Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dajmo naši, fuj vaši!

Posted by zogca na januar 15, 2009

Bi, ne bi, bi, ne bi, bi, ne bi … Pa bom. Ne zgodi se vsak dan, da na svojem blogu objavim “umovanja” simpatizerjev Janševe stranke, ampak “statut akademije Dajmo naši, fuj vaši”, ki sem ga našla med komentarji na Dnevnikovi spletni strani, je preprosto dober in hudo resničen. Tako se glasi … 1. Če naši lažejo, govorijo resnico. 2. Če nekdo, ki ni naš, govori resnico, je to laž. 3. Vsi naši so dobri, pametni, pošteni, sposobni … 4. Vsi njihovi so zlobni, neumni, nepošteni, nesposobni … 5. Kdor ni z nami, je proti nam in je sovražnik. 6. Resnica je tisto, kar veliki brat reče, da je resnica. 7. Veliki brat ima vedno prav. 8. Če veliki brat nima prav, velja prejšnje pravilo. 9. Zmerjanje, klevetanje, hujskanje itd. so najvišja oblika morale. 10. Drugače misleče je treba kaznovati in jih preganjati z vsemi sredstvi. 11. Miselni delikt, predhodnica verbalnega, je najhuši od vseh deliktov. 12. Svoboda je svoboda tistih, ki mislijo in delajo enako kot delamo in mislimo mi. 13. Misliti drugače je nemoralna zloraba svobode. 14. Kdor misli drugače kot mi, očitno ne zna pravilno misliti. 15. Kdor misli drugače kot naši, je poosebljenje zla ali v najboljšem primeru duševni bolnik. 16. Če naši kradejo, je to pošteno prislužen denar. 17. Če njihovi pošteno služijo denar, kradejo našim. 18. Če so na oblasti njihovi, je to nepojmljiv zločin zoper ljudstvo. 19. Če naši zlorabijo oblast, je to malverzacija v korist ljudstva. 20. Če naši žalijo, je to vzgoja v duhu pravih vrednot.

V slogu dajmo naši, fuj vaši bom napisala še nekaj stavkov … Nekdanji (hvalabogu) predsednik vlade Janez Janša očitno ne namerava prenehati s svojimi prizadevanji za to, da naša sodišča ne bodo propadla. Meni namreč, da tožbe predstavljajo edini način, da zaščiti dediščino uspešne vlade, ki ji je predsedoval. No, mogoče pa vsaj Vlada Miheljaka ne bo tožil, kajti opravičil se mu je na skrajno ljubek način. Tako se glasi začetek opravičila: “Opravičujem se, iskreno, osramočeno, da je Janez Janša s svojim avtoritarnim, predmodernim in preddemokratičnim načinom vodenja pripeljal državo v skrajno neprijeten položaj. Tako se opravičujem in obžalujem, da je na tajnem sestanku 12. avgusta 2005 organiziral trgovsko-politično borzo in Laškemu omogočil nakup državnih delnic Mercatorja, v zameno so predstavniki Laškega izstopili iz nadzornega sveta Dela, te pa so nadomestili “Janševi fantje”, ki so urno spremenili uredniško ekipo in uredniško politiko Dela ter vpeljali popoln politični nadzor nad medijem, šikaniranje novinarjev in norčevanje iz bralcev. Opravičujem se, ker je Janševa koalicija spremenila Zakon o medijih in Zakon o RTV z bistvenim povečanjem vpliva in možnostjo pritiska politike na medije, kar je znižalo že dosežene standarde medijske svobode in avtonomije, sramotilo Slovenijo v mednarodnih strokovnih združenjih ter poželo izjemno količino negativne publicitete po Evropi …”

110 Responses to “Dajmo naši, fuj vaši!”

  1. webmaher said

    1.) vsi so isti
    2.) kdor tega še ni dojel in še vedno voli je tepec, razen , če ima od tega korist
    3.) danes še toliko bolj velja tista sa juga: uzdaj se use i u svoje kljuse
    4.) čas je, da…ah ne vem bom počakal še malo….

