Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prst v usta in gremo … aka Ne gre brez tičev?!?

Posted by zogca na januar 8, 2009

Je bilo tudi vam kdaj slabo, ker ste preveč pojedli ali pa se je na vašem krožniku in potem pozneje v želodcu znašlo kaj pokvarjenega? Ko se to zgodi meni, nenehno premišljujem o tem, da bi pokvarjeno ali presežno hrano izbruhala in se tako znebila zoprnega občutka slabosti. Hvalabogu, redko se prenajem in še redkeje pojem kaj pokvarjenega. Zato pa se mi kdaj primeri, da slišim kaj, zaradi česar mi je potem več dni slabo. Če se še tako trudim, da tega ne bi naredila, na koncu moram dati v usta prst in pokvarjeno izbruhati.

Četudi kdaj, ko imam slab dan, na spletu koga “skurcam”, če po nemarnosti ne uporabi dvojine ali piše brez vejic, sicer nimam navade, da bi med pogovorom delala slovnično analizo stavkov, ki jih pove moj sogovornik. Vse kaže, da bi jo morala, kajti očitno obstajajo ljudje, ki ne znajo osnov slovenskega jezika ali pa se pretvarjajo, da je temu tako. Če mi nekdo reče: “Ko bova šla na Šmarno goro, ti bom kupil presto” predvidevam, da ima resnično namen iti z menoj na Šmarno goro. Če si premisli, vsakdo si sme premisliti, lahko to pove. Ali preprosto reče, da je lagal, govoril tjavendan. Ne more pa se izgovarjati, da je bilo dogovarjanje o Šmarni gori in presti zgolj teoretična debata ter me na ta način delati trčeno. Slovenščina sicer res ni moj materin jezik, toliko pa jo že znam, da vem, da ima tudi pogojnik in da bi se šmarnogorski stavek moral glasiti: “Če bova šla na Šmarno goro, ti bom kupil presto.” Nobenega ČE nisem slišala v debatah o Šmarni gori, Toškem čelu, Slavkovem domu, Jančah, Katarini in vseh drugih vzpetinah, tudi Triglavu. Vse so bile KO, nobena ni bila ČE.

O tem, ali mora “moj pohodniški prijatelj” nazaj v prvi razred zaradi nepoznavanja slovnice ali pa samo k spovedi zaradi laganja, ne bom sodila, vem pa, da mene ne bo imel za noro.

Tako. Bruhanje je končano. Vem, da bi bila zdaj morala še potegniti vodo in spustiti desko, vendar tega menda ne smem storiti. Če naj ima tudi ta objava 400 in več komentarjev, moram omeniti tudi kakšnega tiča. Zdaj sem ga omenila in res lahko končam.

280 Responses to “Prst v usta in gremo … aka Ne gre brez tičev?!?”

  1. zogca said

    Včeraj mi je Trnovčanka priporočila, naj poslušam Pink in jaz jo zdaj pridno ubogam.😉

    Pink – Who knew

    Pink – So what

    Pink – Stupid girls

    Trnovčanka, pa ponavadi nerada ubogam.😉

  2. John said

    …po pinky pa še malo “pozitive”

    The Verve
    😉

  3. zogca said

    Verve so mi dobri, ta komad sploh, ampak menda je to muz’ka, ki je ne smem poslušati. Sicer sem si zdaj zavrtela Bittersweet symphony, ampak moram poslušati zelo jezneeeeee pesmi. Pa jih ne poznam. Najbolj jezna, ki jo jaz premorem, je …

    The Offspring – Why don’t you get a job?

    Ta komad je pa meni … Noro, noro, noro dober.

    Firbec me matra, ali bi se Boom strinjal z menoj.😉

  4. PRABABI said

    Žogca,

    veš, da sem se nasmejala ob tem branju.😀
    Meni, takih kiksov prosim, oprosti, sem hodila v šolo še v Stari stari Jugi, še v SHS. Pa v penziji sem že četrt stoletja, s slovnico se ne ukvarjam več.😀 🙄

    Tudi danes ne bom nič vrtela, samo lepo Te pozdravljam!
    Grem počivat!
    Lahko noč!

  5. zogca said

    In pa seveda tale komad http://www.youtube.com/watch?v=air_UFf75as , ki me spominja na otroške dni. Vsako leto sta mi sestrična in bratranec, moja vrtnica, poslala iz Amerike kakšno darilo, ko je prišla stara teta na obisk. In ponavadi so bile to kakšne New kids on the block varijante, pa Beverly Hills, Bart Simpson in podobno. Potem pa pride kaseta z nekimi pošastmi na ovitku, Twisted Sister. Kaj naj s tem? Na koncu pa se mi je komad We’re not gonna take it kar prikupil.

  6. zogca said

    Babi, verjemi, v tem primeru ni bilo nobenih kiksov, ampak 1. laganje prej ali 2. laganje zdaj. Morala sem si dati duška.😉 Sicer pa na tvojo slovnico nimam pripomb. In ti povem, hodili ste v boljše šole kot mi. Preden sem videla tvoj komentar, sem omenjala staro teto iz Amerike. Že 60 let ne živi v Sloveniji, ampak ko bereš njena pisma … 90 let stara gospa piše brez napak.😉

    Jaz grem tudi malo počivat, na kavč. Ker me potem čaka še nekaj ur dela za računalnikom.

  7. John said

    Tale komad ti pa po mojem kar pristoji🙂

    Tic Tac Toe – Verpiss dich

    No, lahko da se tudi motim.

    in tako se ta ljubka pesmica konča.
    fuck off ... i really know YOU gonna miss ME!

  8. zogca said

    Ufffff, John, zelo dobro. Žal vsega ne razumem, ampak tisto, kar pa razumem, je hudo dobro. Vidim, da imajo še več pesmi in si bom zavrtela še kakšno njihovo. Za začetek tole http://www.youtube.com/watch?v=P7HyGa2YFg4 !!!

  9. PRABABI said

    Žogca!
    Hahaha, si me spomnila na mojo teto, še dve leti ji manjka do 100.
    Zelo je pridna, lepo piše, čitljivo. Za praznike sem ji poslala nekaj sladkega, pisemca, da bo lahko pisala, pa tudi 10 €, da bo šla na kavo. Kar veliko si pisarivi. Je v domu, daleč od mene. Tako lepo se je zahvalila, v lepo napisanem pisemcu.

    Res je to, starejši lepo pišejo. Imeli so tudi lepopis. Hranim tudi še nekaj zelo starih pisem moje mame. Takrat ni bilo telefona, ne mobijev, ne kolesa, da o avtu ne govorim.😀
    Čakali smo pošto, trajalo je kar nekaj dni, da je prišel odgovor.
    Jaz sem končevala nekaj osemletke, med drugo svetovno vojno, malo tam, malo tukaj, v treh šolah. Alarmi, dan na dan, ravno smo se usedli v klopi, smo že bežali. Malo smo odnesli od učenja, glavno je bilo, da smo odnesli celo kožo. Nekateri jo niso.
    So lepi in slabi spomini na tiste čase.

    Baj baj.

