Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ljubezen kot žeja, ljubezen kot lakota!

Posted by zogca na januar 14, 2009

84 Responses to “Ljubezen kot žeja, ljubezen kot lakota!”

  1. zogca said

    Je ljubezen osnovna človeška potreba, kot sta na primer voda in hrana, ali pa se da življenje povsem lepo in kvalitetno preživeti tudi brez ljubezni?

  2. Lynx said

    Kakor za koga. Kot voda in hrana, vsekakor ni pomembna za človekovo življenje.
    Nekateri lepo shajajo brez nje, ali po sili razmer, ali pa kar tako, rutinsko.

  3. zogca said

    “Ljubezen je trpljenje, življenje brez ljubezni pa je pekel.”

    Ena misel.

    In še ena.

    “Ni življenja brez ljubezni.”

    In še ena.

    “Ljubezen je sonce našega življenja.”

  4. izbrana said

    Meni se poraja vprašanje glede na lepo in kvalitetno…..? Preživeti, ja, to se da!

    Ljubezen lahko zamenjaš s hrepenenjem! Koliko je pa potem to lepo in kvalitetno, je pa drugo vprašanje.

    Predvsem pa, govorim zase! In ne vem (še), na kako dolgi rok se to obnese!

  5. zogca said

    Izbrana, na vsake kvatre enakrat moram med hrepenjenjem nekdo izgnati Satana iz tebe, kot bi se izrazila naša Maxi.😉 http://www.youtube.com/watch?v=oL3r2L2R-6E Magnifico in to. Seks menda je življenjska potreba.

  6. Lynx said

    Gornje misli so malo pesniško obarvane, tako da jim malo pretiravanja ne moremo zameriti.

    Kljub dejstvom ki sem jih napisal, sta ljubezen in seks zelo pomembna. Pravzaprav zelo pomembna.

  7. zogca said

    Ljubezen in poezija tako ali tako gresta skupaj. Še bolje, nesrečna ljubezen in poezija. Ne vem, kdo so avtoriji teh misli, jih bom pa zdaj objavila nekaj, katerih avtorje pa poznam.

    Gornje misli so malo pesniško obarvane, tako da jim malo pretiravanja ne moremo zameriti.

  8. izbrana said

    Magnifico –

    In, ko enkrat bom umrl…..

    To pesem jaz “slišim” vsak večer “iz nebes”….. In ja, ne prižigam sveč. Se samo spominjam.

    In tudi pri seksu mi dejanja zaenkrat nadomešča hrepenenje. Čeprav tudi tu ne vem, na kako dolgi rok se to obnese. Je pa res, da jaz pogrešam bolj ljubezen, kot seks.

    Čudno?

  9. zogca said

    Kako podobni so vzdihi ljubezni onim umirajočega. (Malcolm Lowry)

    Ljubezni bolj ustreza gledališki oder kot človekovo življenje. (Francis Bacon)

    Kadar nas ljubijo, nam ženske vse oproščajo, celo naše zločine. Kadar nas ne ljubijo, ne oproščajo ničesar. Niti naših vrlin. (Honoré de Balzac)

    Prvi vzdih ljubezni je poslednji vzdih modrosti. (Antonie Bret)

    In ljubezen je najbolj plemenita šibkost duševnosti. (John Dryden)

    Iskati pot do ljubezni z razumom je prav tako nesmiselno, kot iskati sonce s svetilko. (Džalal al-Din Rumi)

    Ljubezen je partija kart, kjer vsi goljufajo. Moški – da bi dobili, ženske pa – da ne bi izgubile… (Alfred Hitchcock)

    V ljubezni izkušnja ne velja; če bi veljala, se ljudje ne bi več zaljubili. (Regnier)

    Ljubezen ne gleda z očmi, temveč z dušo. (William Shakespeare)

    Če nas nihče ne ljubi, potem tudi sami sebe ne ljubimo več. (Madame de Staël)

    Ljubezen! Ta beseda mi zveni tako čudovito, da menim: vse, kar izvira iz ljubezni, mora biti prav tako čudovito. (Dante)

  10. zogca said

    Niti ne. Saj poznaš mojo logiko? Da je strah najmočnejše čustvo od vseh in da ljubezen, ko te ima nekdo rad, daje občutek varnosti. Torej!!!