  2. zogca said

    Strinjam se s teboj v tem, da so v svojem bistvu vsi isti ali bolje, vsem gre za oblast in v tem imenu prejkoslej postanejo tako ali drugače nepošteni. Četudi so vsi isti, bom jaz še vedno volila naše in ne njihovi, četudi vem, sem tepka, ker grem volit. Je pa tako, največ spoštovanja imam do dveh politikov, ki sta mimogrede oba moja nekdanja profesorja in da, oba sta iz načelnosti zelo hitro odstopila s funkcij, ki sta ju zasedala, ker se pač nista strinjala s tistim, kar se je počelo okoli njiju. Kot vemo drugi ne odstopajo, ampak jih je treba dobesedno spraskati s stola, ko ga enkrat zasedejo.

  3. webmaher said

    žal so temelji te države zelo, zelo slabi in ker praktično “vsak vsakega pozna” bo do pravih premikov prišlo šele, ko nas zadane kaj res hudega…do takrat bodo pa ljudje pridno hodili v službo, kimali šefom, delali še dodatno in zvečer ob TV ekranih ugotavljali, da je drugje še slabše…lahko bi bili blizu kaki Norveški, Švedski a je pohlep prevelik…sicer pa je jasno po zadnjih dogodkih v ZDA, da se je tale turbo kapitalizem izpel…

  4. zogca said

    Kaj misliš pod slabe temelje? Se pa strinjam, da smo mi prevzeli ameriški in ne skandinavski ali pa vsaj nemški kapitalizem, ampak hej, ameriški je najcenejši – za državo.

  5. zogca said

    Sicer pa … Ukrepi ob krizi: Vlada je 42 javnim uslužbencem dvignila plače za pet plačnih razredov http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042236801 Mislim, bravo, res!!!

  6. webmaher said

    Država-kdo in kaj je sploh država?
    Slabi temelji-saj veš ker sistem smo imeli prej?

  7. webmaher said

    Žogca fajn aneda, saj nekaterim gre dobro🙂
    O politiki se jaz ne pogovarjam kaj rad, ker se mi zdijo razne delitve na leve, desne, rdeče, bele, zelene, rumene, naše in vaše brezzvezne…lahko bi imeli državo v kateri bi vsi lahko lepo živeli…

  8. zogca said

    Vem, samo jaz nisem tako negativno nastrojena proti tistemu sistemu.

  9. webmaher said

    Saj jaz tudi nisem, poglej Kitajsko, Merikanci jih tut fehtat ne upajo za pufe:mrgreen:

  10. zogca said

    Jaz pa se rada pogovarjam o politiki, vendar vem, da na blogu ni velikega navdušenja. Večina politične objave raje preskoči. Prav zato jih napišem tako malo. Iskreno, pričakujem, da bo kaj napisal Boom, mogoče PRABABI, potem pa je verjetno že konec. V bistvu dam ljudem povsem prav. Ali se ukvarjamo s politiko ali ne, isto se nam piše. Ker zadeva deluje po principu psi lajajo, karavana gre dalje.

  11. zogca said

    Kakšna kriza neki: Plače in nagrade nekaterih direktorjev “državnih” podjetij pa letijo daleč v nebo http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042236396

  12. webmaher said

    Ja krize za menadžerje ni, še posebno tiste v državnih podjetjih alpa tistih ki dobijo denar iz proračuna. Imam kar nekaj praktičnih izkušenj s politiki (pisal vsem poslancem), davčnimi inšpektorji, policijskimi ovadbami itd…
    Kot vidim se je steboj prou fletn pogovarjati tudi o tem😉

  13. zogca said

    Dokler se ne začnem kregati.:mrgreen: Čeprav se jaz znam kregati “na finaka”. Me je ravno Trnovčanka pred dnevi pohvalila, da se ji je pri meni najbolj dopadlo to, da se znam “na fino” kregati, kar se pa ne znajo vsi in se potem kaj hitro zna začeti obmetavanje s takšnimi in drugačnimi imeni. Takšno politiziranje mi je pa brez veze in me mine volja. Ker obmetavanje z žaljivkami res ni nekaj … Mislim, to zna vsak, kajne?