  10. vlatka said

    žogca,

    ja, tu in tam mi moj želodec tudi sporoči, da sem pojedla nekaj, kar ne prebavi in ne ostane drugega kot: bruh. Brez prsta, ker se mi žetoliko dvigne, da prsta ne potrebujem 😀

    Tiča še nisem pojedla, in ne vem, kaj bi na to rekel moje želodec 😀 😀

  11. zogca said

    Vlatka, v bistvu je šlo tokrat res brez prsta, ampak naslov je pa tako boljše. Pa ti povem, lažje zadržim v želodcu pokvarjene gobe kot to, da me ima nekdo dobesedno za budalo, ki vse narobe razume, vse narobe sliši in si vse narobe zapomni. Kar pa se jedenja tičev tiče … Jaz tudi ne.:mrgreen:

  12. trnovčanka said

    Zogca sem kar zrasla ene par centimetrov😀

    Sta me s temi nemškimi komadi spomnila še na enega ustreznega. Sicer sem nemščino v srednji šoli raje prešpricala, ampak tole pa še razumem. Najbolj mi je všeč zadnjih par verzov:

    Ausnahmen gibts leider keine
    In jedem Mann steckt doch ein Schwein
    Männer sind Autos,
    Nur ohne Reserverad

    P.S. Zaenkrat še verjamem v to, da izjeme kljub vsemu obstajajo. Ena bere pravljice v otroški sobi😉 (jaz pa z enim učem na netu, z drugim na vikarki)

  13. zogca said

    Babi, ko bi ti vedela, koliko si ta teta da opraviti s pismi. Napiše. Potem nekdo odnese na pošto. Nakar mojega očeta pokliče, da mu pove, da mu je pisala. In čez nekaj dni znova pokliče ter preveri, ali je pismo prispelo. In seveda, moj oče je len in ji ne odgovori takoj, ga mora mama preganjati. Potem pa enkrat, ko spet pokliče, oče obljubi, da bo danes pa res napisal. In seveda napiše čez deset dni. Ona že kliče, ali se je mogoče pismo izgubilo. Saj včasih je hudo nadležno, ampak okej, njej to veliko pomeni, da ima stike s Slovenijo. Jo je pa luštno poslušati, ko pripoveduje, kako sta z mojo babico hodili v šolo. Joj, kako se je že tistim šolam reklo? Sem že pozabila. Drugače pa so nekaj let živeli na Ljubljanskem gradu. In tam v Ameriki si potem vsi domišljajo, da so bili neki plemiči, pa to sploh ni res, ampak so med vojnama tam namestili reveže. Mi je škoda, da nisem babice spraševala o tem.

  14. zogca said

    To je vedno plus. Ko se potegnemo v višino, so širine videti manjše. Oče naš, ki si v nebesih, naj zrastem za pet centimetrov.:mrgreen:

    sem kar zrasla ene par centimetrov

  15. zogca said

    Počakaj, ali jaz prav razumem?!? Na žalost ni izjem, v vsakem moškem je prasec, moški so avtomobili brez rezervne gume. Tudi jaz sem prešpricala preveč nemščine.😉

    Ausnahmen gibts leider keine
    In jedem Mann steckt doch ein Schwein
    Männer sind Autos,
    Nur ohne Reserverad

  16. zogca said

    Tole postaja nemški večer😉 in jaz nimam nič proti.

    Ga ni, ki ne bi poznal tega komada.

    Neunundneunzig Luftballons – Nena

  17. trnovčanka said

    Ja zogca, ce se jaz kaj spoznam na nemščino si prav razumela. Ubistvu cel komad fino ku*ca moške. Tale rezervna guma mi je tok všeč😀

    Zdaj pa samo ne vem, ali se oni norca iz samih sebe delajo ali iz ženske populacije.

  18. webmaher said

    Bravo Žogca, če ta jaz povabim na Roblek, boš šla🙂

  19. trnovčanka said

    Ja Nena je huda. Samo dokler smo pri nemcih meni zmaga tale stric: http://www.youtube.com/watch?v=IzlDHxiou08

  20. zogca said

    Znajo se oni delati norca tudi iz sebe. Jaz sem imela nekaj časa enega, ko sem bila samska, ki je prišel, kadarkoli sem izjavila, da “potrebujem pomoč” in sem najraje videla, da je odšel, ko je opravil svoje. Če ni šlo drugače, sem ga pustila prespati. In mi je enkrat rekel “saj, kaj bi redila celega prasca, če lahko dobiš samo koline”. Jaz tega ne bi rekla nikoli, ampak ker je rekel on sam, sem se pa lahko smejala. :mrgreen: Škoda, ker tega nisem ponovila naslednjemu.

  21. zogca said

    Tale komad od Nene je bil meni vedno svetoven!!!

  22. zogca said

    Webmaher, to objavo je treba brati zelo … Polna je metafor. Ups, prispodob. Roblek, kdo ali kaj je to?:mrgreen:

  23. zogca said

    Trnovčanka, vedela sem, da bo Falco. Vedno, ko slišim to pesem, si rečem, da bom obnovila nemščino. Potem pa pozabim. Ampak res, meni je nemščina najbolj seksi jezik, četudi se to mogoče čudno sliši. Ampak v srednji šoli je vedno zmanjkalo časa za nemščino. Učiteljica za nemščino je bila edina, ki mi gledala skozi prste in ko ni šlo drugače … Nemščina je nastradala. Ker ni šlo drugače. Škoda je bilo časa za razne biologije in kemije, ker danes nimam od tega nič, ampak če se ne bi učila teh predmetov, pa ne bi naredila šole.

    Hmmm, zamisel. Poiskati si moram Nemca. Bom hitro znala vse.😉

  24. trnovčanka said

    Tale komad od Nene je bil meni vedno svetoven!!!

    Lep – ga prvič slišim. Neno pravzaprav slabo poznam. Bomo popravili.

  25. Boom said

    Sploh ni slab. Me pa malo spominja na tole: http://www.youtube.com/watch?v=q2vNEXqHo_o

  26. zogca said

    Od njenih priporočam tudi tega …

    Liebe ist – Nena

    Jaz sem imela njeno kaseto, zato sem poznavalka.😉

  27. Boom said

    spet sem nekaj zaj…. Na tole sem odgovarjal.

  28. zogca said

    Boom, a se ti zdi? Cecilia je drugače v okencu desno, ker jo jaz redno poslušam. Si danes že manj jezen ali bova še koga skurcala? Brala sem te.😉

  29. zogca said

    Pa še enkrat si.

    spet sem nekaj zaj….

  30. Boom said

    Šment!!!!😀 Ne bom več citiral.

    Kje si me brala?

  31. trnovčanka said

    A vidiš kako smo si različni. Meni pa ob nemščini niti prsta ni treba v usta, da mi gre na bruhanje.😐

    Obožujem pa zven francoščine in vseh podvrsti španščine / katalonščine / portugalščine. Razumem pa niti besedice.

    Recimo on mi lahko cel dan gruli na uho

  32. zogca said

    Brala sem te v temi o spermi, ki nesramno izteče iz nožnice.😉

  33. trnovčanka said

    Čeprav Falco celo nemščino naredi prebavljivo.

  34. zogca said

    Še ena Nenina. Zdaj si pa ne morem več pomagati.

  35. zogca said

    Pri meni je verjetno isti šmorn kot grobi obraz. Grob obraz, grob jezik – moški. Čeprav vprašanje, ali je res, ker to so čudni časi.

    Meni pa ob nemščini niti prsta ni treba v usta, da mi gre na bruhanje.

  36. Boom said

    ha, ha, tisto je bilo bolj za hec in tudi teme nisem jemal resno. Sem dobil prebliske na nekaj prejšnjih tem, kjer se je strašilo zaradi seksa brez obveznosti.

  37. Boom said

    Nena ima kar nekaj dobrih komadov. Ali pa se mi zdi, ker je bolj za mojo generacijo.

  38. zogca said

    Boom, saj mene bi tudi skrucal. Ker jaz brez kondoma moškega niti pogledam ne. Pa se sploh ni začelo tako, da bi razmišljala o “svinjarijah”. Samo najbolj priročna kontracepcija je.

  39. Boom said

    Drugače pa danes ne bi kurcal. Pa tudi s tičem opletat se mi ne da🙂

  40. zogca said

    Ne bi me skrucal, skurcal bi me.

