Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Neodžejana in sama!

Posted by zogca na januar 13, 2009

ŽEJNA SEM

Žejna sem – je rekla roža.
Žejna sem – je rekla zemlja.
Žejna sem – je rekla ona.

Pa je
rosa rožo osvežila,
pa je
voda zemljo napojila.

Ona pa je stala in čakala,
neodžejana
in sama.


Darja Mozetič Kravanja

127 Responses to “Neodžejana in sama!”

  1. zogca said

    Tatjana Gros – Zato sem noro te ljubila

    Zdaj ruknem še eno kokakolo:mrgreen: , da se odžejam, potem pa na kavč gledat kakšno angleško humoristično nadaljevanko.

  2. webmaher said

    lepo Žogca, je še kaj placa na kavču:mrgreen:

  3. Lynx said

    Namesto budnice, čeprav lipe še ne cvetijo:

  4. Lynx said

    Žogca, izgleda da je prišel čas, da začneš zbirati ženitne ponudbe. Snubci se ti ponujajo.😉

    Za vse bjonde:

  5. Lynx said

    Da ne bo diskriminacije, ena za črnolaske:

  6. Lynx said

    Pa še ena kar tako:

  7. Lynx said

    In še ena za romantične:

  8. Lynx said

    Za zaljubljene:

  9. Lynx said

    Za razočarane:

  10. Nevenka said

    Brez razloga zapuščene spadamo najbrž v rubriko “razočarane”.

  11. zogca said

    Tudi, Nevenka. Čeprav še bolj spadamo v rubriko “nategnjene”, ampak tem lynx ni namenil pesmi.😥

    Brez razloga zapuščene spadamo najbrž v rubriko “razočarane”.

  12. zogca said

    Lynx, kako si bil pa ti priden.😀 Zdaj, ko je kapučino skuhan in cigareta prižgana, si lahko zavrtim pesmi, ki si mi jih pripravil za to jutro. Zdaj sem pri prvi in jo lahko samo zelo pohvalim.😉

  13. Lynx said

    Ena zame:

  14. Lynx said

    In še ena zame:

  15. zogca said

    Ummm, lynx, zate pa princeza?😉 Tudi jaz sem princeza.😉

  16. zogca said

    Vejte snegovi je pa zame ena najbolj ganljivih pesmi vseh časov. Popoln obup. Popolna nemoč. Bognedaj še kdaj takšnih občutkov.

  17. Lynx said

    Za nategnjene:

  18. zogca said

    Ta komad sem lani poslušala cirka 741-krat.😉

  19. zogca said

    Brez ljubezni mi živeti ni – Moni Kovačič

  20. zogca said

    Pelji me na tisti kraj – Majda Petan

  21. izbrana said

    Žogca, danes si pa na moji “valovni”, poslušam😉 !

    Me zanima, če bo kdaj kdo zapel – Čuj deklica:

  22. zogca said

    Jaz sem tudi poslušala to pesmico. Očitno sva res na isti frekvenci.😉 Če ti nihče drug ne bo zapel te pesmice, ti jo bom pa jaz. Ampak boš morala biti hudo pod gasom, da ne boš zaznala, kako zelo fušam. :mrgreen: Bog ni dal posluha. :mrgreen:

  23. webmaher said

    Čuj deklica ,

    kako sem sam in

    vedno mislim nate ,

    le vedno nate ,

    živim le v sanjah zate ,

    rad bi ti rekel ,

    da živim le zate ,

    če bi le kdaj prišla .

    V tvoje lase sem sklonil glavo

    to noč brez strahu ,

    vso dolgo noč

    bila si z mano ,

    zakaj le v snu ,

    le v snu ?

  24. zogca said

    Aleksander Mežek – Tu sem doma

  25. zogca said

    Danes pijem http://www.youtube.com/watch?v=9qWKpHQXqM8 !!!

  26. izbrana said

    Webmaher, a hočeš povedat, da jo poješ ti😉 ?

  27. zogca said

    Poje ti, Izbrana, poje. On je velik šarmer.

