Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Le enkrat čutiš dih ognjen!

Posted by zogca na januar 9, 2009

LJUBEZNI VONJ

Ljubezni vonj je dragocen
kot vonj pomladnih trav v razcvetu.
Ah, enkrat le v življenja letu
spoznaš skrivnosti vseh semen!

Le enkrat čutiš dih ognjen
po budnem, toplem, srečnem svetu,
utrip voda po vsem planetu,
sladkosti zemskih vseh bremen.

In le takrat ti to je dano,
da do srebrnih korenin
potokov sežeš, do višin

v sinjino, v rožnato prižgano,
tja, kjer oblak, ki v cvetje gre,
kristalni pije sok zemlje.

Takrat si vse, kar čutiš ti,
si trava v senci in tišina,
si pesem in vode gladina,
si ptice krik in smreke kri.

Srce goreče, ki trpi,
je zemlje skrita globočina
in tvoj obraz nje površina,
ki v sončnem svitu se smeji.

Takrat si dih, ki vedo veje,
kot sila biješ vsepovsod,
napajaš kal in hraniš plod,

kot veter si, ki zvezde šteje
in preko časov in daljav
si večni vonj cvetočih trav.

Lili Novy

66 Responses to “Le enkrat čutiš dih ognjen!”

  1. webmaher said

    hudoooo in pesem in slika

  2. zogca said

    Zdaj sem na oddaji Avto leta slišala Anjo Rupel peti eno pesem, ki gre nekako takole “ne prva ne edina, ki sem te ljubila in si mi pustil ranjeno srce”. Ali kdo pozna to pesem? Guglala sem jo, ampak je nisem našla. Prav napisana je za nategovalce žensk in njihovih src.😉

  3. webmaher said

    Ne prva ne edina je naslov prve pesmi z albuma ki bo izšel spomladi…kaj rabiš mp3?

  4. zogca said

    V bistvu ne. Iskala sem ga na YouTubu, da bi ga dala na blog. Je bolje, da poslušam http://www.youtube.com/watch?v=j_zVkbFegFg , ampak ta Anjina … Res, pisana je na kožo nategovalcem žensk.

  5. webmaher said

    a napisal jo je pa Klinči🙂

  6. zogca said

    On je njen mož, kajne?

  7. Janis said

    A je že čas za seks?😀

  8. webmaher said

    ja, točno tako, menda je bilo včasih precej razburkano…

  9. webmaher said

    Janis, seveda kaj sprašuješ🙂

  10. Janis said

    Vidim, da Maxi še manjka in da Žogca hudooo pogreša moja navodila😉

  11. zogca said

    Janis, tudi ti imaš neopravičene ure. :mrgreen: Veš, koliko seksa se ni zgodilo, ker nisi bila zraven, da bi dajala navodila???:mrgreen:

  12. zogca said

    Janis, Maxi je bila tukaj, sva danes hoteli seksati, ampak nisva vedeli, kako, tebe pa ni bilo. In potem sva se pogovarjali o razprodajah. Mislim, hud greh. :mrgreen:

  13. zogca said

    Webmaher, vprašanje je bilo v bistvu na mesto. Seks pride po komentarju številka 10. Do takrat se zadržujemo in smo celibatni. 😆

  14. Janis said

    Madona, babi, razprodaje vaju ne bodo približale lezbičnemu seksu (hehe, moja draga me že tolče po glavi)😀

  15. zogca said

    Nisva se znašli.🙄 Nisva znali začeti.🙄

  16. Janis said

    Ti si že imela domačo nalogo, da si kupi strap-on, pa je še nisi izpolnila:mrgreen: Če že ravno ne znaš z nobenim seksat brez tiča, hehe😉

  17. webmaher said

    ej draga ne po glavi, raje po ritki:mrgreen:

  18. zogca said

    Odkar te ni bilo, je Žogca dobila tiča http://www.shrani.si/f/Q/jm/3nsYKG52/ticek01.jpg , veš!!!