    Je pa res, da jaz pogrešam bolj ljubezen, kot seks.

    Čudno?

  11. Lynx said

    Še nekaj misli neznanih avtorjev, tudi če nimajo dosti veze z ljubeznijo:

    Bolje hladna blondinka kot topli brat

    Bolje spoznati prijateljevo ženo, kot prijatelja od žene

    Bolje z biciklom v kurbarijo, kot z Mercedesom na delo

    Bolje kratkega na kratko notri, kot dolgega dolgo zunaj

    Bolje enkrat s Sneguljčico, kot sedemkrat s palčki

  12. zogca said

    Janis te bo tepla. :mrgreen:

    “Bolje z biciklom v kurbarijo, kot z Mercedesom na delo.”

    Tega pa takoj podpišem!!!

  13. zogca said

    Alen Islamović & Indira Radić – Lopov

  14. zogca said

    Indira Radić – Zmaj

    Mimogre, če bi jaz kdaj morala spremeniti “klub”, bi hotela prav Indiro. Naj mi Maxi ne zameri.:mrgreen: Ta ženska ima zame največ seksapila.

  15. zogca said

    Indira Radić – Moj živote dal si živ

    Imala je reka most
    Imao je kuću gost
    Imalo je vreme sjaj
    Imala je ljubav kraj

    Kako si tugo
    Šta mi radiš sada
    Nema te dugo A ja se navikla

    Moj živote da l’ si živ
    Ako jesi dobro je
    Da mi kažeš ko je kriv
    Što smo tužni oboje

  16. Lynx said

    “Bolje kratkega na kratko notri, kot dolgega dolgo zunaj.”

    Tega boš podpisala, ko bo sila prevelika in ti bo dovolj dolgega dolgo zunaj.🙂

  17. Boom said

    In potem se dogaja, da nekateri pobrkajo strah in ljubezen.

    Da je strah najmočnejše čustvo od vseh in da ljubezen, ko te ima nekdo rad, daje občutek varnosti. Torej!!!

  18. zogca said

    Bom veliko prej rekla bolje tankega notri kot debelega zunaj. Čeprav hudo dvomim, da bo kdaj tako huda sila. Veš, kaj jaz pravim? Če ženska hoče, bo dobila kjerkoli, kadarkoli in kakor bo želela.

    Tega boš podpisala, ko bo sila prevelika in ti bo dovolj dolgega dolgo zunaj.

  19. zogca said

    Kar se mene tiče, Boom, se večina ljudi poroči prav iz želje po občutku varnosti, naj to priznajo ali ne. Občutek varnosti pa je zdravilo proti strahu.

    In potem se dogaja, da nekateri pobrkajo strah in ljubezen.

  20. webmaher said

    Žogca a ženska z umetninami-saj jih ima kajne, ima zate največ seksapila…

  21. zogca said

    Ne gledam jaz jošk, ampak poslušam glas in čutim energijo. Silikone pa ima res, to je več kot očitno.

  22. webmaher said

    saj jaz tut ne gledam, ampak ker zadnje čase nisem ravno preveč not padu s temi turbo folk bombami, ne morem podati kake bl točne ocene..dam ti lahk sam namig da so tut Bolgarke seksapilne…

  23. zogca said

    Letos grem v Bolgarijo. Mogoče tam zamenjam klub. :mrgreen:

  24. Boom said

    Težko rečem za večino. Zelo veliko pa res. Preveč. Ampak tisti čas se tega najbrž niti ne zavedajo. To pride kasneje, ko je občutek varnosti dosežen, ampak bo to redkokdo priznal tmveč bo za svoje “trpljenje” in nezadovoljstvo iskal napake izključno okoli sebe.

