Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Boljšega vprašanja mi res ne bi mogli zastaviti!

Posted by zogca na januar 11, 2009

28 Responses to “Boljšega vprašanja mi res ne bi mogli zastaviti!”

  1. webmaher said

    mal si zgrešila, ostaja ziher boljše vprašanje ali otom potom🙂
    to ni One way ticket

  2. zogca said

    Ih, veš, koliko sem jaz presvirala kurcu. Ne mišljeno seksualno, lepo prosim.

  3. webmaher said

    aha saj niti slučajno nism tko mislil, kaj točno si pa ti mislila pa ta trenutek tut ne vem😉

  4. zogca said

    Točno tako sem mislila, kot poje Čorba.

  5. webmaher said

    sive celice ne delujejo več v prav smer..si bom vzel čas za počitek in pazljivo še enkrat poslušal šta pjeva Bora🙂

  6. zogca said

    Za jutri, ko bodo sive celice spočite. Jaz tudi že na pol spim in zelo slabo dojemam. Kajpak dojemam Čorbo, ker on mi je domač. Daj mi poslušati kaj, česar ne poznam, hitro bom pečena.😉

    Zašto uvijek kurcu sviram
    zašto uvijek mnogo serem
    i kada od dva zla biram
    uvijek veče izaberem.

    I koji se kurac bunim
    i ponovo kurcu sviram
    i uvijek se uzjogunim
    kada mogu da kuliram.

    Što ispravljam krivu Drinu
    okolinu iritiram
    marš u pičku materinu
    zašto uvijek kurcu sviram.

    Uvijek bude neka frka
    koji mi je kurac krasni
    svaki kurton mene drka
    a kurtoni su opasni.

    Svi mi seru da se stišam
    zabole me, baš me briga
    i dalje uz vjetar pišam
    šta će biti, jebem li ga.

    Ko ih jebe, peder nisam
    čuvam dupe i ne želim
    da kurčeve svima sisam
    i okolo bulju dijelim.

  7. webmaher said

    Aha, a veš kako so mene oficiri u JNA drkali, ko nisem ništa radio samo šetao tamo vamo: Šta sviraš kurcu, ako to več jednom radiš, radi tamo da te ne vidim…a sad briši…:mrgreen:

  8. zogca said

    Ti si bil še pri njih treniran, kaj? Lepo. Tam je bilo malo bolj strogo kot potem v TO. Čeprav je tudi TO mnoge spravil k pameti. Dokler se ni začelo “imam mozolj, ne morem v vojsko”.:mrgreen:

  9. webmaher said

    ja to je još bila prava armija, slovenska vojska ni slovo a od armije🙂

  10. zogca said

    Za vse, ki imajo radi ženske, tudi za Janis.😉

  11. zogca said

    Riblja čorba – Kako je lepo biti glup

  12. webmaher said

    ne vem kako naj te “spečem”, če pa poslušaš 99,99% isti repertoar kot jaz😆

  13. zogca said

    Tole bo verjetno šlo v tistih 0,01?!?

    Leontina – Kad prave ljubavi ginu

  14. zogca said

    Leontina – Crno, pa se ne vidi

    Leontina – Sreda

    Leontina – Zamisli

  15. enamoyca said

    Žogca, eno vprašanje imam. Si to besedilo od nekje snela ali si ga sama zapisala? Zelo nenavadno se mi zdi, da bi Bora, ki je, orto Srbin, uporabljal hrvaške besede (uvijek, vjetar, dijelim).

  16. enamoyca said

    Eh, ena vejica se mi je vrnila, kamor se ne bi smela (ki je orto Srbin, vmes seveda ni vejice).

  17. enamoyca said

    Še enkrat eh, vejica se mi je vrinila. Pa nimam zelene maske.

  18. zogca said

    Besedilo sem snela, nisem ga sama pisala sama. In zdaj, ko si me opozorila in sem šla brat besedilo … Seveda, Bora govori uvek in ne uporablja ijekavice. Očitno sem besedilo pobrala s hrvaške strani.

  19. zogca said

    Tudi jaz sem že brez maske.😆

  20. webmaher said

    @Enamoyca, Žogca je skoraj 99,99% to snela tu http://riblja-corba.bloger.hr/post/zasto-uvijek-kurcu-sviram/955476.aspx
    in je stvar pojasnjena🙂
    @Žogca skoraj bi ti uspelo ampak ta Leontina nije meni tako nepoznata i ne ide u ou kvotu 00,01🙂

  21. webmaher said

    Žogca – najlepša čarovnica ta hip – hočemo slikco:mrgreen:

  22. zogca said

    Jup, prav na tej strani sem snela.😉

  23. zogca said

    Se vidi, da si nov!!!

    Žogca kot čarovnica je že bila.

    https://zogca.wordpress.com/2008/10/31/preden-na-metli-odletim-aka-jaz-kot-carovnica/

    Uf, smo se takrat zabavale in spisale okoli 300 komentarjev. Žal jih ni bilo mogoče prenesti na ta blog.

  24. webmaher said

    ja kaj se pa zdaj ven vlečeš – tudi dane si čarovnica – slikco, slikco:mrgreen:

  25. zogca said

    Ti pa si hud optimist.😉

  26. webmaher said

    se trudim po najboljših močeh, slikco, slikco, saj je lahko črnobela:mrgreen:

  27. zogca said

    Ostani optimist.😉

  28. webmaher said

    Žogca, pol pa vsaj metlo za začetek:mrgreen:

Leave a Reply

 
