Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Tam zgoraj ob toku ali niže ob reki?

Posted by zogca na januar 6, 2009

POTRTOST

Kot riba si se mi izmuznilo
med prsti, življenje.

Stojim ob bregu,
razočarani ribič,
in opazujem v strugi
valovanje let.

Kje, razmišljam, sem zgrešil let?
Že tam zgoraj ob toku,
ko so cvetele trobentice in jetrnik?
Sem bil preveč neučakan?
Previhrav?
Sem z razposajenim,
nepremišljenim korakom
skalil bistro sozvočje kamenja in vode?
Ali, razmišljam,
kasneje, niže ob reki,
ko se je upogibalo klasje od teže
in je žgalo sonce navpik z zenita?
Omotičen sem se vročično poganjal
od struge do struge,
od toka do toka,
od brega do brega
življenja,
ne da bi vedel,
kdaj sem živo strugo
zamenjal z jalovo.
Od kdaj že mečem
trnek v mrtvo vodo
?

Že temni zeleno oko reke,
vrbe in pokrajine.
Groza se plazi v žile
s prihajajočo nočjo.

Ivan Minatti

43 Responses to “Tam zgoraj ob toku ali niže ob reki?”

  1. zogca said

    Kje, razmišljam, sem zgrešil let? Tudi jaz tako razmišljam. Kje sem zgrešila let? Takrat, ko sem se priključila nepravi jati? Ali že kje prej in tega neprave jate nikoli niti srečala ne bi, če bi vedno leta tja, kot je prav? Metanje trnka v mrtvo vodo, da. Prej sem vedno govorila, da mi nikoli ni bilo žal, da sem hodila po poteh po katerih sem hodila, zdaj pa si nadvse želim, da bi na nekem križišču, na katerem sem zavila desno, šla lev. Mogoče tudi leva pot ne bi bila lepa, mogoče bi si tudi na njej polomila noge, ne bi pa si glave, to gotovo. Malo filozofiranja ob jutranjem kapučinu in cigareti. Je tudi vam žal, da ste se na kakšen ovinku odločili, kot ste se odločili?

  2. asdf said

    oj!
    ne, mislim, da ne bi spremenil ali zamenjal ničesar v svojem življenju. predvsem zato, ker tako ali tako ne morem. pa tudi zato, ker če bi zamenjal, ne bi imel današnjega vedenja in izkušenj. ne vem, ampak mislim, da je dobro in slabo del življenja vsakega človeka. nekje sem prebral, in zdi se mi, da je nekaj soli v tem, da prepoznaš izkušenega in pametnega človeka po tem, kako hitro in uspešno rešuje svoje probleme.
    mene najbolj navdušijo stari ljudje z nasmeškom in veseljem v očeh. tisti, ki cenijo življenje in sprejemajo vsak novi dan spokojno…
    ajt- bodite zdravi in lepi tudi letos!
    (aja, žoga- priporočam hafisa, lepo branje!)

  3. zogca said

    Jaz sem do pred kratkim govorila, da ne bi spremenila ničesar. Zdaj pa bi. Ampak vem, da ne morem. Časa ne morem obrniti nazaj. Lahko pa se vrnem nazaj, nazaj na tisto križišče. Vendar težko. Ne bi bilo težko, če bi se obrnila, ko sem bila še na avtocesti. Tudi z magistralke bi še šlo. Pa peščene poti. In tudi še blatne. Ko pa si v goščavi trnja in okoli tebe povsod trnje … Težka bo ta pot. Za reševanje težav pa … Pri čustvenih zadevah ni potrebna samo pamet, ampak še marsikaj drugega. Ali pa je mogoče že sama zaljubljenost in vera v drugega človeka (ki si jo zasluži ali pa tudi ne) nespamet. Vsekakor je nespamet po tem, ko bi se ti morali prižgati prav vsi znaki za alarm, pa se ti ne. Ker hočeš verjeti, da je nekdo bil iskren.

    Zdrav in lepi upam bomo, samo še pametni moramo postati. Vsaj jaz.😉

  4. zogca said

    The Cats – One way wind

  5. Nevenka said

    Če bi živela še enkrat, bi živela zelo drugače. Zelo, zelo drugače.
    Žalostno je to, da sedaj praktično ničesar več ne morem popraviti.
    Prepozno je. A ni, da se nisem trudila. Ves čas sem se trudila. Res trudila.

