Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Saj nisi pozlačen!

Posted by zogca na januar 5, 2009

POSKAKOVALA SEM KOT OTROK,
KAKOR KODRI JEZNE DEKLICE

Kar utopi se v svojih slanih solzah,
žejajo naj te do smrti,
izžejajo naj te, ko jih piješ,
naj ti bo hudo, kot bi imel kepo,
kamnito v grlu,
naj te muči nespečnost,
imej preganjano pasje,
jalovo življenje se pojdi,
naj te trese vročica,
vrti naj se ti v glavi,
da se boš izgubil v lastni sobi,
naj te zasuje beton milijonskega mesta,
naj te priderejo vsi ledeniki sveta,
v hipu
zabrisana,
zabrisana sled.

(Saj nisi pozlačen s tankimi lističi
najdragocenejšega zlata
in tudi
na konici svojega meča
nimaš nobenega velikega
rdečega rubina.)

Ifigenija Simonović

38 Responses to “Saj nisi pozlačen!”

  1. zogca said

    Glasbena spremljava, da bo lažje “pogoltniti” pesem.

    I’m a bitch!😉

  2. webmaher said

    tale komad je pa podoben eni pesmi pa se ne spomnim kateri dej žogca pomagej, prosim😦

  3. zogca said

    Ne vem.😳

  4. zogca said

    Ne komad, ampak pesem, ta napisana, pa me spominja na tisto, kar sem govorila nekoč, ko sem bila jaz še tista prava jaz, preden sem postala pomehkužena. Govorila sem: ” Tudi če bi imela zlatega tiča, ne.”

    In tudi
    na konici svojega meča
    nimaš nobenega velikega
    rdečega rubina.

  5. webmaher said

    eh nič hudega, morda se spomnim kdaj, moje sive celice so vsak dan slabše, čeprav neki testi kažejo na srečo mal drugače🙂

  6. zogca said

    Jaz ti raje ne povem, koliko je moj IQ. Žal ga zadnje čase ne uporabljam za prave reči, ampak za zelo napačne. Kompas se mi je pokvaril.🙄 Pearls before swine mi je pred nekaj dnevi napisala Maxi in je imela povsem prav.

  7. webmaher said

    žogca ni vse v IQju verjemi…tole kar pišeš po blogu ni nič napak…Maxi je verjetno mislila na eno igrico tko da ne bluzi😉

  8. zogca said

    Maxi je kar lepo mislila na vse bisere, ki sem jih zmetala svinjam. Biseri in svinje so seveda metafora. Ni bilo ne biserov ne svinj. IQ pa brez delujočega kompasa ne pomaga. :mrgreen: Jaz sem najlepši dokaz za to trditev.

  9. webmaher said

    kompas vsakdo kdaj izgubi po pisanju sodeč si pa na pravi poti in ker trenutno ni kompasa zraven bo pač kak ovinek več😀

  10. Nevenka said

    Aha, Ifigenija Simonovič pa zna napisati grenko in ostro poezijo,
    redko te v resnici spusti k sebi.
    V glavnem se zaletiš v trdo lupino in namršen pogled. Včasih njena jedkost kar polzi in razjeda, kot nevidna tujost, ki si jo človek počasi udomači.

  11. Nevenka said

    Doma imam njeno zbirko Dračje in korenine.
    V njej je zapisano vse, česar jaz najbrž ne bom nikoli. Upam, da mi ostane vsaj še malo sanj.

  12. zogca said

    Jaz pa moram po njeno zbirko. Ker te dve pesmi nista iz njene zbirke, ampak je to zbirka, v kateri je ženska poezija. Prav njo moram najti. Ker se mi zdi, da sem več kot potrebna tako ostrine kot jedkosti. Mogoče poznaš njeno zgodbo? Kot smo ugotavljali, zakaj je Kačičeva pisala, kar je pisala, mogoče tudi zanjo veš?

  13. Nevenka said

    Na žalost njene intimne zgodbe ne poznam, a gotovo je imela tudi kakšno grenko izkušnjo. Brez nje bi težko imela vedenje.

  14. zogca said

    Drži. Da pišeš takšne stvari, te mora življenje kar fajn usekati po betici. Ker res, takšne pesmi se pišejo, ko si na tleh in imaš usta že precej polna blata, ki ga ne moreš več goltati, kajti dušiš se in seveda, začneš pljuvati povsod naokoli. Mogoče bi tudi jaz poskusila napisati kakšno pesmico, čeprav … Verjetno bi bilo bolje, da se lotim proze. Da si vzamem en dan, samo en, in mislim, da bi bila v tem enem dnevu sposobna napisati kar dolgo in upam tudi dobro zgodbo.

  15. webmaher said

    žogca, pol pa kar poskusi, bomo pesti držali – tko kot za Jonasa🙂

  16. zogca said

    A zanj držimo pesti? Nisem vedela.😉

  17. Nevenka said

    Poskusiti ni greh.

