Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kot si hotel …

Posted by zogca na januar 7, 2009

BILA SEM PTICA

Bila sem ptica,
ko si mi podaril krila.
Letela sem skozi sanje,
visoko kot pesem,
mimo zorane resnice,
neobdelanih polj laži
in lačnih ust
neizpolnjenih obljub.
O, da.
Toliko si dal,
kot si hotel dati,
in toliko si vzel,
kot si hotel vzeti.

Darja Mozetič Kravanja

40 Responses to “Kot si hotel …”

  1. maxi said

    Ne ne neeeeeeeeeeeeeee Žogca….ne noo😯
    Jaz moram učke tudi videt…ma cel un lušn face moram videt…oooooooo, pa ti si mu šla glavo stran rezat ?

    Neeeeeeeee ….

  2. maxi said

    OK, prvi šok je mimo….sem prebrala še obrazložitev spodaj…
    Dobro, dobro Žogca…cool vsaj vsebino CK imam na pogled….hehe
    😆😆

    No, pa mi je odbilo…in to vse zarad FREEEEEEDIJA….
    ajme ajme….
    😆😆

  3. webmaher said

    Maxi a veš tole s slikami je lohka opasno..ne morš ti kr nek slike dobiti pa jih limati in Žogca pač malo merka, kajne Žogca😉

  4. maxi said

    Pravzaprav sem hotla rečt; THX Žogca 😳

    Ps:😆

  5. zogca said

    Nisi videla, kaj sem napisala spodaj? Dva Fredija sem imela pripravljena zate, enega celega na postelji in enega samo mednožje. Ampak me iz neznanih razlogov nocoj zeza interner in mi dela deset sekund v minuti. Nisem mogla najti tistega drugega, ker pa sem vedela, da čakaš, sem potem dala gor tega. Ker imam jaz vse te pesmi skupaj s fotografijami že na serverju bloga in ker mi internet nagaja, ne morem najti tistega drugega, ker mi ves čas crkujem. Pliz, občuduj to mednožje, jaz pa iščem naprej.😉

  6. zogca said

    Vmes, dokler meni internet ni delal … Mislila sem, da bo moj komentar številka dve, pa je bil že pet. Ne pozabite, po komentarju številka deset je že dovoljeno pisati o seksu.:mrgreen:

  7. zogca said

    Če mi uspe ujeti desetsekundni interval, ko bo internet delal … Tale fotografija mednožja sploh ni tako slaba reč. Na tem blogu je TIČ garancija za uspeh. V zadnji temi, ki je imela v naslovu besedo TIČ, smo napisali že 360 komentarjev. Odslej bo v vsaki objavi vsaj en TIČ.😉

  8. webmaher said

    Žogca zdej sem enga ujel na Net TV…a ti pošljem sliko:mrgreen:

  9. zogca said

    Kaj, kako, zakaj?

  10. zogca said

    Maxi, tole si poglej pod točko nujno!!!

    In povej, ali mi oprostiš!!!

    Levi jajček je moj, desni je tvoj.:mrgreen:

  11. zogca said

    Maxi, ko boš to brala, verjetno jutri …

    Fredi ima brata. Filip mu je ime. Ni seveda tako božansko lep, mu je pa malo podoben.😉

  12. maxi said

    WAUUUUUUUUUUUUUU……..NJAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMM

    Huuuuuuuuh…zdaj pa reč, če si kdo upa, da ta tip ni lep??! A upa kdo? Janis mogoče?!….hehe
    😉

    In povej, ali mi oprostiš!!!
    Levi jajček je moj, desni je tvoj.:mrgreen:

    Oproščeno, do konca in nazaj…. Sam za jajček bo pa fajt😎

  13. webmaher said

    Žogca spet je polkilometrska pauza pol pa šele link do slike..še jaz skopiram ta link da vidim če bo meni isto naredilo:

  14. maxi said

    Sem vidla brata….v enem posnetku iz you tube, ki si ga enkrat dala tu gor.

  15. zogca said

    Jaz ne upam!!!

    A upa kdo?

  16. webmaher said

    povejta kdaj in kje ter zgoraj brez, bom pošteno sodil:mrgreen:
    Fredija bomo pa prej obvestil da bo tut on vedu v čem je point🙂

  17. webmaher said

    Maxi, Jaz upam ampak sam v živo, iz oči v oči:mrgreen:

  18. zogca said

    Moška populacija, ki je trenutno zanemarjena zaradi moških mednožij, naj na hitro pogleda naslednje objave:

    https://zogca.wordpress.com/2008/07/03/cisto-sama-jaz/

    https://zogca.wordpress.com/2008/08/19/napoji-zeljno-telo/

    https://zogca.wordpress.com/2008/10/27/ti-bos-jaz-jaz-bom-ti/

    Meni bi se dvignil, če bi ga imela.😉

  19. maxi said

    Maxi, Jaz upam ampak sam v živo, iz oči v oči:mrgreen:

    hehe…to je pa višek poguma….

