Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nosim željo v dlaneh!

Posted by zogca na januar 3, 2009

SI POŽIREK ZA MOJE DLANI?

Kadarkoli odideš tja,
kamor ne bom šla
nikoli s teboj,
se nenadoma zavem,
kako dolgo že nosim
željo v dlaneh
in ugasli pepel
v svojih očeh.
Kako dolgo je že,
kar je siv prah
pokril mi lase.

Kadarkoli odideš tja,
kamor ne bom šla
nikoli s teboj,
nosiš toplino mojih rok,
ogenj mojih oči
in vonj mojih las
in mojo kri neodžejano.

In če prideš
spet k meni od tam,
kamor ne bom šla
nikoli s teboj,
si požirek osvežujoči
za moje dlani,
si veter,
ki bo razpihal pepel
iz mojih oči?

Katja Špur

35 Responses to “Nosim željo v dlaneh!”

  1. zogca said

    Naj vam zaželim dobro jutro in lep dan z eno strastno pesmico.

    Moje oči so sicer res še zaspane, ampak vseeno so polne ognja.

  2. Jazz said

    Jutro!
    Ta je pa bolj na hitrco😉
    Ker obstaja tud daljša verzija,ampak,če je huda sila…🙂

  3. zogca said

    Daljša?

    Odpravila sem se jo iskat in res, obstaja tudi daljša.

    Več daljših.

    Štiri minute stojanja, osem minut stokanja.

    Očitno so narejene za različne potrebe (odvisno od tega, kako hitro moškemu pride).:mrgreen:

  4. zogca said

    Mene še vedno najbolj vzburi naslednja pesem!

    Kajpak, ena mojih najljubših skupin jo poje.

  5. Nevenka said

    Tudi moj je stalno odhajal tja kamor nisem mogla z njim…način življenja in stvar bližine. On je bil in še vedno je ves čas z menoj, moj objem je bil zanj vedno odprt.
    Muzika ja. Se mi zdgodi, da je ne morem poslušat, ker me moti v mojih mislih.
    Včasih celo z ljudmi ne morem biti iz istega razloga.

  6. zogca said

    Mene glasba ne moti v mojih mislih.

    Rada imam glasbo, vedno jo imam rada.

    Doris Dragović – Željo moja

  7. zogca said

    Še ena lepa pesmica, ki jo pa danes poslušam.

    Celine Dion & Barbra Streisand – Tell him

    Dva angelska glasova!

  8. zogca said

    Memory – Barbra Streisand

  9. Spider said

    Laibach-Slovania

  10. zogca said

    Poslušam tole slovensko vižo http://www.youtube.com/watch?v=8KcAttgi7wI in se sprašujem … Kako je mogoče, da ljudje jočejo za zelenimi dolinami, ko bi pa jaz jokala za svojim sivim betonom? In premišljujem … Ko nas učijo, da bi morali ljubezen najti povsod, ne samo v moškem, ampak povsod, vedno govorijo o ptičkih, drevesih in travnikih. Nihče ne reče imej rad sivi beton. Jaz pa imam prav svoj sivi beton rada. Še malo pa se odpravljam na sprehod po svojem sivem betonu.

  11. zogca said

    Se kdo spomni te čudovite pesmice?

    Mlinar na Muri – Chateau

  12. Spider said

    Ja, tipično slovensko stereotipno idealiziranje podeželja.

    Tudi jaz sem emstna srajca in imam rad sivi beton.Pravzaprav bi lahko v Sloveniji razen Maribora živel edino v Ljubljani in Celju, ostalo mi je vse nekako premalo.

    Če s emi pa zahoče tišine, mi ni treba na vas, zadost je, da grem v nedeljo v mariborski park…pa sem čisto sam.

