Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bežno zrcaljenje, večni izraz!

Posted by zogca na januar 9, 2009

EROS

Zarja večerna je žarko gorela,.
duša nemirna, kako je trpela,
vroče trpljenje pretakala v slast!
Blaženo verna je v ranah cvetela,
tebi, ti temni in tajni, na čast.

Sem začutila te v srečanjih strastnih?
Sem premotila se v kretnjah se lastnih?
Bežno zrcaljenje, večni izraz!
Sem zaslutila te v sencah pošastnih
ali sem vrgla v mrakove jih jaz?

Kdo si, vabeči, ki kličeš in siliš?
Javiš se v gneči, v pustinjo prikriliš,
s plaščem vihravim si, tujec, zastrt.
Težko duhteči si ude maziliš,
vendar po vonju spominjaš na smrt!

Grozni in nežni ti, kruti in skriti,
k tebi sem v težnji hotela priviti
dušo skelečo, goreče telo,
pa so mi gležnji s krvjo preobliti,
rane krvave me v duši peko.

Lili Novy

105 Responses to “Bežno zrcaljenje, večni izraz!”

  1. zogca said

    Ker tokrat ni Fredijeve fotografije😉 , se verjetno druščina ne bo “stepla”, katera se bo prva vpisala, zato lahko začnem kar jaz. :mrgreen:

    Mogoče s svojo trenutno najljubšo pesmico?!?

    Hvala, John, še enkrat.😉

  2. zogca said

    Uradno sem postala velika fenica od Tic Tac Toe. Kako so dobre, nimam besed.😯

    Ich lass los, denn ich hab genug vom weinen. Du bist fort, ich hab´s doch nur gut gemeint! Ich lass los, ich behalt’ die guten Zeiten und ich seh’ dich wenn ich oben bin doch nun muss ich weiter …

    Tic Tac Toe – Lass los

  3. John said

    Nagradno vprašanje!
    Kaj imajo skupnega Tic-tac-toe in Žogca?

    Ampak ta slika… Kje za vraga najdeš te dobre slike?

    Poezijo na levi bom prebral kasneje🙂

    P.S.: Nagrado bo prispevala Žogca.
    P.S.S: Kaj sploh je na tej lepi modro obravni sliki?🙂

  4. zogca said

    Zdaj si me pa povsem zmedel. Imajo Tic Tac Toe in Žogca skupno to, kar je na tej lepi modro obarvani fotografiji? Drugega odgovora ne poznam, lahko pa se gremo ugibanje … Nagrada so ponavadi na tem blogu kondomi, ampak četudi jih vedno ponujam, so se do zdaj vsi branili te nagrade. Nihče jih kakor ne potrebuje.

    Branje poezije je obvezno.:mrgreen:

  5. vlatka said

    žogca,

    lepa pesem, malo agresivna, a luštna 🙂

  6. zogca said

    Tic Tac Toe ali Lili Novy???

  7. John said

    Tic Tac Toe.

  8. zogca said

    Ne, to zadnje vprašanje je bilo za Vlatko, ki je napisala, da je pesem agresivna, ampak luštna. In nisem vedela, na katero pesem misli. Tebi, John, je pa namenjen komentar številka 4.😉

  9. John said

    Zdaj si me pa povsem zmedel. Imajo Tic Tac Toe in Žogca skupno to, kar je na tej lepi modro obarvani fotografiji? Drugega odgovora ne poznam, lahko pa se gremo ugibanje …

    Še vedno ne vem, kaj je tej čudoviti, esteski fotografiji. Zato bom počakal, da mi opišeš ta motiv. Potem pa bom primerjal.

    Sem pa prebral poezijo od Lily. Doživeto.🙂

    Podarjenih kondomov nihče noče? Kaj pa je s temi kondomi? Kaj so XXXL size ali imajo kakšno drugo “lastnost”?

  10. zogca said

    Ti me hecaš, da ne veš. Že res, da se na tem blogu nenehno piše o tičih, ampak tudi muce bi bili morali prepoznati. Muca je, na fotografiji je muca. In tam pod ketno se skriva ščegetavček.😉

    Kaj imajo skupnega Tic-tac-toe in Žogca?

    To zanima pa mene.

  11. zogca said

    Aja, v firbcu, kaj imam jaz s Tic Tac Toe sem pozabila napisati, da gre za povsem običajne kondome(oziroma kupim po vašem okusu), ampak vsi, ki so si jih do zdaj zaslužili, so napisali, da jih ne potrebujejo, ker jih ne uporabljajo. Je pač tako naneslo, da so jih vedno dobili poročeni.