  18. webmaher said

    jah Jonas je zdej že nekaj sčaral in zgleda obetavno, tko da bomo zdej bl zate navijal..gremo Žogca, tko kot je Nevenka rekla, probat ni greh😉

  19. zogca said

    Jaz bi napisala zase, za svojo dušo. Ne za objavljanje. Ne vem, kaj je sčaral Jonas. A ni on pisal neko limonado, ki je bila potem na RTV SLO?

  20. webmaher said

    ne ne, on nič ni pisal, on igra v žajfnici, ki pa za moje pojme ni glih žajfnica z naslovom Strasti..vsak dan med tednom na 1. programu ob 18.25..ljudje so se pritožili zaradi risank, ki so jih prestavili na drug termin…uno kopijo Samo Bedaki in konji oz. po naše Bratu Brat od Đurota so pa zgleda skenslal…

  21. zogca said

    Sploh ne vem, kaj se vrni na naših kanalih. Sem pa dvakrat po pet minut gledala Bratu brat in me čudi, da se ni prijelo. Jaz seveda tega ne bi gledala, ker znam na pamet Samo bedake in konje, ampak … Tako slabo pa Đuro spet ni naredil. Je original boljši, o tem sploh nima smisla razpravljati, ampak …

  22. webmaher said

    se strinjam, če že plačujemo naročnino bolje išta nego ništa🙂
    sicer pa jaz najraje gledam Lud, zbunjen, normalan…smeha da dol padeš🙂

  23. zogca said

    Zdaj sem pa nekaj čudnega pritisnila. Lud, zbunjen in normalan (je res normalan???) imam pa jaz doma na diskih, ampak še nisem gledala. Je res tako dobro? Jaz bom, ko končam z Zlatimi dekleti, še enkrat (verjetno že desetič) “ponovila” Porodično blago. Oni so mi najboljši.

  24. webmaher said

    kaj si pritisnila? LZN je po moje najboljša humoristična nadaljevanka na EX YU zadnjih 18 let…sicer Bandići v Bračnih vodah tudi niso slabi ampak to je spet kopija ameriške Married with Children…Porodično blago pa nisem gledal, kje so pa to vrteli in kdo igra…

  25. zogca said

    Nisi gledal Porodničnega blaga? Pa saj ne morem verjeti. To je srbska serija, RTS jo je vrtel. Večkrat. Na vsake kvatre jo ponavljajo. Počakaj, ti pustim kakšen link, gotovo je kaj tudi na YouTubu.

  26. zogca said

    Na primer!

    Je samo nekaj desetminutnih klipov. Poglej si enega in če ti je všeč … Se najde tudi na internetu.

    Jaz crkavam od smeha. Meni je to najboljša domača serija. Tudi od Boljega života mi je boljša.

  27. webmaher said

    aha saj ni problem, mam RTS 1, RTS2, RTS Satelit, OBN, RT Vojvodino, Nova TV, HRTL, HRT1 in HRT2..ni hudič da ne bi kje blo🙂

  28. zogca said

    Zakaj jaz nimam vsega tega???

  29. zogca said

    Ta klip … Od pete minute dalje si nujno poglej, če drugega na utegneš. Ta leskovački naglas … Jaz res crkujem od smeha. Prvič, drugič, desetič ali pa stotič. In nujno moram enkrat v Leskovac, nujno, samo poslušati folk na ulici.

  30. webmaher said

    a un je Aleksandar Berček, če se ne motim – zgleda res fajn🙂
    vsega pa res nimam čas pogledat…mam tut HBO Comedy in HBO Adrio pa pogledam en film na mesec…še pri fuzbalu sem zamešal Juve in Inter😦

  31. zogca said

    Da, to je on. V tej seriji je fenomenalen. Jaz se ga sicer spomnim še iz otroštva, ko je igral Miloša Obrenovića. In se mi zdi, da se od takrat ni nič spremenil. Čeprav je minilo dvajset let.

    Zamešati Juve in Inter, to pa je velik greh.😉

  32. webmaher said

    ja se kesam, mi boš odpustila😉
    jaz se Berčka spomnim najbolj iz Odpisanih

  33. zogca said

    Če se res kesaš.😉

  34. zogca said

    Juventus ali tako imenovana Stara dama iz Torina.

  35. webmaher said

    za Juve nikoli nisem kaj preveč navijal ampak Baggio in Del Piero sta pa mojstra nad mojstri🙂

  36. zogca said

    To zanje lahko pa samo podpišem.😉

  37. webmaher said

    Baggio se mi je kr mal zasmilil ko je v Ameriki zgrešu un penal…

  38. zogca said

    In ne samo tebi …

    To po moje pustil trajne posledice.

Leave a Reply

 