  6. webmaher said

    sigurno bi vsak kaj spremenil ampak tko kot je zapisal Asdf…iz vsega pa naj bo tudi slabo moramo potegniti kar največ za naprej, da bo čimbolj tako kot si sami želimo…Žogca saj si pametna, problem je drugje in tisto je včasih mal težje spremeniti…
    evo tale je zate🙂

  7. zogca said

    Jaz sem večino časa živela prav. Že res, nisem imela vsega, kar bi si mogoče v najlepših sanjah pričarala, imela pa sem ljubezen in spoštovanje. Hotela sem več, nekaj sanjsko lepega. Ko mi je bilo s tem mahano pred očmi, sem zgrabila. Na tem listu pa žal ni bilo lepe ljubezenske zgodbe, ničesar lepega, ampak eno samo laganje in sprenevedanje. Jaz pa sem brala, brala, brala. Nič pristnega ni bilo. Vem, kaj misliš s tem, da si se trudila. Pri meni je tako, da mislim, da nič ni brezplačno in nič ne pade z neba. Želela sem dobro, delala sem dobro, prosila sem za dobro … Ampak žal … Da bi se ti vrnilo dobro, moraš imeti ob sebi dobrega človeka. Ne človeka, ki misli, da je dober. Ne človeka, ki govori, da je dober, ampak človeka, ki resnično je dober. Zdaj nimam namena dajati nič več. Pa mislim, da je v meni še vedno kaj, kar bi lahko dala. Vendar ne bom. Ker si ne želim še enega takšnega razočaranja, še ene takšne potolčenosti.

  8. zogca said

    Aha, ker je bil vmes še en komentar … Tale zgoranji gre Nevenki.

  9. webmaher said

    @Nevenka lahko je to reči, kaj pa če bi se rodila nekje v Afriki…

  10. zogca said

    Webmaher, Haris, to pa je zame. Moški, kakršnega bi se jaz v resničnem življenju ognila na sto kilometrov, pa čeprav … Je v njem več srčnosti kot v tistih, ki sem jim nisem ognila.

  11. webmaher said

    pod tale je zate, sem mislil pesem, ne Harisa😉
    sicer pa tako s srcem kot on poje, poje le malokdo..preberi si njegovo življensko zgodbo…
    no če ti bi že kerga privoščil pol bi ti tega http://www.hatter.hu/archivum/files/images/Christiano%20Ronaldo.jpg

  12. zogca said

    Ne, takšnih, kakršen je Christiano Ronaldo pa jaz ne maram. Imam rada drugačno sorto fuzbalerjev. Če gledamo po zunanjem izgledu, seveda.

    Harisove življenjske zgodbe ne poznam, vem pa, da je vsaj včasih ogrooooooomno pil. Menda ima zelo mlado ženo, se motim?

  13. webmaher said

    ah veš, trači me pa glih kaj ne zanimajo tko da zdej nič ne vem o tem…a pol fuzbaler mora biti obvezno iz črnobelega kluba🙂

  14. zogca said

    Ne, to pa ne. Ko se gleda lepota, se objektivno gleda lepota.

    Na tem blogu smo fenice naslednjega fuzbalerja …

    Mimogrede, pogrešam Maxi.😉

  15. webmaher said

    A Fredi ti je všeč, tudi v redi🙂
    Maxi javi se, Žogca te pogreša😉

  16. zogca said

    V bistvu sem ga “priporočila” Maxi, potem pa sva začeli skupaj vzdihovati.😉 Pa saj, je vreden greha, če se lahko tako izrazim. Maxi pa res kar malo pogrešam. Ampak verjetno se ima kje luštno, če je ni. To pa je tudi v redu.

  17. zogca said

    Nimajo pa Švedi samo lepe fuzbalerje …

    Abba – The winner takes it all

  18. webmaher said

    pri 14 komentarju imaš pol kilometrsko pauzo daj poglej kaj je narobe😉
    Da ni Maxi že v Ameriki pri Frediju in mu pomaga pri rehabilitaciji🙂

  19. zogca said

    Jaz ne vidim nobene pavze. Je ubošček Fredi poškodovan? Tega pa nisem vedela. Mu pa prav privoščim eno fletno negovalko.😉

  20. webmaher said

    samo za Žogco http://www.youtube.com/watch?v=pXj4qON6qvg🙂

  21. webmaher said

    pod prvim linkom je cel kup praznih vrstic, tko da ne vem…

  22. zogca said

    Meni kaže sami dve prazni vrstici. Ampak verjetno nimam istega brskalnika.

