Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zimske radosti po polžje!

Posted by zogca na januar 14, 2009

Po napovedih vremenoslovcev je Slovenijo danes pobelil sneg. Po napovedih cinikov so na cestah znova izredne razmere. Po poročanju uradnikov promet poteka brez večjih težav. Po mnenju voznikov so ceste kastrofa. Vožnja iz Kranja do Ljubljane, če sodim po napisanem, traja uro in pol, iz Domžal do Ljubljane dobro uro. Je še enkrat odpovedala zimska služba, kot pravijo nekateri ali pa znamo Slovenci res voziti samo po lepem vremenu, kot pravijo nekateri drugi?

48 Responses to “Zimske radosti po polžje!”

  1. zogca said

    Še nekaj fotografij.

    S portala RTV SLO:

    S portala 24 ur:

  2. webmaher said

    Žogca lohka mi prideš pomagat kidat🙂

  3. zogca said

    Nekaj dni nazaj sem gledala Gade in lahko samo rečem: “Jok, brate, odpade!” :mrgreen:

  4. webmaher said

    jok sestrica, kako pa veš da sem mislil sneg😉

  5. zogca said

    Potem sem jaz zmotno mislila, da se kidata samo sneg in gnoj?!?

  6. alja said

    Jaz sem se danes zjutraj iz Lj v Vrhniko in nazaj vozila 3 ure. Namenjena sem bila v Italijo, vendar sem zamujala in sem se raje obrnila, ker bi cel dan preživela samo v vožnji tja in nazaj.Ceste niso bile čiste zjutraj med 7 in 10. Kakorkoli, po moje je vreme pač zadeva, ki jo moramo upoštevat, da upočasni promet. S snegom na cesti se ne da normalno vozit. Cestne službe se trudijo, ne znam presodit, ali se dovolj…:)

  7. zogca said

    Ajoj, do Vrhnike in nazaj tri ure.🙄

  8. Andrej said

    Jaz sem šel v Zasavje.

    Obrnil sem se.

    Na cesti je bila ledena plošča.:!:
    Pa ne samo na Zasavski cesti, ampak tudi na Šmartinki pa drugod po Ljubljani.
    Vedeli so da bo sneg. Lahko bi preventivno posuli sol.

    Sedaj ko imaš na cesti ledeno ploščo in -5 stopinj, pa nimaš kaj naredit.

    Cestna služba je totalno odpovedala!!!

  9. John said

    Žogca, tukaj je pa še ena luštna pesmica.🙂

    …in druga naj ti sužnja bo

  10. zogca said

    Zdi se mi, da so se danes ljudje množično obračali. Vsi, ki jim ni bilo pod mus, da so nekam prišli, so se raje obrnili. Ampak hudir, saj ni padlo toliko snega. Res ne razumem, kaj se dogaja na naših cestah. Bolje je sedeti na kavču kot izzivati nesrečo, podpiram.😉

    Obrnil sem se.

  11. zogca said

    Jao, jao, jao. Me hecaš?

    Še ena luštna pesmica.

  12. webmaher said

    Žogca verjetno je hotel samo povedati, da bi tudi ti lahko poskusila kaj zapeti, nenazadnje si glasbeno zelo razgledana😉

  13. zogca said

    Po moje je hotel s pesmico povedati, naj tebi kakšna druga sužnja kida sneg.😉

  14. webmaher said

    za taka dela pri meni sužnje ne obstajajo😉

  15. Lynx said

    Žogca bi bila sužnja le v enem primeru in še to za kratek čas.🙂

  16. vlatka said

    žogca,

    mene bi poslušali in bi bili pripravljeni na zimo, hehe 😛 😛

  17. zogca said

    Nekateri moški “blogovci” so pozabili, da jaz nisem snežna kepa, ampak žogca.:mrgreen:

  18. zogca said

    Saj so vedeli, pa vseeno …

    mene bi poslušali in bi bili pripravljeni na zimo

  19. webmaher said

    Žogca vsa smejoča: Nekateri moški “blogovci” so pozabili, da jaz nisem snežna kepa, ampak žogca.

    na takole črnobelo žogco, ki se kotali na tri strani pa res ne moreš pozabit:mrgreen:

  20. zogca said

    Ker spet sneži, tale pesmica!!!