    Kar se mene tiče, Boom, se večina ljudi poroči prav iz želje po občutku varnosti, naj to priznajo ali ne. Občutek varnosti pa je zdravilo proti strahu.

  25. zogca said

    Jaz tega ne bi gledala kot nekaj zelo negativnega, kajti gre za zelo naravno stvar. Tudi pri živaleh je tako. Združujejo se, kajti tista, ki ostane sama, je ogrožena in ponavadi pogine. Ampak če je žival hvaležna za to varnost, ki jo dobi od drugih, človek kaj hitro postane nehvaležen. Začne premišljevati, čemu se je zaradi varnosti, ki jo je sam hotel, odrekel. In pa seveda, kaj je moral dati. Potem začne do tistega drugega gojiti zamere in smo tam.

  26. webmaher said

    Žogca pravi: Letos grem v Bolgarijo. Mogoče tam zamenjam klub.:mrgreen:

    Me vzameš s sabo Žogca, bom čist priden:mrgreen:

    V zakonu so potrebni kompromisi-če tega nisi sposoben, bolje da se ne ženiš – sicer pa zakon ponavadi “ubija” ljubezen…

  27. Boom said

    Mislim, da se glede preživetja ne moremo več primerjati z živalmi, čeprav nam je marsikaj živalskega še vedno ostalo. Edini sovražnik je človeku danes le drug človek.

    Glede hvaležnosti pa … poznam par, kjer mi je ona nekoč zaupala, da ostaja z njim bolj kot ne iz hvlaežnosti, vendar je ta očitno premalo, da človeka ne bi v določenih trenutkih malo “metalo”. Ali on ve za to, ali ne, to ne vem. Jaz osebno ne bi prenesel, da je po ne vem koliko letih nekdo z mano le iz hvaležnosti. Če sem odkrit, mi to deluje skoraj enako kot če bi bil zaradi denarja, za kar je morda hvaležnost včasih le drugi izraz🙂

    Jaz tega ne bi gledala kot nekaj zelo negativnega, kajti gre za zelo naravno stvar. Tudi pri živaleh je tako. Združujejo se, kajti tista, ki ostane sama, je ogrožena in ponavadi pogine. Ampak če je žival hvaležna za to varnost, ki jo dobi od drugih, človek kaj hitro postane nehvaležen. Začne premišljevati, čemu se je zaradi varnosti, ki jo je sam hotel, odrekel. In pa seveda, kaj je moral dati. Potem začne do tistega drugega gojiti zamere in smo tam.

  28. Boom said

    Kompromisi so vedno potrebni. Vprašanje je le koliko jih je. Če pa zakon sestavljajo izključno kompromisi, potem ta stoji na zelo trhlih nogah.

    V zakonu so potrebni kompromisi-če tega nisi sposoben, bolje da se ne ženiš – sicer pa zakon ponavadi “ubija” ljubezen…

  29. webmaher said

    izključno kompromisi ne vodijo nikamor…

  30. zogca said

    Seveda ne. Nisva se dobro razumela. Ko sem omenjala hvaležnost, sem mislila … Nekdo se je z nami poročil zato, ker je tako hotel tudi sam, kajne? S pištolo na čelu pred oltar pridejo samo redki. Skratka, hotel se je poročiti. Velja za ženske kot za moške. Potem pa, na primer, je žena naenkrat odveč, ker on bi raje hodil okoli in se zabaval. Zakaj se je poročil? Ali pa je mož naenkrat odveč, ko je opravil svoje in naredil otroke, potreben je samo še v smislu skrbi za otroke? Hvaležnost v smislu, da je nekdo stopil z nami na skupno pot in si zasluži biti kaj več kot to, da nam je naenkrat v napoto.

    Jaz osebno ne bi prenesel, da je po ne vem koliko letih nekdo z mano le iz hvaležnosti.