  28. trnovčanka said

    tole je pa meni fotr pel, ko sem bila majhna in žalostna😀

  29. izbrana said

    Poznam jaz take šarmerje!🙂

    Pojejo že, pojejo…., ha ha!

  30. izbrana said

    Pri nas je tak mrazzzzz! Ne vem no, a še ne bo konec tele zime? Jaz že težko čakam pomlad!

    Pepel in kri – Sonce pomladi

  31. izbrana said

    Sem sedajle čisto “padla” v staro slovensko musko😉 ! Ja no, če mi je pa všeč!

    Žogca, a misliš, da sem že stara?

    PAZI, kaj boš rekla🙂 ! Šarmer Webmaher bere, ziher😉 !

  32. zogca said

    Jaz se pa ne spomnim, da je meni kdaj oče pel. Za mamo vem, da mi ni, ker prav tako kot jaz nimam posluha in to je nevzdržno.:mrgreen:

  33. zogca said

    Te pesmice se spomnim iz otroštva!!!

  34. zogca said

    NISI STARA!!!

    Žogca, a misliš, da sem že stara?

  35. zogca said

    In pa daleč najljubši pesmici mojega otoštva.


    (žal je ne najdem v slovenščini)

  36. izbrana said

    Jaz pa stavim, da se vsak, prav vsak, ki je zrastel na sončni strani alp, iz otroštva spominja Kekca!

    Tako je, nisem stara!

  37. trnovčanka said

    Moj stari ima edini posluh v širši familiji. In mi je ogromno pel. Zelo rad tudi tisto nemško ki jo je zadnjič nekdo pripopal – ampak v slovenski izvedbi http://www.youtube.com/watch?v=OAOOKBbUabs .

    Pa “Dekle je po vodo šla”, “Siroto Jerico” (te nisem marala – jo je pel ko sem bila poredna) in še in še.

  38. zogca said

    Kekec!!! Fenica sem.😉

  39. zogca said

    Jaz sem jo!!!

    Zelo rad tudi tisto nemško ki jo je zadnjič nekdo pripopal.

  40. trnovčanka said

    Meni je pa kar nerodno priznat, da je to najljubša pesem mojega otroštva. Tudi, ko mi jo je oče prevedel, mi ni bila nič manj všeč.

  41. trnovčanka said

    Ja Zogca, obvladaš ni kaj😉

  42. zogca said

    Jaz se spomnim, da me mene oče zbujal na naslednji način. Stopil je v sobo in prižgal kasetofon, ki sem ga imela ob postelji ter mi je spustil http://www.youtube.com/watch?v=ZAWZ2BhkIRM .

  43. zogca said

    Poslušala sem jo sedmem, osmem razredu. Pa si še vedno nisem na jasnem, je bil bolan ali je delal samomor?

    Meni je pa kar nerodno priznat, da je to najljubša pesem mojega otroštva.

  44. trnovčanka said

    O hudo. Fotr car😀 Mene niso nič kaj nežno zbujali, pa tudi jaz nisem nič kaj rada vstajala. Včasih je celo mrzel tuš pel. Brrrrr

  45. trnovčanka said

    Zogca mislim, da je bil bolan. Vsaj tako je meni oči interpretiral.

  46. izbrana said

    Ej ti, Žogca, sem se spomnila…. Ko pride tisti čudežni dan, da boš imela vinjeto, ne pozabi na USB! Saj veš,😉 !

    No, dalje z glasbo…. Imate ša kaj lušnega v rokavu? Starega!

    Stare uspešnice Evrovizije…..

    Ja, ja, Ema se bliža! Izbor za Evrosong. Že kdo kaj spremlja?

  47. zogca said

    Mene je imel vedno čez oče, ker mama je morala biti v službi ob sedmih, oče pa kadarkoli je prišel. Oče je vstal tudi ob šestih, da je z mamo spil kavo, potem je mamo peljal v službo, nato je šel meni kupit sirov zavitek, nakar me je budil z Zvezdico zaspanko. Je bilo vse zelo nežno, če pa do pol osmih nisem hotela vstati (šola ob osmih), me je pa za ušesa povlekel ven iz postelje. Tudi to se je dogajalo.😉 Ob pet do osmih me je “stresel” pred šolo.

