Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Znova o penisih, tokrat za srečo!

Posted by zogca na januar 2, 2009

Tako je, še ena tema o “bitjih”, ki so brez dvoma ena najlepših stvaritev narave. Če so res lepi, seveda, ker prav vsi pa tudi niso. Zakaj za srečo? Jaz sicer nisem vraževerna, imam pa okoli sebe cel kup vraževernih ljudi in ti pravijo … Človek se čez leto ukvarja s tistim, s čemer se je ukvarjal prve dni novega leta. Prav zato so danes na vrsti penisi. Jaz jim, kakor veste, ljubkovalno rečem tiči. Da se bom potem lahko z njimi ukvarjala še celo leto. Res nisem vraževerna, če pa obstaja samo en odstotek možnosti, da je kaj na tej vraži … Ne, tega ne želim tvegati. Še enega leta brez tičev res ne. Kajpak tej objavi ni botrovala samo vraževernost, ampak je k njej prispevalo tudi dejstvo, da imam povsem prazno glavo in nisem vedela, o čem naj pišem. Ko sem tako zelo praznoglava brskala po spletu in iskala nekaj, o čemer bi lahko pisala, sem naletela na članek z naslovom Imamo ženske res raje moške z velikimi penisi? Seveda sem se takoj spomnila svoje prastare objave, ene izmed prvih, z naslovom Veliki tiči, mali tiči.

Kaj piše v članku z naslovom Imamo ženske res raje moške z velikimi penisi? Da, imamo jih raje. “Najnovejša ameriška raziskava je pokazala, da se velikemu deležu žensk velikost penisa zdi pri seksu pomembna. Kar 84 odstotkov jih je odgovorilo, da jih majhen penis ne more dodobra zadovoljiti in bi bile po zaslugi premajhnega penisa pripravljene partnerja tudi zapustiti, saj bi bile stalno nesrečne in seksualno nepotešene.” To pa seveda ni vse. “Nekatere ženske več kot na dolžino dajo na debelino penisa. Ta se jim zdi veliko bolj pomembna, zato ker je širina tista, ki daje občutek polnosti v nožnici in ne dolžina.” Jaz se s temi nekaterimi zelo strinjam. Na koncu članka sledi naslednja ugotovitev. “Za status dobrega ljubimca je potrebno veliko več kot le ogromen penis.” Seveda, potrebno je veliko več.

Kaj po vašem mnenju moškega naredi dobrega ljubimca?

13 Responses to “Znova o penisih, tokrat za srečo!”

  1. vlatka said

    žogca,

    meni ful pomeni ljubkovanje, in će to moški obvlada je zadeva 3/4 narejena 😀

  2. zogca said

    Če je kateri tič s fotografije, znan … Enkrat je že kraljeval na blogu. V podobni, ampak ne povsem enaki obliki. In takrat je požel precej navdušenja. Lastnik pa žal še vedno ni znan.😉

  3. zogca said

    Ljubkovanje, Vlatka? Tudi sama sem postala velika ljubiteljica božanja, ljubkovanja in crkljanja, sploh v zadnjih letih, pa vseeno … Je to res samo tri četrtine? In brez zadnje čertine mi nekaj zmanjka, cherry on the top, pika na i, nekaj pač. Tema pa je bolj za hec kot zares. In zaradi vraževerja.😉 Nikogar ne bomo učili seksa. 😛

  4. vlatka said

    žogca,

    hočem reči, da je to meni zelo pomembno, in ne cel čas samo notri ven 😀 😀 , finiš je pa lahko samo notri, hehe 😀 😀 , to je to, kar sem mislila 😉

  5. zogca said

    Ampak če tisto notri ostane nesfiniširano, je potem občutek nepotešitve, četudi je bilo vse prej božansko. Pika na i zmanjka. Danes me hudo razganja, zato mi ta pika na i pomeni še veliko več.😉 Raje ne povem, koliko pik na i sem imela že dane v solo izvedbi. Mislim, da je čas, da grem malo ven na mraz, da me bo zeblo kot hudiča in bom nehala misliti na bedarije. :mrgreen:

  6. tslui said

    Žogca,

    ja, občutek nepotešitve je lahko tudi boleč. Hm, pika na i…

    Raztegni tiste Vlatkine 3/4, na 4/4 in dodaj piko na i.

    Garantiram, da pomaga, pa še zeblo te ne bo kot hudiča, hehe …

  7. zogca said

    Zunaj sploh ni tako mrzlo, kot se govori.😉

    Pik na i imam v soloizvedbi kolikor hočeš, meni trenutno manjkajo vse štiri četrtine.:mrgreen:

  8. tslui said

    Žogca,

    oj, Kristus Jezus …uboga ti …

    Ja, razumem, v paketu …

    Saj bo, pomagaj si in bog ti bo pomagal …

  9. zogca said

    Saj si pomagam, saj si. Kot sem napisala … Raje ne napišem, koliko pik na i sem imela že danes. Bo kdo rekel, da sem seksulna odvisna. Ta pojem je zadnje čase zelo priljubljen. Misliš, da me Bog gleda, ko to počnem?

  10. Nevenka said

    Ko moški doseže, da se v njegovih dlaneh počutiš lepo, zaželeno in ljubljeno je na pol poti, ko doseže, da trepetaš pod poljubi, da vzvaloviš kor morje in je orkan navaden piš proti neurju v krvi, ko je zraka premalo za vdih…takrat je skoraj tam…ko sta uglašena v skupni simfoniji telesa in duše…je ljubljenje umetnost…
    z mojim ljubim sva znala to imeti, kadar ga ni bilo strah bližine…
    in ni bilo težko, ker sem si ga tudi jaz tako zelo želela, da me je že čisto bežen dotik uglasil za ljubezen, pravzaprav že misel sama…
    Dva človeka morata biti narejena drug za drugega… da je on lahko dober ljubimec in ona dobra zanj…ne gre samo zato, kako in kaj… zame je želja tista, ki izpari led preden se stali…

  11. zogca said

    Ajoj, Nevenka. Nocoj bom, se že kar vidim, dvigovala lase in se pretvarjala, da me poljublja po vratu. Kako lepo je on to počel. In me božal po lasih. Ajoj, ajoj, ajoj.

  12. Jovanka Broz said

    seveda je važna dolžina, važna, važna, važna…….

  13. zogca said

    Jaaaaaaaaaaaa!!!

Leave a Reply

 
