Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaj ostane od strtega srca?

Posted by zogca na januar 10, 2009

Tokrat si naslova nisem izmislila sama. Prepisala sem ga iz članka o prav posebnem muzeju, muzeju propadlih ljubezenskih razmerij, ki je projekt nekdanjih ljubimcev in umetnikov Dražena Grubišića in Olinke Vištica iz Hrvaške. Na razstavo sta postavila vse predmete, ki so ju spominjali na propadlo zvezo, enako so naredili tudi njuni prijatelji. Zbirka se je počasi začela širiti, saj je na gostovanjih razstave po evropskih mestih čedalje več ljudi prinašalo predmete s priloženim kratkim pojasnilom, kaj predstavljajo. In vi, kaj ste naredili s stvarmi, ki so vas spominjale na nekadnje partnerje? Fotografijami, plišastimi igračkami, nakitom in podobnimi predmeti. Jih hranite ali so končali v kakšnem smetnjaku?

155 Responses to “Kaj ostane od strtega srca?”

  1. lynx said

    Za dobro jutro:

    Glede vprašanja iz objave pa moram reči, da ne vržem nič proč.

  2. Jazz said

    🙂
    Jaz pa Bom,Enkrat Pobrisal z računalnika pa mobilca…enkrat …

  3. John said

    In vi, kaj ste naredili s stvarmi, ki so vas spominjale na nekadnje partnerje? Fotografijami, plišastimi igračkami, nakitom in podobnimi predmeti. Jih hranite ali so končali v kakšnem smetnjaku?

    Hranim jih. Predmeti in spomini ostanejo. Lahko bi jih tudi dal v muzej nikakor pa ne v smetnjak.

    Ja. Dobro jutro vsem svetu. 😉

  4. Jazz said

    Hranim jih. Predmeti in spomini ostanejo. Lahko bi jih tudi dal v muzej nikakor pa ne v smetnjak.

    Ja,saj spomini ostanejo.Kar je v redu.Če pa predmeti postanejo relikvije,je pa hudič.🙂

    Lep dan vsem,kjerkoli že ste…

  5. John said

    Res je, da je hudič če predmeti postanejo relikvije. Še večji hudič pa je, če je teh predmetov iz raznih zvez veliko…. :mrgreen:

  6. Lynx said

    Odvisno čigave so “relikvije”. Če imaš poročni prstan od Nicole Kidman, osebno fotografijo Angeline Jolie in hlačke od Pamele Anderson, dvomim da boš to vrgel v smeti. Takih spominkov bi se redko kdo branil.😉

  7. morgan said

    oh jaz sem smotka, jaz vse šparam, slike, pisma, kartice, kasete, plošče,
    spomini pa so not v moji bubasti glavici, teh pa se res nikol ne bom rešila.

    8)

  8. zogca said

    Vprašanje. Ali vi tudi na koncu objave vidite pol metra belega praznega prostora? Jaz vidim in tega sploh ne morem spraviti stran. Ne vem, kaj je narobe, je pa blazno grdo.

  9. zogca said

    Okej, ugotovila sem, da to nima zveze s to konkretno objavo. Četudi jo umaknem, se bo pa z naslednjo zgodilo enako. Katerakoli objavo bo prva, med njo in naslednjo nastane pol metra belega. Če se kdorkoli od vas spozna na računalnike in te stvari, mi lahko pomagate? Ker to je pa tako grdo fuj.

  10. Jazz said

    Sem mislil,da Ima Praznina kakšen Skrit Pomen.🙂

  11. John said

    Da. Pojavlja se pri vsaki objavi. Vendar nisi nič narobe naredila. Tile na wordpress.org se očitno nekaj igrajo s CSS, ker je v kodi zapaziti en ukaz, ki tja ne sodi.:mrgreen:

    Bo treba počakati, da uredijo.

    Zdaj pa grem na “kuhano vino”🙂🙂

  12. webmaher said

    Žogca mi boš morala mal več podatkov zaupat😉

  13. zogca said

    Počakaj, pliz, ker ne razumem. Ti to vidiš pri čisto vsaki objavi? Jaz vidim samo pri tej najbolj prvi. Ko pa sem prvo umaknila v invisible in je bila prvega pesmica z Monico Bellucci, sem to videla pri njej.

    Da se nekaj igrajo, sem videla včeraj, ko se je pojavil tisti Edit in potem izginil, nakar so imena avtorjev komentarjev postala večja in temnejša.

    Igrajo se, nekaj spreminjajo? Očitno bo treba potrpeti. Je to zdaj na vseh blogih tako? Upam, da bodo hitro popravili, ker jaz to grdoto težko gledam.

  14. maxi said

    Vprašanje. Ali vi tudi na koncu objave vidite pol metra belega praznega prostora? Jaz vidim in tega sploh ne morem spraviti stran. Ne vem, kaj je narobe, je pa blazno grdo.

    Yp vidim in tudi včeraj sem na enem od objav spodaj vidla vmes prazen prostor. Me pa bolj muči tole z mojimi maili, namreč vsak vaš odgovor na blog dobim jaz mailiran….😦

  15. Lynx said

    Meni se zdi, da je prazen prostor zaradi linkov od pesmi na desni strani.

