Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca je dobila tiča!

Posted by zogca na januar 4, 2009

Česa tako posrečenega pa že dolgo ne. Kajpak, zame je bil ta tič veliko presenečenje in ne, nisem ga pričakovala, čeprav je bilo verjetno samo vprašanje časa, kdaj mi ga bo nekdo izmed vas, ki berete moje blodnje o tičih, tudi podaril. In sem ga dobila. Tako je, tiča. V pravi in zdravi barvi. Tako je, tiča. Sladkega. Ker se za razliko od tistih pravih, ta tič z uporabo “znuca”, sem se odločila, da ga ne začnem lizati takoj, ampak si ga prihranim za jutri. Nocoj pa ga bom samo občudovala. Tako zelo prikupno se mi namreč nasmiha iz celovana in s svoje palčke. Vas zanima, kako lep je moj tič? Poglejte ga!

102 Responses to “Žogca je dobila tiča!”

  1. Janis said

    Jaooooo😀

  2. zogca said

    A ni dober? Jaz nisem mogla verjeti. Kako posrečeno darilo. Noro! Res, noro, noro dobro! Tega tiča pa gotovo nikoli ne bom pozabila.

  3. Janis said

    Jaz sem dobila enkrat za darilo enega celega iz temne čokolade😉

  4. zogca said

    Jaz sem nocoj prvič dobila tiča.:mrgreen:

  5. Janis said

    Če šteješ sladkarije & co, hehe🙂

  6. zogca said

    Saj nekateri so res bili sladki, ampak zdi se mi, da bi ta znal biti najslajši.😛

  7. Janis said

    Kdaj je bil pa tvoj prvi pravi tič?😉

  8. zogca said

    Na tem mestu moram nujno še enkrat nalepiti …

    Peter Griffen – Dick song

  9. zogca said

    Prvi pravi? Odvisno. Kje je bil? Ker se leta malo razlikujejo. Kdaj sem ga prvič videla? Imela v ustih? Ali imela v ta mali?

  10. Janis said

    A imela v ustih in v tamali je različno? Zanimivo🙂

  11. zogca said

    Jup, razlikuje se kar za dve leti.😉

  12. Janis said

    Mater, ti si pa izjema😀

  13. zogca said

    Aja, pa da ne bo nesporazumov. Usta so bile dve leti pred muco. Ker lahko bi bilo pa tudi obratno. Ampak ni bilo.

  14. zogca said

    Je bil pa kulturni praznik tistega dne, osmi februar.

    Špricala sem kulturo.:mrgreen:

  15. Janis said

    Tudi seks je kultura😀

  16. zogca said

    Seveda. In mislim, da Prešeren ni imel nič proti.

  17. Janis said

    Mislim, da je Prešeren s seksom začel dokaj pozno. Edini razlog, da se mi sedaj ukvarjamo s tem, je to, da takrat še ni bilo kondomov😀

  18. zogca said

    Kako, kako, kako?

  19. zogca said

    Nehati moram ob tej pozni uri nabijati Dick song. Ubogi moji sosedi. :mrgreen: Z nekaj sreče ne razumejo angleško. Ker ta pesem ni nič drugega kot navodilo za fafanje.😉

  20. Janis said

    Hočeš, da ti razlagam Prešernovo spolno življenje?😀

  21. zogca said

    Lahko. Čeprav ti prav dolgo ne bom mogla slediti. Odkar hodim zgodaj spat, je tale ura zame suuuuuper pozna in vidim samo še na eno oko. Ampak tiča sem pa morala dati na blog. Me pa zanima, da. Na hitro. S kom je Prešeren seksal in kdaj. Ni seksal s tistimi, ki jih je opeval v pesmih, kajne? Ampak s tistimi drugimi, ki jih ni opeval. Če je tako, je očitno bolje ne dati kot dati.

  22. Janis said

    Prešeren ni nikoli seksal z opevano Julijo. Seksal je z večinoma neopevano Ano. In obstajajo teorije, da se je v svet spolnosti resno podal šele po svojem 30-em letu. Za primerjavo, Ana je imela takrat 15 let.

  23. zogca said

    Hmmm. Se mi je kar zdelo. Častil je tisto, ki mu ni dala. Skratka, nauk za Žogco, ne dati. 😡

  24. zogca said

    Tudi sicer se mi zdi, da me bolj fermajo tisti, ki niso dobili.

