njenega sporočila, kar je, verjemite, precej zahtevna naloga, si bodo našle novo tarčo. Psi bodo še nekaj časa lajali, karavana bo šla pa vseeno dalje. In ko že omenjam pse … Če v parku podivja pes in se zaganja v ljudi, se bodo vsi obiskovalci parka strinjali, da mora lastnik psa umiriti. Če psu ni kos, mora skupaj z njim zapustiti park. Nikomur ne pade na pamet, da bi govoril, da morajo zaradi psa zapuščati park drugi obiskovalci. In nihče ne bo rekel, da si je tisti, ki ga je pes ugriznil, sam kriv, ker ni pravočasno zapustil parka. Če podivja človek, se mu je pa treba umakniti. Kdor se ne umakne, si je sam kriv za vse, kar sledi.

Izgini že enkrat, kajti dokler se nahajaš v dosegu mojih nog, imam pravico brcati po tebi in sam/a si kriv/a, kajti imaš možnost, da se umakneš. Je to narobe svet ali samo jaz ne razumem, da je opravičljivo biti nasilnež, pa četudi samo virtualni?

64 Responses to “Izgini že enkrat! aka Narobe svet?!?”

  1. trnovčanka said

    Sem zasledila včeraj. Pa sploh nisem opazila, da bi šla komu v nos. Kaj češ, Zogce ni več, pa je potrebno poiskati novo tarčo. Kar je najbolj bizarno je dejstvo, da so ji nekatere najbolj zamerile tisto preusmerjanje pozornosti iz Zogce nase. Druge zgleda ne prenesejo njene družinske sreče, tretje spet nekaj tretjega.

    Jaz nikakor ne razumem, kaj imaš od tega da prežiš na vsako besedo nekoga v virtualnem svetu. In če v 12tih letih, kar sem njegov gost nisem dojela, zelo verjetno tudi nikoli ne bom.

  2. zogca said

    Jaz pa sem. Zadnji teden dni je nekaj vzdevkov (koliko je to dejansko ljudi) tolko po njej in se norčevalo iz nje. In to ne neki iks ipisloni, bodi ziher, ampak ženske, ki so podrobno vedele za nekaj let nazaj vse, kar je napisala. Prav noro se mi zdi, da se mora zdaj ona skrivati, medtem ko se bodo te iste ženske spravile na naslednjo. Kdorkoli že to bo. Vendar pa dvomim, da so ji zamerile tisto preusmerjanje pozornosti, zelo dvomim. Bolj mislim, da jim gre v nos to, da je srečna. Še posebej je to očitno iz tiste teme, v kateri so jo prepričevale, da je njen zakon v resnici slab, ampak ona tega ne ve. Kot sem napisala, v zadnjem tednu je bilo več tem, v kateri so se tako spravljale nanjo, da … Da, prej sem bila tista, na katero so se spravljali jaz, s to razliko pač, da je bil glavni, ki se je spravljal name, sam lastnik. Še prej so imele Kitty. Še prej ne vem koga. Poskrilo se je že ogromno meni blazno simpatičnih uporabnic, ki so bile čiste pozitivke. Kar pa se prežanja tiče … Pri Bugi je bilo očitno, da nekatere niso spregledale niti enega njenega stavka.

  3. trnovčanka said

    Nisem brala celih črev včeraj, sem pa zasledila, da je ena napisala, da ima bedne teme, še posebej tisto o njenem ljubimcu. Predvidevam, da je bila to tista kost, ki jo je vrgla, da bi prekinila kalvarijo z Zogco.

  4. zogca said

    Jup, tista. Ampak tega ni mogla napisati poznavalka, kajti poznavalke so seveda s tisto temo vztrajale do konca, že nekje pri sredini pa je bilo jasno, da se heca. Če slučajno komu ni bilo jasno od samega začetka.

    Predvidevam, da je bila to tista kost, ki jo je vrgla, da bi prekinila kalvarijo z Zogco.

  5. trnovčanka said

    To imaš pa prav. To je bilo še meni takoj jasno, pa drugače o bugi, razen tega, da ima dvojčka, ne vem skoraj nič.

