Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vsaka ljubezen ima svojo pesem!

Posted by zogca na januar 5, 2009

92 Responses to “Vsaka ljubezen ima svojo pesem!”

  1. zogca said

    Nekoč davno mi je nekdo rekel, da ima vsaka ljubezen svojo pesem. Ta pesem je pesem moje ljubezni. Vsakokrat, ko me je poklical in je čakal, da se oglasim, mu je Rod Stewart prepeval o tem, da ga imam rada.

    Katere pesmi vas spominjajo na vaše nekdanje ali sedanje ljubezni?

  2. zogca said

    Tale pesmica http://www.youtube.com/watch?v=A808NVuRH3E me pa spominja na mojo prvo veliko ljubezen. Poslušala sem jo, ko sva se spoznala. Čeprav ni ravno ustrezala dejanskemu stanju, ker zanj “words don’t come easy” ni veljalo. On mi je vedno rad povedal, da me ima rad. Enkrat, na samem začetku, sem mu v hecu rekla, ali lahko dobim na pismeno. In je vzel list papirja ter napisal “Rad te imam, ime in priimek”. Res me je imel rad.🙂

  3. webmaher said

    lepo žogca, kaj pa praviš na to http://www.youtube.com/watch?v=Q1AHiBYf9Wk

  4. zogca said

    Ti si nov na blogu, kajne? Širše je znano, da je ta pesem ena mojih najljubših vseh časov. Me pa ne spominja na nobeno ljubezen, samo zelo lepa je. Pravzaprav božansko lepa. Zapeta z neizmerno veliko strasti. Lani sem jo poslušala cirka 643-krat.😉

  5. zogca said

    Sicer pa me gospod, ki je zapel to pesem, spominja na mojega osebnega ginekologa, doktorja Pušenjaka. Malo po videzu, veliko pa tudi po ljubkosti, prisrčnosti in prijaznosti. Vajta je imel še nekaj izjemno lepih pesmi, na primer tole http://www.youtube.com/watch?v=TtM6NAIN91Y !!!

  6. webmaher said

    643X si poslušala to pesem, hudoooo🙂
    ja zdaj vidim da maš na desni strani same dobre pesmi😉

  7. zogca said

    Malo sem se pohecala s številko. Zato sem tudi napisala cirka, potem pa številko, ki je zelo neokrogla. Ampak da, velikokrat sem jo poslušala. Imela sem v mp3 plejerju.

    Med najbolj poslušanimi pesmimi lanskega leta so bile:

    Dino Merlin – Nedostaješ

    Toše Proeski – Igri bez granici (raje imam makedonsko verzijo)

    Zdravko Čolić – Stanica Podlugovi

    Zdravko Čolić – Tvoje oči

    Pa še kaj bi se našlo …

    Res je, na desni so same lepe pesmi.

  8. webmaher said

    a to delaš osebne lestvice najbolj poslušanih pesmi posameznega leta – vsaka čast🙂
    jaz sem za kaj takega prelen-včasih sem imel vse najljubše pesmi na kasetah, zdaj pa mam krneki na PCju sam največkrat poslušam kak satelitski radio in je to to🙂

  9. zogca said

    Ne delam lestvic, tako po spominu. Tudi jaz sem prelena. Za to. Pa še za marsikaj drugega. Muz’ko pa največ poslušam na YouTubu, če sem doma. Če sem zunaj, pa seveda na mp3 plejerju.

  10. zogca said

    Na najstniško ljubezen me spominja tale pesem http://www.youtube.com/watch?v=fsiBhQ60rJE , sedmi razred. Na čisto prvega fanta, tistega, ki sem ga grdo zapustila in me vse do dne današnjega peče vest, pa tale pesem http://www.youtube.com/watch?v=GHCqnXOCX8Q in http://www.youtube.com/watch?v=gp4Z-EE6Wr0 , peti razred. Z današnjo pametjo seveda ne bi zapustila daleč najlepšega fanta, v katerega je bilo zaljubljeno pol šole, in ki me je gledal, kot da sem božanstvo.

  11. webmaher said

    maš slučajn tegale Frančeska v mp3 pa da je mal bl kvaliteta😉

  12. zogca said

    Aha, imam. Ti ga dam na shrani.si in si ga boš snel? Ups, ne bo šlo, ne dovolijo. Nekam ti ga bom nalimala in ti pustila link, da si boš snel.

