Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Mere so vzete!

Posted by zogca na januar 10, 2009

PRAVI ČAS

Mogoče sem mislila:
mere so vzete,
mere so gotovo vzete,
potrebno je le še nekaj domišljije
in kmalu bo oblačilo,
ki bi ga rada nosila, izdelano.

Mere sem jemala,
veliko mer sem nabrala:
zakaj imam le začasno,
kar urežem,
za izdelano v stiski prekriti goloto,
ki je neodvrnljiva
in ne čaka na domišljijo?

Mogoče sem mislila:
pravi čas pride.
Ampak nikoli se ne najavi.
Neizprosno dan je.
In odvzet, ko mine.

Vita Žerjal Pavlin

58 Responses to “Mere so vzete!”

  1. zogca said

    Maxi, ji je ob jutranjih neprijetnostih najbolj “nastradala”, se ne znam oddolžiti drugače kot s Fredijem.😉 Zdaj mu bo pa lahko vzela mere.:mrgreen:

  2. Jazz said

    Ni fer… vsi smo trpeli😦

    Sem se hotel pobunit,da preveč za svoj rod navijaš,pa sem mal pregledal slikce in je dokaj uravnoteženo😉 ….če upoštevaš kozarec piva v moško kvoto,seveda.🙂

  3. zogca said

    Ona je najbolj trpela, dokazano, ker je dobivala na mejl obvestila o prav vsakem komentarju, ki je bil puščen na blogu. In ker smo dopoldne na blogu pustili sto komentarjev, je dobila stop mejlov.

    Ne, nič preveč ne navijam za svoj rod. Kakorkoli zadeve obrneš okoli, je na blogu veliko več fotografij golih in pol golih žensk. Še posebej, če se spraviš gledati kategorijo Poezija. Le naredi to. V kategoriji Poezija boš našel deset strani pesmi in tam je toliko “golišavih” žensk, da če se ti ne dvigne, bo treba k zdravniku.:mrgreen:

  4. webmaher said

    Žogca najbolj sem trpel jaz…sploh ne veš kako sem moral rolati po strani, da sem prišel do komentarjev🙂

  5. zogca said

    Okej, koga želiš pa na blogi videti ti? Angeline Jolie ne objavljam.:mrgreen:

  6. webmaher said

    jaz sem skromen, tko da če daš karkoli vem da bo odlično izpadlo🙂

  7. zogca said

    Karkoli bom že dala. Za danes je objav dovolj. Jutri pa pridejo nove pesmi. Kakšnih petnajst, dvajset jih je že pripravljenih. Ta ni bila, to sem “naredila” especially za Maxi. In od teh petnajstih, dvajsetih bom za jutri izbrala dve, ki bosta všečni moškemu občinstvu. Da ne bo diskriminacije.

  8. Jazz said

    Žogca:Ona je najbolj trpela, dokazano, ker je dobivala na mejl obvestila o prav vsakem komentarju…..

    Verjemi,ni ji blo hudega😉 …se je počutila,kot v Starih časih.🙂

  9. zogca said

    Ne razumem prispodobe s starimi časi.

  10. webmaher said

    Verjetno je mislil, ko jo je on zasipal z ljubezenskimi mejli:mrgreen:

  11. zogca said

    Nisem vedela, da so moji blogovci romantično povezani.😯

  12. webmaher said

    to bi bilo samo neko logično sklepanje ni pa nujno pravilno…več bosta povedala “akterja”🙂

  13. John said

    Žogca! Kakšen dober glasbeni komad čakam od tebe že enih 8 ur!?

  14. zogca said

    Jaz tebi? Mislila sem, da si ti zadolžen zame.😉 In moje uhlje.