  31. zogca said

    Enako pa stvari ne pripeljejo nikamor, če imaš ob sebi nekoga, ki ni pripravljen narediti nobenega kompromisa in vsako najmanjše odstopanje od tistega, kar si je zamislil, vzame kot znak tega, da si njegov sovražnik in ti tega niti pod točko razno ne oprosti. Vem, ker sem doživela.

    izključno kompromisi ne vodijo nikamor

  32. webmaher said

    absolutno imaš prav Žogca, saj se razumeva😉

  33. Lynx said

    “Potem pa, na primer, je žena naenkrat odveč, ker on bi raje hodil okoli in se zabaval. Zakaj se je poročil? Ali pa je mož naenkrat odveč, ko je opravil svoje in naredil otroke, potreben je samo še v smislu skrbi za otroke?”

    Zakon je v grobem kupčija v smislu jaz tebi- ti meni, družina pa podjetje, kjer se delijo naloge in združujejo interesi. Verjetno je nastala zaradi poenostavitve življenja in tu smo živalim kar precej podobni.
    Seveda je velik smisel take povezave tudi ljubezen in spoštovanje, vendar ta razlog po moje ni prvinski.
    Najbolj prvinski je materinstvo, zato ni čudno, da pride do pojavov, kot jih opisuješ zgoraj. Oplojevanje je le ena izmed “uslug”, ki jih moški naredi ženski, še zdaleč pa ni edina. Zato jaz mislim, da so redke ženske, ki jim je to edini cilj, je pa pri enih bolj, pri drugih pa manj izražen. Ponavadi je za “ohladitve” več vzrokov.

  34. zogca said

    Ops, lynx. Nekaj pozabljaš. Včasih so samci živeli zato, da so svoje seme in gene spravili v prihodnost. To je danes, da so potomci nekaj, kar hoče ženska, moški pa noče.

    Oplojevanje je le ena izmed “uslug”, ki jih moški naredi ženski, še zdaleč pa ni edina.

  35. Lynx said

    Da moški nočejo otrok je tvoja fiksna ideja, ali pa živiš v popolnoma drugačnem okolju kot jaz. Če je bil tak tvoj bivši, še ne pomeni da so vsi taki.

  36. zogca said

    Ne, lynx, ti si napisal, da je oplojevanje je le ena izmed “uslug”, ki jih moški naredi ženski, še zdaleč pa ni edina. Tukaj je šlo pa za citiranje tebe. Moj bivši je sicer govoril, da je ženska sovražnik moškega, ni pa nikoli rekel, da moški delajo ženski uslugo s tem, ko jo oplodijo. Je pa res, da moški, ki jih jaz poznam, ne kažejo nekega pretiranega navdušenja do otrok. Če sem iskrena, tudi ženske večinoma ne.

  37. maxi said

    Spet se greste neke sterotipe.

  38. maxi said

    Ženske to, moški ono – tega ni, razen v ne bodi jih treba vzorcih, ki so nam jih vsilili.

  39. maxi said

    Kar se mene tiče, Boom, se večina ljudi poroči prav iz želje po občutku varnosti, naj to priznajo ali ne. Občutek varnosti pa je zdravilo proti strahu.

    Z občutkom varnosti ni nič narobe, če od njega nisi odvisen.

  40. zogca said

    Moški so krivi za vse.:mrgreen:

    Spet se greste neke sterotipe.

  41. Lynx said

    Tega ne moreš jemati dobesedno. Ravno zato sem dal usluge med narekovaje, ker veliko govorite o ženskah ki podtikajo otroke in smatrajo moškega zgolj kot oplojevalca. Mislim da je to prenapihnjeno.
    Želel sem reči, da je to pač ena izmed stvari, ki jih moški ženski lahko da. Obratno zaenkrat še ne gre.
    Jaz poznam veliko več moških, ki si otrok želijo, pa jih iz takega ali drugačnega razloga nimajo ali ne morejo imeti.

  42. zogca said

    Jaz ne poznam takšnega. Poznam pa enega, ki bi bil vesel vnuka.😉

  43. webmaher said

    Žogca piše: Moški so krivi za vse.

    Sprejmem svoj del krivde, Žogca pliz, pliz:mrgreen:
    se opravičujem ker nisem dobil originala😳

  44. zogca said

    Kaj je tebi Žogca že dvakrat napisala?