  16. maxi said

    Oooo lejga lejga…Lynx
    🙂😉😛

  17. zogca said

    Lynx, linki od pesmi so od vedno. Tale prazen prostor je pa nekaj povsem novega. Sinoči ga še ni bilo.

  18. zogca said

    Maxi, sem videla, da. Ne bi smela. Ker ta obvestila naj bi dobivala samo jaz kot administrator. Vi pa verjetno, če se prijavite. John pravi, da se očitno igrajo z neko CSS kodo. Mislim, da je čas, da jaz pišem komu od njih, ki imajo čez azdeve in vprašam.

  19. webmaher said

    pri meni je to na večih straneh…ampak tole zdej je pa poden, ker je tudi v Firefoxu isto kot v Internet Explorerju…

  20. zogca said

    OKEJ, URADNO. TEŽAVO IMAJO VSI, KI UPORABLJAJO TO TEMO (OBLIKO), KI JO UPORABLJAM JAZ.

    http://en.forums.wordpress.com/topic/huge-white-space-below-post-on-top?replies=5

    http://en.forums.wordpress.com/topic/problem-with-andreas09-theme?replies=18

  21. maxi said

    Jaz drugače nisem nič klikala….ko smo včeraj govorili, ni bilo še nič mailov danes zjutraj pa cel bataljon. Pa tudi ko jaz gledam tvoj blog danes, je cel razštelan….vsaj jaz ga tako vidim.

  22. webmaher said

    Žogca dej zamenjaj obliko, vsaj začasno, saj je ziher kera ki ti bo všeč😉

  23. zogca said

    Maxi, jaz se tebi od srca opravičujem. Ker jaz tudi dobim te mejle vedno, ampak pri meni je tako, ker imam gmail, da so vsi mejli od ene objave (pa četudi jih je sto) videti kot en mejl in zato ne ovirajo. Pri tebi pa so verjetno videti vsaj posebej in je za znoret. Edino, kar ti znam predlagati, da jih začasno blokiraš, dokler ne nehajo sami od sebe.

  24. zogca said

    Webmaher, ne morem. Stvar je v tem, da jaz na obliko prilagajam vse fotografije oziroma izbiram tako velike, da pašejo zraven. In bi se to vse porušilo. Ker so večinoma veliko ožje. V tistem delu, ki je namenjen besedilu. Pa saj, če je težava vsesplošna in se je očitno že zavedajo, bodo pa menda kaj naredili.

  25. zogca said

    Če kdo zna pomagati Maxi, pliz.

  26. webmaher said

    Maxi ja če imaš spodaj kljukco pri “Notify me of…” potem dobiš vedno mejl ko nekdo nekaj napiše…

  27. zogca said

    Maxi, preveri, ali imaš kljukco.

  28. webmaher said

    Žogca če do polnoči nič ne uštimajo, mi pošlji na mejl pa bom jaz mal pogledou-zihr se da kaj narediti😉

  29. webmaher said

    Maxi kljukco ven pa bo, ampak pol tudi pri drugih objavah poglej…😉

  30. webmaher said

    Sploh pa pri Žogci kljukic ne rabiš, to je zdaj naj favorite page:mrgreen:

  31. maxi said

    Maxi kljukco ven pa bo, ampak pol tudi pri drugih objavah poglej…😉

    In kje naj iščem to kljukco???
    Pod mojim kovtrom je ni!😆

  32. zogca said

    Predvidevam, Webmaher, da so Američani, torej zdaj spijo. Ampak če sodim po njihovem forumu, se je pritožilo že veliko ljudi in so verjetno vsi kontaktirali supportv ter bodo to gotovo videli in seveda odpravili. Zadeva je moteča. Jaz sem že pisala na support.

  33. maxi said

    Maxi ja če imaš spodaj kljukco pri “Notify me of…” potem dobiš vedno mejl ko nekdo nekaj napiše…

    Aha, torej spodaj pri “Notify me of followup comments via …..
    NIMAM KLJUKCE!

  34. zogca said

    To, Maxi. Če je nimaš, potem res ne vem …

  35. zogca said

    Hi all,

    We’re looking into this issue. Please contact Support if this is happening on your blog. We’ll update you as soon as we can!

    Thanks,
    Heather

    In jaz sem poslala.

  36. webmaher said

    ja žogca merikanci bi mogel tut nočno imet no, ne more tkole na Žogcinen blogu biti…Maxi pejt mejle pogledat s katere objave so prišli in pol pejt tja pogledat za kljukico😉

  37. zogca said

    Saj, Maxi, dobivaš obvestila o vseh objavah ali samo o eni???

  38. zogca said

    Maxi, ali jaz tole zbrišem???

    Viden je tvoj mejl!!!!!!!!!!

  39. zogca said

    Maxi, jaz bom zbrisala ta dva komentarja. Ker se javno vidi tvoj mejl, kaj praviš??????

  40. webmaher said

    podn kaj delajo…Maxi pol imaš pri objavi Le enkrat čutiš dih ognjeni kljukico, ki jo odstrani..če jo nimaš se je pa nekomu ornk strenalo…

  41. John said

    @Maxi
    Pojdi na konkretno objavno le-enkrat-cutis-dih-ognjen pa tam preveri, če imaš kljukico. Pa mejl si nam izdala…🙂

  42. maxi said

    Maxi, ali jaz tole zbrišem???