  15. zogca said

    Naj bo. Ko smo imeli nemški večer, sem pozabila na to pesmico in danes, ko sem pomivala posodo, se mi je odvrtela na Winampu in me je zapekla vest, da sem pozabila prav nanjo …

  16. John said

    Od jutra pa do zdaj cel cirkus okoli bloga vključno z 1 meter dolgim beli prostorom, mejlov (željenih in neželjenih) pri Maxi…
    Res naporen dan. Za soboto. Nihče pa ni pomislil na glasbo. Kaj šele na en zaključni party vseh vpletenih.🙂

    Ja. Vprašanje dneva! Kdo je zadolžen za Žogcine uhlje in kdo za celo telo? (ne gre oboje hkrati)🙂

  17. zogca said

    Za uhlje vsi vi, za preostanek telesa moja desna roka.:mrgreen:

  18. John said

    Skromna želja tistemu (tistim) tam zgoraj: rad bi postal ta roka. :mrgreen:

    Zdaj pa res nekaj za segrevanje…

  19. vlatka said

    žogca,

    o, nekaj lepega tudi za oči 😀 😀

  20. zogca said

    John, ti mene rajcaš z Nikad izvini. Lepo.😉

  21. zogca said

    Vlatka, Fredi je naj lepotec našega bloga.😉

  22. zogca said

    Pesem, ki me vedno spravi v dobro voljo …

    Crkavam od smeha, ko jo poslušam!!!

  23. John said

    Beautiful girl…

  24. zogca said

    Riblja čorba – Zašto uvek kurcu sviram

    To se jaz velikokrat vprašam!!!!!!!!!!!!

    Zašto uvijek kurcu sviram
    zašto uvijek mnogo serem
    i kada od dva zla biram
    uvijek veče izaberem.

    I koji se kurac bunim
    i ponovo kurcu sviram
    i uvijek se uzjogunim
    kada mogu da kuliram.

    Što ispravljam krivu Drinu
    okolinu iritiram
    marš u pičku materinu
    zašto uvijek kurcu sviram.

    Uvijek bude neka frka
    koji mi je kurac krasni
    svaki kurton mene drka
    a kurtoni su opasni.

    Svi mi seru da se stišam
    zabole me, baš me briga
    i dalje uz vjetar pišam
    šta će biti, jebem li ga.

    Ko ih jebe, peder nisam
    čuvam dupe i ne želim
    da kurčeve svima sisam
    i okolo bulju dijelim.

  25. zogca said

    Riblja čorba – Neću da ispadnem životinja

    Zašto tebe da nosim na duši
    nema smisla da ratujem s’ tobom
    dobra moja idi s’ milim Bogom
    ja ne znam šta ću
    sam sa samim sobom.

    Prošao sam davno cmakanje u parku
    držanje za ruke, ležanje na travi
    ne prodajem zvezde ni šarene laže
    suviše me toga, suviše me toga
    zviznulo po glavi.

    Neću da ispadnem životinja
    ja ne umem u dvoje da trajem
    ja sam ti ljubavna sirotinja
    otimam a ništa ne dajem.

    Mogu da ti valjam samo dva-tri dana
    osjećanjima užasno sam štedljiv
    ja sam Solunac vagon restorana
    i priznajem, priznajem, priznajem
    priznajem da sam neupotrebljiv.

    Ta pesem je namenjena enemu, ki ne piše, ampak samo bere!!!

  26. zogca said

    John, INXS-ov pa ne maram. Ne vem, zakaj, od nekdaj jih nisem marala.

  27. zogca said

    Tale je pa veliko bolj za hec kot zares.😉

    Riblja čorba – Nemoj da ideš mojom ulicom

  28. John said

    A da ne?😉
    Glasbe ali Michaela?

    Ker je danes zunaj tako mrzlo…

  29. zogca said

    Ne njega ne glasbe. Pa saj njega tako ali tako ni več, kajne? Naredil je samomor, če se dobro spominjam. Istega leta kot Kurt Cobain, če me spomin ne vara.

  30. Jazz said

    Evo,moram… če smo že Dole… Naša himna v Partizanih,Strumica-daaavno🙂

  31. zogca said

    Mimogrede, tudi žena od Čorbe je naredila samomor, ko si je gospod omislil dvajsetinšenekajletnico.

  32. zogca said

    Moja najljubša njihova pesem …

    Riblja čorba – Pogledaj dom svoj anđele

    Ko sem besna kot hudič na določene ljudi, si jo vedno zavrtim.

  33. maxi said

    Uuuuuuuuuf…..težka bi bila dilema; v kolikor bi se na pot postavila Fredi IN vranec!

    Uuuuuuuuuuuuuuf…uff.