  13. zogca said

    Meni je teta enkrat rekla “ti si dete sa kaldrme”. Ta stavek sem si za vedno zapomnila in res je, jaz sem otrok z asfalta in zato bolj od dreves in travnikov ljubim sivi beton. Sploh ne vem, kje je Mariborski park. Vidim, da moram še kdaj priti na Štajersko. Mi je všeč vzdušje.

  14. Spider said

    Mariborski park je park sredi Maribora.Pravzaprav se mu reče Mestni park.Vi imate Tivoli, mi pa Mestni park.

  15. zogca said

    Spider, mojega tiča pa nisi komentiral. Huda, huda, huda.👿

    Nazadnje sem bila v Mariboru na fuzbalu. In sem potem tudi ostala, prespala sem v hotelu, pa se zdaj verjetno ne bom spomnila imena hotela. Bil je vsekakor v centru, tam sedem nadstropij je imel, kot blokec, ampak notri pa lepo urejeno. Vem, kje je stadion. In vem, kje je središče mesta, tiste trgovine. Bom poiskala tudi Mestni park.

  16. zogca said

    Še malo, kot si ti temu rekel, tipično slovenskega stereotipnega idealiziranja podeželja.

    Aleksander Mežek – Siva pot

  17. Spider said

    Tiček je lep, lepo počasi ga liži..he he..

    Stadion imamo pa zdaj nov, pokrit, moderniziran..

  18. zogca said

    Te zanima, kako je stadion “gorel”, ko sem bila jaz na tekmi? Imam pofotkano.

  19. zogca said

    Še pesem Slovenskega naroda sin nalepim http://www.youtube.com/watch?v=y9OXKoLfaGY , potem bom pa prešaltala na Ceco.:mrgreen:

  20. Spider said

    Ne, to me pa ne zanima, ker imam slabe spomine na tisto tekmo, ker nismo šli dalje.

  21. zogca said

    Ups, ti si bil tudi tam? Aja, bova zamolčala, da si ti zelo pameten moški in si takoj vedel, o kateri tekmi govorim.😉

  22. zogca said

    Tomaž Domicelj – Ker te nima rad

  23. Spider said

    Jaz sem na vsaki domači tekmi, ko igra Maribor, včasih tudi na gostovanju.

  24. Spider said

    U, ta od Domicelja je lepa..

  25. zogca said

    Frajer, lahko bi kdaj povabil!!!

  26. Spider said

    Tebe, na tekmo Maribora? Hm, ok, te povabim na kakšno evropsko tekmo. Upam, da bo to kmalu,za enkrat nam v ligi dobro kaže.

  27. zogca said

    Mene, seveda mene. Na marsikaj ne grem, na fuzbal bi pa prišla.

  28. Spider said

    Janković pravi,da bo zgradil stadion v LJ in da bo prva tekma gor Slovenija-Srbija.Mogoče pa lahko ti mene povabiš na tisto tekmo, ha ha.

  29. zogca said

    Povabim te, kupim karti in te povabim. Pa četudi bi ob štirih zjutraj stala v vrsti za ti dve karti. Velja, dogovorjena sva. Ampak vedi, jaz bom navijala za Srbijo. Če nič drugega – nalašč.😉

  30. Spider said

    Ok, navijaj za kogar hočeš, glej le, da bova v neutralnem sektorju, he he.

  31. zogca said

    Za to bom poskrbela, ker nepotrebnih eksecov pa tudi nočeva.

  32. Spider said

    Nekaj si Ceco omenjala? Kaj si bila na kakšnem koncertu v Sloveniji, njenem?

  33. zogca said

    Na obeh, ki ju je imela v Ljubljani. Eden je bil v Tivoliju, drugi na Gospodarskem razstavišču.

  34. zogca said

    Ceca, Ceca, Ceca. Ko slišim to pesem http://www.youtube.com/watch?v=JMcr2SCpac8 , v trenutku postanem potrebna.😉

  35. zogca said

    Ta pesem je tako zelo seksualna, da … Meni se res meša, ko jo poslušam. Čisti seks.

Leave a Reply

 
