Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kriva za vse!

Posted by zogca na januar 5, 2009

A KAJ!

Nočem se zariti.
Odnehati.
Silim se biti.
Odrivam.
Grabim.
A kaj, ko je pehanje brezsmiselno.
Pa boli.

Odločim se in grem.
Ne oziram se.
Silim se misliti, da se mi mudi.
Da nekaj čaka.
A kaj, ko ni nič neizogibnega!
Pa je, tudi če mene ni.

Nastavim se zraku.
Diham.
Silim se misliti, da me pogrešaš.
A kaj, ko spomin laže
in so želje brez korenin.

Prepustim se.
Sprijaznim.
Silim se misliti,
da ima narava v vsem prav.
A kaj, ko je vse narobe!
In jaz, skrotovičena, kriva za vse.

Ifigenija Simonović

21 Responses to “Kriva za vse!”

  1. webmaher said

    zadnje dva stavka mal v mislih popraviš pa je že precej bolje🙂

  2. zogca said

    Ne pozabiva, da pesmi nisem napisala jaz, ampak Ifigenija Simonović.😉 Je pa res, da jaz nekaterim ljudem sem kriva za vse. Hvalabogu jim ni dano, da bi odločali o tem, kdo gre na vešala, ker bi sicer jaz že visela.:mrgreen:

  3. webmaher said

    ah dej no saj nismo v srednjem veku pa še tam bi ti zamižali na eno oko😀

  4. zogca said

    Ih, srednji vek je zanje daljna (in nikoli dosežena) prihodnost. Je pa res, zažgane čarovnice so bile ponavadi precej hude bejbe.😉 Ampak dobro, jaz berem biblijo in … Kot sem ti napisala, notri so vsi odgovori.

  5. webmaher said

    so pa niso…me pa zanima če je kdo delal študijo…sicer se pa zmeram kdo najde v teh odgovorih in pol ljudje pravijo Biblija ima odgovore na vse…

  6. zogca said

    Mah, jaz sem že nekaj dni namenjena k župniku in bom šla k župniku na pogovor. Meni je namreč jasno, kaj pišem. Zanima me, kako to, kar piše, deluje.

  7. webmaher said

    žogca ti tko lepo pišeš, da se ti bodo prej ali slej začele dogajati same lepe reči😉

  8. zogca said

    Jaz niti ne prosim za lepe stvari. Prosim za tiste, ki si jih zaslužim. Teh zdaj gotovo ne. Me pa veseli, da ti je moje pisanje všeč.😉

  9. webmaher said

    po pisanju ni sklepati da kaj prosiš kaj si pa zaslužiš pa ne more biti nič slabega😉

  10. zogca said

    Ne mislijo vsi tako.

  11. zogca said

    Alanis Morissette – Ironic

    Ene ironije so že kar malo prekrute.😉

  12. webmaher said

    če bi te sodili po tem blogu potem bi večina morala misliti tako…
    pesmi imaš pa vedno na zalogi🙂

  13. zogca said

    Jup, pa jih imam res na zalogi. Vedno vsaj dvajset. Vnaprej pripravljenih. In potem se odločim, kajpak glede na svoje razpoloženje, katero bom dala gor. Ta, na primer, je bila pripravljena na objavo že pred dvema tednoma. Danes si jo je več kot zaslužila.😉

  14. webmaher said

    prisegel bi da sem ta odgovor že prebral, še predno si ga napisala…ne vem zakaj, kako ampak prisežem…bo treba počas v horizontalo, ker tole mi pa ni nič več jasno…

  15. zogca said

    Amy Winehouse – You know I’m no good

  16. webmaher said

    Žogca, lepa pesem za lajko noč😉

  17. zogca said

    Gremo spat, sicer še postanemo vampirji.:mrgreen:

  18. webmaher said

    a misliš, ja nč pol pa fajn spančkej:mrgreen:

  19. zogca said

    Še eno cigareto, potem pa res. Tako ali tako ne kaže, da se bom uspela dovolj zbrati in končati, kar delam. Bom pa zjutraj. Menda ne bo nič narobe. Vsaj ne bi smelo biti. In še en fajn komad si zavrtim. Samo najti ga še moram.

  20. zogca said

    Oasis – If there’s a God

  21. webmaher said

    delo vedno počaka, saj veš…ajde v horizontalo zdej je pa res že cajt🙂

Leave a Reply

 