    Ups, zbriši prosim.

  43. Lynx said

    Maxi, bolje je imeti težave z maili kot s fanti.🙂

  44. zogca said

    Maxi, enega sem zbrisala, drugega pa sem popravila tako, da se namesto tvojega mejla pojavljajo XXXXXXXX. John in Webmaher ne bosta izdala, kar sta videla. Vsi drugi pa bodo videli samo XXXXX.

  45. maxi said

    podn kaj delajo…Maxi pol imaš pri objavi Le enkrat čutiš dih ognjeni kljukico, ki jo odstrani..če jo nimaš se je pa nekomu ornk strenalo…

    Nimam kljukce pri nobeni objavi…sem preverila.

  46. zogca said

    Gotovo obstaja kakšna možnost, da Maxi pri sebi začasno blokira besedo wordpress ali kaj podobnega in server sam zaustavi mejle ter ne pridejo do nje. Kdo kaj ve o tem?

  47. maxi said

    Maxi, bolje je imeti težave z maili kot s fanti.🙂

    Lynx jaz sem izjema, ker imam težave z obojimi…. hehe

  48. zogca said

    Tudi to sem napisala na njihovem forumu. Da ena uporabnica od zjutraj dobiva nezaželena obvestila.

  49. maxi said

    Maxi, enega sem zbrisala, drugega pa sem popravila tako, da se namesto tvojega mejla pojavljajo XXXXXXXX. John in Webmaher ne bosta izdala, kar sta videla. Vsi drugi pa bodo videli samo XXXXX.

    Hvala Žogca.

  50. webmaher said

    Lynx a zdej jo še dražiš, te bo našeškala pol boš pa tulil:mrgreen:

  51. webmaher said

    hudoooooo, css je šel pogobe in stran je čist brez oblike…no ja upejmo da nekaj rofkajo in da bo kmalu tko kot more bit…

  52. John said

    Ja če ni kljukice pri nobeni objavi… Kako se pa potem naredi “unsubscribe”?!?
    Žogca, a pri tebi v “admin” načinu ni nobene opcije, ki ima zvezo z tem naročanjem?

    No, v skrajnem primeru tisto objavo zakleni, zbriši ali pa prenesi na kakšno drugo objavo.

  53. webmaher said

    Maxi a uporabljaš Outlook Express za pošto?

  54. maxi said

    Maxi a uporabljaš Outlook Express za pošto?

    Uporabljam Microsoft Outlook.

  55. Lynx said

    Včasih je bila Maxi prijazna in sramežljiva. Zdaj je samo še prijazna, tako da se ne bojim da me bo našeškala.

  56. webmaher said

    izberi en mejl ki si ga dobila, pol pa pejt na Message in klikni Block Sender in potem ne smeš dobivati z Žogcinega bloga nobenega mejla več…

  57. zogca said

    John, grem pogledat.

  58. maxi said

    Včasih je bila Maxi prijazna in sramežljiva. Zdaj je samo še prijazna, tako da se ne bojim da me bo našeškala.

    Tole se mi je pa fajn prebralo. Če je ostala samo prijaznost, potem to verjetno ni slabo…he he

  59. zogca said

    Ne, John, jaz očitno lahko urejam samo svoje subscriptions, tujih ne morem. Počakaj. Ona dobiva samo obvestila o tej eni objavi, o drugih pa ne. Maxi!!!!!! Ker potem res mogoče lahko to objavo zaklenem za komentiranje in bo tega konec.

  60. webmaher said

    žogca kaj bi ti zaklepala, blokira naj tako kot sem ji napisal in ko bo stvar spet normalno delovala bo odblokirala… se bo nekaj novega naučila😉

  61. John said

    Žogca… tole jim prilepi v tiste njihove forume:

    Error is in your CSS (style.css, line 423)

    .postmetadata {

    clear: both; <— this is wrong, remove it!

    }

    Da ne bodo ti američani iskali predolgo😉
    Mene je pa lakota, pa se grem malce “nakrmit”.

    LP,
    -i

  62. maxi said

    izberi en mejl ki si ga dobila, pol pa pejt na Message in klikni Block Sender in potem ne smeš dobivati z Žogcinega bloga nobenega mejla več…

    Kje najdem ta Message, v zgornjem meni vrsticah ga ni?!

  63. zogca said

    Maxi, izbrisala sem tudi tisti drugi komentar. Za vsaj slučaj. Da ja ne bi kdo nezaželeno prišel do tvojega mejla.

  64. maxi said

    Žogca jaz dobivam obvestila od VSE objav!

  65. zogca said

    John, bom prilepila. Ampak oni verjetno vedo, kaj je narobe. Iz napisanega sem dobila občutek, da bodo to popravljati pri vsakem blogu posebej, kar zna trajatiiiiiiiiii.

    Jaz sama tega ne morem popraviti, kajne?

  66. webmaher said

    a to maš pol Office Outlook od Mikrosofta…jaz sem mislil da maš običajnega…saj mora biti nekaj podobnega…kaj pa Tools-Message Rules- Blocked senders list..pol se ti pa pojavi novo okno in notri dodaš e-mail naslov…

  67. John said

    Ne. Ne gre. To morajo oni uredit.