  6. Nevenka said

    Je to spet kakšna štorija z MON-a?
    Oh, nasilja je na netu kolikor hočeš.
    Včasih dobim občutek, da se nekateri prav izživljajo. Sem tudi doživela že par napadov, ker sem kaj preveč iskreno napisala, pa ljudje v moji besedi niso našli same hvale, ki so jo pričakovali, pa je bilo vse narobe. Celo v pesniških sredinah, ko se nekateri imajo za “bolj kulturne”. Imena bom izpustila, ker se šetajo po blogih kot duhovi, pa samo iščejo kje bi kaj zakurili.😦

  7. zogca said

    Jup. Tam se vedno dogaja.😉

    Je to spet kakšna štorija z MON-a?

  8. vlatka said

    žogca,

    en čas nazaj, bi me nekateri najraje zažgali na grmadi, ker sem pisala stvari, ki jih ne bi smela…oz. ne bi smela dopustiti, da se pišejo. Pa sem še vedno tu. Moja jajca so trda. Nimajo pa vsi takih jajc. In so zaradi tega nekateri v premoči, kar res ni prav.

    Je pa tako, ko si enkrat v javnosti, na blogu, ali kjerkoli, moraš vedeti, da te bodo žagali…Torej, če hočeš skoćiti v mrzlo vodo, nosi posledice sam.

    se strinjaš?

  9. zogca said

    V bistvu imam jaz z blogi samo pozitivne izkušnje. Tako s svojim blogom kot z drugimi blogi, kjer sodelujem. In težko rečem … Pa tudi mogoče kdaj pišem stvari, ki vsem niso všeč. Se mi zdi, da se te, zgoraj omenjene stvari, bolj pogosto dogajajo na forumih, sploh tam, kjer se lahko menjajo vzdevki. In potem določeni ljudje “drkajo” v glavo. Iz čistega užitka, seveda. pa ta gospa, o kateri sem zgoraj pisala … Ona res ni nikoli napisala nič takšnega, večinoma je pisala o otrocih. Meni je bila res blazno simpa, pa ne samo meni. In ko je napisala, da gre v ilegalo, pa ko so potem ženske dopisovale, da one so tudi šle – že pred leti, enostavno sem si mislila … To je to isto razmišljanje. Kot ko so meni govorili … Umakni se in boš imela mir. Ko se nekdo spravi nate, se moraš ti umakniti.

  10. zogca said

    Evo, Vlatka, en primer http://med.over.net/forum5/read.php?151,5211336 “drkanja” v glavo in to konstantno ves teden, karkoli je napisala. In ji je dopizdilo.

  11. vlatka said

    žogca,

    ja, če je prtisk prevelik,se umakneš v ilegalo. A tudi to ne reši stvari, če nima sam človek rešeno pri sebi….

  12. zogca said

    Štekam jaz to, ampak mi je noro, da se umikajo fejst ljudje. Zaradi zajedljivcev.

  13. vlatka said

    Nevenka,

    a res? Da so ti težili zaradi tvojih lepih pesmi?

    ja, obstajajo tudi taki, ni kaj. a take je treba spregledati.

    Včasih pride do kakšnih konfliktov, ko ne veš, kaj drugi misli. A da bi kar druge poniževali, je tudi meni tumač!!

    Ne daj se!!

  14. zogca said

    Jaz si tudi ne morem misliti, zakaj bi Nevenka šla komu v nosu. Pa redno obiskujem njen blog in mi … Ne, ni mi jasno, res mi ni. Ne vem, jaz na blogu nimam nobenih slabih izkušenj. Ne tukaj ne na eDnevniku. Niti enega grdega komentarja ne.

  15. vlatka said

    žogca,

    odvisno je vse od trenutnega počutja posameznika, Verjemi.

    Včasih nam škodi sapica, drugič pa nas ne moti orkan.

  16. zogca said

    To je res. Ali če grem na brcanje. Včasih te podere ena sama brca, drugič jih zdržiš tisoč. Pa vednar to ne spremeni tistega, o čemer pišem … Da ljudje pričakujejo in jim je povsem logično, da se bo umaknil tisti, katerega brcajo. In ne, da se bodo umirili tisti, ki brcajo.