  48. trnovčanka said

    Najboljše besedilo od slovenskih udeleženk Eurosonga:

  49. zogca said

    Izbrana, obveščam te, da tudi USB-ja ne premorem.😦 Ga bom pa kupila, ker vem, da se bo splačalo. Vinjeta bo pa v petek.😉

  50. zogca said

    Od naših evrovizijskih je meni ni čez http://www.youtube.com/watch?v=Wpennag9x_4 !!!

  51. trnovčanka said

    Zogca pri nas je bilo zjutraj zelo natempirano, ker sta oba imela službe zelo zgodaj. Zato tudi ni bilo nobene milosti, jaz revica😉 sem mogla pa v OŠ jutranje varstvo.😦

  52. zogca said

    Izbrana, če imaš rada Logana, je tale še boljša!!!

    Poudarek je na besedilu.

  53. trnovčanka said

    Zogca res je. Morala bi napisati po letu 1991😀

  54. zogca said

    Trnovčanka, jaz sem imela prav srečo. Samo enkrat na mesec sem morala v jutranje varstvo, ker je imel oče sestanek že ob sedmih. Kot dojenček sem vstajala ob pol petih, to vem. Ko sem bila stara tri leta, pa je oče zamenjal službo in so se mi odprla nebesa.

  55. izbrana said

    Šment, taka dobra muska zdajle tukaj, jaz moram pa nekam skočit…..

    Da ne bosta nehali! Šeeee….. Pridem nazaj!

    A vinjeta v petek? A bi to potem lahko pomenilo vikend? Saj nisem sitna, no😉 ! Samo vprašam! USB se pa da dobiti tudi tukaj na izposojo. Ker vem, da imaš pošto blizu in bo pripotoval nazaj🙂 !

    Tukaj ostanita! Pridem!!!

  56. trnovčanka said

    Kaj pa najboljša pesem eurosonga sploh?

    Jaz pojma nimam, pa sem bila v otroštvu kar fenica te prireditve.

  57. zogca said

    Mama, za katero se ne spomnim, da bi mi kdaj pela, mi je velikokrat recitirala to pesem, tega pa se zelo dobro spomnim.

    KRVAVA BAJKA

    Bilo je to u jednoj zemlji seljaka
    na brdovitom Balkanu,
    umrla je mučeničkom smrću
    četa đaka
    u jednom danu.

    Iste su godine
    svi bili rođeni,
    isto su im tekli školski dani,
    na iste svečanosti
    zajedno su vođeni,
    od istih bolesti svi pelcovani,
    i svi umrli u istom danu.

    Bilo je to u jednoj zemlji seljaka
    na brdovitom Balkanu,
    umrla je mučeničkom smrću
    četa đaka
    u jednom danu.

    A pedeset i pet minuta
    pre smrtnog trena,
    sedela je u đačkoj klupi
    četa malena
    i iste zadatke teške
    rešavala: Koliko može
    putnik ako ide peške…
    I tako redom.

    Misli su im bile pune
    istih brojki,
    i po sveskama i školskoj torbi
    besmislenih ležalo je bezbroj
    petica i dvojki.
    Pregršt istih snova
    i istih tajni,
    rodoljubivih i ljubavnih,
    stiskali su u dnu džepova.
    I činilo se svakom
    da će dugo,
    da će vrlo dugo
    trčati ispod svoda plava,
    dok sve zadatke na svetu
    ne posvršava.

    Bilo je to u jednoj zemlji seljaka
    na brdovitom Balkanu,
    umrla je mučeničkom smrću
    četa đaka
    u istom danu.

    Dečaka redovi celi
    uzeli se za ruke
    i sa školskog zadnjeg časa
    na streljanje pošli mirno,
    kao da smrt nije ništa.
    Drugova redovi celi
    istog časa se uzneli
    do večnog boravišta.