  68. webmaher said

    Žogca kaj če bi ti šla na svojo domeno…

  69. zogca said

    Vseh???????

  70. maxi said

    Hvala Žogca, da skrbiš, da ostanem anonimna.:mrgreen:

  71. maxi said

    Vseh ja.

  72. zogca said

    Blokiraj vse skupaj, res. Dokler se tole ne pomiri. Pojdi na block senders in noter vrzi besedo wordpress. Potem ti mora zaustaviti vse mejle, povezane z blogom. Če bi šlo samo za eno objavo, bi jo jaz zaprla za komentiranje. Tako pa ne morem, ker potem ne moremo nič več nikjer napisati.

  73. maxi said

    a to maš pol Office Outlook od Mikrosofta…jaz sem mislil da maš običajnega…saj mora biti nekaj podobnega…kaj pa Tools-Message Rules- Blocked senders list..pol se ti pa pojavi novo okno in notri dodaš e-mail naslov…

    Jp, Office imam…raziskujem dalje po tvojih navodilih, ampak zaenkrat neuspešno…

  74. zogca said

    Jaz sem tudi odprla Outlook, čeprav ga več ne uporabljam, samo imam ga. In ne najdem, kjer se to počne. Spominjam pa se, da sem pred leti delala neke blokade in so bile uspešne.

  75. maxi said

    Gleda kdo zlato lisico…. BRAVO TINA!!

    ( da malo presekam našo zatopljenost v moj problem:mrgreen: )

  76. maxi said

    Zadnjih 5 minut ni bilo nobenega maila, zdaj… ali ste nehali pisat – ali pa je stvar blokirana!!

  77. zogca said

    Jaz sem na forumu prebrala, da je zmagala.

    Lepo!!!

  78. zogca said

    Ne, zadnjih nekaj minut na blogu ni bilo komentarjev. Preveri, ali si zdaj spet dobila dva mejla.

  79. webmaher said

    Tinaaaaaaaaaaaa hip hip huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuraaaaaaaaaaa🙂🙂 🙂

  80. Jazz said

    Maxi:Žogca jaz dobivam obvestila od VSE objav!

    OK…Če že tooolk hočeš…BOŠ moderator,a ne Žogca.😉 Naj bo….pliiiis 🙂

  81. zogca said

    Ali sploh obstaja moderatorstvo tukaj?

  82. zogca said

    Če obstaja, bom privlekla enega, ki bo cenzuriral vse tiče, vse muce, ves seks, vse, kar je moralno oporečno.:mrgreen: Potem boste pa imeli svojega vraga.:mrgreen: Bomo postali moralen blog.:mrgreen:

  83. zogca said

    Če se vrnem na prvotno temo, preden so nastale težave. Tudi ta računalnik, s katerega pišem, je pol njegov. Od predbivšega. Jaz suvernirjev ne mečem proč. Ne zažigam fotografij. Vse ostane. Je bil to pač del življenja. Vse, kar sem naredila, je, da sem vrgla proč od bivšega zobno ščetko. Njegovi copati, pa so, na primer ostali.

  84. Jazz said

    Ali sploh obstaja moderatorstvo tukaj?

    Če ma pa že vse nastavljen….😦

    Ej,če bo tud nasletnji tič pogorel,bomo pa rekli,da je pač obul prevelike copate.😉

  85. zogca said

    Mi tičev ne zažigamo. Če bomo pa postali visoko moralni, jih bomo morali brisati.:mrgreen:

  86. Jazz said

    Ej,zadevica je postala BP🙂

  87. zogca said

    Aha, in tega smo zelo veseli.😆

  88. webmaher said

    Žogca javim se za cenzorja…v zameno dobiš marsikaj:mrgreen:

  89. zogca said

    Kaj boš metal ven, vse tiče, vse muce, ves seks, vse? Da bo blog postal moralno sprejemljiv za tiste, ki mora k spovedi bo branju naših komentarjev???😆

  90. zogca said

    Ne pozabimo na spomine na strto srce. Žal mi je, da tema ni bila v celoti obdelana zaradi tehničnih težav. Ampak lahko nadaljujemo.😉

  91. webmaher said

    Dokler bo na umetniškem nivoju nič cenzure tko da kot kaže ne bo veliko dela🙂
    Da bi razstavljal predmete pa zaenkrat ne pride v poštev…
    Ta dva sta oba umetnika pa sta se lepo zmenila in to je v redu…pa še zaslužila bosta fajn od tega verjetno, dobro sta se spomnila ni kaj🙂

  92. Nevenka said

    Imam eno škatlico na podstrešju in v njej spomin na predzadnjo vez. Ničesar drugega nisem shranila, tudi iz zakona ne. Stvari, ki me vežejo na zadnjo, ne morem pospraviti, ker tudi v srcu ne morem pospraviti.
    En virozni podravček bom pustila in šla nazaj ležat.

  93. Nevenka said

    Mogoče le to, da po ločitvi sem svoje življenje prav očistila preteklosti, še posteljino in brisače sem si kupila nove.
    Tako sem si želela novega življenja, ker me je staro naravnost ubijalo.