    Kaj pa to zdaj berem? Da se ti niti s tičem ne da opletati? Ne, to pa ni dobro. Ko gre vse k vragu, mora tič delati. 😛

  41. trnovčanka said

    Tale liebe ist mi je pa zdaj skoraj solze na oči pognala. Tako simpl in lepo povedano. Saj pravim, včasih je tudi nemščina prebavljiva – tole kar me je res ganilo moram pa kar skopirat:

    gute nacht mein wunderschöner
    und ich möcht mich noch bedanken
    was du getan hast
    was du gesagt hast
    es war ganz sicher nicht leicht für dich
    du denkst an mich in voller liebe
    und was du siehst geht nur nach vorne
    du bist mutig
    du bist schlau
    und ich werd’ immer für dich da sein
    das weiß ich ganz genau

    du und ich wir sind wie kinder
    die sich lieben wie sie sind
    die nicht lügen und nicht fragen
    wenn es nichts zu fragen gibt
    wir sind zwei und wir sind eins
    und wir sehn die dinge klar
    und wenn einer von uns gehen muss
    sind wir trotzdem immer da

  42. trnovčanka said

    Boom vie alt bist du?

  43. zogca said

    Trnovčanka, res je. In jaz sem celo mislila, da to imam, trapa na ne vem katero potenco. 🙄

  44. zogca said

    Nino de Angelo – Jenseits von eden

    To pesem pa jaz obožujem že od nekdaj, čeprav mi ni povsem jasno, ali je ta tip Italijan ali kaj. Poje pa v nemščini.

  45. trnovčanka said

    Zogca jaz zdaj mislim da to imam. Upam, da je to imam, Čutim, da ato imam, da to imava.

    Does that makes me a fool?

  46. trnovčanka said

    blah kakšno skropucalo sem napisala… še enkrat

    Upam, da to imam, čutim, da to imam, da to imava.

  47. zogca said

    Ne, ker obstaja. Jaz v to verjamem. Moja mama in oče sta par 39 let, poročena 37 in se imata rada. Jaz sem s tem zrastla gor, jaz v to verjamem in mislim, da sem tega tudi sposobna. V prvem poskusu sem bila premlada oziroma sva prezgodaj začela in takrat, ko bi se morala lotevati določenih stvari, sva bila že nažrta drug drugega, drugi poskus je šel po gobe, ker on tega ni bil sposoben. Če bom kdaj imela željo po tretjem poskusu, zdaj je nimam, upam, da bo v tretje gre rado držalo.

    Does that makes me a fool?

  48. zogca said

    Razumela sem te.😉

    kakšno skropucalo sem napisala

  49. trnovčanka said

    Nino de Angelo – Jenseits von eden

    Totalen flashback na otroštvo.😀

  50. zogca said

    Saj, zato pa. In potem je bil še cel kup Nemcev, ki so peli v angleščini. Obdelava še te?

  51. Boom said

    Prestar pa pa že ne (če to pomeni to). Mogoče malo len. Ta hip.

    Boom vie alt bist du?

  52. Boom said

    Citiranje uspelo🙂

  53. zogca said

    Sandra – Maria Magdalena

    Sandra – Everlasting love

    Sandra – Hiroshima

  54. trnovčanka said

    A veš da moja dva tudi. Poročena 35 let, skupaj 37 let (tvoja jih šišata za dve leti).
    Saj so bili viharji, puščave, pa čeri … Ampak sta še vedno skupaj. Se mi zdi, da jima je vsako leto lepše.

    Bom čez 30 let povedala, če sem danes trapa.

  55. zogca said

    Pohvaljen. Nisi pa pohvaljen zaradi lenobe tiča.😉

    Citiranje uspelo.

  56. trnovčanka said

    Bravo Boom za citat.
    Zanima me katera generacija si.
    60? 70? 80? 90 predvidevam da ne😉

  57. zogca said

    Po moje je tako. Če sta dva zrela, če se trudita, če upoštevata tudi želje drugega in se zavedata odgovornosti, ki sta jo prevzela, potem zadeva ne bo šla po gobe. In meni se sploh ne zdi trapasto verjeti v to, da bo uspelo.

    Bom čez 30 let povedala, če sem danes trapa.

  58. zogca said

    Jaz bi rekla, če bi morala ugibati, da jih ima Boom okoli 35.

  59. trnovčanka said

    Hmm nemci, ki so peli v angleščini …

    Totalen blank. Razen Falcota se ne spomnim niti enega.

  60. trnovčanka said

    Po moje je tako. Če sta dva zrela, če se trudita, če upoštevata tudi želje drugega in se zavedata odgovornosti, ki sta jo prevzela, potem zadeva ne bo šla po gobe. In meni se sploh ne zdi trapasto verjeti v to, da bo uspelo.

    No vidiš, potem tudi ti nisi bila trapa. Mogoče samo malček slepa😛
    (ne vem, ker ne poznam, pa da ne bom nekaj brez veze obsojala)

  61. zogca said

    Sandro sem ti že dala.

    Potem pa …

    Modern Talking – Brother Louie

    Modern Talking – Atlantis is calling (S.O.S. for love)

    Modern Talking – You can win if you want

    Oboževala sem ju!!!

  62. Boom said

    Bom takole rekel: ko je bilo tole izdano, sem imel tam nekje, 12 aloi 13 let:

    http://www.mojvideo.com/video-uriah-heep-lady-in-black/4705b2cd06eea8508dac

    Zanima me katera generacija si.
    60? 70? 80? 90 predvidevam da ne

  63. zogca said

    Po moje ne samo malo. Kaj sem pričakovala od moškega, ki mi je tako zelo na smrt zameril, da sem po tem, ko sva bila par že sedem mesecev in je skoraj vsako noč spal pri meni, da sem njegovemu najboljšemu prijatelju dala vedeti, da je Žogca … punca. Še dva dni nazaj sem poslušala o tem od tega prijatelja (prek posrednikov), kako hud greh je to. Mah, če bi on bil normalen, bi punca predstavil sam. Ampak ne, prijatelji pa res ne smejo videti njegove punce, te iste, ki jih je predaval … Eh, pa ta ne bi svojega lastnega otroka peljal na službenega dedka Mraza, ker mora vse biti ločeno. Saj drugače so vse te Šmarne gore posledica moje velike ogorčenosti nad njegovimi lažmi. Da se je on o vsem z menoj pogovarjal teoretično. A to je teoretičen pogovor, če ženski rečeš, da najini otroci bodo krščeni in bodo hodili v verouku. Pa če ženski rečeš, da se bo morala krstiti, ker hočeš cerkevno poroko. In podobnih bedarij so ga bila polna usta, zdaj pa slišim, da okoli govori, da so bili ti pogovori teoretični. Me jebe v glavo post mortum in me dela za noro. Teoretična debata je “če bova kdaj imela otroke, bodo … ” Zdaj budalo dela iz mene. Da ne omenjam famozne izjave, da se je on z menoj pogovarjal o poroki, ko še nisva bila par, potem pa, ko sva hodila, pa ne. In ne boš verjela, so ljudje, ki mu celo verjamejo.😈

    Mogoče samo malček slepa.

  64. trnovčanka said

    Boom če sem prav poguglala si bil leta 71 star 12 /13 let.

    Imam prav?

  65. zogca said

    Boom je pa očitno malo starejši od tega, kar sem jaz mislila.😉

  66. zogca said

    Obe sva šli takoj guglat. :mrgreen:

  67. trnovčanka said

    Zogca pa bi bila pripravljena iti čez krst in vsa obhajila zanj?

  68. trnovčanka said

    Jaz imam namreč še vedno precejšen pritisk iz strani njegove familije, da dam sina (tega in naslednjega) krstit. Edino njemu je vseeno in me vestno brani pred ostalimi😀

    Jaz pa tega ne naredim za živo glavo. Naj se krstijo sami, če bojo kdaj tako čutili.

