Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zame in zate rešitve ni!

Posted by zogca na januar 7, 2009

MRLIČ

Nekdo leži mi na dnu srca
kakor mrlič na dnu morja.

Kakor da voda mu ziblje roke,
sega navzgor, a do luči ne sme.

Noga od noge se loči v korak,
vendar ostane zleknjen vznak.

Glavo vzdiguje in bledi obraz,
tih in potrt je njegov izraz,

tiho me zro odprte oči:
“Zame in zate rešitve ni!

Čutiš, kako sem težak, težak?
V srcu, mrlič, ležim ti vznak.

Le me prenašaj vsepovsod!
Naj ti težim še zadnjo pot!!

Lili Novy

31 Responses to “Zame in zate rešitve ni!”

  1. zogca said

    Ko je tega http://www.youtube.com/watch?v=ck-m1UTeY48 ne moreš zapeti mrliču v sebi. Kot ti mrlič leži na srcu in te vleče dol. Ko gnije v tebi in te celega zasmrdi. Oprosti, Maxi, obljubila sem Fredija, ampak on je zraven ene druge pesmice, danes mi pa tako sede Lili Novy. Fredi bo jutri.😉

  2. maxi said

    Huuuh…jaz pa cel dan brez sape, diham na pol….he he

  3. zogca said

    Maxič, daljša je predigra, močnejši bo orgazem. Boš videla jutri, ko bo pa res Fredi … Kar s stola te bo odneslo.:mrgreen: Do tedaj pa uživaj v “žogcah”. Če še ne znaš, te bo pa Janis naučila. :mrgreen:

  4. zogca said

    Vmes eno obvestilce. V “statistiki” bloga sem videla, da je nekaj ljudi prišlo na blog tako, da so v Googlu iskali “žogcin facebook profil”. Zaman ga iščete, ker Žogca ni uporabnica Facebooka in zato Žogcin profil ne obstaja.

  5. Jazz said

    -Maxič, daljša je predigra, močnejši bo orgazem. Boš videla jutri, ko bo pa res Fredi … Kar s stola te bo odneslo. Do tedaj pa uživaj v “žogcah”. Če še ne znaš, te bo pa Janis naučila.

    Ne,jutri še ne… mogoče v petek,še bolje v ponedeljek… naj se matra.😉
    Če že ni nič slabega storila,je pa gotovo kaj dobrega opustila,-naj bo vzgojno!🙂

  6. vlatka said

    žogca,

    vedno so rešitve 🙂 🙂

  7. zogca said

    Jazz, kako dolgo bi jaz morala “rajcati” Maxi?

  8. zogca said

    Vlatka, če sodimo po pesmi, je rešitev v tem, da truplo, ki se je naselilo v srcu, do konca razpade. V bistvu niti to ne piše v pesmi, ampak če pesmi prištejemo naravo, potem mora razpasti. Pa bom še enkrat napisala, nikoli si pred letom in dvema mesecema nazaj ne bi mislila, da se bom kdaj sama našla v tako žalostnih pesmih, da jih bom kdaj razumela. Vedno sem imela neko … Kdo mi lahko zlomi srce in kdo mi ga ne more. Na nek način ventil, ki je pazil, da sem se odprla samo takšnemu, ki tega ne bo naredil. Saj, vsaka zveza se na nek način konča z nekaj zlomljenega srca. Če je konec, seveda ne more biti srečen. Če bi bila sreča, ne bi bilo konca. Mislim zlomil srce v smislu, da me bo nategnil, kolikor sem dolga in široka, potem pa me šel na koncu predstavljat za noro v smislu vse, kar je on rekel, da tega ni rekel, vse, kar je obljubljal, da ni obljubljal, vse kot … Na koncu bo izpadlo, da me revež niti poznal ni in da sem si jaz vse izmislila. Videla sem ga na ulici in prišla ven s celo zgodbo. Rešitev je res samo to, da truplo v meni popolnoma razpade.

  9. zogca said

    Spisala sem eno kratko objavo o tej zdrahi z zemeljskim plinom, pa sploh ne vem, ali naj jo dam na blog. Da ne bom linčana, ker mislim, da imajob Rusi povsem prav. Je pa res, tudi jaz ne bi hotela, da me čez nekaj dni zebe.😉

  10. webmaher said

    bolje da politiko pustiš, vsekakor te pa ne bo zeblo boš vidla🙂

  11. zogca said

    Saj jaz sploh ne vem, na kaj me grejejo.

    Na kaj me greje ljubljanska toplarna???

  12. zogca said

    Imam pa na štedilniku eno to električno reč, kakorkoli se ji že reče. Torej tudi lačna ne bi smela biti. Čeprav sem raje lačna, kot pa da me zebe.

  13. Jazz said

    Jazz, kako dolgo bi jaz morala “rajcati” Maxi?

    – Da pade na kolena!😉
    Ha ha… to bi pa Rad vidu….🙂

  14. zogca said

    Jazz, vemo to, vemo, da moški radi gledate žensko padanje ženski na kolena. Ampak Janis z nama še ni prišla tako daleč. Nekje na pol poti je nehala dajati navodila.:mrgreen:

  15. webmaher said

    padanje v kakšnem smislu Žogca, zgleda da sem par epizod žal zamudu:mrgreen:

  16. zogca said

    Zamudil si tistih nekaj epizod limonade, v kateri je Maxi in mene Janis učila, kako naj postaneva bi. :mrgreen: Bolj za hec kot za res, je bilo pa luštno.