  13. zogca said

    Izvoli! http://www.filedropper.com/francesconapoli-ballaballa !!!

  14. webmaher said

    Hvala Žogca, obvladaš ti uploadanje ni kej😉
    pod mal bl kvaliteta sem pa mislil vsaj 192Kb/s…ja je problem dobiti stare uspešnice še posebej yugo..vse je v glavnem samo 128Kb/s…no ja bolje išta nego ništa🙂

  15. morgan said

    dado topic – dali znaš da te volim
    poslušanje, ples, ……………
    8)

  16. morgan said

    aja, pa še: falco – jeanni😉
    * srečno v 2009

  17. trnovčanka said

    moj pola pola (srb in bosanec) mi je vedno prepeval Frido:

    s “tapravim” pa imava tegale:

    aja pa srečno novo leto žogca :* , vidim da enga tička že imaš😉 kar tako naprej😀

  18. zogca said

    Trnovčanka, aha, enega tička že imam. Sicer liziko, ampak za začetek ni slabo. Letos se je šele dobro začelo. Dober glasbeni izbor.😉

  19. vlatka said

    žogca,

    dober dan.🙂 Lepo pesem si izbrala.

    Lp 🙂

  20. Nevenka said

    Midva je nisva imela. Nobene skupne.

  21. Nevenka said

    Mi je pa bila zelo všeč ena z njegovega predzadnjega CDja.

  22. Jazz said

    🙂 Pesem je kr neki…😉

  23. zogca said

    Jazz, ni pesem kr neki. Ko si zaljubljen in zato “blesav”, se ti takšne pesmi zdijo … Ko jih gledaš s treznimi in “neblesavimi” očmi, potem pa …

  24. zogca said

    Webmaher, joj, saj jaz sploh ne vem, koliko kb-jev ima ta pesmica, pojma nimam. Vsekakor pa je zvok boljši kot na YouTubu.

  25. zogca said

    Nevenka, to je verjetno še najbolje. Z določenimi primerki ne imeti nič skupnega. Ker takšne stvari potem samo bolijo. Poslušaš, slišiš, se spomniš. Vsega.

  26. zogca said

    Nevenka, še to. Jaz zdaj berem biblijo, ne berem, goltam. Pa da ne bo pomote, ne verjamem v Boga in nimam namena verjeti, ampak to buklo je treba pa preštudirati. Marsikaj ti bo jasno. O stiskah mojega in tvojega tipa. In te mine vsako razmišljanje kaj bi bilo, če bi bilo … “Takó vsako dobro drevo rodi dobre sadove, slabo drevo pa slabe. Dobro drevo ne more roditi slabih sadov in slabo ne dobrih. Vsako drevo, ki ne rodi dobrega sadu, posekajo in vržejo v ogenj. Po njihovih sadovih jih boste torej spoznali.«

    Jaz sem že čisto notri. Včeraj, ko sem šla mimo cerkve, sem hotela do župnika, ampak nisem. Vendar bom. Tem zadevam hočem priti do konca, z Bogom ali brez Boga. Kot sem napisala, ne verjamem, da obstaja, vsaj ne v takšni obliki, ampak …

    Kot zgoraj piše, nobenega iskanja opravičil, gnilo drevo in nič čudnega, da je tudi sadež takšen.

  27. webmaher said

    Žogca kuk MB je pesem ni važno bolj je važno kolk je pretok KB na sekundo, kvaliteta pa je itak amerika proti YUotubu🙂
    ampak tole z Biblijo mi pa ni čist nič jasno kako ti ven potegneš odgovore na tvoja vprašanja ???

  28. zogca said

    Jaz iščem odgovore na to, ali obstaja kakšna pravičnost ali ne.

  29. Boom said

    “Takó vsako dobro drevo rodi dobre sadove, slabo drevo pa slabe. Dobro drevo ne more roditi slabih sadov in slabo ne dobrih. Vsako drevo, ki ne rodi dobrega sadu, posekajo in vržejo v ogenj. Po njihovih sadovih jih boste torej spoznali.«

    Kaj je dobro in kaj slabo? Eno in drugo sta zelo relativna pojma. Poleg tega zelo velikokrat ne spoznamo dobrega takoj, temveč se tega zavemo šele čez čas in … v marsičem, kar trenuto zgleda slabo, je vedno tudi nekaj dobrega.