    Desanka Maksimović

  58. trnovčanka said

    Ojej Zogca, to je pa približno tako scary kot Sirota Jerica.

  59. zogca said

    Od zmagovalk je meni bila zelo všeč tale!

    Linda Martin – Why me

  60. Lynx said

    Pridi, dala mi boš spet:

  61. zogca said

    Ne vem, ali poznam Siroto Jerico, ne spomnim se je, ampak Desanka Maksimović je pesem Krvava bajka napisala po resničnih dogodkih. To se je res zgodilo!!!

    Ojej Zogca, to je pa približno tako scary kot Sirota Jerica.

  62. zogca said

    Ne gremo nikamor! Jaz moram viseti za računalnikom, ker moram delati. Čeprav že eno uro “žuram”!

    Da ne bosta nehali! Šeeee….. Pridem nazaj!

  63. zogca said

    Ta je bila samo četrta, ampak …

    Lara Fabian – Croire

    Zame ena najlepših pesmi vseh časov!

  64. Lynx said

    Žogca, to bi bila lahko tvoja himna:

  65. zogca said

    Srčenove Eva pa ne maram najbolj.😦

  66. zogca said

    Kakšna slovenščina. 🙄 Sršenove Eve.

  67. trnovčanka said

    Tudi jaz “kao” delam. Nepoboljšljiva sem. Moram si net izklopit, pa bom mogoče kaj naredila.

    Zogca besedilo Sirote Jerice:

    Je bla ena deklica,
    sirota Jerica,
    roke vse potrgane,
    noge vse prebodene.

    Od kod vsa ta matrenga
    od pisane matere.
    Je mačeha udarjala,
    jo glih po lobanjici.

    Se krvca ji vsa strdi,
    pa Jerica obleži.
    Prišla je k nji ranjica,
    ta prava nje mamica.

    Ji kušnila laseke,
    jo nesla k zvezdicam,
    Oj lalala,
    jo nesla k zvezdicam.

  68. zogca said

    IN NAJLEPŠA OD VSEH EVROVIZIJSKIH ZMAGOVALK!!!


  69. zogca said

    Midve sva že včeraj ugotavljali, da bi lahko bili dvojčici.😉

    Ta Jerica je pa res bila sirota.

    Moram si net izklopit, pa bom mogoče kaj naredila.

  70. izbrana said

    Evo mene, nazaj.

    Tudi tale je bila naša na Evroviziji.

    Berta Ambrož – Brez besed

    In baje do danes najbolje uvrščena. Upam, da nimam napačne informacije, no. Menda tretja.

    Se pa jaz spomnim, da sem kot najstnica Celine Dion prvič videla in slišala na Evroviziji. Pa nimam pojma katerega leta. Samo vem, da je pela v francoščini. Pa bi to pesem rada slišala. Mi lahko kdo pomaga? Žogca?

  71. trnovčanka said

    Jaz se bom pospešeno zbrcala dol iz neta in bom probala bit malo koristna.

    Brez besed je lepa ja😀

  72. zogca said

    Seveda, Izbrana.

    Za Švico je pela. Bilo pa je leto 1998.

  73. webmaher said

    Izbrana in Žogca, hvala😳
    Žogca Vicky si si samo sposodila od mene tk da veš😉

  74. zogca said

    Jaz se bom pa štopala. 40 minut dela, 20 interneta.😉 Počasi se daleč pride, če le ni preveč počasi.😉

    Jaz se bom pospešeno zbrcala dol iz neta in bom probala bit malo koristna.

  75. zogca said

    Dokler sem heteroseksualna, je Vicky tvoja.😉

    Žogca Vicky si si samo sposodila od mene tk da veš

  76. izbrana said

    Omar Naber letos spet tekmuje za zmago za uvrstitev na Evrosong.

    Pa sem se spomnila enega njegovega komada. V njem omenjena tudi “naša” Trnovčanka😉 ! Dobro poslušajte!

