Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Večno mlada petdesetletnica!

Posted by zogca na januar 13, 2009

Njena postava? Vsak večer se lahko odpravim na enouren tek, jem samo zdravo hrano v primernih količinah in ne spijem niti enega mehurčka več, takšne ne bom imela nikoli. Ve tudi ne. Njeno oprsje? Ni se povesilo. Naše se bo. Njeni lasje? Bujni, urejeni in seveda se vedno svetijo. Zaman kupujete drage šampone, vaši ne bodo takšni, moji tudi ne. Oči? Vedno sijejo. Za razliko od nas ona ni nikoli slabe volje. Ustnice? Velike, sočne in vedno naličene. Ji zavidate? Vse to pri petdesetih. Pravzaprav je njena edina težava, da njen, na videz enako popoln moški, nima tiča. Lahko bi bila glavna junakinja romana Iščem impotentnega moža, vendar ni.

Vas hecam? Da in ne. Da, hecam vas, kajti znanstveniki so ugotovili, da takšna popolnost v resničnem življenju nikoli ne bi dobila menstruacije, kajti previtka je. Prav tako so ugotovili, da bi imela obseg prsi 98 centimetrov, pasu 46, bokov pa 86, kar je povsem nenaravno. Poleg tega ima v primerjavi z obsegom prsi tako majhna stopala, da bi se v resničnem življenju zaradi teže prsi prekucnila na nos. Ne, ne hecam vas, kajti Barbie resnično obstaja in kmalu bo praznovala petdeset let. Pa tudi zgoraj omenjene težave, moškega brez tiča, se je rešila. Romanca med Barbie in Kenom, ki se je začela že davnega leta 1961 na snemanju televizijskega oglasa, ni bila kos zobu časa. Razšla sta se prijateljsko in nista prala umazanega perila. Ali ima njen novi izvoljenec na svojem čudovitem mišičastem telesu tudi tiča, ne vem. Mogoče mi to lahko pove kdo izmed vas. Vem pa, da ima zagorelo kožo in zaradi sonca posvetljene lase. Ime mu je Blaine in njegova najljubša hrana je pica.

Barbie si je zamislila Ruth Handler in se je 9. marca 1959 prvič pojavila na trgu. Podjetje Mittel je od začetka prodaje pa vse do danes prodalo že več kot milijardo primerov te lutke. Nekaj od teh več kot milijardo primerkov se je znašlo tudi pri meni. Bila je namreč moja najljubša igrača. Še danes jih hranim. V škatli. Pri starših. Na podstrešju. Kot spomin na brezskrbne dni.

2 Responses to “Večno mlada petdesetletnica!”

  1. zogca said

    Ker sem zgoraj izvedela, da sama objava ni dovolj in da je treba metati dodatne trnke😉 , še tukaj vržem enega. V bistvu sem objavo spisala, ker smo danes tako luštno debatirale o otroštvu, zbujanju, pesmicah in podobnem. Potem sem videla novico o barbikah in sem si rekla, pa dajmo … Igrače, risanke in vse tisto luštno iz otroških dni.

  2. Nevenka said

    Blagor tistim, ki z veseljem mislijo na otroštvo. Moji spomini so bolj tako.
    Ne mislim rada, če že, potem povem, da sem najraje imela medvedka. Plišastega.
    Barbike nisem imela nikoli, pa tudi všeč mi ni bila nikoli.

Leave a Reply

 