  25. Janis said

    To je kvečjemu kazen zate, ne za moškega:mrgreen:

  26. zogca said

    Zame, seveda zame, zato pa sem dala hudo jeznega smajlija.

  27. zogca said

    Z nuna pristopom bom “skeširala” največ oboževalcev. Opevana bom, toda nepotešena.😥

  28. Janis said

    Če mene vprašaš, vse skupaj nima prav dosti zveze z “dati ali ne dati”. Razen za tiste ženske, ki res smatrajo seks samo kot darilo moškemu in se temu primerno obnašajo. Za vse ostale pa velja, da dobrega seksa ne moreš obžalovat, tudi če se zveza ni obnesla.

  29. zogca said

    Mah ne, saj toliko me pa že poznaš. Če bi se mi dajalo, bi dala, potem pa naj vrag vzame vse. Ker tako ali tako bo vzel. Jaz pa bom vsaj uživala. Mi pa je srhljivo, da moški obožuje tisto, ki mu ni dala. Namesto da bi cenil tisto, ki mu je dala.

  30. Janis said

    Mogoče pa ni bila dovolj domine zanj😉

  31. zogca said

    Tudi jaz sem hotela začeti s konceptom domin, ampak sem se zadržala. Tako je, tista, ki ne da, psihološko muči in je potemtakem na nek način domina. In oni, vse tako kaže, so povečini res zreli za domino. Moja teorija obstane.😉

  32. zogca said

    Skrajno rada bi s teboj klepetala o tičih, ker mi je res luštno, ampak sem tako zaspana, da se dejansko soba vrti okoli mene. Lahko nadaljujeva jutri? V bistvu bo to kar lepo že danes. O dominah, tičih, Prešernu in drugemu.

  33. Janis said

    Saj moram tud jaz spat, drugače me bo moja draga po buči, hehe. Se beremo jutri🙂

  34. zogca said

    Spat, spat, spat. Jutri pa polni svežih moči in norih idej nadaljujeva. In še kdo se nama gotovo pridruži.

  35. Jazz said

    Ja,kdaj za boga milega,kdaj?🙂

  36. Spider said

    Ojoj, spet o seksu, he he…

  37. zogca said

    Kako kdaj, Jazz? Si vse prebral, poklikal fotografski material?

  38. zogca said

    Spider, to je edina tema, ki je vedno aktualna.😉

  39. zogca said

    Še ena fotografija mojega tiča …

  40. Jovanka Broz said

    Žogca, pusti tudi meni en lizz…

  41. zogca said

    A ni dober, Jova, a ni dober?

    Pustim.😉

    Hočeš jajčka ali glavco? :mrgreen:

  42. Nevenka said

    Sem se pa morala nasmejat, tak prijazen tiček🙂

  43. zogca said

    Zato sem pa to tudi dalo na blog. Vsekakor meni ena najljubših objav, odkar sploh blog obstaja. Tale tiček. Še vedno ni bil polizan, naj vam izdam.😉

  44. zogca said

    Janis, when you can … Ana mu je torej rodila tri nezakonske otroke in ni bila opevana. Julija ga ni marala in je bila opevana. Meni osebno je bila videti kot ena mimoza. Jaz svojih strasti ne bi šla polagat vanjo. Ona se je potem poročila z nekim Švabom. Kaj še vemo? Po možnosti kaj sočnega.😉

  45. Spider said

    Pa sej večina najlepših pesmi opeva nesrečno ljubezen, redkokatera srečno.

  46. zogca said

    To sem jaz večkrat napisala, ko so mi očitali, da objavljam samo žalostne pesmi. Večina najlepše poezije je žalostne. Veseli in srečni ljudje redko pišejo pesmi. Je pa tako. Jaz bi tistemu, ki bi me osrečil, z veseljem napisala deset pesmi. Žal mu lahko napišem samo deset žalostni, teh pa nima smisla pisati, ker jih je napisanih že veliko.

    Pa bi pisala. O njegovih lepih očeh. O njegovih mehkih dlaneh. Še o marsičem. Mogoče nekoč tudi bom.

  47. NNN N said

    Kako si, gospodična :)? Prazniki so minili in bo vse skupaj pol lažje. Sem mislila, da si že pravega tiča po nekakšnem čudu srečala :)).