  77. webmaher said

    V glasbenem smislu je pa od obeh😉

  78. zogca said

    Za Naber ima dober glas, ampak mu ne napišejo dobre evrovizijske pesmi. Slišala sem Trnovčanko.😉

  79. izbrana said

    Za Švico je pela. Bilo pa je leto 1998!

    Vidim, da sem naredila dober vtis, da ti misliš, da sem bila leta 1998 jaz še najstnica, ha ha!
    Ne, bilo je leto 1988😉 !

    Hvala, Žogca, za oboje! Za kompliment in poiskano pesmico😉 !

    Nisi mi odgovorila za vikend😦 !

  80. izbrana said

    Omar si je letos skladbo napisal sam! Mogoče mu bo pa uspelo….

  81. zogca said

    Ponoči bo začelo snežiti!😡

    http://24ur.com/novice/slovenija/spet-bo-snezilo.html

  82. webmaher said

    Izbrana kdo je pel za Švico?
    Ja tale od Naberja pa res ni glih za Evro…

  83. zogca said

    Ups, seveda. Zatipkala sem se. Leta 1998 je imela že My heart will go on. Prej pa še cel kup hitov. Ne se bunit, če te kdo pomlajša za deset let.😉

    Ne, bilo je leto 1988.

  84. zogca said

    V osmem razredu sem poslušala tole njeno pesmico!

    Celine Dion – Where does my heart beat now

  85. zogca said

    Kako seksajo po svetu?

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/kako-seksajo-po-svetu.html

    Če koga zebe.😉

  86. izbrana said

    Kaj je danes s tabo, ha ha?

    Kdo je rekel, da je tale od Naberja za Evro…. Ta je stara! Ampak za letošnjo Emo si je napisal skladbo sam. Nihče še ne ve kakšno!

    Žogca, Žogca😉 !

    Saj se ne bunim no! Se samo sprašujem, če bi morala naredtiti potem kje drugje vtis, da sem mlajša 20 let, ha ha!

  87. zogca said

    Zdaj pa ne razumem. Kaj se spet zašuštrala? Saj nisem nič, potem Naberja nisem več omenjala. Mimogrede, da odgovorim še Webmaherju, za Švico je pela Celine Dion. Po moje si me tudi ti, Izbrana, zamešala z njim. On je omenjal Naberja.

    To se pa ne ve. Nekateri padajo na dvajsetlenice. Meni osebno to ni jasno, ne razumem, kaj zrel moški vidi na dvajsetlenici razen mogoče telesa. Pa še to … Meni so najlepše ženske, ko imajo že precej več kot 20.

  88. zogca said

    Izbrana, imaš kaj na šporhetu in kaj? Daj, rajcaj me malo.😉

  89. webmaher said

    Ženske so najlepše po dvaintridesetem in naprej😉

  90. zogca said

    Ženske se komplimentira dozirano. :mrgreen:

  91. webmaher said

    a je Izbrano Izbrani mal zmotil🙂 Žogca jaz sem že pojedel kosilo, sicer bi ti kaj prišparal…zdej lahko dobiš samo še posladek pa kavico:mrgreen:

  92. izbrana said

    Jao meni!

    Res sem jaz zašuštrala! Konec! Zdaj že Webmaher ve, da je Izbrano zmotil Izbrani😉 ! Pa ne malo, Webmaher, veliko!

    Žogca, NIČ nimam na šporhetu. Lahko imam pa za vikend! Še zdaj mi nisi odgovorila😦 !

  93. zogca said

    Kave ne pijem, samo kapučino.

    Kuhala bom pa špagete. Čez eno uro.

  94. zogca said

    Gledam koledar in v bistvu že vem, kdaj bom prišla. Ti mu boš pa povedala, če sem takrat dobrodošla. Ne bo pa ta vikend.😦

  95. webmaher said

    Aha Izbrana, saj je vse jasno, sam merki, da šporhet cel ostane:mrgreen:
    Žogca jaz kave nikoli nisem pil, zdej jo pa čisto tako iz užitka kdaj pa kdaj, ampak vedno samo po kosilu…kapučino pa najraje pijem…najboljšega so meli v Velenju…

  96. izbrana said

    Saj zato pa danes raje ostaja nedotaknjen. Šporhet mislim…😉

    Kdaj, kdaj, kdaj???????? Žogca.