    Kot vidim se je steboj prou fletn pogovarjati tudi o tem

  14. zogca said

    Kdor hoče razumeti politiko, mora gledati serijo Yes, Minister in Yes, Prime minister.

    Tale kratka scena je za v anale.

    Sir Humphrey razlaga zunanjo politiko. Za polulat se v hlače, ampak res.:mrgreen:

  15. zogca said

    Ali pa ta scena o povsem novi bolnišnici, ki je polna birokratskega osebja, zmanjkalo pa je denarja za zdravnike. Za polulat se. :mrgreen:

  16. zogca said

    Sir Humphrey razlaga ankete javnega mnenja!!!

  17. webmaher said

    Žogca prevode, pliz:mrgreen:

  18. zogca said

    Sir Humphrey o čisti vesti! Za crknit od smeha.:mrgreen:

  19. zogca said

    Tukaj pa ne morem pomagati. Piši na RTS SLO naj znova zavrtijo serijo. Mogoče jo bodo. Zdaj vrtijo Lorda, zakaj ne bi tudi Ministra?

    Žogca prevode, pliz

  20. webmaher said

    Žogca, ti prevedi, jaz bom pa dodal na film:mrgreen:

  21. zogca said

    Japajade! 😆

  22. webmaher said

    Zdej te bom pa res čez koleno dal, še posebej, ker si poštarja čisto zanemarila, auč:mrgreen:

  23. zogca said

    Že nekajkrat sem te hotela vprašati, kdo je ta poštar???

  24. zogca said

    Aha, Web, včeraj sem dala link do najlepših alpsih smučarjev, ti si vrnil s tenisačicami, ker ni bilo alpskih smučark, ampak danes pa so …

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=38764

  25. asdf said

    ni ravno politika, deluje pa enako…

    o politiki- ne ukvarjam se s stvarmi, pri katerih s svojim delovanjem ne vplivam na spremembe…
    ja, tudi meni so predavali na faksu mnogi izmed današnjih voditeljev…. redki so bili že takrat vredni poslušanja. danes ga zanesljivo več niso….
    lp

  26. PRABABI said

    Žogca,

    Vidim, da pod “10” čakaš Booma in PRABABI, Hahaha.😀
    Ja, saj se je lepo pogovarjati o politiki, ampak s takimi sogovorniki, ko sva jih imeli midve tam na PČ, je bilo težko.🙂
    Jaz sem vzdržala skoraj štiri leta. Ko se je iztekalo leto 2008, sem dejala: “DOST VAS MAM”!!!
    Škoda je časa in besed. Včasih še pogledam tja, pišem pa ne, čeprav bi nekaterim z lahkoto kaj napisala, ker so še sedaj zelo zajedljivi.
    Še vedno zagovarjajo velikega vodjo, ki je omenjen zgoraj.😀

    Kar nekaj iz prejšnje vlade, se jih je že “prikomolčalo” na razna mesta, v to vlado. Za mnoge, je že preje poskrbel, veliki vodja in njegovi ministri.
    Ne vem, so res tako zaslužni??, da se brez njih ne more??? :mrgreen:
    Zgleda, da se tudi brez Dimska, ne da in še nekaterih!😀 🙄👿

    Sem pa tudi radovedna, če pogledam na števec, hahaha, kdo vse tukaj vohlja? 😆 Pa tudi, kolikokrat pride, da mu kaj ne uide?😀 😛
    Po pravici povedano, tale politika me včasih zelo nasmeje, včasih pa tudi pojezi.😉 😡
    Kaj vse si privoščijo, pa še sram jih ni. Kakšne visoke nagrade si nekateri izplačujejo, da te zaboli. Za delavce, pa še za plače ni! 😦

    Zadnji čas je, da bi začeli pometati. Na A kanalu, je že bilo pravkar nekaj povedano, o Palomi, Pergarjevi, ščitil jo je Bajuk, so poročali, tudi o Elanu je bil govor.