    In, če drevo, ki na prvi pogled daje slab sad, posekamo, kasneje pa spoznamo, da smo ga polomili?

  30. zogca said

    Veš, to je bila pa moja najhujša življenjska napaka. Sprejela sem drevo, ker ga nisem hotela polomiti in si pozneje očitati. Tako dobro se je namreč drevo reklamiralo. Izkazalo pa se je, da sem ga polomila, ker ga nisem pustila gniti, kjer je gnilo. Vsi sadeži so bili zanič.

    In, če drevo, ki na prvi pogled daje slab sad, posekamo, kasneje pa spoznamo, da smo ga polomili?

  31. webmaher said

    @boom lepo si tole spisal
    @žogca v Bibliji verjetno tega ne piše sploh pa ne na konkretne dogodke…sicer pa kaj je danes sploh še pravičnost?

  32. zogca said

    Še malo iz biblije.

    »Ne sodite, da ne boste sojeni! S kakršno sodbo namreč sodite, s takšno boste sojeni, in s kakršno mero merite, s takšno se vam bo merilo. Kaj vendar gledaš iver v očesu svojega brata, bruna v svojem očesu pa ne opaziš? Ali kako moreš reči svojemu bratu: ›Pústi, da vzamem iver iz tvojega očesa,‹ če imaš sam bruno v očesu? Hinavec, odstrani najprej bruno iz svojega očesa in potem boš razločno videl odstraniti iver iz očesa svojega brata.«

  33. zogca said

    Zame je pravičnost naslednje. Če te (iz kakršnegakoli že vzgiba) spotaknem in ti padeš, ti pomagam vstati. Če ne morem, se ti vsaj opravičim, da sem te spotaknila. Nikakor pa ni pravičnost to, da potem skušam dejstvo, da sem te spotaknila in si ti padel, popraviti s tem, da te s kolom tolčem po glavi toliko časa, da boš dejansko pod zemljo in nihče ne bo videl tega, kar sem naredila. Na primer.

    sicer pa kaj je danes sploh še pravičnost?

  34. webmaher said

    si ti ne zdi tole mal hud primer pravičnosti: če bi me spotaknila ko bi se mal hecala, bi mi verjetno res pomagala vstati, jaz bi te mal izpod čela pogledal, ti bi se mal začudila, pol bi se pa jaz začel smejat in bi me ti mal za ta sladke in vse bi bilo kot prej😀
    če bi bla pa vojna in bi bila midva na različnih bregovih in bi me ti spotaknila potem pa s kolom po glavi mal preveč udarila je pa pol to kva…

  35. zogca said

    In še ena iz biblije: »Tako torej vse, kar hočete, da bi ljudje storili vam, tudi vi storite njim!«

  36. zogca said

    Hud primer? Meni se je zgodil v resničnem življenju. In bolj kot sem verjela, da to preprosto ni mogoče, ker je nemogoče, da bi bilo mogoče, hujše je bilo. Jaz in moja vera v to, da so vsi ljudje nekje globoko v sebi dobri. Niso in s tem se je treba sprijazniti. Ter ne soditi drugih po sebi.

  37. Boom said

    »Tako torej vse, kar hočete, da bi ljudje storili vam, tudi vi storite njim!«

    Recimo, da bi želel, da me poseksa kakšna brhka nuna? LOOOL :-)))))

  38. zogca said

    Boom, če ne bi bil poročen, bi te ena nuna prav nalašč prišla fajn poseksat.:mrgreen:

  39. Boom said

    hmm, žogca, glej: prvo bi se tu jaz vprašal kaj je drevo in kaj sad, e.g. kaj so ljudje, kaj njihova dejanja in kaj posledice, ki jih ta pušajo na meni. Ergo: so posledice (ki so definitivno sad) res le in samo slabe. Pa ne provociram.

  40. Boom said

    Odgovor na: “Hud primer? Meni se je zgodil v resničnem življenju. In bolj kot sem verjela, da to preprosto ni mogoče, ker je nemogoče, da bi bilo mogoče, hujše je bilo. Jaz in moja vera v to, da so vsi ljudje nekje globoko v sebi dobri. Niso in s tem se je treba sprijazniti. Ter ne soditi drugih po sebi”

    jebela, še zdaj tu ne obvladam citatov.