    Moški ne sme biti preveč prijazen, preveč uslužen in se preveč strinjati. Poslušaj Žogco, ker ve, kaj govori.😉

  45. zogca said

    Ti bo lynx gotovo potrdil.

  46. Lynx said

    Isto velja za ženske.

  47. webmaher said

    Žogca, to še ne pomeni, da te ne bi kdaj čez koleno dal:mrgreen:

  48. Boom said

    Imam mogoče samo občutek, da se tu govori o meni?🙂

    Jaz ne poznam takšnega. Poznam pa enega, ki bi bil vesel vnuka.😉

  49. zogca said

    Če ga imaš, je hudo napačen. Govorila sem o svojem očutu, ki je danes naprej pazil sosedo (osem mesecev), potem pa še soseda (tri leta).😉 Moj oče sicer vnukov nikoli ne omeni (za razliko od mame, ki jih je velikokrat, dokler ni obupala), ker on nikoli za nič ne teži, ampak se predvideva, da bi jih bil zelo vesel.

    Imam mogoče samo občutek, da se tu govori o meni?

  50. Boom said

    Aha. Mi je prišla le na misel debata tukaj izpred nekaj dni

  51. zogca said

    Je že res, da rada dražim, ampak kdaj pa kdaj pa tega tudi ne počnem.😉 Če sta tvoja dva moderna slovenska fanta, se ti ni treba bati še vsaj deset let. Takšni časi so.

  52. webmaher said

    Žogca a te še enkrat čez koleno dam, še prej pa pokličem tvojega očeta in vprašam za nasvet:mrgreen:

  53. Boom said

    Zgleda, da sta bolj moderna, ja. Upam pa, da tudi dovolj pametna😀

  54. zogca said

    Moj oče ti o tem ne bo znal nič povedati, res ne.

    Žogca a te še enkrat čez koleno dam, še prej pa pokličem tvojega očeta in vprašam za nasvet

  55. zogca said

    Prezgodaj ni dobro. Prepozno pa, po moje, tudi ne. To, ko eni razmišljajo, da bodo imeli prvega otroka pri 45-ih, drugega pri 50-ih. Če ne gre drugače, v redu, ampak da bi šel pa nekdo v to načrtno …

    Zgleda, da sta bolj moderna, ja. Upam pa, da tudi dovolj pametna

  56. maxi said

    To, ko eni razmišljajo, da bodo imeli prvega otroka pri 45-ih, drugega pri 50-ih.

    Jaz sem druga plat te medalje, otroke sem imela precej zgodaj….in sem mnenja, da ima svoj čar verjetno tudi imeti otroke kasneje (vprašanje eksistence je rešeno, emocionalno in mentalno si pa verjetno še bolj pripravljen nanje).

  57. zogca said

    Saj nisem mislila, da je treba hiteti, ampak … Moj stric bo v naslednjih treh tednih dobil prvega otroka. Letos bo dopolnil 58 let. Mi se seveda vsi veselimo z njim, ampak kako bo pa to potekalo, si ga ne predstavljamo ravno najbolje. Sem pa jaz lahko prispevala svoje predloge glede imena, ker je bil stric tako navdušen, da sem jaz tako navdušena. Te zanima, kateri dve imeni sem predlagala?

  58. webmaher said

    pa povej Žogca, alpa dej na glasovanje-imaš to možnost na blogu?

  59. zogca said

    Ne, saj verjetno bodo izbrali po svoje, ampak vprašali so pa me. Ob upoštevanju dejstva, da moj stric ni Slovenec … Za fantka sem predlagala ime Todor, za punčko pa Una. Izbirati pa sem morala s spiska stotih najbolj priljubljenih imen v Srbiji. In upoštevati to, da moj stric živi v Nemčiji, ker nimajo črk tipa č, š, ž in podobno.

  60. zogca said

    Moja mama je, normalno, skurcala obe imeni.😉

  61. webmaher said

    saj važn da te je stric pohvalu😉

  62. Boom said

    Vedve z mamo pa si nista bile najbolj blizu, ali ne?