    Mi pride kdo sline brisat….:mrgreen:

  34. maxi said

    Žogca thx
    Trpljenje poplačano.🙂

  35. webmaher said

    Maxi kaj rabiš dva robčka:mrgreen:

    Žogca pravi:Ko sem besna kot hudič na določene ljudi, si jo vedno zavrtim.

    Žogca ti si kvečjemu lahko besna le kot čarovnica:mrgreen:

  36. Jazz said

    Žogca thx
    Trpljenje poplačano.

    Nikol ne bom zastopu,kaj vidte ženske na (takšnih!😉 )tipih… nikol.🙂

  37. trnovčanka said

    Jazz na kakšnih – a na Frediju?

    Prav nesramno dober je.

    Jaz pa trenutno probam sestavit top 10 pissed off female artist songs za Zogco😀

    Ene dva komada že imam.

  38. maxi said

    Prav nesramno dober je.

    Trnovčanka…yae, točno to NESRAMNO DOBER!
    Jazz ne trudi se to razumet…😛

  39. zogca said

    Tako je, Fredi je prav nesramno dober. Sicer jaz še raje vidim Davida (pa ne Beckhama, da ne bo pomote), ampak večina je tukaj za Fredija in na blogu imamo demokracijo.😉

  40. webmaher said

    Žogca ker David je nespodobno dober kaj:mrgreen: …glede na to da se greš rada skrivalnice mi daj sam kak namig😉

  41. zogca said

    Tisti David, ki ga lepim na blog.

    https://zogca.wordpress.com/2008/11/19/vedno-znova-zelim-leteti/

    https://zogca.wordpress.com/2008/11/14/ti-ki-te-sanjam-v-budnosti-in-te-ljubkujem-v-spancu/

    On meni trga gate.😉

  42. zogca said

    Nataša Bekvalac – Mali signali

    Srbska Pamela Anderson!!!

  43. webmaher said

    Ja vidim, si ga zaščitila bolj kot so kočevski medvedi🙂

  44. zogca said

    Kako misliš, da sem ga zaščitila?

  45. webmaher said

    ja skrila si ga aneda – z enih strani si ga kr odstranila, tko da ga drugje sploh ni za dobit:mrgreen:

  46. zogca said

    Ne štekam. Misliš to, da se obraz ne vidi? Tako je fotografiran.

  47. webmaher said

    ne, ne Žogca, nič o njem skoraj nikjer-še največ pri tebi:mrgreen:

  48. zogca said

    On je po novem precej velik zvezdnik. Snema reklame za Dolce & Gabbana.

    Tako zelo je pa lep.

  49. zogca said

    Jaoj, jaoj, jaoj!!!

    Kako je dober!!!

    Za ubit se!!!

  50. maxi said

    Samo na tej sliki mi je dober:

    OK men je Fredi veliko lepši, fajn fajta ne bo…:mrgreen:
    Tebi David men Fredi…hehe

  51. zogca said

    Midve sva dogovorjeni. Bova njiju vprašali, ali se strinjata ali naj prav briga???😆

  52. maxi said

    Bova njiju vprašali, ali se strinjata ali naj prav briga???😆

    Ma kaj bi njiju morile s tem, taprav dedc itak prepusti pomembne odločitve ženski.:mrgreen:

  53. zogca said

    Strinjam se, Maxi, popolnoma.:mrgreen: Če ženska hoče tiča, kaj ima dec za govoriti, da ga ne bo dobila.:mrgreen:

  54. vlatka said

    žogca,

    to je pa res…lepotec… 🙂

  55. zogca said

    David, kajne? Ne Fredi. Zbiram Davidove občudovalke.:mrgreen:

  56. zogca said

    Maxi, Bono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/novinar-bono.html

  57. maxi said

    Tole od Bona sem že prebrala, ta je skoraj popoln(o vsestranski)!

    Za intermezzo:🙂

    Ej, dlake mi grejo pokonc ob ideji, da jih letos vidim v živo…

  58. zogca said

    Hahaha, jaz sem ti pa zgoraj pri Monici pustila eno njihovo. Tile “konji” so pa ravno zame, pesem moje mladosti. Pa saj to že veš.

Leave a Reply

 