  69. Boom said

    A delujem bolj otročje?😀. Se moram pa pohvalit, da mi jih dajo kar precej manj. Pa ne po tistem, ko kaj bleknem

    Boom je pa očitno malo starejši od tega, kar sem jaz mislila.

  70. zogca said

    Jaz sem mu povedala, hudir, celo takrat sem pisala o tem na forumu (čudno, da me ni prišel takrat domov nadirati, če sem si vse izmišljala), da sem se pripravljena poročiti cerkveno, krstiti otroke in jih poslati k verouku. Ne bi se pa jaz krstila in šla zakramente. Lahko se poročiš cerkveno, četudi nisi krščen. Je možno. Mislim, da nisem stala na svoji strani obale, ampak sem skušala biti maksimalno spoštljiva do njegih želja. Cerkvena poroka, krščeni otroci, ki bi hodili k verouku. Ampak hej, vse to je brez veze, ker on je mene vlekel za nos. Dva meseca nazaj se je zagovoril, da je od vseh punc, s katerimi je bil (in bilo nas je kar precej) … Samo s prvo se je videl v starosti. Vse druge je, če sodim po tej izjavi, vlekel za nos.

  71. John said

    Kateri google pa vedve uporabljata?🙂🙂

    Skladba je iz leta 1994.

  72. zogca said

    Moja Wikipedia pravi 1970.

    Skladba je iz leta 1994.

  73. zogca said

    Ne, sploh ne, ampak imela sem filing, da imaš doma zelo majhnega otroka.

    A delujem bolj otročje?

  74. trnovčanka said

    Si pa nekje blizu abrahama. A niso to najboljša leta?

  75. Boom said

    Izšla ja na albumu Salisbury ’71-tega.

  76. zogca said

    Jaz bom napisala TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIČ in mogoče se debati pridruži tudi Maxi.:mrgreen:

  77. trnovčanka said

    Boom še ti bi moral prej poguglat. Zdaj moram pa spet računat. Ti šment.

    Mlad si mlad. takim jaz rečem DECA POSLE TITA😀

  78. Boom said

    O, otroke imam pa že precej velike. Sem jih imel zgodaj. Dedek pa tudi še nisem. Se ne mudi niti njim, niti meni🙂

    @Trnovčanka: imaš prav. Je že bil, lani.

    Ne, sploh ne, ampak imela sem filing, da imaš doma zelo majhnega otroka.

  79. webmaher said

    Na Roblek bom odšel,
    bom Žogco sabo vzel,
    Tam, kjer živi star pastir,
    užival bom z Žogco’co gorski mir…juhuhuhuhuhu:mrgreen:

    Imam še eno nemško na zalogi, čeprou besedila
    ne zastopim niti pod razno, mislim da je super…
    bom kasneje dal link, če pozabim me spomnite..hvala😉

  80. zogca said

    Kako mlad, kako posle Tita?

  81. zogca said

    Webmaher, Žogca je za na asfalt.😉

  82. trnovčanka said

    Tega pa nisem vedela, da se lahko cerkveno poročiš brez vsega tega balasta (saj ne da bi se).

    Draga Zogca – na napakah se učimo. Meni se še vedno ne zdiš trapasta.

  83. trnovčanka said

    AAA bluzim, se oproščam… Sem mislila, da je John Boom, in da je Boom rojen leta 81. Vsi, ki so rojeni po letu 80 so zame deca posle tita.

    Šlampasta kot vedno.😳

  84. trnovčanka said

    Boom povej mi koliko stare otroke imaš, njihov spol in povem ti kdaj boš dedek😉

  85. zogca said

    Lahko, lahko. Sicer verjetno ne v vseh cerkvah, v tej moji se gotovo lahko. Moja prijateljica se je cerkveno poročila z muslimanom, ki nobene zveze nima s katoliško vero. Ne, saj jaz nisem trapasta, ampak on me zdaj dela noro, ker laže okoli in jaz izpadem motena. Pa dobro, on niti ne, ampak Primož vsakomur, ki ga posluša, razlaga, da sem jaz motena. In še sram ga ni. Ampak se mi ne zdi vredno, da bi mu karkoli razlagala, ker moja prijateljica se je pogovarjala z njim (povabil jo je na kavo) in ji je bilo hitro jasno, da preprosto nima smisla. Da on ne samo da ne razume, niti potrudi se ne razumeti.

  86. zogca said

    Če si jasnovidka, napovej še meni kaj.😉

    povem ti kdaj boš dedek

  87. zogca said

    Ti so pa Titovi …

  88. Boom said

    Oba fanta, 26 in 22. Ampak ni treba prezgodaj napovedat. Sem s trenutnim mojim stanjem in statusom čisto zadovoljen.

  89. John said

    Ja… ima Boom prav.. iz leta 1971 je. Iz drugega albuma.
    😦

  90. zogca said

    Boom, jaz sem tako zelo falila. Mislila sem, da imaš enega fantka in da je star okoli tri leta. 😯

  91. Boom said

    Najbrž si me s kom zamenjala

    Boom, jaz sem tako zelo falila. Mislila sem, da imaš enega fantka in da je star okoli tri leta.

  92. zogca said

    Koliko je pa John star? Približno. Če se sme vprašati.

  93. zogca said

    Ne, nisem te zamenjala. Jaz imam tebe “zamerkanega”, odkar sem prišla na MON. In nikoli te nisem zamenjala z nikomer. Boom je Boom in vedno te preberem. Ampak iz tega, kar si pisal, sem imela občutek, da se “bodeš” z mlado ženo.

    Najbrž si me s kom zamenjala.

  94. trnovčanka said

    Boom, jaz sem tako zelo falila. Mislila sem, da imaš enega fantka in da je star okoli tri leta.😯

    Ne zogca to sem jaz:mrgreen:

  95. John said

    Lahko… nekaj več kot Žogca …. pa manj kot Boom.
    Torej nekje vmes.
    😀

  96. zogca said

    Ampak če potegnemo račun – vsi smo v najboljših letih.😉

  97. trnovčanka said

    Boom dedek boš postal, ko boš dopolnil 60 let – se pravi leta 2017😀

    Zogca ti pa kar vprašaj, kaj te zanima.

  98. John said

    :mrgreen:
    Daleč najbolj plodna leta….

  99. trnovčanka said

    John jih ima 36 / 37, Zogca je pa ognjeni zmaj po kitajcu.

    Kako kaj moja jasnovidnost ? 8)

  100. zogca said

    Bom jaz imela kaj potomstva?

  101. trnovčanka said

    Boom 2018 (pozabljam, da smo že v 2009)

  102. zogca said

    Žogca je res zmaj po kitajskem horoskopu.

  103. trnovčanka said

    Zogca ja, ampak ne vidim nobene punčke.

  104. zogca said

    Pa tudi sicer zna Žogca biti zmaj. 😈

  105. Boom said

    a ne, kje pa. Vse, kar sem pisal, sem pisal nekaj iz lastnih izkušenj, ki so me naučile, da niti življenje, niti dejanja nikoli niso le črno bela, da ima vsaka zgodba najmanj dve plati in svojo “prtljago” in, predvsem da najbolj obsojajo tisti, ki imajo največ masla na glavi in ki jih je najbolj strah življenja. No, nekaj pa je bilo pisanega tudi iz izkušenj in opažanj drugih.

    Se pa spomnim, da sva se midva takoj na začetku kar malo sporekla. Pa nič za to.

    Ne, nisem te zamenjala. Jaz imam tebe “zamerkanega”, odkar sem prišla na MON. In nikoli te nisem zamenjala z nikomer. Boom je Boom in vedno te preberem. Ampak iz tega, kar si pisal, sem imela občutek, da se “bodeš” z mlado ženo.