  17. vlatka said

    žogca,

    tisti, ki brca, mu je razumljivo, da se bo umaknil brcani…Logično, sicer ne bi brcal….

    Seveda pa ni fer!!!

  18. zogca said

    Temu se reče bully. Ampak včasih si za bullyja moral imeti kaj nekaj jajc, da si si upal v živo nadlegovati ljudi. Za računalniškega bullyja to ni treba. Je dovolj, da si glih prav žleht in da si lahko anoninem. Saj vem, da je težava nerešljiva, ampak zato je pa tudi objava padla v kategorijo po imenu Bruhanje. Pač, dala sem si duška. V bistvu je pa najvažneje, da je Bugi srečna s svojimi moškimi, večjimi in manjšimi. Tiste, ki so jo lovile po forumu, verjetno niso in je verjetno prav to tudi bil razlog, da so jo tako rade “drkale”.

  19. Nevenka said

    Vlatka ne zaradi pesmi, forumi pač… tako kot omenja Žogca, a v zvezi z poezijo in pogledom nanjo in pogledom na poetične “delavnice”, kjer naj bi izmenjavali mnenja in se poskušali izobraževati iz literarne teorije. Pa si komu pošteno napisal o pesmi kar si mislil, pa so te pokozlali, obrcali bi te kot psa. Nekateri o teh se sluzasto plazijo po blogih in delajo lep obraz.
    Zelo nagravžno in delijo objemčke in sončke. Sem pa tja še vedno koga zabodejo v hrbet. In tisti, ki so bili najbolj proti temu, da bi objavljali v revijah in knjigah so najbolj bolestno ambiciozni, dvoličnost za umret.
    Zato pa imam svoj blog, da se mi ni več treba jajcati s pokvarjeno sodrgo.
    Če kdo napiše kaj butastega, zbrišem pa je. Mislim, da je bilo nekaj takega dvakrat do sedaj. Blog je nevtralen, človek nikogar ne slili v branje, niti v oblikovanje mnenja o pesmi, niti o čem drugem.

  20. cija said

    Vse je samo favšija in nič drugega. Tisti, ki so priljubljeni, glasni, samozavestni bodo vedno popljuvani od tistih, ki to niso. V reali je pljuvanje pač zelo skrito, v virtuali pa je zaradi anonimnosti to pač omogočeno.

  21. zogca said

    Jaz bom na koncu ugotovila, da se najbolj kultivirana oblika komunikacije odvija na forumih, kjer se zadržujejo nogometni huligani, prav res. Pesniki “drkajo” drug drugega, mamice “drkajo” druga drugo …🙄

    forumi pač… tako kot omenja Žogca, a v zvezi z poezijo in pogledom nanjo in pogledom na poetične “delavnice

  22. zogca said

    Verjetno res. Kaj drugega bi pa v primeru Bugi lahko bilo? Ona se, za razliko od mene, ni spuščala v kočljive teme, da bi ji lahko zamerile mnenje o tem in onem. Meni, na primer, ena še danes ne more oprostiti tistih brisač. Pa nič drugega nisem naredila kot napisala, kako jih perem. Kadarkoli me kdo omeni, se oglasi ta ženska. Dva tedna nazaj, na primer, je nekdo hotel imeti na forum prilepljeno mojo fotografijo. Pa se je ta oglasila. Da ona bi me tudi rada videla, da se me bo lahko ognila, ker ona pa ne pere brisač tako in mi bo gotovo smrdela.🙄 In kadarkoli me je kdo omenil, se je ona oglasila in težila s temi brisačami. Ne moreš verjeti, s čim se človeku lahko tako zelo zameriš, da te zaradi tega “drka” tudi leto in pol pozneje.

    Vse je samo favšija in nič drugega.

  23. enamoyca said

    Žogca, pomisli na to, kako prazno življenje mora imeti takšen osebek, da si ga polni na tak način. Pravzaprav so ti ljudje vredni pomilovanja in ne jeze. Jaz se v takšnih in podobnih trenutkih spomnim misli La Rochefoucoulta: “Sreča je, če znaš v svoji duši živeti tako visoko, da te človeške bednosti ne dosežejo.”