  41. zogca said

    Hmmm, zanimivo vprašanje. Jaz vzamem kot to, kar je človek, tisto, kar mi je rekel, da je. Pač zaupam na besedo. Potem so seveda dejanja. Ki so odgovornost tistega človeka, ki jih storil. Posledicen pa so seveda na meni. Na meni je, ali me bodo dejanja prizadela ali ne. Na svojo veliko žalost sem se preveč odprla in s tem postala preveč čustvena, nisem pa se znala pravočasno zapreti.

  42. Boom said

    Boom, če ne bi bil poročen, bi te ena nuna prav nalašč prišla fajn poseksat.:mrgreen:

    eh, biblija je biblija. treba se držat njenih izrekov in zapovedi :-))))))))))))))))

  43. zogca said

    S citati je tako, Boom.

    Napišeš, kar misliš napissti.

    Potem prekopiraš tisto blockquote kodo. In pod njo skopiraš citirano besedilo.

  44. zogca said

    In, kaj piše v bibliji? Menda to, da se s poročenimi ne seksa, pa naj si nuna ali ne.😉

  45. Boom said

    “Hmmm, zanimivo vprašanje. Jaz vzamem kot to, kar je človek, tisto, kar mi je rekel, da je. Pač zaupam na besedo. Potem so seveda dejanja. Ki so odgovornost tistega človeka, ki jih storil. Posledicen pa so seveda na meni. Na meni je, ali me bodo dejanja prizadela ali ne. Na svojo veliko žalost sem se preveč odprla in s tem postala preveč čustvena, nisem pa se znala pravočasno zapreti.”

    Good point. In zdaj si že zelo blizu odgovora na to, če je v slabem kdaj tudi kaj dobrega.

  46. zogca said

    Najdi mi dobro, pliz!

  47. Boom said

    “Na svojo veliko žalost sem se preveč odprla in s tem postala preveč čustvena, nisem pa se znala pravočasno zapreti.”

    Zavedanje.

  48. zogca said

    In ker se zavedam, da se ne znam pravočasno zapreti, bo zdravilo proti temu to, da se sploh ne boš šla več odpirat.

  49. Boom said

    pište tudi, da naj ima vsak mož le eno ženo, kristusovih nevest pa je na tisoče :-))))

    In, kaj piše v bibliji? Menda to, da se s poročenimi ne seksa, pa naj si nuna ali ne.😉

  50. zogca said

    Do tam pa nisem prišla.😉

    Našla sem tole: 1 Zdaj pa k vprašanjem iz vašega pisma. Za človeka je dobro, da se ženske ne dotika. 2 Ker pa obstaja nevarnost nečistovanja, naj ima vsak svojo ženo in vsaka naj ima svojega moža. 3 Mož naj ženi izpolni dolžnost, prav tako tudi žena možu. 4 Žena nima oblasti nad svojim telesom, marveč mož, enako pa tudi mož nima oblasti nad svojim telesom, marveč žena. 5 Ne odtegujta se drug drugemu, razen morda za nekaj časa, in sicer sporazumno, da se bosta lahko posvetila molitvi. Potem pa bodita spet skupaj, da vaju zaradi vajinega pomanjkljivega samoobvladovanja ne bi skušal satan. 6 To pravim iz prizanesljivosti, ni pa ukaz. 7 Želel bi, da bi bili vsi ljudje kakor jaz. Toda vsak ima svoj milostni dar od Boga, eden tako, drugi tako.
    8 Povem pa samskim in vdovam, da je zanje dobro, če ostanejo kakor jaz. 9 Če pa se ne morejo obvladati, naj se poročijo, ker je boljše skleniti zakon kakor plameneti. 10 Zakoncem pa naročam – ne jaz, temveč Gospod – naj se žena ne loči od moža. 11 Če se že loči, naj ostane neomožena ali naj se z možem spravi. Tudi mož naj žene ne odpušča. 12 Drugim pravim jaz, ne Gospod: če ima kak brat neverno ženo in je ta voljna živeti z njim, naj je ne odpušča, 13 in če ima kakšna žena nevernega moža, pa je ta voljen živeti z njo, naj moža ne odpušča. 14 Neverni mož je namreč posvečen po ženi in neverna žena je posvečena po vernem možu. Sicer bi bili vaši otroci nečisti, tako pa so sveti. 15 Če pa se neverni hoče ločiti, naj se loči. Brat ali sestra v takih primerih nista suženjsko vezana. Bog vas je namreč poklical k miru. 16 Kaj veš, žena, če boš rešila moža, kaj veš, mož, če boš rešil ženo?