  106. zogca said

    Ni ti treba videti nobene punčke. Žogca je vedno hotela imeti fantke in ima od sedmega leta dalje tudi že izbrana imena za fantke.😉

  107. trnovčanka said

    Zogca in to ne navaden zmaj, ampak OGNJENI ZMAJ (najmočnejši znak kitajskega zodiaka).

  108. John said

    😎

    Trnovčanka, tvoja jasnovidnost je osupljiva.

    Ampak manjka ji še tista pika na i.
    🙂

  109. trnovčanka said

    U, tale jasnovidnost je pa zabavna.

    Zogca ti kar prišparaj imena za fantke. Mislim, da bosta dva.

  110. Boom said

    No ja, pri tistih letih bi se pa že kar spodobilo😉

    Boom 2018 (pozabljam, da smo že v 2009)

  111. zogca said

    Če sem se kregala s teboj, si mi že bil simpa. Z moškimi, ki mi niso simpa, se sploh ne kregam. To pravilo velja z eno izjemo, ki je trenutno zvezda MON-a. On pa mi ni bil simpa, bil mi je antisimpa.

    Se pa spomnim, da sva se midva takoj na začetku kar malo sporekla. Pa nič za to.

  112. zogca said

    Trnovčanka, kako ognjen? Od kod pa to? Jaz sem mislila, da so samo zmaji. Na kakšen način postaneš ognjen zmaj?

  113. Boom said

    So zamaji tudi ognjeni? Sem mislil, da so samo konji.

  114. zogca said

    Trnovčanka, dva fantka? Dve super imeni imam, tretje je bolj rezerva. Dva fantkaa za Žogco???!!!??? Pa bosta rada z mamico hodila na nogometne tekme? A bo očka lep???

  115. trnovčanka said

    Boom: Se pa spomnim, da sva se midva takoj na začetku kar malo sporekla. Pa nič za to.

    Jaz se pa spomnim, da nisi bil edini, ki se je z Zogco malo sporekel.😆 Prav zato si mi bila (Zogca) vedno simpatična. Ker si se tako lepo znala kregat. Tako prekleto vljudno. To je redka kvaliteta.

  116. zogca said

    Boom, zmaj po defaultu bruha ogenj.

  117. trnovčanka said

    Očka ne bo najlepši pod soncem, bo pa zelo pameten in bo imel pridne ročice😀

  118. Boom said

    Ja, to vem. Jaz sem mislil na kitajski horoskop.

    Boom, zmaj po defaultu bruha ogenj.

  119. zogca said

    A veš, da mi mnogi to zamerijo? Ker se znam vljudno kregat. In se ne spozabim. Takrat, ko sem, samo enkrat, ženske pošiljata v pizdo materino, sem jih nalašč in načrtno, premišljeno. Ker se mi je zdelo, da je to edini način, da nehajo odpirati sto in eno temo. Pa še delovalo je.😉

    Sicer pa je moje mnenje, da mora kreganje biti argumentirano. Ker samo takšno je zanimivo in izziv. Zmerjanje je brez veze, to zna vsak.

    Prav zato si mi bila (Zogca) vedno simpatična. Ker si se tako lepo znala kregat. Tako prekleto vljudno. To je redka kvaliteta.

  120. trnovčanka said

    Zogca vsak kitajski znak je v 5ih oblikah. Odvisno, katerega leta si rojen. 1976 je leto ognjenih zmajov.

    THE METAL DRAGON 1940 AND 2000
    THE WATER DRAGON 1952 AND 2012
    THE WOOD DRAGON 1904 AND 1964
    THE FIRE DRAGON 1916 AND 1976
    THE EARTH DRAGON 1928 AND 1988

  121. Boom said

    @Trnovčanka: kakšen nick si pa imela? Ker se tegale ne spomnim.

  122. zogca said

    Hmmm. Meni v astrološki karti menda piše, da bom prek moža prišla do veliko denarja. In tudi to, da bo lep. Pa ne, da bi šla zdaj vse upe polagati v to. V bistvu se najbolj veselim tega, da bo zelo pameten.

    Očka ne bo najlepši pod soncem, bo pa zelo pameten in bo imel pridne ročice.

  123. trnovčanka said

    THE FIRE DRAGON 1916 AND 1976

    The Fire Dragon is a powerful force to be reckoned with. This is a Dragon doubled! The Fire Dragon can move from calm and collected to combustible in a matter of seconds. In some ways the Fire Dragon is his or her own worst enemy. These Dragons cannot help feeling they are valuable and all-knowing. When they are right their vehemence and vigor is an asset to the cause, and though they value objectivity, they do not always employ the best decision-making measures, and sometimes jump to the wrong conclusion. They also suffer from recklessness and quick tempers. Yet, when they do keep their temper, emotions, and rivaling spirit under control, they emanate a commanding influence on other people.

    En opis ognjenega zmaja.

  124. trnovčanka said

    Boom sem imela skoraj vedno kar tale nick. Ampak nisem preveč pisala. Sem raje brala.

  125. trnovčanka said

    Zogca o denarju ne vidim nič. Najbrž mi recesija megli pogled😛

  126. Boom said

    Se ti to resno ukvarjaš s tem al se mal hecaš?

  127. zogca said

    Trnovčanka, kako naj pa jaz preverim, ali sem res ognjena? Je to po datumu rojstva?

  128. trnovčanka said

    Boom jaz se samo malo hecam. O ognjenih zmajih vem samo zato, ker sem isti letnik kot Zogca😉

  129. zogca said

    Ups, zanemari vprašanje. Bila sem na telefonu in sem preskočila par komentarjev.

  130. trnovčanka said

    Zogca ce si letnik 1976 potem si garant ognjena. Tako simpl je to.

  131. zogca said

    Trnovčanka, pa o mojih fantkih, se hecaš?

  132. Boom said

    Šment! Jaz sem te pa že mislil vprašat kdaj bom kakšno mlado ženo imel. V mojih letih je to danes zelo in😀

    Boom jaz se samo malo hecam. O ognjenih zmajih vem samo zato, ker sem isti letnik kot Zogca

  133. trnovčanka said

    Smo pri komentarju 130. Zdaj bi mogli že krepko o sexu😀 (In jaz bi že mogla smrčat)

  134. zogca said

    Grešnica sem. Pepsi sem odprla.:mrgreen: Zdaj pa ne bodo mogli več opravljati, da samo kadim in pijem Coca Colo.😉

  135. trnovčanka said

    Zogca ubistvu je bila to edina resna napoved (o fantkih). Enostavno si ne predstavljam, da bi ti imela punčko.

  136. zogca said

    Pa dajmo o seksu, preden popadamo v postelje.:mrgreen:

    Smo pri komentarju 130. Zdaj bi mogli že krepko o sexu (In jaz bi že mogla smrčat)

  137. trnovčanka said

    Zogca fuj, kako moreš. Pljuni ven.
    Edina prava cola je Cocacola v piskni.

  138. zogca said

    Jaz tudi ne. Nikoli si nisem mogla. Kot si za svojega očeta ne morem predstavljati, da bi imel sina, si zase ne morem, da bi imela hčerko.

    Enostavno si ne predstavljam, da bi ti imela punčko.

  139. trnovčanka said

    Boom nobene mlade žene ne bo. Razen če nisi kak slovenski estradnik, ki je začel šarmantno siveti.

  140. zogca said

    You’re my kind of girl. Ampak res. Jaz sem tista, ki kokakolo kupuje v pločevinkah in ne v steklenicah, pa čeprav je to dražje. Pepsi pa kupim enkrat na pol leta.

