Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tvoja pota so druga!

Posted by zogca na januar 15, 2009

PREDEN SNEG ZAPADE

Preden sneg zapade
skrite sreče kraj,
pota, gaj, livade,
mi srce zajoče in hoče
še enkrat nazaj.

Saj bo dolga zima,
saj bo bridka smrt.
Črna vrana kima,
prazna, vlažna njiva,
megla se preriva,
log je že zastrt.

Nič ti ne pomaga,
če greš tja nazaj!
Tvoja pota draga
žalostna so, druga.
Tam prebiva tuga,
njen je skriti kraj.

Lili Novy

3 Responses to “Tvoja pota so druga!”

  1. zogca said

    Vlado Kreslin – Od višine se zvrti

  2. xoxo said

    da, njegova pota so druga!! in nikoli ne bo drugace!! tip ocitno ni imel nobenih resnih namenov s tabo in ti je pac nabijal. that’s the simple truth in vbij si to ze enkrat v glavo zenska nesrecna (ceprav vem, da je to nemogoce), in prevzemi odgovornost za svoja dejanja (ki je seveda na tvoji strani,da ne bi slucajno imela kaksnih idej, zenske ste pac tiste, ki izbirate partnerje);
    povedano drugace: get fucking over it and stop whining

    drugace pa naj pohvalim tvoj blog; vsec mi je bila zlasti tema o dvoriscu in sladkarijah nase mladosti..pa kaksen komad od sandre

  3. zogca said

    Jaz imam to že nekaj časa vbito v glavo, brez skrbi. Sicer je trajalo precej dolgo, predolgo sem slepo verjela, ampak sem nehala verjeti. Ne bom rekla, da mi ni kdaj še vedno hudo, kajti imela sem ga zares rada, ampak prosim, ne pesmi, ki jih objavljam kot moja čustva. Ne odsevajo vse objavljene pesmi moje občutke. Nekatere jih res, druge pač ne. Na enega svojih najbolj veselih dni sem objavila pesem https://zogca.wordpress.com/2009/01/12/preplavljena-bila-je-soba-z-valovi-zalostnega-dne/ in sem potem v komentarjih veseljačila.

    Potrudila se bom, da boš še kaj tem podobnih dvorišču in cukrom naše mladosti.

Leave a Reply

 