  97. zogca said

    Najprej morava razčistiti, ali je tebi nujno, da je vikend. Ker meni ni.

  98. zogca said

    Če ima kakšen moški na blogu preveč denarja in hoče devico, naj si prebere: http://www.dnevnik.si/novice/aktualne_zgodbe/1042235844

  99. webmaher said

    kako to hitro vsi kopirajo, kot da ni nč bolj pametnega..joj..joj…
    Žogca v četrtek se zmenita bo še najmanj mraza..jutri pa naj bi bila poledica zato previdno…

  100. zogca said

    Ja, no. Če si prebral članek, si videl, da je interesentov ogromno. Torej??? Kje pa v četrtek, jaz imam ogromnooo dela in bom upravičeno nagačena, če ga ne naredim.

  101. webmaher said

    ja seveda, ne vedo kako bi oprali denar alpa si delajo mal reklame, kako so butasti…blondinke jim zavidajo🙂
    pozno zvečer ti lohka pomagam z motivacijo, če bo kriza😉

  102. vlatka said

    žogca,

    krasna pesem. A kaj ko dekle ostane nepotešeno? 😉

  103. izbrana said

    Ej, od ponedeljka do nedelje je meni vikend, saj veš,😉 !

    Tko da, imaš sedem dni v tednu na razpolagao, da si izbereš kateri dan mojega vikenda prideš! Ker se mi zdi, da pri tvojem delu pa sploh ni vikenda, so skoz delovni dnevi, tko da, jaz tvojega vikenda pa ne bi glih čakala😉 !?

    Mater sem zakomplicirala, ha ha!

  104. Jazz said

    Tko da, imaš sedem dni v tednu na razpolagao, da si izbereš kateri dan mojega vikenda prideš! Ker se mi zdi, da pri tvojem delu pa sploh ni vikenda, so skoz delovni dnevi, tko da, jaz tvojega vikenda pa ne bi glih čakala !?………

    Poglej,da ne boš ostale dni sama….se lohk kr vpišemo😉

    http://www.mojvideo.com/video-nusa-derenda-dekle-iz-zlate-ladjice/95b4a6f804b03839f704

  105. zogca said

    Jaz zavidam vsakemu, ki ima denar za metat v luknjo.:mrgreen: Črno in najtemnejšo od vseh.:mrgreen: Naj ga dajo meni, si bom privoščila tri mesece potovanja po Evropi.😉

    blondinke jim zavidajo

  106. zogca said

    En moj kolega je govoril, da greh za moško populacijo, če katerkola ženska leže sama. Nekaj podobnega. Malo sem že pozabila, kako točno je rekel.

    A kaj ko dekle ostane nepotešeno?

  107. zogca said

    Po moje me boš dobila v torek – sreda kombinaciji. Ti bom pa sporočila, kateri. Pravočasno. Samo ne bodi brez kokakole. :mrgreen:

    da si izbereš kateri dan mojega vikenda prideš!

  108. zogca said

    Izbrana, evo ti še enega kandidata za obiske. Jazz se javlja. 😉

  109. Jazz said

    Izbrana, evo ti še enega kandidata za obiske. Jazz se javlja.

    -Žogca,lahko pa mi 3je uskladimo termine….😉

  110. Jazz said

    Tole šem mel v mislih🙂

  111. zogca said

    Hmmm, poglej … Žur čarovnic vsekakor enkrat spomlad bo. Dve, tri bomo najele kakšno kočo in organizirale. Ter povabile vse čarovnice z bloga. Je pa ta stvar takšna – žur bo diskriminatoren in brez moških.:mrgreen: In, Jazz, stvar je takšna, ne moreš mi mojih čarovnic zapeljati na krivo pot do tega žura s kakšnimi trojčki.:mrgreen:

    P.S. Tole se navezuje na debata z noči čarovnic. Mislim, da takrat še nisi bil na blogu. Joj, smo bile gajstne čarovnice.