  12. John said

    Ma zanimalo je me kako jo boš opisala!:mrgreen:
    Torej tiči so tiči. Ampak ženske pa imajo “muce” in ne pi..e, če..lje in kar je še teh izrazov.

    Kaj imajo skupnega TTT in Žogca? Vse so “verpisst” na svoje ex-partnerje.
    😉

  13. zogca said

    Pozabila sem, da si med novimi. Sicer je splošno znano, da jaz temu rečem muca. Saj to je ista raven, tič in muca. Če bi bil kurec, potem bi bila pička. Ampak jaz sem omikana. :mrgreen: Verpisst sem pa res, po moje še veliko bolj od TTT.

  14. zogca said

    Moškim priporočam ogled: http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=25&c_id=38679

  15. webmaher said

    Hvala Žogca za malo smeha🙂
    Ženskam priporočam ogled: http://www.youtube.com/watch?v=_aIJF6KAOaQ
    …razen Žogci, ona je boljša od same Carly Norris:mrgreen:

  16. zogca said

    Kdo je pa Carly Norris razen junakinja iz Sliverja? Sporočilo linka pa je, da hodimo okoli brez spodnjih hlačk, kar … Blanche iz Zlatih deklet tako ali tako vedno.😉

  17. vlatka said

    žogca,

    od Lili. 🙂

  18. John said

    Pita Čića svoju ženu:
    Je li, sa čega bre ti pereš onu tvoju stvar?
    Pa, Miko bre, perem je sa sapuna, sa deterdženta, sa čega nađem…
    E, Mileva, od sad da je pereš sa Grand kafu, da ima i miris i ukus!

    :mrgreen:

  19. webmaher said

    John piješ li ti Grand Kafu:mrgreen:

  20. zogca said

    Tale je pa prava za Grand kafo.

  21. John said

    Zavisi od mušterije. :mrgreen:

  22. webmaher said

    Žogca Prle ti je sad Ranjeni orao:mrgreen:
    John jel bila danas dobra mušterija:mrgreen:

  23. zogca said

    Ena od najboljših srbskih reklam. Vsaj meni.

  24. zogca said

    Kdo je Ranjeni orao? Moja mama vsak dan govori o tej seriji.

  25. John said

    🙂🙂

    I kad već pijem kafu.. onda to radim ovako

  26. webmaher said

    igra v tej seriji…reklama je natur srbska ali ko je MTS😦

  27. webmaher said

    John, kad nešto uradiš, uradiš to sa stilom, svaka čast:mrgreen:

  28. zogca said

    Mene pa zanima, kako ti edini znaš napisati link tako, da se ne vidi link, ampak besedilo. Pripravi se na dolgotrajno razlaganje, citiranje smo se učili več ur.😉

  29. zogca said

    MTS je Mobilna telefonija Srbije. To je kot Mobitel pri nas. Hčerinsko podjetje Telekoma Srbije.

  30. John said

    In zdaj imaš to čast razložit kako se lini delajo… :mrgreen:

  31. John said

    Jebenti. Zgoraj je ‘k’ izpadel. Pravilno je “linki”.

  32. zogca said

    Ti, da, ti imaš to čast.😉

    In zdaj imaš to čast razložit kako se lini delajo…

  33. webmaher said

    hvala John

    Žogca med prva dva narekovaja daj link
    Žogca med druga dva narekovaja daj besedo, ki hoč da se vidi namest linka

  34. webmaher said

    ?a href=”” title=””?

    namesto vprašaja daš znak za več in manj…

  35. zogca said

  36. zogca said

    Očitno ne znam. Se je že začelo. 😳

  37. webmaher said

    a bo šlo zdej Žogca😉

  38. zogca said

  39. webmaher said

    ?a href=”https://zogca.wordpress.com/” title=”Žogca je princeska”?
    probej sedaj sam vprašaja zamenjaj

  40. zogca said

    Ne, obupala sem. Dvakrat sem šla po navodilih in ne gre. Menjam temo, kaj bolj zabavnega. Tole mi ne gre.

  41. zogca said

    Saj tako sem naredila, ampak ne deluje.

  42. webmaher said

  43. John said

    Hmmmm…. a rabiš pomoč, Webmaher?

  44. zogca said

    Ne, pustimo zdaj to!!!

    Naj mi John najde še kakšno tako dobro pesem kot včeraj.

  45. John said

    ?a href=”sem prekopiraš link” title=””? sem pa viden tekst ?/a?