  24. zogca said

    Čudovita misel, res čudovita. Se pa strinjam. Kdorkoli uživa v tem, da trpinči drugega, gotovo sam ne more biti srečen.

    “Sreča je, če znaš v svoji duši živeti tako visoko, da te človeške bednosti ne dosežejo.”

  25. maxi said

    “Sreča je, če znaš v svoji duši živeti tako visoko, da te človeške bednosti ne dosežejo.”

    (sem morala poboldat tole misel)

  26. vlatka said

    Nevenka,

    ne daj se! Meni si krasna, četudi me kdaj skritiziraš, a vedno spoštljivo, kar zelo cenim.
    In te imam zato rada.

    Je pa vseh sort ljudi, to itak veš. Ja, hlinjenje gre tudi meni na bruh…

    Lepo bodi. 🙂

  27. zogca said

    Saj verjetno se te bednosti, če si sposodim citat, ne dotaknejo toliko, če je drugače s teboj vse v redu. Če pa si od česa drugega že malo zamajan, ti pa dejansko lahko fajn pridejo do živega. Čeprav je to na nek način nesmiselno.

  28. Janis said

    Hja, Žogca, poglej, če bi meni rekel prijatelj, da mu je nekdo v blokovski garaži poškodoval avto, bi ga tudi vprašala, če se je komu s čim zameril. Pa to še zdaleč in nikakor ne pomeni, da hočem s tem samo prikrito povedat, da je prijatelj česa kriv in da je problem na njegovi strani. Tebi ni treba naredit nič narobe, da se nekdo iz nekih svojih bolnih razlogov spravi nate. Tudi mene so tepli zato, ker sem ženska, ki je bila v hotelu povsem očitno par z drugo žensko. Ja, s tem sem se nekomu, ki me sploh ni poznal, pač zamerila. To je jasno. Ampak jaz ne nosim nobene odgovornosti za to, da sem se nekomu zamerila.

  29. zogca said

    To so pa real life bullyji. Priznati moraš, da je za to vseeno treba imeti malo več jajc. Seveda pa ne odobravam tega, da so te tepli? Prav tepli? Moški, ženske???

  30. Janis said

    Prav tepli. Moški. V bistvu so čakali na priliko, da bi eno od naju (ali mogoče tudi obe, ne vem, dvomim, da mene so, moje punce pa ne bi) dobili izven prometnih ulic in to priliko so žal tudi dobili, samo na mojo srečo ne tako dolgo, kot so upali.

  31. zogca said

    V Sloveniji?

  32. Janis said

    Ne. Na Poljskem. Lahko ti sicer napišem celo zgodbo, ampak ti jo bom samo enkrat lol

  33. zogca said

    Zakaj bi mi jo pa dvakrat???

  34. zogca said

    Na Poljskem so tako ali tako ultra verni, že malo preveč. Kar bi lahko razložilo homofobijo. Čeprav, v Srbiji pa niso ultra verni, pa so tudi homofobi.