    Mi, navadni državljani, lahko samo nemočni opazujemo.🙄 🙄

    Sem pa nekaj pisočih tukaj pogrešila, med njimi tudi Spidra, kaj pa če na Pohorju kida sneg?😀 😆

    Ne vem, kam bo zaplula tale SLOBARKA? Pa še Hrvati, joj joj, Mesič?
    Potrpežljivo čakajmo, drugega nam ne preostane.

    Zelo malo gledam TV, samo A Kanal ob 18. uri, cajtenge prelistam in preberem naslove, Tudi radio malo poslušam, vsega imam že dovolj.

    Lepo se imej in lahko noč!

  27. webmaher said

    @Žogca a me hecaš, a nikol v kaslc ne pogledaš🙄
    @PRABABI, mi navadni državljani smo ene navadne mone pa ne me narobe razumet…večina je še vedno prepričana, da slabše ne more biti kot je bilo v prejšnjem sistemu in ker je zdej demokracija se bo to kar samo uštimalo, ampak kot je Žogca men nek napisala: Jok brate, odpade😉

  28. zogca said

    Mene non stop kurcajo zaradi tega. Jaz kaslca več kot enkrat na teden ne odprem. In še takrat ni nujno, da stvari vzamem ven. Pa saj pridejo samo položnice. V bistvu je dovolj, da jih dva dni pred petnajstim vzamem ven in to je to.

    a me hecaš, a nikol v kaslc ne pogledaš

  29. zogca said

    Tistih, ki so mi bili fuj kot pčrofesorji, so mi bili fuj tudi kot politiki. Šturm, Jambrek in druščina. V bistvu Šturma niti videla nisem. Si je pa on izmislil (zunaj študijskega načrta) neko skripto krivic in če si slučajno nabasal (jaz nisem), da je bil na izpitnem roku on in ne asistent, je … Nimam besed.

    ja, tudi meni so predavali na faksu mnogi izmed današnjih voditeljev

  30. zogca said

    Babi, nocoj so vsi na Trenju!!!

  31. webmaher said

    Žogca hvala enako, ampak ti poglej še onega drugega, ki je na dosegu miške:mrgreen:

  32. zogca said

    Meni je bilo rečeno, da vsi. Sicer je tako. Moj bivši je govoril, da on ne bere, da bere tisti drugi. Tisti drugi je moji prijateljici rekel, da on ne bere, da pa bere moj bivši. In tisti drugi je rekel, da morajo brati vsi zaposleni, cela ekipa, in poročati. Da se jim ljubi, res.🙄

    Kdo vse tukaj vohlja?

  33. zogca said

    Tega pa bom, to mi je pa že laže. Tudi asdf-ju sem še dolžna mejl.

    ampak ti poglej še onega drugega, ki je na dosegu miške

  34. zogca said

    YouTube ne dela!😦

  35. PRABABI said

    Žogca,

    na 32, ja, ja, vsi! HAHAHA,🙄 gotovo se jim!

    na 30, ne gledam Trenj, ne Tednika, ne Tarče, nobenih takih prerekanj.
    DOST JIH MAM! Mal sem pokukala, na Tre…, uh koga vidim, JJ. Ne bom gledala!

    Tole citiranje, bi pa rada znala, NE, ne bom se učila!:mrgreen:

    Baj baj, lepo spančkaj!

  36. zogca said

    Jaz jih poslušam tako z enim uhljem. V resnici pa berem poezijo. Sem malo prej prišla iz knjižnice in prinesla domov veliko pesniških zbirk.😉

    Citiranje sploh ni težko, resne ne. Samo eno izmed kod, ki so nad okencem za pisanje, prekopiraš. To je vse. Če boš hotela znati, ti bom napisala navodilo. Ne bom pa te silila. Tudi brez citiranja se da.