  94. zogca said

    Šibaj nazaj ležat, da. Prebrala sem, da so te napadli virusi. Pazi nase, ker menda se mnogih in premnogim ta virora zavleče na več tednov.

  95. zogca said

    Jaz imam na kuhinjski tabli (kamor pripenjam položnice in podobno), še vedno tri fotografije svojega bivšega. Tam bodo stale tako dolgo, dokler me ne bo nič več bolelo, ko jih bom pogledala. Saj me zdaj boli že veliko manj, ker se mi je zaradi nekaterih odvratnosti in nizkotnosti precej priskutil.

  96. trnovčanka said

    Stran sem pometala vse ampak res vse samo od enega. Ker je bolelo do te mere, da ni bilo več zdravo za mojo psiho. Vse kartice, listke, ki mi jih je nakracal, slike, posušene rože, vse cdje, ki mi jih je posnel, vse kar je karkoli spominjalo nanj. Par mesecev sem se na cesti obrnila stran, če sem videla avto njegove znamke in barve, tipa podobne postave, etc etc.
    Celo glasbe, ki sva jo imela oba rada nisem nikoli več poslušala – hvala bogu ni komercialna, tako da se ji mirno ognem.

    Popolna čistka.

    Od ostalih ljubezni hranim tiste najbolj dragocene in posrečene spominke. Te stvari imam spravljene pri starših in ne v stanovanju, kjer živim zdaj. Mogoče se bo moj oče enkrat blazno zabaval, ko bo našel škatlo spominov.

  97. zogca said

    Ena moja prijateljica, na primer, zažge, raztrga in v smeti vrže vse. Meni osebno je to noro. Če bi jaz to naredila s fotografijami, ki imajo povezavo s predbivšim, bi ostala brez enajstih let življenja, brez vseh potovanj, brez vseh rojstnih dnevov, praznikov, zabav, vsega. Seveda vse to hranim in me on na teh fotografijah prav nič ne moti. Bil je del mojega življenje in to na podlagi moje odločitve. Je pa res, da je to veliko težje, ko te je nekdo hudo nategnil in hudo prizadel.

  98. trnovčanka said

    Je pa res, da je to veliko težje, ko te je nekdo hudo nategnil in hudo prizadel.

    Točno tako. Jaz sem s tem stran vrgla samo eno leto življenja.
    Moram pa priznati, da sem na nek način vesela, da se je to leto in vse v njem zgodilo, saj znam zdaj veliko bolj ceniti to, kar imam.

    p.s. Danes sem si potegnila z neta vse kar sem dobila od Nene. Čist si me okužla😀

  99. trnovčanka said

    Pa še druga skrajnost. Moj prvi fant, s katerim sva bila skupaj 4 leta, hodi k nam na obiske, nosi darila mojemu sinu, se totalno šteka z mojim možem (včasih se počutim kar odveč ko padeta v kako debato), je iskreno vesel mojih uspehov in z mano joka ob mojih padcih. In tak odnos imava od trenutka ko sva šla narazen. Od njega mi ni bilo nikoli treba metati stvari v smeti.

  100. zogca said

    Trnovčanka, saj jaz tudi. Eno leto. Oziroma, eno leto sem bila z njim, potem pa sem še eno leto jokala za njim. Mene je samo strah, da bo meni vse to z njim pustilo hude posledice, ker ne bom več verjela v nič, kar bo moški povedal. Tega se pa bojim. Ker on … Ne samo, da si je premislil. Kar on naredi velikokrat oziroma dela verižno. Tako daleč je pripravljen iti, da govori, da vse, česar se jaz spomnim, sploh ni res. Tako daleč je pripravljen iti, da me dela za nekoga, ki ima spomin vinske mušice. Že tako ali tako me je prizadel, potem pa je, da bi s sebe spiral občutke krivde, delal še … Še bolj me je prizadel. Pa saj, meni se vsak dan odpre kakšno obzorje o tem, za kako hud nateg je v bistvu šlo. Na primer, spomnila sem se enega najinega pogovora, ko se je on na veliko strinjal z menoj, da z nekom, ki že ima otroke in je ločen, pa ne. Celo bolj ostro mnenje je imel o tem, da to pa ne, da s takšno žensko se ne bi poročil. Ampak hudir, saj je z eno takšno hodil dve leti. Kje češ lepši dokaz? Ves čas je vedel, da jo bo zapustil, če ima tako ostro mnenje o tem, da se z ločenkami z otroki ne poroča. Če temu dodam še to, da je pred kratkim izjavil, da se je v starosti videl samo s tisto prvi, se torej z vsemi drugimi ni in vse, kar nam je govoril, je bila ena velika laž. Jaz pa sem dejansko mislila, da me ima on rad, najraje od vseh in da z menoj misli resno.

  101. zogca said

    To, kar si opisala v tem “prijaznem primeru”, takšen odnos imam jaz s predbivšim. Ne sicer v podrobnosti, ker jaz nimam moža in otrok, ampak v smislu lepega prijateljskega odnosa.

  102. trnovčanka said

    Mene je samo strah, da bo meni vse to z njim pustilo hude posledice, ker ne bom več verjela v nič, kar bo moški povedal.