    Ne v bibliji, na enem forumu. Je pobrano iz biblije?

  51. zogca said

    Kakorkoli že, zgoraj napisano mi da misliti, da zunazakonsko skakanje po tičih ni zaželeno.😉

  52. webmaher said

    ni zaželeno se pa dogaja na veliko…saj veš zdaj naj pa vrže kamen tisti…

  53. Boom said

    Tako misliš zdaj. Kasneje boš drugače. predvsem tako, da se boš odpiranje in zapiranjea naučila nadzorovati. Veš, to, kar daješ skozi ti zdaj, je še marsikdo. Lahko traja, vendar v nekem trenutku se zaveš, da je to stanje le proč vržen čas in škoda ga je.

    In ker se zavedam, da se ne znam pravočasno zapreti, bo zdravilo proti temu to, da se sploh ne boš šla več odpirat.

  54. zogca said

    Danes je en prav poseben večer. Ponavadi je tukaj veliko več žensk kot moških. Nocoj pa sem blažena med tremi moškimi. In povsem brez konkurence. Saj se bom še pokvarila.😉

  55. zogca said

    Webmaher, ih, s temi kamni je tako … Pametni jih ne mečejo, če vedo, da bodo prileteli nazaj. Nespametni jih vseeno mečejo in jih ne tangira prav dosti, da bodo šle tudi njihove šipe.

  56. Boom said

    Zgornji citat mi da misliti predvsem, da je Pavel imel precej težav s sprejemanjem nasprotnega spola ter lastno seksualno identiteto.

  57. zogca said

    Ne vem, če je veliko ljudi imelo opravka s takšno zahrbtnostjo in podlostjo. Zdi se mi, da moraš imeti prav posebno (ne)srečo, da naletiš na to, na kar sem naletila jaz. Enim stvarem bi res lahko rekla samo dno od samega moralnega dna.

    Veš, to, kar daješ skozi ti zdaj, je še marsikdo.

  58. webmaher said

    Žogca kmalu bo jutro, ampak komu mar, je prav prijetno toplo…je kdo reku slučajn da je minus 10🙂

  59. zogca said

    Je bil tisto Pavel???

    Jaz jih bom tudi imela. Janis bo vesela, grem med lezbijke.😉

    Zgornji citat mi da misliti predvsem, da je Pavel imel precej težav s sprejemanjem nasprotnega spola ter lastno seksualno identiteto.

  60. zogca said

    Webmaher, zdaj sem na ponovitvi 24 ur slišala celo neko številko -19. Ampak to gotovo ni v Ljubljani. Jaz nocoj ponočujem, kakor vidiš. Nekaj moram končati, ampak mi ne gre in ne gre, zato raje čvekam.

  61. webmaher said

    Žogca ja, ampak verjetno ni človeka da teh kamnov ni kdaj vrgel…

  62. webmaher said

    Žogca kaj pa delaš, morda lahko kaj pomagam😉

  63. zogca said

    Nekaj popravljam. Eno besedilo sem napisala in ga moram še popraviti. Nič težkega, ne potrebujem pomoči, samo nekaj zbranosti, ki pa jo nocoj res težko spravim skupaj. S kamni je pa tako. Jaz sem včasih nagajiva in mečem majhne kamenčke. Se mi zdi, da skala ravno ni pravi odgovor.

  64. webmaher said

    če bi majhne kamenčke dobila nazaj bi jih ziher pol nehala metat😉

  65. zogca said

    V bistvu je bilo takole. Jaz sem dobila skalo. Pa sem vrgla par kamenčkov nazaj. Potem je prišla še večja skala. Pa sem spet vrgla par kamenčkov. In tako naprej. Je pa tako. Meni moja vzgoja in morala prepovedujeta metanje skal. Na drugi strani tega ni, ne obstaja. In še več jih je, zato so blazno pogumni. Bejži, zadnja beda je to. Jaz sem začela z vrtnicami, ampak so nazaj vedno prihajale skale. Dolgo je trajalo, da sem vrgla prvi kamenček.