  17. webmaher said

    aja tut to se uči na tvojem blogu :mrgeen:

  18. zogca said

    Na mojem blogu se lahko naučiš marsiktere packarije.😳

  19. zogca said

    Ampak mene trenutno najbolj “rajca” tale plin, četudi objave res nisem dala na blog.

    Direktor Geoplina: Plina dovolj do nedelje

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=4&c_id=190464

  20. zogca said

    Naj se nekdo pogovarja z menoj o plinu, ker bom sicer začela cepetat kot majhen otrok, ko ne dobi igrače.:mrgreen:

  21. zogca said

    Nič ne bo z mojim plinom.😥 Vsi so v spodnji temi o tiču. Da se ne boste čudili, če bom odslej pisala samo še objave o tičih. 300 komentarjev – zlahka.😉

  22. PRABABI said

    Žogca!
    Že dolgo me ni bilo. Nisem prišla z namenom, da si kaj zavrtim, ker sem žalostna. Le pozdravim sem Te prišla, letos te še nisem.
    Tam na pč, sem že končala, letos se samo enkkrat oglasila, mogoče zadnjič?
    Pesmica Lili, me je spremljala skozi vse prejšnje leto. Tudi že letos sem rekla tako, kot poje v zgornjem linku “Adio”.
    Na toplem bodi, da se ne prehladiš in imej se lepo.
    Lepo Te pozdravljam!

  23. zogca said

    Babi, zakaj si pa žalostna? Upam, da se ni zgodilo nič slabega. In na PČ, kaj ste imeli? Jaz niti berem ne več. Menda nisi zaradi koga na PČ žalostna. To pa res ne bi bilo vredno. Če hočeš kdaj kaj reči o politiki, pridi sem in bova rekli.

    Pazi nase, Babi, in ne bodi žalostna.

  24. PRABABI said

    Imaš prav, da ne bereš, samo tam na voščilu sem napisala, odgovorila na kratko.
    Ne zaradi PČ, saj sem tam itak že končala. Dost je bilo.🙂
    Žalostna zaradi odhajajočih, vedno kdo odide, vsi bomo, dobro je, da ne vemo kdaj. Tisti, ki še ostajamo, jih pospremimo na zadnji poti. V nedeljo je bilo zelo zelo mraz in še žalost te zmrazi.
    Zgleda, da še nisem vsega opravila na tem svetu in še ostajam.😳 😉 še eden 🙄

    Lahko noč!

  25. zogca said

    Seveda ostajaš. In ne smeš tako razmišljati. Vem, da boli, ko se poslavljaš od sorodnikov in prijateljev, ampak tako je. Posloviti se moraš, ker ti ostajaš in prav je, da ostajaš. Moji starši imajo eno zelo staro sosedo, ki se je morala posloviti že od mnogih, ampak ona ne odhaja nikamor. Ima načrt, kaj bo posadila to pomlad in kaj bo posadila naslednjo. O odhajanju sploh nima smisla razmišljati, ker ne vemo, koliko časa bomo tukaj. In če razmišljamo o smrti, vsak dan malo umremo.

    Vseeno si eno lepo pesmico zavrti in potem pred spanjem misli na nekaj lepega. Jutri boš manj žalostna, boš videla.

    Lahko noč tudi tebi.

  26. webmaher said

    Žogca jaz sem začel o plinu pa sta s kolegico tam spodaj čist zabluzili in si zgrešila🙂
    jaz mislim, da v petek bo plin spet normalno tekel, ker tudi Rusi rabijo eurčke:mrgreen:

  27. zogca said

    Videla sem, da je bil plin povezan s tičem.😉

    In kaj, bodo potem Ukrajinci lahko kradli?

  28. zogca said

    Sicer pa sem napisala objavo o plinu. In sem jo vrgla proč. Potem objavo o bibliji za ateiste. Vrgla proč. Tretje sploh ne bom šla pisat, ampak bom jutri lepo dala na blog še eno pesmico. Ker danes očitno ni moj dan za pisanje.

  29. PRABABI said

    Ja,ja, tako je kar si napisala, vse to počnem in se zamotim.
    Pa pomlad bo tudi kmalu tukaj. Čas zelo hiti. Saj sem v redu, tudi vesela, tudi še pri zdravju, da bi vsaj še tako bilo!?
    Ma, veš s titim okulistom pa še nisem končala, 13.01.imam zopet nekaj, bo že nekako,🙂 se ne sekiram, če bi se, me že ne bi bilo. Sedaj pa res končujem, zavrtila si bom drugoč, ko bom zopet prišla tukaj. Sem si zgornjo, žalostno.
    L.p. PRABABI

  30. zogca said

    A sad adio je res ena najlepših pesmi. Tako ganljiva, tako resnična. In res, mi vsi bi lahko bili kdorkoli izmed ljudi, ki jih vidimo. In ko gledaš otroške oči, se vrneš v otroštvo. In res je tako, da včasih, ko se vrneš, te čaka samo še tvoja domovina, nič več pa tisti dragi ljudje. Vse to je namreč življenje. Moj oče bi rekel, da ni sončen majski dan, pa tudi piknik ne. Tudi jaz še nisem opravila svojega pregleda za nove leče. Kar stare nosim, pa očala. Veš, pesem A sad adio me spominja na Srbijo. Danes bi bila morala biti tam, ampak nisem. Bom pa na pomlad.

  31. vlatka said

    žogca,

    *8*

    prav dobro te razumem. Približno podobno sem dajala jaz skozi, le s to razliko, da sem jaz odšla.

    Lp 🙂

Leave a Reply

 