  35. Janis said

    Rajši povem vse v enem kosu kot počasi, ker niso prijetni spomini lol

    V istem poljskem hotelu smo bili v ločenih sobah jaz in moja punca skupaj, moji starši skupaj in moj stric in teta skupaj. MIdve sva se v hotelu obnašali kot par, zunaj hotela ne, ker sva bili že od prej od prijateljev posvarjeni pred homofobijo. Nekega poznega popoldneva, ko smo šli vsi skupaj na družinski shopping na neko znano shopping ulico (veliko in prometno), je mene ravno poklicala sestra na mobitel, ko so moji še plačevali na blagajni in ker je nisem čisto nič slišala, sem se umaknila nekaj uličic naprej v eno majhno in zabačeno, kjer je bil mir. Govorim s sestro, v tistem pridejo za mano trije fantje, slišala sem samo pospešene korake, vse se je zgodilo v sekundi. Eden mi je izpulil mobitel in ga vrgel po tleh, drugi mi je potegnil dol plašč, tretji me je porinil ob zid s komentarji o “fucking goddam daykes” in “we’re going to show you” in me udaril. Ker sem se upirala, kolikor sem se pač lahko, sem pokasirala svoj delež klofut in udarec na nos že takoj, dokler me niso porinili na tla, eden me je brcal (na srečo “samo” s supergami!), drugi me je poskušal sleči, nimam pojma, kaj je bilo s tretjim, jaz sem se poskušala branit na vse kriplje, dokler me niso na lepem spustili in spizdili – razlog je bil to, da je moja punca z mojo družino hvalabogu prišla za mano in so zagnali cel šunder, ko so tekli proti nam in lahko si predstavljaš, da je bil lep šok že zanje, ko so me videli z okravavljenim obrazom in z odpetimi hlačami, da o svojem lastnem rajši niti ne govorim. Nadaljevanje je bilo urgenca, policija, opis storilcev, lovljenje storilcev, našli so samo dva, preiskava je pa pokazala, da naju je verjetno svojim prijateljem izdal eden od receptorjev v našem hotelu, ker niti mene niti nje nihče ne bi mogel z ulice ocenit za par, ta model je pa klical na mobitel enega izmed nasilnežev. Nisva zgledali “dajkici” in nisva se obnašali kor par izven hotela. Grda zgodba.

  36. zogca said

    Fuk, kaj je en folk prizadet. In še huje, če imajo res razvito mrežo in te stvari delajo načrtno. Ker potem ti gotovo nisi prva, ki se ji je zgodilo, pa tudi zadnja ne.

  37. zogca said

    Ne fuk, fak.

  38. Janis said

    Ne, nasploh na Poljskem nisem prva, kar se pa teh dveh izmečkov tiče, sem bila pa verjetno zadnja, ker dvomim, da si želita nazaj v zapor.

  39. zogca said

    Če sta normalna, potem verjetno ne. Ni pa povsem rečeno, da sta normalna, ker normalni ljudje ne počnejo takšnih stvari. Mogoče pa res, si ne želita v zaporu izkustiti homoseksualnosti na lastno kožo. Ali pa je to samo mit?

  40. Janis said

    Ne, ni mit, ampak to je rezervirano za pedofile. In kljub temu, kar je potem hotel naredit eden od njih, to overall ni bil poskus posilstva, ampak pretep.

  41. zogca said

    Ampak v končni fazi, če tam hočeš občevati, potem moraš z istim spolom. Mešanih zaporov, kolikor vem, še ni.

  42. Janis said

    Če hočeš spolno občevat ali če si vanj prisiljen, je v zaporu to samo z istim spolom, da. Ampak spolnost v zaporu ponavadi ni navadna spolnost iz užitka, ampak izživljanje premoči.

  43. zogca said

    Pa potrebe imajo verjetno tudi. Čeprav jaz zdaj na lastnem primeur spoznavam, da se da prekleto dolgo živeti brez seksa. V bistvu sploh ni težko. Seveda, pogoj je, da ne telebnem na ledu in si polomim obe roki. Potem bi znal biti hudič.:mrgreen:

  44. Janis said

    Mentalni preskok v glavi med heteroseksualnostjo in homoseksualnostjo samo zato, ker si horny, je veliko težji, kot si predstavljaš. SAj vidiš sama na sebi lol

    Sicer pa, nobenemu ne želim posilstva. Tudi jaz sem precej lažje požrla to, kar se je zgodilo, kot bi morebitno posilstvo.

  45. zogca said

    Pazi, pri meni moraš vseeno upoštevati dejstvo, da jaz imam nekaj telefonskih številk, ki bi me prišle z veseljem servisirat, ampak jaz tega nočem. Pa tako ali tako lahko seks dobim v ta prvi diskoteki, če bi ga iskala. Torej ga očitno nočem. Če pa ne bi mogla brez, vsi moški bi pa pomrli, potem pa ne vem …

    SAj vidiš sama na sebi lol

  46. zogca said

    Nisem brez potenciala.:mrgreen:

  47. Janis said

    Ma ajde, takih ljudi, ki bi bili tudi v ekstremnih razmerah brez potenciala, je najbrž presneto malo. Drugače pa o tem težko razpravljam, ker nimam pojma, kako zgleda, če te privlači samo en spol.