  66. webmaher said

    na tole sem pa brez besed😦

  67. zogca said

    Meni se bo šele zdaj razvezal jezik. Ampak se bom nehala pogovarjati s takšnimi, ki ne razumejo. In kdor meče skalo v človeka, gotovo ni sposoben razumeti. Če bi bil, tega ne bi počel.

  68. lynx said

    “Jaz iščem odgovore na to, ali obstaja kakšna pravičnost ali ne.”

    Absolutne pravičnosti ni. Vse nekaj drugega je, če verjameš v življenje po življenju. Potem dobijo marsikateri stavki iz biblije svoj smisel. In tudi sicer jih ne smeš jemati dobesedno ali vzeti s konteksta.
    Tu je ta prepad med verujočimi in neverujočimi. Nekdo bo rekel da je vera zavajanje, drugi da je upanje.

  69. zogca said

    Jaz hočem verjeti, da je tisto, kar je napisano (in stvari resnično zvenijo modro) napisana zato, ker naj bi tako bilo. Z Bogom ali ne. Pač modrosti življenja. Da zadeva deluje po nekih principih. Na primer: »Tako torej vse, kar hočete, da bi ljudje storili vam, tudi vi storite njim!« Dobesno ali iz konteksta, stvar še vedno pomeni isto. Delaj slabo in nazaj boš dobil slabo.

  70. webmaher said

    vsak stavek si vsak lahko razlaga malo po svoje; recimo zadnji…bi delavki Mure rekla ja delaš slabo zato imaš slabo plačo…pa vsi vemo da se Murinih oblek niti slučajno ne more primerjati s kitajskim poflom…

  71. zogca said

    Tudi to je res. Čeprav je res, da … Če znaš izbrati in veš, kje iskati, lahko dobiš tudi zelo kvalitetno kitajsko robo. Pofla pa je, seveda, kolikor hočeš.

  72. Nevenka said

    Jaz v Bibiliji ne bi iskala ničesar, to je zame najbolj manipulativna knjiga kar jih je. Vsak človek bo v njej našel tisti odgovor, ki ga hoče slišati. Če hočeš dobrega, bo odgovor dober, če nočeš, bo pa slab.
    Po tej gornji trditvi o gnilem drevesu in gnilih sadežih, bi človek pričakoval, da dva prizadeta starša ne moreta imeti zdravih otrok, pa jih lahko imata.
    Ti pa si želela slišati v svojo tolažbo, ker si dobila gnil sadež, da je tudi drevo gnilo. V resnici to ni tako preprosto. Zato mene izguba ljubezni dosti bolj boli.
    Ne najdem tolažbe v takem razmišljanju sploh. Žal mi je za ljubeznijo, jeziti se pa ne morem, vsaj ne tako zelo, da bi mi pomagalo preboleti.

  73. Nevenka said

    Ne toliko nazaj sem brala nek članek, pa se ne spomnim več avtorice izjave, da je vera proteza pomanjkljive subjektivnosti. Osebno se že dolgo nagibam k temu. Samo včasih, ampak res saamo včasih zavidam komu, ki v veri najde uteho in zatočišče in ga resnična dejstva nič ne zanimajo in ker noče vedeti zanje, jih takorekoč ni.

    Torej si lahko na dosti bolj preprost način misliš kar si hočeš, tudi brez Bibilije. Saj v resnici ti ni toliko lažje, če še tisoč ljudi tako misli kot ti.
    Važno se je prikopati do stanja brez bolečine, do stanja brez zamere, do stanja, ki človeku pomaga iti naprej, do stanja, ki te ne spremeni v hodeče maščevanje…😉

  74. zogca said

    V bistvu to vem. Ker … Kakorkoli sem iskala drugačne odgovore, je življenje dalo samo tega. Resnično dobri ljudje ne delajo resnično slabih stvari. Ker ljudje ne delajo stvari, ki niso v njih samih. Zaradi sebe samega človek ne gre prek sebe.

    Ti pa si želela slišati v svojo tolažbo, ker si dobila gnil sadež, da je tudi drevo gnilo.

  75. zogca said

    Nevenka, ko jaz pišem o bibliji, pišem o knjigi, v kateri naj bi se skrivale neke modrosti in ne o veri. Jaz mogoče verjamem v neke energije, ki jim lahko rečeš tudi Bog, vendar pa v Boga v tem katoliškem smislu ne verjamem in tudi nikoli ne bom verjela.