    Mislim, da si zadosti pametna, da veš, da en moški niso vsi moški. Tvoj strah razumem in ga poznam, ampak ti lahko z gotovostjo zatrdim, da ob pravem človeku tak strah izgine.

    Nekaj časa boš pa prav gotovo hodila po jajcih. Upam, da ne dobesedno😉

  103. zogca said

    Saj enemu bi pa mogoče dobesedno stopila na jajca.😉

    Ma ne, ne bi. Ker res ne morem biti takšna, ne morem.

    Nimam tega v sebi.

  104. zogca said

    Veseli me, da si se navdušila nad Neno. Jaz sem se pa po tistem večeru odločila, da bom svoje serije gledala z nemškimi podnapisi, tiste, ki imajo to možnost. In včeraj sem to tudi počela. Na vsake kvatre bom že odnesla kakšno besedo, kar mi lahko samo koristi.

  105. trnovčanka said

    Uh dobra si. Jaz zelo rada gledam angleške stvari z angleškimi podnapisi, ker dejansko več razumem. Nemščino pa samo in zgolj po potrebi.

  106. zogca said

    Meni je angleščina skoraj tako, kot bi poslušala slovenščino. Zato mi tisto zraven … Je pa res, da je dolge nemške besede včasih prekleto težko poloviti. Bogsemeusmili, ko pridem do polovice podnapisa, ga včasih sploh ni več.😦 Glih Nemca si bom morala omisliti, da bom kaj znala.

  107. trnovčanka said

    Ali pa če si nabaviš Milorda v nemščini – mislim sinhroniziranega. Glede na to, da ga znaš napamet.

    Pomojem jaz razbijem TV, če bi mogla to gledat😉

  108. enamoyca said

    Tisti, ki me je najbolj prizadel, mi je pustil tudi najlepši in neizbrisni spomin – hčerki. Tega je že veliko let. Sčasoma sem prebolela in odpustila, vendar pa si nikoli več nisem dovolila, da bi se na koga navezala.

  109. zogca said

    Za Lorda ne vem, ali imam tudi nemške podnapise. Bi morala preveriti. Pri Zlatih dekletih jih preverjeno imam. Ne vem, ali zato, ker sem zadevo kupila pri nemškem Amazonu, ampak imam jih. Zdaj sem šla pogledat. Pri tistih zbirkah Zlatih deklet, ki sem jih kupila na angleškem Amazonu, imam pa možnost podnapisov še v angleščini (seveda), francoščini, italijanščini, španščini, švedskem jeziku, norveškem, danskem, nizozemskem in finskem. Pri Lordu in Hijacinti, na primer, pa ne, samo angleške. Sem šla pogledat. Mora pa to vedno pisati zadaj.

    Sinhronizirano pa … Tudi jaz raje ne bi.

  110. zogca said

    V bistvu sem ti, Trnovčanka, odgovorila tudi na nekaj, kar nisi vprašala, ampak sem si rekla … Če sem že napisala, bom pustila.

  111. zogca said

    Enamoyca, vidiš, tega se jaz bojim. Ampak hčerki sta pa tako lep spomin, najlepši. Lepšega spomina gotovo ni.

  112. enamoyca said

    Ja, spremljam tvojo zgodbo in res ne bi rada, da se ti zgodi, kar se je meni. Škoda bi bilo, ker si mlada in boš veliko zamudila, če ne boš uspela premagati strahu. Čeprav mislim, da takšnega iskrenega, skoraj otroškega zaupanja ne bo nikoli več. Žal nas življenje včasih pregrobo brusi.
    Imaš pa prav, da lepšega spomina, kot so otroci, najbrž ni. Zlasti če imaš z njimi toliko sreče, kot imam jaz z mojima puncama🙂

  113. trnovčanka said

    Zogca gruntam, kaj bi lahko bil tisti odgovor. A je v postu št. 106?

    Pišem malo z zamikom, ker sem na multitasking mode (kuhanje, krotenje mladine, pranje cunj).

    Enamoyca pa te ni nikoli več zamikalo, da bi vendarle nekomu spet zaupala?

  114. zogca said

    Ne, mislila sem tega 109, s podnapisi. Ko sem se iznakladala o podnapisih, pa nisem bila vprašana.

  115. zogca said

    Enamoyca, tisti, ki bi mu jaz mogoče še zaupala, res bi moral kaj pokazati. Kaj, kar bi mi dalo verjeti, da me ima resnično rad, ker … Tale ni imel rad nikogar drugega kot samo sebe. Z vsakim dnem to bolj ugotavljam. In medtem ko nase pazi tako zelo, tako pretanjeno je občutljiv na vse, kar se njega tiče, tako za druge …

  116. zogca said

    Trnovčanka, bom še nekaj vprašala, čeprav si vprašala Mojco in bo tudi ona gotovo odgovorila … Ne gre za to, da človeka ne bi mikalo … Preprosto te je preveč strah, ko se spomniš, kako je bolelo. Jaz bi prej zaupala komurkoli (seveda, po pameti), ker sem mislila, da me nihče ne more spraviti na tla in v blato. Zdaj je nekomu uspelo in …

  117. trnovčanka said

    A podnapisi. Hehe a ni dobro, ko veš, koliko jezikov se imaš še možnost (napol) naučiti😀

    Strah normalno da obstaja. Če se opečeš, se bojiš ognja.