  48. zogca said

    Ne, to pa ne.😉 Kar gre. Danes imam sicer zelo žalosten dan in veliko jokam, ampak ne zaradi moškega, ampak zaradi muca. Danes je eno leto, odkar je umrl in ves čas mislim nanj. Sem pa vesela, da je praznikov konec, kakorkoli se že to nenavadno sliši.

    In ti, so bili prazniki prijetni?

  49. zogca said

    Sicer pa, ne boste verjeli, berem biblijo.😉

  50. NNN N said

    No, zdaj si pa že dovolj solzic za muckom potočila, zdaj se pa lepih stvari v zvezi z njim spominjaj🙂.

    Ja, moji prazniki so bili prijetni, letos še najbolj🙂.

    Biblijo bom tudi jaz enkrat prebrala. Sem si že zdavnaj obljubila.

  51. Jovanka Broz said

    Žogca, lep je .Meni pusti en jajček. Jaz sem skromna.

  52. zogca said

    Jovančice, pustim ti jajčka. Lahko izbiraš, levega ali desnega. Gotovo je en večji, saj je vedno, ampak nisem še ugotovila, kateri.:mrgreen:

  53. zogca said

    NNN N, saj. Vedno, ko se ga spominjam, se tistega zadnjega na veterinarski kliniki. Kar je pregrozno. Kajti bila sva skupaj malo manj kot petnajst let, eno veliko morje lepih spominov je, meni pa samo tisti grdi dan hodi po glavi. Ampak pravijo, da na koncu ostane samo tisti lepo in sem prepričana, da bo tako.

    Me veseli, da si imela najprijetnejše praznike.😉

    Biblijo jaz … Niti pod točko razno je nisem prebrala cele. Ko kaj berem in je omenjeno kaj iz biblije, potem grem brat tisti del in okoli. Trenutno sem pri Mateju.

    Blagor ubogim v duhu,
    kajti njihovo je nebeško kraljestvo.
    Blagor žalostnim,
    kajti potolaženi bodo.
    Blagor krotkim,
    kajti deželo bodo podedovali.
    Blagor lačnim in žejnim pravičnosti,
    kajti nasičeni bodo.
    Blagor usmiljenim,
    kajti usmiljenje bodo dosegli.
    Blagor čistim v srcu,
    kajti Boga bodo gledali.
    Blagor tistim, ki delajo za mir,
    kajti imenovani bodo Božji sinovi.
    Blagor tistim, ki so zaradi pravičnosti preganjani,
    kajti njihovo je nebeško kraljestvo.
    Blagor vam, kadar vas bodo zaradi mene zasramovali, preganjali in vse húdo o vas lažnivo govorili.
    Veselite in radujte se, kajti vaše plačilo v nebesih je veliko. Tako so namreč preganjali že preroke, ki so bili pred vami.

    Ko bi vsaj kaj bilo res. Če ne zaradi Boga, pa vsaj zaradi kakšne karme. Čeprav ubogosti na duhu pa jaz ravno ne bi častila.

  54. Jazz said

    Ej,tolk p.zarad enga tiča…ma,ne vem…a rabte donatorja…?-sam rečte😉

  55. Jazz said

    Se heeeeeecam!🙂🙂🙂

  56. zogca said

    Vem, da se hecaš.😉

    Bi ti žena sicer zavila vrat.

  57. NNN N said

    Žogca, napiši kakšen lep spomin🙂.

  58. Jazz said

    🙂 Ja,ja… a jo ti že poznaš? Potem veš več od mene.😉

  59. zogca said

    Bom, enkrat bom pisala samo o mucu. On je bil en tak res pameten muc. In karakter. Kot mali človek je bil. In glavni v stanovanju. O tem ni bilo nobene dileme. On je določal, kaj se sme in česar ne. Veliki mali šef. Odkar ga ni več, ni nobenega reda. Hecam se zdaj, ampak je imel pa res vse pod kontrolo.

  60. zogca said

    Jazz, ne, ne poznam. Jaz grem po tistem, kar si ti napisal. Mar nisi enkrat omenjal žene ali pa vsaj zunazakonske partnerke?Ali pa sem jaz spet kaj nafantazirala?

  61. zogca said

    Ko sem ravno omenjala biblijo …

    Blagor ubogim v duhu,
    kajti njihovo je nebeško kraljestvo.

    Kaj v bistvu pomeni biti ubog na duhu? Jaz si to res predstavljam kot nekaj negativnega, zakaj jim torej gre nebeško kraljestvo?

