Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Samo naprej, samo dalje!

Posted by zogca na januar 8, 2009

HODITI

Dalje.
Samo naprej.
Ne posedati na lesenih dvomih v parku.
Ne igrati se v peskovniku zmot.
Ne zibati se v gugalnici zank.
Hoditi.
Samo naprej.
Ne se spotikati ob grenkem kamnu.
Ne pasti v nočno deževnico.
Ne ozirati se v pajčevino neba.
Ne pogledati v ogledalo zelene vode.
Hoditi.
Samo dalje.
Ničesar misliti.
Ničesar slutiti.
Samo hoditi.
Topo.
V senci sence.
Hoditi.

Jožica Čertov

12 Responses to “Samo naprej, samo dalje!”

  1. zogca said

    These boots are made for walking – Nancy Sinatra

  2. webmaher said

    Lepi škorenjčki Žogca, ampak tudi teli čeveljčki niso od muh:mrgreen:

  3. zogca said

    Niso od muh, so pa vseeno leteli.😉

  4. webmaher said

    jap na veselje enga Turka in na žalost metalca, ki je svojo hojo hitro zaključil na nepravem mestu.

  5. zogca said

    Moj najljubši “bodoči predsednik”!

  6. webmaher said

    Žogca zgleda da ti bom danes samo kimal – si ga gledala v Boston Legal – jaz bi tut kdaj tko kako cigaro pripalil:mrgreen:

  7. zogca said

    Bolj ga gledam, raje ga imam.

    http://video.yahoo.com/watch/3662419/10081463

  8. zogca said

    Ko se bo “pojavil” tudi nežnejši spol, lahko kakšno rečemo o čevljih. To fotografijo sem namreč izbrala, ker so na njej Kickersice. Če pa niso, so pa vsaj zelo dobra kopija. Jaz sem sicer velika ljubiteljica Kickers čevljev, ki jih pri nas žal ne prodajajo in moram zato ponje hoditi daleč proč.

    Imam pa takšne: http://www.jamesandjames.com/pictures/kickers/kickhinv.jpg

    In tudi takšne: http://www.labonnepointure.fr/client/cache/produit/451_____IMG_6549_3005.JPG

    Iščem pa pri nas te, ki pa niso Kickers, ampak jih ne najdem: http://www.jamesandjames.com/htmlfiles/shoefiles/drmartens/dmmaryjaneglc.htm

    Da ne bo vedno seks, tiči in podobno. Še malo o čevljih.

  9. trnovčanka said

    Zogca kam pa hodiš po kikersice? Meni se tudi kolca po njih.
    Drugače pa mene čevlji sploh ne ganejo. Niti malo. Veliko rajši čvekam o tičih in hudih lastnikih le-teh😀

  10. zogca said

    Ti kar veselo o tičih in njihovih hudih lastnikih. Na Žogcinem blogu takšne stvari niso cenzurirane. :mrgreen: Še več, dobrodošle so.😉

    Kar pa se Kickersic tiče … Kar daleč grem ponje. V Beograd. Bližje jih še nisem našla. V Sloveniji jih gotovo ni, vsaj jaz jih nisem videla. Spraševala sem, ali jih imajo v Trstu ali Celovcu, ampak jih tam ni videl nihče. Tudi na Dunaju sem jih iskala, vendar zaman. Vem pa, da jih lahko naročiš na internetu. http://www.kickers.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/Home_3_302 A kaj, ko je čevelj treba probati. Jaz imam doma dva različna modela, oba sta mi prav, ampak nista ista številka. Lahko si pa na njihovi spletni strani napaseš oči, to pa ja.😉

  11. trnovčanka said

    Sem si napasla očke, jaz bi kar klasiko. Samo pomojem bom jaz prej v Londonu, kot v Beogradu vandrala. Saj me je sram, ampak še nikoli nisem bila v Beogradu.

    Parkrat sem bila v Sarajevu (in prišla vedno kakih 5 kg težja nazaj zeljanica in baklava press) v BG pa žal še nikoli.

    Tudi to bo treba izkusit.

    Lahko pa izkoristimo tržno nišo in začnemo uvažat Kickerse😉

  12. zogca said

    Čudi me, da nihče ne izkoristi te tržne niše, res me čudi. Ampak gotovo obstaja kakšen razlog, da jih ne uvažajo, čeprav si ne morem misliti, kakšen bi lahko bil. Včasih sem bila prepričana, da je kriva cena, ko pa sem videla, kakšne ščampasto narejene čevlje vse prodajajo po precej zasoljenih cenah, si ne morem misliti, da kvalitetne Kickersice ne bi šle v promet.

    Do Londona boš prišla hiteje, čeprav je pot do Beograda cenejša. Vidiš, jaz pa v Sarajevu še nisem bila, ampak moram iti, ker me preprosto sram, da še nisem bila. Tudi jaz sem slišala, da se vsi vrnejo pet kil težji.😉

Leave a Reply

 