    Mogoče sem imela samo jaz tako prekleto srečo, da je bil naslednji “tapravi”. Pri njemu je strah izginil, prav tako vsi dvomi in vse sranje, ki sem ga nosila s sabo. Zaenkrat je zaupanje opravičeno.

    Zato jaz verjamem.

    Kaj bi pa verjela, če bi me še ta poteptal, pa zdajle ne morem presojat.

  118. Janis said

    Jaz pa sem se spet navezala. Na svojo sedanjo🙂

    Spomini … Imam posebno škatlo, kjer so izbrane stvari iz preteklih razmerij. In to je to.

  119. enamoyca said

    Ja, Trnovčanka, ne gre za to, da človeka ne bi mikalo. Moja težava je bila predvsem v tem, da nisem več zaupala v lastno presojo. Ko sem ga vzljubila, ga spustila v vse pore svojega življenja, imela z njim otroke in se zazibala v občutek gotovosti in varnosti, potem pa je v trenutku vse to porušil, sem si dolgo očitala, kako sem lahko bila tako naivna, tako zaupljiva, tako slepa, tako NEUMNA. Medtem pa se je dogajalo življenje – vzgoja otrok, zahteve poklica, skrb za preživetje, bolezen in smrt staršev. Vse to je zahtevalo čas in energijo, ob tem pa je bolečina razočaranja sčasoma popustila in izzvenela. Potem sem res imela simpatijo ali dve (ali tri), vendar sem vedno, ko je začelo kazati, da bi se iz tega morda lahko razvilo kaj bolj resnega, razmerje takoj prekinila. Sama pred seboj (in pred drugimi) sem se izgovarjala na otroke, pa na pomanjkanje časa, pa na resnične ali domnevne pomanjkljivosti teh moških, danes pa vem, da je šlo v resnici zgolj za strah in za pomanjkanje zaupanja predvsem v lastno presojo. Potem sem sčasoma dosegla nek duševni mir in se mi enostavno ni več ljubilo vlagati energijo v nekaj, kar bi mi na koncu najbrž ponovno prineslo le razočaranje.
    Zdaj sem že v poznih srednjih letih, hčerki sta študentki (imela sem ju precej pozno, že proti štiridesetim letom) in čeprav sta še doma, več ali manj živita svoje življenje. Veliko sem sama, a me to ne moti, prav nasprotno. Imam manj obveznosti in več časa zase in za tisto, kar me veseli. Pravzaprav lahko rečem, da dobro živim in sem zadovoljna. Kljub temu pa … Kako že gre tisti stih: “Kdor kliče mir v srce, ta kliče smrt.”🙂

  120. trnovčanka said

    Enamoyca hvala za lep in iskren odgovor. Lahko bi napisala, da te razumem, ampak razume lahko le ta, ki je bil kdaj v tvoji koži.

    Ubistvu sem ob tvoji zgodbi ostala brez besed, čeprav se mi to redko zgodi.

    Želim ti vse lepo!

  121. enamoyca said

    Hvala. Tudi jaz tebi.

  122. zogca said

    Enamoyca, pravzaprav ti v tem trenutku ni hudo, ker ob sebi nimaš moškega in ti tudi ni žal, da nisi še nekoga spustila v svoje življenje? Sicer mi je pa ta tvoj stavek znan, ker sem ga sama v zadnjem letu velikokrat izgovorila kot vprašanje. Zakaj bi energijo (in seveda tudi svoje srce) vlagala v nekaj, kar mi bo prineslo novo razočaranje?

  123. zogca said

    Ko sem prišla domov, sem si oblekla Killer Loop pulover od predbivšega. Dva mi je pustil od Killer Loopa – večna kvaliteta. On ju več ni nosil in ju ne bi, meni pa sta prva liga za valjanje po kavču, pa še lepa sta. Evo, tako se jaz z lepimi mislimi spomnim na svojega predbivšega fanta.

  124. Boom said

    ej, punce, punce!!! Nikar toliko melanholije.

  125. zogca said

    Pa saj je bil moj zadnji komentar vesel. Mimogrede, Boom, zdaj pišem objavo, ki jo boš ti gotovo rad komentiral.😉

  126. Boom said

    ja? da vidimo🙂

  127. zogca said

    Počakaj, šele začela sem pisati. Gre pa za versko svobodo otrok.

  128. webmaher said

    Žogca že vidim kaj pišeš, super truper🙂

  129. zogca said

    Če ne bom gorela na grmadi.😉 Danes sem se na hitro udeležila ene verske debate, kjer so avtorja objave takoj v štartu obtožili, da je nestrpen do cerkve.

  130. webmaher said

    Žogca ti kaj takega ne moreš napisat, sploh pa jih lahko začaraš pol bojo pa vidl nebesa:mrgreen:

  131. zogca said

    Ne, saj jaz se samo sprašujem, jaz nikogar v objavi ne ščuvam k ničemur slabemu.

  132. webmaher said

    Žogca saj vem😉

  133. zogca said

    Čeprav bo nekaterim sporno. Ampak se res sprašujem, kakšna svoboda je to.