  76. Nevenka said

    Saj veš lahko je, lahko ni. Lahko ti samo ne ustreza.
    V življenju je vprašanje ustreznosti daleč najpomembnejše.

  77. zogca said

    Ne, nočem tako razmišljati. Predolgo sem. In četudi sem bentila ali se jezila, vedno sem za vse krivila sebe. Napaka. Ker moji nameni in moja dejanja so bila maksimalno plemenita in maksimalno dobronamerna. Zadeva ni šla po zlu zaradi mene. In ni šla po zlu zaradi mojih dejanj. Kar ne pomeni, da sem jaz najčudovitejši primerek na svetu, ker to nisem. Kar ne pomeni, da sem jaz brez napak, ker to nisem. Kar ne pomeni, da jaz nisem naredila nič narobe, ker to ni res. Da pa enega človeka naredim za poskusnega zajca in se potem še zabavam, ko vidim, da meni pred očmi crkuje … To pa jaz nisem. Tudi v najhujši jezi ne premorem toliko … Saj sploh ne vem, kako bi to imenovala.

    Mi je pa jasno, da krivde za vse ne smem več nositi na svojih ramenih. Naj se razporedi tako, kot v resnici mora biti nošena. Vsak naj jo nosi za tisto, kar je naredil.

  78. Nevenka said

    Ja, žogca, ampak vera ni kar nekaj. Gre ravno za zaupanje življenjski modrosti. Ki je ali pa ni. Nauk o veri je večinoma čisto običajna morala, ki obstaja tudi brez vere. Kje pa potem vera je?
    So vera čudeži? So vera smešne in trapaste dogme s katerimi filajo ljudi?
    Večina vernikov se itak sklicuje na moralo in ne na neke svete duhce, golobčke in brezmadežno spočeto dete. Gre za moralo.
    V Bibliji se boš lahko veliko naučila o maščevanju, pa nikar ne misli, da je prav, ker je pač zapisano v Bibliji.
    Jaz sem jo študirala samo nekaj koščkov, ker je vendarle obsežna zadeva, pa nisem bila čisto nič navdušena. V nobenem viru nisem našla več umorov, več kurbarije, incestov, zlorabe ljudi in podobnega kot v Abrahamovi štoriji.

    Jaz sem prepričana, da zdrav razmislek da popolnoma ustrezne odgovore za življenje. Človek mora slediti srcu, srce ti pove ali so tvoje odločitve dobre ali ne. Ko je srečno ali pa nesrečno.

  79. Nevenka said

    Kaj naj rečem. To, da sva naleteli na dva neustrezna tipa kar se naju tiče. Onadva imata o tem neizbežno svoje mnenje. To je edino res.

  80. zogca said

    Jaz se o maščevanju ne želim učiti. Ker se mi ne zdi prav. Ravno zato berem biblijo. Ker želim verjeti, da se stvari “pošlihtajo” same. Z nekimi zakoni pravičnosti. Če delujejo. Da bi si šla jaz mazati roke z maščevanjem … Nikoli. Imam veliko premalo podlega v sebi. Nevenka, jaz sem sledila srcu in ni me pripeljalo nikamor. Oziroma, pripeljalo me je tja, kjer ne želim biti. Da, gre za moralo. In morale ne dobiš v cerkvi. Kot tudi širine ne. Pa sem mi zdi, da brez širine ni tudi morale. Biti moraš širok, da bi bil moralen.

  81. Nevenka said

    Veš kako hudo je tako razmišljati!
    Meni je moj ustrezal v vsem. Samo v življenjskem slogu ne.
    Jaz pa sem bila zanj preveč svojeglava. Ni bil vajen mislečih žensk, ker nikoli z njimi ni imel opravka. Evo.

  82. zogca said

    In da sva verjeli, da je povsem neustrezen lahko ustrezen. Pa, oprosti, tukaj ne gre za pristransko mnenje. Tudi kakšna druga, nama zelo nepodobna, se s tema dvema osrečila ne bi. Mene njegovo mnenje sploh več ne zanima. Jaz vem, kaj je on govoril, čeprav zdaj na veliko laže, da ni. Jaz nimam spomina vinske mušice in me nobeno njegovo sprenevedanje ne bo prepričalo v to, da jaz nisem slišala, kar sem slišala. In da si nisem pravilno zapomnila, kaj je on govoril. Skratka, vem, kaj je govoril. In vem, kaj je naredil. Diskrepanca med tema dvema stvarema je velika kot sam Atlantik, tako da …

    To, da sva naleteli na dva neustrezna tipa kar se naju tiče. Onadva imata o tem neizbežno svoje mnenje.