    Znake ‘?’ ustrezno nadomestiš z

    \<

  46. zogca said

    Današnji dan je bil najhladnejši v letošnji zimi. Na Komni so namerili kar 49 stopinj Celzija pod ničlo.

    http://24ur.com/novice/slovenija/na-pokljuki-skoraj-30-pod-niclo.html

  47. John said

    Žogca, nekatere stvari se enostavno moraš naučiti. Ti bo šlo precej lažje…karkoli. 🙂

  48. zogca said

    Avstralsko sodišče je 84-letni ženski prepovedalo voziti vse do leta 3000, saj so ugotovili, da je bila zaradi prekrškov na obravnavah že več kot sedemdesetkrat.

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/prepoved-voznje-do-leta-3000.html

    Ajoj, do leta 3000. To je tisto leto, ko bom jaz spet seksala.:mrgreen:

  49. zogca said

    John, obljubim, da jutri. Danes sem dvakrat poskusila in falila.

  50. John said

    /\a href=”http://24ur.com/” title=”” /\ Novice /\/a/\

    /\ <– tole nadomestiš s saj veš čim

  51. John said

    ^a href=”http://www.youtube.com/” title=””^ TUBA ^/a^

    ^ nadomestiš z večje ali manjše

  52. zogca said

    Pa saj znaka večje in manjše sta že napisana v kodi, mar ne?

  53. webmaher said

    Žogca je princeska

  54. webmaher said

    juhuhuhu Žogca🙂

  55. John said

    YOU TUBE

  56. webmaher said

    Žogca Title kr pusti, naredi tko kot je JOHN reku

  57. zogca said

    JAZ BI SE RADA SMEJALA!!!

  58. webmaher said

    ?a href=”https://zogca.wordpress.com/” title=”NE ME JEBAT”?Žogca je princeska?/a?

    sam vprašaje zamenjaj-jebemti tale XHTML–_Žogca si mela prou to bi mogl biti že vse avtomatik🙂

  59. John said

    Bistveno je, da link prilepiš v narekovaje za HREF=”tukaj”
    Title lahko pustiš.
    Potem pa mora za > sledit tekst ki ga zaključiš z “\a”

    Hmmm… je to bilo zdaj razumljivo?

  60. webmaher said

    Žogca se bo smejala

  61. zogca said

    To je preveč zapleteno. Ni so mogli narediti kaj bolj preprostega?

  62. webmaher said

    John zadnja poševnica mora biti / in ne \…al je vseeeno

  63. zogca said

    NE, OBUPALA SEM NAD TEM, RES.

  64. John said

    Sintaksa je takšna:
    ^citeˇ poljubno besedilo ^/citeˇ

    Za linke je pa podobno:
    ^a href=”http://www.youtube.com/” title=”nekaj”^ TUBA ^/a^

    Če znaš citirat, potem tudi z tem ne bi smel biti problem.

  65. zogca said

    Naj vas malo rajcam!!!

  66. webmaher said

    ?a href=”https://zogca.wordpress.com”?Žogca je princeska?/a?

    poskusi tako brez title

  67. webmaher said

    dejmo Žogca ne obupaj sedaj saj bo uspelo no🙂

  68. John said

    Sintaksa je takšna:
    ^citeˇ besedilo ^/citeˇ

    Za linke je pa podobno:
    ^a href=”http://www.youtube.com/” title=”nekaj”^ besedilo ^/a^

    Jao… ne ni vseeno. Desno ležeča mora biti / za zaključek ukaza. V tem primeru je to ukaz “a” (anchor)

  69. zogca said

    To je res zadnji poskus.

  70. zogca said

    Uradno ne znam, dovolj je.

  71. webmaher said

    dejmoooo Žogcaaaa🙂
    če ne uspe bova celo noč trenirala:mrgreen:

  72. zogca said

    Ne morem nocoj, nisem nocoj pri pravi pameti za takšne stvari. Danes ni moj dan “za mislit”.

  73. zogca said

    Ena od najboljših scen iz serije You rang, m’lord?

  74. John said

    Hmmmm… pa poskusimo drugače.

    Na tem linku imaš pod Examples celotno sintakso. Če odmisliš tiste “p” spredaj in zadaj potem je to TO.
    Title je celo izpuščen. Poglej si oklepaje za večje in manjše.
    Točno o tej obliki zapisa govorimo.

    Go, Žogca, Go🙂

  75. webmaher said

    Žogca pošto poglej saj ti menda ni zamrznila🙂

  76. zogca said

    Jaz res obljubim, da bom jutri tole zadevo preučila in se jo naučila, ampak danes sploh ne morem več misliti, res ne. In je tako, kot bi razlagal tupaku, ne dojemam.