  37. PRABABI said

    Webmaher,

    na 27,
    se strinjam s teboj in in tudi z: “Jok brate, odpade.”😀
    Hahaha, lepo je pri koritu, zato se praskajo, h koritu. 😆

    Lepo se imej in Žogci drušno delej!

  38. webmaher said

    Navodilo za PRABABI-prečitaj više puta uradi samo jednom:mrgreen:

    PRABABI pravi: Lepo se imej in Žogci drušno delej!

    Če sem zdej kaj prou tole naredu bi se moralo vse fajn videti🙂

  39. PRABABI said

    Web,

    ja, ja fajn se vidi, samo jaz tega ne znam,😀 😀 mogoče bom kdaj znala?🙄

  40. zogca said

    Web, saj ji nisi napisal, kako. Samo citiral si.

    Ampak tega, da se pa font spremeni, tega pa tudi jaz ne znam.

  41. webmaher said

    ni uspelo, gremo še enkrat:

    {blockquote}PRABABI pravi: Lepo se imej in Žogci drušno delej!{/blockquote}

    { zamenjaj z
    Zamenjaj tekst PRABABI pravi: Lepo… s textom ki bi ga rada citirala in to je to🙂

  42. zogca said

    Jaz se še zdaj smejim Siru Humphreyju!

  43. zogca said

    Za Babi, če bo hotela poskusiti … Vidiš te kode nad okencem? Tisto peto kodo, v kateri piše blockquote, moraš kopirati. Napišeš, kar misliš napisati. Potem kopiraš to kodo. In pod kodo nalepiš tekst, ki ga kopiraš. To je vse.

  44. webmaher said

    ajej spet ni dobro :

    { zamenjaj z znakom za VEČ
    } zamenjaj z znakom za manj

  45. zogca said

    Sir Humphrey v 50 sekundah pove “We did a deal”!

    Za polulat se v hlače.

  46. zogca said

    Jaz nič ne zamenjhujem, samo skopiram.

    { zamenjaj z znakom za VEČ
    } zamenjaj z znakom za manj

  47. John said

    Web: Če lahko vskočim med temi lekcijami. S čim konkretno se pa ukvarjaš? Design? PHP?

  48. John said

    Sir Humphreya bi jaz v Slovenijo dal za PM.🙂

  49. zogca said

    Sir Humphrey razlaga, da država ne sme podpirati tistega, kar ljudstvo hoče, ampak tisto, česar ljudstvo noče, vendar mora imeti! Tisto, kar ljudstvo hoče, si bo že samo plačalo. Noro dobro!

  50. zogca said

    Jaz bi ga posvojila.

    Sir Humphreya bi jaz v Slovenijo dal za PM.

  51. zogca said

    Kako se pasejo na denarju davkoplačevalcev oziroma kako je videti majhna delegacija.

  52. John said

    :mrgreen:

    Ja potem pa nama ne preostane drugega kot da ga kontaktirava. Njegov e-mail bova rabila. In če bo gospod pripravljen za avanturo….🙂

  53. zogca said

    Ko človeku v 30 sekund dolgemu stavku poveš, da je lagal.

    Jaz se tako smejim in zabavam!

    Ta vikend se bom vrgla pred teve in si privoščila maraton te serije.😉

  54. zogca said

    Junaka ali igralca? Mislim, da je igralec umrl.😦

    Ja potem pa nama ne preostane drugega kot da ga kontaktirava.

  55. zogca said

    O smislu obrambne politike …

    Da ne bo kdo zmotno mislil, čemu je namenjena obramba.😉

  56. Jovanka Broz said

    kje je kakšna tema o kuhanju? da lahko tudi jaz kaj napišem.

    Politika ni za mene🙂

  57. John said

    Eh…škoda.😦

    Me pa zanima, kdo je njegov slovenski ekvivalent? Kakšna ideja?