    Bela snežinka – Veter

    http://www.mojvideo.com/video-bela-snezinka/b2918f0a332470da2ceb

  21. Lynx said

    Za lahko noč:

  22. Nevenka said

    Ravno danes dopoldne sem morala k zdravniku. To sem se načudila, pri nas na vasi (bolj kmečki del Ljubljane)je bilo vse spluženo, po bolj nobel predelih pa nič. Vozili smo se od 30 do 40 km na uro.

  23. webmaher said

    Nevenka po vaseh se kmetje ponavadi sami zmenijo in vse špila tip top…tisti, ki bi morali skrbeti po službeni dolžnosti imajo pa ponavadi tisoč in en izgovor…

  24. zogca said

    Ker je sneg in ker tukaj rade gledamo lepe fante …

    Foto: Najlepši alpski smučarji

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=2&c_id=38758

  25. webmaher said

    Ker je tako romantična zimska noč in ker nam zelo sipmatična lastnica bloga ne nameni niti ene slikce še nekaj za moške:mrgreen:

  26. webmaher said

    Simpatični lastnici bloga se za neljubo tiskarsko napako v gornji objavi opravičujem😳

  27. zogca said

    Simpatična lastnica bloga te je že večkrat svarila o preveliki prijaznosti, ampak ti simpatične lastnice bloga sploh ne poslušaš in ostajaš preveč prijazen.😉

  28. zogca said

    Đorđe Balašević – Ne volim januar

  29. zogca said

    Web, ker si že zgoraj dal link in je gor tudi Kurnikova … Danes sem nekje prebrala, da je menda noseča.

  30. webmaher said

    A z Enriquejem-kako pa veš da mene tenis zanima?

  31. zogca said

    Ne vem, da te, ampak Ana je bila na tistem linku, ki si ga prilepil zgoraj. Da, z Iglesiasom je menda noseča.

  32. Boom said

    Evo, še ene zimske:

  33. zogca said

    Iglesias mlajši ima drugače zelo majhnega tiča, ko že vedno pišemo o tičih. Je to sam povedal v enem intevjuu.😉

  34. webmaher said

    Vau Žogca, kje si pa “zimsko” Donno najdla I feel love tole sem jaz najraj mu:mrgreen:

  35. zogca said

    Nisem jaz, Boom jo je našel.😉

  36. webmaher said

    Od kje pa zdaj Boom, Žogca kaj nagajaš no:mrgreen:

  37. zogca said

    Poglej sporočilo številka 32. Boom je avtor, ne jaz.

  38. Boom said

    Ta pa je iz istega “korita” in je posebej za Žogco:

  39. webmaher said

    ah to si ti nekaj čarala pol je pa men ekran skakal in sem vse zamešal:mrgreen:

  40. vlatka said

    žogca,

    ja, veš, kepca je laho tudi žogca 😀

  41. zogca said

    Vlatka, kdaj bo pomlad? In kdaj bo tič?😉

  42. zogca said

    Aha, na moji ulici je plug.🙂

  43. Jazz said

    🙂 Zima je fajn.

    “Še dobro,da je tak mraz

  44. Jazz said

    …če ne,bi nam že voda tekla v grlo.”

    8mladinina diareja) 🙂

  45. Upam, da dovoliš, lahko pa zbrišeš, če ne.

    Imam namreč en videoprispevek, kako je včeraj potekal promet po gorenjski AC…

    http://raineverywhere.blogspot.com/2009/01/kaos.html

    LP😉

  46. zogca said

    Mladinina diareja, ti lepi časi. Nekoč sem vsak teden kupovala Mladino in s takšnim veseljem brala, zdaj pa … Nekako sem padla ven iz tega. Včasih pogledam na internetu.

  47. zogca said

    Rain, seveda dovolim. Ker je to bil tvoj prvi komentar na blogu, je moral počakati na mojo avtorizacijo. Naslednjim ne bo treba čakati.

    Priporočam ogled posnetka: http://raineverywhere.blogspot.com/2009/01/kaos.html

  48. Jazz said

    Mladinina diareja, ti lepi časi. Nekoč sem vsak teden kupovala Mladino in s takšnim veseljem brala, zdaj pa … Nekako sem padla ven iz tega. Včasih pogledam na internetu.

    Včasih je bla,kot sveže žemljice….20 let nazaj.Pa,Marka Zorka sem tako rad bral,kasneje in Gu( Ju🙂 )stinčiča😉
    Jaz še,takole na netu,z zamudo.

Leave a Reply

 