  62. Jazz said

    Ne,jaz ne.Pustmo😉

    Si pa še dolžna od sinoči nekaj,he he vemo,v ustih dve leti prej,ampak kdaj.Pa da te ne mučim preveč,povej samo za eno,kdaj! (seveda tudi kaj tedaj😉 .

  63. zogca said

    Kaj se meni blede ali kaj? Kar je povsem mogoče. Hčerko imaš, kajne?

    A, ti bi nadaljeval Janisino mučenje? Nisem dovolj povedala? Eno pred drugim? Če napišem leta, se zna kdo zgražati. Pa tako ali tako je nad Žogco še preveč zgražanja.😉 Cel blog je en sam velik greh. :mrgreen:

  64. zogca said

    Pet Shop Boys – It’s a sin

  65. Jazz said

    Ja,tudi…

    Bi,evo,ravno zdaj bi te na natezalnico….Oni cajti tedaj,so bli pač drugačni,kdo se še spomni tedanjih norm😉 Greh ja,pa saj maš biblijo v rokah,odpuščanje garant.🙂

  66. zogca said

    A za odpustek je dovolj imeti že biblijo v rokah?

    Je pa danes malo manjkalo, da nisem šla v cerkev. Ne zaradi cerkve same, to bi šla tako ali tako brez težav noter. Sem hotela iti prav do župnika, ampak se je ravno končevala maša in bogve, kdaj bi imel čas zame. Hočem župnikovo mnenje o nečem. Ali se določene stvari smejo ali ne smejo, ali so greh ali niso. Pa ne gre za seks.😉

    Ne, saj tako mlada pa spet nisem bila. So bile tudi mlajše.

  67. Jovanka Broz said

    jaz bi levi jajček,se mi zdi slajši.

  68. Jazz said

    Glede na to,da je Žogca skrajne levičarka🙂 bo težka…..

  69. zogca said

    Dobiš levega, Jova, ni težav.

  70. zogca said

    Eh, Jazz, pri politiki da. Pri moških spolnih organih imam pa najraje sredino. Ne levo in ne desno, sredino.:mrgreen:

  71. Jovanka Broz said

    jaz se bolj skromne sorte. <<lahko se z jajčki zabavam par ur :-))

  72. Jazz said

    Gledaš kdaj?

  73. zogca said

    V bistvu so zelo luštna igrača, jaz jih imam tudi rada. Ampak če bi že morala izbirati … Pa saj ponavadi ni treba. Tisti, ki dajo, dajo vse.😉 Dokler dajo. Ko vzamejo, pa tudi vzamejo vse.

  74. zogca said

    Ne, Jazz, nisem gledala. Imam pa angleško različico na DVD-jih. Gledala sem pet minut, pa mi ni potegnilo. Očitno moram gledati malo dlje.

  75. Jazz said

    No ja,za dolge zimske večere…

    Za Janis…🙂

  76. zogca said

    Saj mogoče sem serijo res prezgodaj odpisala.

    Tale reč sploh ni slaba.😉

  77. vlatka said

    žogca,

    žiher bi bil lahko malo večji, da ga dlje časa ližeš 😀 😀

  78. zogca said

    Vlatka, jaz sem pa ravno v tem trenutku na tvojem blogu komentirala objavo o grupnem seksu, ste, bi, dva moška, dve ženski itd. Tako sem napisala: “Nikoli nisem. Verjetno nikoli ne bom. Če pa slučajno kdaj bi, potem gotovo kombinacijo dveh moških zraven mene. Bi že kaj naredila z ekstra tičem.” Kar pa se tičev tiče – vedno so lahko še večji.😉

  79. vlatka said

    žogca,

    ja, sem videla in odkomentirala.

    sem še tukaj. Menda jih ni prav dosti več tu? 😀

  80. zogca said

    Je že pozna ura. “Žogcarji” že spijo. Saj bo tudi sama Žogca šla čez deset minut spat.

  81. vlatka said

    žogca,

    ja, mene tudi počasi jemlje 🙂

    Lahko noč 🙂

  82. zogca said

    Pod kovter. Deset minut še sanjarim o svojem najljubšem tiču, tistem, ki ni lizika, ampak je čisto ta prav, potem pa zaspim. Lahko noč tudi tebi.