  19. zogca said

    Jaz ali Maxi ga mora kupiti???

  20. Janis said

    Tega si dobila takrat, ko sem še bila😉

  21. zogca said

    Webmaher, po glavi se tako ali tako ne tepe. Po goli riti pa se mora, če nekdo ni priden.😉

  22. Janis said

    Ti si tista, ki se pritožuje, da brez tiča ne zna seksat z žensko, zato mislim, da je fer, da je tvoj strošek😀 Če bo pa tudi Maxi meni, da ne zna seksat brez tiča, si pa lahko stroške pošteno razdelita na pol😀

  23. zogca said

    Lahko, da si bila, ampak nisi dajala od sebe glasu. Ali pa se motim. Ups, seveda se motim, ti si tisto noč prva videla tiča. Sami sva bili in jaz sem bila že na smrt zaspana.

  24. webmaher said

    sej lahko tudi priden pa jih dobi😉

  25. zogca said

    Hmmm …

    Ti si tista, ki se pritožuje, da brez tiča ne zna seksat z žensko, zato mislim, da je fer, da je tvoj strošek Če bo pa tudi Maxi meni, da ne zna seksat brez tiča, si pa lahko stroške pošteno razdelita na pol.

  26. zogca said

    Kaj imajo Slovenci s temi golfi? Spet avto leta, od vseh je dobil največ točk. So golfi res tako dobri???

  27. zogca said

    Drugače pa si res težko predstavljam seks brez tiča.😉

  28. Janis said

    No, potem ga pa kupi, hehe. Imaš ogromno izbire.

  29. zogca said

    Nisem še čisto ziher, ali bom šla med lezbijke. Včeraj sem se znova navdušila nad nemščino, prej pa sem na teveju slišala, da so Nemci fenomen za trdoto ali kako že … Trenutno premišljujem o Nemcu.😉

  30. Janis said

    Bogi Lynx. Zdej bo moral še državljanstvo spremenit zarad tebe😀

  31. zogca said

    Lynx je ugotovil, da mora seksati že pred letom 2028, zato se trenutno ukvarja z Maxi.😉

  32. Jazz said

    Dober večer,Ljudje!😉

    http://www.mojvideo.com/video-julita/3f90332be977a9ea9279

  33. zogca said

    http://www.siol.net/avtomoto/zanimivosti/2009/01/slovenski_avto_leta_2009_je.aspx#comments

    Po njihovo!

    Po moje!

  34. zogca said

    Napaka, prvi link je po njihovo, druga dva sta po moje.

    Zmedena sem.

  35. Spider said

    A spet seks.Ojej, zenske..

  36. zogca said

    Dober večer, Jazz.

  37. zogca said

    In še Spider, dober večer.😉

  38. zogca said

    Ajoj, Drobnič znova nori po televizijskem zaslonu.🙄

  39. Jazz said

    Napaka, prvi link je po njihovo, druga dva sta po moje.

    -Imel kratek čas R4… Za vozit zelo dober,sploh v primerjavi s takratno “konkurenco”…samo tam okol zadnje obese pa nismo mogl nikol tolk pošvasat,da bi držalo…🙂 lepi cajti…pionirski.

  40. zogca said

    Moj očka je imel dve katrci. Najprej bež, potem pa belo. Nikoli ne bom pozabila tistega dne, ko je prišel pome k babici in sva šla k avtu. In on je začel odklepati belo katro, jaz sem začela vpiti, da se je zmotil, da nekomu vdira v avto. In mi je tako mimogrede omenil, da zdaj imamo pa novega. Moj oče je avtomobile menjal na vsaki dve leti kot da ni nič. V tistih dobrih časih.

  41. zogca said

    Hmmm, nekaj novega. Ob vseh komentarjih se je pojavila opcija Edit, ki je prej ni bilo. Vi je verjetno ne vidite ob vseh komentarjih, ker niste administrator. Jo vidite vsaj ob svojih komentarjih, jih lahko popravljate?

  42. Jazz said

    ne b vedu…ni videt…ni!