    Edina prava cola je Cocacola v piskni.

  141. trnovčanka said

    Zogca si edinka?

  142. zogca said

    Zdaj je bila na RTV SLO reklama za Lorda.

    Da veste.

    Kaj smo dosegli.😉

  143. zogca said

    Žogca je edinka.😆

    Očkova punčka.😆

  144. trnovčanka said

    You’re my kind of girl. Ampak res. Jaz sem tista, ki kokakolo kupuje v pločevinkah in ne v steklenicah, pa čeprav je to dražje

    YES!!! Me ne boš videl pit CC iz plastike. Še moj je natreniran, kaj prinest iz štacune. Ampak trenutno je ne smem, ker me zgaga daje, pa še redit se ne smem več. (in je naredila še en požirek hladne vode – bljak)

  145. Boom said

    Misliš, da jih sivenje šarmira? Po mojem kaj bolj vred(nost)nega.

    Boom nobene mlade žene ne bo. Razen če nisi kak slovenski estradnik, ki je začel šarmantno siveti.

  146. trnovčanka said

    Zogca sploh se ne bi čudila, če bi naslednji teden v kakem cajtngu videla reklamo za Kickerse😉

  147. zogca said

    Meni sta oba fanta nosila pločevinke kokakole. Ponavadi s pumpe. Tako sta se mi prikupila. Kokakola namesto rož.😉

  148. trnovčanka said

    Oh Boom, kot da je biti slovenski estradnik kaj donosnega.
    Sivi lasje so pa šarmantni ja.

    Zogca tudi jaz sem očkova punčka😀 (imam pa tudi brata)

  149. zogca said

    Boom zna po moje lepo govoriti. In tako šarmira.😉

  150. Boom said

    Se spomnim, da sem kot najstnik bil skoz na Coca coli. Danes pa ne več.

  151. trnovčanka said

    Zogca meni nosi pločevinke samo ta. In noben prej.

  152. zogca said

    Takšno reklamo???


  153. Boom said

    Bi bil dober za župnika ha,ha

    Boom zna po moje lepo govoriti. In tako šarmira.

  154. vlatka said

    žogca,

    faca si. Priznam. Prva liga.🙂 🙂

  155. zogca said

    Zakaj, Vlatka, zakaj? Kaj sem lepega naredila nocoj?

  156. zogca said

    Boom, jaz sem v mladosti spila več kot kokakole pijače vaše in naše mladosti – kokte.

  157. vlatka said

    žogca,

    ….in ubgi tisti, ki te bo našel…, v prenesenem smislu.

    Če bi imela tiča, bi te osvajala. 😀

  158. zogca said

    Boom, moški z najbolje namazanim jezikom niso župniki.❗

  159. Boom said

    ojej, kokta mi je imela pa zmeraj okus kot kakšni stopljeni bomboni

  160. zogca said

    Vlatka, če bi ga imela, bi imela debelega, kajne?

  161. zogca said

    Trnovčanka, pa smo pri tičih.😉

  162. trnovčanka said

    http://www.youtube.com/watch?v=gfVA1nbaMz0

    Ja, kako bi bilo to lepo. Še vedno se spomnim, kje so jih prodajali, ko sem bila majhna. Pod hotelom Union.

  163. zogca said

    Boom, saj kokakola je seveda boljša, ampak če so mi kupili kokto, sem pila kokto. Hvalabogu mi niso dajali vode. Poznam ene otroke danes, ki jim dajejo samo vodo.😥

  164. zogca said

    Da so jih kdaj prodajali pri nas, Trnovčanka? Meni jih ni nihče kupil. Moj bratranec iz Beograda pa jih je imel vedno. Ker je moja teta oboževala Trst in ga je vedno znova opustošila.

  165. Boom said

    Imaš prav, ampak “rožce sadit” pa ravno tako obvladajo

    Boom, moški z najbolje namazanim jezikom niso župniki.

  166. zogca said

    Rožce sadit? Prevod, prosim.

  167. trnovčanka said

    No, če smo pri že tičih, se pa lahko odmajem spat. Ne morem verjet, da sem sploh še pokonci.

    Lahko noč, jaz imam budilko ob 5.30😕

  168. zogca said

    Če imaš budilko ob 5.30, potem pa le hitro, ker boš sicer ves dan zehala. Bomo jutri nadaljevali.😉 Tiči bodo prav tako aktualni.:mrgreen:

  169. Boom said

    Pihanje na dušo, recimo.

    Rožce sadit? Prevod, prosim.

  170. trnovčanka said

    Da so jih kdaj prodajali pri nas, Trnovčanka? Meni jih ni nihče kupil. Moj bratranec iz Beograda pa jih je imel vedno. Ker je moja teta oboževala Trst in ga je vedno znova opustošila.

    Ja, v trgovini Ciciban pod Unionom (tam blizu, kjer je sedaj vhod). Ker sem bila razvajeno dete sem nosila samo to. Zato se mi pa zdaj kolca po njih.

  171. trnovčanka said

    Ali ko bi rekla Mable “I cant remember the last time i wore Kickers”
    :mrgreen:

  172. Boom said

    jebela, saj moram jaz tudi najkasneje ob 6:00 bit pokonci jutri, ampak se mi kar ne hodi spat.

  173. zogca said

    Faca si!!!

    Ali ko bi rekla Mable “I cant remember the last time i wore Kickers”

  174. trnovčanka said

    Zdaj pa res. Log off

  175. zogca said

    Vi pa vsi zgodaj vstajate.

    saj moram jaz tudi najkasneje ob 6:00 bit pokonci jutri

  176. zogca said

    Lahko noč.

    Zdaj pa res. Log off

  177. Boom said

    Ponavadi sicer malo kasneje, ampak petki so pri meni posebej naporni.

  178. Boom said

    lahko noč, Trnovčanka

  179. zogca said

    Pri večini je petek najbolj luftarski dan.

    Boom, če sva sama, se greva malo kregat? :mrgreen:

  180. Boom said

    Glede česa bi se pa kregala?

    Ma, ne, kregat se ni lepo.

  181. Boom said

    Čeprav včasih je pa tudi to za kaj dobro.

  182. zogca said

    Hecam se. Je bilo pa luštno, ko sva se. Čeprav se nisva zares. Samo kdaj se nisva strinjala. Čeprav sem jaz velikokrat zagovarjala moške pravice, samo ti tega nisi opazil.😉

  183. Boom said

    Se je potem pobotat fino😀

  184. zogca said

    Seks zna biti boljši po prepirčki. Čeprav, midva tega ne bi imela.

  185. Boom said

    Bilo je na ločitvenem forumu. Ena tema od neke punce, ki je imela poročenega tipa in je žena delala težave glede ločitve.

  186. zogca said

    Vidiš, isto sva mislila.😉

  187. zogca said

    Aha, tista tema z 350 in več odgovori.

  188. Boom said

    Ja, ampak res po pobotanju, ne pa, da se s tem hočeš pobotat.

    Seks zna biti boljši po prepirčki

  189. zogca said

    Jaz se s takšnimi, ki dobro seksajo, sploh ne kregam.:mrgreen:

  190. Boom said

    Tista je bila, ja.

    Tako, da, midva sva pobotana, torej greva zdaj lahko seksat. ha, ha. Ne, saj se hecam.

  191. zogca said

    Saj ne bi preživel. Jaz sto let nisem seksala. Uničila bi te.

  192. Boom said

    Oh ja, bi umrl z nasmeškom😀

  193. zogca said

    Ne vem, ali je res vredno umreti. Če pa že moraš umreti, je pa to najlepša smrt.

  194. Boom said

    čeprav mal čudno zgleda. tako “od zunaj”.

  195. zogca said

    Ne razumem. Kaj je čudno od zunaj?