  20. zogca said

    A kar zgoraj brez boš?:mrgreen:

    povejta kdaj in kje ter zgoraj brez,

  21. webmaher said

    Žogca a to na prvi so tvoji balkoni:mrgreen:

  22. zogca said

    URADNO. Tema o gorečem tiču je podrla ne samo rekord tega novega bloga, ampak tudi starega. 373 komentarjev. Zaenkrat. In ne kaže, da smo končali z gorečim tičem. Škoda, da ga njegova žena ni tako zelo ljubila.

  23. zogca said

    Ne, smo pa ugotovili, da so moji podobno veliki.

    Žogca a to na prvi so tvoji balkoni

  24. webmaher said

    ja, možgane bom na off dal, vidve pa majčke:mrgreen:

  25. zogca said

    Na takšen dil pa ne morem pristati brez privolitve Maxi.😕

  26. webmaher said

    in glede na izjavo Žogce vaju bom verjetno skoz moral razdvajati:mrgreen:

  27. zogca said

    Ne, dokler Janis ne da navodil, ne bo potrebno.

    Ker še ne znava.😉

  28. izbrana said

    Hvala Žogca!

    Tale je pa taka slikca, da bom jaz tud kdaj kasnej še hodila nanjo kukat. Ker jaz sem vseeno malo bolj sramežljive sorte in tale je čist taprava! Da ni preveč, pa vseen tolk, da ti je fajn še pol, ko stran pogledaš. Pa zamižiš, pa še vedno vidiš….

  29. zogca said

    Izbrana, vseeno nisi toliko bolj sramežljiva od Maxi in mene? Kukanje v Fredijevo mednožje pa podpiram in pozdravljam.😉

  30. zogca said

    Pokukaj kdaj še tega, na katerega se meni trgajo spodnjice:

    https://zogca.wordpress.com/2008/11/14/ti-ki-te-sanjam-v-budnosti-in-te-ljubkujem-v-spancu/

    https://zogca.wordpress.com/2008/11/19/vedno-znova-zelim-leteti/

    Prodajam dušo, če mi kupi njega.😉

  31. izbrana said

    Ja ne no!

    Tale danes mi je prav sladka! Je ena razlika med to in onima dvema, no…. Mogoče prav za tist kanček moje sramežljivosti….

  32. zogca said

    Saj meni se pravzaprav gode. Vse izberete Fredija in David je samo moj.😉 Takole https://zogca.wordpress.com/2008/11/14/ti-ki-te-sanjam-v-budnosti-in-te-ljubkujem-v-spancu/ da bi se mi pojavil zdaj v spalnici … Adijo, nune. Adijo, celibat. Adijo. Samo takole bi zapela http://www.youtube.com/watch?v=ck-m1UTeY48 in skočila nanj. Potem se nekaj dni ne bi snela z njega. To napišem zelo sramežljivo.😳

  33. izbrana said

    Sramežljivo ja, ha ha !

    Jaz pa zdaj grem spat! Sramežljivo priznam, da bom zaspala z današnjo slikco za zaprtimi očmi… Uf, to se mi že dolgo, dolgo ni zgodilo!

  34. zogca said

    Tudi jaz grem. Ve sanjajte Fredija, jaz bom Davida.

    In bomo vse sladko sanjale.😉

  35. asdf said

    mislim, da ta nese vse fredije tega sveta….

  36. zogca said

    Ne ravno v lepoti, v mnogočem pa seveda.

    Nepozabno!!!

    Rada imam takšne ljudi, pristne, odprte, brez zadržkov. Zadrteži se takšnim ljudem posmehujejo in se zgražajo, ampak … Mah, z zadrteži se ne gre ukvarjati, škoda časa.

  37. asdf said

    mislim, da se je tip samo norca delal iz hollywooda, nič drugega… ja pa ustvarjalen, bogat in čuteč človek. v tem nese fredije in davide in ostale mojstre telesa in egotripa….
    ajt- driblajte….

  38. zogca said

    Jaz nisem imela tega občutka, meni se je zdel samo tako zelo pristen. Če pa se je norčeval iz Hollywooda, se je pa povsem upravičeno.

    Driblamo, driblamo.😉

  39. asdf said

    norca se je delal, totalno. verjemi!
    ali poznaš njegove filme in vloge? toplo priporočam “down by law” s Tomom Waitsom, Jimom Jarmoushem, Johnom Lourijem…
    Človek, ki naredi takšen film, se ne more prodati ameriški preodukciji… tudi zato je zmagovalec.
    daj mi pliz pošlji mejl žoga, jaz bi si cajt vzel, pa te nekaj vprašal…….. o preteklostih. pa mi ni javno tega delat.
    ajt- (mi že malo zmanjkuje inspiracije… o žogah)

  40. zogca said

    Ti bom poslala mejl. Lepo je, da se stvari, ki so malo bolj osebne, če sklepam po vprašanju, govorijo osebno. Tako da … Super, brez težav ti pošljem mejl. Na tole odgovarjam pod vtisom … Ravno prej so mi povedali, da je ena hotela na forumu mojo fotografijo, da bi preverila, ali me pozna. Pa saj verjetno je šlo samo za provokatorko. Ker si ne predstavljam, da bi nekdo, ki bi me poznal, na forumu hotel mojo fotografijo. Ker tisti, ki bi me osebno poznali, bi me osebno tudi lahko vprašali, ali sem to jaz.

Leave a Reply

 