  58. zogca said

    Jovančice moja, kar tukaj nam napiši kaj o hrani, kaj tukaj. To vse sodi zraven, ker politika je tudi kuhinja.😉

  59. zogca said

    Če bi kaj takšnega pri nas obstajalo, nama verjetno ne bi ušlo. Kaj misliš?

    Me pa zanima, kdo je njegov slovenski ekvivalent? Kakšna ideja?

  60. John said

    Če že obstaja, potem se ne izpostavlja v javnosti. Recimo da siva eminenca slo-politike. Ker pa je to bolj tvoje področje, boš ti privlekla na plano kakšno ime.

  61. zogca said

    Sir Humphrey ni politik, on je državni uradnik. Bognedaj, da te sliši, da je politik.😉 On jih ne mara in o njih govori zelo negativno.

  62. webmaher said

    John nisem nikol ročno pisal kode zato pa sem tak kekec, drgač pa spletno stran postavit ni noben problem…sicer se stem kaj preveč že par let ne ukvarjam več, mam pa tut kolega ki programira v php-ju…mam par projektov svojih v mislih pa nobenga tapravga cajta–a bi ti kej rabu al kaj?

  63. zogca said

    V New Yorku je strmoglavilo potniško letalo Airbus A320. Najverjetnejši vzrok strmoglavljenja je jata ptic, ki se je zaletela v motorja letala.

    http://edition.cnn.com/2009/US/01/15/new.york.plane.crash/index.html

  64. webmaher said

    Žogca sir Humprey je zvit bl k lisica:mrgreen:

  65. zogca said

    http://24ur.com/novice/svet/letalo-strmoglavilo-v-reko-hudson.html

  66. zogca said

    Gledam na teveju. Pravijo, da ni strmoglavilo, ampak pristalo v reki.❓

  67. John said

    John nisem nikol ročno pisal kode zato pa sem tak kekec, drgač pa spletno stran postavit ni noben problem…sicer se stem kaj preveč že par let ne ukvarjam več, mam pa tut kolega ki programira v php-ju…mam par projektov svojih v mislih pa nobenga tapravga cajta–a bi ti kej rabu al kaj?

    Ma ne.🙂 Me je samo firbec matru. Hvala za odgovor.

  68. webmaher said

    a gledaš kdaj un tok šov na CNNu

  69. zogca said

    To je moja najljubša oddaja sicer, Web. Se vidi, da si nov na blogu in nisi bral jeseni. Ampak ponavadi je šele ob dvanajstih, vsaj za evropsko občinstvo. Imam jih velikokrat na sumu, da začnejo že prej, nas pa vključijo ob polnoči. The Situation Room se reče oddaji.

  70. Jovanka Broz said

    😀

  71. John said

    The Situation Room

    Meni pa CNN ravno ni novinarski vzor. Sploh političnih teme za katere imam občutek da so diktirane s strani politike. Ne vem pa, kako se kaj obnesejo na drugič področjih, ker ga praktično ne spremljam.🙂

  72. zogca said

    Jovančice moja, se že kaj ve za nedeljo? Bo lepo vreme, se bova šli sprehajat???

  73. Jovanka Broz said

    lahko bi šle – ja. Ti si na vrsti,da izbereš teren.

  74. zogca said

    Absolutno. To niti pod točko razno ni neodvisno novinarstvo. Milje daleč od tega. Jaz jih najbolj navdušeno spremljam v času pred volitvami. Zaradi šova. Všeč mi je, ker naredijo šov iz vsega. Tako jaz to doživljam: https://zogca.wordpress.com/2008/10/26/nocni-uzitki/

    Meni pa CNN ravno ni novinarski vzor. Sploh političnih teme za katere imam občutek da so diktirane s strani politike.

  75. zogca said

    Jaz sem za tisti teren, ki sem ti ga dva dni nazaj omenila v mejlu. Pa seveda, da vzameš s seboj črnolaso princeso.😉

    Ti si na vrsti,da izbereš teren.