  43. webmaher said

    samo za Lopticu🙂
    mi ne moremo nič popravljat, kar je je:mrgreen:

  44. zogca said

    Potem je pa to samo zame. Pa saj me je pred dnevi Webmaher spraševal, kako ne morem urejati komentarjev, ampak jih res nisem mogla. Pa saj, nimam kaj spreminjati. Razen pri sebi. Kot v zgornjem primeru, ko sem dvakrat nalepila link.

    Ti je toplo, se greješ?

  45. zogca said

    Webmaher, kako si vedel???

    Ta komad imam zelo rada.

  46. zogca said

    Marjana Deržaj – Naš mali avto

    V tem video je tudi katrca.😉

  47. webmaher said

    kako sem vedel…intuicija..sicer pa bomba komad, do daske na glas🙂

  48. zogca said

    Tomislav Ivčić – Tata, vozi polako

    Najbolj žalostno je, da je umrl na cesti. Pesmica, ki gane do solz.

  49. webmaher said

    si gledala Mladost na stopnicah – tut tm je Katrca ta glavna🙂

  50. zogca said

    Mladost na stopnicah? Trije bratje, nekaj takšnega?

  51. webmaher said

    Pesmica, ki gane do solz.

    bova skupaj jokala😦

  52. webmaher said

    ne ne, Ciril, ki se je ućil za avtomehanika pa atletko je treniral pa mal zaljubljen je bil…

  53. webmaher said

    Mladost na stopnicah

  54. zogca said

    Ne vem. Od filmov se spomnim Poletja v školjki in Sreče na vrvici. Drugo pa ne vem, da je bilo prav priljubljeno v mojih časih. Mogoče kakšno leto prej.

  55. webmaher said

    to je bilo posneto leta 1973 in so večkrat ponavljali, zdaj pa že dolgo ne…

  56. zogca said

    Tistega pred svojim rojstvom ne poznam. Razen Gadov. Oziroma, če bi videla po Mladost na stopnicah, bi se gotovo spomnila, da sem jo gledala. Če bi mi nalepil glavnega igralca, bi se verjetno spomnila. Tako pa …

  57. webmaher said

    na rtv slo sem dobil celo linke do videov pa ne delajo😦
    slik pa tudi nič ni za dobiti😦

  58. zogca said

    To je pa moje otroštvo … Kako ganljivo!

  59. webmaher said

    lepo, saj jaz sem to tut gledou🙂

  60. lynx said

    Res imaš bujno domišljijo. Enkrat bi bila nuna, drugič lezbijka…
    To je tako, kot da bi Rajmond Debevec streljal tarčo in nastreljal same nule. Imaš ostre škarje in platna kolikor hočeš….že tu na blogu… 😉

  61. zogca said

    Nisi na tekočem. Nuna ne bi bila, ampak sem. Lezbijka ne bi bila, ampak bi trdega Nemca.😉 Debevec pa medalje tako ali tako dobiva zahvaljujoč onemu Angležu, ki strelja napačne tarče. Nauk, osrečiš se, ko nekdo narobe strelja. Ali bolje, streljati po dolgem in počez in nekaj že bo. Saj vem, da se ponujaš za platno.:mrgreen: Tećko izberem med teboj in Maxi.:mrgreen:

  62. zogca said

    Na tem blogu se danes stvari spreminjajo same od sebe. Zdaj so mi vsi tisti Editi izginili, kar naenkrat pa so nicki vseh ljudi napisani z veliko večjimi črkami in odebeljeni. Joj, nič več ne razumem.

  63. vlatka said

    žogca,

    luštna pesem…, in fotka je tudi kul 😀

  64. zogca said

    Monica Bellucci. Večno aktualna na mojem blogu. Z njo se je poezija tudi začela. Čeprav jo šparam, da mi je ne bi zmanjkalo.

  65. vlatka said

    žogca,

    ne bo ti je…, garant 🙂

  66. webmaher said

    Monica = Žogca🙂

Leave a Reply

 