  134. webmaher said

    Nima kaj biti sporno…kaj se je zgodilo s tvojim poštarjem-a je zamrznil ali je trenutno preveč zaposlen😉

  135. zogca said

    Poštarjem? Nisem od dopoldneva sploh odpirala mejla. Jaz mejl odpiram bolj ob delavnikih, ker ta mejl uporabljam tudi za službene zadeve, čeprav je na videz malo nenavaden.

  136. webmaher said

    no sem mislil, da si že pozabila…a je kakšen mejl ostal ali ti to sčasoma vse zbrišeš🙂

  137. zogca said

    Preveč sem zafilozofirala. Tam do dveh bom že spisala celo reč.

    Ne, mejle zelo redko brišem. Oziroma brišem samo reklame od Amazona, na primer. Pa ta obvestila, ki jih dobim z bloga. To, kar je danes po nesrečnem naključju dobivala Maxi. Sicer pa ne, vse, kar je napisano na roko, ostane. Odkar imam ta naslov, nisem brisala nobenih mejlov. Tudi dve leti in pol stare hranim.

  138. webmaher said

    in so ti kateri še posebno pri srcu…

  139. zogca said

    Roko na srce, najrajši sem (večkrat) brala mejle od bivšega. Zdaj jih ne berem več, ker vem, da vse tisto, kar je pisal, ni bilo nič več kot pravljice, v katere sam ni verjel, je pa mene prepričal, da sem verjela vanje.

  140. webmaher said

    to mi je pa zelo blizu…in daleč…

  141. zogca said

    Si tudi ti to počel? Očitno. Pa saj nas je verjetno veliko takšnih.

  142. webmaher said

    nikolidokončana zgodba, ti bo LImahl zapel The Never Ending Story

  143. zogca said

    Bognedaj, da bi bila nedokončana. Če me ne mara, če me nikoli ni maral, ni drugega, kot da je končana. Pesem je pa lepa.

  144. webmaher said

    Žogca oprosti, mislil sem na temo😉

  145. zogca said

    Ne razumem.

  146. webmaher said

    na temo posta Kaj ostane od strtega srca😉

  147. zogca said

    Očitno mi možgani že odpovedujejo. Pretežka tema za te nočne ure.

  148. webmaher said

    jap, lahko noč Žogca, bo treba par uric pod kouter🙂

  149. zogca said

    Za par? Kar za kakšnih osem.😎

    Tudi jaz tebi želim lahko noč.

  150. webmaher said

    Žogca, ob 9-ih bo treba že za lisičke navijat, no ja lisjaki so šele ob 10-ih tko da ti lahko za urico podaljšaš🙂

  151. zogca said

    Zdaj mi celice, tiste ta sive, delajo, ampak še vedno ne dojemam. Lisičk pa nisem gledala. Ups, na tem mestu lahko dodam, da je pol televizorja spomin na predbivšega.😉

  152. webmaher said

    eh pusti, zdej raje pejt gledat bodo kmal leteči tiči:mrgreen:

  153. zogca said

    Kaj, bodo skoki ali kaj? 💡

  154. enamoyca said

    Enamoyca, pravzaprav ti v tem trenutku ni hudo, ker ob sebi nimaš moškega in ti tudi ni žal, da nisi še nekoga spustila v svoje življenje? Sicer mi je pa ta tvoj stavek znan, ker sem ga sama v zadnjem letu velikokrat izgovorila kot vprašanje. Zakaj bi energijo (in seveda tudi svoje srce) vlagala v nekaj, kar mi bo prineslo novo razočaranje?

    Ne, zdaj mi je povsem ok. Navadila sem se na to, da sem sama, življenje mi zapolnjuje tisoč stvari in zdi se mi, da bi mi bil zdaj nekdo, ki bi mi jemal prostor in čas, kar nekako odveč. Živim v nekakšni čustveni komoditeti ali pasivnosti, če razumeš, kaj mislim, ko so burna čustva le še spomin. Res mi ni hudega, po drugi strani pa je, če sem iskrena, takšno stanje tudi kar dolgočasno.
    Vsekakor upam, da se boš znala iz svojega mrtvega kota drugače skopati, kot sem se jaz. Nisem sicer pravi naslov za dajanje nasvetov, kako se to stori, želim ti le, da najdeš pot in da svojega ljubezenskega življenja ne pokoplješ že pri teh mladih letih. To bi bila res velika škoda.

  155. zogca said

    Tudi meni je nekako tako. Odvadila sem se tega, da bi nekdo pove, da me ima rad. Odvadila sem se tega, da me nekdo poboža. Seksa sem se tako ali tako že odvadila. Delam, grem ven s prijatelji, visim na internetu, gledam televizijo in kaj preberem. Nekomu se mogoče to zdi skrajno bedno življenje, ampak … V času, ko me je on ulovil, sem bila jaz tako za hece kot zares. Predlagala sem mu za hec, on je rekel, da to ne pride v poštev, ker on ima z menoj tako resne namene. In ko je nekaj zares, jaz dam srce. Srca zdaj ne morem dati, ne morem. Do hecov pa mi ni niti pod razno. Ali se bo to kdaj spremenilo in kdaj, tega ne vem. Po eni strani bo žalostno, če se ne bo. Po drugi strani pa je lahko še bolj žalostno, če se bo.

Leave a Reply

 