  48. zogca said

    Malo si omejen. :mrgreen: Možnosti, da ti bo kdo všeč, se točno prepolovijo. :mrgreen:

  49. Janis said

    Možnosti, da ti bo kdo všeč, se najbrž res prepolovijo, ampak možnosti, da boš koga dobil, se pa komaj kaj zmanjšajo:mrgreen:

  50. zogca said

    Absolutno, o tem ni dvoma. Sva midve sinoči debatirali? Je bilo to sinoči? Ne, dva dni nazaj. O tistem ločencu s foruma? Možnosti so tudi, da naletiš na takšnega ego-bolnika. Potem pa stokrat raje gledam moje devedeje in se ne sekiram za nič.

  51. Janis said

    Dobro, kvaliteta moških ali žensk, ki se načeloma zanimajo za tvoj spol, je potem še en specifičen problem. Ampak ne pozabit, da je ženske populacije, ki so ji aktivno všeč druge ženske in so pripravljene imeti tudi zvezo (ne samo seks ali trojčke z njenim moškim), po najbolj optimističnih ocenah trenutno dosega mogoče 10%.

  52. zogca said

    Mene še nikoli ni nobena hotela.😳 Jaz po moje oddajam tako hudo “hočem tiča energijo”, da nobeni ni padlo na pamet.

  53. Janis said

    Ne-hetero ženske se z leti podzavestno navadimo precej selekcionirat potencialno zanimive ženske za zapeljevanje tudi na čustveni ravni. Skoraj vsaka izmed nas ima za sabo vsaj eno neuspešno zaljubljenost v heteroseksualko (za katero celo ni nujno, da je bila samo platonska, kar je po svoje še večji drek) in ljudje podzavestno nehamo hodit po tistih žerjavicah, kjer smo se enkrat ali večkrat že opekli.

  54. zogca said

    Mi znaš povedati, po katerih žerjavicah jaz ne bi smela več hoditi???

  55. Janis said

    Ti? Po žerjavicah konzervativnih fantov😉

  56. zogca said

    Hmmm …

    Takšni se najbolj trudijo okoli mene.

  57. Janis said

    Kozervativen moški in sorazmerno liberalna ženska ne gresta skupaj. On se svojim vrednotam ne bo odpovedal, ti se pa boš svojim, ker pač do njih nimaš tako močno čustvenega odnosa. Čez par let ti bo pa očital, da si dolgočasna in posesivna gospodinja, ob kateri ne more dihat.

  58. zogca said

    Tega si pa sploh ne predstavljam. Da bi jaz bila dolgočasna. Ali gospodinja. :mrgreen: Mene je to blazno rajcalo, ker je bil on takšen resen in strog. Potem sem ga pa jaz zmehčala, da ni bil resen in strog, ko je bil z menoj. Pa sva se imela luštno, oba. Ampak hej, očitno ima on res raje kakšno iz svoje branže, da bo lahko potem crkaval od dolgčasa z njo.

  59. Janis said

    Veš, zveza konzervativca in liberalca (če uporabim oba pojma malo širokosrčno)se ne obnese dejansko ne toliko zaradi konkretnih razlik v pogledu na svet, ampak zato, ker je zmeren liberalec do svojega pogleda na svet veliko bolj razumsko kot čustveno nastrojen in nekih trdnih prepričanj “samo tako je prav in nič drugače” pravzaprav niti nima oz. jih ima samo za par res pomembnih stvari v življenju. Zmernemu konzervativcu pa poleg tega, da je veliko bolj usmerjen v “samo tako je prav in nič drugače”, ta stališča dojema poleg razuma tudi s čustvi in zna biti iskreno osebno prizadet, če njegov partner hoče stvari narediti “narobe”. V praksi pa to zgleda tako, da bi konzervativec naredil eno stvar samo na A način, ti pa recimo na A, B ali C. In ker je za tvojega partnerja sprejemljiv samo A, na koncu ti narediš A in pozabič na B in C. Rezultat je pa to, da konzervativec na koncu de facto dominira celotno zvezo, ker zanj tvoji B-ji in C-ji nikoli ne bodo sprejemljivi, medtem ko zate njegovi A-ji večinoma bodo. In tako liberalec v praksi postane slaba in neoriginalna kopija konzervativca, kar pa konzervativcu spet ni všeč, če ne, bi si že v osnovi poiskal sebi enakega. Začarani krog, v katerem v resnici nihče ničesar ne pridobi, oba pa ogromno zgubita.

