Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Napišite, kaj ste med prazniki dobrega jedli!

Posted by zogca na januar 3, 2009

6 Responses to “Napišite, kaj ste med prazniki dobrega jedli!”

  1. zogca said

    Pesem, ki jo moj oče včasih zapoje (samo refren), da bi mami povedal, da je lačen in sit špagetov in podobnih “brezveznih jedi”. Moja mama je namreč nikakršna kuharica. Skratka, kaj sem jaz dobrega jedla med prazniki? Vsekakor moram izpostaviti Jovankino pito zeljanico in tatarski biftek, ki ga je naredil naš družinski prijatelj. Potem je bilo pa še cel kup (vsekakor preveč) sladkarij, kupljenih na bencinski pumpi.😉

  2. Nevenka said

    Pravi angleški biftek, božansko ocvrte mole brez kosti (ribice) nekaj pisanih solat vseh vrst, nekaj namazov za na kruhek na osnovi skute, juhico, potičko,
    teranov likerček, šampanjec. Uhhhh…preveč. Nekatere moje prijateljice kuhajo božansko. Tokrat jaz nisem bila zadolžena za kuhinjo. Bom pa drugič.

  3. mmisaa said

    Saj me je kar sram napisat, pa vseeno bom. Boljše vprašanje bi se glasilo, kaj nismo jedli, kot kaj smo.
    No, jedli pa smo: domačo potico, domače piškote, pečenko, pršut, namaze, torto, pice, domačo grmado, tortile, salso, čipse, ……..
    ni, da ni.

  4. Jovanka Broz said

    razne namaze. Sarme zapečene v glineni posodi v pečici. Odojka. Paprike filane z krompirjem in pečene v pečici. Lepinje (moje), Potratna potica, oreščki, čokoladna rolada. Roštilj pripravljen na mojem dvorišču … ne spomnem se vsega..

    Joj, ko preberem kaj sem pisala ne vem kam sem vse stlačila😦

  5. zogca said

    Jaz lahko napišem, česa nisem jedla?

    Nisem jedla potice.

  6. zogca said

    In tiča še nisem jedla.

    Ampak ga bom http://www.shrani.si/f/Q/jm/3nsYKG52/ticek01.jpg , ga bom. Da bodo prazniki popolni.😉

Leave a Reply

 
