Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nekdo z možgansko številčnico in oglušelim srcem …

Posted by zogca na januar 14, 2009

PRIDE JUTRO

Kje sem,
ko je trava vlažna,
s senčnim prostranstvom jutra,
s temnim molkom pripovedi
o toploti zemlje,
o dolgih,
brezciljnih potepanjih vetra
v njenih listih?
Pride jutro
brez trav
in brez vetra
in brez oči v priprtem pogledu.
Nekdo drug
z možgansko številčnico
in oglušelim srcem.
Zajtrkuje.


Vita Žerjal Pavlin

16 Responses to “Nekdo z možgansko številčnico in oglušelim srcem …”

  1. webmaher said

    slikca pa ne paše zraven, ali pač🙄

  2. Lynx said

    Malo bedno se mi zdi dati pesem pod tega jajčarja, pa naj vseeno bo:

  3. zogca said

    Še ena moška pritožba in vedela bom, da gre za vsesplošen moški upor.:mrgreen: Mene fotografija dejansko je spomnila na pesem na levi strani. Možganska številčnica, oglušelo srce in obrnjen hrbet meni gresta v isto zgodbo, vsaj v mojo zgodbo gresta.

  4. John said

    Pesem in slika definitivno ne gresta skupaj.

  5. zogca said

    Uradno, moški upor.

    Zamenjala bom fotografijo!!!

  6. zogca said

    Fotografija je zamenjana!!!

    Pa naj še kdo reče, da jaz ne ubogam moških!!!😉

  7. Lynx said

    Jaz spremljajoče poezije nisem niti prebral, pa tudi tipa ne gledam. Mislil sem na pesem, ki sem jo pripopal. Tako da pri meni ne more biti kritike.

  8. Lynx said

    To je že bolje. Od nagega moškega je zame vse boljše.😉

  9. zogca said

    Lynx, pri tebi bo najhujša kritika. Ne bereš poezije???

    Tudi ti si na vrsti za takšno http://www.abracadabrasuperstore.com/images/leg%20avenue%20costumes/circus/images/circus%20ringleader%20whip_jpg.jpg Žogco!!! :mrgreen:

  10. zogca said

    In če se naslednjič ženske uprejo, ko dam gor na pol golo žensko? Katerih imam, mimogrede, veliko na zalogi.

    Od nagega moškega je zame vse boljše.

  11. Lynx said

    Z velikom naporom sem prebral pesem, tako da mi lahko opravičiš.
    Nisem se je pa trudil razumeti.😉

  12. webmaher said

    Žogca piše: Pa naj še kdo reče, da jaz ne ubogam moških!!!😉

    Žogca ti si za ožent😉

  13. zogca said

    Težava. Moški ne ubogajo mene.😉

  14. webmaher said

    to se v zakonu hitro spremeni, tko da je hitro vse tako kot mora biti:mrgreen:

  15. zogca said

    Že res, ampak spremeni se iz povsem napačnih razlogov.

  16. webmaher said

    ne ne saj sem se samo hecal, že prej mora tako biti, da je prav😉

Leave a Reply

 