  196. Boom said

    Ko slišiš, da je nekoga med seksom pobralo.

  197. Boom said

    Nič, jaz bom tudi tamle moral tisti “šut daun” pritisnit.

    Nočko in nikar na kaj žalostnega ne misli.

  198. zogca said

    Previdevam, da takšnih ni prav malo. Ampak znajo biti težave pri ločevanju živega in mrtvega.

  199. zogca said

    Lahko noč tudi tebi.

    In ne misli na smrt, misli na seks.

  200. webmaher said

    Žogca bi kokto ali koka kolo🙂

  201. vlatka said

    žogca,

    ne, dolgega 😀 😀

  202. webmaher said

    @Vlatka s smetano ali brez:mrgreen:

  203. maxi said

    Jaz bom napisala TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIČ in mogoče se debati pridruži tudi Maxi.

    he he….

  204. lynx said

    Ena najbolj znanih in priljubljenih nemških pesmi:

  205. zogca said

    Lynx, prav imaš. Te pesmi nobena Nena ali kdo drug ne more “premagati”. Ampak jaz sem danes še vedno pri tej pesmi http://www.youtube.com/watch?v=j_zVkbFegFg , ki mi jo je priporočil John. Totalno je zame narejena, sploh v tem času. Pijem pa še vedno Pepsi, Webmaher, ga moram do konca spiti. In, joj, Vlatka, če je dolg in tanek, to ni v redu. :mrgreen:

    In preveriti moram, da ni kdo izmed vas že zmrznil. Joj, je mrzlo. 😡

  206. John said

    Žogca, ampak slovenska himna še naprej ostaja Zdravljica, a ne!? 😉

    5c: Pepsi in Coce pa ne pijem… kvečjemu kokto.

  207. maxi said

    Mal sem čekirala uno debato, kjer ste odkrivali starosti….in ugotovila, da smo starostno (stereotipno po Lynxu😉 ) popolna ekipa (beri ženske glih prav mlajše od moških)

    ;-P

  208. maxi said

    😛

  209. zogca said

    Aha.

    Prosim, da si jo vsi patriotsko zavrtite.😉

    Ljubitelji kokakole pa si lahko zavrtijo tudi …

    Žogca, ampak slovenska himna še naprej ostaja Zdravljica, a ne!?

  210. zogca said

    Je to dobro za seks? :mrgreen: Čim zagledam Maxi, mi ge po glavi samo še seks. :mrgreen:

    popolna ekipa (beri ženske glih prav mlajše od moških)

  211. maxi said

    Je to dobro za seks?:mrgreen: Čim zagledam Maxi, mi ge po glavi samo še seks.:mrgreen:

    Hm…če gledamo stereotipno (še vedno dražim Lynx-a) po tem je dobro za sex… he he
    Drugače pa..mislim da se spolno ujemanje ravno ne pogojuje s sexom, čeprav se pogosto prakticira.

    yes, yes, yes….sex sex sex😛

  212. zogca said

    Tako ali tako si kriva, da se je debata o seksu razplamtela šele po komentarju številka 200. Lynx bi te moral fajn po nagi riti.😉 Potem bi pa ugotovila, ali je ujemanje dobro. :mrgreen:

  213. maxi said

    Ja vidim, da imate same “RESNE” debate pozno v noč….in se sprašujem kako vam rata.😉

  214. zogca said

    Rata nam zato, ker ni tebe. 😥 Če ti tebe, jaz brez veze omenjam tiče.:mrgreen: Čeprav Trnovčanka je bila tudi blazno za tičevske debate, ampak ni šlo.:mrgreen: Sedi, Maxi, neopravičeno.:mrgreen:

  215. maxi said

    Uuuuuuups napaka (sem šele zdaj prebrala;

    …mislim da se spolno ujemanje ravno ne pogojuje s sexom…

    moralo bi biti;

    …mislim da se spolno ujemanje ravno ne pogojuje s starostjo…
    :mrgreen:

  216. zogca said

    Se mi je zdelo, da nekaj ne bo v redu, ampak človek ne more vedeti, ker teorije so različne.😉

  217. maxi said

    Rata nam zato, ker ni tebe.😥 Če ti tebe, jaz brez veze omenjam tiče.:mrgreen: Čeprav Trnovčanka je bila tudi blazno za tičevske debate, ampak ni šlo.:mrgreen: Sedi, Maxi, neopravičeno.:mrgreen:

    No, pa sem (po)kasira upravičeno neupravičene….
    😎 🙂

  218. zogca said

    Za naslednjič boš vedela … Kjer je morebiten seks, ne smeš manjkati. :mrgreen: In nobenega tiča ne smeš zamuditi. :mrgreen:

  219. maxi said

    yp, da vidimo koliko bo kazen vzgojna:mrgreen:

  220. zogca said

    To je pa odvisno od tega, kako močno za lynx udariti po voljnem mesu in sočnem mesu.😛 Saj bi jaz poskusila, ampak kakor vidiš, Janis ni že nekaj dni, brez njenih navodil pa se ženske ne upam dotakniti. :mrgreen:

  221. webmaher said

    bom jaz udaril če ti ne upaš:mrgreen:
    pa kako te more zebsti, če so Rusi dons plin obljubili tako kot sem napovedal:mrgreen:

  222. zogca said

    Če imaš vedeževalske sposobnosti, bi vprašala še kaj.😉

  223. webmaher said

    lahko poiskusiš, nekatere na tem blogu pravijo da ja😉

  224. maxi said

    lahko poiskusiš, nekatere na tem blogu pravijo da ja😉

    nekatere na tem blogu? Pa nobena od teh ni jaz ali pa Žogca….a še ostane potem katera??

    (hecam seeee :-P)

  225. zogca said

    Vprašanje se glasi, kako velik in kako debel bo naslednji tič in ali bo preživel???:mrgreen:

  226. maxi said

    Hmmm….meni se zdi, da bo moj nocoj istdolg in isto debel, kot je bil zadnje dve leti. Aja, pa valjada bo preživel…:mrgreen:

    …In tvoj naslednji Žogca??……..hmmm, hm…tega pa jaz ne upam ugibat.😛

  227. webmaher said

    Maxi hvala😉 Odgovor je zelo preprost: ravno prav in čeprav bo peklensko bo preživel…

  228. maxi said

    Jejej…sem hitra, vprašanje je bilo namenjano Webmaher-ju.
    Čist bo babje odgovarjam, ko me nihče nič ne vpraša.:mrgreen:

  229. zogca said

    Počakaj, Maxi. A ti si tudi vedeževalka???

    Frajerka, danes boš seksala.😉

  230. webmaher said

    Maxi, pru fletn si not padla, prou paše:mrgreen:

  231. zogca said

    Zdaj si vprašana. S kom boš seksala?:mrgreen: Je črni vranec ali kakšna druga obdarjena živalca?

  232. maxi said

    Webmaher, jaz imam tudi eno vprašanje (pa ne rabiš vedeževalskih sposobnosti vklaplat :mrgreen:)

    A si ti tudi iz MON-a sem prijadral?

  233. webmaher said

    Maxi razsvetli me plis, ampak bolj podrobno😉
    MON vem kaj je…

  234. maxi said

    Valjda črn…ko vrag.:mrgreen:

    Saj še nisem zihr, da bom…he he
    Srečanje je namenjeno konvencionalni debati, zgleda, da še ni vse razjasnjeno. Tako, da kar se mene tiče: no sex! (japajade – dam sebi jutr za kosilo, če mi tole rata sprovest brez…)

  235. maxi said

    Maxi razsvetli me plis, ampak bolj podrobno😉

    Tega ne razumem čist. Jaz bolj težko kaj razsvetljujem…hehe

  236. webmaher said

    kaj ve točno na MOnu delale…ti komenirati, Žogca moderirati🙂

  237. zogca said

    Na MON-u se seveda čveka.