  23. webmaher said

    ker sem webmaher hočeš nočeš morm imeti vsaj IE 7.0, kjer vidim polno praznega in Firefox 3, kjer sta pa res samo dve vrstici..dej probej zbrisati te dve vrstice če bo kaj drugače…ja vidiš to je pa vse Bill kriv, kse ne drži standardov..on jih celo postavlja mimo vse pravil..eni si pač lahko privoščijo vse…

  24. zogca said

    Jaz imam Opero. Ne, ne morem izbrisati teh dveh vrstic, ker se komentarjev ne da popravljati. Lahko samo celega izbrišem. To pa nekako ne bi. Fredija se ne spodobi brisati.😉

  25. webmaher said

    čudno, da ne morš popravljat…nič jasno…ja če bi to Frediju naredila bi bil med Izbrisanimi pol bi nas pa še on tožil🙂

  26. zogca said

    Na prejšnjem blogu sem lahko popravljala komentarje, tukaj ne morem. Vem, ker sem ji je nekajkrat zgodilo, da sem napisala vse, potem pa pozabila pustiti link … In ni šlo drugače. Komentar sem morala izbrisati in ga ponoviti z linkom.

  27. webmaher said

    morda je to povezano z izgledom strani (Theme)…in verjetno ta tega ne omogoča prejšnja pa je..čeprav to smatram za osnovno funkcijo in bi to skoraj moralo delovati…

  28. zogca said

    Ne, tema je bila pa ista. Samo server je drug. Z prejšnjega so mi namreč blog izbrisali.

  29. Nevenka said

    Webmaher: Če bi se rodila v Afriki, bi najbrž rekla kaj drugega, a se nisem.

  30. webmaher said

    skje so ti blog izbrisal????? zakaj, čemu???? pejt mal v nastavitve gledat, morda pa moraš kje to označit…če boš kdaj hotla svoj blog s svojo domeno pa lahko meni rečeš😉

  31. webmaher said

    @Nevenka torej da si Slovenka si zadovoljna in tega ne bi menjala, samo ostalo pol🙂

  32. zogca said

    Izbrisali so mi ga zato, ker sem ga imela na nepravem serverju. Zato. Dolga zgodba, ki je ne bi šla še enkrat pogrevat. Čisto na hitro pa … Dokler spijo v tvoji postelji, dokler se valjajo po tvojem kavču, dokler jedo iz tvojega hladilnika in se kopajo v tvoji kadi, je vse lepo in prav. Ko pa si ti eden izmed 500.000 ali mogoče še več uporabnikov, ki prihaja na njihov portal in ga morajo z lupo iskati, da bi ga našli … Takrat si pa moteč. Ko si odslužil svoje, tako čustveno kot seksualno. Pač, blog je zdaj tukaj in je super, da je tukaj. Bilo bi še še bolj super, če bi se tisti, ki so mi izbrisali stari blog, skipali s tega bloga in ne bi nenehno veseli tukaj, ker NISO ZAŽELENI.

  33. webmaher said

    to pa je grdo da ni res…
    sicer pa lahko komentatorje blokiraš in tudi brišeš mar ne…

  34. zogca said

    Ne, saj ne komentirajo. Oziroma, eden je poskusil, ampak ga nisem avtorizirala. Samo berejo in se, kot sem slišala, posmehujejo moji bolečini. In me razglašajo za duševno moteno in umsko zaostalo. Pa še lažnivka naj bi menda bila. Vse zato, ker nisem prenehala obstajati in se nisem razblinila v prah, ko se je njihov ubogi in vedno nedolžni verižni nategovalec žensk odločil, da ga motim. Jaz sem sicer res depresivna, nimam pa niti ene same motene možganske celice. O tem, da mi možgani zelo dobro delajo in niso niti malo zaostali, pa sploh ne bi. Ampak hej, bolje nora bivša punca, kot da bi on rekel … Res je, vse to sem govoril, dokler mi je čemu koristila. Ja, sem ji lagal naravnost v fris in briga me. In zdaj je vse jaz tega nisem rekel, tega nisem govoril, to ni bilo … Noro me dela pred ljudmi, da bi sam izpadel lep. Prav, nisi več hotel biti z menoj, v redu, je treba lagati? Je treba počenjati vse to? fuj in fej. Na njegovo žalost je v njegovih lažeh toliko neujemanja, da vsak s tremi delujočimi možgansikimi celicami pogrunta, da nekaj ni v redu v njegovih izjavah. Ampak na njegovo srečo tisti, ki so okoli njega, teh treh delujočih možganskih celic očitno ne premorejo.