  76. Jovanka Broz said

    prav

  77. webmaher said

    John saj dons nikomur ni več za verjeti…

  78. webmaher said

    Jovanka dobro veće, drug Tito te pozdravlja:mrgreen:

  79. webmaher said

    Žogca pravi: Se vidi, da si nov na blogu in nisi bral jeseni.

    Žogca zgrešila si, mislil sem The Daily Show with Jon Stewart😉

  80. Jovanka Broz said

    Webmaher, dober večer😀

  81. zogca said

    The Daily Show with Jon Stewart pa ni zdaj. Njegova oddaja je pa humoristična.

  82. Jovanka Broz said

    jaz grem spat. Mi je rekla sodelavka,da se bom postarala,če bom spala samo par ur. Zato- adijo.

  83. zogca said

    Ti bom pokazala, kjer sem včasih živela.

    prav

  84. webmaher said

    ja sej nisem mislil da je zdej, sam baje je zlo dober, kaj dober, eni parvijo da je najboljši…boljši od Lena in Letermanna

  85. zogca said

    Res je, spanje regenerira. Kar pod kovter se gret.😉

    Mi je rekla sodelavka,da se bom postarala,če bom spala samo par ur.

  86. zogca said

    Web, meni ga čez Lena ni. Ampak ga žal že nekaj let ne morem več gledati, ker moj provajder nima več NBC-ja.

  87. webmaher said

    ja odličen je, ne vem zakaj ga ne predvaja kak naša TV…če hoč ti ga posnamem..kerga provajderja pa maš?

  88. zogca said

    Mah, ni stvar v snemanju, hvala. Saj tudi na internetu se gotovo kaj najde, na YouTubu in podobno. Ni tistega filinga. Kot je bil včasih, ko sem vsako noč ob enih gledala Lena in ponavadi zraven likala. V tistih časih sem likala vse, da sem imela izgovor, da ga lahko gledam. Takrat sem bolj racionalnpo razpolagala s časom, ker sem imela ogromnooooo obveznosti. Danes jih hvalabogu nimam.

    Telemach.

  89. webmaher said

    omisli si digitalni Telemach-tam je v razširjenem paketu

  90. zogca said

    Razmišljala sem o tem, ampak to je drugačen način predvajanja programa, kajne?

  91. webmaher said

    ja, 22 € bi te koštalo pa digitalni sprejemnik ti dajo-reci jim za Handan CV – 6000 DVR itak je to zastonj…pol pa lahko gledaš en program, snemaš pa drugega, saj imaš 160GB hard diska…alpa recimo gledaš tv in te v tistem obišče Jovanka Broz bez druga Tita, ti sam stisneš Time Shift in se ti oddaja snema od tam naprej kjer si nehala gledat…ko z Jovanko pokofetkata si ogledaš zadevo do konca od točno tam kjer si jo nehala glledat🙂

  92. webmaher said

    ups, zmotil sem se..v ceni 22€ imaš navaden sprejemnik brez snemalnik..s snemalnikom te pride še 4več in je pol 26€…

  93. zogca said

    Kaj, kako, zakaj? Kakšnega diska? Govoriva o televizorju? Od kdaj ima televizor disk???

  94. webmaher said

    ne, Žogca, ti dobiš digitalni sprejemnik v katerega ti vklopijo kabel z digitalnim signalom in povežejo potem še s skart kablom v tvoj televizor.
    Sprejemnik ki je v ceni 22€ ti omogoča samo gledanje kanalov tko kot si mela do sedaj, če pa plačaš še 4€ več pa dobiš sprejemnik, ki ti še omogoča snemanje, saj ima vgrajen hard disk…je bilo tole zdaj razumljivo😉

  95. zogca said

    Okej, se pravi, da bo imela ta disk škatlica, ki bo stala na televizorju???

  96. webmaher said

    zgledalo bo kot da imaš videorekorder ja🙂

  97. zogca said

    Saj ga tudi imam. Na televizorju imam videorekorder in še dva DVD plejerja.