  60. zogca said

    Moram ugasniti računalnik, če želim še pol ure gledati Zlata dekleta pred spanjem. To je pa skoraj mus, ker potem veliko lepše sanjam. Bom jutri prebrala, če mi boš še kaj napisala.

    V bistvu pa imaš povsem prav. Ker poglej, on je mene hotel zaradi mene. Predvidevam. Zaradi takšne, kakršna sem bila. In jaz se nisem nič spremenila, samo vzljubila sem ga, bila do njega bolj prijazna, nežnejša in seveda sem se veliko več ukvarjala z njim kot na začetku, ko je on letal za menoj, meni pa se je jebalo in sem non stop govorila o nekih drugih moških. Ampak v bistvu sem mu pa povedala, da sem zelo čustvena in če ne misli resno, da se lahko malo hecava in … Ne, me je hotel. Mene, kakršna sem bila. In on je točno vedel, kakšna jaz sem, ker jaz ne blefiram in kaj v mislih, to je tudi na jeziku. Ampak hudir … Očitno se mu preveč popuščala, bila preveč ljubezniva in prijazna. Ne vem, ne razumem. Meni se ne zdi, da sem se jaz spremenila, samo zaljubljena sem bila do uhljev in potem se drugače vedeš, seveda, nisi na all or nothing, ampak se drugače pogovarjaš. Pa saj nikoli ne bom vedela, kaj sem naredila narobe. Kar se mene tiče, sem mu bila dobra punca. Ma ne, ne samo, kar se mene tiče, to je tudi on rekel, da sem mu bila dobra punca in da mu je bilo z menoj lepo. Ampak da čez pet let bi se pa midva ločila. Brez veze. Vem pa to, da me je on izbral in je bil čisto navdušen nad menoj, potem pa nekega dne …

    Eh, grem gledat Zlata dekleta. Sicer imam večinoma že kar v redu dni, danes pa sem spet nekaj jokala in je bolje, da čim manj mislim nanj.

  61. Janis said

    Ti kar glej😀

    Poglej, primerjava iz mojega sveta je podobna. Obstajajo hetero punce, ki si jim všeč, ker si upaš biti, kar si, ker dišiš po svobodi, po pogumu, po drugačnosti, ker si upaš v življenju vzeti to, kar potrebuješ in se poserješ na to, kar si drugi mislijo (besede ene izmed njih). In to radovedne hetero punce neznansko privlači. Ampak ko si pa z njo, pa začne komplicirat ravno pri istem, kar jo je na začetku sploh pritegnilo k tebi. Noče, da bi njena družina in prijatelji vedeli, da je s tabo. OK, razumljivo, vsak se sam odloča, kdaj in kako se bo razkrival svojim, če sploh. Noče, da ti svoji družini in svojim prijateljem povedala, da si z njo. Še razumljivo? Tukaj smo že na hudo splozkem terenu. Potem noče, da bi ljudje na splošno (recimo novi znanci) vedeli, da ti nisi heteroseksualka (zanjo je do te faze že itak jasno, da nihče ne sme zvedet). Auč. Kasneje hoče, da bi vajino stanovanje zgledalo, kot da v njem živita dve cimri, ne en par – zlasti, kadar imata obiske. Auč auč auč. In nazadnje predlaga, da bi obe začeli ven hodit z moškimi kao za krinko, kar ti seveda zavrneš, ona pa to vseeno naredi in seveda ni več daleč dan, ko pride do famoznega govora “veš, jaz sem strejt in sem zaljubljena v tega in tega Janeza, ampak valda, midve bova pa še naprej frendici”. In kaj ostane na koncu? Heteroseksualka, ki odide v sončni zahod s svojim princem in ti, ki ostaneš z zlomljenim srcem in na silo stlačena nazaj v omaro navidezne heteroseksualnosti, kamor si se pustila porinit zato, ker je bila tista, ki te je porivala vanjo, tvoja partnerka – in vsekakor kilometre daleč od tiste svobodne in samozavestne girl-loverke, ki je svoje življenje živela odkrito in ki se ji je jebalo, če drugim to ni všeč.