    In zdaj nenehno skačejo po mojem blogu in gledajo, kaj pišem. Kristus Bog ni vedel, kdo je moj bivši fant, ko sem jaz na blogu objokovala svojo nesrečno ljubezen. In da, eden izmed njih, njegov najboljši prijatelj, je bil toliko trapast, da je šel to napisati javno na forumu, ob tem pa ljudem, željnim trača in škandala pisal, naj kliknejo še na deset reklam, ker bo potem povedal še več. Vse skupaj je zrelo za eno fajn bruhanje. Mah, če bi bilo po njegovo, bi meni izključili internet. Ker dokler imam internet, on mora šnofati okoli, kaj sem jaz napisala. In potem, ko to izšnofa, ga motim. In če jaz na svojem blogu napišem, da sem žalostna, je on revež že nadlegovan, pa četudi ne bi dodala, zakaj sem žalostna ali pa sploh ne bi bila žalostna zaradi njega. Bejži, raje sem do konca življenja nuna, kot da bi tvegala, da še enkrat nabašem na kaj takšnega.

  35. webmaher said

    na tole pa ne bom nič pisal, ker sodi v rubriko Saj ni res pa je…uf meni bi se…

  36. Nevenka said

    Eh, webmaher, identiteta pa ni isto kot kaj se z njo godi. Živela bi drugače, s tem, kdo in kaj sem, sem čisto zadovoljna.

  37. zogca said

    Saj, meni se je. In ne samo to, da me predstavljajo kot duševno moteno in umsko zaostalo, še kot kriminalca bi me hoteli obravnavati. Mene, ki v življenju žvečilnega gumija nisem ukradla in ga nikoli ne bom. Zakaj sem že kriminalec? Ups, seveda, o brisačah, menstruaciji, šopingu in podobnem se pogovarjam na portalu, ki sta ga lastnika v Mladini opisala kot, zdaj citiram, slovenska spletna stran, ki združuje široko paleto vladnih in nevladnih organizacij, povezanih z zdravstvom ter kot, znova citiram, sodobno obliko pomoči ljudem v stiski. Ko po časopisih stokata (sicer povsem upravičeno, ker gre za dober projetk in bi država lahko prispevala več), da od države dobivata drobtinice, takrat gre za vseslovenski in vsedržavni forum. Ko pa hočeš s tega istega projekta treščiti svojo bivšo punco, ker je pač bivša in zato ne moreš videti niti njenega IP-ja, kaj šele kaj več od nje, potem pa naenkrat ne gre več za slovensko spletno stran, ki združuje široko paleto vladnih in nevladnih organizacij, povezanih z zdravstvom, ampak za domačo hišo, iz katere imaš pravico metati kogarkoli hočeš, če ne drugače, pa s policijo. Če česa ne prenesem, sta pa to hinavščina in sprenevedanje.

  38. zogca said

    Ta odgovor je bil Webmaherju, Nevenki pa … Jaz bi pa bila kakšen dan Nizozemska, pa kakšen Švedinja in Italijanka. Tako za hec, za zabavo, da poskusim. Ampak žal tako ne gre.

  39. Jovanka Broz said

    pa vi ste vsi tukaj ,jaz pa na zgornji temi bluzim sama , jebem vam hudiča😀

  40. Jovanka Broz said

    kje pa ste zdaj?

    prav, ne boste dobili niti enega kifla😦

  41. zogca said

    Kakšne kifle imaš?

    Kdaj se bova učili peči pito zeljanico?

    Danes je božični večer, jaz pa bom imela za božično večerjo špagete. A ni to sramota? Kosilo sem pa kar preskočila.😉

  42. Jovanka Broz said

    kifle,da prste poližešššššš

    pitico se bomo učile ko se vrnem od tam kamor grem čez vikend.

    Zakaj sramota, če ješ špagete?

    ti si pridna ženska in večerjaš pač to kar ti ustreza. Biti priden ne pomeni kuhati tako kot delam jaz. Mojemu je to normalno. Tok,da veš

  43. zogca said

    Zdaj smo pa zgoraj, Jova.😉

    Na levi strani imaš spisek zadnjih komentarjev. Tam vedno lahko vidiš, kje so zadnji komentarji in seveda tudi “narod”.

    Ne, saj ni huda sramota, samo božični večer je. Bodo pa špageti super.

Leave a Reply

 