  98. webmaher said

    povežeš ga lahko celo s PCjem in vanj naložiš slike in mp3 muzko, ter jih predvajaš na televizorju🙂

  99. webmaher said

    zakaj imaš pa kar dva DVD playerja?

  100. zogca said

    Jaz sem bolj staromodne sorte glede tehnike. Jaz bi hotela, da je vse, kot je bilo nekoč. Z NBC-jem, seveda.😉

  101. zogca said

    Zakaj ima dva DVD plejerja? Takole. Enega je kupil moj predbivši in je res dober, ima pa že nekaj let, zato ne predvaja avi fajlov. Potem pa so starši, ko so kupili nov televizor, dobili zraven brezplačen DVD plejer, ki ga niso potrebovali, ker sem jim ga jaz kupila nekaj mesecev prej. Zato so ga dali meni. In ta predvaja tudi avi. Je pa tako, ko gledam svoje Amazonove diske, jih raje gledam na staremu. Ko pa gledam kaj avi, na novemu. Zato imam oba.

  102. webmaher said

    aha vse jasno glede DVDjev…ja nič če boš hotla imeti CNBC potem ti drugega ne prostane razen če imaš optiko od T-2 potem bi bla to najboljša varianta in najcenejša pa še tri v enem bi mela🙂

  103. zogca said

    Imam možnost T-2, ampak sem skeptična do njih. Predsodek. S Telemachom sodelujem že deset let in sem zadovoljna z njimi. Že res, da imajo premalo programov, ampak nikoli ni težav z internetom, kdaj pa kdaj so s telefonom, s televizijo jih tudi ni. Predvsem pa pri Telemachu lahko pohvalim to, da imajo dežurno službo vsak dan v letu od osmih zjutraj do desetih zvečer in če je karkoli narobe, ji takoj dobiš in ti takoj pomagajo, če je zadevo mogoče rešiti na daljavo. Če ne, so naslednji dan že pri tebi. Za T-2 vem, da so težave priklicati jih, kaj šele kaj več.

  104. webmaher said

    jah, tko bom rekel, naredi kar misliš da je prav, jaz ti lahko samo še kaj povem: za LJ ne vem, vem pa recimo za Kranj, kjer optika od T2 dela zadnje leto tip top-morda občasno kak tulifon zeza vse ostalo je tako kot mora biti…a pol imaš tudi tulifon in internet od Telemaha…in kolk te pride mesečna naročnina na vse tri?

  105. zogca said

    Vse imam pri njih. Ne boš verjel, ampak nisem ziher. Jaz položnice pograbim in niti ne … Mislim pa, da je 44 evrov, potem pa še kakšen evro čez za impulze. Nisem 100 %, tam 98 % sem.

  106. zogca said

    Trojček L
    KTV polni paket
    Internet – 12/1Mbps
    DT – Paket prosti čas
    €44,00 mesečno

    To bo to, to imam.

  107. webmaher said

    aha Žogca, torej narediš tako da jih pokličeš in rečeš da bi mela Digitalni Trojček L….in boš plačevala 50€…pol ti bodo pa oni prinesli digitalni sprejemnik s 160GB HD, internet ti ostane 12/1MB in DT prosti čas…

  108. zogca said

    Bom še malo premislila. Pa ne zaradi teh šest evrov, zaradi tistega svojega, da so stvari najboljše, kakor so zdaj. Ti javim, če se bom odločila za “ta velik korak”.

  109. webmaher said

    T-2 imaš pa podobno ponudbo za 31,5€ in seveda imaš tudi CNBC…če si skeptična bi blo fajn vprašat če kdo to že ima in kako mu dela…

  110. zogca said

    Janša trdi, da se dogajata ideološki revanšizem in lustracija

    http://www.mladina.si/dnevnik/17-01-2009-jansa_trdi__da_se_dogajata_ideoloski_revansizem_in_lustracija/

Leave a Reply

 
