Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

So vse moje sreče šle k vragu …

Posted by zogca na januar 2, 2009

ČREPINJE

Kot stekleni predmeti
so vse moje sreče šle k vragu,
roka hudobna je segla
po krhkem, bleščečem se blagu,
ga pograbila in vrgla
z žvenketom ob tla in ob steno
in med ječanje črepinj
se nekdo zasmejal je strupeno.

Pa sem črepinje pometla
in stresla vse vkup na smetišče.
Naj si, kdor hoče, iz njih
še svoj košček prevare poišče!
Jaz pa grem ven in na cesto
iz mračne dvorane spomina
in se veselo zavedam svobode
in ran in pogina.

Lili Novy

14 Responses to “So vse moje sreče šle k vragu …”

  1. vlatka said

    O, luštna je ta.

    Tako sem jaz naredila, ko sem ugotovila, da noče moj bivši mož z mano ven. Prav mu bodi!!

  2. zogca said

    Kako, kako? Ni hotel s teboj ven? Kolikor se jaz lahko poistovetim s to pesmico, se dejansko lahko po razbijanju steklenega predmeta, mene, in potem strupenemu smehu nekaterih, ki so to komaj dočakali in so se tudi smejali ter posmehovali mojim solzam. Zdaj pa je res vse skupaj na smetišču. Imam tako svobodo kot rane.

  3. tslui said

    Žogca,

    rane se zacelijo, brazgotine ostanejo.

    Ne daj se, imej se !!!

    Ja, svoboda je luštna …

  4. zogca said

    To je moja teorija, prav to. Da se rane zacelijo, ampak ostanejo pa brazgotine. Ki pa lahko tudi kazijo kvaliteto življenja, zato njihovega pomena ne gre podcenjevati. Seveda je, luštno je, da lahko delaš, kar hočeš, kadar hočeš in kakor hočeš, nihče pa ti ne kaka po luštni frizuri.:mrgreen: Pa vseeno, premnogokrat bi to zamenjala samo za en trenutek, ko me je on pobožal po laseh. Ampak žal tako ne gre, nihče te ne vpraša, ali hočeš zamenjati.

  5. mmisaa said

    Žogca, glavo gor!
    Tip je zagledan vase in ga ne brigajo občutki drugih.Toliko sem ga prebrala po napisanem.

  6. zogca said

    Držim se, držim se, držim se. Že res, da je zagledan vase, že res, da ga briga za občutke drugih, pa vseeno to ne spremeni dejstva, da ga imam jaz zelooooo rada. Vem pa, da se ne smem ukvarjati z njim in se skorajda ne. Plešem po stanovanju, gledam Zlata dekleta, izbiram imena za stričevega dojenčka (mojo bodočo sestrično oziroma bratranca), jem sladkarije, skratka, ne mislim nanj, kolikor je to mogoče.

  7. zogca said

    In na pumpo sem šla po kokakolo. Zdaj se hladi, da bo na primerno ledeni temperaturi (tik pred lediščem).

    Vas lahko malo zrajcam???

  8. mmisaa said

    Karakterno je zelo močan. Zna z ljudmi, da mu sledijo. Pomoje se ni težko zaljubit vanj.

  9. zogca said

    Mene je tako ali tako dobil na psihološke igrice, kar je tudi priznal. Poštudiral me je in odlično je vedel, kako in kaj. Saj jaz sem to ves čas vedela, ampak sem mislila, da bo to sposobnost uporabljal v plemenite namene. Oziroma, če me je hotel, bi me lahko imel, ne pa zavrgel. Sicer pa ne bi rekla, da je človek, ki bi mu drugi sledili. Nimam občutka, da bi to sploh bila njegova želja. On ne želi ne podanikov ne občinstva. Prej bi rekla, da to velja za tistega drugega, ki se dejansko vede kot nekakšen sektaš.

  10. zogca said

    Še malo rajcam!!!

  11. mmisaa said

    Izvoli, ja.
    Še nekaj mi je padlo v glavo. Tipi, kot je on, ne marajo, da hodiš za njimi. Raje imajo take, ki so nedostopne in se morajo oni ves čas zelo truditi. Bodi nedostopna in ga pozabi!
    Mogoče nekoč poišče kontakt, a bo prepozno.
    Lahko in mirno noč želim….

  12. zogca said

    Saj ne hodim za njim. Če ne šteješ tega, da anonimno čvekam na njegovem forumu. Če on ve, da sem to jaz, če on izmed 50.000 ali 100.000 ljudi, ve, kdo sem jaz, potem on hodi za menoj, ker me išče. Za tistega drugega tako ali tako vemo, da to počne. Tudi jaz tebi želim mirno noč. Odpravljam se gledat Zlata dekleta. Tako sem v nekem drugem svetu in pozabim stvari, ki me bolijo.

  13. cija said

    Draga Žogca.
    V novem letu ti želim, da pozabiš na bolečino in pozabiš na trpljenje. Želim ti, da narediš korak naprej. Ali pa dva.

  14. zogca said

    Tudi s tremi koraki naprej ne bi nič zgrešila.😉 Zaenkrat nisem naredila niti enega, ker poslušam tole pesem http://www.youtube.com/watch?v=v-6S-5-I08o in si mislim, tale je pa zanj, za mojega neusojenega princa. Bog me nima rad, včasih sem prav zoprna sama sebi.

    Srečno tudi tebi, Cija!!!

Leave a Reply

 