    Torej? So določene stvari, ki jih v razmerju ne smeš naredit, tudi če bi jih v tistem trenutku še lahko požrl, čeprav s pomisleki in težavo.

  62. zogca said

    Janis, jaz sem bila tudi na nek način v takšni zgodbi, samo da nisem imela prav nobenega svarila, nobenega. Ker on je brez kakršnihkoli zadržkov spoznal moje starše in z nami hodil na družinska kosila. Ker on je brez kakšrnihkoli zadržkov spoznaval moje prijatelje. Pa govoril mi je, da se prijateljem hvali z menoj, kako da sem pametna in podobno. Tudi slišala sem ga enemu po telefonu reči, da je pri meni. Po sedmih mesecih pa … Skužila sem, da on v resnici noče, da bi kdo vedel, kdo jaz sem. Pa magari moj vzdevek na forumu. Najprej tega nisem vzela za res, ker mi je bilo popolnoma nerazumljivo. In sem se virtualno predstavila njegovim prijateljem. Zaradi tega se mu je utrgalo, jaz sploh nisem mogla verjeti, kaj vidim. Ampak potem se je pomiril. Šele pozneje sem izvedela, da je on meni to tako zelo zameril, da … Četudi je z menoj hodil še nekaj mesec, sem bila zanj odtpisana, pa tega niti vedela nisem. Še dva tedna nazaj sem spet poslušalan o tem svojem hudem grehu, ker ga je Primož razlagal moji najboljši prijateljici. Kako hudo je to bilo, kako huda zamera. Ko sva bila devet mesecev skupaj, mu je najljubši bratranec rekel, da ima eno fajn žensko zanj, on pa mu je odvrnil: Ne zdaj! In to mi je tudi povedal. Takrat je bilo meni jasno, da on mene dejansko skriva. Starši pa ne, da niso vedeli, kako mu je ime, niso vedeli, da sploh obstajam, čeprav je vsako drugo noč spal pri meni. Jaz sedem mesecev nisem imela nobenega svarila, da bo on imel tak odnos do mene, prav nobenega. Če bi on meni na začetku samo z eno besedo omenil, da kani imeti takšen odnos do mene, bi mu samo pomahala. In če je to nekaj, kar make or break the relationship, kot se je pozneje izkazalo, se mi zdi fer, da bi to omenil vsaj z eno besedo. On se je komot vrtel po mojem svetu in bil v njem ves čas, ampak en korak v njegov svet, pa sploh ne realni, ampak virtualni, je bil pa zanj nekaj tako hudega, da mi tega nikoli ni oprostil. In kar je najhuje, on še danes ne razume, kako zelo krivičen je bil do mene. Še manj to razume tisti njegov patron, ki okoli razlaga, kakšno krivico sem mu naredila s tem, ko sem se jim takrat v mejlu predstavila. Kar se mene tiče, to ni fer. Da imaš ena merila zase, sebi dovoliš vse, si vzameš vse, ker ti seveda vse pripada. Tistemu drugemu pa istega ne daš in če si sam nekaj malega vzame, mu to tako zameriš, da ga dobesedno gledaš kot sovražnika.

  63. Lynx said

    Žogca, mimogrede…
    Lepše je prebrati: “Ker je on” in “Kdo sem jaz”, kot “Ker on je” in “Kdo jaz sem”…
    Razen če je to tvoj stil pisanja in želiš nekaj poudariti…😉

  64. zogca said

    Kako, kako, kako???

    Sicer pa potrebujem tvojo pomoč. Eno pesem iščem. Bila je na prejšnjem računalniku, na tem je ni. Pa sem mislila, da jo izvaja Sissel Kyrkjebø, ampak kaže, da ne. Gotovo jo poje Skandinavka, gotovo je šolana operna pevka. Ne morem, ne morem, ne morem najti.

Leave a Reply

 