  112. Jazz said

    Maaaaaa se heeecaš! 😉 Brez nas!?😦
    A vsaj dobimo kaj za to? Prej,če se da.😉

    http://www.mojvideo.com/video-julita/3f90332be977a9ea9279

  113. zogca said

    Dobili boste fotografije hrane, ki jo bomo pojedle, pijače, ki jo bomo spile in če bomo kaj bruhale, tudi fotografije tega. :mrgreen: Ne, zdaj se pa že tako hecam, da sem že preveč hecam. Naredile bomo kakšno fotoreportažo. Hrana, pijača, okolica, luštne stvari, seveda pa brez ljudi. Nobena izmed nas si ne bi želela biti napopana na internet. Se pa komot kdaj dobimo tudi v nediskriminatorni izvedbi. Če bo kdo za.

  114. Jazz said

    🙂 Saj se jaz tud hecam😉

    http://www.mojvideo.com/video-za-prijatelje-andrej-sifrer/fc984e1f0a9fa8791a97

  115. izbrana said

    Žogca, saj Jazz ne bi tvojih čarovnic zapeljal…..

    Daj, daj, on bi Žogco srečal😉 ! Obisk pri Izbrani je bil pa samo poskus prekrivanja dejstev….🙂 ! Ja, ja!

    A potem tisti dogovor o vikendu čarovnic še vedno drži, al kaj!?

  116. zogca said

    Vikend čarovnic še vedno velja. Za zdaj so prijavljene Izbrana, Struna in Žogca. Seveda pa zbiramo prijave. Če še kakšna hoče imeti čarovniški vikend, se lahko javi in prijavi.

  117. izbrana said

    Še mal muske.

    Tale mi je zdaj prišla na misel, ko se ravno pogovarjamo o “magiji”. Meni je ful všeč, samo mora biti zelo, zelo na glas. Se mi zdi, da kar tako nekaj, en filing ustvari. Poskusi, kdor upa, ha ha! Pa še učke morate zapret, pa cigareto prižgat😉 !

  118. zogca said

    Zame pa I want to break free!

    Pa še sesam lahko zraven!:mrgreen:

  119. maxi said

    Ženske so najlepše po dvaintridesetem in naprej😉

    Hudo dobre ugotovitve, hudo dobre…..😛

  120. maxi said

    Tale je pa za Maxi (ki (trenutno) ni bjonda, niti črnolaska, ni razočarana, niti zapuščena in žal nič (več) zaljubljena):

  121. zogca said

    Maxi čaka name.:mrgreen:

  122. maxi said

    Maxi končno ve kaj čaka.:mrgreen:

  123. trnovčanka said

    Hehe Zogca, kje si pa ta komad od Omarja našla? Pa kaj hoče on povedat? Da jaz nisem angelček?:mrgreen:

    p.s. mi je pa moj nick precej beden ampak sem prelena, da bi ga spreminjala😉

  124. zogca said

    Izbrana ga je našla, ne jaz. Danes me vsi mešate z Izbrano.❗

    Nick je pa kul, nič mu ne manjka.

  125. trnovčanka said

    Aja oops. Mogoče še malo sobotna luna seka – bojda je bila precej močna.

  126. PRABABI said

    Žogca,

    zavtela sem si po dolgem času nekaj, prvo zgoraj, “Zato sem noro te ljubila”, pa še nekaj in tudi, “Ne budite me vas prosim” od Staneta.

    Brala pa nisem, šparam očke.😀

    Ma, števec se pa vrti.😀
    Lahko noč!

  127. zogca said

    Frajerka si, Babi, da spremljaš števec.😉

    Res je, lepe pesmice smo nalepile. Kar šparaj očke. Včasih je luštno večer preživeti samo z glasbo.

    Lahko noč!

Leave a Reply

 