  77. zogca said

    Gledam avto leta, to oddajo. In premišljujem o tem, kako so meni veliko bolj všeč stari avtomobili.

  78. zogca said

    Ta avto bi tako zelo rada vozila!!!


  79. zogca said

    Dva smo imeli, ko sem bila jaz še mala in seveda nisem mogla voziti. Zdaj pa ne vem, naj grem na boljši sejem in nekomu plačam za eno vožnjo ali kaj???

  80. zogca said

    In tega tudi!!!

  81. webmaher said

    Katrca oj Katrca….ma ne, Mojčica na RTV SLO ne me basat🙂

  82. webmaher said

    Hrošča bi pa zdaj nouga lohka kupla, strega bi pa kje v Južni Meriki dobila🙂

  83. zogca said

    Če ima kdo katerega od teh dve avtomobilov (glejte linke zgoraj), se priporočam, da vsaj za pol ure postanem plehpička. :mrgreen:

  84. zogca said

    Iščem sponzorja. V bistvu bi si ga lahko, ampak si raje vsak dan kaj privoščim, kot pa da bi ves čas pazila in varčevala, da bi na koncu imela za drag avto. Sicer pa, kakor si videl, bi jaz raje ta starega. Enkrat je malo manjkalo in bi ga kupila. Pa ni bil poceni, ker je bil zrihtan v nulo in še zlate barve. Potem je pa mati popizdila in …

    Hrošča bi pa zdaj nouga lohka kupla.

  85. John said

    Citiranje:
    <cite> besedilo </cite>

    Linki:
    <a href=”http://www.youtube.com/” title=”nekaj”> besedilo </a>

  86. webmaher said

    kaj pa štuparamabejba:mrgreen:

  87. zogca said

    Hahahaha … Bo treba prej malo shujšati.:mrgreen:

  88. webmaher said

    ah dej no, kaj ti pa fali, gretje bi delalo brezhibno:mrgreen:

  89. zogca said

    Komu, tistemu, ki bi me nosil?😉

  90. webmaher said

    verjetno zelo, bi te pa z veseljem nosil😉

  91. zogca said

    Nosil ali prenašal, to je vprašanje.❓

  92. webmaher said

    oboje, vprašanja ni😉

  93. John said

    Tale komad mi je kar všeč. 😐

    Samo za Žogco!
    in silni trud, ki ga vložila v… glej no tole!!!😯 tista sintaksa je torej vseeno uspela! (post 85)

    …učenje.

  94. vlatka said

    Jihn,

    **25**

    pa tako se dela s kavo 😀 😀

  95. vlatka said

    webmaher,

    jaz sem vozila 24 let starega horšča, hehe. celih 10 let.menjala sem ga pa zato, da me vsak ne opazi – kjerkoli sem se že potepala….

  96. zogca said

    John, ta komad je pa super. Nekje sem ga slišala, bil mi je všeč, potem pa ga nisem nikoli več ujela. Hvala ti.

  97. zogca said

    Vlatka, če je tale ženščina med ta zoprnimi, je to poslušal naslednjih dvajset let, dokler ni popizdil in se odselil.

  98. vlatka said

    žogca,

    o, kok ste luštni…, in sama si imela dva frajerja tukaj, ej? 😀 😀

    To je ša že skoraj redkost.

    Bravo. 🙂

  99. vlatka said

    žogca,

    kdo je popizdil in se odselil?

  100. zogca said

    Tale Norvežan iz reklame. Ta, ki je gol priletel v dnevno sobo, ko sta bila na obisku tast in tašča.

  101. zogca said

    Včasih sem sama s tremi, štirimi frajerji tukaj. Blažena.😉

  102. vlatka said

    žogca,

    ja, ma res si blažena 🙂 🙂

  103. zogca said

    Pa vseeno mislim, da me Bog nima rad.

  104. John said

    pretty little lady with the pretty pink thong
    every sugar daddy hit’n on her all night long
    doesn’t care about the money she could be with anybody
    ain’t it funny how the honey wanted you all along

    Žogca – tole je pa res za IZBRIS!

  105. John said


    I will not make the same mistakes that you did
    I will not let myself
    Cause my heart so much misery
    I will not break the way you did,
    You fell so hard
    I’ve learned the hard way
    To never let it get that far

    Because of you
    I never stray too far from the sidewalk
    Because of you
    I learned to play on the safe side so I don’t get hurt
    Because of you
    I find it hard to trust not only me, but everyone around me
    Because of you
    I am afraid

Leave a Reply

 