  83. webmaher said

    vlatka koga ali kaj🙂
    žogca a še ne pančkaš…bi ali ne bi to je zdaj vprašanje🙂🙂

  84. zogca said

    Bi, da, spala bi.😉 Še ne, ampak bi in zato kmalu bom. Saj je bilo to vprašanje, kajne?:mrgreen:

  85. vlatka said

    žogca,

    oki doki, lepo noč, še enkrat. Prva liga si. 🙂 🙂

  86. vlatka said

    webmaher,

    ptičkov in ptičk 😀

  87. webmaher said

    žogca ne zgrešila si poskusi še enkrat zihr ti bo uspelo🙂

  88. webmaher said

    vlatka lahko noč, sem vedu da veš, saj kaj pa ti ne veš aneda🙂

  89. vlatka said

    webmaher,

    če hočem, vse vem…, sicer se mi pa vsega tudi ni treba naučiti.

    Lahko noč 🙂

  90. zogca said

    Nisem jaz zgrešila, zato pa tudi smajli, ki se rezgeta od uhlja do uhlja. Vem, kaj si ti mislil, ampak … Življenje je težko. Vzamejo ti najljubšega tiča in potem postaneš nuna.😥 Ko si nuna, nimaš dilem bi ali ne bi. Ker veš, da ne boš. Tragično. Ampak življenje ni praznik, tudi sončen majski dan ne.

  91. zogca said

    Vlatka, za prvo nogometno ligo.😉

  92. webmaher said

    hej žogca saj bo bolje do maja je še daleč…moj najljubši mesec je maj…🙂

  93. zogca said

    Tudi jaz imam najraje maj in julij. Toplo je, vendar ne prevroče. Dan je dolg. Pred nami je celo poletje. Jesen je daleč, predvsem pa je daleč zima. In hvalabogu, maj bo kmalu prišel. Čeprav pravijo, da se ne sme čakati na maj.

  94. zogca said

    Hotela sem napisati maj in juNij. Se vidi, da sem že preveč zaspana. Zato zdaj res – pod kovter. Jutri nadaljujemo.😉

  95. Jazz said

    Sami zaspaneti….pih🙂

  96. lynx said

    Ubogi na duhu…
    Tisti, ki se ne popolnoma ali sploh zavedajo svojih dejanj. Tisti, ki se nam povečini smilijo, ali se kdo celo zgraža nad njimi in jim pravi kreteni, bedaki in idioti. Za kar sami niso krivi. Tu ne gre za čaščenje ampak za razumevanje. Ali ni tudi v posvetnem pravu neprištevnost olajševalna okoliščina?
    Tu je odgovor na tvoje vprašanje, zakaj bi bilo nekaj slabega lahko tudi dobro, čeprav ti težko razumeš. Ne potrebujejo “vstopnice” za nebesa.

    Zanima me, če je imel tvoj muc karakter originalen, ali so mu ga naredili z operacijo?

  97. zogca said

    Dobro jutro! Kapučino tako lepo diši.😉 Ubogost na duhu je torej umska zaostalost. Res je, za kazensko odgovornost je potrebna sposobnost zavedanja, da tisto, kar si naredil, ni prav. Ampak v tem primeru, ki ga ti omenjaš … Ti kakor, da govoriš o IQ-ju daleč pod 60. Jaz sem si to ubogost na duhu predstavljala ne kot neumnost, ampak kot omejenost. Človek pa je lahko omejen s čisto normalnim IQ-jem.

    Moj muc je bil čisto originalen. Kdor ga je poznal, je vedel, da on ni bil čisto nič prevzgajan, je pa fajn prevzgojil mene.😉

  98. lynx said

    Potem pa je imel pomanjkanje testosterona. Mojega ni doma po nekaj mesecev.

  99. zogca said

    On je bil domač muc, ni maral iti ven za nič na svetu. Ga je prišla pa enkrat obiskat ena, ampak je ni bil nič vesel. Jaz sem se odpravljala ven. Odprem vrata in v stanovanje “zleti” bela perzijska muca. On je seveda bil v predsobi, ker je me je pospremil – kot vedno. In je malo gledal to belo perzijsko muco, potem pa se je obrnil in odkorakal v kuhinjo. Reva je spoznala, da ne bo nič in je kar sama odšla.

  100. webmaher said

    žogca, kaj nisi mogla spat al maš nočne prebliske🙂

  101. zogca said

    Kakšne nočne prebliske? Dobro sem spala.

  102. webmaher said

    uf oprosti, zgleda da nisem še čist zbujen, tisto ob 5,14 ni od tebe😉

Leave a Reply

 