  83. zogca said

    Meni je ustrezal v tem, kar je govoril, da on je. Ni mi ustrezal v tistem, kar ni govoril, da je, pa je bil. In mi na kraj pameti ne pade, da bi govoril, da sem jaz takšna in takšna in takšna in zato … Ne, kar se je zgodilo, se ni zaradi mene. In hej, njemu se ni zgodilo prvič. Prej šestič ali sedmič. Vedno so bili krivi drugi in vedno bodo. Tudi jaz sem svojeglava. Kar sem mu povedala in je vedel. Pa trmasta sem. Kar sem mu povedala prvega dne. Pa ne ubogam. Prvega dne. Vse sem mu povedala in on je bil navdušen. Jaz se nisem nič sprenevedala, nič lagala, nič pretvarjala. To je ta paket in on ga je hotel. Kaj sem pa jaz dobila v paketu, to pa raje ne bi … Pa ti povem, ne prvega pa tudi stotega dne mi ni nihče iskreno povedal, kaj je notri.

    Veš kako hudo je tako razmišljati!
    Meni je moj ustrezal v vsem. Samo v življenjskem slogu ne.
    Jaz pa sem bila zanj preveč svojeglava.

  84. Nevenka said

    Pa ti zamera, ki jo gojiš res pomaga? Te ne bremeni dodatno?

  85. zogca said

    Raje zamerim njemu kot sebi. Ker to, da sem zamerila sebi, mi ni niti malo pomagalo. Jaz sem se krivila zaradi dobesedno drobtinic tipa … Enkrat sem eno besedo napisala narobe, enkrat sem eno besedo rekla narobe, enkrat sem … V smislu, če pa jaz tega ne bi naredila, potem … Ne, to ne bi spremenilo NIČ. Karkoli bi jaz naredila, on bi še vedno naredil isto. Povsem isto. Če bi jaz bila en povsem drugačen človek, on bi še vedno naredil isto.

  86. zogca said

    In ne gre tukaj za zamero.

  87. zogca said

    Zavedati pa se moraš, Nevenka, da tvoj napačni ni toliko pokvarjen, da bi pisma, ki si mu jih pisala v času, ko ti je govoril “nikoli ne reci nikoli, ne vem, mogoče pa še kdaj bova skupaj in podobno” ne printa in jih ne berejo širne ljudske množice in se dobesedno režijo tvoji bolečini. Kar se dogaja meni. Moji čustveni izlivi iz tam, meseca junija in julija, so naprintani na papir in jih en, ki je zelo ubogi na umu, nosi okoli in jih ob kofetkih daje ljudem v branje. Zato, tukaj ne gre za zamero, tukaj gre za spoznanje, da sem imela opravka z ljudmi, ki so … Pa saj nimam besed, s katerim bi označila takšno početje.

  88. Nevenka said

    To je res. Mislim, da moj svojo bolečino čisto pestuje, tako kot jaz svojo. No, malo manj, ker je pač bolj človek strasti kot pa čustev.

  89. zogca said

    Mojega ne boli nič. Njega zanimajo samo njegove (ne)čiste roke.

  90. Nevenka said

    Od res grdih reči se je po moje treba čisto umakniti, najbrž ni tako zelo težko. Od lepih se je težje.

  91. zogca said

    Ti povem, Nevenka, če bi ga morala danes srečati, bi ga pobruhala. Ne nalašč, ampak bi se mi sprožil bruhalni refleks. Ne bi ga mogla zadržati. Da osebna pisma sprintaš in jih daš prijatelju, ta pa jih kaže vsakemu, ki je pripravljen iti z njim na kavo … Koliko možganskih celic je tukaj še aktivnih? Prav veliko jih ne more biti.

  92. zogca said

    Še malo iz biblije. Pa vem, Nevenka, da se ne strinjaš.

    “Ne bojte se tistih, ki umorijo telo, duše pa ne morejo umoriti. Bojte se rajši tistega, ki more dušo in telo pogubiti v peklenski dolini!”

Leave a Reply

 