  238. maxi said

    Jaz na MON-u pravzaprav ne delam (več) nič .

  239. webmaher said

    Žogca a tebe še kr zebe al tje sam poštar zmrznu😉

  240. zogca said

    Jaz pa zelo malo, ker imam dovolj izživljanja.

  241. webmaher said

    Maxi in kje pol zdej delaš?

  242. zogca said

    Zdaj dela tukaj, a ne vidiš?

  243. maxi said

    Maxi in kje pol zdej delaš?

    Danes popoldan recimo…sem hudo pridno delala na praznjenju mojega TRR-ja.😎

  244. webmaher said

    Žogca tukaj se ne dela, tu se samo uživa:mrgreen:
    Maxi pa je blo kaj pametnga znižano???

  245. zogca said

    Kaj si lepega kupila?

    Jaz sem ga spraznila že pred novim letom in zdaj ne morem.😥

  246. maxi said

    Kupila sm.bundo od http://www.ripcurl.com/, ki je bila znižanju navkljub še vedno draga. Ampak…kar ti je gušt, ti ni nikol težko dat več.

  247. zogca said

    To je športna bunda, če sodim po linku. Ne poznam te firme. Kaj pomeni draga?😉

  248. maxi said

    To je firma, ki opremlja borderje in tudi nekaj imajo za smučarje. Draga pomeni to, da je bila kljub znižanju cena še vedno 100 € (prvotna je bila 200€).
    Sem našla tudi dobre sm.bunde za 60 €, ki so bile prvotno 150 €, pa žal ni bilo moje številke.

  249. zogca said

    Veš, kaj jaz pravim. Dobra bunda je dobra investicija. Jaz sem za mojo pred šestimi, sedmimi leti dala 35.000 tolarjev. Za tisti čas ogromno denarja. Pa je danes ista kot takrat. In jo bom komot nosila še deset let. Da tega, da mi je danes enako lepa kot tistega dne, ko sem jo zagledala v trgovini, ne omenjam.

  250. zogca said

    Moja je drugače Nike. Iz Empriuma sem jo privlekla.

  251. maxi said

    Tudi jaz računam na to, da bom naslednjih 10 let smučala v njej.

  252. zogca said

    Meni služi ne samo za smučanje, ampak se vso mrzlo in ledeno vreme. Kot je to zdaj, na primer. V vsem drugem razen tej bundi zmrznem. Imam tudi od Nike puhovko, ampak ni niti približno tako topla kot ta bunda.

  253. webmaher said

    Vidve bi lahko mal men svetovale, vidim da obvladata sceno…a majo v Emporiumu tut dobre reči znižane al jih poskrijejo🙂

  254. zogca said

    Za letos in lani ne vem, ker nisem bila, sicer pa da, je veliko stvari znižanih. Ampak so premnogokrat znižanju navkljub prekleto drage. Odvisno od tega, kaj zagrabiš v roke.

  255. webmaher said

    aha pol mene tm ne bodo videli še nekaj časa:mrgreen:

  256. zogca said

    Ne, saj niso vse firme drage, res ne. V Empriumu se komot dobro oblečeš in ne predrago. Lahko pa komot daš tudi 600 evrov za ene brezvezne (po mojem okusu) hlače. Čisto odvisno.

  257. zogca said

    Aha, zdaj so v oddaji Avto leta rekli, da Nemci stavijo na trdoto. Še en razlog več, da si najdem Nemca. Ne samo učenje jezika, ampak tudi trdota.

  258. lynx said

    Maxi, danes je moderno imeti mlajšega ljubimca. Predvsem emancipirane ženske menda lažje upravljajo z njimi. Pa še mlado meso…

  259. zogca said

    Ne vleci se zdaj ven, lynx. Če Maxi hoče tvojega tiča, jih ga daj. Kot ga boš meni dal leta 2028.😉

  260. lynx said

    Žogca, tebi se od teh tičev že malo meša in vidiš stvari ki jih ni.😉

  261. zogca said

    Saj, vidim jih, ampak jih ni.😉

  262. Boom said

    čer! smo še kar pri tičih?

  263. zogca said

    Vedno smo pri tičih.😆 Čeprav so bile eno temo višje nekaj časa aktualne tudi muce.

  264. Boom said

    To mi je bolj všeč

    Čeprav so bile eno temo višje nekaj časa aktualne tudi muce.

  265. zogca said

    Jaz se tudi o mucah rada pogovarjam. Ali bolje, o eni muci.

  266. Boom said

    Na štirih nogah ali na dveh? pobriti ali kosmati?

    BTW, kdo ve kaj je to za en film na POP? Nekaj ful psychodelic.

  267. zogca said

    Teh na štirih nogicah mi ne smeš omenjati, ker takoj začnem jokati. Te na dveh pa … Jaz blebetam o svoji, tujih ne videvam. Zdaj sem preklopila. Nimam pojma. Vidim pa, da to ni nekaj, kar bi jaz gledala.

  268. Boom said

    Zakaj?

    Vidim pa, da to ni nekaj, kar bi jaz gledala.

  269. zogca said

    V bistvu jaz filmov tako ali tako ne gledam, sploh pa ne takšnih. Jaz si vrtim svoje priljubljene serije, ki jih imam na DVD-jih. To je zame zabava.

  270. Boom said

    bemtiš, kolk je že ura. Boom, pejd spat!! Jutri je spet reba vstat. Danes sem imel donber namen vstat ob šestih, pa se je zavleklo za celo uro.

  271. zogca said

    Res, spokajva se spat. Jaz imam jutri še velikoooooo dela.

  272. Boom said

    mmm, jaz pa reja kakšen film pogledam. Srije so mi bolj tako, tako. Nekatere me pa le pritegnejo.
    Recimo Prijatelji, pa kakšne starejše: Alo, alo, ali Bedaki in konji itd.

    V bistvu jaz filmov tako ali tako ne gledam, sploh pa ne takšnih. Jaz si vrtim svoje priljubljene serije, ki jih imam na DVD-jih. To je zame zabava.

  273. Boom said

    imaš prav. nočko. Jutri se pa kaj prej oglasim.

  274. zogca said

    Jaz sem že napisala spisek tistih, ki potegnejo mene. Trenutno petič ali desetič repriziram Yes, Minister in Yes, Prime Minister.

  275. zogca said

    Da, Boom, ob kakšni takšni uri pridi, ko je tukaj večina tičoljubk.😉

  276. maxi said

    Maxi, danes je moderno imeti mlajšega ljubimca. Predvsem emancipirane ženske menda lažje upravljajo z njimi. Pa še mlado meso…

    Mah klinc pa mlajši, pri mlajših se pojavi manjko kje drugje. Nekaj pa mora imet tudi v zgornji glavi…

  277. zogca said

    Porivajo kot v prazno. Moje izkušnje.

  278. maxi said

    Ne vleci se zdaj ven, lynx. Če Maxi hoče tvojega tiča, jih ga daj. Kot ga boš meni dal leta 2028.😉

    Ma radodarna si ti meni, jaz ti svoje robe ne bi tako zlahka odstopila.:mrgreen:

  279. webmaher said

    Maxi, Žogca mora skrbeti da bo Lynx leta 2028 v top formi, ker takrat nekaj dni ne bosta obstajala ne dan ne noč:mrgreen:

  280. Lynx said

    Ne vem kako bo takrat z mojo kondicijo, ker leta naredijo svoje. Viagra bo verjetno preteklost. V tiča bo mogoče vgrajen mikročip in si ga bomo dvigovali z daljincem.
    Vsaj Nemci ne bodo imeli prednosti.🙂

Leave a Reply

 