  63. webmaher said

    mama si je očitno želela sina – narobe svet…

  64. maxi said

    Meni je pa že od nekdaj všeč ime Ula (si me zdaj spomnila nanj z Uno).

  65. zogca said

    Napaka, Boom, zelo sva si blizu, samo nekaj dlak nama manjka na jeziku, ko sva druga z drugo. Na sploh je pa moja mama zelo stroga in še bolj kritična, ampak jaz jo imam vseeno na smrt rada.

  66. zogca said

    Maxi, meni so všeč tako Una kot Ula kot Uma. Če bi izbirala zase, bi pa izbrala Uno. Drugače pa je stricu menda najbolj od ženskih imen všeč prav moje ime, ampak ne moremo zdaj v družini imeti dve, zato se išče nekaj drugega.

  67. zogca said

    Ne, sploh ne. Mami je bilo vseeno, oče pa je hotel hčerko. Mene ima mama malo preveč rada, ne premalo.😉

    mama si je očitno želela sina – narobe svet…

  68. Boom said

    Ženske pač!!! :mgreen

    Napaka, Boom, zelo sva si blizu, samo nekaj dlak nama manjka na jeziku, ko sva druga z drugo.

  69. webmaher said

    kakorkoli že, obadva sta lahko ponosna na svojo Žogco😉

  70. zogca said

    Ih, znajo ene biti tudi diplomatske, verjemi, ampak ne midve z mamo.😉

    Ženske pač!!!

  71. zogca said

    Na RTV SLO 1 imate oddajo o odnosih med ženskami in moškimi.

  72. webmaher said

    vse lepo in prav prou fletna oddaja, hvala Žogca😉

  73. webmaher said

    še patra majo, ki je teoretično odlično pokovan🙂

  74. zogca said

    Bolj kot poslušam, bolj se mi zdi, da so zbrali same vernike. Žal. Tudi drugi se poročajo in imajo družine.

  75. webmaher said

    dobro se ti zdi – marsikdo tega ne bi opazil oz. bi se mu zdelo: saj kaj pa je to kej tacga…

  76. zogca said

    Una temnolaska pretirava. In če sem prav razumela, celo svetuje reševanje težav z novim otrokom. 🙄

  77. zogca said

    Manca Koširjeva je čisto izgubljena. Pa kaj je to res verska oddaja ali kaj???

  78. webmaher said

    eh Manca, kok sem jokal ko je umrla v filmu Breza, dons se pa sam še smeje:mrgreen:

  79. zogca said

    Jaz sem jo spoznala na neki predstavitvi knjige in se mi zdi zelo v redu ženska. Pa tudi lepa je, zelo lepa.

  80. webmaher said

    vsekakor ziher ni slaba, je lepa na zunaj še bolj na noter (tko kot ti) je pa vprašanje kolk je še kaj kritična…

  81. zogca said

    Kako pretirava tale temnolaska, moški ohranjajo božjo prisotnost za zemlji, Bog to, Bog ono, Bog tretje … Tole mi je pa prav mimo. Oddajo so najavili kot oddajo o odnosih med moškim in žensko, zdaj pa samo Bog, Bog in Bog.

  82. webmaher said

    Moški – ženske
    “Če naj bo ženska srečna z moškim, ga mora veliko razumeti in malo ljubiti: če naj bo moški srečen z žensko, jo mora veliko ljubiti in je niti poskušati razumeti”, pravijo malo za šalo, malo zares. Pa smo si res tako zelo različni? Ali se razlike med nami poglabljajo, ali si postajamo vse bližji? Na večna vprašanja, kako zbližati moške in ženske bodo govorili z uglednimi gosti civilne in cerkvene družbe.
    Vodi: Katarina Vukovič

  83. webmaher said

    Žogca to je verska oddaja, tko da nimaš kaj kva

  84. zogca said

    Gosti civilne verne družbe in cerkvene družbe, očitno.

Leave a Reply

 
